FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
URĂRI 2011
Text postat de Emanuel Cristescu
"Europeea vă urează la mulți ani și să aveți creații cât mai valoroase"

Mesajul de mai sus a fost transmis, împreună cu un fișier .pps, atașat, multor membri ai site-ului. Mai sunt incă membri cărora nu le-a fost trimis și cărora le va fi trimis în perioada următoare, imediat ce sistemul de e-mail va permite.

Din păcate, multe e-mailuri s-au întors. Asta înseamnă, cred eu, că e-mailurile, din baza de date, nu mai sunt actualizate.

Vă rog să confirmați, aici sau pe e-mail: [email protected] primirea acelui e-mail iar pe cei care nu l-au primit îi rog să-și actualizeze e-mailul în baza de date.

Mulțumesc
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, domnule Cristescu, am primit mesajul cu felicitari. Mie mi-a placut montajul; imaginile, cuvintele, melodia formatiei Birds of Paradise, de aceea si persistenta acelei pasari pe tot parcursul montajului si in timpul vizionarii lui, ca un simbol.:)  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-01-15 10:17:47
         
 
  La mulți ani, Tania Ramon și Vasilica Ilie,

Vă rog să trimiteți un e-mail la
"[email protected]"
sau la "[email protected]".

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-09 23:19:51
         
 
  "Au fot trimise e-mailuri tuturor membrilor site-ului. Din păcate multe s-au întors. Probabil nu mai sunt actualizate, nu mai sunt valabile, etc."

La multi ani, Europeea( ma refer la toti membrii site-ului), la multi ani, domnule Cristescu! Eu nu am primit nimic. E-mailul meu este acelasi. Va multumesc pentru intentie. Un an bun pentru toata lumea!

 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-01-09 23:04:36
         
 
  Multumesc, in secunda asta a ajuns! Sa dea Dumnezeu ca urarile de acolo sa se adevereasca!

365 de zile de aici incolo fericite...ce bine-ar fi!

Inca odata multumiri respectuoase,

Veronica
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-01-09 22:28:51
         
 
  Au fost trimise e-mailuri tuturor. Cei care nu ați primit încă, trimiteți un e-mail la:

"[email protected]"

ori la:

"[email protected]"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-09 22:22:51
         
 
  N-am primit inca nimica....  
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-01-09 22:13:19
         
 
  Multumesc celor care au confirmat primirea mesajului, aici sau pe e-mail: [email protected]

Mai aștept:
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-09 21:40:16
         
 
  fisierul 2011.pps e o prezentare. dai click, porneste. fisierul .ppt nu e, iti prezinta toate slide-urile si iti permite sa faci setari, sa inserezi text, sunet, efecte, tranzitii si altele, dupa care poti sa-i schimbi extensia in .pps pt a putea fi utilizat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-01-06 16:47:07
         
 
  Power point știu de f mult timp și utilizez curent.
Daca acest pps este tot ppt înseamnă că știu. De ce sunt marcate diferit?

Mulțumesc pentru ajutor.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-06 16:25:47
         
 
  rectific, nimic periculos. in power point am invatat singur, din "help", mi-a luat 30', probabil, daca as fi fost ceva mai inteligent, imi lua 15.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-01-06 15:01:34
         
 
  Gh. Recheșan

"v-ați schimbat avatarul și lavra se va intitula cumva "americaneea"?"

Nu. Din păcate nu știu să elaborez astfel de pps-uri. Poate învăț.(dacă îmi dă cineva câteva hint-uri) Pur și simplu dintre mesajele primite de către mine, cel mai apropiat, contextual vorbind, de zona europeică mi s-a părut acela pe care l-am trimis. Trimiterea unui stfel de mesaj cu ocazia diverselor sărbători se înscrie în trendul tradiției, al modelului cultural, al respectului reciproc, etc. și, de ce nu?, al unui posibil protocol, adică o convenție de tipul "bună ziua".

Aștept din partea domniei voastre ceva nechicios. Cel puțin ca model.

Radu Ștefănescu,

interesantă precizareaambiguizabilă: "nu conține nimic" Viruși, evident, nu-i așa? La mulți ani pentru Ștefan, din Ștefănescu!

Vă rog în continuare pe cei care ați primit mesajul, fie confirmați aici, fie cu reply la mesajul primit. Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-06 14:25:36
         
 
  primit o chestie festiva cu pasaroi si artificii multicolore de la robotul [email protected], scanat antivirus, e ok, thanks God, nu contine nimic  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-01-06 13:56:00
         
 
  Evrika! Am trimis, am primit, qui scribit bis legit!
E cam kitschios pipisi-ul și n-are diacritice, da' e-n ton cu atmosfera festivă și prolifică ce se-instaură pe sait (zburătoarea e o acvilă americană cu gît alb nu corvus corvus, să-nțelegem că v-ați schimbat avatarul și lavra se va intitula cumva "americaneea"?)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-01-06 11:32:02
         
 
  La muți ani Tania.

Au fot trimise e-mailuri tuturor membrilor site-ului. Din păcate multe s-au întors. Probabil nu mai sunt actualizate, nu mai sunt valabile, etc.

Îi rog pe toți aceia care activează pe site și nu au primit mesajul cu atașament, să trimită un e-mail pe adresa "[email protected]" și li se retrimite mesajul.

Mulțumesc tuturor.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-06 07:19:12
         
 
  Aduc si eu urari de bine tuturor dar mail nu am primit nici eu, tin sa precizez. Si se pare ca suntem multi cei care suntem activi si totusi nu am primit acest mesaj.  
Postat de catre Tania Ramon la data de 2011-01-05 23:00:46
         
 
  Ooo!
Am primit urari si fisic, sunt bogata/ spiritual !
deci pot sa socializez la un nivel inalt :)

La multi ani si dv impreuna cu urari de impliniri si intelepciune sa aveti, dle Corbu !

//Interesant pps ati ales :)!
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-01-04 23:29:30
         
 
  Domnule Cristescu, n-am primit nici e-mailul și nici fișicul .pp$, atașat. Dați mai puțin, ca să ajungă la toată lumea!
Oricum, vă mulțumesc pentru urări și vă transmit reciproca.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-01-04 16:48:30
         
 
  Da, acum mi-am amintit perfect despre ce este vorba. Dupa cum spuneam, propria nesimtire o uiti imediat, pe a altora nu o uiti niciodata...
Recunosc, dar nu stiu daca si cum pot indrepta magaria de atunci. "Porumbelul" iesit din gura, se pare ca nu-l mai pot intoarce inapoi. Daca exista un mod de a va oferi satisfactie, in afara de SCUZELE MELE SINCERE, va rog sa-mi spuneti si ma voi conforma. Chiar si daca asta ar insemna sa va scutesc pentru totdeauna de prezenta mea de pe site-ul d-voastra. Un singur lucru nu pot face: sa-mi pun botnita la gura. Filtru, sa nu mai scap asemenea mizerii, da, dar botnita niciodata.
Va doresc o seara placuta!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 01:02:24
         
 
  Domnule Cristescu, din punctul meu de vedere, nu suntem buricul Universului si exista mii sau poate milioane de planete locuite si rase inteligente, noi fiind abia una aflata in pragul copilariei. Faptul ca toate vechile povesti si mituri vorbesc despre "care zburatoare", "care de foc" si fel de fel de zei, zeite, semizei, fiinte fantastice samd, inseamna ca in trecut aceste civilizatii ne-au vegheat (si ne vegheaza inca) cresterea si dezvoltarea. Poate ca multe descoperiri nu au fost descoperiri ci daruri facute de fiintele respective. Ori, daca exista civilizatii mult dezvoltate, nu ar putea sa ramana nevazute decat daca ar avea o conducere unitara si nu ar avea situatii de conflict. In cazul acesta, mi se pare firesc ca si popularea pamantului si dezvoltarea rasei umane au fost facute in mod organizat, si pamantul a fost impartit in zone repartizate la diversi "ingeri", "zei" sau cum s-or mai fi numit. Si fiecare astfel de zeu si-a lasat cartea sa, religia sa samd. Si de aceea fiecare carte a religiei spune adevarul. Bineinteles insa ca nu am putut eu, ca simplu om, sa verific toate afirmatiile, din toate cartile religiei. Nu cred ca aveti pretentia asta! Tocmai de aceea, prefer sa discut concret, fiecare afirmatie in parte. Discutarea in bloc nu cred ca poate duce la vreun rezultat, in afara de cearta.
Si daca sunt pe un site literar, este pentru ca am crezut si inca mai cred, ca pe acest site voi intalni intelectuali, oameni cu care pot discuta si care ma pot combate logic si organizat. Nu pentru ca imi place sa ma contrazic, ci pentru ca nu vreau sa ma ratacesc in aflarea adevarului. Daca voiam "adepti", ramaneam pe site-urile religioase, adica taman unde ma trimiteti si de unde am plecat ca m-am saturat de incuiati.
Deci nu tin neaparat sa am dreptate, dar tin neaparat sa discut pe argumente. Ori, cu toata aprecierea pe care vi-o port, pana acum nici domnia voastra nu ati facut asta. Va descurcati insa excelent sa ma jigniti. Multumesc!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 00:57:00
         
 
  "D-le Cristescu, cu tot respectul, textul Constitutiei precizeaza clar despre ce fel de majoritate este vorba. Insa, ca sa pricepi, trebuie sa fii ori jurist, ori sa ai o logica buna. Deocamdata, ati dovedit ca nu aveti nici una, nici alta! Mai mult chiar, de vreme ce problema este mediatizata si s-a precizat clar despre ce majoritate este vorba, inteleg ca ori nu ati urmarit subiectul, ori nu aveati proteza auditiva reglata bine. Totusi ati deschis o discutie despre, aici, in calitate de sef de trib. Asta imi explica mie niste probleme intestinale pe care le am.
Multumesc!
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-25 08:08:28"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-04 00:46:06
         
 
  Nu-mi amintesc cand si cum v-am jignit, desi nu neg ca este posibil sa o fi facut. Dar cred ca ati observat si domnia voastra ca in viata este usor sa jignesti si greu sa repari ce ai stricat, in plus jignitorul uita imediat, jignitul niciodata. Pe de alta parte, postura d-voastra de proprietar si a mea de simplu tolerat, face ca scuzele pe care vi le prezint sa para oricum nesincere, desi extrem de umilitoare pentru mine. Cu umilinta sunt de acord, cu nesinceritatea lor, nu.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 00:38:05
         
 
  Domnule Cristescu, in ciuda parerii pe care o aveti despre mine, un anumit comportament al domniei voastre m-a convins ca meritati respectul meu. Stiu ca este periculos sa acorzi respect neconditionat unui om, pentru ca, mai devreme sau mai tarziu, te va durea, dar ce ar fi viata, fara un pic de durere!
Referitor la starea de fericire (pentru ca este doare o simpla stare), apelez la ea doar cand ma covarseste durerea intrebarilor. Si va asigur ca am multe. Sa zicem insa ca, cinstit din fire, prefer sa acord prezumtia de nevinovatie "en gros" si sa judec "en detail". De-asta am spus ca toate acele scrieri sunt adevarate. Ma indoiesc insa ca ati fi dispus sa discutam concret pe silogisme particulare si nu pe generalitati. Ma indoiesc nu pentru ca nu va apreciez, ci pentru ca sunteti un om de cultura, un erudit, iar eu sunt un simplu prost pentru domnia voastra si discutia cu mine vi s-ar parea deranjanta, suparatoare, obositoare si nelalocul ei.
Totusi prefer sa abordez fenomenul religios din perspectiva logica.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 00:32:22
         
 
  PS. Scuzele prezentate au o condiționalitate și o doză de iezuism. M-ați jignit direct și personal fără să aveți vreo motivație. Pentru acele jigniri așteptam să vă prezentați scuze. N-ați făcut-o. Așa că acum este tardiv.

Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-04 00:23:33
         
 
  Domnule MTL,

Sunteți un om fericit. Ubicuitatea, pretutindenitatea, adică omniprezența, probabil, vă oferă răspuns la orice întrebare. Pentru că nu pot fi adevărate afirmațiile contrarii. Pentru că mai există și logică și silogism și credință. Când cineva crede în orice ori în toate mi-este teamă că, de fapt nu crede în nimic!

Vă doresc succes și vă sugerez, ca aici, să vă concentrați mai mult pe literatură și cultură. Sunt multe site-uri specializate. Dacă aveți probleme vă pot indica eu câteva. Evident religia este, când nu este numai credință sinceră, cel puțin un fapt cultural. Oricum în ambele cazuri trebuie respectată ca atare. Însă dacă v-ați propus să faceți prozeliți aici, cred că nu ați ales cea mai bună metodă și, în plus, v-ați demonstrat, cel puțin în comentariul de mai jos, lipsa de competenâă în materie.

Succes și vă rog să țineți seama de recomandările mele. Cum se deduce și din titlu, vă aflați pe un site literar. Așadar, puteți aborda fenomenul religios din perspectivă literară.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-04 00:21:01
         
 
  Gheorghe, chiar sunt genial...in comparatie cu altii.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 00:11:47
         
 
  minți tudorele,
Nu am intrat pe pagina ta deloc, dar văd că în continuare te preocupă nemotivat persoana mea...nu merită, fă-ți de lucru cu biblia și ideile-ți strălucite, arată-ți potențialul și nu te sinichisi de ce spune lumea, doar ești genial, nu?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-01-04 00:07:47
         
 
  Mai mult chiar, domnule Cristescu, pentru mine la fel de adevarat este si Coranul, Epopeea lui Ghilgames, spusele lui Zarathustra sau invataturile lui Buda.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 00:06:43
         
 
  Stimate Gheorghe Rechesan, tocmai am primit al nu stiu catelea comentariu de dupa "nu-ti mai fac nici un comentariu" din partea domniei tale. Si sigur o sa mai primesc si altele. Si imi face placere. Se pare ca nu si domniei tale.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 00:03:10
         
 
  Domnule Cristescu, daca doriti scuze pentru modul cum am inteles sa raspund unor provocari deloc ortodoxe ale unor distinsi colegi, sa stiti ca sunt de acord cu domnia voastra: oricat de urate ar fi fost provocarile, nu trebuia sa-mi pierd controlul de sine si sa devii necivilizat. Credeti-ma ca lucrez la asta si voi lucra. Asa ca, iata, va prezint oficial, daca asta va este dorinta, SCUZELE MELE!
Privitor la disputa religioasa, adevarul biblic este ca un diamant cu mai multe fatete. Fiecare Biblie contine una sau mai multe fatete ale acestui diamant, in functie de preferintele si credinta cultului respectiv. Consider deci ca raspunsul la contradictia sesizata de domnia voastra este: toate sunt "biblia adevarata".
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-04 00:00:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Acest anunț mascat mi se pare o încercare neîndemînatică de recensămînt; cîți dintre cei 1135 de useri sunt activi, oare? Cred că ar trebui să vă îngrijoreze faptul evident că ultimele sosiri nu sunt nici măcar mediocre.
lăzărel tudorel,
Doar am stabilit că nu te voi mai pomeni pe-aici(și nici aiurea)Toarnă-ți ideile brute și efervescente cum vrei, dar fă bine și nu îmi mai pomeni numele, n-o să te-nvrednicești să primești vreun comentariu din partea-mi, cred că bănuiești de ce; dacă nu știi motivul, am să ți-l spun în particular deși e pierdere de vreme să te lămurească omul de ceva.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-01-03 23:52:13
         
 
  Distinse coleg MTL,

1. Nu mi te mai adresa cu formula "maestre"

2. Evaluarea textelor aici se face voluntar și este de tip peer review. Și fiecare comentează, în timpul liber, ori în timpul pe care îl alocă acestei activități, ceeace crede că rezonează cu sine, ceea ce crede că este valoros ori nu sau, evident, ignoră. Eu am profitat de aceste zile și mi-am petrecut mai mult timp pe site. De mâine timpul îmi va fi drastic restricționat.

3. În ceea ce privește prezența domniei voastre aici, aștept mai întâi scuze. Credibilitatea unui om se pierde într-o secundă, și domnia voastră ați făcut-o din plin, la intrarea pe acest site. Și se recâștigă foarte greu.Așadar să mai vedem.

4. Totuși, ca să nu spuneți că vă ignor total, în disputa, să-i zicem, religioasă, pe care încercați să o inițiați, vă sugerez să meditați la analiza contradicției inițiale care ar trebui să preceadă orice dispută de natură biblică. Și anume, care este, dintre multiplele variante de Biblii, Biblia legitimă. Pentru că sunt atâtea religii, culte, confesiuni care pretind că o anumită Biblie este "Biblia adevărată" încât, ca o consecnță firească, fiecare poate fi pusă sub semnul dubitabilității!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-03 23:50:38
         
 
  Maestre Emanuel Cristescu,
daca tot este un atelier literar, m-as astepta ca, macar din respect, fiecare text, de orice factura si valoare, sa primeasca un cat de mic comentariu din partea unui critic. Fie si "celebrele" comentarii gen "prozodia e varza". Bine ar fi ca textul sa fie comentat atat dpdv al continutului, dar si al formei, dar cred ca deja cer prea mult. Bineinteles ca se pot face exceptii in cazul majoritatii textelor mele, cand ma intereseaza in special sa transmit o idee, sa o rostesc doar pentru a fi auzita si nu pentru altceva, fapt pentru care chiar evit sa o slefuiesc prea tare, de frica sa nu devina ambalajul mai pretios ca ideea insasi. Dar majoritatea celor care scriu aici, doresc mai ales sa fie comentati, ca altminteri, doar sa scrie pe pereti, se pot duce pe oricare alt site.
Cat priveste tinerii, ca sunt intampinati cu "dragalasenii" gen Rechesan sau sunt nebagati in seama, rezultatul cred ca va fi acelasi.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-01-03 23:27:07
         
 
  Mai este un singur esantion de e-mailuri, cca 100, la care urmează să fie trimis mesajul. Sistemul va permite acesta peste cca 24 ore.

Astă saeară au fost trimise 9 grupuri de e-mailuri, la aproape 500 membri. Din păcate multe mesaje s-au reîntors. De aceea v-aș ruga să vă verificați e-mailurile și să confirmați aici ori cu reply dacă ați primit. Dacă nu vă rog să vă reactualizați e-mailurile.

Mulțumesc și încă o dată la mulți ani. Îmi doresc mult ca Europeea să redevină un spațiu elegant, prietenos și de ținută. Exigența valorică nu trebuie să conducă la aroganță și conflicte. Poate conduce la polemici însă polemici de idei din care membrii mai tineri să aibă ce învăța.

Și mai îmi doresc mult ca tinerii să revină ori să vină pe site. Oricât de valoroși am fi dacă suntem un cerc închis și dacă tinerii nu sunt integrați în acest sistem efortul nostru este în mare parte inutil.

Personal, voi strânge din dinți și voi răspunde cât mai rar hărțuielilor iar când regulamentul va fi încălcat voi reduce nivelul indiferent de valoarea textuală, indiferent de nume.

PS. dacă aveți mai mult timp căutați pe google modele de polemici antologice și postați câteva aici.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-01-03 23:12:37
         
 
  La Multi Ani!

Multumiri d-le Cristescu pentru intentie, nu mi-am schimbat adresa email, dar n-am primit nimica. Cum insa intentia conteaza, ma bucur de ea si va urez si eu un 2011 plin de realizari!

Cu aceeasi stima,

VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-01-03 17:33:23
         
 
  Multumiri pentru urari !
La multi ani, si dumneavoastra si toate cele dorite pe 2011.
Nu am primit email, cu toate ca adresa este la profilul meu.
Numai bine,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-01-03 17:30:32
         
 
  La mulți ani tuturor!
Nu am primit niciun mail de la Europeea. Adresa mea:
[email protected]
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2011-01-03 15:23:18
         
 
  Eu am primit e-mail, vă mulțumesc !  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-01-03 11:30:59
         
 
  D-le Cristescu, vă doresc un an prosper, cu sănătate, realizări și multă, multă dragoste, din partea tuturor. Avem nevoie de un pic de dragoste... în plus.

LA MULȚI ANI.

Cu stimă
Elena Toma
 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2011-01-03 11:20:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE