FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Stupideea
Text postat de Emanuel Cristescu
Un potentat al regimului Ceaușescu, atunci când nu mai era nimic de făcut, afirma „am fost un dobitoc” Și economia națională nu fusese subminată, datoriile României nu erau pentru trei generații, corupția era ca și inexistentă, conducerea României nu era făcută după principii mafiote, of shore-urile erau necunoscute românilor, sinuciderile nu atinseseră proporțiile de astăzi, și genocidul era doar manipulatoriu iar toată lumea ura acel regim care era, pe bună reptate, detestat în țară și în afară.. Și, cu toate acestea, individul, pe bună dreptate, a afirmat: „am fost un dobitoc” Nu știu dacă a fost o asumare sinceră ori una laș-interesată.

Încă un miliard deficit în luna august, România este blocată, sinuciderile se țin lanț, economia este în executare silită, protestele se țin lanț, emigrația a atins cote inimaginabile, disperarea au ajuns obișnuință, a dispărut orice urmă de speranță!

Stupideea, doar ea, poate explica realitatea. Incredibilă, dezastruasă și, cu toate aceastea, susținută. De fanatici? Ori de oameni lucizi? Au dreptate cei 15% care susțin un regim, în opinia mea, muribund, ori noi cei 85% suntem niște dobitoci?

Oare mai este ceva de făcut?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnule Popescu, poate e asa cum spuneti, dar pentru a nu-i impinge pe altii la depresii urmate de ganduri sinucigase, va rog sa permiteti cititorilor dvs. sa va considere catrenele un fel de haiku-uri sui-generis.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-06 23:24:08
         
 
  Mai numărați o dată. Sunt patru versuri. Adică un catren (nicidecum un haiku; nu mă pricep să scriu, nu să lecturez!) în care îi spuneam domnului care m-a invitat să scriu un haiku că nu mă pricep la scris haiku-uri. Adică mă invita la sinucidere, ca să înțeleagă și domnia voastră. Apreciez grija pentru posibilul meu debut și conexiunile culturale excepționale, elitiste aș zice, pe care catrenul meu vi le-a produs.  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-10-06 19:53:13
         
 
  domnule A Popescu, haiku-ul dvs imi aduce aminte de un catren din vremea cataniei:

"haiku mine-n dealu spirii
sa te-nvat tabla-nmultirii,
eu pe burta, tu pe spate,
avion cu 4 roate".

altfel, debutul dvs. mi se pare promitator
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-06 17:19:38
         
 
  Domnul Recheșan mă invită într-un domeniu în care nu mă pricep

Iată, domnul Reche cu
Excedență de IQ
Mă îndeamnă la haiku
Adică la sepuku!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-10-06 14:43:08
         
 
  er.PĂLEȘTE  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-04 14:31:05
         
 
  D/le Alex Popescu,aka I.Corbu, alias Elena ștefan
Încercați cu un haiku, ceva în genul:

Mă doare rima
Toamna plăește-n catrene
Iarbă albastră
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-04 14:30:44
         
 
  Lui Corneliu Traian Atanasiu, pentr:
„Stupideea, doar ea, poate explica realitatea."
În fine, ați găsit adevăratul nume al site-ului. Felicitări!”

Când Corneliu Traienică
Scrie în Europeea,
Secțiunea, va să zică,
Este clară: Stupideea!
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2010-10-04 14:09:34
         
 
  Am invatat ca lacrimile amare nu-ti aduc codrii de paine inapoi, cum nici injuraturile nu te umplu de bunatati. Am invatat ca cine seamana sange, tot sange culege. Iar lucrurile acestea le-am invatat stergandu-mi casul de la gura. Si am mai invatat ca apele tacute sapa defilee mai adanci.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-04 09:54:02
         
 
  Consideră ce vrei, Lăzărică, dar relaxarea care te cuprinde în clipa cînd vorbești de situația tragică a milioane de românași, mă face să cred că nu chiar verși lacrimi amare după un codru de pîine, ci stai bine-mersi pe un post bine remunerat de către portocalii tăi iubiți!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-04 01:49:04
         
 
  Consider ca sursele mele de venit nu sunt relevante pentru situatia tarii.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-03 23:42:38
         
 
  Măi Lăzărică,
Eu te-ntreb de Tanda și tu-i dai cu Manda?
Cunosc tehnica, e specifică portocaliilor, dar eu repet întrebarea: ce ești și din ce trăiești, ca să văd pe ce se bazează entuziasmul matale gospodăresc, ca să zic așa.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 22:53:23
         
 
  Corneliu, intra te rog pe `micul anunt umanitar` al lui Ioan Peia. De cand esti asteptat acolo pentru mici lamuriri. :) Multumesc.  
Postat de catre Tania Ramon la data de 2010-10-03 21:11:40
         
 
  "Stupideea, doar ea, poate explica realitatea."

În fine, ați găsit adevăratul nume al site-ului. Felicitări!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-10-03 21:06:54
         
 
  Deci pana la urma totul tine de burtica, domnul Peia? Sunteti flamand si de-asta strigati? Nu aveti caldura si apa calda? Este intuneric in camera domniei voastre si credeti ca afara ploua? Sau, mai rau, urla vantul prin ferestre si credeti ca afara sunt numai lupi iesiti la vanatoare? Va compatimesc atunci, dar argumentele foamei nu sunt argumente decat pentru pomana, nicidecum pentru o dreapta judecata. Atunci cand veti reusi sa va detasati de ceea ce se intampla, veti reusi sa judecati in mod pertinent situatia din jur.
Pana atunci, va recomand o iesire la birt, cu mici si bere. Si sa zambiti!
O zi senina!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-03 18:11:07
         
 
  Lăzărel,
E atîta bulibășeală ideatică în comul tău, că mi-e lene să-ți răspund.
Fă-te, tată, propagandist portocaliu, dacă nu ești deja.
Apropo: ne spui și nouă cu ce te ocupezi matale și ce parale îți asigură existența?
Ca să n-o mai tăvălim prin făină, p-acilea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 17:33:49
         
 
  Domnule Peia, de fapt voiam sa scot in evidenta faptul ca si acum, ca si pe vremea ninivitenilor, oamenii nu prea stiu sa deosebeasca stanga de dreapta, doar ca eu ma refeream la alta stanga si alta dreapta, adica la cea politica si credeam ca toata lumea va pricepe lucrul acesta.
Privitor la invierea mea, se pare ca numele mi-e profetic intradevar si am inviat atat cu mintea cat si cu trupul, reusind sa trec ca prin minune de cateva "mici" incercari ala vietii.
Privitor la articol si reactiile declansate, cel mai tare ma uimeste ca se incearca, intentionat sau nu, inducerea judecarii de catre popor a situatiei actuale a tarii prin scoaterea ei din contextul international, tinandu-se cont doar de situatia locala. Ori lucrul acesta nu poate duce decat la o judecata incorecta. Si cine ar putea dori ca oamenii sa judece incorect (dar intr-o anumita directie!) situatia politica si economica actuala? Ori cineva care, la randul lui, este in eroare, ori cineva care stie prea bine ce face si de ce manipuleaza, ori cineva care nu este in eroare dar nici nu stie ce face, pentru ca este coleric si judeca situatia emotional. Domnia voastra, in special, imi pareti a face parte din ultima categorie.
Continuand firul ideii, voi afirma ca numai un manipulator sau un "stupideean" poate judeca situatia actuala a Romaniei si clasa politica ce o conduce, fara a tine seama de UE, directivele ei, legislatia internationala si mai ales comunitare, contextul international si multe alte lucruri a caror caracteristica principala este legata de cuvantul international dar mai ales comunitar.
Totusi, sunt sigur ca voi mai auzi replici ce imi vor spune: noi nu uitam situatia internationala si mai ales europeana, dar ne legam de insusirile morale ale clasei conducatoare. Vax! Stiti si domniile voastre si stiu si eu ca asta este doar un laitmotiv mult uzitat in situatii tulburi. Ar trebui sa spun unor astfel de oameni sa le fie rusine, dar prefer sa le spun ce doresc sa auda: fiti mandri! Fiti iubiti!
Aleluia
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-03 13:27:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  :) un raspuns elegant, așa cum stă bine oricarui erudit. Va multumesc, domnule Peia, sunteți un partener de discuție pe care îl prefer tuturor lingăilor de tipul talentaților ecsintescieni.
Orice dispută cu dumneavoastră îmi oferă satisfacția dialogului viu, fair, și chiar tind să cred ca aveți dreptate în privința comuniștilor și a turnătorilor la securitate, adică niște jigodii.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 02:25:58
         
 
  Un personaj inventat de către mine, anume Terente, spune el pe undeva cam tot ceea ce se poate spune despre femei.
Eu... nu am voie să agrăiesc, căci aș greși, fără doar și poate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 02:14:25
         
 
  :))
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 02:08:56
         
 
  Nene Peia, lasă-i pe turnatori și pe securiști în plata Domnului, ca poate suntem noi dobitoci, nu știu, dar despre femei, ia spune, ce să-l povățuiesc?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 02:08:17
         
 
  Cu Iliescu, mai pardon!
Cu acuzația asta chiar mă simt jignit!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 02:00:17
         
 
  Nene Peia, instinctul îmi spune că cine se bate pe umar cu Iliescu este semenea lui. Așa, ca și cum eu aș fi acceptat să îmi torn colegii de facultate, bătîndu-mă pe umăr cu turnătorii și cu securiștii. Eu așa simt și nu îmi voi asocia numele niciodată cu turnătorii la securitate.
Indiferent de controversele noastre, atât timp cât nu sunteți turnător sau comunist, veți avea tot respectul din partea mea. Convingerile asupra dobitocilor nu îmi aparțin. Mai mult, eu îi respect pe cei care pot să îmi înfrângă convingerile fără să ma taie cu brișca dobitocilor comuniști.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 01:25:00
         
 
  Florică, frate,
Uite care-i treaba: eu am ceva mai multe de povestit despre jigodiile comuniste. Poate o să reușesc să termin ceva pe temă și nu numai. Deși... nu se știe ce ne paște. Ăhă! "Vremile-s teribile" - vorba lu' nenică Topîrceanu!
Dar diferența mare dintre mine și tine, Forică, e că eu îi miros cale de-o poștă pe domniile-lor roșiatice, pe când tu te înșeli amarnic și stai la masă cu curvele!
Te privește, dar eu, în numele aceleași sete de dreptate și adevăr, mă situez de partea dimpotrivă, acolo unde am fost și în cazul lui Iliescu. Eu am mai povestit, dar se pare că nu ai fost atent.
În fine, nu dau sfaturi!
Particip activ, pt că o resimt ca pe o datorie și o reponsabilitate.
Să spun mai mult, înseamnă gargară gratuită!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 01:08:26
         
 
  Lăzărică,
Ninivitenii ăia pocăiți nu știau nimic. Și nici iudeii ăia nepocăiți.
Ce să mai poemnim de stîngi și drepte!
Că nici tu nu știai c-o să înviezi așa, nitam-nisam, și-o să vii acilea să ne dai o pildă de înțelepciune din solomomica matale minte!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:56:05
         
 
  Nene Peia, te iubesc ca pe tatăl meu, Dumnezeu să-l ierte și să îl odihnească. Băsescu mi-ar fi putut fi tată, și el ca și dumneavoastră de altfel. Din acest motiv vă port o mare parte din respectul pe care vi-l port. Tatăl meu, însă, a avut prilejul să mă învețe că tot ce fac eu în viață poate folosi, sau nu, copiilor mei, iar pentru copiii mei sunt în stare să fac și moarte de om, Doamne iarta-mă!
Vă reproduc mai jos una dintre lecțiile de viață primită de la tatăl meu:

Îmi aduc aminte de parcă ar fi fost ieri. Era o duminică călduță a sfârșitului de Septembrie, perioadă numa’ bună pentru muncile agricole de toamnă. Era momentul ales de autoritățile comuniste să înroleze în armata română proaspăta generație de studenți. Rămăsesem la masă numai eu cu tata. Mama se retrăsese spre bucătarie, grăbită să spele vasele. Tata era genul de bărbat pe care ai fi fost tentat să îl ocolești dacă nu erai femeie, rudă sau prieten. Când avea motive de bucurie se bucura cu tot sufletul, când era supărat trebuia să-i dai suficient timp cât să își găsească soluțiile la probleme, iar când era furios era musai sa-ți cauți de lucru în altă parte. Era un om echilibrat și la casa lui, dar își umfla mușchii în mod involuntar și nu ierta niciodată pe oricine ar fi atentat la liniștea ”domeniului” său . Tata, maistru tâmplar de profesie, fusese și un boxer cu o lungă prezență în ring. Nu mi-a povestit niciodată despre cariera lui sportivă, deși descoperisem articole din ziarele vremii și colecția sa de medalii puse ordonat într-o valiză din podul casei. A păstrat întotdeauna o tăcere suspectă asupra acelei perioade din viața sa, iar în momentele când era pe punctul de a ceda insistențelor noastre, ale copiilor, intervenea mama și îl punea la punct. A plecat dintre noi ducând cu el povestea performanțelor sale sportive întrerupte brusc în preajma cununiei cu mama. Bunicul din partea mamei, Dumnezeu să-l odihnească, ne-a povestit un scurt episod petrecut înaintea căsătoriei acestora. Era pe vremea pe când flăcăii și fetele din satele învecinate se strângeau în sălile bal, echivalentul discotecilor de astăzi, și ”socializau” la dans.
”Tac-tu, flăcău străin de sat- îmi povestea tătaia Petre- pe când o conducea pe fata mea înapoi de la bal, a fost încercuit de ai lu’ Zbangu, Ciocse, Vulpe și Ulise, ai lu’ Răzdan, Romeo, Coco și Ion, și cei patru țigani ai lu’ Uța. În total au fost zece.Vulpe a lu Zbangu a sărit primul și l-a tăiat pe tac-tu cu brișca exact acolo unde vă minte el că i-a sărit freza de la atelier. Maria a rupt-o la fugă spre casă și m-a chemat să-i sar în ajutor lu’ tac-tu. Era un întuneric gros. Când am ajuns acolo să-i despart, se strânsese toată ulița cu lumânari și lămpi cu gaz. Am crezut că l-au omorât. Zăceau cu toții, întinși pe stradă și primeau îngrijiri. Ziceai că îi lovise tramvaiu’. Nici urmă de tac-tu. În seara aceea nu s-a știut nimic despre el, dar nici eu nu le-am spus. I-au dus la spital cu trăsura lu’ Saru. Norocu’ lu tac-tu a fost că golanii, când s-au întors din spital, au spus tot la poliție. Se pare că pe fata mea pusese ochii o jigodie de activist de partid, și cum fata mea nu avea ochi decât pentru tac-tu, jigodia i-a pus pe golani să-l taie. A avut noroc tac-tu, pentru că era voinic și știa să dea cu pumnul. Jigodia aia de activist a fost transferată urgent, iar tac-tu nu a recunoscut niciodată că s-a încăierat pe stradă, pentru că și-ar fi pierdut dreptul să mai boxeze.
Exact când eram pe punctul să mă ridic și eu de la masă, tata m-a privit direct în ochi și m-a rugat să mai rămân puțin, să mai discutăm și noi ca între ”bărbați”. Se vedea treaba că dorește să îmi spună ceva important și mă rugam Domnului să nu mai încerce să avem încă o dată discuția despre femei, sex, etc. Ultima încercare fusese un eșec și l-am rugat să nu mai încerce, ca să evităm momentele jenante.
”Mă tată, ia aminte ce îți spun! Mâine, poimâine, pleci militar. Nu-i rău, dar nu-i rău deloc.”
Se opri din discurs și îmi umplu paharul cu vin roșu de curte. ” Te vei întoarce bărbat din armată. Adică așa se spune, știi tu. Nu te bat la cap cu prostii, că le știi pe toate. Am văzut. Ce nu știi tu este că la un moment dat va veni la tine cineva, o jigodie de la securitate și îți va cere să îți torni colegii. Știu că nu ești în stare, nu te încrunta. Refuză-i, dar nu-i înfrunta direct că te vor călca în picioare. Vezi că te vor amenința cu tot felul de prostii, cum că vor suferi frații, părinții la serviciu, familia. Tu să nu-i crezi și să ai grijă de tine acolo că de ăștia de acasă am eu grijă. Spune-le că vorbești în somn tot ce ți se întâmplă ziua sau că ești prost la bătură și spui tot. Vezi tu, inventează ceva! Jigodiile de la partid te vor căuta dupa ce te întorci din armată, când te vei duce la facultate. Ai grija de tine, tată! De mâine, numai tu mai poți avea. Uită-te la maică-ta cum stă în pragul ușii și plânge. Halal curaj îi mai faci, măi, femeie!”
Așa cred că sunt toate mamele. Plâng când plecăm, plîng când ne întoarcem, dar în restul timpului sunt cele mai rezistente ființe din viața noastră. La vremea aceea, plecarea în armată era un eveniment pe care îl doream cu inconștiența specifică flăcăilor care se visează rîzboinici ai luminii. Da, eram atat de idiot încât credeam că, odată plecat la oaste, drumul propriei deveniri a bărbatului din mine va fi neted si bătut. Decepția și iluzia acestei deveniri aveau să vină atât de repede! Nu mi-au prins rău, e adevărat. Acolo, în armată, am primit cele mai dure lecții de viață. Marea surpriză, însă, a fost cînd la un moment dat a venit la mine cineva, o jigodie de la serviciul de informații al armatei și mi-a cerut să îmi torn colegii. Nu crezusem o iotă din ce îmi spusese tata înainte să iau drumul Buzăului. Chiar nimic, așa cum nici despre femei și sex n-am crezut. Mi-am dat seama că nu sunt atât tare pe cât îmi închipuiam că sunt, pentru că mi se făcuse foarte frică, dar nici jigodia care mă dorea turnator nu a fost atât de insistent. Cedase la argumentul cu băutura. Mai tarziu au venit și jigodiile comuniste, exact așa cum mi-a fost prezis.
Acum, a venit și vremea mea, desigur. Fiul meu are acum varsta mea de atunci. Norocul lui este ca nu este nevoit să facă armata. În afară de jigodiile de turnatori și de jigodiile de comuniști, de ce să-i mai spun să se ferească în viață?



Domnule Peia, spuneți-mi ce să-i spun din partea dumneavostră, așa, ca și cum ați fost bunicul lui.

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 00:56:03
         
 
  Ca sa fiu bine inteles de toata lumea: nu neg diagnosticul pus de cei de pe-aici, privind starea natiunii, dar nu sunt de acord deloc cu tratamentul indicat, care nu va vindeca bolnavul ci il va imbolnavi si mai tare. Totusi, ceva ma face sa sper: nici ninivitenii nu stiau bine a deosebi stanga de dreapta si tot a mai durat vreo patru sute de ani pana cand sa fie distrusi. Deci, mai avem timp!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-03 00:51:11
         
 
  Dar nu fusei atent!
Ce zici tu, măi Florică, de pîntecele mamei?!!
Și pe unde ieșii?
Adică vrei să mă faci a înțelege că, în lipsa contraargumentelor, mă trimiți la origine? Mă rog, finuț și subtil, adică pespicac, așa cum știți voi, dăștepții școliți pe la academiile lu' Cotoi să faceți?
Păi dacă ești mitocan, domnu "găozar" Florică, mă întreb cum ar trebui eu să-ți răspund, ia zi?
Tot așa... finuț!?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:49:07
         
 
  Deci comunist, Florică! Ce s-o mai dăm cotită?
Ba fuse nu-ș' ce pe la Anvers! Și ajunse-n groapa de le Berevoiești, grămadă cu alți "curăței"!
Deci cremenal, Florică!
Deci m-am lămurit, Florică!
Deci mai las-o baltă cu comunismul!

Acuș, să-ți răspund și eu la întrebare:

1. Întîmplarea cu Giordano s-a petrecut fix la 1600. Între timp, după 400 și de ani, era de așteptat ca să nu faci greșeli copilărești de genul unei paralele între Băsescu și Giordano Bruno, căci, spre deosebire de acela, care știa atîta carte încît devenise ultra/notoriu pt prelegerile lui de astronomie și filozofie, Băsescu se tot chinuie să citească o carte de vreo 5 ani, anume "Levantul", și tot la pagina de gardă se află!
Așa că, a-l "arde" pe rugul propriei inculturi, ar fi un gest absolut gratuit! Mai bine ar face să se dea cu braca pe unde-a mai fost. Inclusiv lacurile din jurul Anversului. Eventual, - la pilele din vămi pe care le are - își poate relua și activitatea de bișnițar, liniștit, că nu-l supără nimeni.
2. Ipotetica ta întrebare din ipotetica ta situație istorică nu este altceva decît o disperată încercare speculativă de a ocoli adevărul. Sunteți absolut toți școliți în acest sens. După frauda voturilor din Parlament, făcută la Legea Pensiilor, am asistat la două situații absolut rizibile, în care reprezentanții voștri pedelei refuzau pur și simplu să-și întoarcă privirea către ecranul mare și lămuritor, care le dădea pe față hoția! Reporterul insista:" Uitați-vă, d0m'le, și numărați"! Nimic. Ei se făceau că plouă abundent cu broaște!
Cu cine credeți voi că vorbiți, măi Florică?
Mai exact: cît credeți voi că o să mai vorbiți și să ne prostiți, măi Florică?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:37:53
         
 
  Acum e randul dumneavoastra să îmi spuneți dacă Giordano Bruno a fost un dobitoc. Dacă nu, eu ma duc sa imi fac somnul de frumusețe.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 00:26:40
         
 
  Matale, iartă-mi întrebarea, ai fost sau n-ai fost în pantecele mamei dumneavoastră? Și pe unde ați ieșit? Cam tot așa suna și întrebarea dumneavoastră.
Băsescu a recunoscut că a fost membru de partid, ce vreți să vă spun eu? Că n-a fost? Că nu toți cei care s-au născut dintr-o mamă se întorc la născătoare, o știe o lume întreagă.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 00:19:36
         
 
  Aștept cu doru'-n piept!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:19:35
         
 
  Florică,
Revin cu întrebarea - scuză-mă că insist cu "inteligență"(!) - care nu are nici o legătură cu concluziile tale răsucite după salcîm:
A fost Băsescu comunist au ba?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:17:20
         
 
  Cam tot așa este și cu Băsescu. Un dobitoc condamnat de inteligenții vremurilor noastre: Vântu, Patriciu, Voiculescu, Iliescu, Cristescu, Peia și restul completului de judecată  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 00:15:10
         
 
  Florică,
Iartă-mă, dar am întîietate!
Eu pusăi primul întrebarea și te rog să-mi răspunzi - lasă salcîmul! - că, după aia, îți răspund și eu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:14:09
         
 
  Domnule Peia, răspundeți, vă rog, la întrebare. A fost Giordano Bruno un dobitoc? Pentru ca sursele istorice spun ca 99,99% din opiniile inteligenților acelor vremuri l-au condamnat să ardă pe rug. Dacî v-ar fi spus că este dobitoc, l-ati fi iertat?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 00:11:51
         
 
  Mai în clar: a fost au ba comunist?
Că dacă n-a fost, înseamnă că a mințit o nație în față (ceea ce, cupă cum am observat deseori, după, nu e chiar așa o jenă pt el!)
Iar dacă a fost, atunci ce ne facem cu "regimul criminal", evocat de către tine pe toate lungimile de undă?! Păi rezultă de aci că și Băsescu a fost un cremeneal, bre!
Cum e?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:11:30
         
 
  Florică,
Zisei ceva de un salcîm!
Iecsplică-ne, totuși, cum e cu Băsescu (virgulă) care a afirmat drăgălășenia evocată mai jos de către mine!
Pls, lasă trunchiul salcîmului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:08:19
         
 
  Domnule Peia, închipuiți-vă că făceți parte din ”completul de judecat㔠al lui Girdano Bruno, iar acesta v-ar spune privindu-vă în ochi ”Am fost un dobitoc”. L-ați crede pe cuvînt?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-03 00:05:37
         
 
  Păi un personaj așa inteligent, ca matale, să nu știe despre ce vorbește un "dobitoc", domnu' Florică?!
Vai, îmi schimb impresia, se poa'?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:03:07
         
 
  Apropo de copilul lovit de sperjurul Băsescu: a jura pe Biblie, în fața unui popor întreg, și a crede că toți suntem fraieri este cea mai mare ticăloșie pe care am văzut-o în viața mea.
O mai egalează doar statutul de coinfractor al lui Băsescu, alături de Anastasa și Cotoi, bașca cei 80 de pedeliști, la fel de co/infractori ca și Băsescu.
Puteți veni voi, măi pedeleilor, cu un milion de argumente, cu tone de Ariel - nu mai puteți șterge ticăloșia asta din Istoria României.
V-ați făcut de basmul basmului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-03 00:01:43
         
 
  Domnule, Peia, înainte să îmi spuneți cu cine dialogați, pentru că am impresia că vă adresați unui personaj imaginar, nu doriți, totuși, să repetați întrebările? Că n-am înțeles ce răspunsuri așteptați.
Încetați, totuși, să vă exprimați ca într-o sedintă de partid pe a cărei oridine de zi se găsește un singur punct, anume înfierarea dușmanului de clasă.
Încercați o adresare directă și vă promit că voi face asemenea.
Hai, curaj!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 23:55:25
         
 
  La alegerile de președinte din 2004, din gura Băsescului a zburat următoare păsărică:
"Măi Adriane, vorbeam cu colegii în pauză: se blestem o fi pe poporul ăsta de a a juns să aleagă între doi comuniști - Năstase și Băsescu?"

Aud, Florică?
Ia să te vedem cum o dai pe după salcîm!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 23:53:36
         
 
  "sobru-statuar"  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 23:51:40
         
 
  Gaaataaa!
A apărut și Lăzăriiicăăă!
Ce mînă are Florică ăsta, ce paranormale are pe el!
Iisus redivivus, ce mai!
Măi Lazăre Tudorele și ce-oi mai fi pe-acolo, dacă nu reacționezi emoțional, cum se face că, Ne/emoțional, tragi nește periuțe pedelisto-băsesciene pe aici, de zici că ești siamez cu Florică? Sau te pomeni că dintr-un spirit super-lucid, richelieuian, vorbești matale pe aici. Păi da, din profil chiar ai așa, un aer sobru-statura, gata să ne lași cu gurile căscate și văduvite de cele mai firave contra/argumente!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 23:50:46
         
 
  Lazare, ridică-te și umblă, că doar nu este sfârșitul lumii, iar arhanghelii roșii sunt mai degrabă amuzanți:



Umor rusesc, dar umor, nu-i așa Gheorghe?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 23:44:05
         
 
  nu pe, ci cu Florică!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 23:42:40
         
 
  Mai întîi, trebuie să ne lămurim pe Florică:
Bre, "găozarule" (pardon, e vorba președintelui!), ce e drept, e drept: nu avem pregătire de... specialitate! Ca cea evocată de Marele Conducător. Și întrucît, după sentenția matale, numai tipul acela de indivizi au dreptul să-și deie cu părerea, rezultă, de aici, printr-o logică elementară, că noi suntem nește dobitoci care trebuie să-și țină capul la cutie și să asculte cu smerenie subtilele matale analize politico-ideologice!
Apăi am face asta, dar devenim, brusc, mefienți: că dacă un procent de 85% vs. 15% nu este suficient pt a departaja net voința alegătorilor de cea a aleșilor, apăi rezultă de aici că trebuie să așteptăm momentul în care procentul de dobitoci să crească, primejdios, către 99%, pt ca, cel puțin teoretic, să devină cumva presant pt. a nu mai fi nevoie să facem apel la demonstrațiile măiestre ale lu’ matale, vizavi de fenomenul politic, pe care virilitatea noastră neuronică nu-l poate penetra. Întrebarea, însă, care se pune este următoare: dacă acest procent ar fi, totuși, suficent pt a forma majoritatea hotărîtoare, atunci „un găozar” atît de talentat unde s-ar plasa? În interiorul curbei balistice de 1% sau, doamne ferește! ar rămâne circumscris acesteia?
Mai înainte de a trece la noi concluzii, așteptăm explicațiile mustind de înțelepciune ale distinsului „găozar”, Florică !

PS: Sper că nu ni se va explica, după modelul „moguli buni” și „moguli răi”, că exist㠄găozari răi” și „găozari buni”, demni de un președinte, pardon! cam trecut la specia canină, de curînd!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 23:41:59
         
 
  Domnule Cristescu,
am simtit si simt pe pielea mea roadele celor mentionate de domnia voastra. Ce ar trebui insa sa fac? Nu stiu ce imi veti raspunde, dar stiu ce fac deja: ma lupt. Ma lupt la locul meu pentru plocul meu din viata mea ce mi-a fost furata de fii acestui popor genial, niste fii cumsecade si totusi cam nesimtiti. Incerc insa sa stau stramb si sa judec drept: imi foloseste la ceva razbunarea? Sa continui la infinit cu legea talionului sau sa fac ceva pentru ca ea sa inceteze? Si ce as putea sa fac? Cred ca nimic. Dar, daca exista vreo sansa sa fac ceva, acest lucru se va putea realiza doar daca imi pastrez luciditatea in mijlocul nebuniei generale. Domnia voastra insa imi spuneti sa fiu nebun si sa reactionez emotional. E un sfat pe care nu-l voi urma si va sfatuiesc si pe domnia voastra sa nu-l urmati. Cat priveste pe cei care deja reactioneaza emotional, cum ar fi, de exemplu, domnul Peia, Dumnezeu sa-i ajute. Doar daca nu sunt cumva emisarii Lui si au venit sa ne anunte sfarsitul lumii. Caz in care nu-mi mai ramane decat sa le cer sa-mi rezerve si mie un bilet, dar undeva prin fundul salii, pentru ca nu-mi place sa ma manjesc cu sange.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-02 23:31:48
         
 
  Domnule Cristescu,
Înainte de a comenta subiectul pus în discuție doresc să fac o scurtă analiză pe text.
"Au dreptate cei 15% care susțin un regim, în opinia mea, muribund, ori noi cei 85% suntem niște dobitoci?" Din punct de vedere logic, fraza amintită este nulă, ea exprimând concepția eronată despre orientările politice ale populației cu drept de vot. Să explic de ce este normal să existe diversitate de opinii? Pentru că exprimă normalitate, pentru că un procent de 99,99% este un procent care reprezintă o societate bolnavă. Competiția este motorul omenirii și nu consensualitatea. Orientarile politice nu reprezintă decât drumuri diferite spre aceeași țintă. Civilizația modernă și libertatea individuală. Priviți spre occident, leagănul civilizației moderne, și nu veți descoperi unanimitățile atât de râvnite de comuniști. Nu veți găsi ”dobitoci” pentru că lumea civilizată a înțeles că toleranța este mai bună decât extremismul, pentru că inteligența colectivă nu se găsește într-un raport direct proporțional cu procentele sondajelor de opinie și pentru că și-au dat seama că, dacă își lichidează concurenții, lichidează de fapt concurența, libertatea celorlați, că opresc evoluția societății. Faptul că un procent de 85% dintre subiecții unui presupus sondaj de opinie își pun întrebarea dacă sunt dobitoci devine explicabil decât în măsura în care întrebarea cu pricina a fost cuprinsă în chestionar. Altfel ...
Privită contextual, întrebarea a dorit să fie o întrebare retorică, dar logica precară frazei nu lasă locul interpretării în sensul dorit de dumneavoastră. Închipuiți-vă că un comunist obez, cu greutate de cinci ori mai mare decât contracandidatul său democrat-liberal, îl întreabă pe acesta ridicându-și pumnul: ” Ia zi , mă, zgaibă, dacă ai curaj, cine este dobitocul dintre noi doi?”

Sau, dacă doriți un exemplu mai elocvent, închipuiți-vă că doriți să candidați la primăria sectorului cinci și că, la confruntarea finală, Vanghelie vă întreabă: ” Dom' profesor, dacă luăm în considerare rezultatul ultimului sondaj de opinie, care este, care dintre noi este dobitocul?”

Cred că fraza nu este una dintre cele mai fericit formulate și în niciun caz nu cred că reprezintă rodul aparatului dumneavoastră analitic. Mai cred că ar trebui reformultă sau ștearsă. În caz contrar, răspunsul devine atat de simplu de dat, încât, mă întreb dacă ați dorit să testați sinceritatea comentatorilor sau vigilența literar-analitică a ecoliteraților.
Restul textului pare a fi de bun simț, iar, dacă operați pe text, promit să vă onorez și cu un răspuns argumentat la problema pusă în discuție. Altfel, adică în cazul în care nu doriți să renunțați la dobitoci, consider că actualul comentariu poate fi considerat un răspuns direct.

Bordaș, nu știu în ce domeniu lucrezi, dar se vede de la o poștă că grețurile tale nu au nimic comun cu jurnalismul. La ginecolog ai fost?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 22:20:26
         
 
  Am rezistat vreo 15 minute la acea emisiune-model de ziaristică. Aș mai fi rezistat, dacă mă îndopam cu niscai antivomitive.

Am aflat că țara a fost în pragul unei lovituri de stat. Așa o fi fost, dacă a spus-o un guru al presei, ca unul care știe ce spune. Convingător. Argumentat. Poliția - gata să răstoarne ordinea de stat, aruncînd cu chipiele pe peluza verde, înarmată pînă în dinți cu 5 (cinci) pistoale, din care 2 (două) cu muniție de război. Motiv pentru a încropi iute un CSAT. La care, cum altfel decît la noi, raportul care trebuia să-i dovedească pe conspiratori nu a mai fost prezentat. Evidența era prea evidentă pentru a mai fi nevoie de rapoarte. Sau nevoia raportului era prea ridicolă și ar fi umplut CSAT-ul de cacao.

Curcile (dacă ar fi fost pe acolo) s-ar fi prăpădit de rîs. Același efect l-ar fi avut asupra lor urmărirea emisiunii cu pricina. Din fericire, pe acolo nu erau decît curcani. Care curcani, se știe, nu prea le au cu simțul umorului, așa că pericolul unor decese în masă nu a existat.

Propun ca emisiunea cu pricina să fie introdusă în manualele tuturor facultăților de ziaristică. În plus, să fie prelucrată în toate redacțiile ziarelor și posturilor de televiziune. Și să fie cuprinsă, ca subiect obligatoriu, la examenele de reatestare a ziariștilor, ălea care se vor ține din trei în trei ani potrivit noii legi a ziaristului, Legea Ghișe. Iar reatestarea să fie supervizată, cum altfel, de Nașul însuși.

Vivat, crescat, floreat.

Dacă nu ar fi de plîns, chiar ar fi de rîs. Așa, e doar de rîsul curcilor, după cum spuneam.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-10-02 14:30:03
         
 
  erata: literar...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-02 13:33:42
         
 
  "La acest topic au intervenit până acum 9 useri. Au fost făcute 68 intervenții.

Poziții clar asumate 6, dintre care 4 pentru,cu 41 intervenții, 2 contra cu 23 intervenții." E.C.

Mai observ ca ambii sustinatori ai regimului "contra" nu s-au facut auziti mai deloc in registrul literal... Se poate trage o concluzie...:(

@Andrei Florian: Am ascultat emisiunea lui Nasu de pe youtube (sic!). Intr-adevar, lectie de jurnalism! :) Ave! :))

@Radu S.: Cum te pot contacta?...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-02 11:55:40
         
 
  Iar tu, Florică, ai uitat să adaugi la lista aia pe care o dorești infamantă, restul de 85% din populația României care nu vă mai vrea. Cu ăștia 85% ce facem? Îi trimitrm și pe ei la căpșuni ca să rămâneți voi să guvernați în liniște o țară pustie?  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 10:02:37
         
 
  Marinică și Lăzărică și Tudorică (îi triplez identitatea pt. a ieși de tot atîtea ori în evidență cu enormitățile pe care le înșiră, fără cea mai mică ezitare), deci M. și T.: ori nu trăiește prin locurile astea, ori ești aranjat bine-mersi și bună-starea ta actuală depinde de halca de cărniță pe care o primește de la golanii ăștia de la putere. Sau ești membru. PDList, evident. Și membrii pedeliști, se știe, trebuie să fie virili și țepeni, la datorie. Toți sunt trași la șapirograf: aceeași semeție goală, aceeași încăpățînare distructivă, aceeași agresivitate inflexibilă, aceeași incompetență entuziastă și mulțumită de sine (vezi, mai nou, pe repetentul, fost portar, fost chelner, IGAȘ, ajuns ministru de interne!).
Băi, voi ăștia care încă aveți tupeul să ne prostiți în față, ia luați-vă voi frumușel catrafusele și poftiți unde ne-a invitat pe noi Băsescu vostru: la căpșuni! Hai, valea, cu igașii, udrele, anastasele, boagiile și boiagii voștri! Că ați cam profitat destul de răbdarea noastră. Dar asta iute, iute!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 09:16:29
         
 
  Dar nu trebuie uitate nici instituția "fricii" ori a "lașității" - Emanuel Cristescu

mai exista multe alte institutii, domnule. a ignorantei, a abandonului, a scarbei, a neputintei, a sentimentului inutilitatii, a renuntarii, a sperantei, a izolarii, a excluderii, a disperarii, in fine, in si peste toate, mai exista o tacere asurzitoare, despre care am scris ceva mai demult o poezica pe care insa nu mai indraznesc s-o postez aici.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-02 09:01:29
         
 
  MTL "Va deranjeaza masurile de austeritate? Legea pensiilor?"

Mă deranjează degradarea continuă a vieții, mă deranjează fraudarea votului, mă deranjează abuzivul și arbitrariul, mă deranjează ipocrizia, ettc. Pentru că în loc să fie deferit justiției Vântu este folosit și favorizat ca infractor și apoi ni se reproșează nouă cum că ne manipulează, mă deranjează alianțe imorale care apoi ne sunt reproșate nouă, mă deranjează promiscuitatea politică, mă deranjează suspendarea în fapt a democrției.

MTL te deranjează ceva dintre cele de mai sus? Ori trăim în țări diferite? Ce ai zice dacă și în țara în care locuiești s-ar întâmpla la fel?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-02 08:24:10
         
 
  Insist. Argumentați și lăudați ce merită în opinia dumneavoastră a fi lăudat sau criticați ce este de criticat.

Un creator dacă este cu adevărat creator nu poate asista impasibil la degradarea țării sale. Un creator este, ori trebuie să fie un vizionar, nu un pițifelnic. Pasivitatea poate fi explicabilă însă relativ greu scuzabilă. Adtfel "dictatura minorității" repezintă pasul pentru dictatura propriu zisă. Democrația înseamnă hotărârea majorității.

La acest topic au intervenit până acum 9 useri. Au fost făcute 68 intervenții.

Poziții clar asumate 6, dintre care 4 pentru,cu 41 intervenții, 2 contra cu 23 intervenții.

Evident există, și trebuie respectată și instituția "abținerii". Dar nu trebuie uitate nici instituția "fricii" ori a "lașității"

Revin când sociologia, o mai fi știință?, spune că managementul unei țări mai are 15% susținere, se poate pune legitim întrebarea: se guvernează pentru ori împotriva poporului? urmată, în democrație, de alta: este ori nu un referendum necesar? (am făcut mai jos trimitere la De Gaulle)

Ce criterii de analiză mai putem lua în calcul? bunăstarea? de fapt reastarea? corectitudinea votului? opțiunea majoritară? puterea de cumpărare? salariul? prețurile? trendul? deficitul cronic și în creșere? polarizarea extremă? numărul sinuciderilor? numărul protestelor și al protestatarilor?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-02 08:13:55
         
 
  Nu stiu ce posibilitate de manipulare poate avea domnul Vantu, oricat de bogat ar fi, dar stiu ca Legea pensiilor loveste cateva categorii extrem de favorizate ale societatii: militarii, politistii, magistratii, procurorii. Dar in special militarii si se stie ca, de cand este lumea si pamantul, loviturile de stat s-au bazat pe militari. Poate nu ati facut parte din sistemul acesta, dar eu fac si stiu ce s-a intamplat si cum, dupa revolutie, s-au dat fel de fel de salarii compensatorii, avantaje si pensii tot mai mari, parca pentru a stimula pe cat mai multi sa paraseasca sistemul. Totusi, de cele mai multe ori, postul respectiv, adica al celui pensionat, ramanea. Deci nu a fost o problema de personal, ci una de alta natura. Acum insa se pare ca scopul a fost atins si privilegiile incep sa fie retrase. Doar ca cei vizati mai au inca destula putere sa riposteze. Eu unul sper sa nu aiba si destula cat sa creeze un dezastru.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-02 02:14:37
         
 
  Gheorghe, uite ca iti eliberez nisiparul si iti las galetusele, lopetelele si masinutele de care ai facut atata caz. Joaca-te si tu, dar frumos si, mai ales, nu scuipa.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 02:06:04
         
 
  Marian Tudorel Lazar, nu e cazul sa o iei in serios. Sunt manipulati si le este jena sa recunoasca ca au muscat momeala din mana lui Vantu. Altfel, fiecare in parte, sunt baieti buni. E mai dificil cand se aduna in gasca, dar chiar si atunci, fie ca recunosc sau le este jena sa o faca, spre final, se rusineaza si se retrag.

 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 02:01:51
         
 
  Dictator spuneti? Nu suntem inca republica parlamentara? Si apoi ce ii reprosati pana la urma presedintelui? Ca este ferm pe pozitie in momente cand ar trebui sa fie ferm pe pozitie? Va deranjeaza masurile de austeritate? Legea pensiilor? Si de ce este sarit de pe fix? Iar consecintele catastrofale de ce i s-ar datora? Este Romania singura tara aflata in criza? Si grecii pe cine ar trebui sa dea vina? Tot pe Basescu?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-02 01:47:17
         
 
  Domnule Peia, veți descoperi ca am avut dreptate. Toate la timpul lor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 01:43:48
         
 
  Si domnul Vântu are aceleași convingeri ca dumneavoastră, domnule Peia. Și Dan Voiculescu, si Dinu Patriciu, și Gigi Becali, și Adrian Năstase, și Cătălin Voicu, și Vadim Tudor, și Ecsintescu, și mulți alii asemenea acestora. Cu voia dumneavoastra, aș dori să vă adaug în lista. Îmi permiteți?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 01:42:22
         
 
  Florică,
Și tu cred că ai ceva defect pe la mansardă de tot o ții ca surda pe mormînt!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 01:34:26
         
 
  Tudorel și Lăzărel,
Poate nu știi, dar e bine să afli: în general, curajoșii fără limite, care se aruncă cu capul înainte, mizînd pe norocul lor nemăsurat, sunt cei care au ceva defect pe la rotițe! "Curajul" irespoansabil al indivizilor ăstora duc o întreaga comunitate, în fruntea căreia s-a întîmplat să se afle, la dezastru. Cum se și întîmplă. Puțin îmi pasă de nebunia lui vitejească, dacă are consecințe catstrofale pt cei pe care-i păstorește.
Cred că faci parte din categoria ălora care nu pot trăi fără tătuc și care au nevoie să se închine la un zeu. Fie el și sărit de pe fix.
Tudorele Lăzărele, tată, mai pune mîna pe niște cărți de istorie și lămurește-te și tu cam în ce fel s-a terminat aventura dementă a oricărui dictator din lumea asta. Căci au fost cu duiumul și uite că tot apar.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-02 01:32:57
         
 
  Altfel spus, ”România, nu fii măgar!”  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 01:16:31
         
 
  Breaking News:
La Chișinău, Partidul Comuniștilor va acționa în judecată România, pentru atitudinea discriminatorie față de Republica Moldova și cetățenii ei. Liderul comunist, Vladimir Voronin s-a arătat nemulțuit că statul vecin "intervine în afacerile interme ale R.Moldova". Declarația a fost făcută de liderul comunist, Vladimir Voronin în cadrul unei întrevederi cu comisarul european pentru Extindere și Politica Europeană de Vecinătate, Stefan Fule
Sursa: RFI
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 01:10:12
         
 
  Domnule Cristescu, imi cer scuze daca am vorbit cum nu trebuie, dar nu am facut decat sa descriu strict ceea ce vad in jurul meu. Chiar daca poporul roman este genial, poate ca este doar o data la o suta de ani si momentan suntem la jumatatea sutei. Dar credeam ca si domnia voastra ganditi la fel, de vreme ce ati intitulat articolul "Stupideea". In cazul acesta, cum sa nu deranjeze?!
Insa, in timp ce domnia voastra ati considerat ca suntem un popor de stupizi, sau cel putin asa am inteles din titlu, eu nu am exclus posibilitatea geniilor. Astfel, cunosc destule oite, cu blana neagra si cu tiara in loc de coarne, care chiar sunt geniale in rolul de oite. Deasemeni, magaria nu exclude geniul iar, cat priveste gainile care canta cocoseste, unele poate chiar ar merita sa fie cocosi. Partea proasta este ca nu sunt.
Apropo de cuvantul "magar", proful meu de romana din liceu avea o intrebare preferata pentru noi, elevii: " ce ti-ai dori sa fii, intelept ofticos, sau magar sanatos"? Va asigur eu ca nu am intalnit nici macar un singur caz in care cineva sa aleaga varianta "intelept ofticos"!
Privitor la elogiul liderilor in care cred, nu am de ce sa il fac, pentru ca nu cred in ei. Cred insa ca, dintre toti conducatorii de pana acum, singurul care poate fi catalogat drept lider este Traian Basescu. Trebuie sa ai mare curaj sa iti ridici o intreaga tara in cap si, mai ales, sa iti ridici in cap armata. Dealtminteri, daca armata nu il da jos, printr-o alta revolutie "spontana", eu ma inclin cu respect in fata lui.
Privitor la regim, ca va place sau nu, suntem o republica parlamentara si asa vom ramane, cu Basescu sau fara.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-02 00:57:37
         
 
  Marian Tudorel Lazăr, alias...nu ne subestima și mai ales nu jigni. Probabil deranjează mult textul de au fost mobilizate atâtea forțe. Scrii, total jignitor: "ci doar oi si magari. Pe alocuri si gaini care canta cocoseste." Asumă-ți te rog opțiunea și fă o laudatio regimului și liderilor în care crezi. Chiar și cu arabescuri. Însă nu mai scrie ce ai scris! Poporul acesta este genial. Lasă păsările să piară pe propria lor limbă! La 17% încredere ori pleci ori faci referendum! De aceea De Gaulle a rămas o mare personalitate: a înțeles momentul astral al națiunii sale ale cărei interese erau superioare propriei persoane și propriei ambiții iar Ceaușescu a trebuit împușcat ca să abandoneze o putere care nu mai avea nicio susținere.

“Într-un referendum organizat la 27 aprilie 1969, privind transferul unr puteri către regiuni și transformarea Senatului, de Gaulle propunea introducerea reprezentanților organizațiilor profesionale și sindicale în sânul consiliilor regionale. Punând în balanță toată greutatea sa în soarta acestui referendum, a anunțat în avans intenția de a demisiona în cazul în care răspunsul majoritar va fi "nu". Tabăra celor opuși propunerilor din referendum, căreia i s-a raliat și Valéry Giscard d'Estaing, a obținut 52,41% din voturi. La câteva minute după miezul nopții, la 28 aprilie 1969, un comunicat laconic anunța: "Încetez să exercit funcțiile mele de președinte al Republicii. Această decizie intră în vigoare astăzi la amiază"”.
Sursa: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:O0QAu5Lcw3QJ:ro.wikipedia.org/wiki/Charles_de_Gaulle+De+ce+a+demisionat+De+Gaulle&cd=1&hl=fr&ct=clnk&gl=fr

Și aceasta a făcut-o omul care avea cca 48%, atenție 48% din opțiunile franceze și care regenerase o națiune îngenuncheată! ( La 18 iunie 1940, de Gaulle se adresează poporului francez prin Radio Londra, de la microfonul BBC, chemând francezii la rezistență. Din acest moment Franța începe să renască)

Asist amuzat și ușor îngrijorat, la încercările de a deturna și distorsinona subiectul! Jenant. Domnilor aveți posibilitatea să vă manifestați și să vă asumați encomiastica pe care subtextual o sugerați. Faceți-o. Poate ne convingeți. Eu mi-am asumat public poziția. Cu riscul de a vă deveni țintă! Contraargumentați nu deturnați ori divagați!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 23:25:56
         
 
  Nu stiu daca avem grajdar, dar sigur avem un grajd. Din pacate nu are cai in el, ci doar oi si magari. Pe alocuri si gaini care canta cocoseste.
Pana una alta, nu ar fi mai bine insa sa catam bine la ce avem si nu la ce nu avem?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-01 22:23:44
         
 
  err:
Somn usor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 22:22:44
         
 
  Este asa cum spui tu, puisor.
Somn sor!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 22:21:49
         
 
  "Un profesionist nu se dueleaza cu aurolacii" Asa este! Nu stiu de ce ti-am aruncat un ban de intelepciune astazi! Poate mi s-a facut mila de modul in care ne cersesti atentia cu preluari din folclorul prezidential :)...

Ave... (cum a zis Dinescu!) :))

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-01 22:17:26
         
 
  "Iar caii acestia rasati sa fim noi, incepand cu mine, cu d-voastra, cu toti cei care se cred destul de buni sa dea un sfat sau o replica." :))
Atata vreme cat suntem condusi de un grajdar, cred ca metafora de mai sus este cat se poate de nimerita! :)

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-01 22:13:20
         
 
  Cristian Vasiliu, refuz sa iti creez notorietate si sa iti raspund la provocare. Un profesionist nu se dueleaza cu aurolacii, iar eu cred ca nu e cazul sa scoti sabia in fata mea. E posibil sa iti tai sfoara de la nadragi si sa ne arati ce ai tu mai "combativ". Nu pentru ca n-as avea simtul umorului, dar in seara asta ma plictisesti. Incearca maine, poate voi fi mai bine dispus.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 22:11:27
         
 
  Andrei Florian, observ ca esti cel mai mare sustinator al comunismului de tip securistoid (comunismul in faza tardiv complicata, comunismul aplicat nu cel ideologic, comunismul ce trebuie aparat de organisme de represiune si de propaganda).

BTW: Mi-a placut pilda cu medicul si copilul bolnav la cap. Minunat! Iata un model clasic de gandire Democrat Liberala (nu democrat liberala ci Democrat Liberala - e o mare diferenta!)... Sesisezi penibilul situatiei? Nu! Noi da insa nu radem!

"Ave Basescu si limbile de lemn ce-l slujesc" (Dinescu parca a spus-o!)

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-10-01 22:04:55
         
 
  Domnule Peia, considerati ca avem nevoie de o noua revolutie? Si sa daramam ce? Bruxelul? Pionii lui? Vreti sa schimbam randasii Bruxelului? Eu cred mai degraba ca ne trebuie niste cai de rasa, daca vrem sa castigam cursa. Iar caii acestia rasati sa fim noi, incepand cu mine, cu d-voastra, cu toti cei care se cred destul de buni sa dea un sfat sau o replica.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-01 22:02:53
         
 
  Scuze!
Marinică.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 15:54:02
         
 
  "Pentru mine, guvernul acesta este la fel de bun ca oricare altul, ba poate chiar mai bun decat altele, insa mentalitatile si obiceiurile romanilor sunt invechite, depasite, paguboase." (Marin Tudorel etc)

Domnu Marinciă,
Vă semnalez, în discursul dv. luminat, o mare inadvertență logică: Păi dacă, așa cum spuneți: "mentalitatile si obiceiurile romanilor sunt invechite, depasite, paguboase.", rezultă, indubitalmente, de aci, că guvernul, care este emanația directă și constitutivă a românilor care așa și pe dincolo..., ei bine, acest guvern este întocmai și la fel ca și ei: adică "învechit, depășit, păgubos"!
Și-atunci cum să fie bun sau mai bun?!!!
Realizați drăgălășenia de logică în care vi s-a proptit oiștea?

Pdap, modul în care judecați, ca și cum v-ți detașa complet de realități, pur ca o vestală, parcă nu prea pică bine.
Și-apoi, există și pești care, vii fiind, se împut de la cap: au viermi! Nu știați? Întrebați pescarii...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 15:52:58
         
 
  "poate ați citit insinuările colegului Radu de astăzi, etc" (Emanuel Cristescu)

Emanuel, imi pare rau, dar singur-singurel (si total neinvitat) ai intrat la mijloc intr-un schimb de clasice "amabilitati" intre mine si eternul meu amic ecsintescu virtual, pe o tema pe care as situa-o in afara politicii sau literaturii (e vorba de o mica operatie estetica pe care, cred eu, si nu numai, si-a facut-o maestrul care semneaza mai nou cu pseudonimul anda), tema pentru care, ti-o spun cu toata sinceritatea, nu pari tocmai pregatit (sigur, ma pot insela, dar modul ultragiat si total lipsit de umor in care ai reactionat ma face sa cred ca fara sa vreau am atins un punct sensibil), dialoguri din care nu puteai iesi decat sifonat, dupa cum se vede.

in concluzie, trage invatamintele de rigoare pentru viitor, si incearca sa nu te mai amesteci cu plebea underground...

respecte!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-01 15:48:04
         
 
  Pestele se impute de la cap, intradevar, dar numai daca este deja mort. Un peste viu nu se impute deloc, oricat de prost ar fi capul, domnul meu.
Pentru mine, guvernul acesta este la fel de bun ca oricare altul, ba poate chiar mai bun decat altele, insa mentalitatile si obiceiurile romanilor sunt invechite, depasite, paguboase. Oamenii s-au obisnuit cu ACATISTELE. Si nu ma refer la cele date la popa, ci la fenomen in sine: dai un ban unuia care nici nu stie cum il cheama, acesta se roage la luna, la stele si la caii de pe pereti, iar caii de pe pereti iti implinesc dorintele in timp ce tu, petentul, nu faci nimic! Peste tot aud doar vaicareli si critici, care nu sunt justificate de viata respectivului care este fie prost, fie fricos, fie increzut, fie toate deodata.
Sa ne gandim putin: de cati ani romanii tot aleg conducatori dupa capacitatea acestora de a promite cat mai multe? De...multi, multi ani! La fel s-a intamplat si cu actualii conducatori si, deasemeni, se va intampla si cu cei care asteapta la rand, huiduindu-i pe actualii. Promisiuni tampite pentru copii tampiti. Copii tampiti care il asteapta pe Hristos sa vina a doua oara, dar nu oricum, ci imbracat in Mos Craciun, cu sacul de daruri in spate, pe degeaba si democratic distribuite. Bleah!
Totusi, vad ca nu toti stau cu mainile in san. Unii vor razbunare, unii vor dreptate cucerita cu bata, in centrul strazii. Romanii vor o noua revolutie!
Din partea mea, sa o aiba! Sa o aiba, ca o merita, la fel cum au meritat-o si pe prima. Dar de ar mai avea nu una, ci o suta sau o mie, tot la fel vor ramane daca nu vor realiza ca adevarata revolutie trebuie infaptuita in ei, nu in afara lor. Va dau dreptate aici: Stupideea. Nimic mai mult.
Aveti dreptate deci cand spuneti ca tara are nevoie de oameni lucizi.Oameni lucizi care stiu ca democratia noastra va ramane viabila numai si numai daca depaseste acest moment in mod DEMOCRATIC! Daca democratia are nevoie de revolutii si anarhie ca sa supravietuiasca, atunci este moarta deja si niciunul,dar absolut niciunul dintre cei care se bat pe conducere nu este democrat, ci doar profitor si mincinos.
Sa fiti iubit!
Un novice si doar un novice,
marian tudorel lazar
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-01 15:41:33
         
 
  "pentru ca omizile funcționărești să halească."  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 14:11:38
         
 
  Absolut de acord cu faptul că aparatul bugetar devenise un fel de clică rumegătoare, care stătea în spinarea celor care trăgeau la jugul economiei și produceau pentru ca omizile funcționărești astea să halească. (ATENȚIE! Vorbesc de FUNCȚIONARIMEA APARATULUI BIROCRATIC. Nu de profesori, medici, polițiști, militari.)
Să halească, să roadă, să profite, să corupă, să exercite presiuni mafiote.
Căci una din cauzele majore ale oricărei administrații, indiferenet pe ce palier istoric s-ar fi întîmplat asta, a fost BIROCRAȚIA, care se automultiplică la infinit, dacă e lăsată și încurajată de către administratori iresponsabili. Numai eu știu ce însemna să treci pe la toate ghișeele și birourile infatuaților cu aere de jupîni.
Problema care, însă, a dus la degringolada actuală nu a fost DOAR birocrația de care e vorba. Ea putea fi desființată treptat, prin măsuri înțelepte, dar NUMAI DUPĂ CE ECONOMIA ERA STIMULTĂ să producă în continuare, nu să fie sugrumată cu decizii idioate, date de către incompetenți entuziaști sau mafioți drapați în bienfăcători ai neamului!
Aci a fost greșeala majoră.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 14:10:08
         
 
  Doamne, cat fanatism sa sustii un aparat bugetar supra-dimensionat si supra-bugetat pe spinarea unei categorii de intreprinzatori supra-impozitati. Iata ce spune si Isarescu: „Nu este suficient să ai intenții bune și să vorbești bine la televizor. Capcana populismului ne pândește și este aproape dominantă în discursul public de astăzi și este exact drumul spre iad", a arătat Isărescu. Guvernatorul a amintit că risipa din anii trecuți trebuie oprită, pentru a dezvolta economia.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 13:46:21
         
 
  Eu scriu aici nu în calitate de, ce să spun, mare proprietar de site! dar vedeți dummeavoastră? mogulii și-au dat mâna! Ce treabă are dezastrul țării cu mogulii? Că nu noi ne-am înfrățit cu Voiculecu pentru a deturna voința electoratului în soluția imorală, nu noi am fost la Vântu, etc. Doamne câtă ipocrizie! Doamne cât fanatism. CUM POATE FI SUSȚINUTĂ CEA MAI PROASTĂ MĂSURĂ cred din ultimii 50 de ani ACEEA CU REDUCEREA SALARIILOR CARE A NENOROCIT O NAȚIUNE!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 13:30:12
         
 
  "scliviseală și atît"  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 13:25:06
         
 
  NU MAI E NIMIC DE FĂCUT, repet!
Să fim realiști.
În istorie, orice cădere în spasm social s-a continuat cu războaie civile, foamete, degringoladă.
Iar dacă, ulterior, lucrurile au fost, cît de cît, reparate, s-a dovedit că totul a fost sciviseală și atît. Am fost dintotdeauna o națiune bolnavă, lipsită de coloană vertebrală, se luciditate și demnitate. Am plătit mereu buimăceala în care ne-am complăcut. Plătim, iată, și vom mai plăti. S-a ajuns la faza "scapă cine poate"!
Asta-i tot.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 13:24:10
         
 
  Manipularea nu-i ca la carte, dle Cristescu.
Este grosolană, otova, minoră - avînd drept ținte pe cei rahitici la cerebel!
Eu cred că nu prea mai ține cioaca, nici măcar pentru ăia. Pentru că ăia judecă, mai întîi, cu stomăcelul și degeaba îi tot dai tu cu "sarea", "poșta", "mogulii" la infinit! Ălora le chiorăie mațele și-i doare-n pardon de "manipularea" lor!
O s-o ia toți manipultaorii ăștia în freză cît mai curînd.
Astea-s spasmele de sfîrșit de domnie!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 13:18:41
         
 
  "Oare mai este ceva de făcut?"

Aceasta era întrebarea, nu Vântu care trebuia să fie de mult la pușcarie dar a fost folosit ca să fraudeze alegerile, etc. Diversiuni. Repet "Oare mai este ceva de făcut?" Aceasta este întrebare!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 13:17:10
         
 
  "Dupa mineriada politistilor urmeaza mineriada mogulilor. In acest moment autoritatile sunt indreptatite sa intervina in forta si sper ca o vor face.
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 12:26:20 "

Cum se reptă istoria!
Parcă-l văd pe Ceaușescu vorbind despre Timișoara și cerînd măsuri represive!
Iar Florică,- ce militant kominternist, înfierînd dujmanii dă clasă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 13:10:18
         
 
  Pentru tinerii aspiranți la jurnalism. Aveți mai jos exemple de manipulare ca la carte. În curând o să vină "sarea" "poșta" etc. Manipulare care nu mai poate înlocui disperarea și dezastrul la care s-a ajuns. Și furtul oficializat.

Domnule Peia, dacă încrederea mea în acel bun natural care există în fiecare dintre noi poate fi denumită naivitate mi-o asum. Mă credeți că schimb programul TV când apar scene de cruzime, nenorociri, etc? Mă credeți că nu am căutat linkurile cu ceea ce incriminați dumneavoastră? Ați observat chiar dvs. comentariul răutăcis, puțin spus, când am comentat titlul unui text "Cel mai iubit dintre pământeni" poate ați citit insinuările colegului Radu de astăzi, etc. Ei bine nimic din toate acestea nu-mi dă dreptul să-i fac putregai, etc. Ba mai mult pot dialoga cu oricine atâta timp cât există un standard de limbaj acceptabil. Cât nu, nu! Ecsintescu ,Radu, și alții sunt realități. Cine a depășit limita bunei cuviințe, ba chiar m-a jignit și amenințat direct, are disprețul și ignorarea mea. Mi-ar fi simplu să-i alung de pe site. Nu o voi face. Chiar dacă trădează statutul de om.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 13:08:20
         
 
  "Sever Voinescu, adaugand ca "Raul se manifesta salbatic pe ecranele televizoarelor"."

Așa e. Am văzut pe ecranele alea cum în artimetica băietului 80=160!!!
Și Severus-Moralistul-Mamii taman îi dicta missei Anastase ce să scrie-n catastiful minciunii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 13:06:22
         
 
  Iata si chemarea la lupta de clasa facuta de mogulul scapat din inchisoare cu sprijinul justitiei. Nu cred ca mai trebuie sa mentionez ca toata Europa considera ca avem justitia cea mai corupta, nu?



Urmariti interviul luat inculpatului Vantu, inculpat aflat in libertate pentru ca nu reprezinta un pericol public. Interviul il gasiti in finalul materialului.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 12:51:53
         
 
  Dupa mineriada politistilor urmeaza mineriada mogulilor. In acest moment autoritatile sunt indreptatite sa intervina in forta si sper ca o vor face.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 12:26:20
         
 
  Domnule profesor Buricea,

"Impozitarea progresiva [...] in functie de profituri," PSD-ul cu asta vine? Vine cu impozitarea progresivă a salariilor. Cum să conving eu o persoană apropiată mie care lucrează într-o multinațională și care pleacă dimineața și vine noaptea, că pentru munca sa el va trebui să plătească 40% imppozit în timp ce altcineva lucrează 8 ore pe zi plătește impozit 16%? Este corect?

Cu profiturile de acord. Eu am propus chiar aici și impozitarea progresivă a dobinzilor nesimțite. Până la 5% neimpozitat. Între 5 și 7% impozit 50%. Peste 7% 95% impozit.

Cu nivelul, dacă promiteți că nu veți mai încălca regulamentul, în următoarele minute vi-l voi reda. Altfel nu am altă posibilitate să mențin trendul ecoliterar al site-ului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 12:26:02
         
 
  Breaking News,
Mogulii turnatori la securitate si-au dat mana cu sindicatele si cu partidele de opozitie cu scopul suspendarii presedintelui ales al Romaniei. Astfel, s-a oficializat infratirea politicului cu "mafia" jefuitorilor de stat.

"Voiculescu si Vantu nu mai pot jefui din banul public din 2005 incoace, motivele pentru care isi doresc demiterea presedintelui Traian Basescu nu sunt o noutate", a afirmat, vineri, deputatul democrat-liberal Sever Voinescu, intr-o conferinta de presa. "Dupa un drum lung si anevoios, dosare care ii vizeaza direct pe cei doi domni sau le vizeaza afacerile au ajuns aproape de solutionare", spune Sever Voinescu, adaugand ca "Raul se manifesta salbatic pe ecranele televizoarelor".

"Se spune ca raul, odata invins, revine in forme subtile, dar mai agresive. Dupa decembrie 2009, raul invins de votul romanilor a revenit si se manifesta agresiv la televiziunile patronate de cei doi domni, care au intensificat campania de defaimare a lui Traian Basescu", a adaugat deputatul PDL.

"Dupa afacerea FNI, bugetul statului are sume colosale de platit ca despagubiri. Toti acesti bani ii platim noi. PSD e in continuare la ordinele domnului Vantu, chiar Victor Ponta a recunoscut public ca acum cateva luni ca PSD era controlat de Vantu, ar fi o copilarie sa credem ca influnenta lui Vantu asupra PSD a incetat", a mai spus Sever Voinescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 12:11:20
         
 
  E și asta o metodă de a resurcita raitingul, domnule Peia:bîrfulițe, scandaluri, virarea spre maidanul politicii. Se vede cu ochiul liber, proiectul ecoliterar e-n derivă, postările tot mai rare, valoarea minim acceptată scriitoricește, ce să mai discutăm...Da' dacă-i "trădare" a conceptelor literar-sanitare, măcar să știm și noi!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 11:57:50
         
 
  Ecsintescu discutînd despre dreptate și moralitate!! Exibînd principii, indicînd repere comportamentale!!
El, autorul infect al OPEREI MAGNA ECSINTESCU, găsibilă pe Google, de către oricine dorește să știe cu cine are de-a face!
Ăsta e apărătorul ideologiei social-democrate?!! Oare cei care l-au luat în solda lor știu cu ce putregai omenesc își susțin punctele de vedere? Cucoana aia cu sînge comunist, Mizilica, știe?
Vă puteți imagina paradox mai crîncen decît ăsta?
O, Doamne, cîtă mizerie colportată de-a lungul istoriei!
Genul ăsta de mercenari, slugi ale oricui i-ar cumpăra, care pot să susțină orice aberație schizoidă, să se plieze pe orice tip de realitate, să pledeze pentru toanele oricărui stăpîn care le dă tainul prostituării, ei bine, aceștia sunt răul absolut care viermuiește în vintrele oricărui organism social, putrificîndu-l.

Dle Cristescu,
A-i lua în seamă, purtînd dialoguri "savante" cu ei, echivalează cu a le fi partener!
Îmi pare rău că trebuie să spun asta, dar justificarea dv. cum că ei susțin un anume punct de vedere - profesional, cică!! - fapt pentru care îi considerați parteneri de dialog, iertați-mă, vă incriminează la mod absolut.
Nimic nu justifică emulația în care vă compromiteți!
Absolut nimic.
În afara unei naivități periculoase.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 11:53:16
         
 
  Gresiti fundamental, domnule profesor Cristescu, si asta o faceti din subiectivism. Impozitarea progresiva este o solutie corecta, echitabila din punctul de vedere ala poporului roman la care tot mereu faceti referire.
In tarile scandinave, in functie de profituri, impozitele progresive ajung pana la 80-90% si asta dateaza inca de la sfarsitul raboiului.
In acest fel se explica nivelul de trai ridicat din aceste tari unde asistenta sociala este la ea acasa...
PS: Cu aceasta ocazie va rog sa-mi redati nivelul avut anterior micsorarii lui fara nicio justificare.
Cu multumiri!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-10-01 11:00:29
         
 
  De acord cu dumneavoastra. Viziunea " sa traim bine" s-a terminat frumos cu " un fleac i-am ciuruit" Este timpul sa mai schimbam ceva. Intamplarea a facut sa fiu vreo luna in judetul Calarasi. Si am vazut acolo Romania Reala. E groasa rau, domnule profesor. Romanii s-au cam saturat.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:35:30
         
 
  Este o viziune. Care trebuie asumată, spusă public și validată sau nu în cadrul alegerilor. Pe mine incompetenții ăștia repetenți în ale economiei, m-au convins cu acestă idee. Că au ajuns cel mai corupt regim al României este altă poveste. Adică o ciumă. Care se va vindeca numai cu extract de stradă fierbinte. Da știi cum? Fierbinte rău. Adică arzândă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 02:28:38
         
 
  Nu. Eu spun altfel. Daca unui om care munceste si castiga 1000 de ron lunar ii iei 16% il ucizi. Statul trebuie sa-si ocroteasca cetatenii, nu-i asa. Daca unuia care castiga 4o 000 de ron lunar ii iei 40 la suta este corect. Are din ce sa traiasca. Statul da sanse egale tuturor. Dar fiecare trebuie sa plateasca pentru aceste sanse. Ideea cu Bulgaria e cam puerila. E ca si cum cresterea salariilor profesorilor nu ar fi sustenabila pentru ca dau meditatii ne impozitate.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:24:27
         
 
  Parca imi suna cunoscut
”Cine-i harnic si munceste are tot ce vrea. Cine-i lenes si chiuleste are tot asa”
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 02:18:48
         
 
  Nu ai inteles că 16% din X este diferit de 16% din Y Y>X? Evident că acela care câștigă mai mult contribuie cu mai mult dar procentul, nediscriminator trebuie sa rămână. Pentru că altfel, cei cărora li se va aplica un procent penalizator vor fi îndreptățiți să facă orice să scape de frustrarea penalizatoare.

De exemplu: la 10 milioane va plati 1,6 milioane impozit.

Cel care va câștiga 50 milioane va plăti 8 milioane. Între 1,6 milioane și 8 milioane nu este o diferență? Și cetățenii se simt, cum spune Constituția, egali. Dacă acela care câștigă 50 milioane ar plăti 40% impozit adică 20 milioane, el se va simți discriminat, penalzat și va căuta soluții, inclusiv emigrarea (înmatricularea în Bulgaria cum metaforic am spus eu) pentru a scăpa de acestă mare nedreptate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 02:16:59
         
 
  Impozitul progresiv nu ne dezavantajeaza pe noi. Care oricum castigam si platim ca atare. Ii avantajeaza pe cei saraci, adica oamenii pentru care noi ar trebui sa ne luptam.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:12:08
         
 
  Domnule Cristescu, nu sunt diferente semnificative. Principial este normal ca cel care castiga mai mult trebuie sa dea mai mult. Statului si celorlalti. E o discutie mai lunga. Promit ca o sa ridic manusa.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:10:43
         
 
  Profesionistule, daca poti sa imi traduci cum se spune in ruseste ”impozit progresiv”, te cred. Altfel, de calomnii am podul plin. Omologul tau, domnul Peia, mi l-a umplut inaintea ta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 02:10:23
         
 
  Domnule Cristescu, nu sunt diferente semnificative. Principial este normal ca cel care castiga mai mult trebuie sa dea mai mult. Statului si celorlalti. E o discutie mai lunga. Promit ca o sa ridic manusa.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:07:20
         
 
  Greșit conceptual. Statul normal NU PERMITE. Numai statul dictatorial permite. Statul trebuie să fie neutru și să nu discrimineze. O poate o face dar va culege rezultatele. Adică înmatricularea în Bulgaria.

Impozitul progresiv este un abuz și o dovadă de INCOMPETENȚĂ:
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 02:04:01
         
 
  Andrei, nu imi place Vantu dupa cum nu-mi place nici clanul Paunescu. Si nici clanul Cocos. Daca ai citi pe andaa si pe unde mai scriu ai vedea punctul meu de vedere. Dar sa nu vorbesti tu de Vantu atat timp cat te vinzi unui declasat. Am vazut cand Nasu a luat 30 000 pentru o emisiune. Si mi-a citit intrebarile. Asa ca...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:03:42
         
 
  Impozitul progresiv nu stimuleaza nici munca si nici performanta, deci este un impozit de tip sovietic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 02:01:59
         
 
  Impozitul diferentiat este o masura sociala si pentru oameni. Daca statul permite ca un cetatean sa castige mai mult el trebuie sa dea mai mult. E simplu.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:00:43
         
 
  Profesionistule, :) , daca nu ne faci revista presei în limba rusă, n-ai făcut nimic. Nu am nimic cu susținătorii comunismului de tip sovietic. Sunt oameni și ei și au dreptul la opinii, că doar e dictatură,nu? Mă miră, însă, cât de mult coincid convingerile tale cu ale lui Vântu. Să fie doar o coincidență?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 02:00:13
         
 
  "Au dreptate cei 15% care susțin un regim, în opinia mea, muribund, ori noi cei 85% suntem niște dobitoci?"

Emanuel, toti au perfecta dreptate.

"Oare mai este ceva de făcut?"

sa mergem la culcare, ca s-a facut 2.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-01 01:56:57
         
 
  ca bune, soluții incorecte economic.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 01:55:17
         
 
  Acum niște luni am spus aici unde se va ajunge. Regret că am avut dreptate.

Impozitul progresiv este o formă de asancționa inteligența și plusvaloarea. Adică un eșec economic. Incompetenții ăștiia ne-au adus în situația de a accepta ca bune soluții incorecte economic. X% din 7 milioane crezi că este egal cu X la sută altă sumă? Mai sunt cetăpțenii egali în fața legii? De ce să-i sancționam pe cei care muncesc mai mult, mai inteligent și mai eficioent? Nu crezi că-și vor lua numere de Bulgaria?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 01:54:27
         
 
  hot news este sponsorizat de Cocos cu 40 000 euro lunar. Tapalaga e uns pana in maduva. Ce ne spui tu acum? http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7875307-ascensiunea-lui-gheorghe-falca-caderea-tripletei-bvb-cum-isi-consolideaza-gruparea-udrea-pozitia-pdl.htm  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:51:59
         
 
  Domnule Cristescu, nu ma intelegeti. Sunt profesionist dar mi s-ar usca mainile sa scriu pentru Udrea, Basescu si Boc. Au fost oferte din zona asta si le-am declinat. De cand ma stiu sunt si suntem de stanga. Muncim enorm pentru banii nostri dar nu suntem curve. Impozitul progresiv este o solutie corecta. Nu mi se pare normal ca un profesor de tara care are 7 milioane sa plateasca la fel cu un profesor de rangul dumneavoastra. Nu partidele sunt problema in Romania, problema este clica lui Basescu. Care inseamna cu totul altceva. Intai suspendarea constitutionala si pe urma vom vedea.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:48:54
         
 
  Un articol foarte bun, dar incomplet.



pentru a viziona tot materialul video va invit sa le urmariti pe blogul
http://furiouswordpressripper.wordpress.com/
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 01:44:43
         
 
  Dacă vor veni cu impozit progresiv, eșecul este ante portas!

Fă un mixaj cu membrii guvernului din umbra PNL, contribuția soluției imorale și virginitatea udemeristă!

ALEGERI ANTICIPATE corecte în care PSD să nu mai fure. Chiar dacă mai puțin decât PDL. Pe tine te înțeleg. Tu ești profesionist. Dacă te-ar angaja Băsescu l-ai susține. Ce nu înțeleg eu sunt fanaticii perfect manipulați. FPM.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 01:40:24
         
 
  Victor Ponta-Prim Ministru
Claudiu Manda – Ministrul Finanțelor Publice
Mugurel Surupaceanu-Ministrul Economiei si Industriei
Olguta Vasilescu – Ministrul Educației
Adrian Nastase – Ministrul Afacerilor Externe
Georgian Pop – Ministrul Apărării Naționale
Oana Niculescu Mizil – Ministrul Muncii și al Protecției Sociale
Valeriu Zgonea – Ministrul Transporturilor
Nicolae Banicioiu– Ministrul Sănătății
Liviu Dragnea – Ministrul Administrației și Internelor
Dan Sova – Ministrul Justiției
Cosmin Nicula – Ministrul Agriculturii si Mediului
Ioana Pop– Ministrul Culturii și Cultelor
Robert Negoita-Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Cristian Rizea-Ministrul Tineretului si Sportului
Catalin Ivan-Ministrul pentru Relatia cu Parlamentul
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:31:52
         
 
  "vom avea un nou guvern PSD" 99% s-ar putea să ai dreptate. Însă ne vom situa în postura țăranului care a găsit soluția ca să scape de gândăceii porticalii cae-i invadaseră gospodăria. A găsit niște gândăcei roșii care-i mânâncă pe cei albaștri.

Ar fi o altă nenorocire. Iar hrebenciuc, Năstase, etc? Este destul, este prea mult, ajunge!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 01:13:44
         
 
  Ioan Peia, dumneata esti un frustrat de la mama natura. Atat timp cat jignesti femeia din ratiuni patologice inseamna ca nu ai ce cauta la o discutie intre barbati. Fuga la somn!

Domnule Cristescu, tara se misca. Intamplarea a facut sa fiu astazi la Ambasada Chinei. Se misca tara si daca lucrurile merg bine vom avea un nou guvern PSD care va fi invatat din proprile greseli. CCR este o institutie serioasa in ciuda apgradarilor facute de Basescu. Din pacate va respinge legea si astfel nu o sa-l vedem pe Basescu complice la furtul amantei 3. Cert este ca poporul roman are resurse sa scape de dictatori. Paradox ordinar, daca nu era criza asta il aveam pe Basescu pe veci. Revin!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:08:16
         
 
  Nu domnule Peia, nu aveți dreptate. Poporul acesta este, colectiv vorbind, un adevărat mitologic și izbăvitor Crist. Iar o să-mi pun nu știu ce deontologi în cap însă pentru aducere aminte voi cita din memorie două strofe dragi mie din doi autori, dintre care unul este excesiv controversat

"Sunt copilul unui neam sărac
Bieți români ce scormonesc pământul
Vor să-și facă mai bogat mormântul
Tare-mi este neamul ăsta drag"

"Nu sus, nu sus la cei avuți
În norii fumului pierduți
Se nasc fecundele virtuți
Poporul care crește jos
E singur valea roditoare
În car crește grâu și floare
Bun și frumos!"

Poporul român ete captiv. Pentru moment. Însă un popor care, privit ca dușman, a fost glorificat de cel mai mare imperiu al antichității nu poate fi învins!

Sărut picioarele acestui popor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 01:06:23
         
 
  Nu.
Nu mai e nimic de făcut.
Dacă ne uităm înapoi, în istorie și dacă ne uităm mai bine la noi, cei de azi, suntem niște luzeri - vorba lu' nenea șiecspir tradusul!
Personal, am un dispreț și o scîrbă atît de mari, vizavi de prostia ăstui popor, pdop, și de ticăloșia lingăilor și porfitorilor imperiali, pdap, încît voi emigra curînd.
În mama Gheea!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 00:57:16
         
 
  Ecsintescule, oamenii lucizi dorm la ora asta. Noi, noctambulii, frământați de probleme, se pare că suntem dobitocii iepocii de whiski asezonate cu succesuri, Roberte și...cum îl cheamă pe ziaristul acela cu principii, barbișon subțire și miop etic? Da, acela care vedea lipsa decvorum și care număra de la 160 în sus?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 00:57:09
         
 
  Excelent articol! Mai nou, Elena Udrea a pus mana si pe RaTB SI PE TOT, ATENTIE,TOT PANOTAJUL STRADAL DIN ROMANIA! Ne meritam soarta. Fireste ca Hoara e viu in memoria lor. O sa vina vremea sa-i luam si la suturi.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 00:52:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE