FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
HABEMUS PAPAM
Text postat de Liviu S. Bordas


HABEMUS PAPAM




Pe coșul Casei Poporului a ieșit fum alb.

Pe holuri fumul nu a ajuns. A ajuns în schimb unul dintre cardinalii puterii, să anunțe marea veste: avem guvern!

Pe coșurile a cîteva mii de case de prin Buzău nu iese niciun fum. Nici n-ar avea pe unde să iasă, chiar dacă focul ar dudui în sobe. Și casele, și coșurile de fum, sunt sub nămeți.

La Casa Poporului se bea șampanie. Vivat Papa!.

În bojdeucile de sub zăpezile care au acoperit România nu se bea, de vreo săptămînă, nici măcar apă.


În vremea asta, la Focșani, unul dintre proaspeții unși a dovedit că, în lupta cu nămeții, omul poate învinge. Desigur, o victorie parțială. Adică, pe juma' de uliță. Pînă la poarta înaltului prelat.

Cealaltă jumătate a rămas troienită. Albă. Probabil pentru simplul motiv că nu era destul de portocalie.


Avem papă. Ne-am luat de-o grijă. Are cine să ne dea sfînta împărtășanie. Aia de pe urmă.




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Așa este Radu. Din păcate. La acestă situație s-a ajuns. Când poporul îți oferă totul în baza unor promisiui, când are încredere în tine iar tu faci pe dos ceea ce ai promis, când minți, plângi prefăcut și înșeli speranțele oamenilor nota bene, în timp ce susții o camarilă care se îmbogățește peste măsură, ei bine, îți pierzi total credibilitatea.Și apoi, orice ai face, chiar bine dacă ai face, nimeni nu te mai crede.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 12:12:45
         
 
  Cînd spun eu că și ăsta, rădulescu ștefănescu, sau cum l-o fi chemînd, este antenă cu repetiție, sare cît de colo, că el nu, el e imparțial, ca tot românu!
Uite că nu-l mai răbdă pipoțica și, depășind consemnul, sări în apărarea idolului.
Pitulice unu... pitulice unu... nu s-au înzăpezit și frecvențele?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-11 11:33:58
         
 
  typo - uite  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-11 11:23:59
         
 
  da, orice ar face ar suna fals. și dacă stătea în casă suna fals. uie bă, se teme...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-11 11:23:35
         
 
  Adaug: alți șefi de stat și-ar fi întrerupt concediile, conferințele, vizitele de stat sau de curtoazie în astfel de situații.

Greșesc?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 11:12:47
         
 
  Să nu facă nimic, dacă nu are nimic de făcut.

Da' măcar făcea niște economii la capitolul combustibil. Nu?

Așa, nu face decît să vorbească despre funie în casa spînzuratului. Dacă era un miliardar oarecare, treacă-meargă. Dar e ditai șeful statului.

Zic și io...



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 11:10:17
         
 
  Acesta este turnesolul decăderii. Orice ar face e ori devine necredibil. Incrementa atque decrementa aulae pedelaicae ...  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-11 11:07:48
         
 
  Liviu, să mă ierți, ca să facă, ce? cînd s-a dus boc să dea la lopată, s-a zis că, din înalta lui poziție de șef al guvernului, avea lucruri infinit mai utile de făcut. la fel și-acum. dacă pleca băsescu în "stațiunile" mai jos menționate, s-ar fi spus fie că e un joc de imagine, să dreagă busuiocu, fie că dictatoru își bagă coada unde nu se pricepe, mai mult să-ncurce. că doar iarna nu-i ca vara. dar stai, vine peia, și-ți explică mai bine ca mine. p.s. în treacăt fie vorba, crezi că vreun alt distins cap politic e acu în altă parte?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-02-11 10:58:38
         
 
  Președintele Traian Băsescu a plecat vineri seară la Predeal, pentru a petrece un weekend cu zăpadă la munte.

Nu era oare mai aproape la Jitia, Jitia de Jos, Cerbu, Măgura, Dealu Sării, Vintileasca, Tănăsari, După Măgura, Neculele, Bahnele, Poiana Stoichii, Boțîrlău, Vulturu, Hîngulești, Maluri, Vadu Roșca, Nănești, Călienii Noi, Călienii Vechi, Măicănești, Belciugatele, Tătaru, Râmniceni, Slobozia, Botești, Stupina, Ciorăști, Spătăreasca, Codrești, Mihălceni, Satul Nou, Bălești, Ciauru, Cornești, Găvănești, Rîsova, Stolojani, Tălpășești, Tămășești, Voingești, Tătăranu, Bordeasca Veche, Bordeasca Nouă, Mărtinești, Vîjiitoarea?...

Toate stațiuni de iarnă ad-hoc.

Găsea acolo zăpadă cît cuprinde. Nu doar munți acoperiți cu zăpadă, ci munți de zăpadă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 10:36:44
         
 
  Kosta, discuția despre politică, despre evenimentele din viața socială, nu a fost niciodată străină scriitorului (na, c-am comis-o, mă dau și scriitor...).

Pamfletul, satira, tableta acidă, toate sunt uneltele aflate la îndemîna unui om revoltat. Uneori, singurele unelte, exceptînd evenimentele alea care au loc din patru în patru ani, cînd legea îți pune la îndemînă o minusculă ștampilă și un teanc de bilete denumite buletine de vot. Cu care, dacă știi ce să faci, tot nu faci nimic, atîta vreme cît și alții au același drept de a face cu ele ce vor. Treaba asta numindu-se democrație, pe care eu o accept, în lipsa a ceva mai bun.

L-aș întreba pe MTL dacă este convins că proaspăt învestiții miniștri, care se întreceau în a-și face semnul crucii în fața camerelor de luat vederi după depunerea jurămîntului, vor fi avînd vreo sămînță de credință în suflet. Da' nu-l întreb. Ce rost ar avea? Voi încerca să mă lămuresc singur, după ce voi fi citit manualul de logică. Manual care, sper eu, mă va ajuta să nu fac vreo tulburare psihotică (poate chiar două) datorată (datorate) urgenței de a-l găsi pe Cel de Sus.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-11 08:38:03
         
 
  D-le Kosta, a răspunde și a menționa "a nu se considera răspuns" este o reacție absolut copilărească.
Să fiți iubit!
Apropo de iubire, iubirea începe cu iubirea de sine. Iubirea de sine nu poate exista în afara respectului de sine. Iar respectul de sine nu poate exista fără respectul celor cu care vii în contact.
Fără excepție!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 13:28:12
         
 
  Lectie:
(a nu se considera raspuns)
Violenta este singurul refugiu al incompetentului - Isaac Asimov, scriitor american de origine rusa si etnie ebraica. Emigrat impreuna cu parintii in America. Autor SF.
Evident, pentru toti cei care utilizeaza sintagma "sa fiti iubit" e valabila si urarea mea catre ei, numai ca e inutila, deoarece suntem "iubiti" deja destul si nu ne mai place. Sa iubesti pe cine vrei, tinere (ori poate varstnic, ceea ce ar fi si mai grav!) adulator, eu nu ma iubesc decat cu femei. Sper ca nu te gandeai la iubirea crestineasca, pura, ne-sexuala, caci de acel tip de iubire nici tu si nici idolul tau nu sunteti capabili, dupa cum s-a si vazut.
 
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-10 13:09:56
         
 
  Domnule Kosta Vianu, "violenta este ultimul refugiu al incompetenței" (autor anonim). Se subînțelege că și cea verbală. Deci faptul că insinuați că aș fi prost și faptul că afișați o desconsiderare fățișă față de mine, contrar părerii domniei voastre, nu mă incriminează pe mine ci pe dvs, la fel ca pe toți ceilalți care folosesc astfel de limbaj și astfel de atitudini, indiferent de erudiția pe care o afișează.
Să fiți iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 12:27:51
         
 
  Apropitarul ar trebui sa ceara, ca minima asigurare a calitatii postatorilor, un minim de decentza si de logica a fiecaruia. Atestata medical. Altfel, vor prolifera pe aici tot soiul de spavarici, care de care mai uschit si mai naspa, ca sa fiu pe intelesul lor. Eu unul am ales sa nu mai postez nimic literar aici, deoarece in ultima vreme se discuta mai ales politica, iar politica, asa cum spunea unul, stit voi cine, mai zilele trecute, politica e curva. Eu prefer femeile cinstite.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-10 12:18:44
         
 
  Evident, nu-i voi raspunde bietului meteleu, dar inteleg de ce a imprumutat de la altii ideea gresita ca eu as fi ateu. Agresiv in limbaj, jegos de-a dreptul in exprimare si in general lipsit de o minima educatie este insa idolul sau. La el si politetea pare tot injuratura, iar dispretul fata de toti si toate, inclusiv fata de apropiatii sai, razbate din tot ce spune si face. Asadar ma confunda cu lipsitii de orice pe care si i-a ales drept modele. Singurul lor merit, e ca sunt sireti. Dar siretenia este simulacrul de inteligentza al prostului, se stie asta!  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-10 12:14:30
         
 
  Mă bucur, d-le Kosta, că am meritat răspunsul dvs...
Și iarăși mă miră un lucru: de ce, fără excepție, toată tabăra anti Băsescu și anti Guvern de pe aici, este agresivă în limbaj, jignește și nu are nici un Dumnezeu, adică este atee?!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 11:23:07
         
 
  Unul dintre alaturi-mergatorii ciclopului s-a trezit mai devreme decat toti, a trecut i n tabara denigratorilor si este astazi, alaturi de soatza sa foarte inversunat. Asemenea samantza rodeste pe solul portocaliu, buruieni cotitoare si lesne-rasucitoare, dupa cum bate vantul. In popor se spune ca ochiul stapanului ingrasa vita. Un anume ochi nu pare sa tina cont de asta si isi starpeste singur orataniile, cu o singura clipire. Din fericire il cunosc bine pe fostul aplaudac si nici nu ma asteptam la alt rezultat. O menajerie tare stranie, ca-n Orwell.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-10 11:20:04
         
 
  Niciunul din cei doi aprigi sustinatori, meteleul si afeul, nu merita nici macar raspunsurile dumneavoastra, domnilor! Nu va mai injositi sa le raspundeti, ei nu sunt obisnuiti! A intrebat idolul lor pe cineva cand si-a exercitat cel mai mic act de vointza personala? Never! Asadar, lasati-i sub efectul drogului. Trezirea le va fi tarzie, poate, dar cu atat mai cumplita. Vai de bietele minti unde nu clocesc idei proprii, ci numai prostii imprumutate de la altii.  
Postat de catre sters sters la data de 2012-02-10 11:15:18
         
 
  Nene Peia, eram ateu (sau cel puțin mă credeam) și l-am provocat pe Dumnezeu. Așa am aflat că există.
Și nu ameninț eu cu represalii, ci chiar El. Eu doar îți repet ce scrie și poate toată lumea citi și, în plus, ce am simțit pe pielea mea.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 11:10:42
         
 
  "Asa ca provoaca-L in mod public si vezi ce se intampla."

Da' ce e, măi metelică, dumnezeu ăla al tău?
Terorist de tale astrală? Jupînu macrosmosului, în fața căruia trebuie să faci temenele ca să nu te arză la destin?
Băi, numai neputincioșii se cred protejați de o SuperForță aflată undeva, în cătruna lor sunătoare, și amenință cu represalii pe cei care nu se supun ordinelor lu tac-so!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 11:05:33
         
 
  Nenea Peia, stim ca nu ai nici o treaba cu istoria, si ca ratacesti intr-o geografie buimaca, precum o cartita. De-asta esti si asa disperat. Asteapta si consuma cat mai putin oxigen, sa nu mori inainte sa vina ajutoarele.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 09:47:26
         
 
  Domnule Bordas, Dumnezeu nu are adresa de mail, pentru ca nu are nevoie. Recunosc insa ca, pentru a te adresa Lui, trebuie o procedura speciala, procedura ce poate fi indeplinita chiar si de cei care, in mod normal, nu cred, dar nu este cazul dumitale. In schimb are ochi si urechi si raspunde la provocari. Asa ca provoaca-L in mod public si vezi ce se intampla. Poti chiar sa-i scrii scrisori si sa le arunci in foc, tot iti va raspunde. Insa, mai de folos decat sa-l provoci pe Dumnezeu, este sa citesti un manual de logica si sa-l aplici.
Sa fii iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 09:44:42
         
 
  "O astfel de procedură, la scara istoriei, nu este durabilă." (Em. Cristescu)

Da' ce treabă avem noi cu istoria, dle Cristescu?
Noi rătăcim printr-o geografie buimacă și ne facem tunele de supraviețuire, asemeni cîrtițelor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 09:43:38
         
 
  Noul ministru de interne, Berca, un alt reevaluat de-al lui băsescu, alături de Oprea, fostul șef-mafiot al lui Năstase, precum, cu băsească indignare se exprima căpcăunul din capul statului, noul ministru Berca, zic, care, pînă mai ieri, urla din toți rărunchii că trebuie să scăpăm de băsescu și ai lui, tocmai a ținut un discurs de înscăunare. Unul ambalat la maximum și fals pînă în măduva oaselor.
Apoi, a intervenit ăsta, noul prim supleant al PCR, și a mestecat și el cîteva vorbe căutate, false și astea, la fel ca ale primului.
Ce teatrologie!
Ce mizerie!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 09:39:29
         
 
  Ceea ce nu pricepe onorat domnul Cristescu, este faptul ca democratia trebuie sa fie in slujba poporului si nu invers. Din acest punct de vedere, guvernarea PDL imi pare prima care a inteles acest lucru. Ca este loc de mai bine? Da, dar totdeauna va mai fi.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-10 09:35:30
         
 
  Domnule AF, ieri am urmărit prestația în direct a unui prefect. Potrivit căruia, în județul pe care îl păstorește, sunt cam 25.000 de persoane complet izolate. Avînd în vedere faptul că autoritățile au bunul obicei de a minimaliza aspectele negative (și de a le supraevalua pe cele pozitive), pot să mă gîndesc la faptul că numărul celor rămași izolați este undeva la 35-40.000.

Mai spunea domnul prefect că nu are utilaje suficiente pentru deblocarea comunelor, stratul de zăpadă atingînd înălțimi de 3 - 4 metri. Și că, oricum, nu e treaba lui, ci a administratorului drumurilor naționale și județene, care i-a dat asigurări că situația e sub control. Nu a spus sub controlul cui. Bănuiesc că al nămeților.

M-am întrebat dacă ar trebui să-l bănuiesc pe domnul prefect de cinism sau de prostie. Mi-am spus apoi că pentru cinism e nevoie și de inteligență. Lucru de care, după prestația în direct a domnului prefect, nu-l pot acuza.

Un gînd ghiduș mă îndeamnă să vă asemui domnului prefect. N-o pot face, singurul impediment fiind acela că domnia voastră nu deține o funcție publică.

Post scriptum. Radio Romania Actualități (deci, nu vreun mogulizor) a confirmat azi dimineață situația dezastruoasă din județul respectiv.

Îl văd, cu ochii minții, pe ministrul apărării, împăunîndu-se mai deunăzi că trupele și tehnica de luptă pregătită să intervină în caz de nevoie. Probabil că situația nu impune, încă, o intervenție de anvergură. Sau, domnul ministru fiind prea ocupat cu pregătirea înscăunării noului guvern, inclusiv cu aducerea tuturor ridicătorilor de mînă în Parlament, niciun subaltern nu va fi îndrăznit să-l tulbure cu știrea despre un mizilic de 30.000 de oameni obligați să-și sape tunele pe sub zăpadă pentru a ieși din casă.

Iarna nu e ca vara. După cum nici strînsura votată ieri în Parlament nu e ca guvernul.

Să hăhăiți bine.

Alt post scriptum. Datul la lopată în văzul camerelor de luat vederi are efecte devastatoare. A se vedea cazul Boc.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-10 09:03:08
         
 
  Domnule Peia, nu avem de ales. Când nu o să mai credem în democrație, când nimeni nu va mai crede în democrație, când însăși speranța că democrația este necesară viabilă și poate fi și funcțională se va spulbera atunci noaptea spiritului se va așterne peste lume care va deveni o imensă "Fermă a animalelor.

Eu nu cred în "construcția ori reconstrucția" cu parul. O astfel de procedură, la scara istoriei, nu este durabilă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-10 09:02:15
         
 
  Dle Cristescu,
Puteți să perorați pur simbolist, pe tema asta, cît îi lumea.
Nu cred că v-ați lămurit cu cine aveți de-a face.
Ăștia numai pocniți în moalele capului mai pot fi puși cu botul pe labe.
Altfel, pierdere de vreme și energie.
Aștept ziua cînd îmi veți da dreptate.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 08:51:59
         
 
  agarici,
Nici nu cred că mai e nevoi să-ți spun cît de josnic ești!
De fapt, de ce m-aș mira?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 08:48:47
         
 
  "O spun acum public: numele viitorului prim-ministru fusese demult discutat și cunoscut atât de mine, cât și de fostul prim-ministru al Guvernului României Emil Boc" a spus domnul președinte la investirea Guvernului surogat.

Iată expresia condensată a democrației de mucava. Procedura constituțională pentru desemnarea unui prim ministru nu spune așa ceva! Adică să stabilească numele primului ministru, cineva, mai presus de partide, opțiunea poporului, realitatea reprezentativității iar apoi toți ceilalți să mimeze proceduri democratice, adică să se facă a face. De fapt, emblema a ceea ce ni se întâmplă astăzi, a fost acel "Mircea fă-te că lucrezi" Mai mult, Constituția intrzice votul imperativ așa că prezența cerberului cu broscoiul în gât lângă urnele de vot este monstruoasă. Obligă moluștele să voteze cum li s-a spus și anulează secretul votului.

Depășind orice opțiuni personale, orice neînțelegeri, orice motive de incompatibilitate logică și ideologică, orice persoană care crede în democrație și, mai ales, orice intelectual ar trebui să fie oripilat de asemenea butaforie. Când văd cum unii exultă și nu văd nimic oripilant în încălcarea procedurilor democratice nu pot de decât să fiu oripilat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-10 08:47:33
         
 
  Iarna nu e ca vara, ca sa citez din clasici, iar temele telenovelelor de mogulizor sunt fumate. Natura nu face politica, domnilor, iar daca mai aveti iluzia ca, cu exceptia domnului Peia, mai este cineva impresionat de aria apocalipsei de conjunctura, este induiosator. S-a strigat jos guvernul, s-a rezovat! S-a strigat jos toti, s-a rezolvat! E timpul sa punem mana pe lopata si sa ne degajam perimetrul propriu. Prea se sta cu spinarea lipta de soba din carcima si cu mana intinsa spre institutiile statului, care, nemernice cum sunt, desigur, nu isi misca hoitul portocaliu sa ne sparga lemne pentru foc.
Cati dintre cei veniti in Piata Universitatii au venit cu lopeti sa isi degajeze spatiul necesar? Niciunul! De ce oare? Pentru ca nu au nici macar cel mai elementar simt civic. Maine, uitati-va pe web-cam, in jurul orelor 15, daca nu mi se va cere sa fac ceva urgent, in timpul pauzei de masa, ma voi duce inarmat cu o lopta de zapada si le voi face "loc".

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2012-02-10 01:54:25
         
 
  Confirm. Aseară am ajuns până la Urziceni unde am fost întors din drum. Urziceni Buzău nu era încă deszăpezit. Astăzi am reușit să ajung la cca 100 Km spre Buzău pentru a salva pe cineva forte drag mie. Stâlpi de electicitate rupți, fire rupte, suporți de izolatori rupți, beznă în toată zona. Telefoanele nu funcționează, apa nu, centralele termice s-au oprit, ba chiar cred că și acumulatorii de la releele de retransmisie ale rețelelor de telefonie au căzut întrucât din unele dintre acele zone nu puteam vorbi în condiții normale. Pe tot parcursul drumului am întâlnit o singură dubiță de la electricitate cu vreo trei muncitori care încercau să repare un fir electric. Când, dacă am avea de-a face cu un management responsabil, ar fi trebuit să existe planuri de acțiune și imediat, după viscol, ar fi trebuit să existe o mobilizare ca la armată. Nimic din toate acestea! Iresponsabilitate, nepricepere, prostie, ticăloșie, incompetență, nepăsare? Ori toate la un loc ori în diverse combinații.

Practic zonele pe care le-am văzut sunt zone de sinistrați. Dar ce le pasă acelora care au în responsabilitate aceste probleme!

În acest timp democrația de mucava triumfă. Ca la raliu, un nou guvern, a putut fi instalat în România în două zile. Aceasta este dovada certă a lipsei de democrație. Greu de crezut, în democrații, o așa performanță! Nu am văzut decât scurte fragmente din ceea ce s-a întâmplat astăzi în Parlament însă acele câteva secvențe m-au dus cu gândul la ultimul Congres al lui Ceaușescu. Același triumf, aceleași mijloace, aceeași tehnică. Ioan Olteanu în rolul ciclopului care transmitea ideea votului imperativ, supravergheat de el, vot interzis de Constituție, demonstra pe față că avem totalitarism pseudodemocratic și nici vorbă democrație.

Însă Piața Universității, celelalte piețe și generalizarea practic a delimitării de această politică inumană, neeficientă și coruptă, deși pare un fel de ghiocel ieșit printre troiene, reprezintă șansa și speranța acelora care cred în democrație și în România. O Românie care sigur va renaște.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-10 00:52:54
         
 
  Dar ce m-aș bucura, metelică, să te prindă și pe tine viscolul care va să vină, să te înghesuie pe undeva, prin vreo casă, ca să poți comtempla, la liber, peisagiul de sub nămeți cît poftești.
Și, după ce te saturi de contemplat, să te scoată ăștia de pe dedesubt în chip de țurțure!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 00:51:17
         
 
  Păi, spune-i lu metelică, direct în față, dacă ai tupeu!
Altfel, te-aș putea crede un viteaz fără scrupule, care își strivește puricii pe burtă, din supraplinul fericirii care-l zbuciumă neîncetat în suflețelul lui mioritic, în timp ce se dă, vai, compasiv.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-10 00:23:51
         
 
  Uite, ma simt vinovat ca unii oameni mor in case de frig in timp ce eu imi petrec ziua de nastere pe un vas de croaziera.
Dar nu ma simt deloc vinovat cand altii mor de prosti.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-10 00:10:20
         
 
  MTL, dacă mi te-ai adresat mie, reține, te rog, că nu am obiceiul de a intra în polemici pe tema credinței (sau necredinței) fiecăruia. Dar, dacă tot veni vorba, așa cum te las să crezi în ce divinitate vrei (fără să încerc să te conving să devii ateu), dă-mi voie să fiu ateu fără a te simți obligat să mă aduci pe calea cea dreaptă.

Pe de altă parte, mărturisesc sincer că fac în fiecare seară efortul de a-mi închipui că el (El?) există. Și nu contenesc a mă minuna de modul în care cîrmuiește lumea peste care e stăpîn.

Dar, cum necunoscute îi sunt căile și cum necunoscut îi este și planul cu lumea (parcă așa se zice), mă consolez cu gîndul că nu voi fi eu acela care să-i exploreze capcanele labirintului prin care ne poartă.

Ai cumva o adresă de mail? Nu a domniei tale. A Lui. I-aș scrie. Multe. De la obraz.

Ce zici, mai am vreo șansă la un loc de-a dreapta lui, atunci cînd va veni vremea?



Epi, ceva mă determină să cred că ai înțeles despre ce era vorba aici.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2012-02-09 23:58:39
         
 
  Da, epigrantule: în frunte cu idolul tău bășist, toți sunt vinovați de crimă. Sau ți se pare normal să moară oameni în case și voi să petreceți ca niște curve de salon?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-09 23:37:20
         
 
  "fie vorba între noi, mie chiar îmi place, că imaginile sunt superbe"(metelică)

O-ntrebare simplă, metelică minte-mică: tu te-ai controlat pe undeva, la mansardă?
Nu zău, nu ai scurgeri de ulei? Balamale rupte? Răsuflători inoportune?
Păi, cum dracu să-ți placă peisajul, mă bezmeticule, cînd oamenii mor în case de frig, foame și ger? Băi, voi portocalii ăștia sunteți duși cu țăcălia hăt, dincolo de Patagonia!
Nu zău, tu, gigilă, chiar ești prost de-abinelea sau te prefaci!

Fraiere, eu nu mă laud că-s ateu. Eu am cu totul alte puncte de vedere și coordinate de înțelegere a ceea ce se-ntîmplă în lumea asta. Nu am treabă cu Domine Deusul din capul tău. Deci, nici să mă laud că-s împotriva lui nu am cum. Căci ar însemna să mă laud că-s împotriva a ceea ce nu este. Și nici cu Alah, sau Buda sau dracu mai știe ce zeu inventat nu am treabă. Entități închipuite care, pentru voi, au fost și sunt încă prilej de războaie și crime. TU TE LAUZI că ai nu'ș ce contacte paranormale cu dumnezeul ăsta, al tău. Nu eu c-aș fi împotrivă.
Dar ce poți să aștepți de la un eviscerat neuronal?
Mai bucură-te, totuși, că mai vine o aralie peste noi, și vor mai muri niște oameni.
Bucură-te, bucură-te, creier neted!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-09 23:35:13
         
 
  Nu știu la ce lopată era artist Boc, dar Ungureanu se pare că-i mai specialist, că văd că deja au început să se "deszăpezească" ulițele politice.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-09 23:08:28
         
 
  Desigur ca de vina e guvernul Ungureanu.
Boc macar era artist cu lopata.



 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-09 22:54:32
         
 
  Dacă te țin balamalele, trimite-i o reclamație lui Dumnezeu, că el ne-a pricopsit cu "mizeria" asta de vreme (care fie vorba între noi, mie chiar îmi place, că imaginile sunt superbe). Zi-i cum vrei, folosește orice mijloc de comunicare dorești, dar înjură-l bine. O să fii mirat cât de repede îți răspunde. Iar de altcineva nu te mai lua aiurea, că numai Ăl de Sus ne-a dat pleașca asta pe cap, cu ger, zăpadă și tot tacâmul. Dacă ești ateu, după cum te lauzi, spune-i Mama Natură, că răspunde și la numele acesta.
Să fii sănătos!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-09 22:41:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mai mult: sunt oameni care stau cu morții-n case!!!
Am primit telefoane de la cunoștințe, din zonă, care sunt disperați: nu mai au nimic de mîncare, nu au lumină, nu au căldură și nici nu se întrevede vreo soluție salvatoare. Nimeni nu-i bagă-n seamă. Mai mult, se anunță noi viscole, și mai violente.
Ce vor face?
Iar ăștia, băsiștii, își frecau palmele mulțumiți că au mai păcălit o dată lumea, cu guvernele lor de maimuțoi.
Așa ceva nu-ți poți imagina că-i posibil nici în
variantele cele mai macabre ale jigodismului uman.
Da, dar unui ministru i s-a deszăpezit, de urgență, drumul pînă-n poarta casei.
Iar ridicătorii de mîini ai lu' băsescu au fost aduși cu avioane speciale, ca să-i valideze mascarada de guvern.
Ce merită ăștia, oare?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-09 21:45:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE