FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Curiozitate
Text postat de Emanuel Cristescu
Cine este cel care se află acum în Oceanul Atlantic - Golful Guineea și care accesează Europeea? Este vizitator ori membru? Dacă nu este membru, îl invit să-și facă un cont: clik "nu am cont" dreapta, sus, deasupra "Statistici" și apoi se urmează pașii.

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?aproba_conditii=1
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  V-am mai spus si acum cateva zie: Valeriu Cercel sta la ora asta cu burta in sus pe la tropice si intre doua ragaituri de la bere mai da o geana sa vada daca mai traim. Si cu cine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-01 15:33:53
         
 
  @dragos iovan: ai intrebat vreodata un medic cum se cheama cei care te iau cu: lazarel tudorel, epigrantule, oala, sorinele, solarisica, patrunjelule, etc?
Ai fi uimit sa afli.
 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-01 15:32:25
         
 
  Pai cei mai portocalii de pe aici sunt taman aceia care ii ataca chipurile pe portocalii. Cu niste prieteni ca peia sau rechesan opozitiei nici nu ii mai trebuie dusmani.
Deja acesti doi insi au reusit sa faca imposibilul. Sa-i faca sa treaca pe aproape toti neutrii in tabara pro-Basescu. Am zis aproape pe toti fiindca pe mine nu m-au convins. Inca.

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-02-01 15:29:38
         
 
  "Este vizitator ori membru?"
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu
Vorbind cu el ama aflat ca este un membru extrem de activ atunci cand este vizitator.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2012-02-01 15:29:25
         
 
  Stimate Iovan Dragoș, așa s-a înțeles, că scălâmbâi?! Mii de scuze, chiar nu am dorit să se înțeleagă așa ceva. O să te convingi că întradevăr mă căiesc pentru faptul că am îndrăznit să vă contrazic și fac tot posibilul să învăt de la domniile voastre care sunt adevăratele idei pe care ar trebui să le am. Chiar te implor, învață-mă! Spune-mi dacă ar trebui să urăsc PDL-ul și pe Băsescu pentru totdeauna sau să le dau vreo șansă pentru viitor?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-01 15:20:54
         
 
  lăzărel-tudorel,
nu e nevoie să scălîmbăi retorica șefului de cuib, af, alias agarici-naramză necoaptă,poți juca și comedioara proprie:"pocăiți-vă, voi, manifestanți derbedei, tu opoziție atee, minoritate europeică cîrtitoare, că vine apocalipsa cu petrolieru' dependența și vă face terci comandantul de navă cu prova lui sfîntă!"
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-01 14:39:30
         
 
  De fapt eu sunt gata oricând să-mi pun cenușă în cap, să-mi fac autocritica și să-mi însușesc necondiționat ideile domniilor voastre.
Deci "Jos Băsescu", "Jos PDL-ul", "Jos Boc"! Mai este nevoie să dăm jos pe cineva? Ce facem cu PDL-ul, îl distrugem, îi arestăm membrii, îl scoatem în afara legii? Pe Băse îl împușcăm sau are dreptul la un proces ca al lui Ceaușescu? Pe Boc putem să-l legăm de patru utilaje de deszăpezire și să-l facem bucăți?
Și care este partidul acela, far al tuturor, cu care ar trebui să votez până la adânci bătrâneți? Chiar așa, stimate și iubite domn Cristescu, cum se numește partidul din care faceți parte, suflul nou și revoluționar de care are nevoie societatea românească?
Vivat Cristescu, Vivat Peia, Vivat Iovan și partidul domniilor lor! Vivat dictatura revoluționară!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-02-01 13:58:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Iovan,

Nu fiți îngrijorat. Dacă aș fi scris despre distinșii noștri cavaleri, dacă am fi scris cu toții despre ei, dacă toată lumea ar fi scris despre domniile lor, nu i-am fi putut descrie așa de bine cum se descriu dumnealor înșiși. Pentru că scripta manent iar realitate vorbește. Și se poate face comparație între realitatea scriiturii domniilor lor și valorile de adevăr ale acestora și "realitate reală" ca să mă exprim tautologic!. Așadr, insist, nu vă impacientați. În plus, distins coleg, noi nu trebuie să-i tratăm pe distinșii cavaleri orange ca pe dușmani. Că ajungem la extremism. Eu îi percep ca adversari. Care trebuie respectați. Așa cum, vedeți bine, ne respectă și domniile lor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-01 12:42:18
         
 
  Domnule Peia, cu toate că doamna Ștefan mi-a spus că astăzi nu prea sunteți în formă, o contrazic. Replica de mai jos, a domniei voastre, este de tot hazul. Efectiv am râs cu poftă. Așteptăm epitrenele sau catregramele! Stați numai să ajună soarele la fusul orar ciocian!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-02-01 12:33:36
         
 
  nu-i invocați pe cei cinci cavaleri ai apocalisei europeeice, d-le Corbu, ei sunt demultișor pă poziții, ghemuiți peste tastele pc-urilor, gata să vă ocupe lavra, fărbăluind-o din bleu în oranj.
1.oala sfîntă solarizînd imprecații, călărind pe deșelate o vidanjă spre Timișoara
2.cleveticiul media, cravașînd o cameră video doldora de trucaje, agitînd marota roșie, biciuind aerul cu pleasna șantajului
3. călare pe-un toiag cioplit dintr-o cracă de arțar, senilizatul precoce,narcisistul cu moaca veșnic adolescentină, dalta catrenelor, ciocanul reșapărilor din coșbuc-topîrceanu,ș.a.clasici
4. proorocul calp în șaua ruptă a agramatismelor și flecărelilor cu voce de buhai mieros și coasa lui kalakis în brîncă
5.liderul de vîrstă, onorabilul pierdut în hățișul diacriticelor și trama catastrofalei gramatici de dinainte de 60', călare pe ce apucă:catren, aluzie scabroasă, banc deșucheat.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-02-01 12:10:11
         
 
  Cred că e vorba de cioacă!
A dat să vină-ncoace, ca să mă penalizeze pe mine, așa cum m-a și amenințat, de altfel. Iar cînd a aflat că pe aici sunt -25 grade, a amînat pt primăvară, cînd vor scoate mugurii căpșorul din ram și băsescu din ramă. Dar, făcînd întoarsă a sa cale, hop, că l-a interceptat paza de coastă, care l-a legitimat și a găsit la el un carnet cu dungă portocalie, ceea ce a trezit grave suspiciuni. Ăsta a fost momentul în care cioacă, blocat în golful ăla, a profitat de neatenția jandarilor yankei și a dat un SOS camarazilor, foști conaționali. Din păcate, reflexul de a intra pe europeea i-a îndrumat degetuțele încoace. Dar nu se prea potrivea codul: una e europeea și alta serviciul STS.
Asta-i explicația.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-02-01 11:59:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE