FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Revenirea combinagisticii hrebenciuc-orwelliene
Text postat de Emanuel Cristescu
Dezastruoasa politică practicată de PTB, Partidul Traian Băsescu, iată, a dus la revenirea pe cai mari a ceea ce nu cu mulți ani în urmă detestam cu toții (nu atât de mult cât detestăm acum regimul ticăloșit legalizat) și anume pesederizarea României, aroganța mergând până la a afirma "Dumnezeu e pesedist" generalizarea corupției, etc. Este adevărat acel regim nu era unul și incompetent cum este actualul!

Mă îngrozesc la gândul că Parlamentul va deveni unicameral pesedist. Revenirea combinagisticii hrebenciuc-orwelliene ca șansă pentru "renașterea României" îmi dă fiori reci.

Ce șanse mai avem?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce naiba e PTB? N-am prea urmărit știrile săptămîna trecută(de fapt nu le mai urmăresc de la chestia aia cu algortimul aritmetic-parlamentar-anastasian)chiar și-a tras matrozu partid? E groasă rău atunci.
Cu unu de speța lui Florian n-are rost să intri în controverse; ăștia oranj în ceru' gurii știu tot, combat tot, nimeni nu le poate demonstra nimic...e un tipar, parcă i-a clonat cineva; îi recunoști imediat; fîlfîie anticomunismul, bolborosesc demagogic pe tema naționalismului sunt mai români decît majoritatea dintre noi numai clămpănind din fălci, doar-doar le-o pica o fărîmitură din botu' stăpînului și ceea ce e mai grav au o agresivitate înăscută, un soi de extremism sui-generis de cea mai roșie sorginte.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-17 23:17:38
         
 
  Andrei Florian,

Iata cel mai elocvent citat:
"Domnule Piea, voi incerca sa va explic altfel.
Inchipuiti-va ca un copil provenit dintr-o familie de sectanti ar ajunge in spital intr-o stare foarte grava, iar, pentru a-i salva viata, medicii cer consimtamantul parintilor in vederea unei interventii chirurgicale. Parintii copilului refuza sa isi dea consimtamantul, dar medicii executa operatia cu succes iar copilul isi revine.
Acelasi lucru se intampla in ziua de astazi cu Guvernul Romaniei care executa operatia pe aparatul de stat, un aparat obez si bolnav, provenit din parinti comunisti.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-25 14:25:26"

- raspunsul tau la comentariul lui Ioan Peia (cred ca stim cu totii la ce eveniment din istoria recenta face referire)
"Întrebarea, pe care ai ocolit-o, așa ca și maeștrii voștri în minciună, era: E BINE CĂ SE FURĂ PE FAȚĂ ÎN PARLAMENTUL ROMÂNIEI?
Păi dacă așa, fără pic de jenă, suntem prostiți, apoi ce faceți voi în spatele cortinei?!
Da', dar am uitat că sunteți sub acoperire!
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-25 14:17:20"

in completare cateva consideratii:

1. Nu vreau sa te atrag in capcana unei pledoarii speciale (desi solicitand exemple concrete tu ai facut primul pas), dar nimic nu justifica dialogul de mai sus... Metafora folosita, nu numai ca nu iti ascunde prozelitismul, dar este de-a dreptul obscena prin cinismul cu care legitimizeaza puterea discretionara pe si-o aroga PTB... Pot intelege sustinatorii lui PTB bine intentionati ce isi hranesc iluziile cu povestile gogonate despre moguli si comunisti. Tu insa esti lucid si, dupa cum se vede, angajat...

2. Mai sunt si alte exemple dar palesc in fata exemplului de mai sus...

3. despre "obsesia rosie": Andrei, iti atrag atentia ca trebuie facuta o distinctie clara intre comunismul ca ideologie si comunismul ca regim. Termenul folosit fara alte precizari clare lasa loc unor ambiguitati ce pot innoda mintile mai slabe. Ca sa intelegi ceea ce vreau sa spun iti pun o intrebare (retorica): putem acuza credinta crestina pentru crimele Inchizitiei? Discutia despre credinta crestina o purtam pe taramul filozofiei religiilor, discutia despre Inchizitie o ducem pe taramul istoriei (si al justitiei :)).

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-17 21:37:39
         
 
  ...desigur Andrei. Revin pe seara!

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-17 17:02:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Aici, în Transnistria, mi se fîlfîie de disputele voastre politice. Ca o expresie a rezistenței din mințile românilor, dacă Transnistria nu ar exista ea ar trebui inventată. Totuși, abia aștept să se împlinească profeția lui Boc (din decembrie 2003): "Cei din opoziție cad de pe o scenă și cei de la putere cad de pe scena politică". Dixit!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-10-17 15:16:39
         
 
  Cristian, daca ai mintea limpede si poti sa iti sustii argumentat afirmatiile dupa care retorica mea ar fi legata de principalul partid de guvernare,PDL, sau de presedintele ales al tuturor romanilor de pretutindeni, domnul Traian Basescu, te rog sa o faci. Altfel, stupiditatea unei asemenea afirmatii este evidenta si nu cred ca ai judecat-o prea mult.
Ca sa te ajut, iti sugerez sa dai citate din comentariile sau textele postate de mine. Altfel, consider ca esti un mincinos de cea mai joasa speta. Glumesc! Mai exista unul, cu o speta mai jos decat tine :))
Hai, curaj! Incearca sa iti sustii afirmatia cu argumente inteligent formulate sau cu cuvintele tale, nu conteaza.

Te rog sa nu imi arunci argumente dupa principiul ca cine nu scuipa si nu ii injura birjareste pe acestia ar avea retorica legata indisolubil de ”PDL & Traian Basescu :)”, ca nu tine. Vreau argumente inteligente insotite de citate.
In cazul in care vei reusi, te voi mai ridica cateva spete
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-17 14:49:38
         
 
  In sfarsit din retorica lui Andrei Florian a disparut PDL & Traian Basescu :). Ramane obsesia rosie, din pacate...
P.S. Constructia asta patriotarda frizeaza genialitatea: "Romanii care au apucat sa treaca granitele tarii, spre vest, spre lumea civilizata, atunci cand se intorc, stiu bine ce isi doresc sa devina Romania"...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-17 14:34:27
         
 
  Nu va impacientati inutil. E adevarat, Romania se desprinde cu greu de comunism, pentru ca inca sunt multi dintre ei printre noi, dar se desprinde. Sunt pensionarii care voteaza cu PSD, parintii generatiei active de astazi. Sunt oameni normali, dar pe care comunismul i-a defectat grav. Sunt cei care i-au primit cu flori pe mineri, muncitorii la IMGB, femeile de la APACA, turnatorii la securitate, securistii, etc. Sunt multi, ar spune Lapusneanu, dar nu mai au vlaga de odinioara si nici sprijinul tancurilor rusesti. Romanii care au apucat sa treaca granitele tarii, spre vest, spre lumea civilizata, atunci cand se intorc, stiu bine ce isi doresc sa devina Romania.
Altfel, Iliescu a simtit din timp pericolul si a inteles ca partidul care va da primarul Bucurestiului va castiga si parlamentarele. Din acest motiv l-a chemat la ordine pe Oprescu, iar doctorul s-a conformat militareste, asa cum bine a invatat de la tatal sau, generalul. Bucurestiul va fi campul de lupta intre generatia de tineri care isi doresc libertatea, civilizatia si prosperitatea vestului si generatia de bolsevici ancorati in sinergia faptelor, ocolind menadrele concretului cu speranta ca isi vor mai mentine pensiile nesimtite.
Comunistii au pierdut din momentul cand au ales sa renunte la lupta in planul ideologic si sa isi cladeasca vile de prost gust din pensii de lux.
Comunistii mai au un singur prieten, postasul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-16 23:17:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE