FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Domnului Vasile Hurmuzache
Text postat de Bot Eugen
"Domnule Radu ;ȘtefĂnescu, ÎncercÎnd sĂ reparaȚi o nedreptate, aȚi fĂcut o nedreptate și mai mare: mi-ți invalidat textul ,,Unuia cu sîneața făraă cremene”.la cererea d-lui Bot, fără să verificați temeinic daca are dreptate sau nu."

Vasile Hurmuzache, numele meu a apărut în contextul(calomnios și denigrator) al textului pe care l-ai scris. Personal, nu mă interesează la ce sau la cine faci referire în textul tău; eu nu doresc ca numele meu să apară în el. Nu te-am atacat niciodată, nici într-un fel, acest lucru se află doar în imaginația ta, afirmațiile negative s-au referit strict la texte.


"De fapt, d-l Bot ar fi trebuit să-mi mulțumească Textul incriminat este adresat d-lui G. Puscaă"

Să-ți mulțumesc? Pentru ce? Că te agăți de numele meu și-l vâri în murdărie? Tu măcar realizezi ce zici?


"Verificînd cu atenție comentariile și textele anterioare,veți constata cu usurință partis priurile d-lui Bot cu G, Reche;an,G.Savu s;i altii… "

Cum nu ți-e rușine să minți în asemenea hal? Ce partispriuri visezi, bre? Cu cine? Cu Gheorghe Recheșan și G. Savu? Și încă cu cine? Ca să vezi, jumătate de site complotează împotriva genialului poet Vasile Hurmuzache.
Afirmațiile tale sunt de-a dreptul delirante și calomnioase.


"Tot cu rea credință se plînge că l-aș fi acuzat că mi-a denigrat familia, cînd,de fapt, doar l-am întrebat cum s-ar simti dacă i s-ar întîmpla aceste lucruri,avînd în vedere ceea ce mi-a făcut Gheorghe Rechesan."


Vasile Humuzache, în comentariile tale injurioase nu a figurat niciun nume. Din ele reiese clar doar un singur lucru, și-anume : că acele
injurii mi-au fost adresate mie. Orice om de bună-credință poate să-și dea lesne seama, citindu-le, cui îi sînt adresate:


"Domnule BOT,ati numarat al catelea atac gratuit este?Sper sa nu va inchipuiti ca noi nu stim sa scriem ,,dimai", sau alte nazbatii! "
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-21 03:23:33


"Domnule Eugen Bot, nu am vrut, nu vreau si nu caut raca nimanui. Cu atat mai putin dvs.
,,dimai" este tot un fel de ,,diaprel"...
Chiar daca nu vreti sa recunoasteti, atacurile au existat; si nu le-am raspuns numai pentru ca, citindu-va pagina de autor, mi-au placut multe lucruri pe acolo.
Sincer: v-ar place sa va stalceasca, public, permanent, cineva, numele;sa va agreseze, cu mizerabile injurii, familia? Nu cred.
Iar cine seamana vant, culege furtuna...
Domnule Eugen Bot, eu mai sper inca in onestitatea dvs.

Cu stima,Val"

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-04-22 16:47:15


"Dar atacurile d-lui chiar au existat,chiar foarte strĂvezii…numai să vreți să le vedeți."


Vasile Hurmuzache, da, vreau să văd acele atacuri. Unde sînt?
Repet, am intrat în pagina ta pe 2 texte și am comentat strict numai pe text și asta după ce ai intrat în subsolul unui text de-al meu și ai început să mă hărțuiești cu tot felul de acuzații.



Vasile Humuzache, nici una din afirmațiile pe care le-ai însăilat mai sus nu sînt adevărate, nici n-ar avea cum să fie. Dacă ar fi fost , ai fi adus până acum niște dovezi.



14.05.2012;
01:16

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scîrț, Marițo!
Dă-te savant.
Te pomeni că ai auzit și de HAARP, bașca strămoșul lui Tesla!
Dacă, între timp, nu pui gheara pe gugulică!...
Dar, repet: by-pass!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-16 20:15:07
         
 
  nu e ACTA, cuscre, orice utilizator de net știe ce e aia memorie cache, săgețile alea două din dreapta, apeși pe ele... mare ți-e grădina, Doamne.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-16 19:44:45
         
 
  nu cunoști nimic, bade, la ușă-ți bate războiul psihotronic și tu te ții de prostii.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-16 19:42:36
         
 
  Da, cunosc metoda! E depășită, încă de pe vremea microfoanelor: by-passezi adevărul cu o glumiță de căruțaș lustruit la colțul străzii, în așteptarea de clienți.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-16 19:24:25
         
 
  asta cu memoria cache, e una din actele ACTA? că dacă-i așa mulți vor sudui.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-16 19:02:01
         
 
  las-o jos că măcăne, fănel, dacă ești tehnician operator/colaborator, e compromițător pt mine.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-16 19:00:45
         
 
  Ioane, astea-s chestii depășite, s-au dus vremurile microfoanelor, difuzoarelor, sîrmelor, etc. mai nou, eu lucrez telepatic, uite-așa mă-ncrunt doar un pic, și citesc în tine ca-n Vasilica Ilie. asta, ca să-ți fie clar. acum lucrez la un dispozitiv să-ți apar în vis, zilele astea o să te vizitez pe la miez de noapte să-ți fac buhuhu...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-16 18:55:29
         
 
  cuscre Gheorghe, scuze pt. întîrziere, am fost să-mi iau băiatul de la grădiniță, revin imediat, după ce-i răspund onorabilului.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-16 18:50:06
         
 
  firește că așa-i, te-nregistrează automat, pe negîndite.
da' chestia cu încuscritu' e oleacă calomnioasă, cred, asta în ipoteza că dînsul chiar "colaborează". oi fi eu credul, da' mi place să cred că băieții ăia n-au timp de pastișe pe europeea. iar dacă totuși e așa, solicit probe...în ambele afirmații.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-16 17:42:21
         
 
  Cît privește faptul că mi-am șters textele, e dreptul meu și nu am nici un fel de obligație, față de nimeni, să-i întocmesc rapoarte depre intențiile mele.
Ceea ce mă miră, însă, e că, deși le-am făcut hara-kiri, ai reușit să le scoți la iveală, musiu fănică.
Ce vrei să demonstrezi? Că, la voi, scripta manent, chiar dacă posesorul lor le-a trecut în categoria erase? Interesant! Sau poate e altă o dovadă flagrantă a colportării de înscrisuri și documnete?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-16 17:40:36
         
 
  Parte prroastă pt jmekerii ăștia esta că eu nu mai îmi folosesc nr. de tel. știut de către unii, decît în cazuri foarte rare, cînd sunt sunat și răspund dacă am chef au ba.
Singura dificultate pt ascultaci ar fi să nimerească taman momentul convorbirii. Doar că-s echipamente, care circulă pe piața neagră, și care îl scutesc pe urechist să piardă timpul cu încercări de a surprinde respectivul moment. Ele declanșează automat înregistrarea cînd sesizează prezența sunetului. Așa că, la sfîrșitul zilei, melomanul se poate delecta cu muzichia convorbirilor celor pe care-i urmărește. Măcar, așa, din motive de radio-șanț!

Adică ce contestați, stimați domni? Decizia 258 sau cumva faptul că nu-și pierd onorabilii timpul cu așa ceva?
Mă faceți să zîmbesc a rîde!

Văd că te-ai încuscrit cu colportorul de documente abjecte, Gheorghe!
Nu fac presupuneri. Știu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-16 17:34:54
         
 
  Fane, cred că doar printr-o glumă slabă și negarea afirmației nu scapi.ești au ba? nu de alta să știm cum să ne dimensionăm antipatiile, ce naiba?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-16 17:19:44
         
 
  d-le Peia, și telefonul meu e ascultat, dar...de aici pînă la presupunerea, doar prin raționamente logice, că onorabilul editor e sri-st mi se pare cale lungă.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-16 17:18:01
         
 
  Ioane, ești tare. dacă te duci cu chestia asta la unda veselă, i-ai spart :)
p.s. să nu uit, la următoarea ta supărare pe universl, în general, și pe mine în particular, înainte de a-ți șterge a suta oară textele, anunță-mă, măcar să le notez titlul pe ceva. pentru restul, am să-l rog pe generalul google, mă descurc.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-16 16:11:15
         
 
  hehehe, Fane ești atît de previzibil și ușor de descifrat! poate că totuși Peia s-a-nșelat nu ești "urechist"!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 22:35:33


Nu, nu m-am înșelat Gheorghe!
Uite o mică dar veselă dovadă a ceea ce am susținut, ca să nu mai îmi reproșeze insul că eu o zic doar așa, la nivel de presupunere sau intuiție și că mă încearcă oareșece iz de paranoia:


„În baza decretului nr. 258/2008, furnizorul de rețele sau de servicii (companie de telefonie mobilă) va pune la dispoziția autorității naționale în materia interceptării comunicațiilor, desemnată potrivit legilor în vigoare (recte SRI), serverele de management al interceptărilor și consolele de administrare și operare pe care le deține în vederea asigurării funcției de interceptare legală a comunicațiilor (în folosul SRI).
Furnizorul de rețele sau de servicii de comunicații electronice are obligația de a ACORDA SPRIJIN TEHNIC AUTORITĂȚII NAȚIONALE ÎN MATERIA INTERCEPTĂRII COMUNICAȚIILOR (adică SRI), în vederea realizării atribuțiior ce-i revin în domeniu (ADICĂ INTERCEPTĂRII TELEFOANELOR) , și va COOOPERA cu această autoritate pentru punerea în aplicare a criteriilor de securizare și auditare a sistemului național de interceptare a comunicațiilor, elaborate de acesta.”


La care aș mai adăuga mărturisirile foștilor colegi de serviciu, care mi-au devoalat cam cum se petrec, azi, lucrurile. Adică taman ca pe vremuri: erau selectați un număr de „ascultaci” care dirijau convorbirile către cine trebuia. Azi, TOȚI tehnicienii în telefonie mobilă se ocupă cu același lucru. Lucrează pentru SRI. Ba chiar plusează: cînd vor și pot, ascultă în particoler!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-05-16 13:08:01
         
 
  Hai, Hurmu, fii bărbat, arată-ne că știi să faci mea culpa, nu te-ascunde-n hăsmățui! te reprezint io-n instanță* dacă-i cazu, te scot din belea, voi pleda vinovat pe motive gramaticale!

*(e vorba bien-sur, vorba neamțului, de instanța bunului simț.)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-16 07:49:00
         
 
  Vasile Hurmuzache, tăcerea ta începe să pută.
Ești un laș și un mincinos, iar credința de care faci paradă prin poezelele tale este una de fațadă.
Un om cu adevărat credincios nu procedează ca tine.
Shame on you!


Eugen
15.05.2012;
19:33

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-05-15 19:35:33
         
 
  Din ce va luarati?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-05-15 05:06:25
         
 
  hehehe, Fane ești atît de previzibil și ușor de descifrat! poate că totuși Peia s-a-nșelat nu ești "urechist"!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 22:35:33
         
 
  din partea mea, e ok - deși e clar că nu te poți abține mai mult de 2-3 săptămîni :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-14 21:01:32
         
 
  știu.dacă-ți dedic o scenetă c-o țeastă virtuală bleu în mînă scandînd:poor raven, pui o pilă la stăpînire să-mi redea nivelul? barem să putem "socializa" rapid,dau șpagă o colivă și-o damigeană cu traminer de Miniș!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 20:34:27
         
 
  @ gheorghiță, uneori ești adorabil :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-14 19:29:40
         
 
  fane, maître, obiective călcător peste partispriuri și rîci(dătătoare de calculi biliari)lasă tartufismele și isme(neli)le și admite următoarele:
-așa cum a precizat Bot, nu mă leagă de el nicio amiciție, iar faptul că tot pomenești de un sait eșuat dar care-n perioada ce-o amintești beneficia de semnături ce aici se vor găsi never(Komartin, Octavian Soviany, Felix Nicolau ca să amintesc doar cîțiva)îmi întărește impresia că ai oareșce răni în orgoliu-ți de autor, greu vindecabile
-în speța de față(unde e Liviu să ofere pro bono o coonsultație)ca și în cazul"epigramistului" Platon probele-s clare, trebuie să fi într-adevăr strîmb să nu poți judeca drept(ceea ce matale din înălțimea foncției editoriale o faci prea des, fie prin omisie, cu scuze facile, "n-am observat, sunt atîtea comentarii de validat")
-în fața agresivității unui semidoct, plin de veleitarisme sterile care se dă lovit în onoare după ce-a suduit(și încă neliterar, fără har) în stînga și-n dreapta singura atitudine normală este nuia peste degețele și dos; cum stimabilul talentat are nivel minim nu văd însă cum se va da curs reclamației lui Bot decît în felul propus de mine.
-despre puf, pene și oareșce "favoare" de la aporpritar: dă-mi voie să rîd! păi, în compania unei pleiade de distinși autori de catrenele și sonețele, pot eu să am un nivel egal cu preadistinșii?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 18:51:42
         
 
  Vasile Hurmuzache, aștept în continuare să aduci dovezi, care să ateste că bâiguelile agramate și mincinoase pe care le-ai însăilat ieri seara, nu sunt produsul unui delir paranoid.


Eugen
14.05.2012;
17:29

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-05-14 17:31:18
         
 
  "aproape că m-ai făcut să uit de gingașa prietenie care te lega, pînă de curînd (în roliteratura) de colegul Eugen Bot. "

Radu Ștefănescu, ceea ce afirmi mai sus este absurd
și neadevărat. Nu-l cunosc pe Recheșan(decât de pe siteuri) și nici nu mi-a fost vreodată prieten.

Eugen
14.05.2012;
17:16
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-05-14 17:22:16
         
 
  Recheșan, în primul rând nu e chiar așa de complicat, în al doilea - îți scapă un element esențial: cel care a început să amenințe la modul penibil cu "destinația cuvenită" este chiar Hurmuzache. În altă ordine de idei, mingea e acum în terenul lui: să aducă dovezi că i-am înjurat familia, că l-am atacat, sau că am făcut partispriuri cu useri de pe site, complotând împotriva sa.
Sunt niște minciuni sfruntate pe care nici măcar el nu le crede. Oricum, din 2008, de când mă aflu pe acest site, până în prezent, nu am legat nicio prietenie cu niciun fel de user, nu am făcut parte din nicio gașcă. Dar aștept, să văd ce are de spus...

Eugen
14.05.2012;
17:06
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-05-14 17:08:05
         
 
  @ domnule Recheșan, distins coleg, onorabile

dă-mi voie să încep prin a te felicita pentru inspirata schimbare a veșmîntului. azi dimineață nici nu mi-a venit să-mi cred ochilor cînd am văzut cît de fericit îți stau dalbele pene de arhanghel al păcii - drept e, pînă la statutul de serafim și mai departe, pînă la redobîndirea orbitorului puf de heruvim (intempestiv jumulit mai an), mai ai ceva de așteptat, dar mila Domnului (Cristescu) e mare - cu răbdare, credință, străduință, și mai ales smerenie, orice e posibil.

aproape că m-ai făcut să uit de gingașa prietenie care te lega, pînă de curînd (în roliteratura) de colegul Eugen Bot.

de cea prezentă, cu d-l V. Hurmuzache, nu se cade a pomeni, mugurii sentimentelor abia au pocnit.

chiar mă-ntrebam în ce parte inima domniei tale, sfîșiată de atîtea porniri lăuntrice aparent contradictorii, va înclina balanța.

acum aflai.

oricum, eram convins că, indiferent de configurația astrală a momentului, rațiunea, bunul gust vor triumfa, și vei face alegerea corectă - felicitări.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-05-14 15:03:16
         
 
  D-le Bot, nu cred că merită să-l dai în judecată pe musiu; e complicat, trebuie să plătești onorariu să angajezi un avocat, să aduci proba verității, etc. și s-ar putea, la cît de repede se mișcă justiția la noi, să primește termene atît de lungi încît saitul nici să nu mai existe în momentul anunțării sentinței.eu sugerez că e suficient să-l aduci în fața instanței europeice a bunului gust(ai văzut ce replici și texte nasc din neuroni)și să fie pedepsit simplu, prin ignorare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-05-14 12:50:31
         
 
  "Domnule Bot,cel care aduce injurii esti dumneata.
Din acest moment, orice element care trece de domeniul literaturii va ajunge la destinatia cuvenita. "
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-05-13 23:39:19



Vasile Hurmuzache, abia aștept să ne vedem în instanță. Pregătește-te dpdv moral pentru furtuna pe care ai stârnit-o cu afirmațiile tale mincinoase.

Eugen
14.05.2012;
01:46

 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2012-05-14 01:48:57
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE