FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ce fel de militari huiduie când se cântă Imnul Național?!
Text postat de Marian Tudorel Lazar


Nici un fel de militar! Incepând cu prima zi de instrucție, fiecare este educat în spiritul respectului față de țară și însemnele ei, fie că este vorba de stindard, stemă sau Imnul Național. Da, un „civil” se poate scărpina în nas, în dos sau să vorbească aiurea când se intonează această melodie ce simbolizează țara și poporul, dar mă îndoiesc foarte tare că până și acești „civili”, atât de disprețuiți de unii militari, și-ar permite să huiduiască în timpul Imnului. Am văzut sportivi plângând când au ridicat steagul țării pe cel mai înalt catarg prin performanțele lor, sportivi care, ulterior, au ajuns poate muritori de foame și nicidecum nu au avantajele materiale oferite de pensia ultimului subofițer. Iar aceștia nu au ieșit în stradă, nu strigă și chiar dacă ar face-o, în nici un caz nu și-ar permite să fluiere și să huiduiască la o sărbătoare națională, când se intonează Imnul de Stat, pe melodia căruia au plâns cândva!
Ce ar trebui să-mi spună acest comportament? Că lumea este nemulțumită, supărată, disperată? Ne dă oare disperarea dreptul să desconsiderăm țara și însemnele sale?! În nici un caz! Și cine sunt disperații? Cumva niște oameni care au rămas fără pâine pentru ei și copii? Nicidecum, ci niște privilegiați ce și-au pierdut privilegiile. Și-au pierdut niște bani și li se clatină poziția socială. Dar cât le-a rămas este oricum peste medie! Este oricum mai mult decat are SALARIU un muncitor obișnuit!
Care este concluzia mea? Că lucrurile au cam alunecat într-o direcție total greșită. Că situația actuală este asemănătoare celei în care „lumea moare, piere și baba se piaptănă”. Pentru că asta fac pensionarii militari. Nu se gândesc că sunt destui care nu au salarii pe cât au ei pensie, nu se gândesc că, în timp ce ei se chinuie să se ghiftuiască, alți fii ai țării se chinuie să supraviețuiască, deși sunt la fel de merituoși ca și ei, chiar dacă nu au avut NOROCUL să fie încadrați în niște structuri militare, PLINE DE PRIVILEGII medicale, pecuniare, sociale, judecătorești și din multe alte puncte de vedere. Au avut parte și de privațiuni? De acord. Dar sunt destule soții de familii sărace, mame fără normă, fără concediu și fără libere care au suferit mult mai multe privațiuni decât au suferit și „sufer㔠încă cei care au ieșit azi în stradă și au huiduit. Femei anonime care sunt adevărate eroine, care nu au primit și nu vor primi pensii speciale și medalii.
Dar să nu vi se pară că această situație este nouă. Să nu vi se pară că reacția militarilor se datorează situației politice și economice actuale! Da, am lucrat într-un astfel de sistem militar și am văzut reacții de revoltă și refuz când era vorba să contribuie cu sume mici, de 1-2 lei din salariul lor, pentru handicapați și alti defavorizați ai sorții!!! Deci reacția de azi este rezultatul unei atitudini pe care aceștia o au de ani de zile în privința „celorlalți”, „civilii”. Este o reacție veche, de apartenență la un grup social „superior”. Din cauza aceasta, reacția colonelului care se plânge că a ajuns „să aibă aceeași pensie ca bucătăreasa” nu îmi provoacă decât dispreț pentru disprețuitor. Și să consider că își merită soarta și s-a făcut dreptate. Pentru că, în același timp, același colonel nu amintește nimic de faptul că sunt destui profesori universitari, la fel de merituoși sau chiar mai merituoși ca el, care nu au nici pe departe veniturile lui, nici măcar dacă ajungem să comparăm pensia cu salariul, că dacă le-am compara pensiile, ne-ar apuca râs și plâns în același timp.
Cu toate acestea, opoziția le va cânta în strună nemulțumiților. Se va folosi de picătura de dreptate a acestei nemulțumiri, pentru a acoperi gunoaiele nenumărate aflate sub ea. Să fie sănătoasă atunci și să se bucure de „prilej”! Părerea mea este însă că alunecă pe un făgaș periculos. Periculos pentru ea, pentru viitorul ei și pentru nemulțumiți. Periculos, în ultimă instanță, pentru toată țara. Pentru că grevele, strigătele, manifestațiile și luptele politice nicidecum nu ne vor scoate din criza mondială și nici nu vor rezolva nedreptatea disproporției evidente dintre veniturile militarilor, polițiștilor, judecătorilor etc și cele ale majorității populației. Când într-o familie oarecare venitul se împarte de așa natură încât unii mănâncă doar pâine și alții fripturi și cozonaci, oricât de merituoși ar fi aceștia din urmă, dreptate nu va exista decât atunci când vor accepta că buni, răi, proști sau deștepți și cei care mănâncă pâine goală au dreptul la un venit suficient și demn. Da, după ce se va asigura tuturor un astfel de venit, ceilalți, „merituoșii”, „sacrificații”, „supușii la privațiuni” nu vor avea decât să-și ia partea leului și tot ce își doresc. Până atunci, să se mai uite și în jurul lor, să deschidă ochii mari și să vadă că disprețuiesc ceea ce alții nici nu visează să aibă! Deci, mai bine să tacă, să nu cumva să piardă și mai mult decât au pierdut…
Înțelepciune vă doresc, fraților!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Ori, conform legii, conducerea tarii, daca nu convine cuiva, trebuie indepartata PRIN ALEGERI, nicidecum prin violenta!" (Minte seacă)

Ba mai sunt și alte modalități de a îndepărta de la putere niște mafioți, fifirlică: votul în parlament, dacă nu știai! Nu te amăgi cu gîndul că, deocamdată, portocalii pa față și ăi văpsiți - vezi UNPR - bașca codoașele lui Atilla, țin unii de alții, ca lipitorile de bucă. Iar presiunea populară - apropo, nu le faci la toți care au ieșit în stradă dosar penal, Lăscărică sectoristule! - poate trezi "conștiința" de mucava a unor parlamentari, fugiți peste graniță pentru a-și umfla burdihanul.
Haida, de!

Da' tot nu ai declarat acilea cu ce te ocupi tu, Lăscărikă, băiatule. Din ce trăiești, dacă nu suntem indiscreți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-25 17:39:36
         
 
  Și dacă tot ești pe post de procuror ad-hoc, ia să cutreieri tu puțin pe net pentru a afla cam cum stăm cu averea lui Băsescu, președintele pe care-l pupi tu-n bumbăreață!
Eu îți ofer un link, decocamdată, că tot e moda pe aici, să-ți deschid pofta.

http://www.220.ro/video-news/Afla-Adevarul-Despre-Averea-Lui-Traian-Basescu/2eHKFMbvX8/

Poți comtinua și cu altele, că sunt destule, slavă domnului!
Despre ce articole de lege pomeneai?

(Vezi că alți "penali" au ieșit azi, în stradă, ca să vă avertizeze că nu mai veți mult pînă să dați socoteală).
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-25 17:31:24
         
 
  Tinichea sunătoare,
Da' de ce nu invoci tu articolul ăla și pentru inșii care l-au jugănit pe Ceuașescu? Fincăci tot instigare la revoltă se pare că a fost, potrivit minții tale căzută în nădragi.
Da' de ce nu invoci tu niște articolașe penale și pentru penalii de la putere?
Par examplu:
- pentru furtul la alegeri. Vezi Parisul!
- pentru furtul voturilor din parlament? Vezi, Roberțica, pe care o protejați pe față, deci putem vorbi de o favorizare a infractoarei.
- pentru trimiterea în Parlamentul European, tot prin furt de voturi, a unei inculte, fiica semeață și botoasă a cîrmaciului, care nici să îndruge două vorbe românești nu e în stare.
Dar, rezumînd, pentru subminarea economiei naționale și punerea în pericol a fibrei nației de către aceeași gașcă de mafioți, de ce nu găsești niște articole din astea, juristule de ocazie?
Dar pentru abuzul de prostie care te caracterizează și, respectiv, servilism încurajator de abuz administrativ, deci complice cu mafioții, așa cum ești tu din plin, de ce nu găsești niște articole din alea, sectoristule?
Nu vrei să faci tu așa, un fel de raport de informator (că n-ar fi primul!) către șefuțu de cuib? Să ne arăți tu nouă ce înseamnă disciplina și supunerea necondiționată față de dictator?
Da' n-ar fi bine, pînă la urmă, să te cauți un pic pe la doftori, poate vor reuși să-ți decolmateze canalele axonice?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-25 17:24:50
         
 
  Art. 236 din Codul Penal al Romaniei spune asa:
"Orice manifestare prin care se exprima dispret pentru insemnele Romaniei se pedepseste cu inchisoarea de la 6 luni la 3 ani"

Faptul ca niste pensionari sau ce or mai fi ei, fac asta la adapostul anonimatului dat de haita, s-ar putea sa-i apere de urmarile legii. Nu acelasi lucru se poate intampla insa cu glasurile solo care fac apologia acelor huiduieli ce au adus ofensa imnului tarii.


Deasemeni, afirmatiile urmatoare:

"1. Nu am crezut și nu voi crede-n veci că niște indivizi cu sete avidă de putere pot fi înlăturați de la cîrmă altfel decît prin forță. Mărturie stau istoria mai veche, cît și cea recentă. Retorica de pension este doar o poezie dulceagă pentru uzul idealiștilor castrați sau pentru festivisme post-coitum."

mi se pare mie, sau instiga la schimbarea actualei ordini constitutionale prin violenta? Daca este asa atunci, conform articolului 166 Cod Penal,
"Intreprinderea oricarei actiuni pentru schimbarea prin actiuni ilegale si prin violenta a ordinii constitutionale sau a caracterului national, suveran, independent, unitar si indivizibil al statului roman se pedepseste cu inchisoare de la 5 ani la 15 ani si interzicerea unor drepturi".
Ori instigarea poate fi considerata o astfel de actiune.
Deasemeni, prin faptul ca, imediat, autorul acelui comentariu aminteste de "indivizii portocalii" fapta sa intra si sub incidenta art. 317 Cod Penal care spune astfel:

"Instigarea la ura pe temei de rasa, nationalitate, etnie, limba, religie, gen, orientare sexuala, opinie, APARTENENTA POLITICA, convingeri, avere, origine sociala, varsta, dizabilitate, boala cronica necontagioasa sau infectie HIV/SIDA se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amenda."

In acelasi timp, indemnand in scris publicul sa inlature actuala guvernare prin forta, prin formularea "indivizii de la carma nu pot fi inlaturati decat prin forta", s-ar putea sa fie intrunite si elementele constitutive ale infractiunii prevazute in art.324 Cod Penal care spune astfel:

"Fapta de a indemna publicul prin grai, scris sau prin orice alte mijloace de a nu respecta legile, ori de a savarsi fapte ce constituie infractiuni, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 3 ani, fara a se putea depasi pedeapsa prevazuta de lege pentru infractiunea la savarsirea careia s-a instigat".

Ori, conform legii, conducerea tarii, daca nu convine cuiva, trebuie indepartata PRIN ALEGERI, nicidecum prin violenta!

Daca toate cele de mai sus nu l-au convins deja pe proprietarul site-lui ca userul care foloseste astfel de exprimari da dovada de inconstienta crasa si a pasit deja pe o panta atat de periculoasa incat pericliteaza atat situatia sa, cat si a celui care ii permite sa exprime liber astfel de lucruri, nesanctionandu-l, atunci nu-mi ramane decat sa ma rog pentru amandoi.


 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-25 15:56:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pentru unii, adică cei care cîntă-n struna stăpînirii, că doar la asta se pricep - slugi plătite, ce altceva? - pentru acești pleșcari de ocazie, zic, chiar și faptul că avem insolența de a mai exista este o nepermisă libertate care ni se acordă. Lătrăi indemnizați din buzunarele noastre care, cică, sunt foarte indignați că unii și-au strigat nemulțumirea, în loc să stea smeriți sub cîrpele băsiste și să gîngurească a "dășteaptă-te, române"! Păi, de deșteptat s-o deștepta românu ăsta, cine știe? măi, alde patrioții liliachii, da' io zic că mai bine să nu, că va fi vai și-amar de vrana voastră dacă se va întîmpla asta!

Ar fi interesant de aflat din ce trăiți voi, măi guriștilor, care vă e solda, ca să facem o comparație, să vedem și noi cît de devotați cauzei sunteți. Da' după cum o aduceți din condei, cred că vă bateți pe burtă cu lopețica de friptură și rîgîiți patriotic la fiecare îmbucătură!

Auzi ce zice ăla care a scris articolul recomandat de un nene înregimentat în gașca lu Papuc, făcînd aluzie la militari: "Indivizii ăia bipezi și aparent vertebrați care au huiduit copios și când s-a cântat imnul național și când s-a rostit “Tatăl nostru” ar fi meritat degradați fie doar și pentru acest gest incalificabil. O astfel de gloată de îmbuibați,... "

Să înțelegem de aici că, dacă "indivizii" ăia sunt "bipezi", asta e o dovadă supremă de sfidare patriotică! Să luăm aminte la ei, hotniuzarii oranji, care sunt, prin oponență, patrupezi, adică ființe superioare și... extraordinare, carevazică! Și au și coloane vertebrale, desigur verticale. Căz doar se ridică-n două lăbuțe și fac mumos la stăpînire, ca să le dea-n botic zăhărelul binemeritat. Bubicii națiunii fac sluj și se dau tigri! Marș, potăilor!

Băi hotniuzarilor, voi pe cine veți fi crezînd că mai păcăliți? Bîzîiți între voi, ca viesparii în călduri, crezînd că ulciorul va merge fără întrerupere la apă. Istoria cea veșnici repetitivă nu v-a suflat nimic la ureche pînă acuș? E, asta rămîne de văzut...

Vă tot botezați între voi, ca nomazii, și jucați sîrba monastirească, anume aia cu "închideți cercu!", sperînd, probabil, că veți da naștere unor progenituri homo/fantaste, care să vă facă stăpîni peste univers. Ce minți de carton gonflat aveți!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-25 15:36:33
         
 
  Pentru unii, a protesta impotriva pangaririi imnului national este doar o "cugetare superficiala". Cred ca exact asa gandeau si cei care l-au pangarit.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-25 14:58:06
         
 
  Andrei, mi-a placut articolul. Multumim de trimitere!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-25 14:55:23
         
 
  1. Nu am crezut și nu voi crede-n veci că niște indivizi cu sete avidă de putere pot fi înlăturați de la cîrmă altfel decît prin forță. Mărturie stau istoria mai veche, cît și cea recentă. Retorica de pension este doar o poezie dulceagă pentru uzul idealiștilor castrați sau pentru festivisme post-coitum.

2. Dacă, într-adevăr, indivizii portocalii, în frunte cu tătucul băsescu voiau să facă dreptate, reducîndu-le privilegiile ălora care au fost pe post de brontozauri ai românilor, atunci trebuiau să arate că au sînge-n instalație și să-i pună la index taman pe cei care s-au făcut vinovați de acest lucru. Dar, din păcate, ar fi trebuit să înceapă, mai întîi, cu o mare parte dintre ei, în frunte cu mentorul lor cu petlițe albastre, băsescu. Așa, să condamni la grămadă, ignorînd faptul că au fost și oameni onești și cu scaun la cap, care, acum, sunt siliți să plătească laolaltă cu jivinele securiste sau cu profitorii comunismului, mi se pare mai mult decît o mare prostie tactică, e o mare nedreptate. E, încă, și mai mult: o incomensurabilă eroare morală, cu consecințe degradante pentru societate: cei care vor mai vrea, pe viitor, să fie verticali, vor renunța la acest statut moral, văzînd că plătesc otova, fără nici o diferență. Ca să nu mai vorbim de faptul faptul că a pedepsi, fără să separi albul de negru, este o incalificabilă ticăloșie.
Cum vom mai deosebi virtutea de lichelism?
Cum vom mai recompense virtutea și incrimina lichelismul?

3. A nu respecta, la modul fățiș, principiul unanim recunoscut al neretroactivității legilor, este, pe lîngă un evidentă abuz juridic, și o eroare logică flagrantă: anume, legea actuală, care anulează prevederile uneia anterioare, se anulează pe sine, căci e de presupus că următorii guvernanți vor avea, astfel, legitimitatea de a da o altă lege care să aibă același efect juridic, precum cea anterioară. Realizați că, astfel, putem anula și prevederile contingente ale codului lui Napoleion și îl vom tăia pensia chiar și acestuia?

4. A veni cu justificări idioate, de genul: vai, a fost pîngărit imnul național, vai, în fața căruia ar fi trebuit să cădem toți în genunchi, ca în fața sfintelor moaște, nu să fluierăm, ei bine, o astfel cugetare superficială, de juni cominterniști, activînd în “tînăra gardă”, juni cărora li s-a implantat în vintre comportamente de slugi zeloase, e demnă de neamul lui Gîgă Patriotardu!
Oare nu e de o mie de ori mai alertant ca o liotă de descreierați, care se dau guvernanți, să se flencăne triumfalist pe sub steaguri, în timp ce nația este adusă în pericol de dezintegrare? Ăștia, retorii ăștia de ocazie, cu mintea de găină zăpăcită, nu văd pericolul real? Ei nu, de unde atîta viziune, căci ei, fie sunt argații prea-devotați, care papă mei de la buget, fie sunt mici cominterniști crescuți în spiritual fățarnic al sloganurilor prelung sunătoare și complet goale de conținut. Cînd le văd moacele spășite, la depunerea coroanelor de flori, în amintirea eroilor care… etc, etc… m-apucă voma!
Personaj tipic? Uitați-vă la rictusul împietrit, de comediant bîrzoi, care face pe sobrul mamii, al “generalului” de ogradă, Oprea – mă, rog, mafiotul lui Năstase, pe care l-a înfiat taman ăla care-l incrimina, pînă mai ieri, de corupțiune – uitați-vă la el, zic, și realizați ce ridicoli sint cei care fac pe indignații lu pește atunci cînd se fluieră în prezența imnului ăla. De parcă, muritori de foame fiind, imediat ni se umple mățicul la auzul seraficei muzichii! Nu ar fi mai bine fără imn, dar cu statutul de ființă omenească neterfelit de către patrioții lu Pazvante?

4. A da proștilor și șemekerilor dreptul la cuvînt, înseamnă a deveni complice cu aeștia, a contribui, ca naivii idealiști, la propășirea strîmbătății și răului în lume. Ăsta care mîzgălește mai sus dă în gropi, săracu! Prestația lui scribologică insultă ideea de scris precum și pe cea de luciditate și responsabilitate omenească. Insistența căscăușeniei semețe ne-a tras înapoi cu veacurii. Eu nu i-aș permite nici să strănute, darmite să mai scrie.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-25 14:24:34
         
 
  http://www.reportervirtual.ro/2011/01/revolutia-lui-mos-teaca.html  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-25 13:06:37
         
 
  http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8237866-dezbatere-hotnews-povesteste-cum-fost-armata.htm

Dintre cei care comenteaza si nu au facut armata sub comanda pensionarilor protestatari, la link-ul de mai sus veti gasi marturii adunate in mod liber si necenzurat. Despre serviciul militar va pot povesti si eu, dar consider ca este inutil sa va amintesc despre conditiile de lagar de concentrare pe care le asigura armata in acea perioada. Va pot da informatia ca in toata perioada stagiului meu militar nu am tras decat 5 (CINCI) gloante. Trageti voi concluziile.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-25 13:03:22
         
 
  Si nu este vorba numai de imn, ci si de moment. Sa sarbatoresti unirea tarii exprimandu-ti dezbinarea este ca si cum ai trage aere in timpul unui moment de reculegere.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-25 10:12:01
         
 
  Daca in fata unei doamne te intalnesti cu dusmanul tau si iti dai drumul la gura, vorbind ca la usa cortului, arati lipsa de respect fata de acea doamna, chiar daca injuraturile nu ii sunt adresate ei. Normal ca acele huiduieli nu au fost adresate imnului, dar respectivii au demonstrat ca ii doare in cot de respectul datorat cantecului ce ne simbolizeaza tara. Iar tara merita mult mai mult respect decat respectul datorat unei doamne. Ca dovada ca acei "rebeli" stiu totusi ce inseamna respectul, cand preotul a inceput sa rosteasca slujba, atunci huiduielile si fluieraturile au putut sa taca pret de cateva minute. Semn ca, pe Dumnezeu il pot oarecum respecta, tara si insemnele ei nicidecum!
Sa inteleg oare ca Dumnezeu este mai presus decat tara? O fi. Dar pentru mine Dumnezeu si tara sunt unul si acelasi lucru.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-25 10:09:26
         
 
  La întrebarea din titlul textului eu aș răspunde că indivizii cau au huiduit sunt tot acei militari care au tras in populația civilă, la ordinul lui Ceaușescu, în 1989. Pensionarii de azi, creatorii socialismului stiintifico-fantastic de până în 89, adică pesonaje cu pretenții financiare cu statut special. Să fim serioși și să gandim logic. Dintr-o pensie de general de securitate putem plati de la patru la cinci profesori universitari și pe asistenții lor cu tot. Voi pentru ce variantă ați opta?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-25 02:14:14
         
 
  Domnule Peia,

Vă înșelați profund.

Le asigur tuturor libertatea de a se exprima, dacă respectă regulamentul dar nu intru în discuție decât de la o anumită valoare textuală în sus.

Dacă a scris ceea ce a scris mai sus credeți că poate depăși acest nivel? Atât că se va victimiza. (O să vedeți)

Credeți că dacă îi explici distinsului coleg că nu Imnul a fost huiduit și fluierat va înțelege? Și atunci, Cui prodest?

Poporul român este unul genial. Lasă inamicii și liderii deveniți inamici să-și epuiezeze tot arsenalul de răutate, prostie, ură, incompetență. Nu știu dacă mai sunt popoare care să aibă acest extraordinar proverb "Fiecare pasăre pre limba ei piere!" Dar noi îl avem.

Mai aveți puțină răbdare. Și "efectul Bobu" se va vedea din nou.

Cu o formulare ca aceasta "Este că nu mai zici nici pîs cînd cretinoizi ca ăsta" aveți toate șansele să pierdeți orice dispută chiar dacă pe fond puteți avea dreptate.

Violența este efemeră și nu poate avea decât efecte efemere.

Cuvândul, adevărul și adeziunea sinceră la cuvânt sunt infinit mai puternice decât orice tanc!


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-25 02:02:16
         
 
  Este că te-au îngenuncheat colorații ăștia oranj, mr. Corbu? Anume, aleodorii ăștia movalii care au dat buzna pe-aici și-și debitează tîmpeniile propagandistice și patriotismul mărunt și libidinos, de proveniență ceaușisto-băsistă?
Este că ți-a cam intrat frica-n oase, cu tot saitul matale care crede în libertatea și gentilețea scopită a cuvîntului, mr. Corbu?
Este că nu mai zici nici pîs cînd cretinoizi ca ăsta, care debitează gargara de mai sus, joacă țurca taman în bătătura matale eco/ideo/moftologică?
Ți-a pierit graiul, este?
Apăi de, e cazul să afli că războiul nu se face cu lifte ca ăsta de mai sus, care gîndește cu posterioru' creierului, ci cu soldați adevărați, care nu fac pe ei cînd trebuie să dea un atac la baionetă!
Dar... ce să mai vorbim? Cu morală de fetițe de pension, o să ajungem să clamăm mila proniei și să plîngem unii pe umerii altora pentru că nu am aflat la timp că lupii se împușcă, nu se cresc în rezervații, sperînd că se vor domestici!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-01-25 00:23:26
         
 
  Latunski, ai fost si sergent in tragere?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-01-24 20:04:46
         
 
  Și în asentimentul meu! Că după ora 5 a.m, nu mai aveai loc de ei, toate trupele de uscat năvăleau în bodegile patriei și se transformau în trupe de umed.
Cu un singur fapt nu pot fi de acord: nu trebuiau să-i taie din pensie colonelului Alexandru Ioan Cuza, că are rate, greutăți și amante.
Sergent în retragere, Latunski.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-01-24 19:30:54
         
 
  O analiza realista, esti in asentimentul meu, felicitari!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-01-24 18:49:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE