FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
argumente pentru o statuie Ponta
Text postat de Dumitru Cioaca
De-a lungul istoriei ei moderne si contemporane Romania a avut parte de multi prim-ministri buni sau foarte buni care au facut mult pentru Poporul Roman. Sub guvernarea lui Ion Bratianu s-a castigat independenta de stat a Romniei. Datorita politicii intelepte a fiului sau Ionel Bratiaanu s-a realizat Marea Unire de la 1918. Sub guvernarea doctorului Petru Groza s-a reusit cea mai mare frauda electorala din istoria Romaniei. Sub guvernarea primului ministru Gheorghe Gheorghiu-Dej s-a inceput vitejeasca batalie pentru colectivizare incheiata cu victoria totala a socialismului asupra taranimii.
Insa nici una dintre cele patru personalitati numite mai sus nu a reusi sa faca pentru Romania si Poporul Roman ce a reusit sa faca actualul doctor si premier Victor Ponta. Si asta intr-o perioada de timp de numai doua luni de zile, de cand domnia sa este premier.
Nu este tara de pe mapamond in care numele acestui valoros om de stiinta sa nu fie cunoscut. Nu este tara in care renumita lui teza de doctorat sa nu fie analizata, comparata si data ca exemplu. Datorita efortului stiintific al doctorului Ponta, cea mai renumita revista de stiinta de pe mapamond, revista "Nature" si-a reamintit ca Romania inca exista. Datorita publicitatii facute de INTERPOL acestei opere de stiinta conceputa de genialul cercetator si conducator politic, numele Romaniei a patruns pana si in cele mai obsure colturi ale globului.
Pentru a cinsti cum se cuvine acesta realizare epocala
a Poporului Roman sub conducerea inteleapata a doctorului Ponta, pentru ca acesta victorie a Romaniei pe plan mondial a fost obtinuta nu prin varsari de sange si printr-o simpla sterpelitura din condei a strategului Ponta, genuneanu propune urmatoarele:
1) Condamnarea, fara judecata, la moarte a lui Funeriu pentra divulgarea celui mai inalt secret de stat.
2) Isgonirea din Academia Romana a academicianului Marius Andruh care sustine ca secretul de stat tradat ar fi si adevarat.
3) Ocuparea locului vacant de catre savantul Ponta.
4) Ridicarea unei statui a doctorului si viitorului presedinte al Romaniei, Ponta, in fata palatului Cotroceni.
Asa sa ne ajute Dumnezeu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Vă dezumflarăți, vă dezumflarăți cu mitingul ăla, coloneilor?"
(generalu Ioan Peia)

Stimate domnule general
Nu trebuie sa va adresat atat de condescendet coloneilor. Ati uita ca, pentru a putea sa ajungeti general, si dumneavoastra a trebuit sa treceti pri faza de colonel?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-04 18:53:32
         
 
  "Hahaha, iar mi se crapa buzele!!! " (gramu)

Păi, dom'le, nu pricep de ce mi s-a cenzurat comul!
Ori eu, sfătuindu-l pe bietul om, cu "buzele crăpate", să se ducă la doftor, din cea mai umanitară intenție posibilă, să mi se interzică sfatul caritabil?
Cum adică, să pierdem o așa valoare epigramatică, din pricina unor păcătoase de crăpături? Care pot fi, doamne ferește, extinse pînă al nivel... ei, da, digestiv... care-i problema? Poate, bietul om să aibă frun ulcer, ceva. Nu trebuie tratat? Deasemeni, crăpături - ce-i drept nu mă exprim într-un limbaj prea academic - poate avea și conștiința! Chiar dacă puțin cam impalpabile. Și-atunci ce să facă marili epigrămuț? Să stea așa, să-i fluiere vîntul prin ea? Nu trebuie astupate crăpăturile alea? Io fusăi bine intenționat și voi, gata, cu toroipanu cenzurii pă mine! Chiar și cînd sunt bine intenționat?!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 11:39:40
         
 
  Bineînțeles că tîmpițenia asta de decalog circulă numai printre voi, blogărașii de kaka-maka!
Trebuie că ați pus mînă de la mînă și ați transpirat abundent intelectual ca să dați la iveală asemena gîgisme. Tu ești coordonatoru, pseudonimule?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 09:34:01
         
 
  Da' dăspre periscopul încrucișat, băsescu, idolul tău comunisto-securist, nu ai nimic a zice, propagandistule?
La ce dracu să mai zici, că nu mai ai când!
E pe ducă, după roberțiac, buldogul și ăla care făcea pe avocatul poporului. Băsist!

Vă dezumflarăți, vă dezumflarăți cu mitingul ăla, coloneilor? Ați pus și voi măcar de-o paradă cu pas de defilare și fanfară? Sau ați fost dicreți, ca unii educați la cooperativa "ochiul și timpanul"?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 09:25:35
         
 
  Times new Roman:
"10 lucruri despre Crin Antonescu, viitorul președinte al Senatului:
• Are uneori insomnii, pe la ora cinci după-amiaza

• Se uită la Narcisa Sălbatică și adoarme la televizor

• Se teme că la bătrânețe o să ajungă imobilizat într-un pat cu rotile

• Îi place și muzica electronică, artistul lui preferat fiind Siesto

• Parlamentul actual ar trebui desființat și înlocuit cu Divanul ah-hoc

• Evită să meargă la întâlniri, pentru că toate întâlnirile lui se termină în pat

• Victor Ponta mai și greșește, dar el îl înțelege și închide mereu ochii

• Parlamentul ar trebui să aibă o singură cameră: Dormitorul. Camera de zi nu își are rostul

• Când era mic nu era deloc bun la bătaie și venea mereu de la școală cu ochii umflați de somn

• Crede că nu e bine să te bagi în pat neodihnit, că nu mai dai același randament"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-07-04 00:44:52
         
 
  Știi de ce, șărșăle? Ca să-ntrebe... dăștepții!
Postat de catre ioan peia

Ioane,
io te-am intrebat ceva, stiind ca "dăștepții" sunt in stare sa dea un raspuns.
Iar te-ai facut de cacao !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-04 00:28:47
         
 
  @ioan peia: baietel, las-o-ncet ca macane!

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-04 00:03:03
         
 
  Ha!
Mi-a fost cenzurat un com că am zis de roberțiaka kă
e infractoare!
Ai bre că nu e: dimpotrivă, e miss legea-n persoană! Doar că uneori mai greșește și ea numărătorile, e, ce mare lucru, parcă nu poa' să-i țină lu Năstrase de urît!

Și cred că mai le ziceam ăstora de plîng pe aici că le-a căzut guvernu, că să se ducă la culcare, pă lă cășili lor și să se gîndească ce vor face de aci încolo, căci meseria de... aaa... asta era, cenzore! Păi, fratello, și onorabilul jupîn a folosit rahatul într-un comentariu!
El de ce are voie?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-04 00:02:06
         
 
  "Pai daca vi se pare absolut normal tot ce ati insirat la punctele de mai jos, la ce atata tulburare si neliniste din partea dvs. ?" (șărșăl)

La întrebarea ta inteligentă, șărșăle, răspund cu o vorbă de pe la noi, din România, vorbă căreia îi schimb un pic sensul, ca să nu mă cenzureze băsistul de serviciu:
Știi de ce, șărșăle? Ca să-ntrebe... dăștepții!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 23:47:27
         
 
  Măi grămelule, epicramistule,
Nu te mai hăhăi, că idolul hăhăielilor mai are n'țeluș și pa-pa, la gară!
Și tu care erai numai un victorios de panoplie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 23:44:37
         
 
  Băi băsiștilor,
Nu mai schelălăiți pe aici, că gata!
S-a terminat cu stipendiile voastre maro, vi s-a cam pleoștit fesul: vă anunț, că poate na-ți aflat, că roberțica, missa infractoare de drept comun, deh, a fost mazilită de la catedra deputaților! La fel și buldogul, de la cea a senatorilor. A mai fost unu, avocatul poporului, care juca și el leapșa pe ouate cu legea, dupe cum îi cînta la fluierul piciorului băsilă. S-a dus și avocatu ăsta unde a înțărcat mutu iapa.
Să vă spun cine urmează?
"Ghici, ghicitoarea mea!" (vorba lu băsică cînd fu să-i de la țurloaie lu Arfat. Că de-acilea începu să i se tragă!)

Așa că, măi băseilor, fuga-fuguța pă la cășili voastre și schimbați-vă urjănt meseria asta de rahat!
COLONEILOR!!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 23:42:24
         
 
  pe Val sau pe nea Mitica  
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 23:29:12
         
 
  Hahaha, iar mi se crapa buzele!!!
Monitorizarea IPP a scos la iveala ca in perioada 2008-2010 noul presedinte al Senatului, dl. Crin Antonescu a fost prezent doar la 1,4% din numarul sedintelor acestui for, reusind sa fie mai absent chiar si decat senatorul PSD Catalin Voicu, aflat in arest pentru un an si trei luni!!!

Insa, recordul absolut a fost atins de presedintele PNL in sesiunea septembrie-decembrie 2011. Conform aceluiasi institut, IPP, Crin Antonescu a avut in aceasta perioada 0% prezenta la votul final al proiectelor din Senat.

Mah, in cazul asta nu inteleg de ce nu ii punem pe Val nea Mitica presedinte de Senat? Mai trimit si ei un email, mai vin prin tara odata in an sa vada ce se mai intampla prin Senat...
Pe mine sa nu contati, ca nu ma lasa nevasta.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-07-03 23:28:28
         
 
  Lasa-l pe Base.
Pana acum avem un PM plagiator si un presedinte de senat, repetent, asa cum si-au dorit intelectualii, satui de marinel.
Sa mai vedem ce anihilari, remedieri si schimbari vor mai face noaptea asta, ca guvernul asta lucreaza !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 23:15:43
         
 
  Vali,
Dupa parerea mea cea mai buna alegere pentru Miss Romania ar fii tot presedintele Basescu fiindca de opt ani de zile toti se chinuie sa probeze ca nu mai este fata mare si tot nu au reusit.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 23:02:41
         
 
  Nene Mitica,
Constitutia va fi schimbata zilele astea, asa ca totul va arata legal.
Sa vedem pe cine vor pune in locul lui Miss Romania.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 22:26:42
         
 
  "The president has the constitutional court, I have parliament," Ponta said last week. "When we talk about legitimacy, the most legitimate institution is parliament."
(marele doctor in stiinte juridice si si mai marele prim-ministru Victoras Ponta)

Eu nu l-am auzit pe tradatorul Traian Basescu sustinand ca ar avea Curtea Constitutionala. Eu nu cred ca Victoras Ponta are parlamentul Romaniei care apartine Poporului Roman. Ca si Curtea Constitutionala, de altfel. In privitia legitimitatii, Costitutia tari sustine ca cele trei ramuri ale guvernarii, cea administrativa, cea parlamentara si cea juridica din care face parte Curtea Constitutionala au aceiasi legitimitate. Insa doctorasul Victoras Ponta a fost prea ocupat cu cercetarile lui pentru teza de doctorat de renume mondial care va ramane vesnic legata de gatul domniei sale, ca sa mai aiba timp sa citeasca si Constitutia Romaniei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 22:19:44
         
 
  Păi, este absolut normal ca:
1,2,3,4,5,6...
Postat de catre ioan peia

Pai daca vi se pare absolut normal tot ce ati insirat la punctele de mai jos, la ce atata tulburare si neliniste din partea dvs. ?
La ce atata consum de energie creatoare, durere si oftica ?
De-aia nu inteleg cum un plagiat al celui mai mare sef de trib il acceptati dar va sta in gat ceeace o comisie de oameni pregatiti au gasit !?
pentru ca un plagiat, pe langa punctele expuse mai jos, e floare la ureche.

Si mai stim noi si pe altii care plagiaza pe-acilea, dar nu cred ca e cazul sa le amintim acum.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2012-07-03 18:22:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "iarăși operezi cu presupuneri, stimabile! textual, de unde ai dedus domnia-ta că aș fi fan Ponta? mr. Cioaca, chiar vă credeam mai operant informativ, zău, așa! pe de altă parte îmi repugnă profund să scriu pamflete, comentarii, texte-n general, la comanda de moment, așa cum deduc că vă forțați dumneavoastră condeiul năzuros și dezastruos de prozaic s-o faceți! "
(Dragos Iovan)

Stimate domnule Iovan,
Am dedus ca il admirati pe eroul meu si al tuturor romanilor din faptul ca pana dumneavoastra, extrem de infigareata cand vrea ea, s-a ferit ca de foc de sexutul marelui om de stiinta. Deci sa inteleg ca tacerea dumneavoastra este de fapt un atac din cele mai hotarate la adresa supraomului de stiinta Ponta?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 18:05:25
         
 
  Stimate domnule general,
Tot nu am inteles pozitia dumneavoastra,
Ii facem o statuie, sau ii dam una sa ramana statuie?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 17:57:51
         
 
  Stratagemă!
Cînd băsistul de serviciu, de pe aici, este la botoane, se află în mare dilemă:
- dacă-mi aprobă comurile, e nasol pentru poziția lui partizană!
- dacă mi le radiază, iarăși e cam nasol pentru că nu prea are justificare!

Ș-atunci, ce să facă, ce să facă?
Simplu: le lasă în suspans: nici nu, nici nu!
Nimeni mu-l mai poate bănui că așa și pe dincolo.
Deci,
aștept alt editor să-l scoată din încurcătură pe bietul băsist, aflat într-o stare de degringoladă totală!
Au trecut vreo patru ore de cînd primele comuri ale mele zac în magazia de bagaje!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 16:33:10
         
 
  Sigur, nu pot să nu observ în articolașul de mazetă, de mai sus, că, așa cum comuniștii se fereau, ca de dracu, să pomenească numele Regelui care a făcut din România un stat civilizat, precum și al celui care a întregit-o, așa și cioacă, via băsescu, UITĂ că brătienii au adus un Rege în România. Și că are merite indiscutabile pe temă.
Da' dar vezi ce chestiune... el vorbea doar de prim miniștri, bre, nu te-ai prins!? Ca să ajungă la ce? La o teză dragă lui și băsiștilor: plagiatul lui Ponta.
Dar nu și al lui kiobeși, voșuleasa sau udreasa. Cum vezi, luluța procuroare are voie să fure, că doar ea veghează asupra legii!...

Eu propun să-i înălțăm lu cioacă, pentru logoreea gratuită de mai sus, o stauie din bețe de chibrit! Cînd s-o încinge prea tare să sară jerbele din ea/el ca de sub pirostriile pe care își fierbea gulașul minoritar, pe vremea cînd răspundea "să trăiți!", la orice apel venit din partea "împilatorilor"!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 14:38:50
         
 
  Păi, este absolut normal ca:

1. Agramații să dea lecții de topică și semne de punctuație celor care știu să crie corect românește.
2. Analfabeții să dea lecții celor care au mai trudit oleacă pe carte.
3. Hoții să dea lecții de onestitate celor care nu au pus în viața lor mîna pe-o lețcaie străină.
4. Ăi care nu au nici masterate, nici doctorate, dar au luat bacaloriate pe la 26 de ani, sau nu le-au luat deloc, să dea lecții celor care le-au luat la timp și pe bune.
5. Șulfele propagandistice să dea lecții de obiectivitate celor ce n-au prea fost trompete de serviciu la plutonele de COLONEI, făcuți pe biteș.
6. Transfugii, care au uitat pînă și punctul cardinal înspre care se află România, să dea lecții de patriotism celor care s-au chinuit în ea, sub diferite regimuri dictatoriale - ultimul, al lui băsescu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-07-03 14:28:06
         
 
  Boiar latunswki,
Bine ati revenit printre noi! Dupa cum observ, vremea a fost destul de buna in Siberia, fiindca nu v-a inghetat limba. Sper ca Ninocica sa nu fi prins nici ea vreo raceala. Cat despre manualul propus nu cred ca-mi va fi de prea mare folos, fiindca am auzit ca este scris pe jumatate de literele marelui Kiril, pe care eu, nefiind muscal, nu le prea pot inghitii. Daca aveti unul scris in turca veche parca ar mai merge. Cu salutari tovarasesti si:
Jos imperialismul yankeu!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 14:15:14
         
 
  iarăși operezi cu presupuneri, stimabile! textual, de unde ai dedus domnia-ta că aș fi fan Ponta? mr. Cioaca, chiar vă credeam mai operant informativ, zău, așa! pe de altă parte îmi repugnă profund să scriu pamflete, comentarii, texte-n general, la comanda de moment, așa cum deduc că vă forțați dumneavoastră condeiul năzuros și dezastruos de prozaic s-o faceți!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-03 14:12:23
         
 
  Domnule Iovan,
Pai se poate?
Dupa ce am asteptat in zadar opinia dumneavoastra mult mai literata, gramaticata si cronicata despre noul erou al Poporului Roman, dumneavoastra in loc sa veniti cu ceva malai (din marturisirile dumneavoastra am inteles ca in afara de faptul ca sunteti un cronicar de renume sunteti si un dregator avut) pentru ridicarea monumentului, va impiediati darnicia portofelui de cele cateva diacritice inexistente?! Fiindca acest erou, am tras eu concluzia, din comentariile dumneavoastra, bineintes, este si pe placul placerii dumneavoastre. Domnule, cu astfel de sustinatori marinimosi la voroave, dar zgarciti
la punguta se duce dracului statuia.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 14:05:35
         
 
  Donez domnului Cioacă ediția princeps din 1866 a manualului "Învățătorul copiilor", de Creangă, Enăchescu și Răceanu. Are și dicționar de rime, de genul: vădană, codană; boboc,Boc; Băsescu, ...u.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-07-03 13:11:06
         
 
  brava, d-le Cioca ,ai pus pontu pă J.Patria-ți va fi recunoscătoare, Victoraș, așijderea!
eu, unu, mult mai pragmatic și interesat de aspectul saitului atelier literar europeea, aș deschide o listă de subscripție publică pentru eminentul literat Dumitru Cioca, în scopul achiziționării unor manuale de gramatică a limbii române și a unui program de redactare cu caractere diacritice în aceeași limbă.
dacă rămîn bani se poate ridica și o statuie virtuală catrenistului de renume transoceanic, monument care aș sugera să fie realizat din materiale refolosibile: erori gramaticale și de redactare, catrene reciclabile, maculatură de proveniență bleu.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-07-03 12:43:22
         
 
  Premierul Victor Ponta susține că membrii Consiliului care au stabilit că teza sa de doctorat reprezintă un plagiat s-au reunit din partea PDL ca pentru o "execuție mafiotă", fără să fi studiat vreodată o astfel de lucrare, și a precizat că nu va renunța la titlul de doctor și nici nu va demisiona, potrivit Mediafax.


"Am muncit foarte mult pentru teza de doctorat și sunt foarte mândru de ea. Este o mizerie politică", a spus Ponta, la Antena 3.
(din "Actualitatea")

Dupa noua declaratie a omului de stiinta Ponta, propun ca statuia pe care intentionam sa i-o cladim sa fie cu un metru mai inalta decat statuia lui Iorga.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-07-03 12:27:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE