FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
O proorocie cel puțin ciudată sau Ce se întâmplă astăzi
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Pentru că am făcut și tot fac referire la o proorocie, citită cu peste un an în urmă, care are legătură cu evenimentele actuale, am decis să fac cunoscută această informație oricui dorește să pună niște lucruri cap la cap. Este vorba despre o carte intitulată "Pustnicii nevăzuți ai Athosului - Sihaștri de pe Muntele Rarău". Oricine o poate căuta pe internet și o poate găsi. Pentru cei mai comozi dau eu o trimitere în continuare :

http://www.scribd.com/doc/34387984/Pustnicii-nev%C4%83zu%C8%9Bi-ai-Athosului-Siha%C8%99tri-Din-Muntele-Rar%C4%83u

Fragmentul pe care îl reproduc mai jos se găsește la sfârșitul paginii nr. 2:

"Pustnicul N. se nevoia mai mult pe Muntele Giumalău. Avea darul lui Dumnezeu, de-a se face nevăzut. În anul 2001, i-a spus fratelui I.:
- Peste două săptămâni, o să fie un eveniment important într-o țară îndepărtată.Efectul dăunător în România va fi în anul 2011. Ai să fii în Iași, să nu te sperii....Roagă-te lui Dumnezeu să nu te prindă anul 2011 în oraș, pentru că va fi mare vărsare de sânge. O să rânduiască Dumnezeu și o să stai pe Muntele Rarău, în 2011."

Această "proorocie" se pare că ar aparține unui călugăr de pe muntele Rarău și a fost rostită în timpul unui interviu luat în anul 2001, după cum reiese din fragmentul citat, deci cu 10 ani înainte să aibă loc evenimentele pe care le anunța. Faptul că aceste evenimente chiar au loc și au început chiar la sfârșitul anului, pe stil vechi, precum și faptul că au fost de la început violente, mă face să mă gândesc că și acea "mare vărsare de sânge" anunțată va avea loc. Sper să nu, dar eu aș lua-o în serios, pentru că această manifestație este tot mai clar că este provocată deliberat de forțe pe care le credem interne, dar nu este deloc exclus să aibă sprijin extern. Se pune întrebarea deci cine este "păpușarul" din afară. Nu cred că ați vrea să știți... Sau ați vrea? Atunci priviți cu atenție știrile și vedeți... de unde "bate vântul" și mai ales ce fel de vânt este!
Să continuăm însă cu alt fragment din aceeași carte, care apare la pagina nr.4 :

"Acești doi pustnici, nu erau preoți. Zosima spunea că pustnicul se împărtășește de Paști și de Crăciun. În rest, se roagă, priveghează și postește curățindu-și inima, cu ajutorul Harului Dumnezeiesc, de păcate.
Fratele I. l-a întrebat în anul 2007 pe Pustnicul Zosima: Părinte, ce o să fie în România în anul 2011?
O să fie mare măcel în orașe. O să fie mai rău decât ți-a spus părintele Pustnic N. Roagă-te să te păzească Dumnezeu, că este greu de scăpat de ce o să fie. Fratele I. a insistat să afle mai mult:
- Ce o să fie, revoltă, război sau cutremur?
Zosima i-a răspuns:
- O să trăiești și o să vezi. Să te rogi lui Dumnezeu neîncetat.
La Mânăstirea Rarău, era un părinte C, foarte râvnitor, în vârstă de 84 de ani. Citea o psaltire pe noapte, postea, dormea 2-3 ore noaptea, era paracliser, iar ziua muncea la grădină. S-a îmbolnăvit de pancreatită. Pustnicul Zosima a trimis-o pe maica T. să-i spună să se pregătească, deoarece peste șase luni, se va muta la viața cea veșnică. Ceea ce s-a și întâmplat.
Sihastrul Zosima a spus să nu luăm documentele biometrice și că este foarte bine că la mânăstirile de pe Muntele Rarău se slujește zilnic Sfânta Liturghie."

Iată și o notă de subsol de la pagina 4, mai sus menționată:

"Este canonul românilor pentru cele peste 25.000.000 de avorturi și alte mari păcate. Criza economică, foamea, pierderea a sute de mii de locuri de muncă, neplata integrală a salariilor, a pensiilor, a medicamentelor compensate, pierderea a sute de mii de case și a multor mașini achiziționate în leasing, fără a li se restitui banii plătiți; patimile și păcatele, vor scoate milioane de români în stradă, având loc acest mare măcel în România. Îndrumăm pe creștini noștri, să meargă la Biserică și la Sfintele Mânăstiri, să se roage pentru pace și mântuire, să postească,să se spovedească și împărtășească și să nu participe la aceste revolte. Sunt Părinți care spun că România va fi atât de distrusă, încât nu va mai prezenta interes pentru a fi angrenată de marile puteri, care se vor confrunta după puțin timp în cel de al III-lea Război Mondial, care va începe prin atacul armatei ruse asupra Turciei și strâmtorilor Dardanele și Bosfor."

Cam asta este tot ce găsiți în această carte cu referire la proorocia despre evenimentele de la sfârșitul lui 2011 în România. Pentru cine poate citi printre rânduri, eu zic că este foarte posibil să ne pască un reviriment al absolutismului religios, un fel de nouă Inchiziție, pentru că "proorocia" aceasta a fost făcută cu un scop. A fost lăsată "să scape" cu un scop. Cineva nu dorește modernizare, nu dorește pașapoarte biometrice și multe alte lucruri, cum ar fi ...femei fără voal pe față. Avem un nou dușman al libertății și nu este terorismul, ci cine se ascunde în spatele lui. Ascultați ce spune Al Jazeera și veți afla "de unde bate vântul schimbării" cerute de mase și fiți convinși că "adierea" amintită de ei nu aduce zefirul de primăvară, ci...un nou uragan.
Să vă iubiți!





Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cum, nene Peia, nu ești credincios? Nu crezi în Dumnezeu? Și de ce aș vrea să te convertesc?! Ar trebui să te vindec mai întâi și recunosc că nu știu ce leac ai putea avea.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-23 08:12:58
         
 
  Predicatorule,
Dacă tu mesteci colivă de la masa cine știe cărei secte, nu ai decît.
Dar coliva biblică pe care mi-o vîri tu în nas, pe mine mă îngrețoșează. Pricepi?
Ține predicile astea la sectanții tăi, nu pe aici!
Eventual, convertește-i pe portocalii, de la care mai obții, din când în când, cîte-un colac!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-22 23:41:46
         
 
  Uite, mai jos, cateva mici exemple care arata cum AR TREBUI să se facă convertirea crestinilor. După cum vezi, ambele convertiri pleacă de la texte scrise și se bazează pe convingere. Problema cea mare ar fi că înșiși preoții ar avea nevoie de explicații și, atunci, cum să le explice ei altora?!


Filipeni, 3

5 Gândul acesta, dar, să ne însuflețească pe toți care suntem desăvârșiți; și, dacă în vreo privință sunteți de altă părere, Dumnezeu vă va lumina și în această privință.
16 Dar, în lucrurile în care am ajuns de aceeași părere, să umblăm la fel.

Faptele apostolilor, 8
30 Filip a alergat și a auzit pe etiopian citind pe prorocul Isaia. El i-a zis: „Înțelegi tu ce citești?”
31 Famenul a răspuns: „Cum aș putea să înțeleg, dacă nu mă va călăuzi cineva?” Și a rugat pe Filip să se suie în car și să șadă împreună cu el.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-22 20:56:51
         
 
  "dară-mi-te" (lăscărel)

Mai pune mâna pe carte.
Nu, nu pe cărțoiul ăla, care e un manual de adrmirea maicii domnului, ci pe DEX. Care e tot un fel de cărțoi, dar cu muuult mai util, te asigur.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-22 19:18:15
         
 
  nu neg, știu puține lucruri despre diverse subiecte (în comparație cu tine), dar există și reciproca. știu că și catedralele celebre sînt construite pe fundația vechilor temple, cultul fecioarei este via zeița-mamă Artemis etc.
- dacă vrei să-mi dai exemple biblice de convingere logică, le accept cu plăcere. cred că n-a existat niciodată convertire prin credință, ci doar prin convingere; martori îmi sînt indienii sud-americani, "protestatarii" lămuriți de inchiziție, precum și alți aborigeni din spațiul mioritic cărora popii le-au trimis morții la subsol numai contra cost...
pe mine mă interesa doar evoluția și faultarea calendarelor
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-22 19:07:25
         
 
  Mă surprinzi, maestre, credeam că îți este clar că religia creștină, încă de la începuturile ei, a fost pliată pe vechea religie a lui Sol Invictus. Soarele este cel care se naște la solstițiul de iarnă, la Crăciun adică, și nicidecum Hristos. Deasemeni, în Biblie scrie clar, în privința credincioșilor, că trebuie să accepte și să urmeze doar lucrurile în privința cărora au căzut deja de acord. Conform bibliei, nu există convertire prin "credință" ci numai prin convingere LOGICĂ.
Poate nu ar fi rău să colaborăm mai mult (mai mult decât deloc adică), dacă știi chiar așa de puține.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-22 16:55:00
         
 
  tudorel 216, mulțumesc pentru informație; care îmi întărește convingerea că slujitorilor religiei (atît ai evreilor, cît și ai creștinilor "li se rupe-n paișpe" de legile Șefului.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-22 16:19:27
         
 
  Iar dai dovadă crasă de necunoastere a realității, nene Peia! O femeie două la câteva luni zici?! Tainul ăsta-i doar pentru impotenți și pensionari. Nu-i mai judeca pe toți după puterile domniei tale.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-21 19:36:17
         
 
  Nene Peia, confunzi atribuțiile poliției cu ale SRI-ului, dar nu-i de mirare, de vreme ce văd că singur zici că nu te uiți la ce înghiți. Iar dacă ai fi dentist, mă tem că nici știrbii nu ar vrea să te uiți în gura lor, dară-mi-te să mai faci și ceva p-acolo :domnia ta, nici de gura dumitale nu pari să știi să aibi grijă...  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-21 19:32:38
         
 
  În plus, s-o spunem p-a dreaptă: săracul călugăr se cam scrîntise, din pricină excesului de testosteron și de mișcotei adunați la grupa mare! O femeie, două, la cîteva luni, l-ar fi decompresat de viziuni fataliste!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-21 19:29:34
         
 
  Ah, nu am observat termenul cu care îi gratulezi: "băieții". Sigur, e de subînțeles: "cu ochi albaștri"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-21 19:26:55
         
 
  Mai prin centru?
A, vizavi de Casa Poporului!
Mă rog, nu credeam că e așa de dibaci, să o facă taman la sdiul SRI!

Cît privește atenția, în gura ăstora nu m-aș uita nici dacă aș fi dentist! Numai gogomănii le ies pe cioc!
Ca și ție, dealtfel!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-21 19:22:41
         
 
  "Păi, da!
Își cunoaște omul meseria.
Că nu degeaba a făcut școala la Băneasa!"

Nene Peia, aici ai pus punctul pe i. Doar că școala de care vorbești nu se face la Băneasc ci mai prin centru. Și băieții aștia, tocmai pentru că vorbesc puțin și mai mult... ascultă, când vorbesc tre să fii foarte atent, că sigur nu-și răcesc gura ca să se afle în treabă.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-21 16:54:55
         
 
  "Să zicem că acel călugăr, prin ocupația lui și, mai ales, prin contactele pe care le ia cu fel de fel de oameni, din diferite colțuri ale țării și ale ... lumii, ARE ACCES LA INFORMAȚII SPECIFICE din acest sector al vieții numit "religie".

Păi, da!
Își cunoaște omul meseria.
Că nu degeaba a făcut școala la Băneasa!

"11. Când îl veți mânca, să aveți mijlocul încins, încălțămintele în picioare, și toiagul în mână; și să-l mâncați în grabă; căci sunt Paștele Domnului."

Băi, săracii oameni! După ce că trebuie să se echipeze, ca de răzbel, mai trebuie să mănînce și în fugă, riscînd să le rămână frun dumicat în gîtlej, doamne ferește! sau să facă fro gastrită acută!
Ce ți-e și cu poveștile astea popești!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-21 16:01:51
         
 
  În primul rând, nu consider că este vorba de o profeție, așa cum înțeleg oamenii profeția. Să zicem că acel călugăr, prin ocupația lui și, mai ales, prin contactele pe care le ia cu fel de fel de oameni, din diferite colțuri ale țării și ale ... lumii, are acces la informații specifice din acest sector al vieții numit "religie". Eu cred mai puțin că acel călugăr a visat ceea ce a proorocit și mai mult că a auzit efectiv aceste informații de la cineva pe care ... îl mustra conștiința. Faptul că evenimentele chiar au avut loc, m-a convins că ceea ce a auzit călugărul nostru, a auzit bine, deci că stă bine cu urechile, nicidecum cu "paranormalul".
Privitor la ceea ce spui că te interesează strict, maestre latunski, citește:

Exodul 12

1. Domnul a zis lui Moise și lui Aaron în țara Egiptului:
2. Luna aceasta va fi pentru voi cea dintâi lună; ea va fi pentru voi cea dintâi zi a anului.
3. Vorbiți întregii adunări a lui Israel, și spuneți-i: "În ziua a zecea a acestei luni, fiecare om să ia un miel de fiecare familie, un miel de fiecare casă.
6. Să-l păstrați până în ziua a patrusprezecea a lunii acesteia; și toată adunarea lui Israel să-l junghie seara.
11. Când îl veți mânca, să aveți mijlocul încins, încălțămintele în picioare, și toiagul în mână; și să-l mâncați în grabă; căci sunt Paștele Domnului.
14. Și pomenirea acestei zile s-o păstrați, și s-o prăznuiți printr-o sărbătoare în cinstea Domnului; s-o prăznuiți ca o lege veșnică pentru urmașii voștri.

Leviticul 23

5. În luna întâia, în a patrusprezecea zi a lunii, între cele două seri, vor fi Paștele Domnului.

Exemplele date sunt din Biblia Cornilescu, 1924.

 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-21 12:39:06
         
 
  "Teoretic, dpdv biblic, anul nou începe cu... Paștele, deci 2011 încă nu s-a sfârșit...

Din tot acest amalgam de profeții, aceasta este singura afirmație care mă interesează. Pentru că știu, vag și din trecutele-mi lecturi ceva, ceva. În Evul mediu, între biserca anglicană și cea catolică franceză existau diferențe cronologice în consemnarea evenimentelor și datarea documentelor. Nu că ar fi important, cronologia este o convenție, dar mă interesează justificarea (strict) BIBLICĂ a afirmației de mai sus.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-21 09:45:52
         
 
  1. În anul 2001, nu știu în ce lună, un călugăr oarecare vorbește despre "un eveniment important într-o țară îndepărtată", care își va produce efectele negative în România peste 10 ani, în anul 2011, când va fi "mare vărsare de sânge";
2. În septembrie, 11, 2001, cad turnurile gemene din New York și ia naștere "terorismul internațional";
3. Exact la sfârșitul anului 2011, pe stil vechi, încep tulburări în toate orașele mari ale României. Evenimentele se soldează și cu răniți, dar în nici un caz nu poate fi vorba de "mare vărsare de sânge";
4. Al Jazeera, televiziunea care s-a remarcat până acum drept purtătoarea de cuvânt a teroriștilor musulmani, comentează evenimentele și vorbește despre "o primăvară MUSULMANĂ pe străzile înghețate ale Bucureștiului";
5. Proorocia vorbea despre o legătură între evenimentele din țara depărtată și evenimentele de la noi din țară. Al Jazeera face această legătură;
6. "Primăvara" înseamnă doar începutul. "Primăvara musulmană" în București = începutul musulman în București? Ce să înceapă musulmanii în București? Rămâne de văzut.
7. Nu știu ce pot să înceapă musulmanii în București, dar "scânteia" acestor mișcări a dat-o Raed Arafat, musulman, intervievat apoi de ... Al Jazeera.
8. Scopul declarat al teroriștilor musulmani este să distrugă sau cel puțin să îngenuncheze toată lumea creștină. România se află în centrul creștinismului: ortodocși la est, catolici la vest (nu-i luați în calcul pe bulgari că au mulți...musulmani) deci poate constitui un punct strategic pentru înfrângerea creștinismului, dar și a civilizației actuale, care constituie o continuă ispită pentru "drept credincioși" să încalce poruncile lui Mahomed.
9. Distrugerea turnurilor gemene a fost doar un avertisment al teroriștilor. Dacă ăsta le-a fost avertismentul, care le-ar putea fi... punerea în practică a planurilor, mai ales că toți știm că nu se vor opri decât după ce vor îndeplini ce și-au pus în cap?
10. Teoretic, dpdv biblic, anul nou începe cu... Paștele, deci 2011 încă nu s-a sfârșit...

Dumnezeu și înțelepciunea românilor de pretutindeni și, mai ales, a conducătorilor...
să apere România!

P.S. Nu am nimic cu islamul, dimpotrivă, cred că "Allah este Dumnezeu și Mahomed este trimisul său"(mărturisirea de credință ce te transformă în musulman), dar nu sunt de acord cu extremismul, de orice fel.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-21 01:05:57
         
 
  11 Căci, fraților, am aflat despre voi de la ai Cloei, că între voi sunt certuri.
12 Vreau să spun că fiecare din voi zice: "Eu sunt al lui Pavel!" - "Și eu, al lui Apolo!" - "Și eu, al lui Chifa!" - "Și eu, al lui Hristos!"
(1 Corinteni).

Amin! Cu Apocalipsa revin.
(Yoda, cavaler Jedi)
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2012-01-20 09:12:56
         
 
  Mai ales când nu știu câți oameni politici i-am tot auzit până acum că, daca nu li se satisfac cererile, "o să iasă mult mai rău" sau Țpoate să iasă mult mai rău". Crezi că doar așa, aruncă și ei cu vorbe în vânt, ca să se afle în treabă, sau știu ei ceva?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-19 23:52:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Doar atât poți să spui, nene Peia?! Oricum, a dreacului coincidență... Nu crezi?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2012-01-19 23:49:45
         
 
  Ce școală de spionaj ai în tine, propagandistule!
Din păcate, te crezi doar tu pe tine, cînd te uiți în oglindă și ți se pare că ești inteligent nevoie. Mare!!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2012-01-19 23:01:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE