FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Maria Prochipiuc



Emoþii!
Mã îmbrac în culoarea ta preferatã, mã apropii cu paºi repezi spre locul unde ºoaptele pãdurii ºi susurul apei îmi mângâie auzul.

E prima noastrã întâlnire! A! Nu. Cred cã a doua, sau poate ultima! Cerul însetat îºi picurã floarea stelelor peste mine, aºteptându-te în noapte. Ce s-a întâmplat? Am venit prea devreme sau poate prea târziu! Dar cine ºtie! Ne-am dat întâlnire într-un rãsãrit de lunã ºi-un apus de soare... ªi tocmai acum întârzii!

Lumina lunii îmi mângâie gândurile. Tu rãtãceºti aiurea ºi s-ar putea sã nu mai gãseºti drumul înapoi. Nici nu pot gândi cã nu vei veni. Curajul cu care am înfruntat teama, emoþiile necunoscutului nu a fost unul firesc, ci unul clãdit în mine de puterea unui Ceva dincolo de fiinþa mea. Am învãþat mereu sã lupt pentru ce îmi doresc. Oare pentru ce meritã sã trãim sau sã murim în aceastã lume? M-am gândit de multe ori la acest lucru ºi cred cã cel mai bun rãspuns nu este altul decât – iubirea. Pentru fericirea de a iubi ºi a fi iubit meritã sã cunoºti vãzduhul speranþei de a fi alãturi de cel drag sau abisul disperãrii de a fi departe de el.

Eºti tu, oare, cel cãutat prin vise ºi speranþe deºarte sau poate doar gândul meu tainic prins într-o îmbrãþiºare? Neliniºtea din zori îmi spune cã tu exiºti, cã nu întâmplãtor te visez ºi strâng amurgurile în braþe, iar curcubeul iubirii vibreazã în labirintul nopþii.

O tãcere solemnã domnea în cer ºi pe pãmânt, numai fâlfâitul sec al neliniºtei respira în mijlocul nopþii nemãrginite; parcã fiinþa mea se împrãºtiase, iar sufletul se îmbãtase de atâtea visuri sub umbra nopþii...

Sub razele lunii umbrele încearcã sã contureze chipul tãu venind cãtre mine... noaptea aºternuse covoare de frunze multicolore spre a-mi dezmierda tãlpile în sãruturi. Am sãrutat cu tãlpile frunzele aºtenute în neºtire ºi m-am bucurat...o parte din ele le-ai cules pentru foºnetul toamnei, ca din ele sã ne facem roua de dimineaþã pentru gânduri curate ºi frumoase... vreau sã le ascult cântul în nopþi de neliniºti ºi tãceri când vânturi vor bate...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  textul imi aminteste ...de mine! :) e foarte bun! :)  
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2004-03-01 14:55:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
``Pregatita sa traiesti sau sa mori, te apropii cu emotii, cu pasi repezi spre locul unde se mangaie auzul si gandul, acolo unde falfaie respirand nelinistea.
Cerul te picura cu floarea stelelor pana dincolo de fiinta ta, dar el nu gaseste drumul.
Nu intamplator il visezi sub umbra noptii, poate chipul sau e fosnetul noptii sau roua curata cazuta pe ganduri.``
Dacã nu te superi îþi voi fura cuvintele ºi le voi presãra prin textul meu, eºti oare ºi tu un cãutãtor al fericirii? Cred cã da, nici la tine nu a venit cel aºteptat, probabil paºii tãi rãtãcind în umbra nopþii, iar tu încântat de foºnetul verdelui , îmbrãþiºezi acea imagine pe care o aºteptai.
Abia azi,la noi e ziua indrãgostiþilor!
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-02-24 20:12:04
         
 
  Pregatita sa traiesti sau sa mori, te apropii cu emotii, cu pasi repezi spre locul unde se mangaie auzul si gandul, acolo unde falfaie respirand nelinistea.
Cerul te picura cu floarea stelelor pana dincolo de fiinta ta, dar el nu gaseste drumul.
Nu intamplator il visezi sub umbra noptii, poate chipul sau e fosnetul noptii sau roua curata cazuta pe ganduri.
Poate rataceste aiurea, poate intreaba si nu stie unul-raspunsul.
Daca-i tot tacere solemna-n vazduh si n-a sosit la ultima intalnire, daca tot. esti imbracata in verdele fosnet, permite-mi sa fiu eu pe care-l astepti azi, de ziua indragostitilor. Primeste-mi imbratisarea tainica, poate nu atat de frumoasa, dar curata si insetata.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-02-14 19:07:34
         
 
 
Dana

Iþi mulþumesc de trecerea ta printre cuvintele mele ºi mai ales de faptul cã mã înþelegi!
 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-02-07 13:59:41
         
 
  Textul tau e ca .. o "materializare" ( in cuvinte ) a ceea ce gandeste fiecare, la un anumit moment al vietii.
Vine? Nu vine? Este el, cumva,...EL? Cat te inteleg!
 
Postat de catre l;'l da la data de 2004-02-06 20:32:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE