FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ATENȚIONARE
Text postat de Emanuel Cristescu
Ecsintescu,

Textul"Giulgiul roșu" a fost invalidat din motive de incompatibilitate cu politica site-ului Europeea.

L-ai repostat cu intervenții minore în text.
Ai 24 de ore, fie să retragi textul fie să-l faci compatibil cu exigențele site-ului.

În caz contrar mă vei obliga să-ți reduc nivelul astfel încât textele tale să fie validate după citirea lor de către un editor.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  text scos.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-03-23 21:48:21
         
 
  domnule cristescu, intelegand ca nu a fost suficient ''cosmetizat'', textul ''Giulgiul rosu'' va fi scos in cateva secunde. nu am rabdare sa citesc tot ce e scris la comentarii dar voi posta in cateva minute opinia mea personala despre ce se intampla aici.

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-03-23 21:42:14
         
 
 
Prima lecție: respectul...

Și crezi că tocmai tu ești în măsură să-l predai sau ai să-l impui cu pumnul tău de karatist?

Dacă însă l-ai învățat cumva de la ecsintescu, mi-nchipui ce-a ieșit. Duplicitate absolută.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 17:41:30
         
 
  erata:
înseamă=înseamnă
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-03-23 17:23:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Singura valoare existentă în lumea asta este, ați auzit bine, atașarea, cine nu e la remorcă, nu există.

Greșit! Dle CTA, exiști ca un rău necesar, ("neatașat") și binevenit pe acest sait! :).

Să îți imaginezi lumea ca o seră unde nu există certuri, războaie și ură înseamă să îți imaginezi o lume din care elimini însăși esența umanității. Iertarea, împăcarea, dragostea sunt doar urmări în partea dreaptă a cântarului. Am mai spus: acolo unde există libertate, nu există inhibiții și nici refulări. Și încă ceva... pentru a înțelege mai bine noțiunea de libertate (diferită de noțiunea de anarhie) de pe acest sait: libertatea unui individ se oprește la limita libertății altui individ. Prima lecție: respectul...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-03-23 17:11:18
         
 
 
Categorema
idei puține, da' fixe


Da de părerile Europeei despre Băgăul premiat și despre premietori ai auzit?

Vă prezint scuze. Însă de câte ori văd acest pseudonim, poate ca o prejudecată, am senzația că este cineva neatașat site-ului.


Corbu este evident Eeeeeuropeeeea, iar Europeea o instanță (de care, evident, n-a auzit nici măcar ecsintenscu).

Singura valoare existentă în lumea asta este, ați auzit bine, atașarea, cine nu e la remorcă, nu există.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 16:22:53
         
 
  Trebuie să plec însă dau un scurt răspuns.

1. Îmi place problematica propusă și mi-ar plăcea să o dezbtem. În opinia mea parțial aveți dreptate.

2. Despre categorema "curente literare" de asemenea putem vorbi. De mult am început dar nu am dus la capăt o luare de poziție coerentă vis a vis de fracturism.

3. Și eu sunt uimit de seriozitatea acestui comentariu în raport cu... Stan Păpușă.

Vă prezint scuze. Însă de câte ori văd acest pseudonim, poate ca o prejudecată, am senzația că este cineva neatașat site-ului.

Încă o dată vă prezint scuze și sper să mă credeți că aceasta este explicația tonului meu neacademic. Mai mult, cred că m-am înșelat, bănuiam pe cineva a se fi ascunzând sub acest pseudonim.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-23 14:20:45
         
 
  Domnule profesor, permiteți-mi să vă spun că vă înșelați amarnic atunci când afirmați:

''s-a dus monopolului culturii. Va veni o vreme când cine nu este pe net nu va exista.
Sunt mulți cu tone de maculatură și nu fac nici cât o ceapă degerată. Aici este viață culturală reală, literatură, polemică, feed back.''

- Pe site-uri este foarte rar vorba de literatură.
- Nu sunt polemici, ci contre, tachinări, miștouri fără miză serioasă. Polemică este să deschidem un subiect cultural și să aducem argumente, citate, teorii, critici, curente, date istorice, în favoarea poziției noastre. Nu ''ecsintescu nu știu ce, CTA nu știu cum''.
- Greșiți când dați mereu ca exemplu de noncultură Băgăul. Deja s-a trecut în altă etapă, fracturismul și douămiismul au murit, vedeți cum arată poezia scoasă de curând de marile edituri.
- Observați că imediat ce se ridică unul printr-o carte fuge de balamucurile de pe site-uri mâncând pământul. Lucrurile abia încep în virtual, nu se sfârșesc acolo.
- Câți autori din cei care publică în mod curent aici și în alte spații virtuale credeți că ar fi acceptați la o editură serioasă? Dacă sunt așa mulți de ce își pierd timpul cu prostii și certuri interminabile, întinse pe ani de zile.

Sunt puțin uimit de dublul dumneavoastră limbaj: ba academic și eseistic, ba din contră.
''Stane, Păpușă sau Păpușică?''
Mă tem că vă afectează atmosfera de pe site. Să nu fiți în pericolul celui care se crede polemist și filozof în Poiana lui Iocan.
Atenție la raportări.


ps dacă într-adevăr doriți cultură, atunci scăpați de useri gen Ecsintescu și axați site-ul pe literatură, propuneți discuții serioase, cu miză: de exemplu luați un autor actual, dați termen de studiu a unei cărți a lui și apoi să discute userii pe marginea ei, nereferindu-se la un comentator sau la altul ci la ideile emise.
Sau iată un subiect politico-social:
Marian Vanghelie merită să fie primar al Bucureștiului? Argumente și contraargumente. Nimeni nu trebuie să se certe cu nimeni. E greu?
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-03-23 13:34:56
         
 
  Domnule Emanuel Cristescu, nu mi se pare corecta decizia dumneavoastra de atentionare, tinand cont ca Ecsintescu este la a nu stiu cata abatere. De ce trebuie ca timp de 24 de ore userii Europeea sa sublimeze la jignirile si atacurile la persoana ale Domnului Ecsintescu? Se doreste cumva ca in toate comentariile, vorbele lui Ecsintescu sa fie purtate, asa cum o face domnul CTA?
Va rog ca textul sa fie invalidat imediat si domnului Ecsintescu sa ii fie redus nivelul. Jignirile dansului nu dau dovada de talent ci de lipsa de bun simt, rea intentie, sfidarea regulilor Europeea. Va multumesc.
 
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-03-23 13:18:18
         
 
  Stane, Păpușă sa Păpușică,

Da de părerile Europeei despre Băgăul premiat și despre premietori ai auzit?

Păpușă sau păpușică s-a dus monopolului culturii. Va veni o vreme când cine nu este pe net nu va exista.

Sunt mulți cu tone de maculatură și nu fac nici cât o ceapă degerată. Aici este viață culturală reală, literatură, polemică, feed back. Sigur sunt în diverse grade valorice. Important este că progresăm, că învățăm. Aici sunt chiar creații deosebite. Ia pune-ți mata deșteptometrul ăla în funcțiune și vezi ai loc pe aici? Noi și când ne certăm o facem inteligent și uneori până și chibiții au câte ceva de învățat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-23 11:02:23
         
 
  Ioan Peia, Ionut Caragea, Corneliu Traian Atanasiu si-au unit tocurile lor de dame seduse si abandonate si au sarit pe patron cu imbecilitatea infantila de care dau dovada atat in viata reala: ( coarde chitaroze, neveste sacho-boxere, role viagrale) cat si in acest virtual descoperitor de ,, talente” .Talentul victimizarii, supus dializei.( cand destinul meu este ureeic cineva ma opreste sa intru in WC-ul casei mele OSB-ice) Talentul poieziei sensibile. ( ,,capace peste flori” inseamna pumni de rugbyst peste urechi de nevasta) Talentul eseului fugarit semantic prin dex. ( viagra+mine inseamna love).

Nu mă interesează aberațiile de țață (cum a recunoscut și singur într-un text recent) ale geniului needucat, mă întreb doar dacă dv., care îi tot lăudați stilul, găsiți ceva umor în scrîșnelile astea impotente. La grădiniță mai poți crede că a spune cuiva ochelarist sau (deja metaforic) biciclist este un mod de a ironiza. Dar să folosești, la o vîrstă (poate nu și mintală) mai înaintată asemenea procedee, nu-mi pare deloc, eufemistic vorbind, literar. Restul nu ține nici de minima coerență verbală, e un delir de persecuție totalmente nesistematizat, cuvinte împroșcate pe la colțurile gurii, într-o perorație de autist.

De ce vă grăbiți, nimeni nu-i cere alungarea, doar aplicarea unor măsuri pe care le evitați cu grație de cînd îi site-ul ăsta. Într-adevăr, n-am înțeles. Ați afirmat undeva pe pagina asta că i-ați scăzut o dată (odinioară) nivelul. Cînd, pe cine a omorît atunci?

Cu revista, după paște, știți care.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 10:28:43
         
 
  Am și eu o curiozitate: e toată lumea conștientă că ceea ce se petrece pe europeea nu are legătură cu lumea literară?
Că scriitorii și poeții cunoscuți nu au niciun pic de respect pentru aceste site-uri și mai ales pentru cele unde câteva personaje se contrează permanent, cu impresia că sunt geniali?

Duceți-vă la un târg de carte, intrați în vorbe cu lumea bună și întrebați ce părere au de...europeea. Cine se crede deștept să scrie cărți apreciate, că a trecut vremea site-urilor cu pretenții literare. Sau măcar să posteze literatură și nu prostiuțe de grădiniță în care se miștocăresc și jignesc unii pe alții.
 
Postat de catre Stan Papusa la data de 2008-03-23 10:23:05
         
 
  Nu ai inteles CTA ca are nivel care-i permite să posteze direct? Și ce te grăbești așa? Și altora le-am lăsat timp iar faptul că deja a făcut modificări însemnă că le poate face și pe celelalte. Pe tine te interesează textul ori ecsintescu? Sau mai bine zis alungarea lui ecsintescu?

In rest pare că ți-a revenit umorul. Sigur "de post"? Chiar așa ai vrut să scrii?

Te aștept la revistă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-03-23 09:35:54
         
 
 
Stima noastră și mîndria! Dacă i l-ați invalidat o dată, de ce mascarada asta cu încă o atenționare? Ați constatat deci că e același, că schimbările nu-l fac compatibil (ați uitat să luați în considerație preambulul) etc., ce mai întindeți pelteaua?! Nu-i asta o perpetuă dovadă că l-ați adoptat?

Pe de altă parte, de ce dînsul așteaptă doar invalidare de la împărat și editorii stau sluj pînă nu se pronunță Măria Sa în persoană? N-au nici o părere, nici o personalitate? Sau pseudonimul i-a avansat la rang de personulități?

Bănuiesc că mi-a scăpat momentul cînd i-ați scăzut nivelul (așa ați susținut, nu?), cînd, pentru ce crimă?

Despre abjecție propunerea dv. este prea restrînsă în privința celor vizați. Prefer să vă ajut la revistă, mănînc de post.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-03-23 09:24:19
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE