FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Revoluție
Text postat de Bot Eugen
Reacție în lanț


Fiecare globulă
cu globul său
de patimi mute,
străbătut
la un moment dat
de un strigăt.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bordas Liviu, bine-ai revenit printre cei vii. Mai poți? Sau te-ai lăsat de scris ...

Radu, păi așa se-ntâmplă de obicei cu cei care se lasă călcați de naiba pe ureche. Ajung să calce prin străchini, șchiopătând șontâc șontâc pe căi subterane și șobolane ... Când mai postezi și tu ceva poezie, nu numai imitații și replici de 2 parale.

Latunski, io zic să-ți iei miștocărelile și să te duci la tine acasă. Vorba aceea, oaspeții vin, dar mai și pleacă . Hai, repejor.

Seară bună tuturor,
Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-10-27 21:28:03
         
 
  "...cum a reușit moțul să aducă cucuruzul la stadiul de lan, date fiind condițiile geo-climatice din zonă." (Liviu S. Bordaș)

Chiar nu știu! Probabil cu sprijinul unei Stațiuni de Cercetare și după aclimatizări de durată.
Să nu spui că nici curcanii n-au moț din cauza condițiilor geo-climaterice din zonă...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-26 15:26:02
         
 
  domnilor, după umila mea părere, poezica asta are totuși ceva, cred că exagerați cu caterinca.

dacă, de ex. omul scria așa:

fiecare globulă
cu globul său
și-n fiecare glob
un strigăt

și zicea, la mișto (există precedente) că e de tomas transtromer, mă tem că nu vă mai manifestați la fel de vioi.

nicolae munteanu, scrii:
"Bravo! Da-i inainte. Apropo limba romana ai invatat-o cand ai venit in Romania?"

ăsta e dat la gioale (în versiune eco, atac la persoană). nu ți se pare că e cam devreme? noi am cîștigat dreptul ăsta după un stagiu destul de îndelungat...

eugen, ideea nu e rea, dar sună ca dracu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-10-26 09:52:27
         
 
  Reacție în șanț

Fiecare glob
trîntit de gloaba lui
stăbătută de neașteptate reacții
de streche
poetică.


Revoluția din titlu n-am văzut-o. O fi vorba despre revoluția din poezie. Ne așteaptă prefaceri majore.

Reacția în lanț nu e nici ea prin preajmă. Sau e o reacție prea subtilă pentru a fi percepută de noi, muritorii de rînd.

Singura reacție demnă de băgat în seamă e aceea a lui latunski. Pe care îl rog să precizeze, totuși, cum a reușit moțul să aducă cucuruzul la stadiul de lan, date fiind condițiile geo-climatice din zonă. Sau nu era lanul lui, moțul fiind în concediu de odihnă la cîmpie?

Mai trec. Mă atrage maturitatea concentrată în text si, mai ales, în răspunsurile la comentariile cititorilor care au avut curajul. Sau inconștiența.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2011-10-26 08:35:46
         
 
  Nicolae, iarăși bați câmpii. E trist să vezi pe cineva cum persistă în penibil.

Eugen.
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-10-26 02:00:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  zghini...  
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-10-26 01:35:55
         
 
  În sfîrșit, un cialavec cu vaste lecturi! La Dănilă Prepeleac nu a ajuns (încă), pentru el este suficient că prăjina îl mîngîe sub nas.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-25 21:59:42
         
 
  Pashol na turbinka, necisti latunskaia!  
Postat de catre Bot Eugen la data de 2011-10-25 21:51:41
         
 
  Uite, vezi mai poet nelaudat deajuns, ca se poate sa scrii mai putin de 4 pogoane de fraze haladite, si totusi sa poti tranmite o idee? Nu conteaza ca mesajul textului tau e ...si el pe-acolo, dar important e ca nu tre' sa scrii un roman, pentru ca sa transmiti doua idei chircite.
Bravo! Da-i inainte. Apropo limba romana ai invatat-o cand ai venit in Romania?
 
Postat de catre Nicolae Munteanu la data de 2011-10-25 21:46:21
         
 
  Răzbel moțat

fiecare moț
cu moața lui
stă-n cucuruz
pîn-la cules,
ori pînă cînd
se taie moțul curcanului.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-10-25 21:28:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE