FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Comentarii pentru "ANSAMBLU: În exercițiul funcțiunii (Haz de necaz) "
Text postat de Cristian Vasiliu
Din grupaj a ajuns ansamblu... Ha!
Cel mai potrivit titlu ar fi totuși "Crime prin rime!"

Tulai Doamne!

Cristi
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stimate vizionar, care vă este numele de familie? Pentru ca să nu fac greșeala să vă tutuiesc pe alt nume decît cel de botez. Vă pot tutui, nu?

Deci. Aflăm noi cum că Marinela Preoteasa va fi considerată peste douăsute de ani un soi de brontozaur al poeziei. Păi, stimate Ion (aici folosesc numele de familie), de ce îi răpiți bucuria de a se considera de pe acum un dinozaurian? Căci asta este. Indiferent de epoca la care îi raportăm opera. Capodopera, mă rog.

Și, dacă tot e un precursor, iar poezia dumneaei e protopoezia poeziei viitorului, eu zic s-o numim, de pe acum, nu Preoteasa, ci Protopopeasa.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-12 13:26:43
         
 
  "Eu va doresc succes si o sa va citesc cu mare placere, mai ales peste vreo 50 de ani. "

Ion Ion,

La 57 de ani te asigur ca vei avea alte gusturi... :)

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-02-12 12:56:39
         
 
  Subtil, domnu Ion Ion...nu mă așteptam la așa un comentariu despre "poezia viitorului"cu atît umor,urmuzian de-a dreptul!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-02-12 12:45:13
         
 
  Ion Ion, tocmai am avut o viziune in care fotografia Marinelei aparea pe prima pagina a manualului de limba romana! Trezeste-te baiete, deschide o carte de poezie si citeste cateva versuri - pentru ca - sunt convins ca n-ai facut acest lucru niciodata!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-02-12 12:34:21
         
 
  Doamna Marinela Preoteasa, va pierdeti vremea, astia care va critica nu inteleg nimic din poezie. Eu sint chiar convins ca ceea ce scrieti d-voastra e chiar poezia viitorului, cam asa se va scrie, probabil, peste vreo 200 de ani, cind veti fi si descoperita ca un precursor ilustru. Amaritii astia care se agita in subsolul textelor dvs. ar trebui sa va lase rece; marii creatori au avut intotdeauna probleme grave de receptare din partea contemporanilor obtuzi. Eu va doresc succes si o sa va citesc cu mare placere, mai ales peste vreo 50 de ani.  
Postat de catre Ion Ion la data de 2009-02-12 12:20:45
         
 
  Curios. De data asta și eu sunt de acord cu mine. Mi se întîmplă atît de rar...

:)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-12 11:08:38
         
 
  De acord cu dl Liviu Bordaș! Să plecăm de la prezumția de nevinovăție a dânsei și de prostie a noastră! O invităm aici pe dna Preoteasa să ne explice ce a vrut dânsa să transmită cu ansamblul acesta de texte supra-realiste...

Dacă va reuși să-și susțină textele, eu voi fii primul care va scrie un imn de prea-mărire închinat dânsei.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-02-12 10:42:06
         
 
  Marinela, mă ocolești sistematic. Io chiar vreau să-ți înțeleg poezia.

Ai milă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-11 21:16:59
         
 
  Rudy, știi când îți citesc și acest pseudonim, mereu mă aștept să citesc ceva scris de tine în stilul lui Miron Radu Paraschivescu, normal la "talentul" tău nu al lui MRP. Când este vorba de poezie, eu zic să te abții!
Scrie proză, că ai timp să le bibilești pe acolo, după schemă, talentul poate fi modelat pe acolo! Dacă ești atent la gramatică și dacă te apuci să-ți povestești viața ta de geniu, cred că vei cuceri multe inimi! Încearcă! E un sfat! Baftă!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-11 21:14:23
         
 
  Marinela Preoteasa scrie... Nu prost,foarte prost,in opinia mea.Cred ca si un aurolac,cules aleator dintr-unul din canalele patriei, are mai mult talent...Ma intreb cat a platit ca sa-i fie publicate tembelismele...

M.M.I
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-02-11 20:10:02
         
 
  Marinela Preoteasa, te rog eu să-mi faci un hatîr. Explică-mi rostul și noima acelor versuri postate (nu am citit tot volumul), explică-mi unde e hazul, unde e morala, unde e ceva, orice, despre care să pot crede că merită efortul de a fi citit, și promit solemn că dacă mă convingi că acolo e poezie, umor, satiră, analiză psihologică, ceva-ceva, voi fi cel mai vajnic apărător al acelor scriituri.

Pînă atunci, ca unul din grupul "prietenoșilor de cafea", tre' să mărturisesc (și nu sunt singurul) că nici măcar un catren din cele postate nu merită să figureze într-o carte, fie ea și virtuală. Consum inutil de pixeli.

O spun cu toată sinceritatea, fără ranchiună, fără urmă de ironie: nu face nici doi bani. Aiureală.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-11 19:53:22
         
 
  Eu te-aș descalifica, domnule Cristian Vasiliu! procedezi total greșit! N-ai citit regulamentul de funcționare al acestui sit? Dumneata faci bârfă aici! și atac la persoană!mai și atragi în cursa asta murdară și alte persoane! Așa cum este organizat situl, se permite ca autorul să-și rezerve dreptul de a nu admite comentarii! …
N-ai citit sub ANSAMBLU: ÎN EXERCIȚIUL FUNCȚIUNII ( Haz de necaz!)? acolo unde scrie: Comentariile userilor!
Îți amintesc eu ce scrie "(...) SAU AUTORUL NU ADMITE COMENTARII LA ACEST TEXT! „
Aici membrii pot comenta cele patru rânduri (creația dumitale!) dacă luăm în calcul și semnătura, adică tocmai creația dumitale din această postare! Restul e comentariu la plezneală! Văd că te-ai ales și cu voturi!!!!!!!! La opera dumitale! Deci trebuie să faci grabnic cinste, că numai titlul cărții mele și Florentin Smarandache, ți-a adus faimă , voturi și destule comentarii!
Știi, Vasiliu C, e o vorbă:” Cum e turcul, și pistolul!” se potrivește de minune aici ( dumneata și prietenoșii de cafea!) Aici e sit literar sau chat de comentarii libere?! Ați greșit ușa „clubului”!
Cartea e scrisă de doi scriitori, fiecare are contribuția sa! Dumneata ți-ai pus palmele în șolduri și tot dai din taste aiurea! pe ceea ce ți se pare și ți-ai mai chemat la „cafea” și pe alți spiriduși dornici de pierdut vremea , chipurile într-un mod intelectual! Lângă un bax de bere sau sticle cu vin sau cu palincă, sau în cel mai fericit caz : cu sticle de apă plată!
Cred că ar trebui să ai restricție la postări, că nu respecți regulamentul!
 
Postat de catre Marinela Preoteasa la data de 2009-02-11 19:43:48
         
 
  Asta cred ca e scrisa pentru Radu Stefanescu:

"Traducere la buzunare

Dacă-mi „faci traducere-n doi peri,”
Atunci mă cam tunzi și de averi!"

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-02-11 16:09:18
         
 
  "La vale te rostogolești mai ușor, te asigur și eu."

ce zici de asta? așa-i că te rostogolești mai greu la deal?
:))))

 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-02-11 15:41:14
         
 
  Dacă nu aveți habar de parodoxism și valențele lui curative... :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-02-11 14:39:59
         
 
  Cred ca nici un copil de clasa a 4-a nu poate scrie asa ceva...
Aceste texte or fi adunate de la nepotul doamnei Preotese ...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-02-11 14:32:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  eu ma intreb doar cum e posibil  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-02-11 14:20:42
         
 
  @Luchi - binențeles că NU!

Vă aștept cu alte comentarii...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2009-02-11 14:00:06
         
 
  Vreau să cred că nu ești masochist și mai mult de două rânduri n-ai citit - sunt cumplite!!!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2009-02-11 13:48:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE