FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pentru cultivarea spiritului civic
Text postat de Emanuel Cristescu
http://www.parlamentultau.ro/metoda-impotriva-fraudarii-votului-dezbatere157.aspx
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu stiu de ce suna fals tot ceea ce argumentati. Nu inteleg de ce ati simtit nevoia sa va explicati astfel. Sperantza dumneavoastra falsa, increderea nelimitata, ca o politza "in alb" acordata acestor homunculi, diformi in gandire si in comportament este pentru mine un mare mister. Nu v-am vazut niciodata adresandu-le siktir-ul binemeritat. Cand altii au facut-o, in nume personal, ati reactionat violent impotriva cui nu trebuie. Peia are aici o atat de indelunga istorie in acest sens, incat nici nu mai trebuie amintit, fiind de notorietate. In toate aceste... dispute (termen elegant!) dumneavoastra ati parut a alege sa fiti de partea celor vinovati de impolitete, de jigniri si rea-creditza manifesta. Sunteti, in opinia mea, mult prea increzator in creierele fierbintzi ale acestor insi. E dreptul dumneavoastra, evident, dar in exterior rezulta o imagine deloc magulitoare. Ma veti intreba, poate (si pe buna dreptate!) de ce "ma rupe pe mine grija". Nu de imaginea dvs sunt preocupat ci de bunul renume al site-ului europeea, cu care, de bine-de rau, numele va va fi asociat in veci, im mod inevitabil. Evident, va intorc urarea de succes, adresata cu atata generozitate. S-auzim de lucruri fine, tranzistoare si bobine. (tranzistori se zice, dar... am facut o concesie ritmului)  
Postat de catre sters sters la data de 2011-02-11 10:18:20
         
 
  "Pot să trimit secretara?"(Atanasiu)

Dacă e damă bine și vine îmbrăcată în costumul de ofițereasă, atunci, da, suntem doritori să-i admirăm formele marțiale, căci suntem convinși că aveți gusturi. La un așa maior, se cuvine o majoră!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 14:23:27
         
 
  "1. ai să încetezi a reacționa exclusiv la derapajele lexicale, și vei începe să taxezi, echidistant și ferm, toate formele de imixtiune în viața personală a autorilor, postate cu unsuroasă candoare în comentarii, altfel spus toate formele de abjecție literală, mergînd de la hîrjoana jovială a insinuării mărunte, la calomnia descreierată, emisă eventual de pe conturile de clonă. a căror existență aici, nu e numai tolerată, ci mai mult, încurajată." (Radu Ștefănescu)

Păi ia să vedem ce suavitate literală are domnu care se vaietă că se se fac imixtiuni în viețile eprsoanle:

"în condițiile astea, pastorala mea rămîne un text satiric de sine stătător, cu caracter pur ficțional, în care personajul principal e un tip de formație rustic-cioclopedică, bolovănos, suspicios, resentimentar și lipsit de umor între 2 vîrste, cu un profil comportamental de tip rural, tarat de complexe identitare și bîntuit de mania persecuției, în esență, un personaj tragic."

A, dar reacția este justificată, nu-i așa? nu e vorba de "derapaj lexical" în ceea ce-l privește, căz dînsu a fost în legitimă apărare!
Începînd din momentul x, cînd el consideră că era pur și suav, ca o păpădie!
Perversitate cu parfum de niznai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 14:19:55
         
 
  "Chestiunea cu viperele ca și alte vulgarități nu onorează Europeea!

În fine, sîntem și noi o dată de acord! Trimiteți-le pe pustii.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-10 13:55:21
         
 
  Valea Oltului ok  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-10 13:21:26
         
 
  Chestiunea cu viperele ca și alte vulgarități nu onorează Europeea!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 13:13:40
         
 
  Când eram copii se practica următorul joc cinic. Ai curajul să-i pui mâna pe cap lui x? Dacă x, orgolios chiar punea mâna, atunci către y: măi ți-a pus mâna în cap! și "pacea" începea. Vedeți ce subtilă eseistic este provocare și diversiunea CTA-istă? Maestre sunteți un înger. Întruchiparea onestității și a preocupării pentru literatura europeică aseptică.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 13:08:05
         
 
  Pot să trimit secretara?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-10 13:07:18
         
 
  Ora 15 Casa Rustic Valea Oltului, Nr nu-l stiu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 13:00:29
         
 
  Cît cinism mizerabil!
Ce jigodii sunteți!
Da' curba aia, cu cît au plusat averile guvernanților actuali nu o expui, nene?

Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 11:30:03

Nu se pune, asta a scuipat-o cînd avea încă nivelul răs-sculat. Acum s-a dat pe brazdă. E numai miere.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-10 12:59:57
         
 
  "ai să pricepi că mai presus de ecologia formei există o ecologie a fondului, care o transcende. și ea poartă un nume simplu, bun simț"

Chestia, spusă pe șleau, este că se petrece evident o diversiune. Încercați să vă recuperați credibilitatea pierdută literar întreținînd un cuibușor de vipere cu aceleași opțiuni politice. Ăsta-i zăhărelul cu care-i duceți de năsucurile recunoscătoaare.

Ați învățat ceva de la ecsintescu. Și așa se justitică și patimile descreierate ale susținătorilor.

La un examen de socialism științific, examinatoarea a declarat celui care rostise cu convingere lozincile:

- Vă dau nouă pentru entuziasmul dv.!


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-10 12:52:24
         
 
  fandare perfectă, ca de obicei, în fine :)

ia să vedem aici:

"Asta nu mă împiedică să polemizez la sânge cu domniile lor cum de asemenea, nu mă îmiedicîă dacă, întâmplător ori programat ne-am întâlni să avem o conversație civilizată. Ba chiar să bem împreună o bere. Cu excepția distinsului CTA, care, după cum veți vedea, va declina orice fel de astfel de ipostază".

so, cînd bem o bere împreună?
(fără finanțări nerambursabile, plata nemțește)

well? presiunea timpului?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-10 12:48:48
         
 
  Cunosc site-ul. pare a fi cel mai valoros site de poezie din țară. Însă eu abia am ceva timp pentru Europeea. Îți doresc mult succes.

În ceea ce privește aura de înger în apărare am oarece rezerve. Dar dacă acesta este imaginea pe care vrei să ne-o livrez, fie!

Cu privire la vulgaritate, ar trebui să încercăm niște definiri. Numai ce în dimineața acesta am invalidat un text care, în opinia mea, încălca regulamentul. Vezi tu, vulgaritatea este un "produs al gândirii și limbajului" foarte complex și pe alocuri pervers. Ușor se poate trece la cenzură. Pe de altă parte excesele atât de vulgaritate cât și cele editoriale sunt de asemenea dificil de ținut într-o linie de autoresponsabilitate. Avem însă "Revista Europeea" care răspunde exigențelor invocate. Este adevărat, va conține o doză de asepsie însă, nimic nu este perfect.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 12:34:46
         
 
  "Cît cinism mizerabil! Ce jigodii sunteți!" nu se mai modereaza nimic pe Europeea?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-10 12:23:19
         
 
  scuze, de link încolo textul apare aiurea cu roșu, am uitat o chestie haștemelistă...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-10 12:14:56
         
 
  Emanuel, zici: "Așa cum a reușit o performanță deosebită în traducerea sonetelor, așa trebuie să aibă performanță și în poezie".

dacă ești curios, poți citi ceva numit de unii poezie scrisă de mine, aici


anticipînd o posibilă întrebare, răspund: voi continua să postez poezie în europeea (am mai spus-o de cîteva ori, dar poate merită s-o repet, cine știe) atunci cînd :

1. ai să încetezi a reacționa exclusiv la derapajele lexicale, și vei începe să taxezi, echidistant și ferm, toate formele de imixtiune în viața personală a autorilor, postate cu unsuroasă candoare în comentarii, altfel spus toate formele de abjecție literală, mergînd de la hîrjoana jovială a insinuării mărunte, la calomnia descreierată, emisă eventual de pe conturile de clonă. a căror existență aici, nu e numai tolerată, ci mai mult, încurajată.
2. ai să pricepi că mai presus de ecologia formei există o ecologie a fondului, care o transcende. și ea poartă un nume simplu, bun simț.
3. ai să pricepi că eventualele situații în care am încălcat normele enunțate mai sus au fost legitimate la dreptul la autoapărare, în absența reacției proprietarului de site, ocupat fix în acele momente, și cu totul întîmplător, cu probleme mult mai importante decît scripca lui Ingres.


simplu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-10 12:11:02
         
 
  Nu, distinse coleg, Kosta Vianu,

MTL, a încălcat grav regulamentul, a nu știu câta oară și, începând de aseară are nivelul redus, sine die.

Peia nu îmi "pute" dimpotrivă apreciez modul cum scrie poezie, apreciez tenacitatea argumentativă. Nu apreciez de multe ori metodele propuse de domnia sa (parul, bâta, etc. nu apreciez de asemenea de multe ori limbajul, care-l face extrem de vulnerabil (acum are nivelul redus pentru o lună, mai mult pentru a-l apăra de sine însuși. Toate intervențiile care vor respecta regulamentul îi vor fi validate)

Radu este, pentru mine, unul dintre cei mai simpatici membri ai ste-ului. Și el știe simpatia ce i-o port. Asta nu înseamnă ca eu să nu am dreptul la replică ori să renunț la exigența valorică. Și el are potențial. Așa cum a reușit o performanță deosebită în traducerea sonetelor, așa trebuie să aibă performanță și în poezie. Să învețe să nu mai strice poemele cu anecdotică facilă, cu explicativisme și altele. Voi fi, și sunt primul care, când voi întâlni un text impecabil de-al lui Radu îl voi comenta. De asemenea, simpatia mea pentru el, nu trebuie să-l oblige într-un fel la lipsa exigenței în raport cu mine. Amicus Plato sed magis amica veritas! Însă, așa cum am mai spus dreptul la sinceritate și opinie nu trebuie să fie afectat de aspectele colaterale ale existenței noastre pe acest site.

Domnia vostră, Kosta Vianu, îmi sunteți de asemenea simpatic. Nu știu ce argumente, atenție argumente nu percepții, aveți să mă contraziceți.

Și, probabil o să vă surprindă dar simpatici, agreabili, oameni de spirit și civilizați îi consider și pe domnii Dumitru Cioacă, Valeriu Cercel, Corneliu Traian Atanasiu și mulți alții. Asta nu mă împiedică să polemizez la sânge cu domniile lor cum de asemenea, nu mă îmiedicîă dacă, întâmplător ori programat ne-am întâlni să avem o conversație civilizată. Ba chiar să bem împreună o bere. Cu excepția distinsului CTA, care, după cum veți vedea, va declina orice fel de astfel de ipostază. Am multe păcate dar nu sunt ranchiunos și invidios. Am o rezervă majoră, recunosc, față de domnul Andrei Florian. care a greșit și știe că a greșit. Și nu are puterea să-și prezinte scuze. De aceea îl ignor, de cele mai multe ori. Însă intervenția domniei sale la textul "Monstruoasa coaliție sau monstruoasa guvernare" a fost așa de inteligent făcută încât naivii ar fi putut să cadă în capcana ei, încât am considerat că rezerva mea trebuie să pălească, în fața mizei topicului și am demontat-o piuliță cu piuliță, șurub cu șurub, afirmație cu afirmație.

Și ca să vedeți că nu sunt ranchiunos, începând de astzi vă voi reda nivelul. Dar să înțelegeți să respectați regulamentul și ste-ul și să nu credeți că domnia voastră deține adevărul absolut.

Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 10:28:26
         
 
  maestre Emanuel, nici acum, dupa atata neobrazare fatisa, lipsa de respect si proasta crestere pe care o exhiba in tot ce scrie MTL si bietul Afeu nu renunti la scortoasa atitudine (factice, a mon avis)de protector al mult prea liberei (aproape libertinei) exprimari? Peia iti pute, pe Radu nu-l suferi, pe mine m-ai scuipat de mult (timp), numai pe astia ii induri cu un stoicism suspect. De ce?  
Postat de catre sters sters la data de 2011-02-10 09:58:52
         
 
  Cît cinism mizerabil!
Ce jigodii sunteți!
Da' curba aia, cu cît au plusat averile guvernanților actuali nu o expui, nene?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 11:30:03
         
 
  http://www.contributors.ro/wp-content/uploads/2011/02/Cateva-date-privind-situatia-economica-a-romanilor1.pdf  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-09 01:35:52
         
 
  Domnule Cristescu, abia acum va inteleg acreala atitudinii: de la struguri.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 14:04:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am uitat să precizez: de șapte ori m-am prezentat în fața membrilor CNA. Și nu am primit nicio licență. Și îndepineam toate cerințele. Aveam și aparatură emițător, mixer, etc. Degeaba.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 12:26:18
         
 
  Cu Rodica Culcer am următoarea experiență personală: după lovitura de stat reușită, în entuziasmul de atunci, am depus mai multe dosare pentru înființarea unui post de radio. Într-una din zile m-am trezit la birou cu distinsa Rodica Culcer. Foarte amabilă și părând a mă sprijini m-a chestionat asupra intențiilor mele, asupra grilei de program, făcusem un contract cu RFI, etc. Inutil să vă spun că nu am obținut nicio licență. Ultima încercare am făcut-o la Pitești. Făcusem un proiect pentru ceea ce eu numeam "Radio Tranzit". Licența a fost acordată tot unuia din Pitești, care mai avea un post de radio, care a ținut-o vreo doi ani, nu a făcut nimic și apoi i-a fost retrasă. Atunci mi-am pierdut toată stima pentru Paul Anghel, Dumitru Piru, Răzvan Theodorescu, și alții în fața cărora, ca membrii ai CNA, am prezentat proiecul și, forțând nota le-am spus să nu mai lase să planeze asupra mea calificativul că aș fi cel mai bun. Să mă lase să mă exprim. Și atunci pot constata că, poate nu sunt cel mai bun. Ași, ți-ai găsit. Nu am primit nicio licență! Această instituție parazitară funcționează absolut diabolic!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 12:19:38
         
 
  Domnule Peia,

Insist.Ddacă România nu poate schimba democratic un regim și se ajunge iarăși la violență nu este bine. Iar vor fi generați mutanți ideologic și decizionali și românii vor fi în continuare căpșunari. Chiar și ieșitul în stradă trebuie să fie pașnic. Ferm dar pașnic.

Nu mai jigniți. Susțineți-vă opiniile dar nu mai jigniți. Democrația este o competiție a intereselor. Nici pe MTL nici pe alții. V-am mai spus-o: chiar dacă aveți dreptate pe fond, pierdeți orice dispută dacă jigniți și dacă vă ieșiți din fire.

Acesată secțiune permite disputele polemice însă în limita unor reguli. Am postat de mai multe ori aici regulile polemicii civilizate. Pe de altă parte ei atât așteaptă: scântei ca să intervină cu forța. Nu provocați și nu vă lăsați provocat. Adevărul spus calm cu inteligență convinge. Pentru că, dacă democrație nu e nimic nu e!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 12:07:44
         
 
  Domnule Peia, eu pot raspunde corect doar la intrebarile care se refera la persoana mea. La restul, adica la speculuatiile de bodega, nu am raspunsuri. Daca aveti si astfel de intrebari, nu ma simt dator sa raspund, cu atat mai mult cu cat nu am drumuri prin bodegi. Cat il priveste pe Sobi Cseh, cred ca si printre informatori au fost oameni inteligenti. Despre Rodica Culcer, daca este ofiter acoperit, numai dumneavoastra puteti sti. V-as fi lasat sa va chinuiti mai departe cu astfel de intrebari, dar astazi ma simt generos si vreau sa va curm suferinta.
Domnule Peia, dar ce spuneti despre votul cenzitar? Uitati, domnul Cristescu propune sa vi se ia dreptul de vot. Sunteti de acord?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-07 12:06:57
         
 
  Ridicolul în care se plasează acești inși amorali, apărîndu-și cu dinții privilegiile, este demn de cărțile sapiențiale ale istoriei, la rubrica: OAMENI DE NIMIC!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 11:59:10
         
 
  Care sărăntoci, nene?
Ăia pe care i-ați adus voi în sapă de lemn?
Adică toată România?
Eu cred că te-ai gîndit la următorul tip de vot "cenzitar": să vă votați numai voi pe voi... însule!

Da' tot nu mi-ai răspuns:
1. A fost Băsescu comunist și informazor al securității?
2. A fost gealatul lui, Sobi Cseh, dovedit, de curînd, informator plătit al securității?
3. A fost Rodica Culcer, jupîna TVR, lct.mj. de Securiatate, azi ofițereasă acoperită?

Te tot fofilezi să răspunzi.
De ce?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 11:56:44
         
 
  Un vot cenzitar poate, însă în funcție de IQ, studii performanțe și avere licită.

Acum am obține un Parlament al hoților și evazioniștilor maneliști.

Însă probabil asta se dorește.

Pentru mulți, pentru foarte mulți, sărăcia este o valoare morală. Alexandru cel Mare a solicitat să fie înmormântat cu mâna scoasă afară din sicriu. Iar Prudhon... însă mă opresc aici.

Însă cel mai bine cred că ar trebui renunțat la scrutin. Presupune cheltuieli care ar accentua deficitul. De aceea trebuie tăiate. Un colectiv de oameni integri și înțelepți ar putea decide. Nici acest colectiv nu ar trebui să fie bugetivor. Câțiva. Unul și unul. De exemplu: Traian Băsescu, Elena Udrea, Roberta Anastase, Emil Boc, Adrian Videanu și generalul Oprea. Eventual completat cu Adi Copilul Minune, Salam și ca să nu zică opoziția că este discriminată Vanghelie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 11:55:16
         
 
  Mă gândesc dacă nu ar trebui introdus și un vot de tip cenzitar, adica sa nu voteze decat cei cu bani. Reastul, domnule Peia, adica sarantocii, cei care nu fac nici macar minimul efort sa citeasca ceea ce comenteaza, sa mai astepte pana cand fac rost de suma necesara exercitiului electoral.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-07 11:31:20
         
 
  Te doare, dar n-am ce-ți face!
Ești în bărcuța lor, o s-o iei zdravăn în freză!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-06 01:10:46
         
 
  Nene Peia, sa n-ai parte daca nu ne tragi si o cantare care sa fie in acord cu topicul :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 00:22:36
         
 
  La poarta cimitirului băsesc

Urmînd legiuiri recente,
Cioclii un afiș au pus:
„Bonus - treizeci de procente
De veniți cu-n mort în plus”!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-06 00:20:17
         
 
  Pentru ca iata ce comenteaza unul care semneaza "corbui" : " În cazul alegerilor anticipate parlamentarii care nu sunt realeși vor avea același salariu și stimulente pâna la terminarea duratei de 4 ani, perioadă pentru care fuseseră aleși (Costă, dar mai mult costă țara imposibilitatea declanșării alegerilor anticipate ca urmare a interesului salarial strict individual al parlamentarilor)."
In traducere libera, daca poporul vrea parlament redus, unicameral, lasa ca facem cateva alegeri anticipate si tot aia e. Sa le iasa pe nas!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-05 23:37:03
         
 
  L-am cultivat, despre spiritul civic vorbesc, pana cand am avut curiozitatea sa aflu cine sunt membri activi.
E un site care manipuleaza vointa electoratului si doreste sa creeze iluzia interactivitatii dintre parlamentarii cu un venit anual in suma echivalenta cu venitul unei duzine de profesori universitari si cei chemati sa le voteze veniturile.
Altfel spus, parlamentarii va cer sa le votati salariile nesimtite.

De ce nu ne intreaba direct: Sunteti de acord cu regimul social-democrat al lui Hosni Mubarak. Este adevarat ca l-ati vota, nu-i asa?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-05 23:19:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE