FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Precizari
Text postat de Emanuel Cristescu
1. Pentru ca unii useri să nu cadă în păcat, vă informez că au fost făcute modificări în program astfel încât se știe cine acordă ori scoate steluțe.

2. A fost reactivat forumul. Vă sfătuiesc să-l utilizați.

3. Sper că toți veți fi anunțați când apar comentarii la textele dumneavoastră.

4. Îmbunătățirile informatice vor continua.

Succes!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mihai Iulian Matei,
Radu Ștefănescu,
mulțumesc pentru răspunsul prompt și pentru sugestii.

O seară frumoasă tuturor,
Bot Eugen
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2010-05-17 22:22:30
         
 
  Eugen, deschide mailul respectiv, si vezi ca ai deasupra un buton pe care scrie "not spam". da click pe el cu incredere. urmatoarele mailuri de la tanti europeea vor sosi in inbox.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-17 22:05:44
         
 
  Nu înțeleg de ce ori de câte ori primesc câte un comentariu pe Europeea, acesta îmi apare pe adresa de email la secțiunea SPAM. În consecință, descopăr această înștiințare mult prea târziu.
Există vreo explicație la treaba aceasta?

Cu stimă,
Bot Eugen
Postat de catre Eugen Bot la data de 2010-05-17 21:24:23

R: probabil că "paznicul" adresei de mail consideră respectivul mail ca fiind nesolicitant. Nu cred că este vina site-ului Europeea.
 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-05-17 21:47:14
         
 
  Nu înțeleg de ce ori de câte ori primesc câte un comentariu pe Europeea, acesta îmi apare pe adresa de email la secțiunea SPAM. În consecință, descopăr această înștiințare mult prea târziu.
Există vreo explicație la treaba aceasta?

Cu stimă,
Bot Eugen
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2010-05-17 21:24:23
         
 
  :)):))  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-14 11:52:31
         
 
  Cu placere!
Pentru ca o problema sa poata fi replicata e nevoie de date exacte. De exemplu, browser folosit, pagina (link) accesat, un printscreen al erorii generate, datele folosite in formular, etc.
Detalii in forum... :)
 
Postat de catre Adrian Vladut la data de 2010-05-14 11:38:23
         
 
  Multumesc pentru amabilitatea dv. Am primit pe e-mail confirmarea activarii contului. Va felicit pentru cunostiintele si "indemanarea" dv. in domeniul electronicii, dar nu stiu despre ce date lipsa a fost vorba.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-14 11:17:46
         
 
  V-am creat eu un cont in forum, cu acelasi utilizator, parola si adresa de email pe care le aveti in atelierliterar.
Nu pot reproduce eroarea mentionata de dvs. din cauza lipsei unor date.
 
Postat de catre Adrian Vladut la data de 2010-05-14 10:44:09
         
 
  Domnule Vladut, multumesc, am scris aceeasi adresa de e-mail in ambele "campuri". cred ca stiu sa completez niste date care mi se cer.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-14 08:54:36
         
 
  In formularul de inregistrare exista doua campuri ("Adresă de e-mail:" si "Confirmare adresă e-mail:") in care trebuie sa scrieti ACEEASI adresa de email.
Mesajul respectiv apare cand continutul celor doua campuri NU este identic!
 
Postat de catre Adrian Vladut la data de 2010-05-14 07:50:52
         
 
  am vrut sa ma inregistrez pe "Forum" dar imi spune ca adresa mea de e-mail nu se potriveste. ma mir pentru ca pe site m-am inregistrat cu aceeasi adresa de e-mail. poate cineva sa ma lamureasca? cu multumiri anticipate, Vasilica Ilie  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-13 15:03:08
         
 
  Alt...timp, alta distractie, ca sa zic ashea! Da macar acolo sper ca nu se mai tine cont de "grade", adica user cu user poate discuta, nu conteaza nivelul acordat de Marele Barbat? Ca alfel, era bun chiar userul de postator, sa mor io daca va mint! Or fi necesitati (urat cuvant!) hastemelistice care sa ceara separarea sau acolo e alta ciorba? Mari sunt minunile Tale, Doamne, stii Tu care.  
Postat de catre sters sters la data de 2010-05-12 16:40:49
         
 
  In forum, utilizatorul trebuie creat din nou!
Folositi formularul de inregistrare
 
Postat de catre Adrian Vladut la data de 2010-05-11 19:35:06
         
 
  Am incercat sa ma "autentific" in Forum, am completat numele utilizatorului si parola, dar nu a functionat, am reincercat, tot nu a functionat si. Urmez deci sfatul dat acolo de a contacta "Administratia" si o fac prin acest com.

Multumesc,
VP.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-05-11 17:06:57
         
 
  O, pașă, cît de darnic sînteți! Sper să nu fiu singurul care beneficiază de facilitate. Întîrzierea a fost recuperată, dar în acest domeniu a fost echivalentă cu un secol. Dar tot europeea-i fruncea.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-05-11 16:55:38
         
 
  Aș dori sa fiu anunțat prin email când primesc comentarii...
 
Postat de catre Bot Eugen la data de 2010-05-11 15:32:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Aștept oferte de moderatori pentru subiectele de pe forum.

Mulțumit domnule CTA?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-11 13:10:34
         
 
  Problema cu linkul s-a rezolvat.
Va rog sa folositi forumul pentru "sugestii si reclamatii".
Noii utilizatori inscrisi in forum vor fi validati de administrator.
Va rog sa folositi acelasi nume de utilizator ca si pe atelier literar!
O sa incerc sa raspund cat pot de repede solicitarilor!
 
Postat de catre Adrian Vladut la data de 2010-05-11 12:22:06
         
 
  Dle Corbu,
Testul dvoastra l-am primit! Este in regula!

Multumesc,
Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-05-11 11:55:37
         
 
  Eu as vrea invers, sa fiu anuntat in europeea cand primesc mesaje pe mail! Se poate?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-11 11:33:40
         
 
  M-am pripit, nu-i bai, mai e vreme (proba adevărată a dat chix.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-05-11 11:19:56
         
 
  Mulțumesc patronului și echipei, cu o întîrziere de nici cinci ani, se pare că (sper să nu greșesc, am făcut o probă) se pot citi linkuarile.

Ia să vedem:

europeea

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-05-11 11:18:28
         
 
  Si eu primesc notificările.

PS. Sunt înduioșat de ajutorul colegial al distinsei Vasilica Ilie adresat inginerului electronist!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-11 10:52:23
         
 
  Cristi, s-a realizat. Uita-te in Spam, acolo le-am primit si eu.  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-11 10:36:58
         
 
  Punctul 3 nu a fost realizat. Nu sunt anuntat cand primesc comentarii... :(

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-05-11 10:30:55
         
 
  2. A fost reactivat forumul. Vă sfătuiesc să-l utilizați.

Să înțeleg că intervențiile off topic pot fi șterse fără ca cel căzut în păcat (sic!) să-și facă harakiri ori, din contră, editorul să fie ghilotinat?

 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-05-11 01:31:59
         
 
  Ați rezvolvat cumva și culoarea linkurilor? Sau lăsăm pentru cincinalul următor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-05-11 00:19:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE