FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Dictatura Basescu? Hahaha, nu ma faceti sa rad ca mi se crapa buzele
Text postat de Petre Inspirescu
Stati sa vedeti de-acuma incolo dictatura Ponta!!!

"De azi-dimineață, USL a ignorat trei articole din Constituție, patru articole de lege, trei articole din Regulamentele celor două Camere și o decizie a Curții Constituționale. EVZ ține evidența ilegalităților comise de Putere de la începutul zilei.

Parlament
Crin Antonescu și Victor Ponta
Sursa: Codrin Prisecaru
Parlament
Crin Antonescu și Victor Ponta
Sursa: Codrin Prisecaru prevnext1Schimbarea Avocatului Poporului

1. USL susține, în cererea de revocare din funcție a Avocatului Poporului, Gheorghe Iancu, că acesta a utilizat prerogativele constituționale și legale pentru a servi interesele politice ale PDL, că s-a pronunțat în mod repetat asupra unor probleme politice fără să fi fost sesizat, invocând inclusiv sesizarea în cazul ICR. De fapt, conform art. 59 din Constituție și a art. 14 din Legea Avocatului Poporului, "Instituția Avocatul Poporului își exercită atribuțiile din oficiu", iar printre prerogativele sale este, conform art. 13, litera f din legea de funcționare, și aceea că "poate sesiza direct Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a legilor și ordonanțelor".


2. USL mai acuză că, "pe perioada exercitării mandatului, dl Gheorghe Iancu s-a adresat în repetate rânduri, în afara competențelor sale, diverselor autorități publice, solicitând acestora impunerea unor măsuri cu privire la modul de soluționare a unor chestiuni administrative concrete. În acest sens amintim: sesizările adresate, din oficiu, de către Avocatul Poporului Ministerului Finanțelor Publice, Ministerului Sănătății Publice, Casei Naționale de Asigurări de Sănătate, Agenției Naționale pentru Administrare Fiscală cu privire la aplicarea taxei clawback".

De fapt, Art 59 alin 2 din Constituție spune că "autoritățile publice sunt obligate să asigure Avocatului Poporului sprijinul necesar în exercitarea atribuțiilor sale", iar art. 14 alin. 2 din Legea Avocatului poporului prevede că "prin recomandările emise, Avocatul Poporului sesizează autoritățile administrației publice asupra ilegalităților actelor sau faptelor administrative".

3. Valer Dorneanu interimar. Conform legii de funcționare a Avocatului Poporului, interminatul acestei funcții nu există. "Mandatul Avocatului Poporului durează până la depunerea jurământului de către noul Avocat al Poporului", scrie legea.

Schimbarea președinților Camerei și Senatului

În acest demers, USL a încălcat mai multe articole din Regulamentele Camerei Deputaților și Senatului și o decizie a Curții Constituționale obținute, culmea, pe vremea când PSD încerca să împiedice schimbarea lui Adarian Năstase din fruntea Camerei Deputaților, precum și articolul 66 din Constituția României.

4. Cererea grupurilor parlamentare ale USL de schimbare a celor doi președinți ai Camerelor încalcă Regulamentele de funcționare ale celor două instituții, unde este prevăzut clar: "revocarea președintelui poate fi cerută de grupul parlamentar care l-a propus".

5. Solicitarea acestora încalcă și o decizie dată de CCR în 2006, conform căreia numai grupul parlamentar care a propus președintele Camerei poate să ceară schimbarea acestuia. Decizia a fost dată de CCR în urma demersurilor PSD, care a încercat - și a reușit pe moment - să-l mențină pe Adrian Năstase în fruntea Camerei Deputaților, de unde PDL și aliații săi de atunci, libralii, voiau să-l dea jos.

6. Convocarea sesiunii extraordinare s-a făcut fără acordul președinților celor două Camere, în contextul în care art 66 alin. 3 din Constituția României prevede că în sesiunea extraordinară "convocarea Camerelor se face de președinții acestora". Faptul este prevăzut și în regulamentele de funcționare ale celor două Camere.

7. Art. 84 alin 3. din Regulamentul Camerei prevede că solicitarea de convocare a unei sesiuni extraordinare "se face în scris și va cuprinde ordinea de zi, precum și perioada de desfășurare a sesiunii", iar dacă aceste elemente lipsesc, "președintele (Camerei - n.r.) nu va lua în considerare cererile pentru convocarea unei sesiuni extraordinare".

În ciuda acestor aspecte, decizia a fost deja publicată în Monitorul Oficial, trecut săptămâna trecută din subordinea Camerei Deputaților în cea a Guvernului, prin Ordonanță de Urgență." (evz)

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  șărșăl,
Din păcate nu ai înțeles un lucru esențial: de tupilat se tupilează lașii; mulțumiți de sinele lor mărunt sunt numai egoiștii macabri; fericiți sunt numai ăi săraci cu duhul, ca să parafrazez o binecunoscută sintagmă biblică, dar pe sensul că nu ăia proștii, ci pe varianta: ăi care-și pun palmele la ochi și nu vor să vadă , nu vor să știe.
A te culcuși în cuibușorul tău călduț și a ignora faptul, nu numai că în România sunt oameni care trăiesc ca vai de ei, nu viseză nici măcar la o zecime din confortul altora, ba, mai mult, să îți etalezi cu nesimțire, ca un băcan ajuns, gușile tale doldora de prosperitate, e un gest mizer, de mîrlănie calificată. Înseamnă, în fapt, a te dovedi un simplu exemplar biologic, setat pe ideea: eu exist, eu am, pe mine mă doare-n fund de ăia care trăiesc la limita supraviețuirii.
Dacă mă crezi un sărăntoc ce abia-și tîrăște după el boarfele slinoase, te înșeli amarnic, șărșăle. Am o casă frumoasă, clădită cu o mare parte din forța mea de muncă, o grădină mare, plină de flori, un loc rezervat culturii celor necesare și creșterii de pui curați, nu injectați cu hormoni și complexe otrăvite. Muncesc zilnic de dim. pînă seara. Mai mult, am dat de lucru la 12 oameni care-și întrețin 12 familii. Plătesc impozite la stat - acum mai puține căci idioții de băsiști, nerăbdători să-și umple papornițele, au dat iama în întreprinzători și i-au dus în stare de faliment. Eu abia mai respir, sperînd că după ce vom scăpa de căpcăun, lucrurile se vor îndrepta.
Și ar fi mai multe se spus, dar s-a terminat pauza.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 17:17:04
         
 
  @Val: iti spun eu ce s-ar fi intamplat cu tine: ai fi ajuns ca peia si dragosiovan sa vorbesti singur la bec.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 17:06:05
         
 
  @ioanpeia: nu te gred.
Te plateste ponta. Nu v-ar mai ajunge banii, nesatuilor!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 17:05:17
         
 
  Jenică, draga,
cand iti citesc commurile simt fiori pe sira spinarii.
Ma gandesc cu groaza ce s-ar fi intamplat cu mine de nu plecam in '79 in lumea libera si civilizata, sa pot sa duc o viata cinstita, sa-mi cresc copiii cum trebuie si sa nu duc grija zilei de maine.
Aveam sa traiesc astazi cine stie prin ce coclaur al Bucurestiului, fara nevasta, fara job, fara tigari, injurandu-i pe toti din jurul meu, de la administratorul de bloc, pana la guvernanti si chiar Dumnezeu pentru esecul vietii mele, si toate astea, bineinteles, cu convingerea ferma ca sunt al mai "dăștept", si in ura mea impotriva alora care au tulit-o, si nu si-au ratat viata, as fi scris poezii patriotice.
Era vai de capul meu.
E de groaza. Nici nu mai vreau sa ma gandesc la asta.

Oricum, iti multumesc, caci fara prezenta ta nu ajungeam sa realizez toate acestea.
sa fii iubit !

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 16:58:48
         
 
  Am mai luat, măi cioacă, și alte diplome. Se numeau altfel, da' alea nu contează, că, prin serviciile voastre de informații, am aflat că sunt plagiate.
Nu știam!
În orice caz, la modul cum reacționați - toți, la unison și pe aceeași lungime de undă - voi, ca indivizi, sunteți copipeistați: fără caracter, fără demnitate, fără principii elementare de om înzestrat măcar cu o brumă de cultură umanistă. Niște slugi plătite sunteți. Cînd spui asta, spui totul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 08:48:56
         
 
  "Domnule Cercel, credeti-ma pe cuvant, nu va faceti niciun serviciu daca va luati in bâză cu highlanderul Peia. Mai mult, nu ne faceti nici noua vreun serviciu. " (aferel)

Vouă cui, colonele?
Organizației criminale băsiste?
OCBiștilor, nu mai aveți mult și o să punem furtunul de incendiu pe voi. Să nu vă carbonizați, dracului, dă atîta combustie internă, consumată în capul pistoanelor voastre.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 08:43:04
         
 
  "Jenică, Eu am trei diplome, luate dupa cativa ani de studii in Cleveland," (șărșăl)

Cum ar veni... diplome căcălău!
Trei pă doi ani!
Studii, vere, te joci!
Da' ce-ai învățat?
Să joci bambilici?
Că dă scllluptat presupun că nu. Căci ai fost dotat de la mama natură: cum vedei un cap dă mort, cum puneai mîna iute pă briceag și-l trăgeai în poză!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 08:39:56
         
 
  expirescule,
Ți-am mai explicat dă fro mie dă ori că eu nu am LUAT NICIUN BĂNUȚEL DE LA STATUL ROMÂN. Eu DAU STATULUI ROMÂN parale, măi sluguliță care trăiești ȘI pe banii mei. Dupe cum RECUNOSCUȘI mai jos.
Sunt, cum se spune pe aici, întreprinzător particular, de la revoluție încoace și, dacă te duce olecuță memoria și n-ai uitat defintiv ce e prin România, cei de felul meu crează locuri de muncă și dă impozite la stat. Mai exact, le vîră în buzunarele voastre lungi și largi, de oameni de cultură! Agricolă!
Ei, da' dar tehnica dezinformării o aveți cu toții în sînge, toar'și colonei!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 08:35:15
         
 
  ioan peia: "Ai spus pe dracu! L-ai susținut pe băsescu pentru bani."

Hahaha!... Dar tu pentru ce il sustii pe hotul si falsificatorul de ponta, nu tot pentru bani? Pezevenghiuleeee!...

Oare cum se numeste cel care tainuieste si ascunde un furt? ionpeist? ioanpeiash? Sunt convins ca de acum incolo o sa iti ramana renumele de tainuitorul de hoti. Ia zi, cat te plateste plagiatorul?
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-06 05:21:25
         
 
  "Păi, am și eu o groază, diplomatule: vreo zece,
din clasa întîia pînă în a opta, numai diplome de merit aveam."
(generalul Ioan Peia)

Si dupa clasa opta nici macar una de bacalaureat? Nu pot sa cred!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-06 04:48:42
         
 
  Domnule Cercel, credeti-ma pe cuvant, nu va faceti niciun serviciu daca va luati in bâză cu highlanderul Peia. Mai mult, nu ne faceti nici noua vreun serviciu. Culmea, cel mai castigat din chestia asta iese tot domnul Peia. Ignorati-l, asa cum merita, si nu mai dati curs instinctelor provinciale de artist popular de succes. Va rog!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-06 03:09:20
         
 
  Da' tu ce diplome ai: de scllluptor în lemn sec?
Sau de colportor?

Postat de catre ioan peia

Jenică, Eu am trei diplome, luate dupa cativa ani de studii in Cleveland, care m-au ajutat foarte mult in biznisul meu pentru a face bani sa-mi cresc copii si sa nu duc grija zilei de maine.
pe la voi e moda sa va luati diplome sa vi le puneti pe pereti ca sa va dati grande ca sunteti careva, si "dăștepți", sa nu-ti uit vorba, care si alea, nu fac doua parale ca-s luate prin cine stie ce smenuri.
.
Uite-te la neispravitul asta de Tonta. Prim ministru cu doctorat plagiat si cu un masterat in Catania, fara sa traca pe-acolo. Ii mai face si pe cei de la universitatea din Catania de bacanie, nu e de ajuns de circul care-l face in tara.Un om decent, cu rusine, respect pentru el, isi cera scuze si lasa locul altcuiva, competent.Si acum, daca asta care e acum in fruntea tarii e asa cum e, ce sa mai zic de cei mai maruntei !?
Nu ma refer la tine caci tu ne-ai spus ca ai o biblioteca de peste trei sute de carti.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-06 02:02:08
         
 
  "caci nimeni de-aici nu poate pricepe cum un PM. plagiator inca mai e pe fonctie si nu si-a dat demisia." (șărșăl)

Auzi, măi șărșăle,
N-ar putea să-și mai vadă de-ale lor domnii ăia scrobiți, cu doftorate de mahări? Că, pînă una alta, cu doftoratele lor, cu tot, și ditamai premiile Nobel(i), intrară într-un rahat economic cît ei de mare. Și-i băgară și pe alții.
Eu zic să-și vadă de trebșoarele lor pe-acolo, prin străinezia, că nu i-a-ntrebat nimeni cît e ceasul. Habar nu au, ca și voi, de ce se petrece prin țara asta. Judecați prin minciuna mediatică, cumpărată și răspîndită, evident, de către cei care au jupuit România cu o sagacitate de șacali. Știi cum e? Ca atunci cînd, drăguții de ei, li se spunea că dementul de hitler e gata să le zvîrle șrapnelu-n nas, și ei, diplomații cu doftorate, ai lu pește prăjit, se făceau că trece fanfara militară, în frunte cu-n tambur major. Și, după aia, iote că se făcură dăștepți!
Ca voi, care sunteți mai tari decît mama Omida: știți și ce număr la pantofi purtăm și de cîte ori dăm din fund peste neveste sau amante!
Da și ce-o mai furați și voi, nenică, mai ceva ca bibanii, rîma! Păi, povestea aia cu Catania - o altă gogoașă băsistă - s-a cam lămurit. Unu' boureanu - nici că se putea un nume mai potrivit de băsist! - a recunoscut că a fost o greșeală, survenită din faptul că, pe saitul guvernului, nu'ș cum era scris, de s-a înțeles așa.
Auzi ce preocupare pă canadienii ăia!
Nu mai au și treabă p-acasă?

"atat Val cat si eu am spus-o de nenumarate ori ca nu romanii din diaspora l-au votat pe Basescu, ci s-a votat singur." (expirescu?

Ai spus pe dracu! L-ai susținut pe băsescu pentru bani. Scurt pe doi. Ce te mai dai în bărci ca mona lisa în herăstrău?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 01:15:34
         
 
  "Cel putin diplomele mele sunt autentice, luate in America," (șărșăl)

Moooamă, el are diplome, nenică!
Păi, am și eu o groază, diplomatule: vreo zece,
din clasa întîia pînă în a opta, numai diplome de merit aveam. Ce e drept, le-am cam pierdut, neștiind că trebuie să mă bat în diplome cu tine.
Da' tu ce diplome ai: de scllluptor în lemn sec?
Sau de colportor?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-06 00:34:34
         
 
  S-au mirat, deci. Si-atat? :)



Postat de catre . Atalanta


Bine'nteles ca "doar atat" !
Si a fost o chestie mare ca s-au mirat, fiindca acum, cand vedem si auzim ce se intampla prin tara, nu ne mai mira nimic !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 17:42:17
         
 
  peiaioane, atat Val cat si eu am spus-o de nenumarate ori ca nu romanii din diaspora l-au votat pe Basescu, ci s-a votat singur.
Dar tie trebuie sa ti se faca si un desen ca sa te prinzi.

 
Postat de catre Petre Inspirescu la data de 2012-07-05 17:23:58
         
 
  Și mai e ceva, șărșăle: cine-și vinde sufletu pentru biștari, de biștari va pieri!

Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 15:21:58

jenică,
biștarii io ii fac !

Dar ai dreptate, pe-undeva, nu departe de nasul tau.
Gineste-te ce facura-ti cu tara aia.
O vandurati, nene !
Halal...oameni cu suflet ce sunteti !
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 17:20:51

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 17:23:23
         
 
  Și mai e ceva, șărșăle: cine-și vinde sufletu pentru biștari, de biștari va pieri!

Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 15:21:58

jenică,
biștarii io ii fac !

Dar ai dreptate, pe-undeva, nu departe de nasul tau.
Gineste-te ce facura-ti cu tara aia.
O vandurati, nene !
Halal...
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 17:20:51
         
 
  Domnule Valeriu Cercel, asa-i. N-ati spus niciodata ca a fost frauda dovedita. Sunt hotarata sa inteleg corect de data asta. :)

"Cele relatate de mine mai jos, referitor la buletinele de vot ale romanilor ce nu s-au prezentat la votari si au fost completate de diplomati, o stiu si cei din Paris, si din Londra si din Roma, toti mirandu-se cum de-au ajuns atatea voturi pentru base, cand , la consulate si ambasade s-au prezentat un numar infim de votanti ?"

S-au mirat, deci. Si-atat? :)





 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-05 17:09:26
         
 
  Înainte însă, vor fi schimbați negustorii cinstiți.
Postat de catre Liviu S. Bordas

Asta e cel mai usor lucru de facut in Romania.
Negustori cinstiti sunt pe toate drumurile pe-acolo !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 17:01:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Sa fac o erata, ca iar intra Jenica in ghilimele :

"ca exista de pe vremea lui ceasca"

a se citi :

"ce existau de pe vremea lui ceasca"

"alele", a se citi "acele"
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 16:55:01
         
 
  deaceea am sustinut ideea de a se schimba legislatia, ca sa se evite frauda.

Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 16:19:27

Io zic să fie schimbați fraudacii. Și vor fi. Înainte însă, vor fi schimbați negustorii cinstiți.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-05 16:51:27
         
 
  jenica,
iar ai inteles dupa cum iti pica tie bine !
As fi putut spune ca aveti un presedinte ales prin "frauda", daca asta era, legal, demonstrata.
In ceeace priveste "investigatia", sunt de acord cu tine. Sa se investigheze si sa se gaseasca solutia ca pe viitor asa ceva sa nu se mai poata intampla. No problem !

Dar ca adusesi vorba despre "o amărîtă de teză de doctorat ", aseara, dupa news-ul de la 6, cum se face de obicei, au aparut cativa comentatori si cativa romanasi de-ai nostri, transfugi, dar cu diplome autentice, care au cautat sa aduca un pic de lumina publicului canadian, in chestiunea cu plagiatul comis de dr. Ponta, caci nimeni de-aici nu poate pricepe cum un PM. plagiator inca mai e pe fonctie si nu si-a dat demisia.
Si iata ca s-a adus la cunostinta publicului telespectator canadian, acele "fabrici de diplome" ca exista de pe vremea lui ceasca, despre alele universitati particulare care au aparut dupa '89, si cine le-a facut, despre ministi ce poseda diplome de bacalaureat fara sa fi terminat liceul, despre profesori universitari, chiar, ce aveau diplome si doctorate, ca si Ponta, concuzionandu-se, in final, ca asa ceva ar fi "normal" in Romania.
Nice !

ia zi, Jenica !
Intre "furturi de voturi" si un "doctorat plagiat", ce ai alege tu ?!
Nu ti se pare ca si una si alta, cu personagiile ce fac parte din acest circ, ar arata "normal" ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 16:50:37
         
 
  Atalanta,
Ai inteles gresit.
Eu nu am spus ca aveti un presedinte ales prin "FRAUDA", pentru ca asta nu a fost dovedita. Trebuiau atunci verificate buletinele venite din afara, facuta o expertiza, sau ce trebuia facut si dovedita frauda.
Stii vorba aia romaneasca :
"hotul neprins este negustor cinstit"
Eu am incercat sa te fac sa intelegi ca acesti consuli cat si ambasadorii Romaniei, sunt numiti politic de catre guvern si ei depind de existenta acestui guvern. Daca pica guvernul, pica si ei. Cele relatate de mine mai jos, referitor la buletinele de vot ale romanilor ce nu s-au prezentat la votari si au fost completate de diplomati, o stiu si cei din Paris, si din Londra si din Roma, toti mirandu-se cum de-au ajuns atatea voturi pentru base, cand , la consulate si ambasade s-au prezentat un numar infim de votanti ?!
deaceea am sustinut ideea de a se schimba legislatia, ca sa se evite frauda.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 16:19:27
         
 
  "ambasadorii si consulii, avand deja acele buletine facute in numele fiecarui romanas care nu s-a prezentat sa-si dea votul, pentru a n-si pierde jobul (ca, de castiga Geoana, implicit erau schimbati toti) le-au completat ei cu numele lui Base si le-au trimis frumusel la Bucuresti."

Valeriu Cercel

Domnule Valeriu Cercel, va multumesc. Tocmai ne-ati spus ca pana una alta avem un presedinte ales prin FRAUDA. Si ca AMBASADORII si CONSULII sunt implicati. Adica tot acestia care acum sar in sus cu statul de drept care e lovit din stanga si dreapta simultan? Asta sustineti?



O!
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-05 15:44:56
         
 
  Păi, nene, dacă ai ajuns, în fine, să recunoști acum, în ceasul al 12 -lea (deci, ghicim: stop stipendii!!) că băsescu a furat alegerile - indiferent cine a făcut-o în numele lui, înseamnă că trebuie făcută o anchetă serioasă, să vedem cine-i vinovatul cel mai mare și să-i dăm ce merită!
Păi, dacă o amărîtă de teză de doctorat - (discutabilă că ar fi copiată, din punctul meu de vedere) ne-a făcut de rîsm vai, așa cum susții, apoi FURTUL VOTURILOR PENTRU A DEVENI PREȘEDINTE, SĂ NE FI FĂCUT DE FALĂ?
Ioi! Ce chestie cu trestie!
Aferici, auzi, tată, ce spune colegul tău de colonat: că ați furat alegerile din
diasporă?
Cum e?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 15:36:25
         
 
  Domnule Cercel, bine ca recunoasteti.Interesant este ca, neavand idee, ati intors votul din Romania. In numele acestei recunoasteri colective s-ar putea impune chiar schimbarea legislatiei.
Postat de catre . Atalanta

Sincer sa fiu, sunt de acord cu ideea asta. Trebuie schimbata legislatia. Oricum, foarte putini romani din diaspora sunt interesati de politica romaneasca sau care e pres. ori PM. in Romania.
Faptul ca au ajuns o groaza de voturi din diaspora la Bucuresti scimband balanta la ultimele electii, s-a mai discutat si se stie de ce, dar am sa o repet, poate ca nu ai luat seama de acel comm.
La ambasadele si consulatele Romaniei, din orice tara ar fi ele, inainte de alegeri se fac acele buletine de votari in numele fiecarui romanas ce locuieste pe teritoriul acelei tari, caci ambasadele si consulatele au lista cu toti romanii cu domiciliu in strainatate (care au drept de vot).Numai ca, poate ca nu se stie in Romania treaba asta, ambasadorii si consulii sunt numiti politic, de sefia de la Bucuresti, ceilalti birocrati marunti, nu. Asa ca de cate ori se schimba sefia la Bucale, si ambasadorii si consulii sunt schimbati de noua clica. Ce s-a intamplat la ultimele alegeri, asa cum romanii din diaspora, si am spus-o, nu se prezinta la consulate si ambasade sa-si dea votul, ambasadorii si consulii, avand deja acele buletine facute in numele fiecarui romanas care nu s-a prezentat sa-si dea votul, pentru a n-si pierde jobul (ca, de castiga Geoana, implicit erau schimbati toti) le-au completat ei cu numele lui Base si le-au trimis frumusel la Bucuresti.
Acum, la referendumul din iulie, ca atunci am inteles ca va fi, sa nu fiti surprinsi de numarul mare de voturi ce vor sosi din diaspora pentru Base.
Daca romanii din disaspora ar participa si ei in numar maxim la electii si ar vota cu totii, atunci cred ca nu ar fi necesara schimbarea legislatiei, dar cum ei nu participa, si pentru a se inlatura posibilitatea de a se face frauda electorala din partea diplomatilor de la ambasadele si consulatele romanesti, cred ca ar fi bine ca legislatia sa fie schimbata.
Ce se aude pe-aici, pe la noi e ca dr. Ponta si Crin, deja au inceput sa faca tam-tam (campanie)prin diaspora ca toti diasporenii sa voteze lichidarea lui Base, sperand ca vor obtine, ca si la electiile precedente, un numar mare de voturi, insa de data asta, contra lui Base.
Circul ce se desfasoara acum in Romania, ma refer la teza lui Ponta si la fabricile de diplome ce au produs un numar necunoscut inca de diplome , ne-a cam facut de rasul lumii, asa ca, mare participare din partea diasporei la acest referendum nu cred ca va fi.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 15:27:41
         
 
  Și mai e ceva, șărșăle: cine-și vinde sufletu pentru biștari, de biștari va pieri!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 15:21:58
         
 
  Oricum, este imbucurator sa remarcan faptul ca ti-ai ajustat putintel atitudinea pe acest site literar si nu te mai exprimi cu :

"băi Cioacă", "băi Cercele", "Bre, nea Corbule".
E un pas facut 'nainte !

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 14:46:37
         
 
  Jenică,
Cel putin diplomele mele sunt autentice, luate in America, nu pe spaga sau ochi frumosi.
Chestia cu paraua smulsa romanului, este o eroare.
Romanul nu prea produce parale la ora asta, si apoi, ca o duc bine, sunt bine hranit, si bronzat, nu cred ca sunt semne de nesimtire ci semne de trai bun, civilizat, normal.
Logica ta, cred ca are nevoie de ceva ajustari.
Mai iesi si tu prin lume, macar asa in treacat, si-ti va fi indeajuns sa ai ceva de comparat.
Uite, iti trimit o poza, ca tot iti plac tie pozele, si zi-ne si noua, unde vezi tu nesimtire ? >
Si ca vorbisi tu de subconstient, ia verifica, al cui subconstient ?


Val & Sorin
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 14:37:56
         
 
 
"Sunt curios daca se pot gasi cativa, si pregatiti, si necompromisi pentru ce va fi dupa Base." (șărșăl)

Păi, eu zic să te punem pe tine, șărșăle, șăf peste noi, că tot ești un diplomat desăvîrșit și un moralist fără pată: cum ai ajuns în România, cum ai început să arunci cu verzișorii în foncționari! Desigur, pilda-ți de înaltă onestitate și cinste s-ar potrivi perfect la înalta-ți concepție "civilizată" despre cum trebuie să arate Românica și cum trebuie condusă. Potrivit standardelor lumii „civilizate”, desigur.
Dar noi îți suntem, totuși, recunoscători că ai întors, pe cale ilicită paraua pe care ai smuls-o românului, tot pe cale ilicită, în calitate de gurist al băsismului.
Bine, de restul rămas, - destul! - ai mai dat o raită prin insulele Pacificului, de unde ne transmiteai instantanee cu Fericirea Voastră, sire, expusă printre decoruri exotice și vafine încinse la erotic, în timp ce ne dădeai cu sîc și ne serveai sapienții existențiale. Sigur, noi nu am crezut că obrăjorii matale, bine hrăniți și oleacă purpurii la coloare, trădau semnele unei nesimțiri nerușinate, care te-ar fi curpins subit, de undeva, din cotloane ascunse ale subconștientului! Căci, la oamenii „onești”, subconștientul e una cu conștientul: tot o ocnă! Frumos pavoazată, firește!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-05 10:23:30
         
 
  " Ai idee cumva si, te-as ruga, da-ne si noua niste nume ca noi, diasporenii nu prea avem idee care cum sunt."

Domnule Cercel, bine ca recunoasteti.Interesant este ca, neavand idee, ati intors votul din Romania. In numele acestei recunoasteri colective s-ar putea impune chiar schimbarea legislatiei.

Ca tot veni de vorba de oameni imaculati... Stiti ce se intampla cu diasporeni care ung functionarii cand ajung acestia la putere? :)
 
Postat de catre . Atalanta la data de 2012-07-05 04:57:06
         
 
  Jenică,
Cu vocabularul asta, de unde dracu' ti-a venit ideea sa ne pacalesti ca esti intelectual ?!!!!
Las-o jos, colega !
Porumbeii ce-ti ies din plisc te dau de gol.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-05 00:30:38
         
 
  Liviu, draga,
Exzista vreunul prin senat sau parlament, in afara de cei care dorm, care nu-i manjit, patat, sau compromis cu ceva ?
De care am intrebat, cand am fost in tara in mai, am inteles ca toti sunt o apa si-un pamant sperand ca acest Ponta si echipa lui (?) sa fie imaculati. Iata ca si asta, cu teza lui a ajuns la rand cu ceilalti.
Sunt curios daca se pot gasi cativa, si pregatiti, si necompromisi pentru ce va fi dupa Base.
Ai idee cumva si, te-as ruga, da-ne si noua niste nume ca noi, diasporenii nu prea avem idee care cum sunt.
Multam !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-04 22:18:52
         
 
  "intelectualii Timisoarei ii ce demisia plagiatorului Ponta, chestie la care subscriu" (gramu)

Numărai fro 4 (patru) intelectuali ai Timișoarei, bașca unu care a tulit-o, spre marele nostru regret, da' care combate bine!
Clar nu ne este cum va subscrie el (tulitoru) dă pă partea haialaltă a lacului!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 21:55:06
         
 
  Pentru ca ati adus vorba, insa, din PDL, cel mai mult imi place de Berceanu

AF


Da. Berceanu e inteligența întruchipată. Nu are idei multe, dar sunt idei puternice. Fixe, cum ar veni.

Încep să vă înțeleg.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-04 21:33:35
         
 
  Sorine,
Situatia e din ce in ce mai grava.
Si-a dat demisia si antrenorul echipei de fotbal F C Vaslui.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-04 20:15:06
         
 
  Domnule Cristescu, desi am repetat-o de nenumarate ori, nu ma deranjeaza sa va amintesc de fiecare data ca, in ciuda aparentelor, n-am nicio simpatie fata de persoanele amintite si n-am avut niciodata vreun astfel de fetis legat de persoane. Daca mi-ati fi cerut sa imi definesc optiunile, fara indoiala v-as fi spus ca Romania nu are inca partidul pe care sa-l votez cu inima si cu ratiunea in acelasi timp. In fapt, chiar nu cred ca voi apuca sa vad un astfel de partid in Romania. Sunt consevator, desigur, un fundamentalist axiologic.
Pentru ca ati adus vorba, insa, din PDL, cel mai mult imi place de Berceanu. Pe el l-as fi vazut in locul lui Boc. Daca ma gasesc acum in opozitie se datoreaza faptului ca nu mai vreau sa traiesc vremurile partidului unic, amintiri legate strans de vremurile lui Ceausescu, lui Iliescu, lui Nastase si, deja este o certitudine, vremurile dublului repetent si secundului sau plagiator.
Voi reveni asupra acestui aspect de fiecare data cand veti lasa impresia ca ati uitat.
O zi buna va doresc si eu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 19:56:51
         
 
  Timisorenii astia au devenit chiar enervanti, dom'le ! Si data trecuta tot ei au fost primii.

Sorine, nu apela la reche. Asta e doar flotant pe-acolo.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-04 18:54:15
         
 
  @rechesane, intelectualii Timisoarei ii ce demisia plagiatorului Ponta, chestie la care suibscriu. Pe tine nu te vad printre ei. Ce sa inteleg? Ca nu esti din Timisoara sau n-ai nicio treaba cu intelectualitatea de pe malul Begai?

Atunci mai pune da o manea sa moara dujmanii da oftica mancatzash!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-04 18:42:51
         
 
  Jenică,
Am gasit neste material de investigat pentru tine.
Ia vezi tu, numele astora de pe ciorna de mai jos, sunt tot basisti ?

Apel pentru demisia Primului Ministru al României



Cazul scandalos de plagiat al domnului Victor Ponta, prim ministrul României, obligă moral mediul academic și asociațiile civice interesate de calitatea învățământului să declanșeze o dezbatere națională care să se concretizeze printr-o reverificare drastică a tuturor tezelor de doctorat de după revoluție. Cerem realizarea unui sistem centralizat de publicare pe internet a tuturor lucrărilor de licență și de disertație pentru a putea fi apoi verificate.

De asemenea, deoarece plagiatul evident al Primului Ministru aduce grave prejudicii învățământului și cercetării academice din România cerem demisia acestuia ca singură șansă de a putea începe cu adevărat, și pe temelii morale, reclădirea școlii românești. Invităm să se alăturare acestui protest toți universitarii interesați în refacerea credibilității învățământului universitar și a reabilitării valorilor etice în societatea românească.



Societatea Tinerilor Universitari din România,

Grupul de Reformă Universitară, Universitatea de Vest Timișoara,

Asociația culturală Ariergarda, Timișoara,

Prof. univ. dr. Daniel Vighi, ,

Prof. univ. dr. Ciprian Vălcan,

Conf. univ. dr. Smaranda Vultur,

Conf. univ. dr. Viorel Marineasa


http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-04 15:29:02
         
 
  "Ma refer strict la mentalitatea dupa care prezenta unora o exclude pe a celorlalti." (aferel)

Ce tupeu, demn de Guiness Book!
Păi, fix și taman după ăst prințip ați funcționat voi, măi băsiștilor! Chiar ne credeți idioți?! Chiar credeți că românii, în ansamblul lor, v-au ejectat la alegeri, doar așa, de dragul de a vedea și pe alții la față? Băi coloneilor, treziți-vă la realitate! Au avut loc niște elecțiuni (și lecțiuni!), vi s-a dat cu șutul în dorsală de nu v-ați văzut. Păi, dacă și în aceste condiții voi o țineți langa, știți cum se traduce asta? Că sunteți niște mecanisme programate obsesiv pe voința big-brotherului, a dictatorului. Niște executanți neezitanți, extrem de periculoși, ai ordinelor venite de sus. Pe scurt: niște naziști. Ori, într-o așa situație, nu numai că prezența voastră în organismul social trebuie eradicată, ca fiind un focar de infecție pandemică, dar musai trebuie să se grăbească lucrurile, pentru a mai putea repara cîte ceva din catastrofa pe care ați provocat-o românilor.
Ei, și după cum vedem, a început, în sfîrșit, Marea Salubrizare, adică Marea Debăsescizare!

Și tu ai tupeul să îmi poemenești mie de rușine, măi acesta?! Păi, tu te-ai uitat bine-n oglinda amărîtei ăleia de conștiință, pe care ai înghesuit-o-n digestive?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 11:19:16
         
 
  "Domnul Cristescu o tot repeta pe aia lu' Emil Bobu, semn ca doreste sa ii mentina spiritul viu."

Da, domnule coleg Andrei Florian. Istoria trebuie cunoscută pentru a nu mai fi repetată. De aceea o tot reamintesc. Și aceia se credeau eterni. Și aceia s-au rupt de realitate, de popor. Și au sfârșit, bine că au sfârșit, cu această asumare definitorie pentru un întreg regim "Am fost un dobitoc" Dar parcă Postelnicu a rostit-o. Oricum nu are importanță cine a roastit-o. Ci adevărul ei. Adevăr reluat, cu alte cuvinte, acum de Cezar Preda "ați condus România de ați omorât-o" ori Berceanu "trebuie să demisioneze toți". Ca să nu mai vorbesc de distinsa doamnă a regimului, blonda de la Cotroceni "ați uitat când veneați să vă angajez amantele" Ce rușine mai mare doriți? Vă doresc o zi frumoasă. Și vă rog eu, așa amical, nu vă mai luați după intelectonii creați și legendați de către "regimul criminal comunist" cum vă place să spuneți și preluați, la ordin și cu aceeași misiune, de către "regimul criminal pedelist" cum îmi place să spun! Nici nu vă dați seama de bucuriile pe care le veți avea dacă vă obișnuiți să gândiți liber. Și democratic. Și, mai ales, potrivit unor principii nu unor conjuncturi ori persoane!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-07-04 11:06:15
         
 
  Vedeti, domnule Peia, acesta este cusurul dumneavoastra. Sunteti precum premierul Romaniei. As spune ca il depasiti :) dar mi-e teama sa nu fiu acuzat de atac la persoana. In sfarsit, nu doresc sa va rapesc efemera clipa de glorie, dar nu pot sa nu remarc mentalitatea bolsevica dupa care va conduceti amaraciunea solitara a fiecarei zile ramase. Ma refer strict la mentalitatea dupa care prezenta unora o exclude pe a celorlalti.
Nu mai trebuie sa dati explicatii sau sa va cautati scuze. Le stim de pe vremea celuilalt impuscat. Domnul Cristescu o tot repeta pe aia lu' Emil Bobu, semn ca doreste sa ii mentina spiritul viu.
Rusine!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 10:43:10
         
 
  Vai tu, ce glumeț eram!
Mai ai puțin, afericiule, și trebuie să-ți cauți de muncă.
O muncă ceva mai adevărată, decît aia cu limba!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 09:20:47
         
 
  Dupa ce a fost numit in functie, Crin Antonescu l-a intrebat la ureche pe Ponta: "Pana la urma, care dintre cele doua camere ale Parlamentului este dormitorul?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 00:23:30
         
 
  "dragosiovane, peiaioane, acuma nu iesiti in strada? Pe astia cine i-a mai adunat?" (gram, miligram, picogram)


Gradele, grămuță, gradele i-a adunat!
Și spaima că, de aici încolo, vor mînca din tresele dă COLONEI!
Ei, din ăia 2800, care au fost înstelați, s-or găsi, darcului, fro 500 care să bată pas de defilare pe lîngă muzeul Antipa! Probabil că, la noapte, își vor regăsi locurile pe piedestalurile pe care sunt orînduiți.
DRiiiepți, COLONEILOR!
Marș la rastel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 23:56:30
         
 
  Auzi, Sorine ?
Aia 500 cu "ghilimelele" de fac gat prin fata palatului, cred ca sunt singurii intelectuali ramasi prin Romania.
Oricum, mai avem o speranta, vaga.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:45:48
         
 
  Crin Antonescu a fost prezent doar la 1,4% din numarul sedintelor acestui for, reusind sa fie mai absent chiar si decat senatorul PSD Catalin Voicu, aflat in arest pentru un an si trei luni!!!
Postat de catre ... Epigramist

Cine le face dosare astora care au imunitate, frate ?!
Pai, sa se schimbe si justitia !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:40:09
         
 
  Aproximativ 500 de persoane s-au strâns pentru a doua oară consecutiv în fața palatului Victoria pentru a protesta față de plagiatul premierului Victor Ponta, într-un așa numit "Marș al ghilimelelor".




Postat de catre ... Epigramist
Astia sunt platiti de Base cu bani din sudoarea poporului !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:37:11
         
 
  . Intr-o buna zi o sa il sun la el acasa pe la ora 12.30-12.45 PM numai asa de-a naibii, ca sa il trezesc din somn!!!


Postat de catre ... Epigramist

Tu chiar vrei sa ii strici ziua ? :)))
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:35:57
         
 
  dragosiovane, peiaioane, acuma nu iesiti in strada? Pe astia cine i-a mai adunat?


Aproximativ 500 de persoane s-au strâns pentru a doua oară consecutiv în fața palatului Victoria pentru a protesta față de plagiatul premierului Victor Ponta, într-un așa numit "Marș al ghilimelelor".



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 23:35:31
         
 
  Sorine, senatul i-l dau lui nea Mitica. E prea plictisitor pentru mine si as prefera, sa-i fac in necaz presedintelui senatului Romaniei, "Asociatia femeilor neajutorate" !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:34:59
         
 
  Val, Boc avea un mare defect: se trezea prea de dimineata ca sa mearga la munca si se culca prea tarziu. Noroc cu Crin ca nu le are pe astea. Intr-o buna zi o sa il sun la el acasa pe la ora 12.30-12.45 PM numai asa de-a naibii, ca sa il trezesc din somn!!!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 23:32:23
         
 
  Referitor la ce spusesi tu, Sorine, spusei si io la alta postare :
avem un PM plagiator si un presedinte de senat repetent.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:31:55
         
 
  Hahaha, iar mi se crapa buzele!!!
Monitorizarea IPP a scos la iveala ca in perioada 2008-2010 noul presedinte al Senatului, dl. Crin Antonescu a fost prezent doar la 1,4% din numarul sedintelor acestui for, reusind sa fie mai absent chiar si decat senatorul PSD Catalin Voicu, aflat in arest pentru un an si trei luni!!!

Insa, recordul absolut a fost atins de presedintele PNL in sesiunea septembrie-decembrie 2011. Conform aceluiasi institut, IPP, Crin Antonescu a avut in aceasta perioada 0% prezenta la votul final al proiectelor din Senat.

Mah, in cazul asta nu inteleg de ce nu ii punem pe Val sau pe nea Mitica presedinte de Senat? Mai trimit si ei un email, mai vin prin tara odata in an sa vada ce se mai intampla prin Senat...
Pe mine sa nu contati, ca nu ma lasa nevasta.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 23:30:01
         
 
  Boc a fost integru. Nici corupt, nici manjit, om cu facultati, plus mentale, stia cateva limbi straine...
A fost cel mai bun PM din istoria Romaniei, iar Base, nu stiu cam ce i-ar putea reprosa ?!
Ca fii-sa e la UE, a ajuns legal, ca si Becalli, ca a ciordit ceva, toti au ciordit, ca a facut abuzuri, stai sa vezi de azi incolo ! :)))
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:28:52
         
 
  dragosiovane, hahaha, ti-am spus sa nu ma mai faci sa rad ca sunt bronzat si mi se crapa buzele!!!
Adica Romania are acum un prim-ministru plagiator (hot dovedit pe fata) si un presedinte de Senat chiulangiu care a fost doar de vreo cateva ori intr-un an la serviciu (si atunci numai dupa-amiaza, cand s-a putut trezi saracul) si tu imi spui :ciuda-sic!" ca la copiii de gradinita? Pai du-te si joaca-te dea-a ciuda-sic cu ioanpeia si pupati-va numerele 2 si 3 din stat pana li se duce pielea.
Mah, voi nu vedeti ca pe langa astia doi Boc si cu Basescu devin automat niste ingerasi nevinovati?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 23:17:57
         
 
  Cristian Tudor Popescu (pentru urechile domnului AF):

Discursul președintelui ar putea fi un ultimatum în măsura în care un polițist se răstește la o cutie de conserve: Deschideți! Poliția

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-03 22:56:42
         
 
  LEGE nr. 35/1997
privind organizarea și funcționarea instituției Avocatul Poporului (republicată)

Articolul 1

(1) Instituția Avocatul Poporului are drept scop apărarea drepturilor și libertăților persoanelor fizice în raporturile acestora cu autoritățile publice

Deci, nicio legătură între scopul instituit de lege, acela al apărării drepturilor și libertăților persoanelor fizice, și sesizarea privind neconstituționalitatea ordonanței care reglementează activitatea ICR. Chiar și pentru simplul motiv că ICR nu este persoană fizică.

A, dacă vorbim despre Patapievici, șeful ICR, el este o persoană fizică. Și, ca orice persoană fizică, are drepturi.

Prin extensie, Avocatul Poporului, constatînd că dreptul domnului Patapievici de a conduce ICR este pus în pericol, s-o fi gîndit că e momentul să-i protejeze acest drept.

Este singura interpretare care l-ar putea scuza pe domnul Iancu.

O susține cineva?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-07-03 21:53:54
         
 
  oricum esti depasit de evenimente in acest moment falangele*(iti explic mai tirziu ce e cu ele) s-au grupat protector in jurul pumnului de fier.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-03 21:41:44
         
 
  românia a ajuns bătaia de joc a două păpușele cretine, ponta și antonescu, în spatele cărora se află brigăzile roșii ale mafioților.
vor urma spălarea prin orificii ale lui bombonel și ai altor tâlhari dovediți, primirea în academie ale doctorilor din furat (azi aproape orice ambuscat cu spate poate fi profesor universitar ), înfințarea senatorilor de drept și avansarea în grad al lui felix care pretinde că el și numai el ar fi în spatele acestor acțiuni deși puțină lume îl bănuiește de creieraș
și când te gândești că și pe aici acești criminali, cum bine le spunea florian, au susținerea unor oameni care își fac aerul subțire la ventilatorul cu manivelă
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2012-07-03 21:38:30
         
 
  sorinele, din tochitura asta de gazete nu rezulta opinia ta personala de talentat analist politic(?!)io dau astia in barba, au ba?stii cum e cu scenarita, hotului de hoti ii frica. io cred ca are un careu de asi in mineca si pac la DNA. pe ce pusasi pariu?  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-03 21:36:22
         
 
  Iti dai seama ce mare dictator e Basescu cand Ponta nu-l lasa sa se duca la Bruxelles, ba mai ameninta si ca ii ia kerosenul de la avion daca il prinde pe aeroport!
Sa nu mai zic cum il poate face oricine ba "chiorul", ba "betivul", ba "marinarul retardat"...
Ia sa fi facut cineva fente din astea cu Saddam sau Gaddafi! Sau cu pantofarul nostru ala siret...

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 21:31:13
         
 
  Io cred ca s-a ajuns bine pana aici.
Se vor face revocari , schimbari , anihilari , lichidari, etc....
Chiar daca Europa se uita la noi in câș, o sa-i treaca, dar dup-aia sa vezi ce trai minunat, imbelsugat si cata bunastare va fi in tara pe guvernanti, bineinteles !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 21:06:55
         
 
  Regimul criminal comunist este pe cale sa prinda coaja proaspata. Un plagiator inhaitat cu un multiplu repetent au calcat in picioare Constitutia Romaniei in aplauzele handicapatilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-03 19:37:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE