FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Andrei Petre
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Stefane, eu stiu ca ai facut-o in gluma, insa problema cu glumele este ca multi le considera adevarate. Si e pacat ca sunt zeci de cercetatori care sunt acuzati ca respecta programul marilor corporatii. Oamenii nici macar nu se uita la datele lor, la fel cum foarte putini au fost cei care au citit pe bune si atent acest eseu.

Asta este problema.

Sunt sigur ca tu ai spus in gluma.

iti multumesc oricum pentru vizita

te mai astept in paginile mele

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-08 01:08:32
         
 
  andrei, eu revin sa clarific ceva. e chiar o intamplare ca am facut aluzie la masoni. nu stiu, si nu ma intereseaza cum ai fost facut in ultimile zile( ma ingrijoreaza putin, amical asa poate:) ). dar asta e o pura intamplare. sau ma rog cum nimic nu e intamplator, poate ar trebui sa iti de de gandit. ideea este ca, nu am facut-o intentionat, sau influentat, sau cum vrei tu. de fapt, nici nu am vrut sa zic ca esti mason, am vrut sa zic ca, sursele de informare la care apelezi tu, sunt manuite de masoni, dar in gluma. ca s-a inteles atceva, e numai si numai vina mea.
seara faina, ati scapat doua zile de comenatriile mele, plec de maine dimineata si ma intorc duminica seara. sa va gasesc cu bine. asta asa, sa mai zambim ca prea ne-am incalzit aici.
p.s. petre, admir la tine paleta de probleme pe care o cuprinzi, mereu vii cu probleme noi si diverse. asta e de laudat, sincer. fie si pentru faptul ca starneste atatea comentarii.
 
Postat de catre stefan ciobanu la data de 2007-09-08 01:03:29
         
 
  sabina, 0,3% pentru 100 de ani. :)

asa ca nu, nu e mult.

dar oricum, e de discutat. cu mai putin patos insa.

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-08 00:07:13
         
 
  Petre, pentru tine 0.3% nu este mult. Pentru un ecosistem acvatic, de exemplu, este foarte mult.

Sabina
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-09-07 23:50:39
         
 
  Sabina, cu 0,3% accelereaza. Grozav de mult. :)

Pe bune, astept rapoartele si iti multumesc anticipat.

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-07 23:45:18
         
 
  Petre, nu este vorba ca incalzirea globala nu ar fi fenomen natural. Este si este recunoscut acest fapt. Ceea ce ingrijoreaza este faptul ca sistemul socio-uman duce la ACCELERAREA acestui proces.

O sa-ti trimit si rapoartele in cauza. Iti garantez ca ele - stiintifice fiind - tin seama si de "factorii" enuntati de tine.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-09-07 23:42:18
         
 
  Sabina, adresa mea de mail este [email protected]

Astept rapoartele cu interes.

DDT-ul va fi reintrodus in tot mai multe tari. Cancerul e o ipoteza, 2 milioane de victime pe an din cauza malariei este un fapt.

P.s. astept rapoartele, dar nu uita de cativa factori:

patternuri locale
schimbari naturale, cicluri, etc
cantitatea de caldura de la soare
transformarile inerente oricarui sistem de referinta deschis
efectul de insula
etc

Eu astept. :)


Kosta, multumesc pentru comentariul tau. Dar vezi, oamenii sunt in esenta subiectivi, intr-o mult mai mare masura decat un studiu stiintific. Asa ca, din pacate, nu pot sa te cred.


Va multumesc pentru vizita si va mai astept

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-07 23:34:12
         
 
  Interesant textul. Incalzirea globala poate sa fie s cauzata de cantitatea de CO2 din atmosfera sau nu, faptul incalzirii ramane. Cauzele cresterii numarului de calamitati pe cap de locuitor al Terrei, dezastrele ecologice majore si suita de fenomene anormale par a fi insa, dupa opiniile unor reputati astronomi, printre care englezul acela bolnav, matematician, astronom si fizician de vana, imi scapa acum numele lui, cauzele acelea ziceam par a fi...astronomice: in drumul ei prin univers, in rotirea in jurul ei si a altor galaxii, Calea Lactee pare a trece printr-o zona de univers in care legile si legitatile sunt diferite. Timpul, influentele cosmice, starea generala a canavalei energetice universale par sa difere mult fata de ceea ce cunosteam. De aici, din aceasta modificare drastica a calitatii spatiului prin care se misca planeta cu tot cu galaxie par sa vina multe influente, unele identificate, altele nu. Si sa nu uitam ca filosofii s-au pronuntat de mult: nu tot ce nu este vizibil inseamna ca nici nu exista! Simturile noastre n-ar putea decela un univers paralel, un camp urias de energie...paranormala, o anomalie cosmica de proportii etc. asa ca, poate ai dreptate, Petre. Dar cert e ca se intampla, ti-o spun de la distanta unei experiente de viata de 55 de ani petrecuti numai si numai aici, pe Terra, ti-o jur!  
Postat de catre sters sters la data de 2007-09-07 23:08:22
         
 
  Petre, confunzi ecologistii cu ecologii. Vezi care e diferenta. Ecologia ca stiinta are sursele ei de finantare. De exemplu, programul cadru 6/7 (nivel UE). Zau daca are ceva criminal in el.
DTT-ul pe care tot il enunti, nu exists. Poate doar ca prescurtare pentru televiziunea digitala terestra. Este DDT, de la Dicloro-Difenil-Tricloroetan. Vezi ultimele studii aparute despre cancerul la san si DDT-ul. Si iti recomand sa citesti despre impatul DDT-ului asupra pasarilor. Acolo este un punct esential.

Pot sa-ti mai trimit si eu vreo 500 de rapoarte de la nivel global/EU despre modificarile globale. Daca te intereseaza subiectul si vrei sa vezi si o alta parte -stiintifica- a lui.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-09-07 22:51:23
         
 
  Sabina, ecologistii traiesc din donatii. Nu poti sa nu fi de acord cu asta. Asa ca te rog, nu imi spune ca ecologia este stiinta cea mai echitabila din lume. Pe bune, mi-e groaza si nu vreau sa iti spun ce organizatii criminale sponsorizeaza Greenpeace. Si nu numai. Asa ca incalzirea globala e cel mai bun lucru intamplat ecologistilor, asta inainte de racirea globala, de curentul care provoaca cancer, de DTT si pana la eugenie.

Domnule Corbu, interesanta prezentarea. Am ras cu lacrimi. :)

Stefane, crede-ma, am citit foarte mult, iar desenele animate din Occident sunt f, dar f bine documentate si mai ales fac parte dintr-o cultura moderna de care trebuie sa tinem cont. p.s. glumesti tu, dar o faci cam serios. Hai sa fim seriosi, am fost facut in astea doua zile, si nu de catre tine neaparat, mason, angajat al companiilor de petrol, anarhist, angajat politic, etc. Nu crezi ca e putin hilar?

Mariana, comentariul tau plin de bun simt este bine venit. Iti multumesc, dovedesti toleranta si intelegere.

Tea, multumesc pentru aceasta completare. Moore exagereaza de multe ori, insa ramane valoros. Il urmaresc cu placere. Datele, raman insa date. Stiu, e mai convenabil pentru ziare sa deschida editia cu titluri de genul "Incalzirea globala ucide", insa ar trebui sa o faca cu titlul "Posibila incalzire a pamantului s-ar putea sa aiba consecinte nebanuite". E altceva zic eu. Multumesc inca o data Tea.

Andrei, daca doctorul iti spune ca ai o boala grava, te mai duci la unul, la doi si daca parerile lor nu coincid, iti pui problema care e adevarul.
p.s. umorul tau deplasat nu cred ca are ce cauta aici. Ai grija cand faci afirmatii defaimatoare, te rog. Eu nu am spus ca ecologistii conspira, eu am spus doar ca nu se bazeaza pe date concrete si se complac in aceasta situatie care le aduce bani. Cine stie cati dintre noi nu am face la fel in locul lor. Insa asta din pacate nu este stiinta.

Doru, te asigur ca am citit toate cartile. Poate ca ai auzit de Amazon, sau de multe alte sisteme de cumparat carti. :) Ca sa nu mai zic de editiile online a tuturor revistelor pe care le citez, plus de bibliotecile din Romania specializate pe acest subiect. Cauta, pe bune, cauta si vei gasi. Te asigur eu. :)

Emil, fiecare om are dreptul la o parere. Si eu nu vreau sa fiu credibil, ci cercetatorii care au spus tot ceea ce sustin eu aici. Ofer destule referinte, verifica-le daca nu ma crezi. Omul de rand uita ca acum 10 ani nu era Pro Tv sa te anunte pe tot ecranul ca e cod rosu. Si in 1950 s-au inregistrat 44,5 grade in Romania. Si ce, era incalzirea globala, nu, si dupa aia a fost racirea globala in 1970, si dupa aia iar incalzirea si tot asa. Hopa, hopa... :) Nu?



Eu va multumesc pentru interesul aratat si pentru cuvintele lasate aici. Din fiecare parere avem ceva de invatat cu totii.

Va mai astept in paginile mele

cu respect

Petre

 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-07 22:34:50
         
 
  Petre, subiectul e mult prea controversat, tu doar ai adunat niste date care pot fi corecte sau nu si avand in vedere ca tu esti doar un observator la un anumit moment in timp, fara sa studiezi fenomenul indelung... nu poti fi credibil. Este destul de clar ca in conditiile climatice actuale, omului de rand (eu de pilda) care se confrunta deodata cu cate un cod rosu/portocaliu periodic nu-i poti spune ca e pacaleala. Cred ca te-ai cam grabit cu verdictul in cazul asta.

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2007-09-07 20:34:11
         
 
  Draga Petre, asa cum am zis mai jos, eu nu cred ca dumneata ai citit acele carti in engleza pe care le dai in bibliografie, pur si simplu pentru ca in Romania nu ai acces la ele la nicio biblioteca.

Eu te rog sa-mi dai sursa directa a materialului pe care l-ai consultat, pentru ca sa pot verifica de unde provine si felul in care l-ai compilat.
Banuiesc ca e vorba de unul sau mai multe articole de pe internet.

Astept acele linkuri.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-09-07 19:31:07
         
 
  bravo cristescu, mi-a placut poanta cu gandacul,
facem ce facem si tot la nichita ajungem

Deodată gândacul s-a oprit, s-a răsturnat pe spate
și-a strâns labele de gândac și s-a dat mort.
Aici începe crima, spuse Iovis,
când dai în cel care se dă mort.
Ce scrâșnet, ce scârbă
 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-09-07 15:52:52
         
 
  Petre necredinciosul.
Petre, dacă te duci la doctor pentru că te doare capul iar acesta îți spune că ești bolnav, îl crezi ? ...dacă îl crezi pe el, pentru că este specialist și a învățat o viața întreagă ca să poată deosebi o durere de cap de una de hemoroizi, de ce nu i-ai crede pe ecologiști ? ...iar dacă nu-l crezi, de ce te mai duci la doctor? Conform teoriei tale, teoria conspirației mondiale împotriva civilizației industriale, ecologiștii , niște excroci cu studii interdisciplinare foarte solide, ce beneficiaza de finanțări ce provin cu precădere din țări puternic industrializate, nu fac altceva decât să fabuleze pe tema legăturii dintre schimbările climatice și activitatea industrial-poluantă a civilizației actuale. Este o aberație !
Domnul Cristescu, poate și datorită faptului că îți apreciază efortul și numai efortul de a scrie această monstruozitate, a comentat ironic, poate prea subtil pentru cei ce s-au repezit să privească mai degrabă problema gândacului decât premizelor înșirate de dânsul într-o formă ironic-umoristică ca o sugestie despre ce ai mai putea nega pe viitor. Petre, te doare capul, crede-mă ! consultă un specialist și ai face bine să-l crezi orice ți-ar spune!
Te citez ....Sa nu ne mai gandim noi ce vor face oamenii peste 1000 de ani. Vor stii sa faca mult mai multe atunci si va fi exclusiv problema lor...
Spre norocul copiilor mei, cei ca tine sunt din ce în ce mai puțini, iar medicina evoluează și ea în pas cu celelalte științe spre beneficiul celor ce ne calcă pe urme.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2007-09-07 15:36:07
         
 
  erata: iar (pretentia)...scuze....Calvar  
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-07 15:35:04
         
 
  Rationamentul Merianei mi se pare cel mai aproape de adevar..... raportul dintre om si natura... cam asta ar fi cheia ....fara a avea pretentia obisnuita de a stii totul.... omul si-ar gasi echilibrul de care are nevoie ca sa iasa din vria fricii......pentru ca in esenta ea este cea care genereaza atitudinile ....fie rationale fie nu..

Michael Moor si 'compania' sunt propagandisti si atat....intelegerea fenomenelor este dificila atata vreme cat ne alimentam informatia 'dupa ureche'......
iar pretentia ca suntem in stare...ca oameni... sa schimbam cursul universal e absolut hilara!

Ce ai scris tu, Andrei , salut pentru ca imi demonstreaza ca tinerii nu mai sunt dispusi sa accepte fara ca intrebe!

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-07 15:33:35
         
 
  Percepe vibrații mai degrabă. Gândacul. Un fel de a auzi cu tot corpul, așa cum și noi auzim, dacă știn să ne ascultăm. Dacă i se rup piciorușele și nu mai dă semne de viață, sigur se apără sau își trăiește moartea, pentru că fără acele piciorușe firave nu rezistă. N-are cine-i pune perfuzii sau aduce hrana la cap. Încălzirea globală, glumă sau nu, este o realitate. Acumularea de căldură și substanțe care otrăvesc solul, apa și aerul nu fac niciun bine unui sistem ecologic obligat continuu să învețe să se apere. Că se topesc ghețarii nu e deloc o glumă. Că multe zone de pe glob devin aride, în niciun caz. Omul, în naivitatea sa, încă mai speră că totul e posibil și că poate să-și bată joc de orice la infinit. Natura are legile ei de funcționare, indiferente la ambițiile și temerile oamenilor. Până când omul va înțelege și respecta, pentru că nu va fi niciodată posibil un control al totului de către om - ar fi un dezastru! - mai e enorm de mult timp. Omul, titan în gânduri, e o ființă firavă în dezlănțuirea Naturii. În rest, crede fiecare ce poate și cum crede că-l avantajează pe termen lung sau scurt. Preocupat mai departe de subiecte fierbinți, Petre. De apreciat temele puse în discuție și modul de prezentare - se vede că ești responsabil de cel puțin o revistă. Votez. O zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2007-09-07 14:23:18
         
 
  petre, era o gluma afirmatia mea cu masoneria etc... totusi, desenele animate nu sunt un model pentru mine. ascund ele adevaruri si fraze filosofice dar nici chiar asa. si inca ceva, nu e ciudat ca ajungem sa ne certam prosteste, incercand sa ne impunem ideeile noastre ca fiind cele reale, cele mai bune. ce nu imi place mie la tine este aceasta fermitate, ca ceea ce zici tu este adevarat. uite, eu zic ca s-ar putea sa ai dreptate. asta inseamna sa citesc si materiale pro si materiale contra ca sa pot sa emit o parere. si nici aceea nu o sa fie adevarata. nu e ciudat, parca asa faceau comunistii, ne indoctrinau cu ideei care erau singurele adevarate ca erau emise de ei. bine ca nu ai forta comunistilor ca ne-ai baga in inchisoare ca nu suntem in acord cu tine. oricum, sunt de luat in seama parerile celor avizati, si ma surprinde ca ii iei asa de usor. sunt persoane care lucreaza in domeniu, totusi ceva ceva stiu ei...
ne mai auzim.
 
Postat de catre stefan ciobanu la data de 2007-09-07 13:46:14
         
 
  Petre are dreptate

Motto

Cum se demonstrează ca un gîndac aude prin picioare:
1. Se ia un gândac și se așează pe o masă.
2. Se lovește într-un capăt al mesei. Gândacul aude și încearcă să fugă.
3. Se rup picioarele gândacului. Se lovește masa din nou. Gândacul nu mai aude și nu mai încearcă să fugă.

Cum se demonstrează că un gândac aude numai și numai prin picioare.
1. Se ia un gândac i se rup picioarele și se așează pe o masa.
2. Se lovește masa. Gândacul nu reacționează în nici un fel. Interpretare științifică: gândacul fără picioare nu aude.



CÂTEVA PREMIZE CONTESTABILE

1. Nu este adevărat că despre atacul de la Pearl Harbur autoritățile americane au știut.

2. Nu este adevărat că 11 Septembrie a fost Pearl Harbur-ul începutului de mileniu III.

3. Nu este adevărat că în vara anului 2003 au murit ””suplimentar”” în Europa cca 35.000 de oameni.

4. Nu este adevărat că a crescut concentrația de CO2 de la cca 270 ppm în jurul anului 1000 la 346 ppm în 1986 și 354 ppm în 1989.

5. Nu este adevărat că gheața din calotele polare conține gaze din diverse perioade de timp și mai ales aceste gaze nu pot fi analizate.

6. Nu este adevărat că temperatura medie la suprafața Pământului este cuprinsa intre +15 grade Celsius si -18 grade Celsius. Între această temperatură și atmosfera Pământului nu există nici o legătură.

7. Nu este adevărat că pe Marte unde atmosfera este subtire si nu exista vapori de apa, temperatura medie la suprafata planetei este de -50 grade Celsius.

8. Nu este adevărat că pe Venus, cu o atmosfera bogata in dioxid de carbon, temperatura la suprafata planetei este de +430 grade Celsius.

9. Nu se poate face nici o legătură între temperatura la suprafața unei planete și compoziția atmosferei acelei planete.

10.Câteva argumente: a instalat cineva o stație meteorologică pe acele planete? Și cum ne putem da seama că au atmosferă și mai ales compziția ei. Spectrofotometria de absorbție este pseudoștiință. Astronomia este o gogoriță.


CONCLUZI CERTE

Pe baza raționamentului logic deductiv putem trage cu certitudine concluziile:

1. NU EXISTĂ SCHIMBĂRI CLIMATICE
2. ACTIVITĂȚILOR UMANE GENERATOARE DE EMISII DE DIOXID DE CARBON NU AU NICI O CONSECINȚĂ ASUPRA CLIMEI.


MÂSURĂ:

IMPOZITAREA CU 1000% a fondurilor de sponsorizare a organizațiilor ecologice.

PS. Câte lucruri incredibile pot crede oamenii.

Bibliografie:

Volkov, Tratat de dezinformare.





 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2007-09-07 13:27:10
         
 
  Petre, judeci gresit problema.
Iti spun si de ce. Spui ca datele nu arata ca problema este atat de grava.
Trebuie sa gandesti in context. Nu este vorba ca a crescut temperatura cu 0.5 grade. (am dat o data oarecare)Si ce? Un om nu sesizeaza o astfel de crestere. Dar trebuie sa o vezi in legatura cu celelalte componente ale sistemelor ecologice. Este ca la daramatul pieselor de domino. Ajunge sa fie afectata o componenta, apoi alta si alta.

Anul acesta imi termin doctoratul in ecologie, si de 6 ani tot invart date in modele referitoare la modificarile globale. Si iti pot spune cu certitudine, problema incalzirii globale este o problema REALA, sustinuta de date.

Si ... mai spun asa: sa ne gandim, Petre si la ce vor face oamenii peste 100 de ani. Pentru ca s-ar putea sa nu faca prea bine, datorita noua.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-09-07 12:38:39
         
 
  Stefane, eu nu cred ca va dati seama ce spuneti. Incalzirea nu e vizibila, pentru ca datele colectate de cercetatori din lumea intreaga arata ca nu s-a incalzit. Hai sa fim seriosi, o vara mai calda nu poate defini un pattern, nici macar local.

Iar serialele de televiziune sunt exemple foarte bune, pentru ca scot in evidenta disperarea anumitor oameni. P.s. ca sa nu mai zic ca masonii care controleaza televiziunile ma fac sa zambesc... Pe bune, de unde stii ca asa e?

si nu, nu sunt indepedent, scriu pentru cititorii mei si incerc sa le ofer informatii credibile.

te mai astept

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-07 12:00:23
         
 
  Eu banuiesc ca tu nu ai citit bibliografia aia stufoasa in engleza cu care ne iei ochii in final.
De ce? Pentru ca in Romania nu aveai de unde sa o iei. Sa fim seriosi, cunosc foarte bine ce inseamna bibliotecile romanesti. Nu aveai de unde sa le citesti in tara asta. Cred ca le-ai copiat din vreun articol de net, cu copy-paste. Daca e asa atunci e grav, pentru ca ai sarit peste etapa documentarii acribice in redactarea unui articol. E vorba de tezismul de care acuz acest material care se documenteaza dintr-o singura parte.
Pun pariu ca nici macar desenele animate nu le-ai vazut. Si de cand un serial de comedie e un fapt demn de citat intr-un articol stiintific?
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-09-07 11:54:27
         
 
  petre, niciu eu nu am avut rabdare sa citesc eseul pana la capat:) iarta-ma dar eu am o fobie, nu citesc probleme apocaliptice, pro sau contra, ma rog oricum ar fi ele. pentru ca eu vreau sa fiu fericit. sa traiesc ziua. incalzirea este totusi prea vizibila ca sa mai discutam atat de pueril despre ea. de ce zic pueril? pentru ca in viata mea nu am vazut pe cineva sa puna la bibliografia unei cercetari atat de serioase, seriale de televiziune si desene animate. mai ales ca televiziunea este principalul focar de indoctrinare al masonilor, si nu mai incape indoiala ca toate posturile tv si radio sunt supuse unor reguli de manipulare in masa:)). si e curios ca tocmai tu apelezi la astfel de surse. stiu ca esti foarte independent. sau erai...:)?
sa auzim numai de bine
 
Postat de catre stefan ciobanu la data de 2007-09-07 11:43:10
         
 
  Tea, iti multumesc pentru vizita si ma bucur pentru ca ai aceasta parere. Te mai astept.

gina, ma bucur ca oferi acel link. Problema este foarte complexa si sunt multe voci care merita ascultate. Iti multumesc pentru interes si te mai astept.

Icsulescu, te asigur ca cercetatorii nu au fost mituiti. Cercetarile au fost facute de echipe distincte, conduse de oameni fara legatura, asa ca datele nu pot fi contestate. E usor sa ataci credibilitatea si sa ignori datele.

Doru, am citit numarul special. Si sunt multe reclame, stiri care vorbesc despre incalzirea globala.
Tratatul de la Kyoto va duce la o reducere a temperaturii globale cu 0,15 grade Celsius pana in 2050. Si astea sunt datele oferite de ITCC, care reprezinta principala autoritate in domeniu.
E usor sa ataci credibilitatea unor oameni. Hai sa ne gandim ca organizatiile ecologiste consuma pe campanii si conferinte 30 de miliarde de dolari anual. Bani veniti din sponsorizari, oferite de anumiti oameni care trebuie speriati cumva. Se invart multi bani aici, nu le mai plangeti de mila ecologistilor.
Iar paradigma statului totalitar e depasita de mult sa stii. Pe bune, cei care spun asta nu merita, dar serios, nu merita sa se bucure de privilegiile oferite de statele capitaliste.

Sabina, problema este complexa. Eu spun doar ca nu trebuie sa alarmam lumea si sa cerem sa se faca ceva atata timp cat nu putem sa prezicem clima nici macar pe zece zile. Iar resursele se tot termina de vreo 200 de ani si te asigur eu ca vor mai tine mult timp. Sa nu ne mai gandim noi ce vor face oamenii peste 1000 de ani. Vor stii sa faca mult mai multe atunci si va fi exclusiv problema lor.


Va multumesc pentru vizita si va mai astept in paginile mele

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-07 11:39:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Si inca un lucru: copiii tai (viitori) vor fierbe de vii daca efectul de sera depaseste un anumit prag si planeta se va incalzi ca o oala sub presiune, cand se vor evapora oceanele. Procesul e mortal si ireversibil. Nu va supravietui nici macar o bacterie, nici un amarat de virus. Exact asa s-a intamplat pe Venus mai demult. Venus e un iad acid din cauza efectului de sera. Citeste Carl Sagan, Creierul lui Broca.

Documenteaza-te din mai multe surse, nu lua de buna tot ce-ti ofera propaganda corporatiilor, platita cu banii storsi tot de la noi.
Pentru ca pe patronii corporatiilor ii doare in fund de copiii tai (viitori). Ei aplica o economie axata pe profitul imediat, si fara sa gandeasca si pe termen lung dezavantajele. Ei au filosofia: dupa noi, potopul.

Iar noi, fraierii care ne cocosam pentru un salariu minim, in loc sa facem marsuri si acte extreme de protest, cum fac radicalistii de la Greenpeace care se leaga cu lanturi de copaci sau picheteaza marile uzine poluante (jos palaria pentru acesti eroi autentici, nu mizerii de Hollywood gen Die Hard), noi inghitim gogosile propagandei corporatiste pe nemestecate, si mai suntem si incantati ca mestecam rahatul lor mass media ca pe o guma.

Esti un tip inteligent, Petre, dar iti spun eu unde ai gresit: nu ai cercetat toate sursele, nu te-ai documentat si ce spune partea adversa, ai pornit tezist, cu prejudecati de demonstrat, pentru ca sa ne sochezi.

Or, pe mine nu m-ai socat. Socati vor fi copiii tai (viitori), care vor trai in gunoiul pe care ti-l vand azi corporatiile ranjind (si pe care tu il platesti cu felii din viata ta).
Planeta se transforma intr-o groapa de gunoi, iar unii chiar sunt fericiti.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-09-07 11:05:26
         
 
  Petre,
am citit eseul tau despre parerile si ideile ecologistilor. Astept si un eseu despre ideile EGOLOGILOR.

Ceea ce ai prezentat tu aici este numai o fateta a problemei. Daca o vei studia in profunzime (facand apel la stiinta, nu la carticele carticute si desene animate sau filme), vei constata ca lucrurile sunt mult mai complicate decat par. Pornind de la resursele ce se vor epuiza si pana la modificarile climatice globale.

Revin cand voi avea timp.
Sabina
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2007-09-07 11:00:04
         
 
  Ai citit numarul special din Geo Romania, ultimul numar, dedicat incalzirii globale? Cum explici topirea gheturilor arctice? Asta e un FAPT, nu o gogorita.
Cand SUA refuza sa semneze tratatul de la Kyoto care ar stopa emisiile de CO2, desi este cel mai mare poluant al planetei, cu peste jumatate din emisii, asta e nu FAPT, nu o gogorita.
Citeste America totalitara, ca sa vezi cum procedeaza SUA atunci cand are interese economice pe undeva.
Pur si simplu plateste savanti ca sa afirme ceea ce doreste ea.
Ai auzit de zecile de savanti platiti de catre corporatii cu cate 10 000 de dolari ca sa afirme intr-un raport ca incalzirea globala nu e cauzata de poluarea industriala?
De ce a fost nevoie sa fie platiti?
Asta e un FAPT, nu o gogorita.
Ce e trist e ca tu nu primesti nici macar 10 000 de dolari. Atunci te-as intelege, atunci ai fi rational.
Foarte tare m-ai dezamagit.
 
Postat de catre Doru Lubov la data de 2007-09-07 10:55:35
         
 
  domnule Petre, interesul americanilor este ca acele grafice sa para veridice, oare cate miliarde au fost investite pentru ca oameni ca dv sa creada exact ce ei doresc sa credeti? Cred ca fiecare dintre acei cercetatori au fost mituiti. Puteti demonstra ca nu? Sau puteti demonstra prin propriile dv cercetari ca aveti dreptate? Avem parerea unui specialist in subsolul textului, este interesanta.
Oricum articolul este facut sa socheze. Si mi se pare ca loveste in ecologisti. Oricum am citit cu placere. Si filmele lui Moore sunt interesante. Se speculeaza mult pe baza unor fapte reale.
 
Postat de catre bugul ecsintescu la data de 2007-09-07 05:35:12
         
 
  http://www.americanpolicy.org/un/thereisnoglobal.htm

dau un link - in engleza- ca o continuare a problemei expuse prin text...sunt la indoiala...inca...daca politicul a creat si aceasta framantare...doar timpul o sa dovedeasca...inca mai studiez...

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-07 04:03:20
         
 
  Sunt perfect de acord cu tine, Andrei....gogorita racirii planetei de acum 30 -40 de ani este inlocuita cu cea a incalzirii ei....excesive....astazi

Si atata vreme cand 'cartea politica' este cea care defineste lumea de astazi....glasurile rationale ale stiintei raman in umbra......

Prezentarea ta e salutara....

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2007-09-07 03:01:42
         
 
  gina, incalzirea globala exista, insa cauzele ei sunt 99,99% naturale, iar valorile sunt infime. Este un ciclu care se repeta de mai mult timp.

Si exista si multe patternuri locale care sa explice schimbarile de vreme. De clima nu prea putem sa vorbim, pentru ca e nevoie de studiu mai indelungat. Deocamdata, nu putem prezice vremea nici macar pe 10 zile, daramite pe ani.

Multumesc de trecere si pentru lectura

te mai astept

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-07 01:19:17
         
 
  doi fumatori intr-o odaie si un nefumator...efectele secundare ale fumatului????

Petre...efecte secundare exista intr-un chiar tratament medical...efectele secundare ale acestei tehnologii avansate exista si ele...cele scrise de tine sunt atat de fragile incat te intreb:

daca invalidezi ideea de incalzire globala cu ce o inlocuiesti?


schimbarile de clima existand...

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2007-09-07 01:11:53
         
 
  Veronica, cresterea reprezinta 35%.

Graficele de pe net sunt realizate de GISS si garantate de NASA.

Si, pentru ca sunt sigur ca stii, specialistii citati la bibliografie si in text spun exact contrarul. :)

Eu iti multumesc pentru vizita. Stiu ca este un subiect complex, dar exista multe argumente impotriva incalzirii globale. Eu invit doar la ratiune.


Te mai astept

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2007-09-06 23:54:44
         
 
  Interesant text. Dar, eu, care lucrez in acest domeniu (de gaze), n-as lua asa simplist cresterea concentratiei dioxidului de carbon din atmosfera. Pentru noi, oamenii de stiintza, cresterea continutului de CO2 din atmosfera de la 316 ppm (parti per milion) la 376 ppm, in 20 de ani, este enorma. ea reprezinta cam 20%! Comparatiile cu un stadion, pentru ca marele public sa intzeleaga, sunt neadecvate, iar fenomenul schimbarilor climaterice observat in Canada este real.
Dar infine, fiecare are dreptul sa comenteze ce si cum vrea. Ce, este cineva capabil sa verifice autenticitatea graficelor de pe Internet?...
Oricum, eu, ca specialist in domeniu, pot spune ca aceasta crestere a continutului de CO2 din atmosfera este alarmanta.
Cu stima,
VPL,
M SC. chemstry.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2007-09-06 23:32:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE