FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Încă o încălcare a Constituției?
Text postat de Emanuel Cristescu
La investire, 23 decembrie 2009, compoziția politică a Guvernului Boc 2 (actual) era PDL+UDMR+Independenți) [1] Deci nu conținea UNPR partid care s-a format mai târziu (și care este intrat ilegal și ilegitim în Parlament, dar asta este altă problemă)

Prin aducerea în Guvern a colonelului (nu știu ce fel de colonel este; în CV nu menționează; un fel de minciună prin omisiune; am văzut că a terminat dreptul! Însă, întrebat de un reporter, a recunoscut; am văzut personal momentul) Cristian Diaconescu, aparținând UNPR [2] în locul lui Teodor Baconschi, aparținând PDL [3], compoziția politică a Guvernului investit în 2009 respectiv PDL+UDMR+Independenți devine PDL+UDMR +UNPR. ( la rigoare, cu această ocazie, se soluționa, de jure, și apartenența lui Oprea la UNPR; dar mă rog acribie de cârcotaș ar spune unii; respectarea legii, mai presus de orice, aș spune eu!) Așadar oricine poate constata această schimbare de compozițe. Oricum ai lua-o, oricum ai învârti-o, oricât de slab pregătit ai fi, oricâte facultăți, fie ele și de drept, ai fi făcut, EVIDENȚA ESTE EVIDENȚĂ: PDL+UDMR+Independenți ≠ PDL+UDMR +UNPR. Prin urmare, de jure, oficial, a intrat un nou partid la guvernare. Deci s-a schimbat compoziția politică a Guvernului și, ca atare, potrivit art. 85 alin. 2, era imperativ, necesară aprobarea Parlamentului. Deși, de facto, fraudulos, este adevărat, UNPR-ul era deja la guvernare. Însă atenție fără vreo aprobare a Parlamentului. Chiar dacă Oprea și-a făcut partid, din punct de vedere constituțional, neavând o aprobarea a Parlamentului ca reprezentant al unui partid, el a continuat să funcționeze în cadrul Guvernului ca urmare a investiturii Guvernului din 29 decembrie 2009 în care el, Oprea, a intrat ca independent) (poate era bine ca atunci când și-a făcut partid și, practic, nu mai era independent, să fi solicitat aprobarea Parlamentului pentru că de facto s-a schimbat compoziția Guvernului prin aceea c㠓independentul” Oprea a devenit membrul unui partid: UNPR (nu contează funcția lui în partid)

Eu merg chiar mai departe și spun că aprobarea Parlamentului ar fi fost necesară chiar dacă UNPR ar fi fost la Guvernare. Pentru că prin înlocuirea unui ministru aparținând unui partid cu alt ministru aparținând altui partid, chiar dacă amândouă sunt la guvernare, înseamnă, pentru oameni normali, schimbarea compoziției politice a guvernului. Însă, în această speță, CC s-a pronunțat. Însă dacă intrați pe site-ul CC și vedeți că președintele acesteia are ca listă de lucrări, un singur articol publicat, situația se explică!
Faptul că parlamentarii independenți au format mai târziu Uniunea Națională pentru Progresul României, nu are relevanță din punct de vedere constituțional. Corect, în opinia mea, ar fi trebuit, ca atunci să se fi cerut un vot de încredere. Pentru că, de exemplu, prin mijloace de persuasiune mai mult ori mai puțin corecte, la limită , UNPR-ul ar putea să-i convigă pe toți membrii guvernului, mai puțin unul de la PDL și unul de la UDMR să treacă la UNPR. Așadar, în viziunea CC, în această situație, compoziția politică a guvernului nu se schimbă! În acest mod, un partid care nu a participat la alegeri, care nu are aprobarea Parlamentului poate conduce discreționar România! Vedeți la ce situație paradoxală se paote ajunge?)

Acestea sunt datele, acestea sunt argumentele, cu trimiterile webografice corespunzătoare. Moral, nici nu se pune problema să nu am dreptate. Constituțional, pe baza datelor de mai sus, eu așa am judecat. Aștept contraargumente. Dar nu infantile, de tipul vă asigur eu, credeți-mă pe cuvânt, am studiat la Sorbona, etc. (Accept ideea că pot greși, nu știu când și-au făcut, tot ilegal, grup parlamentar cum au procedat, poate vor fi fost atunci audiați de Parlament și nu știu eu, etc) Așadar, luați-o ca o invitație la o dezbatere serioasă și cu argumente.


[1] http://ro.wikipedia.org/wiki/Guvernul_Emil_Boc_(2)

[2] Cristian Diaconescu, Din luna mai 2010 este președinte de onoare al Uniunii Naționale pentru Progresul României.
http://www.mae.ro/node/1966

[3] Teodor Baconschi (n. 14 februarie 1963, București) este un politician român (PDL), ministru de externe al României între 23 decembrie 2009 - 23 ianuarie 2012 în Guvernul Emil Boc (2).

http://ro.wikipedia.org/wiki/Teodor_Baconschi

PS. Nu voi răspunde decât acelora care vor fi capabili să aducă argumente, cu trimiteri la documente sau date oficiale.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ioane,îți dau un sfat,încearcă să-i ignori pe ăștia de aci, nu fiindcă lupta e inegală, dar profitînd de lipsa de reacție a patronului de stabiliment(sau cum să-i zic, că atelier literar nu mai e demult)indivizii nu merită să-ți risipești energia cu ei. Faptul că-și pierd vremea combătînd pe o nișă e măsura disperării năimiților pe care i-ai demascat(de fapt s-au demascat singuri,din prostie și arțag)și după cum am aflat pe epiderma pc-ului propriu (ieri seară pe la 23, mi-au umplut de "păduchi" windowsul, mi-a fost tăiată comunicarea cu saitul tocmai cînd vroiam să postez 2-3 replici și invalidat un comentariu) și uzează de toate mijloacele tehnice, "informînd" în dreapta și stînga, emițînd opinii care mai de care.sunt disperați, se observă fără îndoială dacă au căpușat pînă și ecoliteratura.eu caut alte canale pe care demascarea jigodiilor să fie eficientă.  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 08:28:24
         
 
  pps.
da' probabil că de mințit ai învățat să minți lumea la școala de popi.chiar așa, ulcică sfîntă de ce nu te-au hirotonisit? aveai apucături contra firii, te păștea îndoiala ateist-oranjistă, n-aveai preoteasă? sau pur și simplu ai trecut la policalificare în dispozitiv:cu ureche și timpanu'!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 08:10:27
         
 
  puțintică răbdare, stimabile, că nu e vremea pierdută, știi doar cum se mișcă lucrurile astea.Un lucru e cert, guvernele cad și se ridică altele, președinții își gată mandatul și se aleg alții, dar grobianul tău gest la adresa concitadinilor va rămîne alături de gafele lui Baconski, Urban și a altor acoliți ai puterii actuale. Voi avea grijă să-ți reamintesc acest lucru de fiecare dată cînd vei păși pe solul țării mele.

ps. Am trimis articolul tău rectorului Politehnicii din Timișoara, unul dintre participanții la mitingul încodeiat de informatorii tăi anonimi, să ia aminte ce loază a educat și cui i-a dat diplomă de absolvire(e drept domnia-sa nu era rector în perioada aceea)ca să-și construiască wigwam călduț în întinderea Michiganului.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-31 08:00:45
         
 
  Reche, parca ziceai ca ma dai cu ciocu' sa imi retraga timisorenii premiul. Ca sunt portocaliu intr-o tara bananiera, ca ale-alea...
Ceva progrese?

 
Postat de catre General Motors la data de 2012-01-31 00:14:57
         
 
  Dom' Cristescu,
Au pus portocalii laba pe saitul matale și dumneavoastră ce faci?
Ții lecții de diplomație politică!
Ține, ține... că ăștia stau cu gurile căscate, să-nvețe cum e să fii elegant în toate cele!
Cînd vei ajunge la concluzia mea, totuși, să-mi spui. O să mă consolez cu ideea că am avut dreptate. Din păcate.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 23:36:36
         
 
  D-le Cristescu,
Sper că nu.doar agora politică cu toate neajunsurile.Nici vorbă de cenzură, haideți să nu ne autoculpabilizăm cînd ar trebui să respectăm doar regulamentul saitului, în mod particular acest aliniat ce nu poate fi deloc interpretabil:
"Nu vor fi validate textele agramate evident, cu continut obscen, textele cu caracter de atac la persoana, textele injurioase sau care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc."

Cred că Epigramist aka sorin olariu alias sorin solaris a comis un grav afront la adresa foștilr săi concitadini prin postarea articolului "adevărații timișoreni despre miting." pe lîngă mistificarea grosolană, autorul comite și una de opinie.dacă la așa-zisele comentarii ale adevăraților și curajoșilor anonimi ar fi exprimat un punct de vedere propriu, acuzele mele n-aveau loc.nefăcînd-o își asumă consecințele gestului de o calitate morală mai mult decît duhnitoare.Sper ca demersul meu să fie discutat obiectiv, fără referințe la persoană.Oricum în opinia multor cetățeni care au participat la protestele din Timișoara, "Epigramist" ar trebui declarat persoană non grata în orașul de pe Bega, aidoma slujbașilor puterii, Pora și Turcescu.
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 14:30:37
         
 
  Domnule Cristescu, să înțeleg că până acum nu ați luat în calcul voința legiuitorului, în interpretarea legii supusă atenției noastre, și vă așteptați ca eu, un simplu cetățean, să vă dau explicații și lecții dvs, ca om politic?!
Am un singur cuvânt pentru aceasta: amatorism politic. Si mai este încă unul, arogantă politică, dar acesta vă caracteriza dinainte de a deveni om politic. Dar dacă doriți intradevăr să și rămâneți, vă sfătuiesc să renunțați la aceasta.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-30 12:31:12
         
 
  5% !!!
suta lui ceaușescu de dinainte de tîrgoviște!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 12:28:37
         
 
  Informație proaspătă: mita electorală, adică mărirea pensiilor și salariilor, este pe ordinea de zi a portocaliilor.
Abia acum vom vedea cît este de consecvent poporul român cu principiile sale.
Și cu "renumele" propriei istorii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 11:46:48
         
 
  Domnule MTL, care este răspunsul acela punctual la speța concretă expusă și argumentată mai sus? Că "La facultatea de drept există cursuri speciale referitoare la interpretarea legii." Acesta este un truism. Un "secret" a la Polichinelle. Păi utilizați-le. Produceți în baza cursurilor pe care se presupune le-ați asimilat, contraargumente la ce scrie mai sus. Așa ați răspunde punctual. Adică la obiect! Habar nu aveți despre ce vorbim și veniți și spuneți că sunteți singurul care "răspund punctual" V-am mai spus și o repet. Când scrieți o așa enormitate, fiți sigur, o carte se sinucide! Cât privește marota cu Lenin, cine a adus-o în discuție? Eu ori dumneavoastră? Și nu aveți dumneavoastră nici capacitatea nici pregătirea să stabiliți ce este derizoriu și ce este important. Sau până acum nu ați dovedit-o. Rămâneți cum v-am mai spus în zona execuției fără crâcnire ori în zona obscurantismului proorocirilor. Ne sutor ultra crepidam spuneu latinii și bine spuneau.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-30 11:05:41
         
 
  metelică,
Faptul că există indivizi ca tine, cu acul busolei rupt, este o tragedie pt comunitate. De aceea, munca neplăcută de vidanjor - pe care mi-o asum, că trebuie ceva stomac pt asta! - ar putea să pară greu de acceptat unora fefe sensibilil la pipoțică, dar nu am ce face: realitatea mă somează să activez în continuare.
Pînă la dispariția sau reducerea voastră considerabilă la absurd, vrednici posesori de minți eșuate.

Mi-am pierdut răbdarea cu voi. După ani și ani de exerciții diplomatice, am ajuns la concluzia că numai cu maceta poți să deburuienezi locul în care se întîmplă să exiști.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 11:00:33
         
 
  Erată:

disporei - diasporei
uitațilo - uitaților
neilicheleloe - neolichelelor
realitate - realitatea
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-30 10:49:40
         
 
  Er. dejecțiilor  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-30 10:44:54
         
 
  Domnule SS, otovismul generalizator nu poate fi productiv axiologic. El se poate aplica, spun eu dezecțiilor, cum în antichitate exista "cloaca maxima".

Strategiile comunicaționale de spălare a cadavrelor politice tocmai în asta constau: în a dilua responsabilitățile și vinovățiile și în încercarea de a le tranzitiva. Domnule coleg, în peste 60 de orașe din țară, în Piața Universității și în nenumărate locuri din lume în care cea mai mare parte a disporei românești protestează, se strigă limpede, clar, cu subiect și predicat "Jos Băsescu" "Jos Guvernul" "Anticipate". Și cu tot acest imens aparat de intoxicare și de manipulare, cu tot efortul și implicarea cârtițelor, infiltraților, acoperiților, mancurtizaților, uitațilo în junglă, cu tot sprijinul tacit ori gălîgios al neilicheleloe, cu toate serviciile, așadar cu toate acestea nu se reușește să se schimbe sensul protestelor. Așadar să acceptăm, ca ipoteză de lucru, ideea manipulărilor. La manipulări egale sau inegale însă de sens contrar realitatea vorbește. Acesta este fondul problemei.

Oamenii constată realitate și, în sfârșit, au realizat și cauzele directe. Eu am anticipat această situație încă din 2009. Și, cu sinceritate vă spun, regret că am avut dreptate!

Prin urmare, trecutul este interesant ca experiență. Lumea trăiește acum. Și are probleme acum. Și este "condusă" prost acum. Și se caută soluții pentru acum. Nu pentru vremea lui Burebista, a lui Lenin ori a lui Iliescu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-30 10:43:49
         
 
  Domnule Cristescu, aici era vorba de interpretarea unei legi și v-am dat un răspuns la obiect. Ati preferat să divagați pe tema lui Lenin. D-voastră sunteți un politician declarat, eu un alegător declarat, ce nu vrea să se implice în politică mai mult decât ca simplu alegător. Credeți ca răspunsul pe care l-ați dat vă credibilizează ca om politic? Sau nu vă pasă? Mai ales că sunt singurul care vă răspunde punctual, deși ați cam început să bateți apa în piuă!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-30 10:39:44
         
 
  Ioan Peia, când am de-a face cu o dispută inteligentă, mă simt onorat să am ultimul cuvânt. Când am de a face cu domnia ta, mă simt extrem de satisfăcut să te las să ai ultimul cuvânt. De ce? Pentru ca răspunsurile dumitale, lipsite de bunul simt caracteristic românilor, rămân agățate în capul comentariilor ca o pereche de chiloți murdari spânzurate în capul unei prăjini, la poarta dumitale. Chiar aștept nerăbdător să văd ce mizerie vei mai posta drept răspuns.
Să fii iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-30 10:30:26
         
 
  Domnule Iovan, aici nu se mimează democrația. Aici chiar este democrație. Și, a interzice texte pe motiv de opinii ar fi o mare eroare. Europeea nu se teme de niciun fel de dezbatere. de niciun fel de problemă. Păi dacă am fi interzis textul pe care domnia voastră îl dă exemplu, nu ar fi însemnat cenzură? Iar, cenzura, distinse coleg, înseamnă de fapt slăbiciune. Distinsul autor s-ar fi simțit victimizat și gata, ar fi spus că "adevărurile sale" deranjează! Astfel încât, dintr-un neadevăr evident ar fi fost transformat în ceva care, chipurile, are valoare de adevăr. Cred că dacă noi am fi încercat într-un fel să-l discredităm pe distinsul autor, făcând cine știe ce analize sofisticate, ori prezentând nu știu ce argumente, nu am fi reușit, așa de bine cum o face textul însuși. Care se discreditează prin sine. Pentru că oamenii cunosc realitatea și citesc și textul. Ce credibilitate mai poate avea cineva care susține inversul realității? Românii au o vorbă: fiecare pasăre pre limba ei piere.

Domnule MTL, depășiți-l pe Lenin! Tot acolo ați rămas? Subiectul topicului este o realitate concretă. Însă v-am mai spus, domnia voastră sunteți prototipul executantului perfect. Probabil, prin vocație! Și, din păcate, nu aveți anvergura să abordați astfel de probleme. Potențial ați avea însă sunteți atât de îndoctrinat încât probabil, de câte ori scrieți ceva o carte se sinucide!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-30 10:27:29
         
 
  "MA FAC SA VREAU SA VOMIT! " (meteleu)

Păi, vomită metelică, da' cu grijă, să nu-ți scuipi pe carpeta cu "răpirea din serai" a minții, și ultimii trei neuroni care ți-au mai rămas.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 10:19:39
         
 
  "Cind vor intelege derbedeii din strada ca nu reprezinta pe nimeni ?
De ce nu-si dau seama derbedeii din strada ca lumea nu li se alatura pentru ca Romanii nu sunt de acord cu protestele lor aberante ?” (epigrantul)

“Practic romanii nu mai au incredere deloc in politicieni.
Per general as zice ca sunt resemnati, blazati, lipsiti de speranta. Se poate vedea asta pe fetele lor.” (tot epigrantul)

Insul cu două fețe și niciun obraz!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-30 10:16:00
         
 
  Domnule Cristescu,
La facultatea de drept există cursuri speciale referitoare la interpretarea legii. Dacă interpretarea acesteia ar fi asa de simplă, nu am mai avea nevoie de judecători și avocați, nu am mai avea nevoie de tribunale, judecătorii și Curte Constituțională. Pentru interpretarea corectă a unei legi trebuie să ai în vedere nu numai textul acesteia ci și voința legiuitorului, altminteri riști să interpretezi legea literal și sa-i deturnezi sensul. Exact aceasta faceți dvs.
In plus, chiar dacă ați avea dreptate, tocmai pentru astfel de atitudini s-au saturat oamenii de actuala clasa politica: s-au saturat de certuri sterile intre politicieni, s-au saturat ca ei sa se certe pe volan și să-și facă recensământul amenzilor primite, în timp ce autobuzul gonește pe autostradă. Problema sesizată de dvs, în calitate de politician, mi se pare total derizorie în comparație cu problemele serioase ale tării și ale întregii lumi, probleme pe care, de data aceasta, nu m-ar deranja să le văd discutate cu ardoare de către politicieni.
Iar când acești politicieni nu se mulțumesc cu discuții, dar fac tot posibilul să creeze și dezordini, nu pot decât să obțină disprețul și dezaprobarea mea, și nu numai a mea. Acest lucru este cu atât mai reprobabil cu cât, din cate știu eu, o singură formațiune politică, de-a lungul istoriei, nu s-a sinchisit de faptul că acțiunile ei provocau haos în țară, dacă acest haos le era de folos pentru preluarea puterii: bolșevicii lui Lenin.

Iar texte ca cel de mai jos:

"Acum România este, practic, blocată. Și, cel puțin din această perspectivă, trebuie o schimbare, o nouă viziune, un nou suflu care să descătușeze energiile latente și să redea românilor încrederea! Și să refacă unitatea poporului."

care urmează, indubitabil, să prezinte propria formațiune politică drept acel "suflu nou de care avem nevoie" și unica alternativă...
MA FAC SA VREAU SA VOMIT!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-30 09:46:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  pînă la încălcarea constituției, vă semnalez d-le Corbu încălcarea regulamentului europeic(punctul referitor la incitarea unei categorii sociale asupra alteia, postarea de articole denigratorii,o treabă cam ușurică și nesancționată niciodată)dar și a moralei.

"Cind vor intelege derbedeii din strada ca nu reprezinta pe nimeni ?
De ce nu-si dau seama derbedeii din strada ca lumea nu li se alatura pentru ca Romanii nu sunt de acord cu protestele lor aberante ?
Cei care nu-l mai vor pe Presedinte sunt doar inapoiatii mintal (pentru ca pot fi manipulati de lichelele din opozitie si de la televiziunile mogulilor), hotii, coruptii si infractorii (pentru ca stiu ca vor ajunge foarte curind acolo unde le este locul, iar averile le vor fi integral confiscate), falsii revolutionari si pensionarii cu pensii nesimtite (pentru ca isi vor pierde privilegiile nemeritate).
Majoritatea Romanilor il sprijina pe Presedinte, dar nu pentru ca nu-i cunosc erorile, lipsurile, defectele, ci pentru ca stiu ca alternativa la acualul Presedinte o constituie niste Derbedei, niste Repetenti si niste Lichele, aflati in solda marilor corupti si marilor infractori, care au devalizat tara ..."
(Epigramist, aka sorin solaris-"adevărații timișoreni despre miting")
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2012-01-30 09:11:54
         
 
  Domnule Cristescu, toate bune si frumoase, numai ca NEÎNCREDEREA asta pe care ati scris-o cu majuscule nu este numai in ceea ce priveste Puterea, ci si Opozitia. Practic romanii nu mai au incredere deloc in politicieni.
Per general as zice ca sunt resemnati, blazati, lipsiti de speranta. Se poate vedea asta pe fetele lor.

 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2012-01-30 07:49:00
         
 
  Nu mai vorbesc de bunul simț. Presupunând că totul ar fi fost constituțional, că ar fi fost respectate toate regulile și regulamentele în vigoare, când ai protestele pe care le ai, când ai sondajele pe care le ai, când recunoști că protestatarii au dreptate, din simplu bun simț, din educație, din minim respect față de sine, ceri un vot de încredere Parlamentului, ori organizezi un referendum. Ca să vezi dacă mai reprezinți pe cineva și cât anume. Ori dacă ți-e frică de aceasta, dacă nu ai curajul să-ți treci prin Parlament, în care susții că ai majoritatea (majoritatea în virtutea căreia te afli la guvernare)un Guvern, înseamnă că nu mai ai legitimite. Și, dacă mai ai o brumă de onoare, demisionezi.

S-a declanșat o halucinantă campanie de intoxicare și manipulare prin care se încearcă a se demonstra că protestatari sunt manipulați. Da, spun eu. Sunt "manipulați". Manipulați de "rezultatele guvernării". Că probabil opoziția, firesc, exploatează aceste proteste este sigur. Are chiar obligația să o facă. Dar să nu-mi spună mie cineva că pot fi manipulați oameni din atâtea orașe, atâția oameni și pentru atât timp. Și, la limită, chiar dacă ar fi unii infiltarți pentru a manipula, prin aderența pe care o găsesc înseamnă că "manipularea" reprezintă de fapt trendul voinței poporului. Că, altfel, cu câți bani au, cu câți înfiltrați au, cu câte servicii au, cu câte miloace de informare în masă aua și cu câte neolichele care îi susțin, contra avntaje, desigur, au, de ce nu reușesc să manipuleze ei în sens invers? Am mai dat exemplul lui De Gaulle, căruia Franța îi datorează RENAȘTEREA din cenușă. Când a simțit că francezii nu-l mai vor, și avea peste 47% susținere, a demisionat. Asta înseamnă bărbat de stat. Să pui interesele țării mai presus de interesele tale. Și să nu ai paranoia să crezi că ești de neînlocuit!

PS. s-a scos de la naftalină un interviu pe care Anghel Rugină i l-a acordat lui Tucă (l-am primit în imbox; și nu numai pe acesta!)și în care AR spunea că jocurile sunt făcute la nivel mondial global de către un grup ocult. Adică vezi doamne, nu mai faceți nimic pentru că nu depinde de voi și că degeaba protestați. Poate, la nivel macro să și fie așa. Însă nu cred că, dacă sunt inteligenți, își vor asuma guverne care să nu mai fie acceptate de proprii lor guvernați. Ar presupune costuri mari și ar fi neeficient. Ori niște inteligenți trebuie că înțeleg aceasta. Altfel ar fi niște proști. Așadar, și dacă ar fi așa, cred că dreptul la protest și obligarea guvernelor incompetente să facă pasul înapoi este și legitim, este și eficient și cred că le servește și lor. Însă repet, am făpcut aceste considerații ÎN IPOTEZA, că lucrurile ar sta așa cum le-a prezentat Anghel Rugină!

De asemenea au fost activate toate cârtițele, toți acoperiții, toți complotiștii, etc. ca să contracareze aceste proteste. Nu cred că vor reuși, ori în cel mai rău caz vor muta criza socială în timp. Atât. Pentru că incompetența, care a început prin încălcarea gravă a constituției și formarea unei majorități artificiale, a continuat cu acțiunile iresponsabile ale fostului propagandiast comunist Pogea, revopsit în mare dreptaci, și care a distrus sute de mii de firme și a produs peste 1.000.000 de șomeri și multe alte decizii proaste, a adus România în stadiul actual. Și, ce-i mai rău în toată această realitate, este că au adus NEÎNCREDEREA în economie și au omorât libera inițiativă. Acum România este, practic, blocată. Și, cel puțin din această perspectivă, trebuie o schimbare, o nouă viziune, un nou suflu care să descătușeze energiile latente și să redea românilor încrederea! Și să refacă unitatea poporului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-30 07:28:56
         
 
  Mulțumesc. Am corectat. Luat de valul demonstrației am greșit.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-29 23:41:47
         
 
  unpr..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2012-01-29 23:33:05
         
 
  Ca să nu mi se impute că supun dezbaterii un subiect deja tranșat, iată, am pus, în titlu, semnul întrebării!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-29 23:18:21
         
 
  Am lipsit astăzi de pe site după ce am postat topicul "Apel către neolichele" Intenționam să postez topicul de mai sus la acel topic. Însă mulțimea comentariilor de acolo, unele cu scopul vădit de a dilua valoarea mesajului, l-ar fi ocultat. De aceea am ales soluția să-l postez ca pe un topic independent.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2012-01-29 23:12:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE