FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de SAVA Andrei
Aici in cimitir am camera mea. E bine, e frumos…am o multime de prieteni care tin la mine. Viermii de exemplu, ei ma iubesc atat de mult incat ma mananca de viu. Nu stiu cum am ajuns aici…in camera asta, dar e frumos! Ma intreb daca cadavrele fac vreodata sex in cimitir!? Nu prea aud nimic, de aici din camera mea alba si grea! Dar e frumos…si am si o gramada de lucru. In fiecare zi ma trezesc de dimineata sa deschid zorii. Am decupat norii intr-o zi…si a fost cer senin si cald, cald de tot! Atunci ierbii nu i-a prea placut! Mirosea al naibii de urat…si transpirat nu eram! Ma intreb daca totusi cadavrele se iubesc aici in cimitir! Nu am reusit niciodata sa-mi vad vecinii…in sfarsit o lume perfecta! Nimeni nu vorbeste cu nimeni, dar cu totii ne iubim! In fiecare zi aud asta de la ceilalti…”Doamne, cat te-am iubit eu pe tine! Unde esti, cat mi-e dor de tine!”. Am inceput si eu sa ii iubesc. Imi permit sa iubesc…pentru ca si ei ma iubesc!
In sfarsit mi-am gasit locul, in sfarsit ma simt bine aici langa mine…in cimitir!

Cu drag,
T.S.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mersi nicolae tudor.

ai inteles cel mai bine intentiile mele.

cat despre picatura care sta sa cada...sa se piarda in pamant pentru un timp...

va reveni intotdeuana pe cer...pentru a sta alaturi de stele...

cu impresia ca ...macar odata se va confunda cu ele...

cam atat,

tinem legatura
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2003-11-16 22:26:03
         
 
  Ti-am fotografiat toate textele postate i-ncerc s neleg care e problema ta, fiindc poemele tale m atrag doar dac vreau eu, fiindc eu nu m regsesc n ele.
Te privesc cum trieti poetic aceste flash-uri n faa oglinzii, n camera alb i grea, n ploaiei o lume proprie se compune de-abia, apoi vii tu i o descompui la propriu cu o tristee sau cu viziune proprie.
Realizari poetice: m prbueam fr s-mi ag spinarea de cer, prea sus dinspre inim, cu iubire s uii, ipt ascutic (un cuvnt nou), priveam ploaia n ochi, uitam s-mi aduc aminte de cer, nu puteam dezlipi razele lunii.
Tu i scrisul tu stai ntr-o pictur care st s cad, parc e o acceptare a fatalitii, eu o vd -ca i tine, chiar dac n-o spui- deja czut, i asta pentru c ai luat cu tine un bagaj cu descompuneri(nu le mai numesc, sunt peste tot.
Elementele simple ale tririlor tale sunt reproduse mai mult ca o ncercare de a te nelege. Dac depui eforturi poetice poezia se va arta. Am remarcat doar un vers la poezie, prea puin.
Apari, deschizi o ua, cum a fost chestia cu Iaul, i ne lai imediat singuri, cnd tu erai gazda i aveai obligaia s ne faci s te iubim, era ansa ta. Te retragi poate de teama compexitii a aceea ce urmeaz, i suferi singur c te prbueti, c totul se-ntmpl prea sus sau prea jos dect ar trebui.
Dac ai cpta mai multa ncredere n tine ai reui chiar s faci ce vrei cu razele de lun, cu Luna nsi. Ea vine la noi fiindc are chef de joac, ea tie multe i vrea s ne nvee.
Ai comaruri, iluzii i insomnii de care nu poi scpa.
Iubirea va rezolva multe. Cititul i un anturaj elevat te vor salva i vor face din tine un om puternic care va face s amueasc totul cnd va deschide gura.
Intervenia mea sper s te ajute, s te-apropie i nu s te-ndeprteze, fiindc, Ionu, m confrunt nc i eu cu-aceleai dezamgiri de via (ai vzut c tratez cu umor), lumea n care trim are scri de valori diferite i trebuie s ne supunem. Mai presus de Poezie i de Adevr exist oameni, oameni care nu vor s vada, sa se implice, care nu neleg sau nu li se pare important dect ce li se ntmpl doar lor.
Dac mai lucrezi la aceste poeme te rog s schimbi cu viermii, ploaia nseamn via, venind din cer, vine de la Dumnezeu, este o binecuvntare.
Dac nu poi s faci aceast prim schimbare, dac tu nu vei aduce esene ale gndirii tale despre via, dragoste i moarte, vei ntrista permanent i exist riscul s rupi singur legturile cu lumea. Nu te prbui, prinde-mi mna, s stii c nu am dexteritatea de a prinde din zbor pictura ce inevitabil va cdea ))))))


 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2003-11-15 09:13:06
         
 
  draga elena,
imi pare rau ca pentru tine poezia trebuie sa socheze. da presupun ca la varsta mea nu am o anumita maturitate in a scrie, insa consider ca am destul timp ca sa pot invata mai multe despre 'litere' in general...

cat despre 'logica' pe care vrei tu sa o regasesti in poezii, imi pare rau sa iti spun...dar consider ca nu mai merita sa citesti poezie daca tu cauti o logica si nu sentimente!

sper ca :) o sa ai succes cu matematica sau fizica!
 
Postat de catre SAVA Andrei la data de 2003-11-09 23:18:41
         
 
  Incerci sa sochezi insa nu-ti reuseste.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2003-11-09 09:23:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE