FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Băsescu mă plictisește cu pretențiile lui
Text postat de Andrei Florian
Băsescu a început să plictisească. Spre exemplu, astăzi am aflat că președintele dorește să respectăm hotărârea Înaltei Curți de Casație și Justiție cu privire la recalcularea pensiilor torționarilor comuniști din securitate sau din armată. Aveți idee ce pensie are un torționar al securitații? Chiar așa, se găsește vreunul pe acest site? Aș dori să-i ascult părerea.
Se mai îndoiește cineva că armata a tras în populația civilă în anul de grație 1989?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei, sunt destul de intelept sa ma tem si destul de nebun sa vorbesc. Sper sa ma opresc inainte sa fac "hhh".  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-25 11:13:05
         
 
  Andrei, sunt bine! Am inteles ca esti nemultumit de atitudinea basesciana. Intrebarea mea este simpla: Ce ar fi trebuit, dupa tine, sa faca Base? Binenteles ca poti, din pricina spleen-ului, sa nu imi raspunzi!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-01-25 07:59:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cristi, n-am crezut ca tocmai tu să sari de partea dictatorului. Dar, cum bănuiesc că ești în acord cu poziția domniei sale, acum mă simt și mai plictisit. Desigur că nu vă propun nimic, nici ție și nici domniei sale, pentru că poltica ecoliterară a site-ului nu-mi permite să mă exprim atât de direct pe cât mi-aș dori.
In rest, esti bine?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-25 01:47:15
         
 
  O intrebare:

Care este propunerea ta Andrei? Ce ar fi trebuit sa faca Base?

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-01-24 16:03:29
         
 
  D-le Buricea, cu asta sunt de acord. Dar sa afirmi ca toti pensionarii militari sunt fosti tortionari, mi se pare un pic cam absurd.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-23 20:33:34
         
 
  Pentru prima dată consider că pensiile tuturor militarilor (armată, poliție, SRI, judecători, procurori, etc) trebuie recalculate și aduse la limita bunului simț, mai ales că pe perioada funcționării acestora n-au contribuit cu nimic la fondul de pensii. Este rușinos și lamentabil pentru toate mijloacele mass media că, de mai multe săptămâni, "deplâng" tăierea pensiilor nerușinate, uitând că majoritatea salariilor celor care incă lucreaă sunt de cca 2-3-4 ori mai mici decât pensiile nemeritate ala militarilor
Ca exemplu, eu am rude apropiate care au lucrat în poliție și SRI care au prensii peste 4500 lei iar eu, conferintiar univ in funcție, am un salariu diminuat de cca 1800 lei...
Este normal și moral așa ceva "tovarăși"?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-01-23 16:53:56
         
 
  Sa inteleg ca identificati, la gramada, toti militarii pensionati cu "tortionarii comunisti din securitate sau din armata"?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-23 11:47:03
         
 
  Bine argumentat, mulțumesc de feedback!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 23:47:51
         
 
  Despre textul dumeavoastră: fariseism.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 23:40:42
         
 
  Domnule Cristescu, cu tot respectul va amintesc ca aici vorbim despre textul meu si nu despre al dumneavoastra.
Daca doriti, putem redeschide discutia sub textul dumneavoastra, adica acolo unde argumentam faptul ca nu puteti fi obiectiv din moment ce sunteti ombilical legat de o anume institutie.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 23:36:59
         
 
  Argumentația este așa de simplă că până și naivii ar putea să o înțeleagă: legătura cu textul meu! Atât. Dacă vă este greu să înțelegeți spuneți și detaliez. Accelerația gravitațională este, tot un adevăr, 9,8 m/s2, 2+2=4 tot un adevăr, etc. Ce legătură are adevărul spuselor dumneavoastră, asemeni adevărurilor menționate de către mine, cu textul meu? În afară de, probabil, legea ataracției universale!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 23:19:58
         
 
  Domnule Cristescu, este pentru prima oara cand va cer sa va argumentati parerea. Exagerez?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 23:11:36
         
 
  Fariseism.
Sunteti incurabil.
Punct.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 23:10:28
         
 
  Dacă va referiți la Dan Radu Rușanu, nascut pe 25 mai 1950 în București, ministru secretar de stat, membru al Guvernului și președinte Eximbank Romania, adică senatorul PNL, Dan Radu Ruseanu și la fiul rectorului-președinte Bondrea și totodată prorectorul Aurelian Bondrea, precum și prorectorul Manuela Epure , anume cei trei dintre cei 35 de profesori universitari unși in mod ilegal de Universitatea Spiru Haret, atunci aveți dreptate. La ei m-am referit, și nicidecum la dumneavoastră. Dar ca să nu mă acuzați inutil, ei bine, aflați că Google știe mai multe decât mine. Nu trebuie decât să îi cereți să caute.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 22:47:00
         
 
  PS. Statutul meu nu putea fi amenințat pentru că nu are carențe. Eu vorbesc de un principiu. Care, probabil vă scapă. Pentru că dacă aș legitima acea încălcare, mâine, "jurnalistica" dumneavoastră ar putea aborda statutul pe care îl are nepoțica mea, mama mea, străbunicii mei, etc! Iar eu desfid un astfel de "jurnalism" în afara eticii!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 22:35:31
         
 
  Fariseism.

Nu eu am scris sub un text de-al dumneavoastră mizeria pe care ați scris-o dumneavoastră sub un text de-al meu. Iar eu nu voi legitima niciodată o astfel de mizerie care este, în fapt o ticăloșie. Ce legătură avea DRR cu textul meu? Eu am făcut vreo legătură înttre slujba dvs și biletul la ordin cu care s-a garantat cumpărarea unui hotel cu hotelul însuși înainte de a fi cumpărat?

Prezentați-vă scuze și vă stau la dispoziție oriunde, oricând, în orice condiții și pe orice temă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 22:29:49
         
 
  Domnule Cristescu, dacă ați fi avut curiozitatea să îmi cititți textele, astăzi, acum, discuția noastra s-ar fi derulat pe alte coordonate. Nu am nicio reținere să îmi recunosc greșelile, atunci când le fac, dar nu voi accepta nicionată, sub nicio formă, să mă umilesc.
Faptul că v-ați simțit amenințat de statutul meu de jurnalist nu mă privește.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 22:04:58
         
 
  După ce vă prezentați scuze public, pentru amenințarea, extratextuală și voalată pe care mi-ați făcut-o!

Nu am nicio reținere, niciun complex să mă întâlnesc, de la egal la egal cu oricine. Și în orice condiții!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 21:56:11
         
 
  Sunt musafirul dumneavostră, pe acest site, și mă supun regulamentului ecoliterar. După cum bine observați, nu am intenția să vă forțez ”mâna”. Aștept să vă reconsiderați poziția cu privire la o eventuală întrevedere.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 21:50:35
         
 
  Fariseism.
După momentul Emil Bobu.
Pâna atunci stau la dispoziția yesmenului Radu Moraru, idolul domniei voastre, oriunde și în orice condiții!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 21:37:37
         
 
  Domnule Cristescu, mă bucur că aveți inițiativa să mă comentați, bucurie de care m-ați văduvit in ultimul timp. Vă mărturisesc că sunt foarte curios să ne cunoaștem, în mod direct și personal. Poate lămurim între noi, ca niște bărbați ce suntem, că nu avem absolut nimic de împarțit.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 21:34:19
         
 
  Fariseism!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 21:27:31
         
 
  Mă bucur că sunteți sinceră, doamnă, și apreciez eleganța cu care vă susțineți convingerile. Sunteți liberă maine ? Aș dori să vă cunosc personal.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 21:27:01
         
 
  Năravul din fire n-are lecuire. Virginitate versus etică? Inteligentul vede manipulare de la o poștă. Subconștientul trădează.

Fariseism!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-22 21:22:25
         
 
  Elena Ștefan, pe cuvântul tău de fată mare?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 21:16:36
         
 
  Fariseism!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2011-01-22 21:14:08
         
 
  Și tot pentru amuzament, încercați să setați motorul de căutare Google pe ”căutare imagini” și cereți să caute după cuvântul ”Vadim”  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 18:51:45
         
 
  Pentru amuzamentul de sâmbătă seara, iată cine încearcă să ne reprezinte:
"Primarul sectorului 5, Marian Vanghelie, a declarat sambata, la intoarcea din vizita efectuata in Statele Unite, ca toate intalnirile pe care le-a avut au fost "foarte excelente" si ca "si-a implinit visul american". O delegatie a organizatiei PSD din Bucuresti, condusa de liderul filialei, primarul sectorului 5, s-a aflat la Washington, in perioada 18-21 ianuarie, la invitatia fostului ambasador american Richard W. Carlson, vicepresedinte al Fundatiei pentru Apararea Democratiei din SUA."
Sursa: HotNews
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 18:46:34
         
 
  "Nu exista decat o solutie: trebuie respectata hotararea Inaltei Curti de Casatie si Justitie" legata de oprirea recalcularii pensiilor militare, a declarat sambata presedintele Traian Basescu, citat de Realitatea TV. "Nimic in afara hotararii Inaltei Curti nu poate functiona", a adaugat presedintele
Sursa: HotNews
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-01-22 18:23:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE