FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Petitie online
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru ciuruiții din Șmenlandia, țara de dincolo de dincolo.

http://www.petitieonline.ro/petitie-p57394054.html

Pentru cei care nu pot suporta dictatura cu aparență de democrație!

Daca nici acum CC nu va sanctiona frauda, nu mai avem decat sansa strazii sau va trebu sa ne multumim cu statutul de neputinciosi, lași si proști. Ciuruiți iremediabil.

Mâine ar trebui organizate mari mitinguri pașnice de protest.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  alo, Radu... alo, B1?, nu mă auziți?...
sunt un privitor al acestor fapte... care, nu s-au înfăptuit!
alo,... ați închis ediția?, păcat, erați singuri, în care, am AVUT ÎNCREDERE CĂ ÎNȚELEGEȚI, și care... n-ați aflat că, filmulețul acesta, nu face cinci bani..., alo, ați închis, votingul?, bine, bine că și dvs, v-ați dat seama că...ați făcut o g(l)umă de (ne)mestecat!

cetățeanul turmentat..., din provincie!
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2009-12-17 23:44:20
         
 
  A aparut si filmuletul cu frauda de 5 000 de Euro. Liberalii se pregatesc sa guverneze sub bagheta unui prim ministru PDL, alaturi de UDMR. Normalitatea unei alte coalitii conjunturale se aseaza in mod firesc. Dupa cum observati, spiritul Craciunului ne cuprinde pe toti. Este un nou moment zero. Vă rog să-mi aduceți la cunoștință eventualele încălcări ale Constitutiei Romaniei, să nu le escaladați și să nu vă faceți singuri dreptate. Pentru astfel de incalcari avem institutii abilitate sa le rezolve.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-14 14:31:12
         
 
  Retorică răsuflată. Camioane de dovezi. Tînțarii speculațiilor făcuți de imaginația urîcioșilor ditamai armăsarii. De ce vă ocupați dv., laolaltă cu jurnaliștii de doi bani și politicienii perdanți, de persoanele oponenților și nu de înțeparea gogoșilor pe care nu vi le mai înghit prea mulți.

Reveniți-vă, erorile (după cum se vede minore) nu sînt fraude. Ce faceți dv. este însă rea-credință, nu vreți decît să-i înșelați pe fraieri. Care poate nici nu merită mai mult.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-14 14:17:00
         
 
  Distinse coleg,

Vă înțeleg situația ingrată. Cum să justifici injustificabilul? DRP măcar nu avea ce face. Intelectonismul actual are. Și se pune cu arme și bagaje în slujba neadevărului.

Spuneți "De la o vreme dreptatea merge mînă-n mînă cu paranoia" Vă cred. Dar nu pentru mult timp. Nici "am învins" nu este drept nici "i-am ciuruit" nu este "paranoic" Ci infracțional. Dar dacă vă satisface paradigma fiți fericit.

"Domnule Corbu, de ce vă schimonosește așa ura?" vă înșelați. Ținerea oglinzii în fața preopinentului pentru a-l ajuta să se diagnosticheze, nu este ură. Abia aici pare că aveți dereptate. Dezvoltările logice bazate pe premise false denotă clar paranoia.

"Aveți doar atîtea capete de schimbat la hipopotami." Puteți fi liniștit. Pe dumneavoastră nu vă va afecta.

"Planul C, faceți-i să turbeze." Superbă doctrină promovată de un intelectual. N-ar fi mai simplu soluția finală? Adică faceți-ne fum!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-14 10:30:35
         
 
  De la o vreme dreptatea merge mînă-n mînă cu paranoia. Domnule Corbu, de ce vă schimonosește așa ura? Aveți doar atîtea capete de schimbat la hipopotami.

Planul C, faceți-i să turbeze.

Gîndiți, am mai spus-o, ca o "gazetă imperialistă" reciclată nevropeic.

Dați semne de identitate cu o sticlă de bere (una din marotele dv.): are mereu capsa pusă, face spume la gură și o vrei rece pe masă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-14 09:10:36
         
 
  Dovezile prezentate la televiziune și probabil și la Curtea Constituțională sunt arhisuficiente pentru a demonstra amploarea fraudei.

De acum încolo interesul major ca toate documentele electorale să fie puse la dispoziția societății civile, imediat și necondiționat, mu mai aparține prostănacilor ci candidatului ales fraudulos care ar trebui să se disocieze de cei care au imaginat și pus în practică acest sistem diabolic. Altfel se pot face inferențe cu privire la inițierea acestei proceduri antidemocratice. Oricum, "alegerea" prin această procedură este și rămâne FRAUDULOASĂ, iar "viitorul președinte" ales astfel, ILEGITIM.

Agentul nostru Smart 008 a reușit să fotocopieze dintr-un document ultrasecret extrasele de mai jos. Fiind documene de interes civic le prezentă fără drepturi de proprietate intelectuală:

Extras din "planul B"

"1. Pentru contracararea reacției contracandidatului, când va vedea răsturnat rezultatul votului (confirmat științific), înainte de sigilarea sacilor, fiecare secție de votare va planta probe indubitabile în scii cu voturi anulate, în urma cărora să se demonstreze că au scăpat mai multe voturi neluate în calcul de către candidatul care va trebui să câștige decât pentru celălat candidat. Atenția va fi astfel distrasă iar în plan imagistic efectul va fi devastator. Nu vor mai cere imperativ verificarea întregului mecanism și gata, i-am ciuruit! Prostănacii!

2. Dacă și această probaă cade se vor folosi dosarele celor puși să judece.

3. Pentru distragerea atenției, în ziua votului se vor lua măsuri pentru crearea unor cozi permanente la câteva secții. Televiziunile vor avea ce ronțăi și planul A va merge perfect"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-14 07:06:35
         
 
  Scorul: Semnaturi (14.113) în 5 zile. Cam 3 mii pe zi.

Mai e un pic pînă la suta de mii. În ritmul ăsta, încă 86:3, doar vreo 28 de zile. Nu-i rău.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-13 20:05:04
         
 
  Domnul Ecsintesu
Eu daca asi fi domnul Oprescu m-ai bine m-asi intoarce in sanul unei tinere de 18 ani decat in sanul social-democratilor. Mai ales ca el l-a facut presedinte pe domnul Traian Basescu dupa scrisoarea aia in care spunea ca Geoana nu e bun de presedinte. Sute de mi de votanti au ascultat sfatul doctorului. Scrisoarea aia a facut ca din sanul partidului social-democrat sa nu curga in momentul de fata laptic prezidential ci otrava.
Am impresia ceeace dumneavoastra vreti este sa lasati capitala vaduvita fara vraci.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-13 18:27:18
         
 
  Cristian Diaconescu va fi noul lider al PSD? Se va intoarce Oprescu in sanul social-democratilor?


restul e can-can :)

E.V.
 
Postat de catre I BG la data de 2009-12-13 18:10:14
         
 
  Domnule Cristescu, nu puteti sustine ca UDMR ar fi fost mai putin jenanti in timp ce se prostituau pentru coalitia conjuncturala. Veti mai avea surprize de acest gen, va asigur!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 18:04:26
         
 
  Jenant Marko. Prostituați-vă în continuare!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-13 17:59:35
         
 
  Dupa cum bine stiti, Iliescu are intotdeuana dreptate. Este postulatul revolutionarilor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 17:57:33
         
 
  Îmi va fi silă de oricine ajunge la putere prin minciună și fraudă. Geoană, dacă nu este capabil să impună corectitudinea trebuie imediat să se retragă. Nu poate o țară să-și piardă destinul pe mâna unui naiv inconștient. Păcat că Iliescu iar a avut dreptate.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-13 17:55:49
         
 
  Domnule Cristescu, veti vedea in curand o alta fata a lui Crin Antonescu. O cu totul alta. Din nefericire pentru noi, resentimentele raman in sanul celor care s-au lasat inselati de o vremelnica si conjuncturala asociatie. Eu nu pot sa subscriu unei astfel de atitudini, si sper ca divergentele aparute in mod conjunctural sa se stinga intr-un mod sportiv. Cineva trebuia sa fie presedinte, si cum doi presednti nu pot fi in acelasi timp, de data aceasta s-a intamplat sa nu fie Geoana. Pot banui ca si data viitoare il veti sustine pe liderul PSD, si nu pot fi decat fair-play, urandu-va succes de pe acum.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 17:51:47
         
 
  Dumneavoastră nu înțelegeți domnule că România este pe marginea prăpastiei? Iar cu gongoricul Boc și incompetentul Pogea? Am ajuns ultima țară din lume la bune și prima la rele!

Dacă PSD-ul vrea să ajungă un partid de prostănaci este treaba lui. Nu-i vedeți ce impotenți sunt? Dar nu pot asista impasibil la distrugerea acestei țări prin FRAUDĂ. Nu mă interesează prostănacii de la PSD. Mă interesează ca așa zișii câștigători să pună neîtârziat și necondiționat la dispoziția societății civile TOATE DOCUMENTELE ELECTORALE. Dacă nu o vor face vor avea disprwețul meu și al altor milioane. Și stigmatul de majoritate frauduloasă. Punct! Nu gust menuetul pseudoîmpăciuitorist pe care mi-l oferiți.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-13 17:51:23
         
 
  Domnule Cristescu, va propun sa facem un exercitiu de imaginatie. Sa ne inchipuim ca rezultatul votului ar fi reflectat o imagine inversa si ca eu as fi fost contestatarul alegerilor. Va rog, in cazul ipotetic ca ar fi castigat Geoana, sa imi spuneti ce sfat mi-ati fi dat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 17:41:59
         
 
  Majoritatea frauuduloasă a învins. Și Ceaușescu a învins la Congresul al XIV-lea.

Vor purta cinci ani acest stigmat cu care vor intra în istorie, alături de monstruoasa coaliție. Majoritatea frauduloasă. Restul scuze penibile.

Renumărarea voturilor nule! Praf în ochii proștilor.

Toate listele electorale, cu CNP cu tot, introduse intr-un simplu excel, dar de către persoane neutre ar dovedi frauda. Listele cu toți care au votat și listele cu aceia care real au votat. Si declarațiile de la secțiile speciale. Toate fără excepție și cât mai repede. La inițiativa așazișilor câștigători. Dacă mai tărăgănează înseamnă că încă mai șterg urmele.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-13 17:34:16
         
 
  Se adeverește ceea ce a zis Băsescu odată: “Eu sînt cel mai mare dușman al meu.”
ora 16.30. Renumararea voturilor: Traian Basescu are 1.136 voturi recuperate, Mircea Geoana are 944
PSD cere expertiza grafologică a declarațiilor pe proprie răspundere date de votanții din diaspora. Adică aproape 148 000 de expertize grafologice
Duvăz cere expertizarea criminalistică a buletinelor nule dublu ștampilate, să se vadă care ștampilă a fost prima. Vîrsta tușului de pe buletin va fi analizată prin datarea cu carbon
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-13 17:17:59
         
 
  Musai trebuie ...nășit și Moraru Labe1 cu vreun post baban, ceva, un secretăruș de stat, acolo, că doar n-a nădușit sub limbă degeaba, atîta vreme...  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 15:26:30
         
 
  Să mori de rîs, nu alta!
Vine un propagandist din ăsta, tinerel și avîntat, al pedeleilor, și ca să încerce a da parfum de credibilitate sîrbei electorale de la Paris, ne spune că, între timp, la referendumul de suspendare a președintelui au votat și mai mulți de 3747 de inși. Mai bine tăcea și rămînea ca-n tren. Înseamnă că, atunci, zelul șemekerilor a fost și mai dihai!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 13:33:45
         
 
  Micuțule Zinoviev, știi tu, oare, ce te-așteaptă?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 09:36:59
         
 
  INSOMAR, rezultate exit-poll renumarare:
Geoana conduce cu 47.38%
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-12 01:21:00
         
 
  La cevte referi, dle?
La consultația aia?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-12 00:24:36
         
 
  Domneule Peia, :)
Va implor, spuneti ca glumiti!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 22:59:06
         
 
  Și cam în ce ar consta consultația la care faci referire, Andrei Florian? Să înțeleg de aici că lecțiile politețe pe care le dai, din cînd în cînd, cu subtilități ipocrite, demne de organele din care faci parte, au această distinsă reprezentare?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 22:09:24
         
 
  Domnule Peia, :)
Daca nu as sti ca glumiti as considera ca aveti nevoie de o consultatie de specialitate. Tot e bine ca ma vedeti pe pozitia din care se dau ordine, si nu un simplu executant.
Buna gluma asta, am consemnat-o in raportul informativ pe care l-am transmis sefului, spre buna sa dispozitie. Ca asa se face in servicii, intre doua arestari mai glumim, ne mai distram si noi, ca doar nu suntem masini.
Stefanescu, esti pe receptie? Eu am predat schimbul, Roger!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 21:29:23
         
 
  Florian Andrei,
Cînd dai ordin să ne aresteze și pe noi?
Hai că știi cine suntem, trebuie doar să afli doar unde suntem. Ceea ce nu e foarte greu, ținînd cont de faptul că a venit cineva în recunoaștere, deja.
Aș vrea, doar, să-i avertizezi pe tovarășii mascați că am doi cîini răi și niște capcane pentru hoți foarte abil plasate. Deci, atenție specială, că nu vreau să viu acuzat de vătămarea organelor.

PS: Țara arde și poeții neamului își piaptănă rimele!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 18:33:50
         
 
  Înscenarea pe care i-a făcut-o împreună cu Vântu ne-a arătat direcția către ce fel de reformare mergem!
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu
Cu fiecare dezvaluire dumneavoastra nu faceti decat sa-l ridicat in ochii mei pe Traian Basescu.
Daca a reusit el ca sa-i convinga pe Vantu si Geoana sa se intalneasca numai asa ca sa le faca el o poza, pai domnule asta inseamna ca asta e un fotograf de talie mondiala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-11 18:31:54
         
 
  "Nu este clară. Atât că nu o respectă. recitiți demonstrația mea!"

Se va citi: "Nu. Este clară. Chiar prea clară. Atât că nu o respectă."

Trebuie să plec. Altfel întârzii la curs.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 16:10:49
         
 
  Aegument? Proces de calomnie și atingere a demnității. Sau măcar o dezmințire publică. Nimic. Fiți liniștit. O inferență: sunt înțeleși!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 16:08:58
         
 
  Atat timp cat populatia cu drept de vot isi poate exprima liber optiunea, nu avem de ce ne teme.

Tocmai asta acuz. Ca inainte. Populația votează una și iese alta. Adică se fraudează. Cred că și la primul tur s-a procedat la fel.

"Era sa uit de Constitutia Romaniei, un alt capitol confuz care trebuie rescris." Nu este clară. Atât că nu o respectă. recitiți demonstrația mea!

"atat eu cat si dumneavoastra avem interese comune in ceea ce priveste reformarea aparatului de stat si evolutia noastra ca tara si societate spre un model de tara europeana civilizata."

Da. De acord. Avem un stat o povară. Și știu ce vorbesc. Domnul băsescu a reformat 5 ani. Ce a ieșit s-a văzut! Gata destul, prea mult ajunge. Știu că visez. Înscenarea pe care i-a făcut-o împreună cu Vântu ne-a arătat direcția către ce fel de reformare mergem! Dar măcar șă nu acceptăm calitatea de proști. Că nu lua nici 100 voturi sintagma "succesuri" iar acum dacă nu era "majoritatea frauduloasă" aveam guvern și reformam statul. Acceptăm că nu avem ce face dar să știe că înțelegem și detestăm.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 16:06:58
         
 
  Cu privire la Tancabesti nu avem decat declaratia numitului Vantu. Daca aveti si alte argumente, adica argumente credibile, imi pot da cu parerea. E posibil ca Vantu sa spuna ca la vremea aceea, din pura intamplare, in parcarea de la Tancabesti va aflati si dumneavoastra, ceea ce nu este neaparat adevarat daca dumneavoastra nu aduceti nicio proba in acest sens. In schimb, eu nu exclud ca declaratia mogulului sa fie adevarata, dar si in acest caz nu pot sa spun ca exista vreo legatura directa dintre acestia si rezultatul alegerilor, pentru ca din recenta intalnire a lui Geoana cu Vantu nu a rezultat o victorie impotriva lui Basescu. Adica nu vad legatura dintre mentiunea dumneavoastra si subiectul discutiei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 16:04:57
         
 
  Domnule Cristescu, sunt de acord cu dumneavoastra, in sfarsit, dar numai cu privire la separatia puterilor in stat. S-a dovedit ca acest principiu functioneaza cu ocazia suspendarii presedintelui. Faptul ca populatia nu l-a perceput ca pe un dictator, este iar un exemplu de democratie, adica nici Parlamentul nu poate face ce vrea muschiul lui. Daca rezolvam si problema justitiei, toate puterile vor fi la locul lor. Dupa cum vedeti, temerile dumneavoastra sunt nefondate. Atat timp cat populatia cu drept de vot isi poate exprima liber optiunea, nu avem de ce ne teme.
Era sa uit de Constitutia Romaniei, un alt capitol confuz care trebuie rescris.
Problema fraudarii, in masura in care se va demonstra ca frauda a fost unilaterala si ca a fost in masura sa schimbe rezultatul votului, se va rezolva si ea, sunt convins. De altfel, polemica noastra nu se duce decat in planul ingust al acestor alegeri, pentru ca banuiesc ca atat eu cat si dumneavoastra avem interese comune in ceea ce priveste reformarea aparatului de stat si evolutia noastra ca tara si societate spre un model de tara europeana civilizata.
Orice intoarcere in timp nu mai este posibila, iar lucrul acesta imi ofera un oarecare confort, daca nu iau in calcul criza pe care urmeaza sa o traversam impreuna.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 15:55:00
         
 
  Că este evident ceea ce am scris mai jos vă dau și un exemplu: parcare Tâncăbești, mașini schimbate, răspuns la chemarea lui Vântu, noaptea, poarta mare, intrat perfect în capcană!

A avut 5 ani la dispoziție să facă ce a promis de m-a făcut să-l votez. Nu vreau să-mi pierd stima de mine să mai greșesc odată. Asta spneam și în prima frază de la topicul Cred.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:49:46
         
 
  Domnule. Domnul Băsescu este cu un cap peste Geoană. Sau chiar două. Cu atât mai mult este mai periculos pentru democrație! Aceasta este problema. Parlamentul este expresia fundamentală a democrației. Într-o țară în care avem deja peste un milion de analfabeți, în care sărăcia este endemică, în care democrația este în formare, a întreba lumea dacă vrea reducerea parlamentului la o singura cameră iar a parlamentarilor la 300 este echivalent cu a întreba dacă sunt de acord să mai plătească taxe! Știți care sunt standardele democratice pentru organizarea unui referendum? Nu vedeți câtă putere a acumulatĂ? Nu vedeți cum face generali, nu vedeți cum încalcă Constituția? Etc. etc. etc. Păcat domnule Florian. Mare păcat. Pentru oameni mai puțin pătrunzători ar fi poate scuzabil. Pentru dumneavoastră mai greu. Însă repet: nu vă fac procese de intenție, nu vă acuz, vă respect punctul de vedere și insist să vedem cum putem rezolva problema alegerilor fraudate.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:36:49
         
 
  Domnule Cristescu, ca sa scurtam discutia, pentru ca altfel riscam sa alunecam pe alte planuri, dumneavoastra considerati ca Dl Geoana este mai potrivit ca presedinte decat este Dl Basescu.
Punctati, va rog, in oglinda, ce calitati proprii D-lui Geoana considerati ca il recomanda inaintea D-lui Basescu. Va rog sa nu aduceti in discutie alianta conjuncturala cu Antonescu, desi s-a dovedit ca nici impreuna cu Iohannis si minoritatile toate nu l-au putut infrange.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 15:27:00
         
 
  "daca aduc in discutie arborele genealogic al celui sustinut de dumneavoastra,"

Mă surprindeți! Dacă nu sunteți atent nu mai putem continua. Eu tocmai asta incriminez, adică asta condamn, cu acestea nu sunt de acord adică nu sunt de acord cu acele tehnici diversioniste! printre care și discuția arborescentă pe care o practicați aici!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:19:01
         
 
  Repet subiectul. Îl puteți vedea și mai sus

"Pentru ciuruiții din Șmenlandia, țara de dincolo de dincolo.

http://www.petitieonline.ro/petitie-p57394054.html

Pentru cei care nu pot suporta dictatura cu aparență de democrație!

Daca nici acum CC nu va sanctiona frauda, nu mai avem decat sansa strazii sau va trebu sa ne multumim cu statutul de neputinciosi, lași si proști. Ciuruiți iremediabil.

Mâine ar trebui organizate mari mitinguri pașnice de protest."

Așa se scrie!

Cum de citiți dumneavoastă astfel "Discutia se purta pe seama celor doi candidati." ?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:16:02
         
 
  In acest caz, pentru ca tot vorbeati despe discutii arborescente, daca aduc in discutie arborele genealogic al celui sustinut de dumneavoastra, cred ca sunteti in dezavantaj. Eu unul doresc sa ramanem la subiectii amintiti.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 15:15:46
         
 
  Domnule Cristescu, cred ca de data asta confundati personajele. Discutia se purta pe seama celor doi candidati. Doriti sa ne legam si de familiile lor?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 15:13:08
         
 
  Ba da. Nu am niciun partipri. Nu sunt membru al niciunui partid politic. Dacă insistați vă voi arăta atitudini care sunt luate în subsolul unor articole de ziar în care am acuzat psd-ul. Domnule Florian, eu mă bat pentru democrație. Dumneavoastră pentru un partid autointitulat "democrat" Iar deturnați. Nu o mai faceți. Reveniți la subiect. V-am mai spus cunosc tehnicile. Am citit mult. Conversația arborescentă, deturnarea atenției schimabrea planurilor, decredibilizarea adversarului, atacul la persoană, melanjarea realității cu falsitatea, culpabilizarea, etc. etc. sunt tehnici diversioniste într-o polemică. Să ne păstrăm totuși la obiect!

Așa ca dumneavoastră, pot să vă întreb și eu care ar fi diferența dintre codoi și succesuri? Adică să ne fi întors de unde am plecat?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 15:05:19
         
 
  Domnule Cristescu, despre studentii batuti de mineri nu doriti sa spuneti nimic? Ori credeti ca si dumneavoastra ca erau golani sau elemente reactionare.
Senatorii sunt si ei cetateni ai acestei tari si sunt supusi legilor precum sunt si eu. Imunitatea parlamentara nu serveste drept argument in fata faradelegilor savarsite de acestia. Justitia va decide cine este vinovat si cine nu, si nu Parlamentul, care este legiuitorul. Asa este in orice democratie. Numai PCR era constituit din indivizi ce nu puteau fi supusi justitiei, si, slava domnului, multi fosti comunisti avem si acum in Parlamentul Romaniei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 14:57:07
         
 
  Domnule Florian,

Rămâneți sus. Arta deturnării subiectului unei conversații îmi este cunoscută. L-am citit demult pe Volkov. Am în derulare un contract de cercetare privind cercetările interdisciplinare de neuromaketing și comportamentul subiecților umani în raport cu branding-ul, advertising-ul și categoremele de satisfactori. Stimulii politici sunt și ei satisfactori!

Subiectul este: au fost sau nu fraudate alegerile? Sunteți mulțumit de direcția în care ne îndreptăm?

Să aveți succesuri!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 14:52:23
         
 
  Si pentru ca tot l-am auzit pe ilustrul demolator de dictatori vorbindu-ne in ziua alegerilor depre dictatorul Basescu, pe Antena3, va propun un remember. Pentru cei mai tineri dintre noi este o lectie vie de demagogie si dictatura.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 14:41:57
         
 
  Orice precedent legal care împiedică dictatura personală este legitim!

Da, colegii noștri vor înțelege! Atelier politic 2009. Prea multă nesiguranță, prea multă supraveghere, a demonstrat-o președintele în întâlnirea cu Geoană. Știa de o întâlnire privată sau înscenată și a șantajat cu această informație un candidat. A trecut de atunci mai bine de o săptămână și nu s-a luat nicio măsură în legătură cu "ilegalitatea" ori "periculozitatea" întâlnirii. Senator arestat pe stradă, studenți bătuți pe stradă. Vreau să cred că România este europeană nu latino-americană. Ca intelectual locul dumneavoastră ar trebui să fie lângă mine! Însă vă respect atât ca om cât și ca redutabil polemist. Și îmi doresc din tot sufletul să nu am dreptate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 14:41:41
         
 
  Nu pot să vă cred atîta timp cît retorica dv. este pe același calapod ipocrit ca al tuturor discursurilor arhi-televizate.

Ceea ce vă face însă caraghios este că vă sprijiniți pe propteaua unuia care (sancționat să nu poată posta fără să fie validat) postează pe un cont (și el abia reabilitat după ce fusese sancționat chiar pentru această infracțiune) și pe producții de factură burician-deșucheate.

Se pare că Vîntu poate renunța la Realitatea pentru un site cu desăvîrșire mai "ieftin".

N-ați fi avut parte de asemenea tevatură dacă n-ați fi luat-o în galop pe urmele ecsintescului.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 14:35:59
         
 
  sau redenumirea sectiunii de fata in "atelier politic 2009".  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 14:31:42
         
 
  Domnule Cristescu, daca se va proceda la reluarea alegerilor fara sa se probeze ca frauda a influnetat rezultatul votului, se va crea un precedent periculos chiar si pentru o schimbare a rezultatului unui eventual scrutin. Va asigur eu ca, daca prin absurd va castiga Geoana, imediat dupa numararea voturilor se va depune o alta contestatie la CC. In acest mod, o vom duce din alegeri in alegeri pana ne vom lua de par intre noi si la propriu, pentru ca CC va trebui sa respecte aceleasi principii dupa care orice contestatie va atrage dupa sine reluarea procesului electoral in numele unei alte suspiciuni de legitimitate.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 14:31:30
         
 
  Nimeni nu este oprit să scrie literatură. Dacă, vorba ta, mai poate!

De fapt avem o secțiune Politică în Revista Europeea. Poate ar trebui să ne mutăm acolo.

Acum putem înțelege tăcerea muzelor când zăngănesc armele...
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 14:30:00
         
 
  bine, dar in cazul asta nu conta pe mine - nici alaturi, nici impotriva. tot ce mai poti astepta de la mine e o poezica, (sper, diseara), daca aceasta minora specie literara va mai fi pana atunci conforma cu job description-ul de site.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 14:26:23
         
 
  Nu Radu. Interesul meu personal imediat era să nu iasă Geoană. Interesul democrației era să oprim ascensiunea lui Arturo Ui. Am renunțat la interesul meu personal.

Destul ne-a terorizat Ceaușescu. Măcar nepoții mei să nu mai aibă parte de așa ceva. Însă viitorul e sumbru: alegeri trucate, ascultarea telefoanelor, supravegherea opoziției și nu numai, simularea luptei cu mogulii, și mai nou, iată, arestarea de pe stradă a unui senator! Mă îngrozește revenirea la frica aceea paralizantă de dinainte de 89. Nu vreau să-mi fie rușine de mine. Nu mi-a fost nici atunci și nu vreau să-mi fie nici acum.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 14:16:50
         
 
  domnilor, eu unul am ostenit de atata activism politic in europeea. (cu exceptia apelativului, puneti voi ghilimelele acolo unde vi se pare ca e cazul). si cititi - cum va place - confuzie, dezinformare, suspiciune gratuita, idolatrie inepta, surzenie, intoleranta, logoree, insulta, resentiment, ura, calomnie. m-a cam ostenit acest concert al flegmelor, al scurgerilor viscerale clamand inalta spiritualitate si nobilele idealuri, aceste disonante rafale de vorbe goale din bazucile indelung exersate ale limbilor de lemn, mai vechi, mai noi. ne-am cam pierdut simtul umorului, fratilor, si asta nu e bine. v-as propune sa ne reintoarcem la literatura, daca mai sunteti in stare de asa ceva. bineinteles ca nu sunteti, nici eu nu sunt, dar hai sa luam macar o pauza de respiratie de o zi-doua, poate-poate. sau macar sa dormim o noapte ca lumea. Emanuel, iti sta in putere sa calmezi daca nu spiritele, macar vociferarile. reperele etice ni le vom regasi aiurea, in nici un caz in balciul asta mediatic, si mai ales acum.

P.S. Cristi Vasiliu, iti multumesc pentru "depozitia" favorabila, de altfel singura.

P.P.S. Emanuel, sa-ti traiasca nepotica.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-11 14:09:09
         
 
  Liniștea din vocea domnului Băsescu mă face să cred că într-adevăr s-au luat TOATE MĂSURILE:

Așadar singura soluție, ca să nu rămână tot mandatul cu suspiciunea de ilegitimitate, rămâne RELUAREA ALEGERILOR.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 14:08:33
         
 
  Nelliniștea dlui Floria are cu totul alte pricini: dacă pierde, nu mai are de unde să-și ia arginții supraviețuirii. Are și dumnealui dreptate. Așa cînd ești nevoit să servești cauze care te-au legat de par.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 14:06:40
         
 
  Nu maia re rost să te grăbești, căci azi-noapte fuseră înșlocuite, de către soldații majestății sale cu buletinele anulate din nou, așa încît să iasă la numărătoare.

Dar eu te întrebam de calcul ăla simplu. Dar văd că faza cu ordinul pe unitate, anume să nu-mi mai răpunzi, a devenit, brusc, caducă. A, dar era vorba de răspunsurile pe care nu ai cum să le dai, căci te încurci în raționamente.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 14:03:54
         
 
  Nu îmi fac speranțe. Voiam să văd numai cât de sigur sunteți. Sunteți. Este OK. Măcar de am schimba sistemul de vot pe viitor. Înțeleg, va fi o parodie de soluționare. Însă poate un ultim licăr de conștiință va mai putea lumina pe cei 9 înțelepți!

Convingerea mea este că a fost o competiție total necinstită.

Și mai sper ca majoritatea parlamentară să impună, așa cum spune Constituția, un prim ministru.

Domnule Florian,

Toate achizițiile culturale ale umanității pornind de la republicile grecești și până acum, în materie de democrație, au acestă misiune: evitarea posibilității ca puterea să ajungă în mâinile unui singur om. Chiar nu vă neliniștește nimic în legătură cu această problemă?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 14:03:16
         
 
  A, și observ acum, cu haz, cum, brusc, majoritatea - care e subțire ca foaia de ceapă, desigur - a devenit, spectaculos, un substantiv care, pînă mai ieri, era constant însoțit de către atributul defăimător "nocivă", deși diferența de procente era, pardon, cu mult mai consistentă în favoarea incriminatei majorități de mai ieri.
Cea de azi, desigur, este sănătoasă și cu anlizele la zi, căci nu-i așa, impunătorul și fraudulosul procent de 0,7%, devansează pe cel de 65%.
E, dar alegătorii lor sunt mai majoritari decît alegătorii dimpotrivă, căci, nu-i așa, democrația este ca un fel de giruetă: se îndreaptă, vizionar, dincotro bate... Vîntu! Adică, dinspre Tîncăbești, să trăiești! Care-i tot un fel de ...tuie băsesciană, declamată vitorios la alegerile de mai deunăzi, de către onorabilul președinte în persoană.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 14:00:18
         
 
  Domnule Cristescu, dispozitia CC este justa, ceea ce nu implica si faptul ca o renumarare a voturilor nule va invalida rezultatul alegerilor, adica va demonstra ca o posibila diferenta va acoperi cele 70 000 de voturi castigatoare. E foarte probabil ca rezultatul acestor renumarari sa nu va convina. Sa ne pastram concluziile pentru decizia finala.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 13:55:21
         
 
  Domnule Peia, va aduc la cunostinta ca am fost chemat de urgenta la unitate pentru a proceda la invalidarea voturilor fraudate...

Comunicatul CCR:

In urma desfasurarii lucrarilor din data de 11 decembrie 2009, Plenul Curtii Constitutionale, in temeiul art.146 lit.f) din Constitutie, art.2 alin (2) din Legea nr.370/2004 pentru alegerea Presedintelui Romaniei si al art.77 din Legea nr.47/1992 privind organizarea si functionarea Curtii Constitutionale, cu majoritate de voturi, a hotarat urmatoarele:

Reexaminarea buletinelor de vot nule si renumararea acestora de catre Biroul Electoral Central pentru a se stabili daca exista diferente intre datele consemnate in procesul-verbal si realitatea constatata
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 13:48:44
         
 
  Mi-ar fi rușine, dle Florian, să recurg la astfel de stratageme mărunțele, de copilaș repetent!
Nu știu dacă sunt prea mulți pe aici care se abțin să comenteze dar dacă sunt, râd, desigur, cu gura pînă la urechi, văzîndu-vă argumentația!
Atenție! Rîd sănătos, nu hăhăie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 13:45:56
         
 
  Oricum îmi voi rezerva dreptul de a folosi sintagma "frauduloasa majoritate"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 13:45:37
         
 
  "ultimul sau mandat legal." acum!

Vă admir suficiența și determinarea.

PS. Aveți vreun dubiu cu privire la renumărarea voturilor nule dispuse de către CC.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 13:40:17
         
 
  Domnule Peia, am primit ordin pe unitate sa nu mai intram in polemica cu dumneavoastra. Consemnul este sa nu raspundem niciunei interpelari aplicate de userul Ioan Peia, pentru a nu periclita imaginea, sau a influenta, o ulterioara decizie a Curtii Constitutionale.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 13:38:07
         
 
  Am spus deja, este dreptul coalitiei antiprezidentiale sa conteste alegerile si am numit si motivul pentru care o fac. Basescu nu este atat de idiot precum banuiti, astfel incat sa coboare de pe podiumul pe care l-am urcat noi, majoritatea, din empatie cu marele invins. Observatori in sectiile de votare au fost cate unul din toate partidele. Daca faceti socoteala, veti descoperi ca numarul celor din coalitie era mai mare. Mi-e greu sa cred ca, daca e asa cum sustineti dumneavoastra, ceilalti observatori nu au observat eventualele fraude. OSCE a afirmat ca alegerile din Romania au respectat normele democratice. Nu stiu ce motive asa avea sa ma indoiesc ca fraudele sesizate de organizatia transpartinica stanga-dreapta plus minoritati ar fi putut influneta rezultatul acestor alegeri. Amintesc ca datorita prezentei record a electoratului in cel de-al doilea tur, fapt pentru care am militat si eu nu numai pe acest site, diferenta in procente a facut ca numarul voturilor per procent sa fie suficient de mare astfel incat orice contestatie ulterioara sa nu poata modifica rezultatul votului. Stiam de foarte multa vreme ca sondajele arata o egalitate instabila intre cei doi, recunosc, si tocmai din acest motiv am sustinut ca o prezenta masiva la vot va face ca diferenta data de procentele sondajului sa reprezinte, in numar de voturi, o suma greu de contestat. Tot atat de adevarat este ca nu m-am asteptat ca prezenta electoratului sa faca tandari orice predictie. Daca Geoana a pierdut este si din cauza spiritului civic ireprosabil al populatiei cu drept de vot, care si-a exprimat optiunea intr-un numar impresionant de mare.
Competitia a avut loc, domnule Cristescu, indiferent daca va convine rezultatul sau nu. Nu putem relua la nesfarsit procesul electoral pana cand candidatul dumneavoastra va castiga alegerile. De altfel, ocazii vor mai fi, si este foarte posibil sa castige si Geoana, avand in vedere ca Traian Basescu se gaseste in ultimul sau mandat legal.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 13:28:24
         
 
  Domnu' Andrei Florian,
Uite care-i problema:
Dacă domnia ta poți să-mi explici cum au putut 3747 de inși (și observ acum că trebuie să refac calculul pt cifra corectă, nu 3474, cum se vede mai jos, ci 3747) atunci eu promit să nu mai scot o vorbuliță despre alegeri.

Refac calculul:
50.400 sec : 3747 votanți = 13,4 secunde

Într-un interval de 13,4 secunde, dle Florian, preuspunînd că votarea ar fi luat startul din primul minut și că inșii ăia au stat super/organizați la coadă, votînd neîntrerupt timp de 14 ore, ei bine, în 13,4 secunde abia dacă aveau timp ca, într-o alergare ușoară, să intre, pe rînd, la comisie, să-i zică "bună ziua, domnilor, îmi pare bine că v-am cunoscut!" și s-o tundă iute spre ieșire.

Acu explică-mi matale, cu admirabilul spirit partinic care te animă, cum a fost posibil să se și voteze?!!
EXPLICĂ-NE rațional și lasă opturile diversioniste, că nu vorbești cu repetenții!
Aceeași întrebare pentru domnii veseli de prin împrejurimi, care le au cu filozofia de cabinet, dar nicicum cu realitatea frustă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 13:12:26
         
 
  Domnule Florian,

Competiția presupune cinste. Etica v-ar fi obligat să fiți primul, ca intelectual, nu ca masă manipulată, care să vă desolidarizați de o competiție vădit și monstruos NECINSTITĂ.

Domnule Florian la al XIV-lea Congres, tot într-o competiție necinstită Ceaușescu a învins! Dacă ar fi onest, și pentru a nu purta stigmatul cu care va intra în istorie asemeni "monstruoasei coaliții" și anume acela de "frauduloasa majoritate" domnul Băsescu însuși ar trebui să solicite reluarea, cu observatori internaționali și reprezentanți ai presei în fiecare secție de votare, a turului al II-lea al alegerilor. Ca să înlăture orice dubiu și să spele sistemul ticăloșit de marele păcat al fărădelegii.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 12:44:17
         
 
  Domnule Cristescu, recunosc ca ma bucura rezultatul alegerilor, asa cum cred ca ii bucura pe toti cei care au votat reforma si purtatorul de mesaj al acesteia. Ideea ca invingatorul ar trebui sa se simta cu constiinta incarcata de esecul contracandidatului, sau ca suporterii invingatorului ar trebui sa empatizeze cu deceptia simpatizantilor invinsului, este cel putin nefireasca. Nu-mi iese din minte empatia saltareata a "invingatorului" Geoana din seara in care s-a considerat presedinte pe seama exitpolurilor. Diferenta dintre cei doi candidati, de aproximativ 70 000 de mii de voturi, nu este una contestabila. E ca si cum ai contesta voturile unui oras intreg. Trebuie sa fim constienti ca demersul contestarii, desi este unul legal, nu serveste decat sa amortizeze caderea violenta a liderului PSD in ochii propriului electorat, pentru ca o decizie favorabila a Curtii Constitutionale este foarte putin probabila, iar o rasturnare prin forta a vointei populare nu a fost posibila nici macar in Afganistan. Respectarea rezultatului votului exprimat in mod democratic nu este o optiune, este o obligatie.
Intr-o competitie, invingatorul ia medalia de aur indiferent daca trece linia de sosire la o distanta de un tur de stadion sau la "fotografie", iar podiumul invingatorului nu se imparte cu cei sositi pe locurile doi si trei, indiferent daca acestia sustin ca "impreuna" au scos un timp mai bun. Sa ne inchipuim ce s-ar intampla daca ocupantii locurilor doi si trei ar forma o coalitie impotriva invingatorului de drept, si ar pretinde ca, formand o majoritate, premiantul sa coboare de pe podium si i-ar scoate medalia de pe gat. Situatia este asemanatoare cu pretentia stupida a celui mai slab cotat dintre cei trei candidati sa ocupe sau sa numeasca premierul.
Decenta si buna credinta ne obliga sa recunoastem ca lipsa de performanta nu merita premiata, iar respectul acordat invingatorului este o forma elementara de fair play.
Am avut o competitie total dezechilibrata, avand in vedere ca Geoana s-a sprijinit pe o masinarie de propaganda si o infrastructura bine asezata in teritoriu, si cu toate acestea, Basescu, bazandu-se pe propria-i popularitate si avand in spate un singur partid, a invins ca intr-o cursa de ciclism in care concura singur impotriva unei echipe (coalitie de partide) de ciclisti de toate culorile. Victoria sa este, si din acest punct de vedere, o victorie istorica.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-11 12:06:05
         
 
  "Calcul simplu, pt prunci:

14 h € 60 min = 840 min
840 min € 60 sec = 50.400 sec
50.400 sec : 3474 alegători = 14,5 sec/alegător."

Într-adevăr pentru prunci. La clasa întîi se învață și verificarea datelor problemei. Nu cumva erau mai multe cabine de vot? Dacă erau măcar 4, totul se înmulțește cu 4 și dă un minut. Mie nu mi-a trebuit mai mult ca să votez: intrat, semnat, ștampilat, introdus votul, recuperat cartea de identitate.

Calculați totuși cu socoteală.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-11 10:57:16
         
 
  Cu toate diferențele de percepție și atitudine insist ca noi, aici, să discutăm idei, principii și nu persoane. Problema conștiinței fiecăruia este problema fiecăruia. Care îi va urmări toată viața. Contradicția dintre propria conștiință și propria realitate interioară, pentru cunoscători, se relevă cu prisosință.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-11 10:08:06
         
 
  "Îi sfătuiesc pe specialișzii în dezinformare să-și mute cuibul și să se ducă, întrucît pe aici nu prea au pe cine convinge, cei aflați dimpotrivă, așa ca noi, fiind, cel puțin pînă acum, cam vreo patru. Dintre care, trei dintre ei au și ceva neuroni prin calotă, nu judecă DOAR emoțional." - Ioan Peia...

Domnule Peia si eu am descins de cateva ori la STS. Pe dl Opris il cunosc personal...
deci pentru mine pot garanta mai putin decat pot garanta pentru Radu Stefanescu. Nu trebuie confundati scepticii cu practicantii ferventi ai cultului basescian. Si in nici un caz nu trebuie ca cadem in greseala de a ne indeparta prietenii si cunostiintele banuindu-i de cine-stie-ce. Astfel ii facem jocul lui Basescu.
Va reamintesc ca ati stat la aceeasi masa cu Radu si ati imparit idei si bere.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-11 09:45:51
         
 
  Evident, impresionantul șir algebric de indivizi au trecut prin fața miraculoasei urne, bucată cu bucată. Ca la casa de marcaj!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 03:31:44
         
 
  Calcul simplu, pt prunci:

14 h € 60 min = 840 min
840 min € 60 sec = 50.400 sec
50.400 sec : 3474 alegători = 14,5 sec/alegător.

Acest calcul simplu stă la baza unui fenomen uluitor: la PARIS, unde legile fizicii sunt complet diferite, un impresionant șir de 3474 de indivizi au reușit să treacă prin fața urnei în numai puțin de 14,5 sec!!!

Aș vrea să vină un activist portocaliu acilea, de preferință Andrei Florian, și să ne explice, cu șarmul dlui de analist neîntrecut, aceste încă nepătrunse taine ale fizicii.
Ba, mai mult, poate că, în asociere cu mintea și mai ageră a senzaționalului imparțial Moraru, vor putea să dea la iveală și următoarea lemă: "numai fraierii cred în basme metafizice"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 03:30:05
         
 
  Hai, că pe Cărtărescu îl mai înțeleg: iubitul lui președinte, care, din cînd în cînd, mai dă cîte-o... tuie cui se nimerește, umblă, la un cincinal o dată, cu Levantul la subțioară, și îi silabisește titlul.
Prilej de mare mîndrie, națională, nu?

Pe Andrei Pleșu, deasemena, căci, urmare a unei rigori demne de Minima moralia, a rămas extaziat de dosul de palmă al Băsescului, șters, prezidențial, de bărbia unui țînc. Și, aud, fluturat olecuță și pe la urechea domniei-sale.

Dar pe Patapievici, bre, cum să-l mai înțeleg?
Doar prin prisma faptului că un post de director cultural se pretează la temenele demne ale Omului... decent!?

Reflecție împrumutată:
Tot omul are un preț. Trebuie doar să-l pui pe cîntar!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 03:12:13
         
 
  ..."lumea e minunată în ciuda tuturor relelor." (C.T. Atanasiu)

O afirmație ca oricare alta.
Cuvîntul domniei voastre contra cuvîntului meu. Percepția domniei voastre contra celei ce mă conectează la realitate pe mine.
Nimic mai mult.
Vorbeați de candoare?!
Nu-mi vine să cred!
Ori trăiți în eprubetă, ori nu ați colindat prin lumea asta decît de la toaletă, în parc, și invers.
Eu, dle Atanasiu, dacă vă interesează cumva, am muncit cîinește toată viața, de cînd eram copil, astfel că, la vîrsta de 16 ani, căram la FAO Băneasa saci cu grîu, de 70 kg, în spinare; săpam pe rînduri de km lungime, la fermele din baltă; duceam în subțioară, pe rîndurile de porumb, saci de azotat de amoniu pe care-i presăram pe rîndurile de porumb și care, dacă pica pe zgîrieturile picioarelor, usturau înnebunitor; mergeam prin arșița cumplită, pe sub inflorescența porumburilor, ca să le scuturăm polenul, pentru fecundare, polen care ni se scutura prin păr, în ochi, pe spinarea inundată de sudoare, iar cînd, după cîțiva km de cleată, ajungeam la capătul rîndului, o sete cumplită ne scufunda gîtlejul în canalul de apă mizer, săpat pentru irigații, iar în jurul gurii dansau puricii bălții.
Și cîte, și cîte...
Pentru ce toate acestea?
Pentru a strînge banii necesari ca să-mi asigur mîncare și gazdă la liceu.
Să vă mai povestesc despre abuzurile puterii comuniste, cărora le-a căzut victimă familia mea, numai pentru că tata era mai virulent în oponența lui față de abuzurile nemernicilor roșii, de la putere?

Și nu mai continui cu restul istorie mele personale, pentru a nu vă sensibiliza prea tare și, doamne ferește, să vă aburesc colțurile sentimentale ale ochilor! M-aș jena.
Am o credință secretă că nu vă interesează.
Și mai am o credință secretă pe care nu mi-o mărturisesc.

Ei bine, am tăcut și am înghițit în sec mai tot timpul, mestecînd o speranță secretă: că voi întîlni, în cele din urmă, o lume care să arate altfel, care să-mi confirme iluzia - nu știam, la acea dată, că avea acest statut descoperirea mea - că voi trăi măcar un fragmențel de existență, demnă de a fi trăită.
Ei bine, nu, dle Atanasiu.
Asta nu s-a întîmplat.
Și nu pun în cîrca destinului sau a ghinionului toate acestea.
Ci, evaluînd și judecînd circumstanțele, personal am ajuns la concluzia amară că lumea asta, – pe care dv. o găsiți, iată, minunată, făcînd piruete stilistice în jurul cozii – nu poate fi zugrăvită în stilul domniei voastre, decît renunțînd complet la luciditate și voind, cu orice preț, să te îmbeți cu vorbe cădelnițate.

Mă uit, dle Atanasiu, în jurul meu, la mulțimea de cărți care mă înconjoară, și o cumplită desnădejde mă inundă. De ce? Pentru că și ultima mea speranță, legată de lumea lor și a oamenilor care mi se părea că descind din ele, ca din șeherezadele lumii, s-a năruit definitiv. M-am împotrivit cu încăpățînare ideii că astfel de oameni pot să fie corupți moral, seduși de sirenele puterii, mînjiți cu galoanele orgoliului personal. Că sunt niște derbedei ca oricare alții. Și uite că și ultima iluzie s-a dus dracului.

Oameni în care am crezut cu sfințenie sau dovedit niște lichele. Oameni cu carte, oameni pe care-i credeam a avea judecata sănătoasa, demnitatea neatinsă, hotărîrea inflexibilă.

Pe scurt, - iată de ce scuip pe specia umană!
Istoria mi-a tot bătut la ușă, insistent și funebru, cu rigorile ei dezarmante.
Trecutul apropiat și prezentul sunt o pastă informă de evenimente mizere.

Și observ, cu „candoare” ce vă caracterizează, că nu bateți departe de rest.


Un expert al amărăciunii.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-11 02:38:13
         
 
  "Vă doresc scuces și vînă speculativă!"

Paradoxal, lumea e minunată în ciuda tuturor relelor. Îți trebuie doar un pic de candoare (păstrată, recuperată, filtrată din amărăciunea cea de toate zilele) ca să o resimți constant.

Sînt însă destui experți care, din zațul amărăciunii ne pregătesc necontenit același borș de lamentări strămoșești.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-10 22:16:24
         
 
  Uite un subiect fierbinte și fertil pentru minuțioasele dv. analize de cabinet filozofic, dl Atanasiu.
Faceți un studiu de caz și prezentați-l națiunii drept una din posibilele explicații, relative la cauza tuturor relelor din lumea asta minunată.
Vă doresc scuces și vînă speculativă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 21:51:09
         
 
  "scuip pe specia umană!"

Chiar și pe cei înrolați în Internaționala Suferinței? Și pe mîncătorii de ... cu soia? Și pe semnatarii petiției?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-10 21:36:30
         
 
  În mod cert doar neamțul a fost serios.
Din acest moment pentru mine nu mai există partidul liberal.
Toți sunt o apă și-un pămînt: lipsiți de principii, ahtiați după putere, mînuitori de vorbe măsluite.
Așa cum am mai spus: scuip pe specia umană!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 20:12:17
         
 
  Domnu' Peia iar m-ati prins.
Insa nu-mi luati in nume de rau interventia fiindca am auzit ca unul care se preda fara lupta
nu e pe placul Inchizitiei.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 19:43:53
         
 
  La ce a fost silită Galileia aia, dom Cioacă?
Să rămînă grea cu Isus?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 19:36:27
         
 
  Radule, ce faci
Te dai de buna voie si nesilit de nimeni pe mana inchizitiei?!
Sa nu-mi spui ca modelul tau e Galilea Galilei fiindca ala a fost silit.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 19:26:36
         
 
  pentru ca pe vremea lui Milica s-a intamplat sa fie un defect acolo, in tura mea, simplu

ma exasperezi!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-10 19:02:33
         
 
  "la Gradistea, pe vremea lui Emil Constantinescu"!!?

Dar de ce numai pe vremea lui Constantinescu? Ați avut un contract politic special sau e doar, așa, o nevinovată insinuare, demnă de manuale de specialitate?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 18:29:23
         
 
  Ioane, fara nici un misto, iti raspund: am intrat de 2 ori la STS, lasand buletinul si legitimatia la poarta, (si masina la vreo 200 m de poarta), asteptand o jumatate de ora tot felul de aprobari de la tot felul de colonei sa intru, flancat, banuit, verificat, pipait, pazit si insotit indeaproape - pe un traseu strict determinat - de un subofiter pana la locul faptei (un amarat de modem care se bloca si avea nevoie din cand in cand de un reset)

P.S. am intrat, tot asa, in cladirea parlamentului, si la senat in piata revolutiei, si la Gradistea, pe vremea lui Emil Constantinescu, si peste tot unde aveam statii radio.

cu verficarile de rigoare. surubelnita - arma alba. cheile de la masina din buzunar suna la detectorul de metale. va rog lasati bricheta la poarta... vreti sa desfaceti laptopul?...

dar un loc infinit mai periculos a fost un bloc din Ferentari, noaptea.

si in fine, n-am lucrat niciodata la STS, sau ceva asemanator. sunt prea flecar, m-ar fi dat rapid afara.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-10 18:16:14
         
 
  Îi sfătuiesc pe specialișzii în dezinformare să-și mute cuibul și să se ducă, întrucît pe aici nu prea au pe cine convinge, cei aflați dimpotrivă, așa ca noi, fiind, cel puțin pînă acum, cam vreo patru. Dintre care, trei dintre ei au și ceva neuroni prin calotă, nu judecă DOAR emoțional.

Spre ex, flotările de natură informativă, în special ale lui Andrei Florian, sunt distractive.
Observați scenarita SF de mai jos, bazată pe predicție extrasenzorială!...
Sau, dacă nu, ÎNSEAMNĂ CĂ DEȚINE NIȘTE INFORMAȚII PRECISE, adică, pardon! de unde? Face doar speculații sau e un vector activ în cîmpul muncii manipulatorii?

Dar aș vrea să profit de prezența lui Radu Ștefănescu, un vașnic lucrător mai vechi și mai nou în domeniul telecomunicațiilor, ce știe despre STS - sistemul de comunicații speciale, fostul TO. A lucrat vreodată pe domeniu? Și am dori un răspuns sincer, nici la mișto, nici fals.
Dacă se poate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 17:58:05
         
 
  dom profesor univ. Buricea, dupa cum se stie, intelectualii sunt in mod natural (si traditional) simpatizanti ai stangii, ceea ce ma face sa cred ca ai votat totusi cu marinarul, despre care s-a demonstrat in ultima vreme ca a fost un membru marcant al nomenclaturii comuniste. astfel, ma vad nevoit sa constat ca opozitia matale pamfletara, epigramistica, etc. fata de primul "pirat" al tarii e una de conjunctura; o antipatie jucata, si inca jucata prost...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-10 17:08:49
         
 
  Cine fura azi un vot
maine ne va da-o-n bot
ciuruindu-ne pe toti
cu brigada lui de hoti!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-12-10 16:39:43
         
 
  Ce inseamna PPC ?
Poate Pica Ceva.

E mai veche, dar merge si azi.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-10 15:05:36
         
 
  După o săptămînă mai proastă, avem una minunată. Tocmai m-am întors din Nigeria și iată cea aflu de pe internet:

Ce inseamna PSD?
Presedinte in Seara de Duminica

Ce inseamna PDL?
Presedinte in Dimineata de Luni

Cine-mi poate propune o petiție serioasă? Nu doar o glumă răsuflată în care ciuruiții își plîng de milă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2009-12-10 14:59:59
         
 
  "Cristain, esti pe invers, ca de obicei." Bine Ardei bine... :))

CRISTIAN
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-10 14:15:52
         
 
  Andrei Florian...
scriam "Pun pariu ca o sa o dai mai departe cu comunistii, mogulii si Parlamentul pentru a evita un raspuns... Dupa modelul Tatucului care nu are solutii ci doar dusmani... :("
As fi castigat. Una intreb eu... tu alta raspunzi... pacat ca nu sunt prost... :(

Ok, am inteles...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-10 12:59:02
         
 
  In timp ce noi ne invrajbim iata ce am primit pe e-mail si citind, mi-e teama ca este adevarat:

4 Dec, 2009 Banci, Dezbateri Publice

SURSA http://www.urbaniul ian.ro/2009/ 12/04/discutie- incendiara- piata-imobiliara -romaneasca- se-va-prabusi- in-2010-afla- cine-sunt- cei-care- trag-sforile- din-umbra- pentru-a- cumpara-pe- nimic-activele- majore-ale- romaniei- in-2010-cum- au-fost/

In vreme ce romanii sunt hipnotizati de campania electorala, se trag sforile de catre grupurile financiare care se pregatesc sa cumpere activele majore ale tarii, in regim de solduri. O sa va invit sa urmariti o discutie purtata de mine cu un bancher, pe tema scenariului pentru 2010, si o sa va las sa trageti concluziile. Nu conteaza banca unde lucreaza acest om, ci pur si simplu, strategia ampla, pusa la cale peste capetele noastre, care par sa nu se mai dezlipeasca de manipularile si circul campaniei electorale.
Un fost sef de la CIA spunea "daca stii cum si cu ce sa manipulezi atentia cetateanului, si pui in stanga lui un spectacol de circ, nu o sa observe portavionul din dreapta lui"

UI: Cum priveste banca si grupul financiar din care faceti parte, ce se intampla in Romania, in plan economic si politic?
Bancher: Suntem incordati insa extrem de motivati, intrucat asteptam producerea momentului la care lucram de circa 10 luni de zile; Banca noastra si-a redus extrem de mult expunerea in Romania, a inchis robinetul creditarii, si am trimis catre headquarter- ul grupului, cat de multa moneda euro am putut; Repet, asteptam acum producerea rezultatului muncii noastre, in cadrul unui plan la care participa extrem de multe grupuri financiare si bancare externe;

UI: Adica concret in ce consta acest rezultat pe care il asteptati? Sperati in revenirea economica a tarii? Veti relua creditarea?
Bancher: Naivitatea este o slabiciune de caracter a romanilor; Ma intrebi daca speram in revenirea economica a tarii? Pai noi speculam si vom castiga enorm de multi bani, tocmai in momentul in care, economia nationala romaneasca, va atinge fundul cel mai de jos al graficului. Himerele legate de cresterile economice din 2010, sunt lansate concertat de analisti, pentru ca aceasta este parte a strategiei noastre, pentru a ne maximiza profitul pe care il vom face, cand balonul speculativ imobiliar si al cursului valutar, ne va indica faptul ca suntem pe trendul castigului maxim. Ma intrebi daca vom relua creditarea? Creditarea in Romania, s-a facut cu cap; Este adevarat, ca si guvernarea din 2007-2008 ne-a ajutat enorm, atunci cand, ne-am consolidat si ne-am asigurat prin intermediul creditului de consum, dependenta totala a populatiei active, a fortei de munca romanesti;

UI: In se sens v-ati asigurat dependenta lor totala?
Bancher: Simplu; Populatia Romaniei si romanul in general, are un singur bun de pret, care ne intereseaza pe noi bancherii: activele imobiliare. Mai exista si forta de munca a individului, insa aceasta, dupa ce l-ai prins in mreje, este utila de speculat, pentru ca acel individ va munci perpetuu pentru noi. Trebuia sa ajungem cumva la aceste active imobiliare ale romanilor; Normele BNR si legile, nu ne permiteau sa putem acorda in masa, credite ipotecare, plus ca aceste credite ipotecare, nu erau 100% avantajoase pentru noi; Asa, ca am profitat de lentoarea in decizie a BNR, si am investit masiv in publicitate pe segmentul creditului de consum. Stiam inca de la bun inceput, faptul ca, cei carora le acordam credite de consum, nu vor avea resurse sa le restituie, astfel, incat, coroborat cu faptul ca, stiam din 2008, ca aceasta criza financiara va lovi si Romania, am calculat totul extrem de bine; Nu trebuia sa fii geniu bancar, ca sa iti dai seama ca intr-o tara precum a voastra, pur si simplu, efectele crizei urmau sa fie devastatoare pentru ca: [1] nu mai produceati nimic; [2] pietele emergente sunt dominate de multinationale, legate de grupurile financiare si bancare pe care noi le reprezentam; [3] urma sa aveti in 2009 un an electoral in care, pe fondul disputelor politice, era de anticipat ca va veti sapa singuri groapa; La acest din urma punct recunosc ca a trebuit sa ne implicam; si asta pentru ca, daca in 2008, actualul presedinte avea o cota de popularitate de vreo 60 %, noi trebuia sa incingem campania, pentru a impinge politicienii sa ia masurile pe care noi le asteptam.

UI: Ce masuri asteptati sa ia politicienii? Spuneti ca ati manipulat partidele ca sa va atingeti scopul economic?
Bancher: Iulian, hai sa ne gandim putin. Noi nu a trebuit decat incingem spiritele, si sa creem un cadru in care, oponentul in alegeri al actualului presedinte, sa recupereze handicapul de imagine, astfel incat sa creem romanilor si politicienilor, impresia unei lupte stranse; Iar de aici pana la luptele politice din Parlament, care au intunecat mintile tuturor partidelor a fost doar un pas, insa decisiv a fost momentul in care tara voastra a ramas fara Guvern. Atunci, si acum in acest moment, orice guvern se va forma, este legat ombilical si total la mana noastra, intrucat, are nevoie de banii nostri, pentru a plati salariile, pensiile, etc. Voi v-ati ales cu spectacolul din presa, noi ne alegem cu banii si castigurile. Practic Romania este a noastra, iar dependenta voastra de noi va deveni totala.Actualul presedinte, ne-a pus putin in dificultate, atunci cand a venit cu guvernul PSD-PDL, pentru ca ceea ce noi ne doream era instabilitate economica si politica; a trebuit sa presam extrem de mult pentru ca ruptura la nivel guvernamental sa se produca, sa cada guvernul, sa se amane sosirea transei de bani de la FMI, insa pana la urma, cunoscand mentalitatea colerica romaneasca, am reusit.

UI: Nu imi vine sa cred; este evident ca suntem naivi si starnim furtuni in paharul cu apa; Hai sa revenim putin la acea legatura intre casele romanilor si creditul de consum.
Bancher:Iti spuneam ca in 2008, am dat masiv credite de consum; am dat bugetarilor, am dat angajatilor din sectorul privat; Atractia era mare intrucat, nu trebuiau sa prezinte garantii, insa noi stiam ca in 2009, ne vom atinge scopul. Si, in 2009, intr-adevar, pe fondul crizei economice, au explodat restantierii. Asta inseamna ca oamenii nu si-au platit ratele catre banci, iar noi am trecut la executare silita; Aici am avut iar nevoie sa ne concertam eforturile, astfel incat, sa nu existe grupuri financiare romanesti, companii sau persoane private, care sa ne strice planurile, intrucat riscam sa ne trezim ca vin sa cumpere activele imobiliare scoase la vanzare; Asa ca a trebuit sa lovim si mediul de afaceri privat, pentru ca oamenii de afaceri, sa se lupte pentru supravietuire, si sa nu aiba lichiditati pentru a cumpara nimic; A trebuit sa-i facem sa devina preocupati de grija zilei de maine, si sub teama falimentului, ne-am eliminat competitorii. Seful BRD Soc. Gen. spunea intr-un ziar romanesc ca este momentul sa ne eliminam competitorii; Exact asta facem, va eliminam din jocurile economice din propria voastra tara;

UI: Ati eliminat concurenta autohtona, blocand creditarea pentru firme si blocand piata executarilor silite?
Bancher: Corect. Si nu a fost greu. Pe o piata interna gatuita de blocajul financiar, firmele romanesti au fost sufocate de lipsa lichiditatilor, iar guvernul din 2009 a fost lasat fara nici o posibilitate de a asigura resursele financiare; Daca intr-o tara guvernul nu are bani pe care sa-i injecteze in economia nationala, iar noi bancherii, va blocam accesul la credite, firmele ajung fix ca o gradina de flori, expusa arsitei zilnice, pe care nu o mai uda nimeni, si care pana la urma va muri; De aceea spuneam ca a trebuit sa ne agitam putin pentru a impiedica acest guvern din 2009 sa puna in aplicare masurile economice, si sa abatem atentia asupra luptei din campania electorala. Dupa ce ne-am asigurat ca pur si simplu nu va exista riscul sa apara intrusi care sa cumpere activele imobiliare, case, terenuri, scoase la vanzare de executorii nostri bancari, am inceput sa trimitem pe banda rulanta dosarele celor care au luat credite de consum, catre executori. Nimeni nu a sesizat faptul ca, nu ne interesa de fapt sa le vindem casele, ci sa manipulam piata imobiliara, sa o tragem in jos, asigurandu-ne in acelasi timp, ca la momentul potrivit, cand curba prabusirii imobiliare va atinge cel mai de jos nivel, grupurile financiare din tarile noastre de origine, sa cumpere masiv si la preturi de nimic aceste active; Te asigur Iulian ca in 2010, un apartament cu trei camere care in 2008 era evaluat la 150000 euro, va fi scos la vanzare, la executare silita, la preturi de sub 30000 de euro si nu va veni nimeni sa cumpere, pentru ca in 2010 toti vor fi preocupati sa tina bani deoparte pentru ziua de maine; Va fi momentul perfect sa cumparam totul pe nimic. Romanii vor deveni chiriasi in propriile case, pentru ca acesta a si fost obiectivul nostru primordial, si anume achizitiile la preturi infime. Pentru asta era obligatoriu sa ducem piata imobiliara la un maxim, pentru ca pe fondul prabusirii acesteia, noi sa culegem caimacul. Si la plan se adauga si presiunea pe moneda voastra nationala.

UI: Ce presiune? Vad acum ca leul se intareste, desi, intr-o tara care nu produce nimic, aflata in criza politica, lovita de criza financiara, nu imi explic care poate fi suportul de intarire a leului.
Bancher: Pai este vorba de aceiasi reteta, care se invata la orice curs de MBA. Asa cum piata imobiliara a fost dusa de noi la maximuri ireale, pentru ca trebuia sa va dam credite la valori foarte mari, ca sa aveti pe urmatorii 30-40 de platit rate uriase catre noi, pentru a deveni in acest interval de timp, atat proprietarii caselor voastre, dar si asigurandu-ne ca veti munci voi si familiile voastre pentru noi, pentru a plati aceste rate ireale, tot asa, bula speculativa a monedei nationale, trebuie manipulata, insa in sens invers. In cazul speculatiilor pe moneda nationala, trebuie sa ducem leul la un nivel minim, cat mai mic posibil, lasandu-l apoi sa explodeze, sa urce la valori mari, valori reale, undeva catre peste 5 ron pentru un euro. Adica vom face euro atat de scump incat, sa nu va puteti permite sa cumparati activele imobiliare scoase la executare silita, nici cand ele vor avea valori in euro, relativ mici, dar si pentru ca, micimea salariilor romanilor, salarii platite in lei, sa faca din rata catre banca, un cosmar al vietii de zi cu zi. Totul legal, profitand de naivitatea generala, de ternele lupte politice si de tot acest context romanesc, care din 2006 lucreaza pentru noi si in interesul nostru. Iata ca ieri euro era deja la 4,21 lei.UI: Asadar totul este componenta a unui plan; cand va fi detonat?Bancher: In ciuda galopului inregistrat de alte active din aceeasi clasa de risc in ultimele zece luni, leul nu are cum sa participe la aceasta revenire, fiind evident pentru orice incepator, ca este totul o bula speculativa ; "investitorii urmaresc cu ingrijorare mai intai derularea acordului cu Fondul Monetar International, iar mai apoi turbulentele de pe scena politica", spune Koon Chow, analist la Barclays Capital, una dintre cele mai mari banci de investitii britanice. El considera ca euro ar putea sa coboare spre 4,1 lei.Balon de sapun, care este un element al sarjei finale de cumparare a Romaniei la OUTLET.Pentru ca defapt, prin incingerea campaniei electorale, noi avem acoperirea perfecta ca nimeni nu mai are timp sa ne strice planurile.

UI: Ce veti face cu acte active, cu casele romanilor?

Bancher: Pai este esential sa controlam aceste active, intrucat, ele sunt o moneda de tranzactionare pe pietele internationale; Uitati-va la Dubai acolo unde expunerile bancilor noastre, se lovesc de nevoia de a acoperi pierderile; Pierderile se acopera prin cresterea ritmului de exploatare a muncii celor care au credite la banci; Ei trebuie constransi sa lucreze mai mult, si sa plateasca rate mai mari catre noi; Avand in mana bunul cel mai de pret al unui om, locuinta, acesta va munci pentru noi; Recreem astfel sistemul sclavagist perfect, in care aparenta de libertate, in care mintea si atentia cetateanului este atrasa de lupta politica, fara ca cineva sa mai aiba timp sa se gandeasca la ce li se intampla cu adevarat. Iar cand se vor trezi va fi de fapt foarte tarziu; Noua ne trebuie sa exploatam forta de munca a voastra, sa va impingem sa munciti mai mult ca sa ne platiti noua mai mult.

UI: Mai am o singura intrebare; Spuneti ca ati contribuit la incingerea campaniei electorale, pentru ca trebuia sa saditi samanta unei confruntari politice puternice, intrucat instabilitatea politica era necesara; Concret, ati platit politicieni romani sa puna umarul la actuala criza politica?

Bancher: In mod evident, in 2007 si 2008 am sprijinit si sustinut politicieni care avea acces la fraiele guvernarii, ca sa fim lasati sa derulam amplul program de acordare masiva a creditelor de consum. In 2009 fiind an electoral, grija noastra a fost sa alimentam puternic aparitia unui contracandidat puternic pentru actualul presedinte, care avea o cota mare de popularitate - si am reusit. Mult mai usor si mai ieftin decat ne imaginam. Sa ne intelegem: noua nu ne pasa cine va iesi presedinte, pentru ca sunteti la mana noastra, in plan guvernamental. A fost mai usor pentru ca, aveti in Romania o pasiune extrem de mare, sa va consumati energiile fix in directiile care nu va aduc avantaje, care va ingroapa sansele la un viitor mai bun. Suntem si noi uimiti de modul in care, marea masa a jurnalistilor, ne-au facut misiunea mult mai usoara, implicandu-se in aceasta campanie electorala emotional, doar pe fondul ideii ca actualul vostru presedinte trebuie dat jos, fara sa aiba nici un fel de viziune economica asupra realitatii. Repet, noi doar am alimentat ascensiunea unui oponent puternic pentru dl. Basescu, si restul l-a facut mass-media, si naivitatea voastra, de la sine. Anul 2010 va aduce si rasplata pentru munca depusa de noi in ultimii 4 ani, pentru ca vom aduce Romania la statutul de tara total si, cel mai important, ireversibil dependenta, de fraiele complicatului sistem financiar-bancar mondial. Nu vreau sa par cinic insa, in 1989, toate activele tarii erau ale clasei proletare, adica de fapt ale nimanui, fiind controlate de o mana de oameni care decideau in aceasta tara si pentru a caror bunastare, muncea intreaga natiune ; La 20 de ani, veti fi ajuns fix in aceeiasi situatie, adica nimic nu va mai fi in proprietatea voastra, si veti munci sa va platiti datoriile. Iar economia nationala va fi dominata de multinationalele controlat indirect tot de noi, in vreme ce falimentele firmelor romanesti, detinute de romani, vor continua si in 2010, intrucat fara finantare, fara credite, si cu un guvern care nu are resurse financiare, nu exista sanse de supravietuire. Astfel incat, tinerii romani vor avea doar doua optiuni: angajati la stat, sau angajati la multinationalele straine; In ambele variante, numai noi castigam.
SURSA http://www.urbaniul ian.ro/2009/ 12/04/discutie- incendiara- piata-imobiliara -romaneasca- se-va-prabusi- in-2010-afla- cine-sunt- cei-care- trag-sforile- din-umbra- pentru-a- cumpara-pe- nimic-activele- majore-ale- romaniei- in-2010-cum- au-fost/
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2009-12-10 12:30:31
         
 
  Cristain, esti pe invers, ca de obicei. Vreau sa spun ca, in opinia mea, Poporul este unul singur si nu poate avea "dusmani ai poporului" in sanul sau, aceia fiind "tradatori de tara si de neam", o alta sintagma din repertoriul comunist. Incearca sa schimbi sintagmele sau sa le adaptezi, macar. Spre exemplu, atunci cand doresti sa dai un raspuns sau sa sanctionezi un partener de discutie, inainte de toate, citesti bine ce scrie si urmezi link-urile date de acesta, pentru a evita situatia ca pozitia de acuzator sa nu te surprinda cu pantalonii in vine. Nu este vina mea ca nu stii cine este Vasile Dancu.
Daca tu consideri ca un membru PSD, profesor universitar, expert in comunicare politica, sociolog de referinta, poate face parte dintr-un "munte de hipnotizati" ar trebui sa iti declini si autoritatea cu care poti sa faci aceste afirmatii, pentru ca si Vanghelie ar putea sa spuna ceea ce spui tu, dar cine l-ar crede?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-10 12:28:35
         
 
  Asist de catva timp la luptele dintre voi, oameni buni si vad ca va invrajbiti intre voi, folosind acest spatiu.In loc sa fim uniti, sa venim cu solutii constructive, ca sa scoatem tara asta din marasm, voi mai rau va dezbinati.
Ma ingrozeste ce a scris Andrei Florian si nu vreau sa se mai intample cum s-a intamplat in 1989.
Sincera sa fiu, nu am votat, nu din lasitate ci pentru ca nu am vrut sa am mustrari de constiinta. Nu tin cu niciun candidat, tin cu tara mea, care observ ca se prabuseste si piere ca identitate. Am asistat neputincioasa in culisele pregatirii electorale, si apoi, dupa. Nu sunt surprinsa ca s-a furat votul,(s-a furat dintotdeauna) nu sunt surprinsa de manipularea oamenilor si inainte de votare si dupa, dar ma doare ca nimeni, dar absolut nimeni, nu face nimic.Eu am primit mesaje si pe e-mail si pe messenger, cu cine sa votez. Este de neimaginat cum, oameni care stiu sa discearna, se lasa manipulati. S-a batut aceeasi moneda, ca o sa ne intoarcem la comunism. Nu vreau sa spun mai multe, dar cred ca acest sistem a murit odata cu Ceausescu! Oricine ar fi venit la putere, mi-as fi dorit sa fie pentru popor, pentru oameni, fara orgolii, fara vendete. Un presedinte, oricine este el, nu are voie sa se exprime: "v-am ciuruit"! Vreau sa vad ca, acum, dupa alegeri, presedintele in exercitiu s-a apucat de lucru, vreau sa vad solutii, vreau sa vad ca mergem spre bine, ca ne vedem de treaba, in interesul tarii, a oamenilor. Iar noi sa fim intelepti si sa-i lasam in liniste sa lucreze ca sa vedem rezultatele.
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2009-12-10 12:23:56
         
 
  Va invit sa formulam o serie de intrebari pentru dl Florian care are atatea informatii atat din sanul PSD cat si din sanul (sau vintrelele)lui Basescu. Sa isi faca datoria de jurnalist si sa ne raspunda...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-10 12:17:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cred ca urmatorul pas al lui Basescu este sa puna botnita presei. Asta insemau mogulii - presa...
1. A pus mana pe la B1 TV si OTV...
2. Vantu isi paraseste incet-incet afacerea...
3. Mai ramane Voiculescu (asta e rau de tot) si Patriciu.

Am impresia ca de fapt Andrei Florian isi apara de fapt profesia. Ii e frica sa nu ajunga pe drumuri...

Dle Andrei FLorian sa iti spun ceva ...

Intr-un stat de drept, jurnalistii trebuie sa critice si sa chestioneze puterea. Ei sunt vocile si urechile populatie. Ei sunt cenzorii puterii. Ei sunt a patra putere in stat. Ce rapunsuri ne dai tu noua la atatea intrebari pe care le-am pus:

1. Cum este posibil ca dna Udrea sa aiba acces la inregistrarile convorbirilor unor fosti procurori?

2. Ce cautau cei patru cavaleri ai apocalipsului la sediu MAI?

s.a.m.d.

Praf in ochi si propaganda... Scenarii si minciuni...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-10 12:14:11
         
 
  Romania este in mare pericol!
Trebuie analizate in amanuntime:
-listele cu alegatori, introducandu-se intr-o baza de date, in vederea depistarii voturilor multiple
- voturile anulate
- si toate aspectele negative dovedite cu exactitate
si intocmirea unui raport corect.
Pana nu se va face lumina clara in legatura cu aceste alegeri nu va fi liniste si conciliere nationala si in continuare vom naviga intr-o directie incerta, avand la bord un capitan smecher, fraudulos si grobian
Am semnat petitia in speranta aflarii adevarului in legatura cu aceste controversate alegei.
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2009-12-10 12:07:56
         
 
  Stai linistit Andrei, "curentul conflictal" in sanul populatiei a fost creat si intretinut de Traian Basescu si nu de altcineva. El a ridicat romanii contra romanilor. Nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca iesea Geoana Presedinte, la violenta de care dau dovada sustinatorii lui Basescu. Situatia actuala este generata doar de o stare de lehamite pe care ti-o da contemplarea muntelui de hipnotizati (ca sa nu zic prostiti) si de fraudarea reala a voturilor.
Spune-mi mai bine Andrei cum se rezolva problema cu Guvernul pana una-alta. Ca in campanie Basescu nu ne-a zis nimic despre acest lucru? Tu care stii atat de bine de gandesc strategii PSD poate ne luminezi ce gandeste Marele Strateg Basescu. Asta e mai interesant...
Pun pariu ca o sa o dai mai departe cu comunistii, mogulii si Parlamentul pentru a evita un raspuns... Dupa modelul Tatucului care nu are solutii ci doar dusmani... :(

Cristi

P.S. Am impresia ca dusmanii lui Basescu sunt dumanii Poporului de fapt si nu invers...
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-12-10 11:53:11
         
 
  Cum a putut pierde Mircea Geoană?
http://vasiledancu.blogspot.com/2009/12/patologia-politica-excesului.html
Iata, un membru mai mult decat cunoscut al PSD, Vasile Dancu, explica esecul Coalitiei GRIVCO. Orice greseala, oricat de mica, poate produce daune majore daca il ai ca adversar pe Traian Basescu. Fara aceste greseli de incepator, astazi am fi avut un premier si un presedinte. Demonstrand o lipsa vadita de fairplay, specifica echipei PSD, si cu speranta ca pot trage de timp pana cand mandatul lui Basescu expira, adica pana pe 21 Dec, strategii PSD vor sa creeze un curent conflictual in sanul societatii civile, astfel incat, imediat de Geoana ii va lua locul lui Basescu pe principiul constitutional ca presedintele senatului ia locul presedintelui ales daca acesta nu se mai afla in posibilitatea de a conduce Romania, ei bine, imediat ce ajunge sa ii ia locul presedintelui sa starneasca largi miscari de protest. Pe fondul unor conflicte stradale ce vor fi, probabil, intretinute si cu ajutorul organizatiilor sindicale, din pozitia de inlocuitor de presedinte, Mircea Geoana va decreta stare "de exceptie" ."Starea de exceptie" are nevoie de isterie, adica frica si oroare, pentru a-si afirma bunul-plac. La rindul sau, isteria publica e o tehnica populista de dominatie. Restrictionarea si suspendarea drepturilor civile, climatul de frica, interzicerea opiniilor critice, evocarea "celuilalt", vor fi insotite de o politica a imaginilor si de un limbaj bazate pe apeluri care vor trata "sfera publica" intr-un fel aparte – ca o "comunitate" amenintata, nu ca o "societate" deschisa. Conflictul va alimenta o identitate comunitara, care va viza respingerea amenintarii si securizarea canonului colectiv al valorilor...Va suna cunoscut?
Cei care au apucat sa se maturizeze in epoca comunista, stiu despre ce vorbesc.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-10 11:22:49
         
 
  Pentru sîrba asta în căruță pe care o jucați acilea, băieți, vi s-a mărit solda?  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 08:55:21
         
 
  Da,pentru mine este clar.
Este facut cu un aviator si el a iesit marinar.
Dar nu vad nimic rau in asta.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-10 03:32:01
         
 
  - La data de 18 martie 1973, fiind insarcinata cu Traian Basescu, Doina Lecusescu s-a casatorit cu un pilot de aviatie, care, in ianuarie 1974, a suferit un accident aviatic, in urma caruia a decedat.
(Ioan Peia)

Dle Peia
Chiar credeti ca Traian Basesc este fiul Doinei Lucescu?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 01:48:42
         
 
  Un studiu sociologic asupra celor cu perceptia, informatiile, capacitatea de analiza, IQ si constiinta personala scazuta a relevat faptul ca un prostanac si jumatate reprezinta de fapt un prostanac si 49,62%. Dupa publicarea acestui studiu, analiza oamenilor de stiinta a fost contestata de cei care s-au identificat prototipul care a facut obiectul studiului, ceea ce a constituit, in opinia comunitatii oamenilor de stiinta, demonstratia corectitudinii acestui studiu.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-10 01:23:53
         
 
  în special 3,4,5.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 01:17:31
         
 
  Așa or fi, desigur!
Ca și capul în gură dat chioșcarului, ca și telefonul furat în plină zi, ca și "țigancă împuțită", ca și "hai pe masă să-ți arăt cum se face", ca și "cît iei în mînă", ca și "v-am ciuruit", ca și flota, ca și parcul bordei etc.
Apoi, e suficient să te uiți în ochișorii lui simpatici. Dar mai vizionează și interviul de aici, http://blog.imperiaonline.me/2009/12/04/socant-traian-basescu-a-violat-o-femeie/, cu gheorghe roibu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 01:16:34
         
 
  Corectez:
Domnule Peia, eu cred ca aveti informatii false si ca va lipseste capacitatea de analiza necesara sa deosebiti literatura SF de un scenariu de telenovela. Deh! Fiecare dupa perceptia, informatiile, capacitatea de analiza, IQ si constiinta personala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-10 01:11:54
         
 
  Domnule Peia, eu cred ca informatii falese si ca nu aveti capacitatea de analiza necesara sa deosebiti literatura SF de un scenariu de telenovela. Deh! Fiecare dupa perceptia, informatiile, capacitatea de analiza, IQ si constiinta personala.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-10 01:10:26
         
 
  "La noi este ora cinci jumate. Si apoi, ca toti romanii, ca si dumneavoastra, ne pasa de ce se intampla in tara noastra."

Oh, ce înduioțător!
HAi băieți, plusați, că viu și eu acușa cu o informație bombă.
Iat-o:

Traian Băsescu a declarat, într-un interviu pentru “România Liberă”, întrebat dacă se așteaptă și la alte înregistrări care să îl pună în defensivă, că în momentul de față crede că este posbil orice, menționând: “Aștept un viol”.
6 noiembrie 2004 – - Doina Renea (fosta Lecusescu), nascuta la data de 23 septembrie 1953 in Constanta, fiica lui Vasile si a Petrutei, domiciliata in Busteni, str. Unirii nr. 102, a relatat urmatoarele fapte:
In anul 1972 l-a cunoscut pe Traian Basescu in cartierul Tomis III din Constanta, moment la care era paoaspat absolventa a Liceului de Muzica si Arte Plastice din Constanta;
La data de 1 ianuarie 1973 a fost violata de Traian Basescu, viol in urma caruia a ramas insarcinata. La acea data, Traian Basescu era student la Institutul de Marina “Mircea cel Batrin” din Constanta, iar Lecusescu era studenta la Facultatea de Arhitectura “Ion Andreescu”, din Cluj-Napoca. Cazul a fost musamalizat cu concursul ofiterului de militie Bitu Nicolae, care instrumenta, de altfel, si reclamatia lui Traian Basescu, pe motiv ca fusese desfigurat de fratele victimei, Lecusescu Ion (de-asta are un ochi tumefiat si cicatrice pe fata!).
- La data de 18 martie 1973, fiind insarcinata cu Traian Basescu, Doina Lecusescu s-a casatorit cu un pilot de aviatie, care, in ianuarie 1974, a suferit un accident aviatic, in urma caruia a decedat.
- Pe 28 septembrie 1973, s-a nascut Adrian Mihail Renea. La inceput, Traian Basescu a negat paternitatea, pentru ca, mai apoi, sa incerce, impreuna cu tatal sau, sa-i ia copilul numitei Doina Lecusescu. intr-o incercare disperata de a-i lua copilul, Traian Basescu l-a confundat cu un altul, pe nume Valentin Stoian. De asemenea, in mai multe situatii a batut-o crunt, pe motiv ca nu-i cedeaza copilul.
- La sfirsitul anului 1996, Traian Basescu a venit la sus-numita acasa, in Constanta, Bd. Lapusneanu nr. 110, Bl. L7, ap.133, si a convins-o sa mearga impreuna cu el si copilul in Bucuresti, promitindu-le o locuinta si ajutor material. Astfel, Doina Lecusescu a fost condusa, impreuna cu fiul, intr-un apartament dintr-un bloc situat in cartierul Berceni, unde au fost sechestrati pentru aproximativ doua saptamini. Zilnic primeau alimente prin intermediul soferului lui Traian Basescu (la acea vreme, ministru al Transporturilor).
- in anul 1997, sub amenintarea ca va fi demascat, Traian Basescu i-a promis bani si casa, insa nu s-a tinut de cuvint si, in consecinta, in noiembrie 1997, sus-numita s-a adresat ziaristului Remus Haralambie, de la ziarul “Telegraf”, din Constanta.
La plecarea din redactia ziarului, in timp ce astepta troleibuzul, a fost rapita de 2 indivizi necunoscuti, care au aruncat-o in Lacul Tabacariei din Constanta. A fost salvata de catre Remus Haralambie si de un coleg al acestuia.
Fiul acesteia este bolnav de leucemie si are mare nevoie de ajutorul lui Traian Basescu, acesta fiind un posibil donator de singe compatibil.
Declaratie
Subsemnata Renea Doina, domiciliata in Constanta, Bd. Lapusneanu 110, Bl. L7, sc.A, ap.133. Rog sa binevoiti a lua la cunostinta urmatoarele: in 1973 l-am cunoscut pe numitul Basescu Traian, care, intr-o anumita conjunctura, m-a fortat sa intretin cu el relatii sexuale, in urma carora s-a nascut copilul Lecusescu Mihail Adrian. Cu lacrimi in ochi va rog pe dv. sa interveniti la toate forurile abilitate pentru ca macar in al doisprezecelea ceas, domnul ministru al Transporturilor sa-si recunoasca fapta si, implicit, copilul, cu toate demersurile legale ce rezulta din aceasta. Precizez ca, desi am incercat in repetate rinduri sa obtin recunoasterea copilului de catre Basescu Traian, acesta m-a evitat in mod sistematic, folosindu-se de trafic de influenta, mituire si chiar amenintari la adresa vietii mele, culminind cu administrarea unor batai bestiale. Dau aceasta declaratie, o sustin si o semnez, intrucit la ultima convorbire telefonica avuta cu Basescu Traian, in dimineata zilei de 5 noiembrie 1997, acesta m-a amenintat ca ma omoara si ca, oricum, disparitia mea nu va fi observata. (5 noiembrie 1997)
(surse)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 01:01:42
         
 
 
... mandatul lui Geoana a reprezentat o perioada intunecata in istoria Romaniei (21PM 6 dec 2009 – 06AM 7 dec 2009)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-10 00:57:49
         
 
  nea Mitica,
Astia sunt in stare de orice. Eu am auzit ca au falsificat si voturi pentru Geoana, ca Base avea prea multe.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-10 00:51:35
         
 
  Agentii secreti ai lui Micea Geoana au infiltrat site-ul reusind sa scoata rezultatele obtinute de domnul Cristescu prin testul de opinie din textul de mai sus.
le reproduc:
"Adică am rugat studenții să scrie atât: G sau B. 11 au scris B și 2 G."
(Emanuel Cristescu)

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 00:36:50
         
 
  La noi este ora cinci jumate. Si apoi, ca toti romanii, ca si dumneavoastra, ne pasa de ce se intampla in tara noastra.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-10 00:29:03
         
 
  Păi da, că nu degeaba s-a dus Băsescu la Motru!
Să le aducă aminte că pe cînd era el Ministru al Transporturilor au mai venit o dată. Să fie pregătiți la o adică, să-și salveze jupînul. Le-o mulțumi și el, cu le-a mulțumit Iliescu.

Dar ce interesant, totuși!
N-am mai văzut așa, o dunare de băieți vigilenți pe aici, de multă vreme. A sunat goarna, bre, vă ține la datorie peste program?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 00:00:31
         
 
  Sa vina minerii !  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 23:55:38
         
 
  Victor Ciutacu:Gata, contestația de la Curtea Constituțională e rezolvată! Nu trece. Altfel nu ieșea Tiranu' să ne anunțe că reclamagiii PSD au procedat absolut democratic. În al doilea rând, am luat act de somația de a da jos labele de pe diaspora. Și dacă nu vreau mă arestează?

Comentariu aparut pe facebook. Reprodus cu acordul autorului. Daca si Ciutacu e pro-Basescu, atunci paranoia a pus stapanire pe noi. Domnule Cristescu, nu sunt, nu am fost si nu voi fi adeptul lui Basescu. Cu siguranta s-a furat. Au furat cu totii. Dar, cel din cauza cui Romania este la inceputul dictaturii, este Mircea Geoana. Matematic si sociologic vizita la Vantu l-a costat 2.5 procente. Adica 250 000 de voturi.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-12-09 23:43:31
         
 
  A mai rămas o speranță: ANTONESCU!
Cît va mai sta în picioare omul ăsta, vom sta și cei care credem în ceea ce ne unește.
Să vedem cît îl vor mai lăsa să le strice imaginea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 23:17:24
         
 
  Gata, e clar, sau strîns prea mulți la un loc. Li s-a dat adunarea. Au început cu diversiuni ieftine.
Nu se mai poate respira. Mă duc să deschid fereastra!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 23:15:42
         
 
  Draga Radule
Cu riscul de a fi admonestat de domnul Cristescu pentru abatere de la subiect in favoarea predicatului nu pot avea liniste pana nu dau raspuns intrebarii care te framanta.
Este adevarat ca se intampla ce ti s-a povestit dar numai cu americancele frumoase. Cum ele sunt foarte rare riscul de a te paste asa ceva cand vii in America este cu mult sub riscul de a fi lovit de traznet. Americancele urate nu reclama niciodata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 23:02:39
         
 
  Textul de mai sus se adreseaza celor care au credinta ca alegerile au fost fraudate masiv. Ceilalti pot deschide un alt topic si sa sustina ca alegerile nu au fost fraudate. Fiecare dupa perceptia, informatiile, capacitatea de analiza, IQ si constiinta personala.

Asadar cei care va simtiti vizati de acest text semnati petitia si transmiteti si altora linkul.

Discutiile parazitare, arborescente, care vor sa abata discutia de la fondul lor nu-si au rostul aici si nu trebuie escaladate. Personal le voi ignora.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 22:19:47
         
 
  nea Genu, eu am niste amici care au emigrat in state in 95 cu loteria vizelor, si care mai vin din cand in cand acasa si-mi povestesc ore intregi cum e cu democratia; unele chestii nu-mi plac nici mort, de exemplu faza ca pur si simplu nu poti sa agati o gagica (iesita clar la agatat) intr-un bar - daca tipa nu te place, cheama politia si te reclama ca ai agresat-o (fie si vizual) iar daca te place si tu stai de lemn tanase, la fel; cica americanii sunt foarte sensibili la chestiile astea si poti sa faci chiar cateva zile de parnaie daca n-ai un avocat bun. nu stiu daca asta tine chiar de democratie, dar veni vorba... povesteste-ne.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 22:18:25
         
 
  ecsi, dadusem linkul ceva mai devreme

aici:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=36220

dar n-au fost reactii
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 22:08:31
         
 
  Radule
Chuchil a spus ca democratia este ceva groaznic dar nu s-a descoperit inca ceva mai bun.
Tot el a mai spus ca americanii iau totdeauna o hotarare corecta... dupa ce le-au epuizt pe toate cele proaste.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 21:48:23
         
 
  Domnul Peia
As fi inteles daca v-ati fi luat numai de caracterul meu, dar facndu-mi publica misiunea ati comis un act de inalta tradare. Nici eu si nici capitanul nu ne-am asteptat la asa ceva de la un roman verde ca dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 21:33:13
         
 
  Deocamdată, dle Cioacă, vreau nu vreau, înghit democrația băsesciană, pe care o susțineți cu entuziasm nedisimulat, aprobînd fățiș chiar eventualitatea unor fraude rușinoase, tipic românești.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 21:32:27
         
 
  Domnul Andrei
Sa stiti ca eu voi purta pana la moarte o nemuritoare recunostiinta defunctului KGB sovietic.
Fara teroarea instituita de aceasta organizatie pe o perioada de 70 de ani sa stiti ca imperiul muscalesc nu s-ar fi desfintat iar republica Moldova ar fi inca inca in totalitate in vizuina ursului. Nu ca astazi cand, fiind libera, ne zambeste nou varandu-si in vizuina numai partea posterioara spre a vedea de ursul mai are sau nu coada.
Este adevarat ca varul Putin cu eforturi sustinute a reusit sa faca aceasta organizatie sa sufle din nou ea nu va mai fi niciodata ce a fost.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 21:24:02
         
 
  Nu, Floriane, nu e securist american.
E unul mai autohton, dar cu misii precise pe acolo.
Doar domnia-ta te afli în faza de pionerat, încă nu ai experiența necesară pentru a fi trimis în zone mai simandicoase.
Dar nu-i nimic, pînă la alegerile viitoare, cînd Băsescu își va alege un președinte de mucava - vezi lecția Putin - iar el, în calitate de prim ministru perpetuu, va fi jupîn absolut asupra unui parlament de chicinetă și asupra noastră, a tutulor, atunci, da, va veni și rîndul tău să te bucuri de binefacerile "democrației" băsescine la care ai asudat atîta.
Succes și înstelare garbanică!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 21:19:49
         
 
  eu unul cred ca atitudinea fata de democratia de tip american e un fel de hartie de turnesol pt. ph-ul convingerilor noastre politice launtrice (n-am zis opinii, pentru ca in materie de politica noi avem mai ales certitudini)

nu mai stiu culorile fundamentale ale testului de ph, dar parca una din ele era rosie
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 21:15:09
         
 
  Domnule Cioaca, sunteti, cumva, securist american? :)
Pentru ca pe aici, pe la noi, nu sunt agreati decat securistii pro-sovietici, dupa cum bine bagati de seama, pentru ca ne sunt mai aproape.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-09 21:02:10
         
 
  Iata ce scrie Dan Andronic pe blogul sau. Fac precizarea ca Dan Andronic este un analist politic foarte informat dar si ca a lucrat, se pare pentru Traian Basescu in aceasta campanie.
Raman la parerea ca cel care ne-a ciuruit a fost Mircea Geoana.

"Căderea lui Nicolae Popa reprezintă o lovitură grea pentru Vîntu. E începutul sfârșitului. Am înțeles de la un prieten de la Mediafax că ieri au mai fost arestați doi oameni din apropierea sa. Pentru favorizarea infractorului. Din informațiile mele, Vîntu a fost deja inculpat în dosarul fugii lui Nicolae Popa, fiind împiedicat să părăsească țara.

De ce este important Nicolae Popa pentru Vîntu? Pentru că a fost principalul om de încredere al său în perioada Gelsor-FNI, acesta fiind motivul pentru care a fugit din țară imediat după descoperirea escrocheriei de la fondul de investiții. Știe tot și va avea de ales între a petrece 15 ani în închisoare, sau nu...

Un om bine informat mi-a spus înainte de alegeri, că Nicolae Popa a fost arestat. Dar că deocamdată nu există confirmarea oficială că el este. Că Vîntu a intrat în panică. Confirmarea a venit după câteva zile. A urmat vizita nocturnă a lui Geoană. Dezbaterea. Rezultatul alegerilor. Isteria PSD de după.

Mulți pot spune că nu văd nici o legătură. Poate că fac eu prea multe scenarii, dar vă mai dau câteva elemente:

1. Vizita "cetățeanului" Gușă la Washington a fost intermediată de o companie de lobby, care a cerut 50.000 de dolari. Banii au fost achitați de Sorin Ovidiu Vîntu.

2. La fel pentru excursia lui Gușă la Moscova, sau a lui Geoană. SOV a dat marea majoritate a banilor. Geoană nu a reușit să ne explice ce a discutat și cu cine, nici până în ziua de azi.

3. În urmă cu 3 zile la Realitatea TV, Sergiu Toader a făcut o ședință cu toți angajații în care a spus că vin vremuri grele, că marea majoritate a produselor media vor fi închise, iar lui Sorin Ovidiu Vîntu i s-ar putea întâmpla ceva.

4. Studiul Starford Analitica care vorbește de o implicare masivă a Moscovei în alegerile din România http://www.inpolitics.ro/avertisment-american-moscova-agreeaza-proteste-de-strada-in-romania-in-decembrie-art51027.aspx

5. Avertismentul dat public de Traian Băsescu Moscovei, ca răspuns la declarația ambasadorului Ciurilin: "Este vorba de o declarație nefericită a ambasadorului rus la București, că a trecut vremea Războiului Rece. Și eu mă văd nevoit, și o voi face și oficial, să îl atenționez că într-adevăr a trecut vremea Războiului Rece și că nu își mai pot face centre de influență în politica românească sau, dacă și le vor face, le vom reteza"
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2009-12-09 20:56:40
         
 
  Si pinguinii de la Polul sud au democratia lor.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 20:51:16
         
 
  Domnule Peia
Cum democratia americana nu va place iar cea romanesca nu merge ar trebui incercata o alta democratie.
Ce parere aveti despre democratia chineza sau cea ruseasca?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 20:38:29
         
 
  Domnu Cioacă,
De cîte ori vreți să vă repet că nu primim lecții de democrație americană?
Domnu Cioacă,
De cîte ori trebuie să vă spunem că noi trăim cam la o aruncătură de un ocean și ceva de unchiul Sam?
Domnul Cioacă,
Mă doare-n cot de Obama!
Și în rest de sfaturile celor care trăiesc în paradis.
Domnul Cioacă,
Vă rog să vă repatriați, că să putem discuta de la același nivel!
Pls, nu mai ne scrieți felicitări de crăciun, că s-ar putea să vă cerem și bani, adică pomană din aia pe care o trimite dl Cercel în România, ca să ne crească nivelul de trai.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 20:28:48
         
 
  erata:
le scriu in loc de lescrie
scuze pentru dezacordul neintentionat
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 20:14:11
         
 
  Domnul Peia
Eu sunt impresionat si sensibilizat de lacrimi dar din pacate nu cred ca ele sunt solutia.
Si pe aici sunt politicieni care vor sa traga numai hais si cea dar situatia se redreseaza nu prin lacrimi ci prin faptul ca americanii de rand le scri sa-si bage mintile-n cap ca altfel nu-i mai aleg. Si ei si le baga fiindca americanii se tin de cuvant. Fara aceasta atitudine tipic americana Barac Obama nu ar fi azi presedintele Statelor Unite. Prietenilor care imi reproseaza ca Barac Obama este azi presedinte dataorita faptului ca eu cat si alte 55 de milioane de redusi la minte au votat pentru el le raspund ca Barac Obama a fost ales de George Bush. Fara tampeniile facute de acesta in Irak si Afganistan si fara marasmul economic provocat de doctrina partidului republican care presupune ca sistemul capitalist nu are nevoie de masuri regulatorii findca e capabil de autoreglare Barac Obama nu ar fi astazi presedinte.
Deci teoria mea este ca situatia din Romania se poate redresa numai atunci cand anumite parti ale populatiei care se ataseaza aproape sentimental de anumiti politicieni isi vor da seama ca fara pedepsirea lor prin vot cand sunt prinsi ca sunt corupti sau se tin numai de gainarii viitorul va ramane mai departe in ceata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 20:11:43
         
 
  Sunt priolific, dl Radu, îmi testez viteza de reacție în timp real, vreau să văd dacă pot scrie un arhipoem la urgență. Așa încît nu mă voi opri decît în clipa în care va pica Băsescu.
Ăla da poem maiakovskian!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 20:01:12
         
 
  Dle Cristescu,
Nici după ce am primit confirmarea semnării petiției pe mail, nu a am apărut în listă!
De ce oare?
Pot să postez aici dovadă confirmării pe mail dacă e nevoie.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:58:48
         
 
  http://www.inpolitics.ro/avertisment-american-moscova-agreeaza-proteste-de-strada-in-romania-in-decembrie-art51027.aspx  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2009-12-09 19:58:35
         
 
  Ioane, cred ca 80-90 la suta din tot ce se scrie in europeea in ultima saptamana iti apartine

fara nicio urma de ironie iti zic, m-ar bucura infinit mai mult sa-ti citesc un poem

in ceea ce priveste faptul ca "nu m-am putut abtine sa-mi fac datoria", te rog sa ma scuzi
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 19:57:07
         
 
  Apoi, am văzut dictaturi cu un procent de cîștig de 80%, taman împotriva ăstora care cîștigaseră alegerile în asemena proporție.
Pardon?
'46?
Ori dacă vă refugiarăți dincolo de meridianul zero și-un sfert, nu mai credeți în lacrimi?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:49:57
         
 
  Dle Cioacă,
Ce minunăție de discurs țineți!
Vi s-au multiplicat ciornele dlui președinte, vizavi de concordie?
De concordia... "ciuruită"?
Ne vindeți castraveți, domnilor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:47:33
         
 
  He, he, he!
Uite că nu s-a putut abține și a trebuit să intre la topic pentru a-și face datoria, încercînd s-o dea pe: "sigur că ioan peia..." așa și pe dincolo!
Nu e un îndemn la răzmeriță ci o modalitate democratică de a stăvili, odată și odată, modul acesta tîlhăresc de a ne purta. Suntem români, ce dracu! Stați casă și ascultați sunetul de sirenă al partidului pedelist, avînd pe secu strîns legată de curea! Dovadă...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:44:53
         
 
  Dle Peia
Intr-o tara ca Romania unde nici un partid politic nu primeste mai mult de 30% din voturile populatiei nu poate fi vorba de o dictatura.
Nenorocirea este ca sefi acestor partide nu sunt in stare sa cada la un compromis pentru realizarea unui guvern de uniune nationala care sa puna pe primul plan interesele tarii si nu lacomia lor de a fi corupti.
In Germania care are numai vreo patru partide care ce conteaza acum cinci ani cand somajul era mare partidul social democrat si pastil social crestin care castigasera impreuna cam 80% din voturi dupa alegeri au format o coalitie care a mers foarte bine. Era o placere sa vezi ministri apartinand partidelor police cu ideologi diferite lucrand cot la cot. O coalitie ca sa mearga trebuie sa se bazeze pe acele teluri care sunt comune celor doua partide si nu pe interese de natura mascina. Ori la noi coalitia Basescu Geoana accentua tot timpul ceeace aveau diferi partidele lor fiindca ambi se concentrau pe o pozitionare cat mai buna in viitoarele alegeri.
Caderea guvernului Boc este un exeplu tipic in acest sens. Trebuia acest circ care a lasat de fapt tara fara un guvern real cateva luni?
Dar Germania e Germania si Romania este Romania.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 19:43:56
         
 
  Maestre Peia,
Noi stim foarte bine ca se minte in tara aia, noi stim bine ca se fura, stim si de coruptia de-acolo. Ce ni se pare noua straniu este ca s-a acceptat de toata lumea aceasta situatie, si acum, prin schimbarea lui Base, se spera ca tot raul sa dispara. Spuneti-ne si noua, de aici, daca iesea Geoana cu gasca veche din umbra lui, aveati sa scapati de toate eceste rele ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 19:37:35
         
 
  scuze de deranj, m-as baga si eu in vorba

Emanuel, petitia mi se pare un apel la razmerita; CC trebuie lasata sa judece fara presiuni de genul asta, daca o va face bine sau prost, vom vedea atunci ce e de facut

eu oricum nu as fi semnat asa ceva, pentru ca n-am votat, in plus, din mai 90 incoace, nu-mi plac spectacole de teatru de papusi stradale.

sigur, acum Ioan Peia o sa vocifereze un pic, o sa ma faca securist, sau hot, sau unealta marinarului - ca de obicei - dar m-am obisnuit.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 19:35:45
         
 
  Domnilor,

Presa,intelectualii și românii de afară trebuie să stea cu ochii pe putere nu pe popor. Poporul nu poate abuza. Puterea da.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 19:23:42
         
 
  "vă mulțumesc"... că am făcut bătaie în buricele deștelor!  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:22:32
         
 
  "Curată anrahie, cone Mitică!"

Cu alte cuvinte, stați răstignit în fotoliu, dle Cercel, și urmăriți o piesă de teatru!
Păi da, curată democrație și curate principii, domnilor oaspeți ai unciului Sam!
Rudele sărace din mica țară bizantină vă mulțumește pentru vizionare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:21:13
         
 
  "La noi sistemul este foarte simplu. Fiecare persoana cu drept de vot, primeste prin posta un pliculet cu o cartela pe care isi are numele, adresa si un numar."

Îmi vine să vă pup domnule Cercel. Credeți că la noi nu s-ar putea? Ba da. Dar nu ar mai putea fura. Asta trebuie să facem măcar. Să schimbăm sistemul electoral. Mulțumesc pentru sugestie. Aflați mai multe date. Dați-ne niște linkuri să încercăm să impunem noi un atfel de siste. Măcar de acum încolo. Vreau ca nepoții mei să nu mai trăiască pe o nvă ci într-o țară. Modernă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 19:17:32
         
 
  Păi vedeți cît sunteți de pe dinafară, dle Cercel,
La noi s-a lăsat totul în ceață, în mod intenționat, pentru ca să se poată fura pe rupte. Habar nu aveți la ce s-au dedat activiștii agresivi ai PDLului pentru a-i impune votul fraudat. Vi le pot înșira pe cele văzute de mine. Ați avut măcar curiozitatea să urmăriți mărturiile celor care le-au văzut?
NOI SUNTEM AICI, ȘTIM DESPRE CE E VORBA, așa că nu mai vorbiți din tribună, că e normal să vă trimit la cules de fragi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:17:10
         
 
  p.s.
de departe situatia din Romania pare mai mult a fi o anarhie si nu o dictatura.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 19:08:18

Curat anarhie, coane Mitica !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 19:14:14
         
 
  Regret degradarea argumentației și escaladarea atacului la persoană. Argumentați fraudarea sau nonfraudarea alegerilor. Cei care nu doriți să aveți statutul de ciuruiți semnați petiția. Ce atâte procese de intenție? Răscolitul nedreptăților istorice nu duce la nimic bun.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 19:13:26
         
 
  Dle Cercel,
1.Sunt obraznic pentru că vorbesc de dictaturi sau de ce, că n-am prea înțeles?
2.Nu știu cui ați trimis dv. bani în âară, dar sigur la mine nu au ajuns. Spre dosebire de domnia-voastră, eu am PRODUS bani în țara asta și totul se poate dovedi prin documentele firmei mele. Astfel încît, la pomana generoasă de care sugerați că aș fi beneficiat nu am participat, după 20 de ani de muncă forțată.
3. Da, vorbesc de principii și democrație, pentru că el nu există aici nici acum. Poate mai faceți o pomană și trimiteți și un mic colețel domnilor de la putere, să afle și ei în ce constă "principiile și democrația" pe care le clamați domnia vosatră, supărat foarte pt că v-am sugerat să nu mai stați atât de înghesuiți și să ne dați lecții. Veniți aici și luați în spate "principiile și democrația" pe care le presupuneți a fi minunate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 19:13:18
         
 
  Domnule Cristescu,
In aceasta situatie cred ca este vorba nu in primul rand de lege, constitutie, etc, ci de sistemul de votare care, fiind defectuos, permite unora de a vota de mai multe ori sau de a se introduce voturi false.
La noi sistemul este foarte simplu. Fiecare persoana cu drept de vot, primeste prin posta un pliculet cu o cartela pe care isi are numele, adresa si un numar. Cu aceasta cartela ne prezentam la votare si automat suntem inregistrati ca am votat. Fara ea nu se poate vota si implicit, cine nu o are nu poate vota. Simplu.
Trebuia gasit acelasi sistem si in Romania si nu se ajungea la astfel de probleme.
Tot binele
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 19:12:37
         
 
  Dle Peia
Sa inteleg ca eu cred in polul de opinie al lui domnului Cristescu si dumneavoastra nu credeti?
Domnul Cristescu onest cum il stim cu toti ca este nu a facut acest pol pe banii unora sau altora ci l-a facut doar fiindca era interesat de aflarea adevarului. Si pentru a arata europeenilor care este realitatea. Sa va spun drept eu nu prea cred in polurile altora dar pentru polul domnului Cristescu eu bag mana in focul care are loc in buzunarul vecinului.

p.s.
de departe situatia din Romania pare mai mult a fi o anarhie si nu o dictatura.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 19:08:18
         
 
  Domnule Peia,
Ati devenit ridicol si putintel obraznic pentru stofa ce o purtati. Suntem in secolul 21. Dictaturile s-au dus de multa vreme.
Credeti oare ca noi, romanii din diaspora nu suntem buni decat sa trimitem bani in tara ?
Vorbiti de "principii" si de "democratie".
Pai se poate !
Reveniti-va !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 19:05:13
         
 
  http://www.petitieonline.ro/petitie-p57394054.html

Copiați acest link, introduceți-l în în bara de sus, de exemlu în locul unde aveți scris www.europeea.ro și apoi clik pe Semnează petiția. Completați datele și e-mailul Dvs. Apoi trimiteți mesajul. Veți primi prin e+mail un lik. Activați-l și gata.

Am verificat chiar acum. Merge.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 19:04:23
         
 
  Dle Cristescu,
Sunteți sigur că petiția în care am încercat să semnez nu a înghebenit locului, virusată informatic?
Nu reușesc să o semnez și nici să-mi spun punctul de vedere.
Puteți vedea ce se întîmplă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 18:58:07
         
 
  Dle Cioacă, Dle Cercel,
Dumneavoastră unde trăiți ACUMA, ca să nu pară, deocamdată, o insinuare întrebarea pusă altfel. În România, cumva? Sau pe alte meleaguri, unde oameni ca noi, care au un aparat de detecție ceva mai fin decît al altora, sunt obligați să-și cheltuie energia din dotare pentru a trage un nou semnal de alarmă asupra imensului risc de a ne pomeni din nou într-o DICTATURĂ. Căci dacă se va întîmpla asta, domniilor voastre n-o să vă cășune cu nimic situația asta, doar o să vă uitați la tv-ul de peste ocean și o să vă cruciți. Asta numai dacă, bineînțeles, nu aveți misii speciale în acest sens. Ceea ce nasul meu de copoi, zău că nu exclude.
Măcar aveți inteligența să țineți capul la cutiuță și să nu vă mai trădați.
De-aia vă și zic: mai răsfirați, băieți, mai răsfirați!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 18:53:41
         
 
  Domnule Cercel,

Păcat că nu înțelegeți. Mi-am spus că dacă așa percep ei realitatea pote că asta este realitatea. Și, democratic am acceptat-o ca atare. Însă s-a dovedit că alt a fost realitatea. Adică domnul Băsescu a pierdut. Dânsul nu este un democrat să accepte realitatea. El a luat măsuri și a inversat votul. Așa că dacă nu apărăm principiile nu ne putem numi democrați. Iar printre principiile democrației se numără și respectul față de lege, de realitate și față de știință. Acum Constituția a fost încălcată, am demonstrat asta cu vreo trei texte înainte, iar realitatea a fost falsificată. Dovezile sunt prea multe și prea consistente. Iar știința a fost invalidată. De acum pseudoștiințele mogulice sociologia, marketingul și statistica trebuie scoase din curicula universitară. Etica oricum, nefiind știință exactă, a fost scoasă demult din uzul politicienilor români. Poate doar doamna Udrea să o mai respecte.

PS. Vă respect opinia și vă acord circumstanțe atenuante că nu cunoașteți realitățile de aici, România profundă.

Unul care refuză să fie ciuruit.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 18:50:46
         
 
  continui... scuze!

NU MAI POT TOLERA MINCIUNA PE FAȚĂ, DISPREȚUL BERCEAN CARE NE IA LA UNȘPE METRI, SPUNÎNDU-NE CĂ S-A DUS LA M.A.I. SĂ SERVEASCĂ MASA, MIȘTOUL VIDĂNESC CARE NE SPUNE CĂ A VENIT ACOLO CU TREBURI POLITICE, CEL BLAGIAN CARE CICĂ ÎNTR-O INSTITUȚIE PUBLICĂ PRECUM M.A.I. POATE INTRA ORICINE, OCHII STRĂLUCIND DE STAISFACȚIE PERVERSĂ AI ELENEI UDREA ȘI, NU ÎN ULTIMĂ INSTANȚĂ, GLASUL DOGIT ȘI DISPREȚUITOR AL PREȘEDINTELUI ÎNCĂ ÎN FUNCȚIE CARE LE SPUNE CELOR 5 MILIOANE DE ROMÎNI CARE NU L-AU VOTAT, CĂ I-A "CIURUIT".
Pentru aceasta și multe altele, eu mă simt dator să protetez din toate puterile pentru a-mi recăpăta respectul de sine.
PROTESTEZ, DECI, ȘI SEMNEZ ORICE PETIȚIE CARE SĂ REPUNĂ LUCRUILE ÎN ADEVĂRATUL LOR FĂGAȘ!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 18:44:58
         
 
  Domnule Cristescu,
Acest lucru il cunosc foarte bine caci de 30 de ani traiesc intr-o tara democrata. Ceeace mie nu-mi iese la socoteala este timpul. Cred ca trebuia vorbit de "principii" cu foarte multi ani in urma. As fi totusi curios cam ce procentaj din populatia Romaniei gandeste ca dumneavoastra ?! Pentru ca m-am uitat si eu aici, la TV, si am vazut toata panarama din campania electorala. Sincer sa va spun, asa ceva nu am vazut in tara unde traiesc si nu ca ar fi interzis asa ceva,sau ilegal, ci oamenii au bun simt, respect, fair play si decenta.
Multam de comm.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 18:41:53
         
 
  "Adică am rugat studenții să scrie atât: G sau B. 11 au scris B și 2 G."
(Emanuel Cristescu)

Cum sondajul dumneavoastra de opinie este de necontestat fiindca ati numarat voturile bucata cu bucata chiar dumneavoastra, inseamna ca domnul Geoana l-a furat la scara mare pe domnul Basescu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 18:39:14
         
 
  Domnule Cristescu,
În teoriile politice pure, în cărți adică, lucruiel arată ispititor, entuziast, înălțător.
În realitate, și mai ales în cea de pe aceste meleaguri, practica politică arată așa. Am vpzut-o la fața locului, ma simțit-o pe propria-mi spinare ani și ani. Nu am provit-o nici la televizot, nici prin ocehanul dlui Cercel, acre, acum, ne judecă din zări senine, acolo unde furtișagul și abuzul politic nu arată deloc ca pe aici. Nu apărăm pe nimeni, vrem doar ca să nu avem sentimentul că suntem o masă de manevră, mînată la urnă ca pe vremea ăluia ce ne dădea a înțelegere că avem de ales între el și el.
sunt un om lucid, trecut prin multe și am văzut multe.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 18:38:11
         
 
  Domnule Cercel,

Noi nu ne batem pe oamnei. Noi ne batem pentru principii. Dacă domnul Băsescu câștigă fără fraudă nu contest nimic. Mă doare dar nu contest. Scriam că la ultimul seminar de joi, înainte de alegeri am făcut un sondaj sub protecția anonimatului. Adică am rugat studenții să scrie atât: G sau B. 11 au scris B și 2 G. Mi-am zis că este păcat că ei nu înțeleg, în 68 studenții francezi l-au făcut pe De Gaule, care din cenușă refăcuse Franța să demisioneze! Sau mi-am zis eu nu înțeleg. Democrația constă în principii nu în oameni!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 18:30:23
         
 
  Observ că s-a dat drumul la fumigene. Nicolae, Popa, Manțog și alții. Sigur vor urma și altele.

Am avut cursuri pâna acum și nu sunt informat. Am citit în Cotidianul că d-l Antonescu s-a menținut pe aceeași linie a rectitudinii morale. Dacă este așa am toată stima pentru acest om.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 18:25:10
         
 
  Vedeti domnule Peia ca am avut dreptate. Asta este inca o dovada ca aceste alegeri nu s-au facut decat pentru mazilirea lui Base. Sunt impartial caci pentru mine toti sunt o apa si-un pamant. Maine implinesc 32 de ani de cand am fost arestat. Mancam turtoi la Rahova pe cand toti astia pentru care va bateti dumneavoastra acum traiau ca-n sanul lui Avram.

http://www.procesulcomunismului.com/marturii/fonduri/ioanitoiu/dictionar_c/cea-cer/dictionarc_7.pdf
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-09 18:24:32
         
 
  Domunule Peia,

Poate ați observat că pe acest site este democrație adevărată. Se pot exprima și le voi respecta opinia. Asta nu inseamnă că eu nu am dreptul să gândesc și să mă exprim. Sunt momente cruciale în viața unei țări. Chiar dacă nu vom putea face nimic măcar să nu ne fie rușine! Nu pot tolera statutul de ciuruit și zâmbetul cinic al doamnei Elena Udrea. Nu ei reprezintă parametrii eticii în România.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-12-09 18:17:32
         
 
  Domnule Cristescu,
Aaacuș sar activiștii peledeilor pe domnia voastră și vă acuză de incitare la violență!
Ia să vedeți!
Stau la pîndă ca ghiorlanii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-09 18:12:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE