FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ATENȚIONĂRI
Text postat de Emanuel Cristescu
Ioan Jorz, Am invalidat comentariul care încalca regulamentul. La prima recidivă nivel 10!

Vă asigur, tuturor, dreptul la liberă exprimare, în condițiile regulamentului. Cei care veți fi lezați, prin nerespectarea regulamentului de către alți useri, vă rog nu escaladați conflictul și nu răspundeți în același fel. Sesizați-mă. Însă repet, nu după ce veți fi încălcat regulamentul.

Din păcate sunt blocat la computer cu alte lucrări pe care trebuie să le termin până luni. Asta nu înseamnă că Europeea a rămas sat fără câini. Nu ezitați și sesizați-mi încălcările de regulament. Pe e-mail "[email protected]" sau telefon 0722598240.

Dezbateți idei, texte, chiar politică. Ferm dar civilizat. Dacă nu sunteți capabili, plecați de pe site. Altfel mă obligați să vă reduc nivelul.

Știu că Europeea este penetrată și monitorizată. I-aș ruga pe cei însărcinați cu această mizerabilă sarcină să nu mai producă diversiuni aici. Îi văd de la o poștă și mi-e milă de ei. Urât își mai câștigă unii pâinea! Dar dacă tot sunteți pe aici măcar profitați de ocazie și cultivați-vă. Când vă faceți raportul, măcar în gând, spuneți-vă că o faceți poate de nevoie și că, de fapt regretați. Dacă o faceți din convingere, poate, stând pe aici, mai umpleți golul dintre craniu și meninge. Pare a fi excesiv și în creștere.

PS.

După o lună de penitență, pentru încălcarea regulamentului, domnul Valeriu Cercel și-a recăpătat nivelul.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Maestre Ion Peia, aveați dreptate, undeva, într-un comentariu pe care nu mă mai ostenesc să îl caut. Faptul că "perușii portocalii" apar cu tot felul de link-uri ce trimit la scrieri ale slugoilor aflați în slujba aparatului de propagandă și oranjadă chioară, certifică faptul că s-au organizat - în vederea "aburirii" populației "internaute"! Partea hilară constă în faptul că mai e câte unul, dintr-ăștia, mai fără pene, mai plouat ca o curcă, care postează aiurea link-urile de partid și de stat. Mai mare haiu! Mănâncă banii de partid și de stat, de pomană! Cu amiciție,

Ioan Jorz
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2011-02-02 21:35:29
         
 
  Peia, daca ai sti de cand astept comentariul asta!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-02 21:14:05
         
 
  Băi Perușe,
După siguranța (!) cu care vorbești, s-ar părea că ești angajat pe undeva, prin zonă.
Te-am întrebat și te mai întreb: cu ce te ocupi matale, matadorule, de fapt?
În afara jobului de la care îți procuri friptanele, anume acela de informator?
Ești cumva băiețel cu ochi albaștri?
Ai steluțe?

Știi ceva?
Deja mă plictisești de moarte!
Fie că răspunzi, fie că nu, te voi trata ca pe o cantitate complet neglijabilă de-acuș.
Ești teribil de insipid!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-02 18:09:00
         
 
  Peia, ne este vorba de mine si de pustnici, ci de faptul ca Jandarmeria romana chiar pare sa ia in calcul posibilitatea producerii unui astfel de eveniment. Iar siguranta cu care tu ameninti cu punerea sisului la gat, pare sa confirme ca ai sti ceva despre asta. In rest, pot si eu sa ma fac ca ploua.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-02 17:26:52
         
 
  Perușe,
Tu și pustinicii ăia ai tăi, acre visează rufe-ntinse și ogari cenușii, ar trebui să mai treceți, din cînd în cînd, pe la psihiatri, verică.
Cred că v-ați scrînti în ceea ce, în termeni strict anatomici, se numește labă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-02 01:22:37
         
 
  er: Iasiul sigur AR fi  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-02 00:58:46
         
 
  Asa ca, Peia draga, toti apostolii astia care ameninta cu pusul sisului la gat si alte asemenea porcarii, dintre care faci parte si 'mneata, ori sunt pioni ai acestei puteri ce vrea sa puna tot poporul roman pe jar, ori sunt niste jalnici manipulati. Si sincer mi-e mila de domnia ta, mila amestecata si cu un pic de scarba.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-02 00:53:35
         
 
  Si spre a va convinge ca nu este o gluma si "cineva" a anuntat cel putin de acum doi ani, adica din 2009, ca in 2011 vor avea loc mari tulburari in orasele Romaniei, si nu stiu daca in toate, dar Iasiul sigur va fi printre cele mai afectate, va dau mai joc un link spre o pagina de unde puteti achizitiona cartea:

http://www.librarie.net/carti/120574/Pustnicii-nevazuti-Athosului-Misterul-pustiei-athonite-Monahul-Vlasie-Aghioritul
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-02 00:46:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Referitor la banii primiti de Jandarmerie pentru reprimarea revoltelor, o sa va dau o informatie care circula de ceva timp in lumea crestin ortodoxa romana. Este vorba de o proorocie care ar fi aparut intr-o carte intitulata "Pustnicii nevazuti ai Athosului". Tinand cont de faptul ca aceasta proorocie pare sa fi fost facuta cu doua luni inainte de atacul de la 11 septembrie asupra turnurilor gemene de la World Trade Center, aceasta carte trebuie sa fi aparut dupa acea data. Iata despre ce este vorba:

"Pustnicul N. se nevoia mai mult pe Muntele Giumalau. Avea darul lui Dumnezeu, de a se face nevazut. In anul 2001, i-a spus fratelui I:

- Peste doua saptamani, o sa fie un eveniment important intr-o tara indepartata. Efectul daunator in Romania va fi in anul 2001. Ai sa fii in Iasi, sa nu te sperii….[1] Roaga-te lui Dumnezeu sa nu te prinda anul 2011 in oras, pentru ca va fi mare varsare de sange[2]. O sa randuiasca Dumnezeu si o sa stai in Muntele Rarau, in 2011."

O alta proorocie, din aceeasi carte, suna astfel:

"Pustnicul Zosima

Despre pustnicul Zosima, am aflat ca a fost monah la Manastirea Rarau. L-a cunoscut pe parintele Daniil Tudor – Staret la Manastirea Rarau, intre anii 1954 – 1958. A plecat pe Muntele Rarau, fiind prigonit de autoritatile comuniste.

Fratele I. l-a intrebat in anul 2007 pe Pustnicul Zosima:
- Parinte, ce o sa fie in Romania in anul 2011?
- O sa fie mare macel in orase*. O sa fie mai rau decat ti-a spus parintele Pustnic N. Roaga-te sa te pazeasca Dumnezeu, ca este greu de scapat de ce o sa fie.
Fratele I. a insistat sa afle mai mult:
- Ce o sa fie, revolta, razboi sau cutremur?
Zosima i-a raspuns:
- O sa traiesti si o sa vezi. Sa te rogi lui Dumnezeu neincetat.

Sihastrul Zosima a spus sa nu luam documentele biometrice si ca este foarte bine ca la manastirile de pe Muntele Rarau se slujeste zilnic Sfanta Liturghie.

* Este canonul romanilor pentru cele peste 25.000.000 de avorturi si alte mari pacate. Criza economica, foamea, pierderea a sute de mii de locuri de munca, neplata integrala a salariilor, a pensiilor, a medicamentelor compensate, pierderea a sute de mii de case si a multor masini achizitionate in leasing, fara a li se restitui banii platiti; patimile si pacatele, vor scoate milioane de romani in strada, avand loc acest mare macel in Rornania. Indrumam pe crestini nostri, sa mearga la Biserica si la Sfintele Manastiri, sa se roage pentru pace si mantuire, sa posteasca, sa se spovedeasca si Impartascasca si sa nu participe la aceste revolte. Sunt Parinti care spun ca Romania va fi atat de distrusa, incat nu va mai prezenta interes pentru a fi angrenata de marile puteri, care se vor confrunta dupa puțin timp in cel de al III-lea Razboi Mondial, care va incepe prin atacul armatei ruse asupra Turciei si stramtorilor Dardanele si Bosfor."

extras din cartea Pustnicii nevazuti ai Athosului, Editura Panaghia


Din linkul de mai jos, rezulta ca editia a doua a acestei carti, in care s-au publicat si proorociile de mai sus, a aparut in 2009.

http://apologeticum.wordpress.com/2010/12/09/mesaj-de-la-editorul-cartii-pustnicii-nevazuti-ai-athosului-in-care-au-aparut-prorociile-despre-masacrul-din-2011/

Si acum, dupa ce ati citit toate cele de mai sus, sa ne inchipuim in locul guvernantilor. Va asteptati sa creada in Mos Craciun sau in Dumnezeu? Te astepti ca sa considere cele de mai sus o proorocie, mister Peia, sau o amenintare reala ca, forte ce nu vor sa se desconspire, vor crea mari tulburari in Romania anului 2011, adica taman asta in care traim acum!
Si atunci pregatirile lor sunt mai mult decat normale. La fel de normala mi se pare si pregatirea cu tam-tam si nu in ascuns, adica ii atentioneaza pe respectivii "faceti ce vreti, dar noi suntem pregatiti"!

Iar tulburarile anuntate sunt de o extraordinara violenta, deci nu este deloc de gluma!!!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-02 00:34:35
         
 
  Peia, esti bolnav. Sau esti perfect sanatos si iti urmaresti un scop. Stim amandoi care. Si crezi ca l-ai atins. Esti insa sigur? Eu nu as fi in locul tau.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-01 21:48:49
         
 
  "Mă gândesc și cred că un sistem bazat pe capitalismul etic ar fi soluția." (Em. Cristescu)

Am în față o carte pe care am parcurs-o, deocamdată, fugitiv. "Capitalismul moral" se numește, scrisă de Stephen Young.
Tipul mă distrează teribil.
În ce lume și ce eră crede el că pot fi posibile asemena lucruri? Mi-a cam pierit cheful de a parcurge astfel de naivități, gen "Utopia" lui Morus sau "Cetatea soarelui" a lui Campanella, dar voi încerca să fac efortul de a o lua la bani mărunți, integral.
Poate am să expun cîteva concluzii.

PS: Între timp, pe-aci, prin Românica, Jandarmeria primește 79 milioane de euro!!
Pentru ce oare?
Frica păzește pepenii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-01 18:07:22
         
 
  Băi portocaliilor, să vă fie clar: oricît v-ați zbate, oricît ați minți, oricît v-ați baricada în spatele jandarmilor, tot o s-o luați în mufă pînă la urmă. Că istoria nu face excepții, nici măcar în fața bășiștilor, frate!

Da' ot nu mi-ai răspuns:

1. Băsescu a fost informator?
2. Sobi Cseh, marele propagandist băsescian, a fost informator?

Sau te ține o jenă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-01 17:38:35
         
 
  Auzi, cică îi aduc "atingere demnitatii", pentru că l-am luat la șto pe eseistul lu pește, iar el mă face bou, în față, și tot eu sunt cel care am "probleme comportamentale"!

Așa tupeu numai oranjadele politice au!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-01 17:34:07
         
 
  Ce zici tu, măi Florică?
Anume că "ochiul stăpînului îngrașă vita"?

Ai putea să-mi spui de cîte ori te-am făcut eu bou, așa cum îți permiți tu, MITOCANULE! să mă faci pe mine?
Dacă un ești un slugoi prăpădit al puterii, asta e pentru că realitatea, deseori confirmată de către tine, prin prestațiile evidente de servilism și poltronerie securistă, ei bine, realitatea susține, cu vîrf și îndesat, observațiile mele. Eu doar o de finesc.
Dar tu ce... observații te îndristuesc să mă numești pe mine bou?
MITOCANE!... asta ca să fiu blînd.
Cred că bănuiești, de fapt, cam ce aș putea să mai adaug.
Iată că ți-ai dat în petic.
Cum spuneam, e suficient să-i provoci pe perverși ca să afli ce au în gușă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-01 16:40:24
         
 
  Domnule Peia, va multumesc frumos de raspuns. Mai bine decat ati spus-o dumneavoastra nu o puteam spune nici chiar eu. Faptul ca imi aduceti atingere demnitatii sub privirile eco-ingaduitoare ale domnului Cristescu este semnul clar ca acest loc de eco-cultura va apartine in aceeasi masura amandurora.
Daca as fi facut vreun exercitiu retoric prin care sa afirm ca, in ciuda nenumaratelor reduceri de nivel suferite de diversi useri cu probleme comportamentale, nivelul acestora a revenit miraculos atunci cand a fost necesar un atac de grup, ei bine, in acest caz as fi apelat la intelepciunea populara:
"Ochiul stapanului ingrasa vita"
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-01 15:29:21
         
 
  Măi Florică,
Tu ce ești? Anchetator? Ai puseuri de lampă-n ochi pusă interogatului și întrebări abupte și meșteșugite, de mă iei pe mine ca la beciurile Siguranței? Se vede că ai aplecare și plăcere de inchizitor!... Ceea ce vine să confirme, încă o dată, ipoteza mea în ceea ce te privește: mănînci pîine urîtă din mîna stăpînilor tăi – azi, portocalii, mine, cine știe?... – ești o mică unealtă vorbitoare, cu sarcini de partid precise.
Da’ ceea ce nu pricep eu, e de ce nu pui chiar tu mâna să faci teoria “teratologiei” frecangiste, și vii cu jonglerii din astea, mînuite de către un teoretician cu burta plină și mintea vîjîind de precepte? Sau e un document de circulație internă, aprobat și parafat de către ideologii de partid, a fi distribuit, de către răspîndaci ca tine, în masa consumatorilor de spiță aleasă? Pentru că, altcum, nici dracu de la gura văii nu are răbdare să descifreze paradele retorice ale onorabilului!

În primul rînd, insul ăla, Stîngă (!), cu nume real sau pus la șto, – indiferent cine ar fi – care se dă drept autor al analizei socio-comportamentale, cuprinse în eseul tras la rindea, citat de tine, face, și el, exerciții pentru mîna stîngă. Adică… frecangeală teoretico-marxistă.
Căci întreb: ce valoare morală poate să aibă discursul lui ferchezuit, mamă-mamă! de zici că-și dă doctoratul în umanioarele moderne, cu o teză rasată dăspre… re-ac-ții-li so-ci-a-le i-le-gi-ti-me ale prăpădiților aduși în sapă de lemn și puși să moară liniștiți în casele lor?
CINE le cere, cu subtilități retorice de parvenit ideologic, să nu se revolte, să stea cuminței în front, să tragă la șaibă și, eventual, să înalțe ode lichelelor care-i spoliază?
Ce valoare să aibă perorația în cauză, decît aceea de pușlama școlită, de intelectual lingău și profitor care se pune bine cu autoritatea și blamează orice urmă de nesupunere, pentru că, nu-i așa, îi periclitează și lui bunăstarea?
Așa, ca majoritatea intelectualilor, lași și slăbănogi, de la mama natură, sfîrșesc prin a da mâna cu potentații, peste capetele “vulgului” – căci așa-i cataloghează, în secret, chiar dacă, prin retorici cabotine și ipocrite, gîghilă mulțimea la momițe. Cunoaștem metodele.

Dar dacă domnia-sa, “sofistificatul” eseist (vorba unui care se dădea cult), pledează așa fierbinte pentru pace socială, ar fi trebuit să ceară istoriei să dea ceva pași îndărăt, ca să o ia dinapoia tuturor revoluțiilor – înțesate de “pușlamale bătăioase”, nu-i așa? căz doar nu se fac revoluțiile cu pui de găină! – și să refacă ORDINEA anterioară, “tradițională”, stabilită de alți potentați de la putere.
Bunăoară: să ștergem din istorie Revoluția franceză, Revoluția Americană, Revoluțiile nord-africane de acum, ba chiar și Revoluția Română, care vă dete vouă legitimitatea de a veni la putere și a face cam tot ce vă taie capul, încălicînd Constituția și legile, și bunul simț!

Păi dacă, “o lichea vorace, un troglodit isteric sau o pușlama bătăioasă slujesc o doctrină, apără un blazon sau transpiră pentru principii, scopurile, oricât de nobile, se contaminează de impuritățile, fățărnicia și stilistica reprobabilă a cruciaților.”, atunci voi, “cruciații” Revoluției Române, în frunte cu Băse și Boc, sunteți taman ce scrise eseistu “sofistificat” de mai sus!
Sau vă faceți autocritica prin intermediari?!!

Dar iată ce mai spune nenea cu eseul:

“Convinși că tradiția e o arborescentă eroare, urzeala de lanțuri manevrată de clasa exploatatoare, protagoniștii revoluțiilor socialiste dărâmă statui,”

Nasol! Păi, tu, măi acuzator frenetic al comunismului, dai un vot de blam celor ce fac asta, atunci du-te și pune la loc STAUTIA LUI LENIN, în fața Casei Scînteii, ca să aduci o binemeritată reparație morală omului pe care îl transfigura! Și pe care au dărîmat-o nește “troglodiți isterici” etc etc!
A? Ce mai stai?

Și mai spune nenea Stîngă al socialistei portocalii, văpsite, de curînd, în dreapta capitalistă:

“Proletarii lui Marx nu sunt muncitori simpatici, cordiali, ajunși disidenți prin forța împrejurărilor. Din contră, e vorba de un balaur colectiv, grobian, inclement și blasfemiator, unealtă a unei smintite Istorii dialectice..."

Asta chiar că m-a dixtrat teribil!
Deci, oamenii cumsecade, care-și lasă de bună-voie gîtul în lesă, – “muncitorii simpatici”, deh, care muncesc ca proștii pentru ca mărimile lor să trăiască boierește, anșea, amărîții ăia se trezesc, brusc, fără nici o avertizare, la realitate, și devin niște, citez: “lichele vorace, un troglodiți isterici sau niște pușlamale bătăioase”.
De ce oare?
Păi uite-așa, pentru că apare de nu se știe unde, din neantul instinctual, din tenebre subliminale,
hop-șa-șa! ”un balaur colectiv, grobian, inclement și blasfemiator, unealtă a unei smintite Istorii
dialectice..."
Oauuu! Ce chestie d㠓trrrandi” ideologic, frateee! Îți vine s-o iei la goană și să te oprești la mama dracului, acolo unde “Istoria dialectic㔠nu să mai ezistă. Problema nasoală e că dialectica asta are fro două mii de ani, cică a fost inventată dă unu, Heraclit, care ș’cea că totu’ curge, mă-nțelegi, vericule, și că nu te poți scălda de prea multe ori în apa “tradițiilor”, adică a ante/consensului, aducător de liniște și prosperitate personală potentaților. Așa că nu-ți rămâne altăceva de făcut decît să evadezi din big-bang, din big crunch, din timp, din metagalaxie ca să nu mai auzi de dialectica aia heraclito-marxisto-ucigașă!

Finalmente, spun și eu, laolaltă cu domnu’ eseist, a cărei afirmație de mai jos i se potrivește ca o mănușă:

“e limpede că idealul proclamat rămâne o simplă marotă propagandistică, un nebulos clișeu oratoric folosit pentru a justifica grozăviile metodologice consacrate de partizanii lui.”

Să mai interpretez înțelesul ascuns al sofisticii musiului?
Că anume cine-s ăia cu “marota” și cine-s “partizanii” ei?
Nu, căci e străveziu.
Adică portocaliu!

Ca o concluzie: slugile, oricît ștaif intelectual ar da peste caracter, tot slugi rămân!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-01 14:19:48
         
 
  Si inca ceva, daca este sa existe agenti ai unui astfel de stat mondial, acestia vor actiona prin invrajbirea clasei politice autohtone, vor dezbina societatea, vor semana neincredere, tocmai pentru ca slujitorii vizibili ai acestui viitor stat mondial sa poata veni pe un "cal" alb, sa ne "salveze" din falimentul social si economic indus tot de ei. Si vor face asta chiar daca se va ajunge la acest stat al intregii Terre si fara interventia lor. De ce? Pentru ca este mai bine, pentru toata lumea, ca acest drum sa fie parcurs intr-un mod programat, decat neprogramat si cu riscuri ce s-ar putea dovedi incontrolabile si inevitabile. Chiar daca toti ar fi buni samariteni, tot sunt obligati sa actioneze, in interesul popoarelor pe care le conduc deja, sa le apere de inevitabilele pericole ale unei schimbari de asa anvergura.
Sa zicem ca este ca la "revolutia" romana din '89: cine si-a dat seama de ce va urma, a stiut sa profite si sa-si ia partea leului, devenind superbogat. Cine nu, desi avea milioane pe atunci si acum ar trebui sa fie multimiliardar, a ajuns muritor de foame si frustrat incurabil. Si evident ca jucatorii mari au tot interesul sa-i elimine pe cei mici.
Deci, unul ca Peia, care a declarat deja ca scopul lui este doar sa invrajbeasca clasa politica, sa se bata intre ei, fie este un slujitor platit al superputerilor mondiale, fie o biata victima a manipularii care nu-si poate controla emotiile, sentimentele si gandurile, cu o logica praf, fie doar o fiinta bolnava de frustrare si neputinta.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-01 12:29:34
         
 
  D-le Cristescu, in mare sunt de acord cu dvs. Mai mult chiar, sa va dau apa la moara, postez un link spre un articol ce va confirma spusele:

http://www.askmen.ro/Conspiratie_mondiala-a2449.html

Cu ce nu sunt totusi de acord in ceea ce afirmati? Cu faptul ca nu recunoasteti ca statul mondial este ceva absolut inevitabil. Si este inevitabil nu din pricina celor bine intentionati, ci din cauza celor rau intentionati, a infractorilor, "revolutionarilor" de profesie, criticisti fara leac si fara limita. Este clar acum pentru toata lumea ca, prin intermediul internetului, a mobilelor, a mijloacelor rapide de transport, a granitelor accesibile tuturor, este foarte usor ca dementi cu aceleasi orientari morbide sa se cunoasca, sa se intalneasca si sa actioneze. Oricand se mai poate naste un Bin Laden, dar mult mai inteligent, mai decis si mai motivat. Si atunci ne va astepta ceva mai rau decat statul mondial si controlul strict asupra vietii locuitorilor sai necesar existentei lui.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-01 11:43:27
         
 
  Amelia, ascultand comentariile tale, incep sa inteleg de ce tocmai Eva a fost prima cea care a muscat din fructul cunoasterii binelul si raului.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-01 11:32:56
         
 
  Peia draga, iti convine sau nu, Basescu a intrat deja in patrimoniul conducatorilor neamului. Deci nu eu il pun pe acelasi nivel cu Burebista, ci insasi istoria va face asta. Si nu m-as mira ca el sa fie chiar ultimul conducator al neamului, pentru ca de acum s-a terminat era statelor mici, la fel cum se termina candva, prin evul mediu, epoca regatelor mici si incepea epoca statelor actuale. De acum nici un stat nu va mai putea sa-si conduca singur destinele si toata lumea va fi condusa de marile puteri mondiale, legate nu prin aliante temporare, ce pot fi desfacute, ci prin interese economice de nerenuntat. Poate ca statul mondial nu s-a nascut, dar a fost conceput. Daca te uiti cu atentie, poti sa-i vezi deja manutele, piciorusele, gurita si, de ce nu, PUMNUL. Esti gata sa-l infrunti, viteazule? Mai curand inoti impotriva Cascadei Niagara!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-01 11:30:57
         
 
  capitalismul popular, stiintific si ecoliterar  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-01 11:15:05
         
 
  Eforturile mele, poate utopice pentru vremurile acestea, vizează o mare orchestră în care fiecare națiune să-și aibă valorile și tradițiile ei însă toate să poată coopera și exista într-un mod pașnic și folositor tuturor. Pentru că, altfel, planeta piere! Cu toate credințele, națiunile, săracii și bogătașii ei! Ismele și-au dovedit ineficiența, capitalismul sălbatic și-a dovedit cinismul și lipsa sprijin social. Mă gândesc și cred că un sistem bazat pe capitalismul etic ar fi soluția.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-01 09:49:03
         
 
  "89"-ul african! Ai mare dreptate. Doar mai jos ce am vorbit de conspirații! Epoca manipulării omniprezente!

Am avut și eu intenția să scriu despre aceasta. În Tunisia chiar am colegi și m-am gândit la ei.

Africa devine din nou un teritoriu în care marile puteri economice își dispută supremația, profitând de diviziunea țărilor din această zonă. Care, din păcate, nu sunt dispuse să se unească, să renunțe un pic la elemente de suveranitate și să realizeze o mare uniune, Statele Uite Africane, după model european. Pentru a-și valorifica astfel resursele și a ieși din sărăcie! Așa sunt o pradă ușoară.



 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-01 09:41:00
         
 
  Am uitat să menționez în post-ul meu gândurile de bine și felicitările mele sincere față de eforturile, inclusiv ale dvs, pentru schimbarea pe care-o vedem azi în Africa. Popoarele africane au pășit pe calea democrației. Sperăm toți că va fi una ireversibilă...

Cine știe...azi e nordul Africii, mâine e centrul Africii, iar poimâine nu mai avem unde, că sudul e deja democratizat. Gândiți-vă ce fericire îi așteaptă, fiecare copil african va avea telefonul mobil în buzunarul de la spate, uriașe hipermarketuri vor fi construite la marginea marilor metropole ( N Djamena, Niamey, Ouagadougou, Kisangani), se vor bucura de binefacerile societății de consum cu Mac Donalds-ul la colțu străzii, totul într-o debordantă reformă și tranziție fără de sfârșit.

Mor de nerăbdare să văd cum se va construi clasa de mijloc africană plină de respect de sine, supertehnologizată, îmbibată de convingeri feministe, anti-animiste și chiar deschise spre alteritate. Budhismul Zen își va găsi un teren propice, mai greu va fi cu ascetismul deși n-ar strica fiindcă, nu-i așa, oricât ar fi de perfectă societatea încă vor mai exista bolnavi de SIDA, încă se vor mai consuma droguri, ba chiar unii, să nu fim idealiști, vor mai trage și o țigară.

Ce nu înțeleg eu, însă, sunt două lucruri:

1. Cum va decurge procesul de asumare a Holocaustului?

2. Unde e Inchiziția?

că vrăjitoare vom avea din belșug...

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2011-02-01 08:57:37
         
 
  Amelia Cojocaru,

"în urma unui proces trucat…așa că aveți dreptate, noi am fost învățați să iertăm."

Dar ne putem sălbătici rapid. Domnul coleg Peia ne îndeamnă cu sârg să revenim la darvinismul primar, bâta sau parul. Ce am rezolva stfel? Pe termen scurt am înlocui vechi nedreptăți cu altele mult mai mari. Pe termen lung, și istoria a demonstrat-o, tot ce a fost clădit pe forță nu rezistă. De aceea eu pledez pentru soluții democratice și pașnice. Cecenii, cu violență, nu rezolvă, iată, nimic. India, prin non-violență, s-a reconstruit!

Regimul incompetent și corupt actual, în care sistemul ticăloșit a fost legalizat, trebuie și va fi înlocuit însă, eficient și durabil, numai prin mijloace democratice și pașnice. Altfel iar însămânțăm răul pe o spirală vicioasă infernală. Și nu vom termina niciodată.




 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-01 08:20:10
         
 
  Marxismiada

de Valentin Stângă

"Orice ideal poate fi lesne compromis de urâțenia celor angajați în realizarea lui. Când o lichea vorace, un troglodit isteric sau o pușlama bătăioasă slujesc o doctrină, apără un blazon sau transpiră pentru principii, scopurile, oricât de nobile, se contaminează de impuritățile, fățărnicia și stilistica reprobabilă a cruciaților. Totodată, e limpede că idealul proclamat rămâne o simplă marotă propagandistică, un nebulos clișeu oratoric folosit pentru a justifica grozăviile metodologice consacrate de partizanii lui.

Acum, dacă am admite, de dragul aproapelui de stânga, că zenitul comunist e luminos, umanitarist și că eudaimonia marxistă e un țel onorabil, nu ne rămâne decât să aruncăm o privire asupra dimensiunii manageriale a unui atare proiect de reformă socială și asupra profilului psihologic al resursei umane adecvate. În primul rând, e nevoie de o garnitură de indivizi exaltați, furioși, adevărați satiri ai prăpădului. Convinși că tradiția e o arborescentă eroare, urzeala de lanțuri manevrată de clasa exploatatoare, protagoniștii revoluțiilor socialiste dărâmă statui, batjocoresc instituții, pângăresc temple, terfelesc ierarhii și desființează etichete. Însă frenezia iconoclastă și delirul ireverenței, patosul detabuizării sălbatice și voluptatea lichidării tuturor organigramelor n-au cum să țâșnească dintr-un fond de generozitate, cumsecădenie, decență și probitate. E nevoie de o magmă sufletească în care prostia, resentimentul, necuviința și ura se potențează reciproc. Proletarii lui Marx nu sunt muncitori simpatici, cordiali, ajunși disidenți prin forța împrejurărilor. Din contră, e vorba de un balaur colectiv, grobian, inclement și blasfemiator, unealtă a unei smintite Istorii dialectice.

Nici eroii vectorului comunist nu seamănă defel cu omologii lor din evii precedenți. Turnătorul, escrocul, șmecherul, ignarul, canalia, zavistnicul, agitatorul – iat㠓cavalerii” oricărei disoluții comunitare. Nici un țesut social hrănit cu proteina unei vechi tradiții nu poate fi destrămat fără oficiul sinistru al unor voluntari din speciile adineauri pomenite. Iar în siajul acestor profanatori în ebuliție crește figura dominatoare a casapului, acest Mesia de-a-ndoaselea, heteromorf și ubicuu, însărcinat cu cauterizarea “furunculelor” reacționare. Mă îndoiesc că Marx, în timp ce-și torcea gândul[1], nu era conștient de faptul că pajul apocalipsei sale e Cain, nu Spartacus. Și atunci, cu o asemenea teratologie morală dedusă din chiar prefața idealului comunist, mai poate fi curățat și absolvit acesta din urmă de sângele, real sau speculativ, al victimelor sale?"

[1] “Mögen die herrschenden Klassen vor der kommunistischen Revolution zittern.” (Manifest der Kommunistischen Partei, Kapitel 4)


Domnule Peia, cum comentati fragmentul: "...protagoniștii revoluțiilor socialiste dărâmă statui, batjocoresc instituții, pângăresc temple, terfelesc ierarhii și desființează etichete. Însă frenezia iconoclastă și delirul ireverenței, patosul detabuizării sălbatice și voluptatea lichidării tuturor organigramelor n-au cum să țâșnească dintr-un fond de generozitate, cumsecădenie, decență și probitate. E nevoie de o magmă sufletească în care prostia, resentimentul, necuviința și ura se potențează reciproc. Proletarii lui Marx nu sunt muncitori simpatici, cordiali, ajunși disidenți prin forța împrejurărilor. Din contră, e vorba de un balaur colectiv, grobian, inclement și blasfemiator, unealtă a unei smintite Istorii dialectice..."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-01 00:53:55
         
 
  Iar "folclorul" ăla de care face caz Amelușa are un succes nebun: se răspîndește cu iuțela fulgerului: numai azi am primit vreo zece mailuri.
Adevărul, Ameluțo, dacă încă nu ai aflat, este acel tip de întîmplare personală care se petrece, deobicei, în cursul vieții unui om și nu în lumea aialaltă. Iată de ce autorul, vorbind în numele tuturor, consideră că are dreptul omenesc să trăiască demn taman pe lumea asta și taman în cursul vieții lui, iar nu în raiul pe care-l tot propun eternii șmekerii de la putere, de vreo cîteva milenii încoace.
Dacă tu, Ameluțo, ai revelații divine și crezi că vei ajunge-n rai, fără să mai trăiești din salariul lui Băsescu, n-ai decît să fii filozoafă pe burta goală pînă nu mai poți. Dar ăștia care mor în case de frig, foame și boli, cică nu. Că s-au cam săturat de filozofii aplicate pe spinarea lor și, hop! că vor să vă cam ușuiască de la pedale!
Ce să-i faci?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-01 00:07:11
         
 
  A, da' ce m-am distrat cînd am dat de următoarea afirmație scaietelui filozof: "Andrei, amandoi stim (si nu numai noi) ca Basescu este mai mult decat un simplu presedinte. Are personalitate si stie ce vrea."

Păi e normal să știți numai voi, mă cilindrel, și alți cîțiva zăbăuci ca voi, că restul de vreo 22 de milioane, minus gașca privilegiaților, știu taman pe dos.

Încet-încet, am ajuns la vechea butadă din timpul lu Ceașcă, puțin schimbată: România se împarte în două secte: cîteva zeci de mii de baftiști și 22 de milioane de protestanți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 23:57:46
         
 
  Amelico,
Voi chiar credeți că dacă vă luați simbria de la portocalii se mai uită cineva-n gura voastră!
Of, rău e să fii slugă și să nu mai vezi dincolo de vîrful pantofilor, spre care-ți apleci privirea în semn de demnitate umană!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 23:51:48
         
 
  Am citit două tîmpenii - e, parcă numai două! - la cei doi propagandiști portocalii:

1. "Marian Tudorel Lazar, din pozitia de presedinte, Basescu nu poate curata nimic, pentru ca pur si simplu nu ii permite legea." (Florică)

La chestia de mai sus am rîs de m-am prăpădit!

2. "Basescu a intrat in patrimoniul marilor conducatori ai acestei tari si l-as pune fara sa clipesc pe acelasi nivel cu Cuza, Stefan cel mare, Mihai Viteazul, Dimitrie Cantemir si, de ce nu, Burebista." (Peruș cu capul cît un țăruș!"

Mamă, ce mișto!
Deci Helăna Blonda este irezistibila killbilă, iar Traienuș un compot de viteazomani daci, domnitori de vitrină!! Cine, cine, cine mai era o quintesență de domnitori? Nea Ceașcă, cumva?
Oooo, daaa, pupați-l în membrane, lingăilor, pe Traienică, din care vă trageți cu toții, și cocoțați-l pe un soclu pe care să-l plasați în fața Casei Scînteii, în locul divinului Lenin, ca să avem și noi ce dărîma!
Trebuie că prostia nu este numai repetitivă ci și magnitudinală: își proptește membrele în Proxima Cenaturi și capul în Groapa Marianelor!

Trăiască și-nflorească proștii noștri și stăpînii lor care-i duc de căpăstru!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 23:49:57
         
 
  Iarăși se discută după ureche, cu materiale „anonime” de doi lei ale postacilor de partid, fără a se merge la cauzele profunde ale crizei.

Câteva observații cu privire la acel material:

„În ceea ce mă privește, țara mi se
pare în colaps dintodeauna. De când m-am născut”.

Încă de la început autorul (autoarea se pare) anonim, ca să nu-i zicem folcloristul, și veți înțelege de ce, lasă să se înțeleagă faptul c㠄țara” s-a născut odată cu el, ca și „veșnicia”. E o perspectivă oarecum diferită, ca să nu zicem opusă de aia „anistorică”, un fel de „bă, lumea începe și se sfârșește cu mine! În restu îmi bag picioarele”. Sigur, e o disertație neaoșă, o strigătură românească de secol XXI, „când o sugrumat Băsescul poporu”.

Numai că țara n-a fost în colaps dintotdeauna. Lăsând de-o parte secolele trecute, unde aprecieri asupra PIB-ului sau dezvoltării ar putea suferi multe neajunsuri, ce constatăm după 1918 (nu dau bibliografie că ar fi obositor, vă asigur că sunt surse de primă mână):

1918 -1924 – tranziția de după război
1924 este anul în care s-a atins producția antebelică. Bugetul pe 1924 a fost de altfel excedentar.

Sigur, oricine va argumenta că după un război urmează boom-ul economic. Vă întreb însă în cât timp ne-am reveni raportat la condițiile din 1918-1919. Adică: integrarea provinciilor istorice în statul român, unificarea monetară (circulau lei, coroane, ruble), transporturi total dezorganizate, inflație galopantă, distrugerea completă a agriculturii, împrumuturi externe foarte mari, prilejuite de nevoile de înarmare etc.

Câți dintre d-voastră știu că România avea după război cca 340.000 de tineri morți, iar cca. 200.000 erau invalizi, cărora statul trebuia să le plătească pensii! Bașca supraviețuitorilor (văduve și copii minori) ai celor morți în război.
Se adăuga o armată permanentă consistentă, cea de azi părând o glumă, armată care cerea bani serioși, un ofițer avea un statut deosebit în societate.
1924 – 1929 – creștere economică accelerată, bugete excedentare în permanență.


Cum a fost posibil?

Simplu: țara era liberă. Adică își putea apăra interesul național. Exemplu:

În 1924, Partidul Național Liberal va adopta 4 legi organice fundamentale care sunau, pe scurt, așa:

1. Legea privind comercializarea întreprinderilor economice ale statului (6 iunie 1924)
2. Legea regimului apelor (23 iunie 1924)
3. Legea energiei (1 iunie 1924)
4. Legea minelor (4 iulie 1924).

Toate 4 legile încurajau capitalismul în România și protejau capitalul, forța de muncă și inițiativa românești. Mai pe scurt: construiau capitalism cu români și pentru români.

Iată câteva măsuri:
- impunerea acțiunilor nominative

- Respectarea unui procent de maximum 40% din capitalurile sociale ale societăților create pentru capitalul străin
- Obligativitatea includerii cetățenilor români în consiliile de administrație și cenzori, până la cel puțin 66%.
Statul va apăra prin toate mijloacele capitalul autohton acordând credite (azi nu poți acorda credite că încalci libera concurență !!!), prin tarife vamale protecționiste (1921, 1924,1926,1927) etc.

Vă imaginați azi tarife vamale protecționiste???? Păi un stat ocupat nu poate face așa ceva!

Din păcate, politica liberală a fost abandonată de PNȚ, după 1929. Cu toată criza economică din 1929-1933, deja în 1936-1937 se depășise cu mult producția din 1929! Asta nu înseamnă însă că în ianuarie 1933,în timpul crizei, nu se încercase punerea finanțelor României sub controlul marii finanțe prin Planul de la Geneva!
Ca o concluzie, pentru interbelic, România chiar era o țară capitalistă, nu o colonie, în condițiile în care capitalul autohton îl depășise în industrie pe cel străin, care deținea 38% și contribuise, prin investiții, la dezvoltarea României.


Între 1924 și 1928 capitalul străin obține profituri de 40 de miliarde de lei (întreg bugetul statului român pe un an întreg). Domnule Corbu, aveți o statistică cu situația actuală? Publică cineva așa ceva? ))


Nu mai zăbovesc asupra perioadei de după 1964, de asemenea de dezvoltare accentuată a economiei românești.

Perioadele negre:
1948-1964 (perioada sovromurilor)
1981 – 1989 (plata împrumuturi FMI)
1990- așa-zisa tranziție, în fapt un jaf continuu, cu o scurtă perioadă de prosperitate pe credit (2004 – 2008), pentru care plătim acum înzecit.

Încă o temă de reflecție: cum naiba a susținut România o armată de un milion și ceva de oameni, cu echipament cu tot, vreme de 4 ani de zile, la mii de km distanță de patrie (logistică,nu glumă), 1941-1945, fără ca statul român să intre în faliment? Acum nu-și mai poate hrăni pensionarii și își trimite tinerii să muncească în străinătate.



Revenind la oile noastre, ce mai constatăm:
„Da. Aparatul de stat este uriaș”.

Nu, aparatul de stat este printre cele mai reduse din Europa (vezi Eurostat). Practic, din ignoranță, folcloristul îi întărește spusele lui T.B. În realitate, veniturile statului sunt foarte mici și nu pot susține un aparat de stat decent (în interbelic era administrație, nu glumă,altfel cum credeți că putea funcționa mecanismul statal?).

Cu privire la critica clasei politice, deja a ajuns o banalitate să o faci. Doar că, pe nesimțite, se alunecă de la critica clasei politice la critica însăși a ideii de guvernare autohtonă, națională. Pentru mulți, deja pragul a fost trecut. Ceilalți ii vor urma curând.
Un alt subiect de reflecție: cum se face că UE poate controla până și ce fel de becuri utilizați în casă, dar nu poate „combate corupția clasei politice”. Rizibil! Se poate declanșa ditamai revoluția în Egipt (îl observați pe El Baradei, ăla cu bombele chimice ale lui Sadam, în capul coloanei a 5-a) dar e neputincioasă în fața „rechinilor” dâmbovițeni (fie vorba între noi, niște papagali în fața marilor moguli din Occident). VREAU SĂ VINĂ CINEVA SĂ MĂ CONVINGĂ, AICI, CĂ ÎN 1989 A FOST O REVOLUȚIE, un eveniment care a dus la efecte benefice pentru societatea românească, și nu o abjectă lovitură de stat urmată de infiltrarea tuturor structurilor de putere din România, prin intermediul ONG-urilor, mass-media și acțiunilor subterane, ceea ce a dus la pierderea oricărei independențe politice și punerea țării la dispoziția marii finanțe din Occident.

„Nu mama - mare din pământ a distrus
industria, a vândut petrolul și rafinăriile, a tăiat pădurile și a
mânărit pământurile. Ministere conduse de voi, clasa politică, au
făcut-o. Prefecturile voastre, consiliile județene ale voastre,
primăriile voastre”.

Corect, nu mama-mare a dânsului (dânsei) a făcut trebile murdare, dar când ministeru condus de onorabilu domn Văcăroiu (ăla cu săniuța) zicea să aveți oleacă de răbdare, că nu se face privatizarea așa, pe după ureche, nu cumva Coana mare mai trăia, era o vajnică monarhistă sau liber-schimbistă sau republicană civică, ce dorea schimbarea, reforma, deschiderea spre capitalul străin, să avem și noi neicușorule „consumiștii noștri” ca în vest?
Ați avut curiozitatea să citiți cum susținea elita noastră intelectuală de la oficinele reeducării tinerilor studioși (22, Dilema etc.), de la GDS etc., privatizarea pe un leu???

Ei, tot oamenii ăștia cer acum să se taie nesimțitul de aparat bugetar, să fim duri, că românii nu știu ce e munca, nu cunosc competitivitatea din vest. Ei, așa-s elitiștii, mai duri, vor performanță, nu pomană….
Dar măsuri ca cele liberale din anul 1924 au cerut liberalii sau democrat-liberalii noștri de azi?

A cerut cineva apărarea capitalismului românesc?

A declanșat cineva o campanie în presă pentru înființarea și susținerea micilor bănci românești? Știați că erau peste 10.000 în 1938?

Azi sunt vreo 10…. Dar mari, imense…. Și toate filiale.

Măsurile propuse în materialul cu pricina: frecție la picior de lemn. Tot cu tăiatul aberează.

Ați văzut economie construită pe tăieri de ici, de colo???



Domnule Corbu, per final, așa, nu mă rabdă constituția și trebuie să vă zic o modestă replică la bancul ăla: după Cină, a doua zi, vineri, a avut loc și o crimă pe care proprietarul o moștenește, în urma unui proces trucat…așa că aveți dreptate, noi am fost învățați să iertăm.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2011-01-31 23:19:44
         
 
  Andrei, amandoi stim (si nu numai noi) ca Basescu este mai mult decat un simplu presedinte. Are personalitate si stie ce vrea. Iar daca a hotarat sa lupte impotriva coruptiei, iata-l ca lupta. Este uimitor sa descoperi cate lucruri poate face un om hotarat. Iar asta este valabila cu atat mai mult cand acel om hotarat este presedintele tarii. Este omul potrivit la locul potrivit, in timpul potrivit.
Nu sunt printre cei care l-au votat, dar curajul cu care a impus atatea reforme si puterea de a striga adevaruri pe care altii nici nu le-ar sopti ma fac sa ma plec cu respect in fata acestui om. Si poate sa spuna oricine orice ar vrea, pentru mine Basescu a intrat in patrimoniul marilor conducatori ai acestei tari si l-as pune fara sa clipesc pe acelasi nivel cu Cuza, Stefan cel mare, Mihai Viteazul, Dimitrie Cantemir si, de ce nu, Burebista.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-31 22:49:20
         
 
  Marian Tudorel Lazar, din pozitia de presedinte, Basescu nu poate curata nimic, pentru ca pur si simplu nu ii permite legea. Si e bine ca nu ii permite, pentru ca Doamne fereste, spre exemplu, maine l-am putea avea presedinte pe Corneliu Vadim Tudor sau si mai rau, pe Ponta sau pe Crinulet.
Poti spune ca justitia isi dezmorteste oasele si incepe sa ancheteze si capi ai mafiei transpartinice, dar asta este cu totul altceva si oricum este prea putin. Si totusi se misca, nu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-31 22:29:37
         
 
  Da, textul acela are dreptate si Romania este foarte departe de posibilitatea de a intra in colaps...
Apropo, faptul ca lumea politica este curatata de corupti, chiar daca in special de cei din tabara adversa, mie imi pare un lucru foarte bun. Inseamna ca nu trebuie sa mai astept decat urmatoarele alegeri si avem sanse mari sa scapam si de cei din actuala putere.
Si mi se pare un lucru bun ca Basescu a inceput sa curete capul. Si zau nu-mi pasa ca a inceput cu stanga sau cu dreapta.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-31 21:58:34
         
 
  Da.
Și ei rîd cu satisfacție diabolică, de satiri neomitici.
Neomitica noului Mitică, de Dîmbovița, monșer!
L-am văzut, mai acum ceva ore, pe Băsescu zburdînd pe culoarele somptuoase ale Parlamentului și frecîndu-și mîinile a mulțumire cinică.
Urma să-și întîlnească enoriașii portocalii și să le dea noi ordine.
Cum să mai adopte legi ale bunului plac.
Cum să mai cumpere, de vreo enșpe miliarde, echipament pentru reprimarea revoltelor.
Ai avea sentimentul că le-a cam intra frica-n oase.
Aiurea!
Ăștia nici cu brișca în tangență amenințătoare la mărul lui Adam nu tremură.
Știu că poporul e placid și delăsător, cuminte și răbdător, nu se revoltă decît atunci cînd stă să se sufoce. Abia atunci dă din mîini și, din reflex, poate mînui brișca aia ceva mai adînc, mai spre beregată. Doamne fere!
Pentru momente din astea, necontrolate, se pregătesc ei. Să le anuleze din start.
Mori popor!
Somn ușor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 21:00:27
         
 
  Nu la % ci constant A fost o greșeală. Însă am scris în text și se putea înțelege. În procente trendul deficitului este descrescător. Inițial am vrul să dau în procente însă ar fi fost mai dificil de înțeles așa că am renunțat dar am păstrat%.

Corecte observațiile care circulă pe internet.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-31 18:30:19
         
 
  Dar am primit pe net o chestie interesantă, pe c are vă invit s-o lecturați:

Spânzurați-ne !!!

Nu înțeleg de ce țipă Băsescu la mine.

De ce mă amenință că intră România în colaps.

În ceea ce mă privește, țara mi se
pare în colaps dintodeauna. De când m-am născut.

Comuniștii, nu știu cum se făcea, dar
nu se ajungeau fără să ne ia la contract porcul din coteț. Erau
stăpâni pe livada noastră, pe cazanul cu țuică, pe orătăniile din
bătătură.

Pe capitaliști i-am primit cu bucurie
generoasă, aproape nefirească.Trezirea din reverie m-a dus în primul
colaps. În dificultate a fost țara și la mica privatizare, și la marea
privatizare, și după ce am scăpat de primul FMI, și când duduia
economia, și când căutam luminița de la capătul tunelului, pe care văd
că n-am mai găsit-o. Va fi fiind, probabil, lumânarea de la căpătâiul
părinților și bunilor noștri.

Și-acum aud că România se duce fix în faliment.

Iar Traian Băsescu mă solicită să fiu
solidară nu știu cu cine, să dau 25% din leafa mea, 15% din pensia
mea.

Mă uit la Băsescu și nu seamănă a om
aflat în criză. Nici Guvernul sau Parlamentul nu sunt în criză. Nici
miile de hectare de vile nu-s crizate.

Dar, defectul meu, am avut ochi de
văzut și urechi de auzit.



- Da. Aparatul de stat este uriaș. Dar
nu populația l-a făcut uriaș.Voi, clasa politică,

l-ați transformat în monstru.

- Dacă există un monstru care
căpușează mediul privat, acela nu este profesorul, doctorul,
inginerul, funcționarul public; monstrul care a încălecat țara asta
sunteți voi, clasa politică. Și pentru că sunteți la putere peste tot,
voi, PDL, sunteți grasul care l-a încălecat pe slab! Cu contribuția
anterioară, în ordine procentelor de reprezentare în structurile
politice, a PSD (30%), a PNL(15%), a UDMR (6%) etc... Ați devastat
România cum nici popoarele migratoare n-ar fi reușit. Și-apoi ați
călărit țara , ați luat-o sub asuprire. Nici nu mai poate respira, de
câtă clientelă

i-ați vârât pe gât.

- Ați spart instituțiile statului nu
pentru că așa era necesar, ci pentru că vă trebuiau posturi de
conducere pentru clientela de partid.

- Ați creat instituții noi nu pentru
că nu funcționa statul fără ele, ci pentru că ați avut un mofturos
căruia, fiindcă i s-a năzărit să fie mare director, mare președinte,
i-ați fabricat o instituție.

Și nu v-a ajuns: an de an, legislatură
de legislatură, ați mai creat alte structuri; ați adus directori noi,
ceilalți au rămas în sistem.

- Nu populația ocrotește fărădelegea
în țara asta, ci voi, cu cercurile voastre de interese cu tot.

- Nu populația a votat pensii de
370.000.000 lei vechi. Și venituri de 100.000 de euro pe an, de la
stat.Voi, clasa politică, ați făcut-o: în guvernele formate din
partidele voastre, în parlamentul format din partidele voastre, iar
legile le-a promulgat... instituția președintelui României.

- Nu mama - mare din pământ a distrus
industria, a vândut petrolul și rafinăriile, a tăiat pădurile și a
mânărit pământurile. Ministere conduse de voi, clasa politică, au
făcut-o. Prefecturile voastre, consiliile județene ale voastre,
primăriile voastre.

- Nu populația a prăpădit banii
statului - sute și mii de miliarde de lei, munți de bani- pe
licitații trucate, pe lucrări proaste, inutile, pe șosele cu gropi, pe
autostrăzi care înghit bani cu ghiotura, ci primarii voștri, ai clasei
politice; consilierii voștri, ai clasei politice; miniștri voștri, ai
clasei politice.

- Nu populația a organizat doi ani
întregi de dănțuieli, de parcă venea sfârșitul lumii. Voi, clasa
politică, ați făcut-o. Pe banii cui?!! Pe ăștia pe care-i tăiați azi
de la pensionari!

- V-ați construit un aparat uriaș de
represiune: ministere, agenții, deconcentrate conduse de voi și
clientela voastră politică. Prin ei, controlați tot, terorizați
înstituțiile mai ceva decât poliția politică a lui Ceaușescu.

- Nu populația se află în AGA și CA
din companiile și băncile de stat, plătite, am văzut, regește, ci voi,
clasa politică.

- Nu populația a stricat țara asta la
fiecare patru ani, ci voi, clasa politică. Cum ați venit, ați distrus
tot ceea ce a făcut guvernul de dinainte și ați luat-o iar de la zero.
Și-apoi, ați rostogolit vinovății între voi, partidele politice, de
parcă ați fi jucat ping-pong cu România.


Dați-vă afară întâi pe voi și
clanurile voastre și-apoi să v-atingeți de părinții noștri!


Și veniți, acum, să mă trageți de
urechi pe mine. Să ne trageți de urechi pe noi, că se duce România de
râpă.

Vreți s-o scoateți din criză pe
spinarea șomerilor, a pensionarilor și a bugetarilor de execuție, cei
care vă țin în spate aleșii și numiții, în funcțiile de conducere.

Ce ce curaj? Cu ce moralitate?

Până să vă atingeți de pensionarul ăla
slăbănog, de profesorul care v-a pus creionul în mână, restructurați-
vă întâi pe voi!

Dați-vă afară și în șomaj pe voi, pe
oamenii voștri, ai clasei politice, și după aceea scuipați pe noi.

După aceea umblați la salariile și
pensiile necăjite.

După aceea să-l certați pe bătrân că
mai are îndrăzneala să trăiască, să ducă România-n faliment, cu
venitul lui... gras, de 500 sau 600 de lei.



1.Dacă nu sunteți capabili să comasați
sau să desființați instituțiile de pomană create de voi, clasa
politică, măcar reduceți numărul de directori. Aveți o droaie de șefi.
Ați umplut țara de șefi. Pe ei dați-i afară întâi și după aceea
ajungeți la pensionar. Sau la doctor.

2. Trei sferturi dintre directorii
voștri pe care i-ați instalat, moț, în instituțiile bugetare, au
afaceri acasă. Fac afaceri cu banul public. Dați-i pe aceștia afară!
Nu ei să mănânce cu două guri, și de la firma lor grasă, și de la
buget, iar altul să crape de foame!

3. Luați-vă clientela politică din
toate AGA și CA-urile companiilor de stat, de pe lângă primării,
consilii județene și ministere. Aveți deja directori acolo, există
specialiști.

4. Dați-vă afară consilierii de la
birourile demnitarului. De ce ați crede că ei sunt mai puțin paraziți
pe buget decât profesorul?

5. Dați-vă afară consilierii de pe
lângă miniștri, secretari de stat, subsecretari de stat, primari,
prefecți, președinți de consilii județene, cățel, purcel, directori
generali, din companiile de stat, din parcurile industriale.

6. Încetați să mai căpușați
ministerele (primăriile, consiliile județene) cu clientela pe care o
serviți cu miliarde de euro.

7. Voi, clasa politică, ați creat și
întrețineți evaziunea fiscală și munca la negru. Oamenii voștri, ai
partidelor, îi protejează. Îi apără de funcționari, să nu-i descopere.
Îi apără de lege.

8.După ce veți face toate astea, abia
atunci să aveți îndrăzneala să vă legați de bătrânii acestei țări.



Asta este România, dle Băsescu. O
știți, o cunoașteți, dar nu îndrăzniți să vă apropiați de clanuri. Dar
vă este la îndemână să-i jupuiți de vii pe bătrâni. Sunt inofensivi.
Ascultători. Mult prea blajini. Tăcuți. Loviți-i cu nădejde! Nu țipă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 15:19:09
         
 
  Dle Cristescu,

1. Sună bine, chiar dezarmant de simplu și de bine ceea ce spuneți mai jos: argumetat, așezat, convingător.
Dar, vă întreb: pentru cine sună astfel? Pentru mine, care-nțeleg; pentru el, care vrea să-nțeleagă; pentru celălalt, care e nevoit să-nțeleagă.
Dar dacă nu sunt din aceștia decît un procent de 10%, să zicem, - procent, dealtfel, foarte probabil - nu vă întebați la ce folosește discursul domniei voastre? Doar ca să faceți un frumos și gratuit exercițiu de retorică?
Știți cume cu povestea asta? Ca în situația unor elevi la clasă, care, în loc să asculte expunerea profesorului, joacă "friptea" prin fundul clasei. Mai exact, cam de la a treia bancă încolo. Restul, de prin băncile doi, trei, fiind din categoria celor nevoiți să asculte, și numai cei din prima bancă avînd dorința de a percepe și pricepe.
Cînd dezechilibrul cugetării comunitare este complet rupt înspre confuzie și alarmă de securitate personală, nu mai poți lămuri pe nimeni că, înainte de a face revoluție trebuie să pui mintea la contribuție. Omul, amenințat în integritatea ființei lui personale, aflat, adică, în stare de legitimă apărare, acționează instinctiv: sare la gîtul agresorului. Asta-i revoluția, pe scurt.
Cine-i vinovat?
S-o mai spun?

2. Ziceți că ar trebui să ne-mpăcăm - cum văd, o dați pe teza solidaritatății băsiste! - și să facem pace-ntre dușmani, luînd-o de la cap.
Ei aș!
Păi ce pace să fie aia, domnu Corbu, cînd eu sunt rupt în fund și abia-mi mai țin zilele, nu se știe cît mai respir pe lume asta, și ăla care e îmbuibat și scutit de orice grijă, îl doare-n papuci de ce-o să fie? Și cum de e el așa de relaxat? A obsținut acest statut prin muncă cinstită? Nu, ci prin furt, prin abuz, prin imoralitate. Chiar credeți pe cineva, aflat din prima categorie, dispus să facă pacea aia de care vorbiți?
Mă faceți să rîd cu utopia asta retorică!

3. Nu știu ce formulă de calcul ați folosit la deficitul ăla, dar la un întreg de 200, 3% este 6, nu tot 3! La fel: la un întreg de 300, 3% este 9.
Prin urmare, altfel arată calculul, prin diferență, al deficitului. Sau nu știu eu despre ce e vorba?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 15:16:58
         
 
  1. Domnule Peia,

Revoluțiile sunt urmate întotdeauna de apariția unor mutanți ideologici și lideri așijderea. Care nu vor face altceva decât să înlăture nedreptăți cu nedreptăți infinit mai mari. Și să prelungească un război fără sfârșit. Dacă ar fi procedat așa, spaniolii ar fi fost ei căpșunari acum. Au avut înțelepciunea să facă un pact. Pentru că, în viața reală, nimeni nu este înger iar guvernarea tocmai de aceea este necesară: pentru că oamenii nu sunt îngeri! Iar pacea se face între dușmani, nu între prieteni. Altfel, dacă ar fi să facem dreptate absolută, ne-am afla în situația evreului care a solicitat o audiență la Papă și, după ce ani de zile fusese refuzat, când în sfârșit a fost primit i-a spus Papei că el are un restaurant. Ei și, milioane de oameni au restaurant. Da dar eu îl am de la tata. Ei și, milioane de oameni au restaurante moștenire de la părinți! Da dar și tată îl avea de la tatăl lui și șirul a continut multă vreme când, exasperat Papa îi spune: lasă-mă domnule că ai ajuns cu șirul moștenirii acum două mii de ani. Corect confirmă tenacele proprietar. Așa este și în restaurantul stră, sră stră....stră a avut loc o cină. Ei și? Încă nu s-a achitat nota și cum dumneavoastră moșteniți.... trebuie să achitați acea notă. Rog distinșii colegi conaționali ai propritarului nostru de restaurant, să nu se supere. Exemplul vrea să dovedească la ce absurdități se poate ajunge cu spiritul vindicativ. Pe lume mai există și uitare și iertare și inteligență și scopuri nobile. Iar ȚARA, și nu sunt demagog, este unul dintre aceste scopuri.

O societate democratică devine matură când poate elimina mutanții ideologici în mod democratic. Altfel se eternizează războiul fratricid, fie și politic, și pierde țara în competiția internațională.

Acum în România se procează greșit. De unde ar trebui plecat? De la un obiectiv strategic esențial. Pentru că nu am aderat la UE pentru prestigiul nu știu cărui lider închipuit care, asemenea lui Bush, nu citea cărți însă, vezi doamne, avea prieteni care citeau cărți!

Care este acel obiectiv strategic fundamental? Creșterea nivelului de trai până la egalizarea lui cu acela al țărilor europene. Astfel ar trebui stabilit că, în anul x1, în România, salariul mediu va fi 50% din salariul mediu european, în anul x2, 75% iar în anul x3, 100%. De aici ar trebui plecat și făcute politici pentru atingerea acestor obiective. Forțele politice aflate la guvernare care nu ating obiectivul perioadei să fie, democratic, demise!

Noi am ales solutia cea mai incompetentă și mai proastă. Am redus salariile! Adică am devalorizat forța de muncă românescă. Adică, în aceste condiții, cu munca unui neamț pe o oră, se cumpăra munca pe o oră a patru români! În numele reducerii deficitului. Într-un manual de "Economie pentru proști" s-ar putea găsi următorul exemplu. Ca să ai un deficit bugetar de 3% acest fapt se poate realiza în mai multe feluri. Numai proștii au soluții unice, asemenea personajului biblic Adam, care, în alegerea soției lui nu a avut alternativă. Astfel de "lideri" cred că, în acest context social, nu există decât o singră soluție! Este primitiv să încadrezi o societate umană, orice societate umană, în modelul unei ecuații cu o necunoscută. Însă dacă nu ai citit nici la timp, nici pe parcurs, lucrurile ți se par simple. Și vei găsi destui, similari ori inferiori ție, care să te urmeze. Pe vremuri ne grupam doi trei și priveam spre acoperișul unui bloc înalt pe bulevard. Ne mai și șopteam conspirativ câte ceva la urche și mai arătam și cu degetul. De multe ori aveam surpiza, pe care de fapt scontam, să se formeze în jurul nostru grupuri care să privească în sus!

Așadar un deficit de 3%, de exemplu, se poate obține din, la fel, de exemplu, scăderea 100-97. Însă tot 3% se poate obține din 200-197, 300-297 etc. Șirul poate lua valori infinite. În fapt este vorba de operațiunea de scădere cu rezultat constant și este similară oarecum amplificării pe care, eleviii care nu chiulesc și nu stau prin WC-uri o învață cred prin clasa a IV-a. După cum se observă rezultatul nu se schimbă. Insă în raport o oră de muncă plătită mai bine, pe fondul saturației prețurilor, este purtătoare de taxe mai mari, stimulează consumul și face comparabilă forța de muncă din România cu ora de muncă din alte țări. Adică intră în trendul care să asigure atingerea obiectivelor strategice amintite.

2. Penetrarea presupune, de exemplu, și intrarea și încercarea de a se integra într-un mediu dat a unora care nu împărtășesc valorile acelui mediu. Cameleonul exemplifică perfect procedeul. Însă pentru cunoscători, el, cameleonul, poate fi decelat cu ușurință!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-31 14:36:45
         
 
  Da' de ce te apucă pe tine grija de mine, Florică?
Eu, o cantitate neglijabilă în plan social...

Ia să-ți pun eu niște întrebări mult mai importante, din toate punctele de vedere:

1. Băsescu a fost informator?
2. Sobi Cseh, marele propagandist băsescian a fost informator?

Ia s'te văz ce răspunzi...!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 14:31:10
         
 
  Bine, nene Peia, daca ma informati dumneavoastra, va cred :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-31 14:05:41
         
 
  Poate că te gîndești de unde cunosc atîtea amănute tehnice?
Sunt destule cărți care tratează exhaustiv problema, Florică.
Le-am parcurs. Așa că am devenit impenetrabil. Nu te mai strădui de pomană să dovedești nimic!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 14:05:40
         
 
  Florică,
Răspunsul direct e ăsta: tu ești informatorul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 14:03:25
         
 
  Păi măi ulică,
Tu ai fost recrutat tocmai d-aia: că, tot vociferînd în van, stîrnești unde inductive, de biocurenți, care transplantate pe creierul amputaților mintal, prin rezonanță, îi îndobitocești și pe aceia. Așa au procedat Băsescu și ai lui, la alegeri: au repetat niște stereotipii idioate pînă cînd cei slabi de "constituție" au furat-o! Și ne-au pricopsit cu ei,- cu voi.
De fapt, ca să fim sinceri, tu și șeful tău - bașca restul găștii! - nu faceți pe aci decît un mic exercițiu de acomodare, pentru noile alegeri, pentru că nu prea aveți teren fertil prin zonă, nu-s mulți fraieri cum ați dori voi să fie. Cu alte cuvinte: prea mulți activiști portocalii pe cap de persoană fizică, vorba Evanghelistului!

Așa că, las-o-n păpușoi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 14:02:57
         
 
  Domnule Peia, preferam un raspuns direct. Altfel, adica in cazul in care ati fi scris note informative, ati fi fost sincer sau mi-ati fi raspuns tot atat de alambicat?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-31 14:00:28
         
 
  Peia a scris la gazeta de perete! Pai, asta explica tot zelul sau "tovarasesc". Da-i intainte, cetatene!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-31 13:53:23
         
 
  err:
"ulterior absolvent de Ștefan Gheorghiu", adică ulterior evenimentului povestit.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 13:53:09
         
 
  Peia, note informative?! Imi pare rau, dar cand recrutezi un spion te orientezi spre o persoana care isi controleaza limba, nu spre o gura sparta!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-31 13:51:24
         
 
  He, he, he, he!
Mă întrebam cînd o s-o virezi către manevre de genul ăsta!! Căci vă sunt specifice metodele...

Din moment ce te afli în branșă, tu nu ai cum să nu știi cine a făcut au ba notițe de genul ăsta. Și, deci, nu ai mai pune întrebări în doi peri, ci ai expune dovada. Cum însă știi foarte clar care-s ticăloșii, nu poți decît să vîri o ștănguță, acolea, ca să dai un parfum de credibilitate manevrei tale tactice.

Aș putea, totuși, să-ți răspund, dîndu-ți scurte palpitații de plăcere profesională, ție și acoliților, că DA! dom'le, am întocmit... "note" din alea.
Dar nu către Securitate, ci către o nevinovată "Gazetă de Perete", de la un oarecare Cămin Cultural, unde am afișat o poezie cu caracter oareșcum subversiv, - cel puțin așa a fost considerată - dovadă că am fost tîrît pe ici, pe colo,- de la Partid, la Securitate - după ce m-au dovedit că mașina de scris la care scrisesem era aceea de la servici. Fusesem turnat de către unu' care, acum, se dă mare director de editură și mare poet, ulterior absolvent de Ștefan Gheorghiu, și care "mare poet" avea bunul obicei de pupa-n părțile delicate conducerea de partid și stat, afișînd, alături, interviuri elogiaoase cu organele!

Ești mulțumit?
Dar nu știu cu ce tupeu mă poți întreba tu, care, acum, faci ceea ce scîrba de "mare poet" a făcut?!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 13:50:21
         
 
  Domnule Peia, ma scuzati ca nu stiu ce presupune monitorizarea, dar as fi curios sa aflu mai multe, asa ca va rog sa detaliati. Am insa o intrebare directa pentru dumneavostra. Este adevarat ca ati intocmit note informative pentru securitate?
Va rog sa imi raspundeti sincer.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-31 13:33:57
         
 
  Nu, nu.
"Monitorizarea" presupune supraveghere și întocmire de notițe informative, pentru a detecta dușmanii potențiali.
Ce ce faci matale cu osîrdie, Floriane, precum și locotenenții arondați, și de unde vă păpați pîinica zilnică.
Asta e.
Nu ne lua de naivi.

Distractiv este faptul că pînă și
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-31 13:26:54
         
 
  Un site literar nu poate fi penetrat atat timp cat este public, adica "intra cine vrea si ramane cine poate". Iar monitorizarea presupune lectura, ceea ce face oricare dintre userii acestui site.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-31 13:18:06
         
 
  "Știu că Europeea este penetrată și monitorizată."

În sfîrșit, se pare că v-ați lămurit, dle Corbu!
Cel puțin 5 indivizi sapă la rădăcina saitului, e suficient să-i provoci și imediat se dau de gol. Pentru că, în afară de unul, - nu spun cine, persoană importantă! - care pare destul de abil în camuflaj, ceilalți sunt proști de dau în gropi.
Băi securiștilor, mai puneți și voi mâna pe carte, mai învățați cum se face o manipulare subtilă, nu ciobănească, așa, cum procedați voi.
Dealtfel cine se pretează la mizerii de turnător nu poate fi decît o liftă spurcată!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-30 12:22:47
         
 
  Emanuel, profunde considerații și adînci plecăciuni pentru neîntîrziata scoatere din teacă a spadei regale (fie aceasta doar spre ungere, sau ITP, gestul contează).

o singură nedumerire. zici:

"Știu că Europeea este penetrată și monitorizată".

avînd în vedere vîrsta înaintată a doamnei în cauză, afirmația, cel puțin în prima ei parte, îmi pare nu numai neplauzibilă, ci și de-a dreptul licențioasă... în fine, faptul că, de data asta, e exprimată în termeni eco, ma silește, cel puțin formal, s-o accept...


Umberto Eco


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-01-29 14:04:52
         
 
  D-le Cristescu, ca persoana va pot ignora. Ca user care imi da replici, iarasi va pot ignora. Dar nu pot ignora afirmatiile domniei voastre. Daca doriti intradevar sa fie ignorate, nu le mai postati. Dar, de vreme ce le-ati postat pe un site public, inseamna ca oricine poate sa le bage in seama si sa le dea un raspuns, dupa priceperea lui, ba este de presupus ca le-ati postat tocmai cu scopul de a li se da o replica. Sau vreti doar ca lumea sa ia act de suprema dvs intelepciune?
Cu privire la teoria in privinta careia ne certam, este foarte bine ca ati precizat la ce fel de teorie a conspiratiei va referiti. Doar ca afirmatia dvs. precum ca "credeti in teoria conspiratiei" nu mai are nici un sens, pentru ca nu-ti trebuie credinta pentru "a crede" in asa ceva, ci trebuie doar sa fii putin informat. Afirmatia corecta ar fi "stiu ca statele puternice au intelegeri secrete pentru controlul si dominatia lumii". Si va asigur ca acelasi lucru il stiu milioane, ba poate chiar miliarde de oameni. Ca nu mai este de mult un secret! Da, intelegerile sunt secrete in continut, dar doar atat. Ma uimeste totusi faptul ca credeti in intelegeri oculte pentru dominarea lumii. Daca nu exista forte oculte si totul nu este decat o mistificare, orice intelegere de acest fel nu poate fi decat rizibila si de domeniul psihiatrieie si psihologiei. Daca exista forte oculte si dvs credeti in ele, mi s-ar parea corect sa va precizati pozitia, sa nu fiu singurul acuzat ca ar crede in himere.
Cat priveste decizia de a ma ignora pentru textul "Ce fel de militari huiduie cand se canta Imnul National?", acelasi motiv invocat de dvs. pentru ignorarea mea as putea sa-l invoc si eu, de vreme ce chiar in titlul articolului se poate deduce clar ca incriminez nu huiduirea imnului, ci huiduirea IN TIMPUL imnului, indiferent cui a fost adresata. Deci, cine este cel care nu intelege, stimate proprietar?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-29 12:01:28
         
 
  Pentru că tot sîntem la capitolul "atenționări" și pentru că Mihai Robea își închide constant căsuța de comentarii, vin cu o atenționare de tip precizare : generalul Deconas este numele de cod al generalului Puiu Iordănescu, iar sentenția "Dacă el[n.r.Decebal] trăiește în fiecare din noi, atunci voi sunteți morți și nici o putere nu aveți asupra noastră." , a fost emisă odată cu Hotărîrea 1053, din 21 septembrie 1990, privind înființarea Regiei autonome a apelor minerale. Să mă ierte domnul Cristescu, dar această atenționare era necesară pentru masa de profani „care estem„. Dacă am greșit, cumva, spun și eu c㠄am fost un dobitoc”.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-01-29 10:49:07
         
 
  Distinse,

În comentariul domniei voastre este un talmeș balmeș greu de imaginat.

1989 a fost o conspirație. Una dublă: Nicaragua și România. În rest se încearcă ducerea în derizoriu a problemei, culpabilizarea și ridiculizarea fraierilor, decedibilizarea opozanților, extratereștri și câte alte fantezii, etc. Eu mă refer concret la înțelegerile sau scopurile pe care le au statele, în mod conspirat, de a supune, controla și domina alte state, teritorii, etc. prin forță, manipulare, etc. Aceste scopuri se ating prin înțelegeri secrete, oculte care sunt CONSPIRAȚII. Pe lucrătorii care se află pe acest front nu-i condamn. Restul, adică aceia care își spionează propriul popor, opoziția în interesul unuia sau mai multor lideri locali ori centarli sunt ca niște căpușe. În democrații reale astfel de manifestări sunt sancționate. În USA a existat un mare scandal, afacerea Watergate, când un președinte, care și-a permis mizeria să asculte opoziția a fost obligat să demisioneze. Vă spune ceva acest fapt? Credeți cumva că se întâmplă și în România astfel de încălcări ale democrației?

Din păcate, am văzut textul dumeavoastră în care ați înțeles că lumea huiduia Imnul și Drapelul! Așa că nu sunteți calificat pentru o discuție aplicată, cel puțin pe tema democrației.

Insist să mă ignorați pe viitor. Pledați-vă cauza și atât.


PS. Până și în Republica partidul care are cele mai multe voturi bla, bla, bla, fără să alcătuiască o majoritate se află în opoziție. La noi s-a legitimat ilegitimul!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-29 00:48:55
         
 
  D-le Cristescu, dupa cate stiu eu, teoria conspiratiilor are legatura cu extraterestrii si controlul total al populatiei umane. Nu are nici o legatura cu meseria de CI-ist care exista in orice tara civilizata, poate inca de cand s-a inventat ghioaga. Sa inteleg ca credeti in ET?
Cat priveste usurinta cu care puteti dovedi teoria conspiratiilor, ori va referiti la altceva, ori...
Dar nu sunt de acord deloc cu "am fost un dobitoc", chiar daca asta s-a intamplat si s-o intampla pentru multi dintre noi. Apropo, va credeti imun? Eu cred ca, asa cum revolutia industriala a dus la marea criza economica din anii '33, precum si la cele doua razboaie mondiale care au incadrat-o, actualele probleme ale lumii se datoreaza nici mai mult nici mai putin decat revolutiei informatice, care este in plina desfasurare. Daca o masina putea face munca a zeci sau sute de oameni, un calculator poate face in cateva clipe munca a milioane de oameni. Poate nu este mult si ne vom trezi cu calculatoare judecatori, calculatoare medici, calculatoare politisti. Nu va mai exista activitate umana care sa nu fie condusa de pe calculator. Masini inteligente inlocuiesc tot mai mult, pe zi ce trece, munca a zeci de mii, sute de mii, milioane de oameni, munca intregii lumi. In final ne vom mai intrece doar in jocuri pe calculator si vom face pana si sex cu "partenerul cibernetic". Lumea se schimba, in ritm extrem de rapid. Doar orbii se impiedica de pensii, salarii, politica si alte prostii, fara sa vada ce se petrece de fapt. Dar nu au de pierdut decat ei: energie, bani, nervi si chiar propria viata. Unii au inceput deja!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-29 00:14:56
         
 
  MTL, in traducere libera, cel mai iubit fiu al poporului a fost votat de catre pensionarii de astazi, pentru ca persoanele care sunt active acum, pe vremea aceea nici nu aveau drept de vot.
Ghiceste cine a fost cel mai iubit fiu al poporului, daca poti :)
Altfel, Domnul Cristescu are dreptate. Cati dintre cei care l-au votat pe Ceausescu sau pe Iliescu au puterea sa spuna "Am fost un dobitoc"?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-28 23:56:56
         
 
  Draga MTL, mai este cineva pe aici care parctică această metodă. Îmi atribuie mie afirmațiile lui și apoi chipurile mă contrazice.

Eu atât am spus: cred în teoria conspirațiilor. Și a dovedi aceasta este extrem de simplu.

De aceea, spuneam că nu-i condamn, dacă sunt în slujba țării nu a închipiților lideri providențiali sau dacă nu se fac preș în fața celor de la putere pentru a distruge opoziția. Rolul lor este să apere ȚARA. Nu de opoziție. Cei care fac asta sunt reduși mintal! Și, mai devreme ori mai târziu, vor spune "am fost un dobitoc" Știi ccam câți dintre pensionarii care acum își mușcă mâinile l-au votat pe cel mai iubit fiu al poporului? Marea majoritate dintre aceia care huiduie acum. În subsidiar, asta înseamnă că își spun în gând "am fost un dobitoc"!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-28 23:49:11
         
 
  Credeti in teoria conspiratiilor sau in infloriturile ei? Mai bine zis buruienile si fantasmele ei. Unii ajung sa vada spioni peste tot, in tot ce-i inconjoara. Vad portocaliu unde este albastru, vad negru in loc de alb, trandafiri in loc de secera si ciocan. Si ce legatura are teoria conspiratiei cu spaimele carora le dai putere de revelatii sigure? Cand frica te inconjoara, te temi si de propria umbra, daramite de un biet magar care rage de placere.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-28 23:38:08
         
 
  Jupân Dumitrache: Ei! acu înțeleg eu unde bate vorba lui! Ei! bravos! bine vorbește...  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-28 23:27:26
         
 
  Personal, nu cred. Însă nu aceasta este preocuparea Europeii. Și el poate spune la fel despre dumneavoastră. De ce ingnorați procedeul empatic?

PS. Și știți de ce nici măcar nu-l bănuiesc? Ăia își aleg oameni discreți care mai mult tac decât vorbesc în public. Apoi, ori câte păcate are, este un om cultivat. Informatorii, oricât s-ar da de culți, le iese incultura precum păduchele în frunte. Pentru că au o cultură, standard, împart lumea în buni și răi, nu știu să nuanțeze și, din când în când, în disperare de cauză rostesc "am fost un dobitoc" Însă nu trebuie condamnați. Eu cred în teoria conspirațiilor. Și știți cum fac dovada?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-28 23:07:06
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, de acord cu d-voastră! Dar sunteți sigur că împricinatul user nu are nimic a face cu statutul de informator?! Dacă domnia voastră este sigur de lucrul acesta, noi nu mai avem nimic a spune! Și... vă rog, nu mă mai amenințați cu scăderea nivelulului! Nu cred că e cazul!

Cu stimă,
Ioan j
 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2011-01-28 22:46:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE