FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ION CORBU-AI MANA BUNA
Text postat de ecsintescu virtual
Scriitori, poeti sau comunicatori, Ecsintescu Virtual este o fiara! O bestie. Un recalcitrant on-line. Ma iau de gat cu orsicine. Iata, sunt si arogant, ceea ce am urat in viata mea cel mai mult.

Va spun ca va iubesc egal. Adica va simpatizez pe toti. Usor "va urasc". Asta e o tampenie! Nu va urasc.

Am avut zeci de conflicte. Le regret. Partial, fireste. Ma enerveaza ca multora le-am spus lucruri pe care le-am gandit. De bine sau de rau. Am gresit. Provocat sau nu, am ripostat tembel.
Gina Goia si Atilla, omul care a scris cea mai nationalista poezie despre Ardeal! va iubesc!
Era un tip din Buzau, comenta avizat la fel cum scrie Cristian Munteanu, vesnicul servant al florilor. Frumoase ca Elena Munteanu. Alta fiinta pe care o respect si la care tin. Mai lipseste din peisaj Ionut Popa. Cel mai bun si mai exact om pe care l-am cunoscut. E total tipul. Absolut total. Credeti-ma o sa auziti de baiatul asta! Si de Diana, traducatoarea jurnalista de prima clasa care este iubita lui.
Am mai uitat pe cineva? Pe Ioan Jorz care este subtil si inteligent si foarte foarte talentat.

Cine sunt eu sa-mi dau cu parerea? Sunt doar un om. Care a crescut fantastic, cu Europeea!
Andrei Florian nu trebuie sa se supere, el e vandut.

Era sa uit :)
Elena Toma. Nimeni si nimic n-o sa-mi schimbe o parere. Fata e beton. Extrem de inteligenta si de modesta. Atentie! modesta! Nu prea ne-am inghitit noi in campanie dar a stiut si stie ca am un mare respect pentru ea. In primul rand pentru ca e total de nebuna, afectiva, o mama superba, si o supravietuitoare innascuta. Uneori cred ca asta e destinul ei! Sa se reinventeze la nesfarsit.

Am o restanta, domnule Ion Corbu! Trebuia sa va spun. In ciuda respectului si simpatiei pe care vi le port. Ati spus ca Europeea mi-a schimbat drumul in viata. Este corect. Fara Europeea nu-mi cunosteam sufletul.

Iar sufletul meu este Bebeloaica. Doamne, cat o pot iubi. Sunt 2 ani si 8 luni. Zi de zi. Cu soarele meu, cu bebeloicute, cu turtureta, cu fata mea mica si carliontata, cu ochisorul meu verde, cu cerberul meu bun, cu profesoara mea, cu poeta mea, cu profesionista mea, cu femeia mea.

Va iubesc, domnule Corbu. Si sunt cel mai sincer din lume, asa sa-mi ajute Dumnezeu.

PS.Va intrebati probabil daca este un "exhibitionism"
Nu, nu este. Este un text de maxima sinceritate prin care va multumesc iar si iar, voua tuturor. Exista povesti de dragoste. Autentice. Chiar si Ioan Peia poate sa iubeasca.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  LA MULTI ANI, ecsi, Un An Nou cu bucuria de a fi.....chiar si pe europeea !

LA MULTI ANI, Ioana!

Cu prietenie,
Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2010-01-07 22:46:39
         
 
  La Multi Ani Ioanei BG, Ecsi.

Urari de bine si la Multi Ani si celorlalti Ioni si Ioane si nu in ultimul rand si d-lui prof. Ion Corbu.

Cu stima,

Veronica
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-01-07 18:21:01
         
 
  "...geniul despre care vorbeste domnul Corbu atunci cand te aminteste si doreste sa isi motiveze nenumaratele ridicari de nivel pe care este nevoit sa ti le faca."
(Andrei Florian despre necazurile domnului Corbu cu nivelul lui Ecsi)

Corbu nu i-ar ridica
asa des fragila piesa
de Ecsi cu-a lui printesa
n-ar suprasolicita.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-01-07 17:47:48
         
 
  ecsi... sa-nnebunesc, esti bestial:) la multi ani, Ioanei. la multi ani d-lui Ion Corbu si lui Ionut Popa, de care sunt mandra.

cu modestie

o nebuna normala:))
 
Postat de catre Raluca Tanase la data de 2010-01-07 11:10:51
         
 
  Salut, ecsi, sa-ti traiasca Ioana, transmite-i, te rog, si urarile mele de bine.
La multi ani si d-lui Corbu.

La multi ani, voua, tuturor, pentru 2010!
 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2010-01-07 10:33:55
         
 
  Salut, ecsi, sa-ti traiasca Ioana, transmite-i, te rog, si urarile mele de bine.
La multi ani si d-lui Corbu.

La multi ani, voua, tuturor, pentru 2010!
 
Postat de catre Atropa Belladonna la data de 2010-01-07 10:18:17
         
 
  Iata un text bun, unul dintre cele mai bune ale tale. Are mesaj, este ecoliterar, isi atinge tinta, chiar de mai multe ori, si reflecta, mai mult decat este necesar, geniul despre care vorbeste domnul Corbu atunci cand te aminteste si doreste sa isi motiveze nenumaratele ridicari de nivel pe care este nevoit sa ti le faca. Textul se inscrie in categoria notelor informative, sau a delatiunilor ecoliterare, si aminteste de vremuri cand acestea erau platite de destinatar. Imbinarea inspirata a stilului dominant de nota informativa cu genul odei conducaturului iubit face o trimitere indirecta si transparenta la o perioada istorica bine determinata si este insotita de aceeasi nostalgie care inunda in mod periodic acest site al unui aproape vesnic moment zero. Atmosfera crestineasca care inunda spatiile dintre randuri, data de sentimentul de iubire a aproapelui, este coplesitoare, si induce o senzatie de bine cum numai tu reusesti sa obtii prin intermediul textelor tale, fapt pentru care esti atat de apreciat, de altfel. Modestia care te caracterizeaza, iar de acest fapt nu se mai indoieste nimeni, este tradata de mentiunea cu totul si cu totul surprinzatoare "Sunt doar un om". Nu, ecsintescu, nu esti doar un om, esti aproape doi si un sfert, iar stilul si geniul textelor tale stau marturie pentru aceasta apreciere.
Ca sa il parafrazez pe domnul Corbu: "Vezi, ecsintescu, ca se poate? ... persevereaza, persevereaza, persevereaza!!!"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-01-07 09:51:04
         
 
  Nu! Ecsi nu este o fiara! Ecsi este doar un copil speriat cu inclinatii homosexuale: "Chiar si Ioan Peia poate sa iubeasca in ..cuvant ne-eco". Si narcisiste. Numai cei care se iubesc in taina singuri incearca sa convinga lumea de calitatile prietenei imaginare. Agresivitatea lui este o masca. Nu este suficent de potent literar, nici suficent de genial pentru ca aroganta sa ii stea bine. Poate de aceea uneori imi este mila de el. Intreb si eu: de ce era necesar sa ne reaminteasca magaria de a da pe goarna jumatate-de-adevaruri aflate de la oameni care au avut incredere in el si sa jigneasca de sub masca pocaintei (a cata?).
A uitat-o pe Loredana Cristea. Cred ca mai este inca indragostit de ea... Am si eu informatorii mei...:)

Cristi

P.S. Acum cred ca isi va aminti si de mine... :))))
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-01-07 08:58:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  genial
nu va zburataci dar se va gandi

beton, ultima
unde-i IOan, care era circumcis-otorul exiztentei. Te cheama lumea!!!Peia TE CHEM LA DUEL, in ....predestinatre. chiari mori de frica?


sunt ok, maestre!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-07 04:12:00
         
 
  genial
nu va zburataci dar se va gandi

beton, ultima
unde-i IOan, care era circumcis-otorul exiztentei. Te cheama lumea!!!Peia TE CHEM LA DUEL, in ....predestinatre. chiari mori de frica?


sunt ok, maestre!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-07 03:56:58
         
 
  Ecsintescu incearca sa atenteze la onoarea celei mai sacre pasari pe care o are site-ul...

"Va iubesc, domnule Corbu."
(ecsintescu virtual )

de Ecsi, un scrib demonic,
sacpa cel ce se fereste
fiindca asta cand iubeste
nu vrea s-a faca platonic.

p.s.
lui Ecsi din Bucuresti
cand mi-ndruga una-alata:
-daca-ncerci sa ma iubesti
sa sti ca io-ti tai unealta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-01-07 03:36:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE