FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Esti un poet stupid, Andrei Petre!
Text postat de Mihail Buricea
Esti un poet stupid, Andrei Petre!
"Un creator care ar proiecta astăzi un stadion aidoma Colosseumului ar fi considerat în cel mai bun caz nebun, la fel cum un poet care încă scrie aidoma lui Eminescu este respins de public."
Despre care public vorbesti, despre publicul aidoma tie?
Sa faci un sondaj de opinie si ai sa vezi ce penibil te vei simtii, afland cat de iubit si apreciat este Eminescu. Eminescu a fost, este si va fi cel mai mare poet, filozof, ganditor al neamului nostru...
Cred ca faci parte din gasca patibularului Patapievici, care, cu nerusinare afirma, ca Eminescu este -cadavrul nostru din odaie-
Maine este 15 ianuarie, o zi in care Dumnezeu ne-a blagoslovit cu un zeu, iar tu si niste anonimi de poieti si scribi vreti sa ucideti cel mare spirit al neamului romanesc, si asta din neputinta voastra de-a scrie la inaltimea geniului pustiu...
Maine am sa postez o analiza proprie a poeziei Luceafarul, in care eu, ca om de stiinta, am sa pun in evidenta genialitatea Marelui Eminescu, ca precursor intuitiv al celor mai actuale teorii din fizica moderna, teoriile relativitatii restranse si generalizate, teorii care au fost descoperite si publicate de Einstein mult mai tarziu...
Cati dintre voi, anonimii de poieti si scribi, veti putea descifra genialitatea filozofica a lui Eminescu, transpusa in minunata sa opera?
Putini!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Buricea, este posibil ca eu sa fi dat cu mucii în fasole, asta într-o exprimare academică, desigur!
(Anda Andries)

cand Anda catre Manole
isi exprima academic
pornirea-i catre estetic
eu nu-i mai gust din fasole.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-01-15 02:57:19
         
 
  Colegul meu de scoala elementara Mihai Eminescu(la liceu nu am mai fost colegi fiidca el a ramas repetent) nu este de acord cu domnul Andrei Petre...

'Un creator care ar proiecta astăzi un stadion aidoma Colosseumului ar fi considerat în cel mai bun caz nebun, la fel cum un poet care încă scrie aidoma lui Eminescu este respins de public.'
(Andrei Petre)

cand i-am zis c-acelasi nume
porti, poetul de renume
simtind ca-i palpita cordul
la ce scri si-a dat acordul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-01-14 21:28:37
         
 
  erată:

Doar că nici de data
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-01-14 16:57:05
         
 
  Domnule Buricea, este posibil ca eu sa fi dat cu mucii în fasole, asta într-o exprimare academică, desigur! Doar ca nu nici de data asta nu ați sesizat nuanța sau v-ați făcut că n-o sesizați, eu nu vă contest titlurile, spun doar că, la cum vă manifestați în spațiul public, par a fi închipuite, rămîne la latitudinea dumneavoastră să le faceți să pară reale!

 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-01-14 16:55:42
         
 
  Fiecare scrie cum știe și ce. Eminescu rămâne Eminescu, spună-se ce s-ar spune și de oricine. Sensibil, vizionar, complex în gândire, genial. Să așteptăm 15-le de ianuarie cu bucurie și să-l rugăm pe Eminu să nu se depărteze de noi pietrele care uneori vor să umbrească munții. Un text bun. Introducerea te rog s-o elimini. Orice argument și contraargument se expune în limitele bunul simț, fără referiri jignitoare, chiar dacă neintenționate, la persoană. Votez. O seară plăcută.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2008-01-14 16:48:19
         
 
  Andrei Florian, unde a scris dl. Buricea :
''Ești un poet stupid, Andrei Petre!''?

Între următoarele două propoziții, sesisezi vreo diferență?

''Zexe, ești un scriitor prost!'' și "Zexe, ești un prost!''

Aceasta a fost teorema lui ''Airatatsansasaramaidestept''.
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-01-14 16:46:12
         
 
  Teorema lui Zexe : Un scriitor care scrie proză de geniu se numește prozator de geniu, un altul care scrie în versuri inspirate se numește poet inspirat, iar un terț care scrie texte stupide nu poate fi numit în niciun caz stupid decât cu acceptul autorului, în urma unei cereri scrise, și, după o dezbatere publică în finalul căreia un juriu întocmit din persoane competente să delibereze dacă stupizenia textului atrage dupa sine și capacitatea individului de a fi stupid.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-14 13:26:08
         
 
  Anda Andries, cand am spus ca este stupid, m-am referit la text...
Ulterior a demonstrat ca este si stupid, cand, profitand de calitatea sa de editor, si l-a trecut de urgenta, din pagina vizibila a site-ului, in pagina proprie. I-am cautat textul ca sa-i vad reactia si, cu stupoare, am constat ca nu mai era direct accesibil.
In ceea ce priveste titlurile mele, iar ai dat cu mucii in ceai, dar daca asta esti tu, n-am ce sa mai fac!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2008-01-14 13:12:26
         
 
  Anda ai dreptate!Textul da, poate fi stupid (nu sustin deocamdata ca este pentru ca ar trebui sa argumentez si nu prea am timp) dar omul Andrei Petre nu poate fi stupid (si nu este stupid);

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-01-14 11:12:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ''Esti stupid, Andrei Petre!'' postat de Mihail Buricea

STUPÍD, -Ă, stupizi, -de, adj. 1. (Adesea adverbial) Lipsit de sens, de rațiune, de conținut; absurd. 2. (Despre oameni) Lipsit de inteligență, greoi la minte; nătâng, mărginit; (despre manifestări ale oamenilor) care dovedește, trădează lipsă de inteligență. – Din fr. stupide, lat. stupidus.

STUPÍD adj., s., adv. 1. adj. v. absurd. 2. adj., s. v. prost. 3. adj. v. prostesc. 4. adj. idiot, tâmpit. (O glumă ~.) 5. adv. v. prostește.

Sursa: DEX


Poate că textul lui Andrei Petre este lipsit de inteligență, neinspirat sau cine mai știe cum poate fi catalogat, dar, a afirma despre omul Andrei Petre că este ''stupid'', asta incluzînd și cortegiul de sinomine adiacente, mi se pare prea mult! (chiar și pentru un om de ''știință''). Cine vă dă dreptul, domnule M.Buricea, să puneți etichete cu atâta nonșalanță? NU vă mai obosiți să-mi răspundeți, fiecare acțiune pe care o întreprindeți în acest spațiu public, vă descalifică... indiferent câte titluri afișați în pagina personală. (reale sau închipuite)

Dezamăgită ca de obicei!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-01-14 10:24:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE