Basescu si retragerea

Basescu s-ar retrage de la sefia PD, dacã va fi lãsat, dar mai mult ca sigur cã aceasta este o stratagemã inteligenta a batrânului lup de mare care ºtie ce sa facã spre a scãpa de rechini in ape tulburi. Se va da lovit, iar rechinii vor cãuta o altã pradã pe care sã o înfulece ºi sã mai lase ceva ºi pentru hienele de Munchauseni locali.


         Bãsescu s-ar retrage, cu adevãrat, dar numai dupã ce planul sãu va fi pe deplin finalizat si vasul strategiei sale va ajunge la timp ºi intreg in port dar ºi cu marfa integral descãrcatã la cheu ºi preluatã de beneficiarul astfel multumit. “Deci” numai dupã ce va preda ºtafeta noii sale generaþii de tineri lideri PD pe care incã îi pregãteste ºi îi cizeleazã pe frontul politicii politicianiste, numai astfel ºi numai atunci, bãtrânul lup de mare Bãsescu se va retrage de la ºefia vasului sãu PD.


         Basescu s-ar retrage dacã ºi numai dacã cetãþeanul de rând al noii sale case, Bucurestiul, va fi mulþumit ºi nu oricum, ci pe deplin, de serviciile sale, de care se va achita in toate domeniile administrarii corecte ºi fãrã preget a urbei mici spre acea metropolã ce va cuprinde ºi comunele subordonate, dupã care va cere ºi mutarea administrativã capitalei tarii in alt oras ºi atunci se va vedea obligat sa le gestioneze pe amândouã pânã la mutarea efectivã a acesteia acolo ºi numai dupã aceea se va retrage Bãsescu de la conducerea PD ºi asta prin 2012.


         Basescu s-ar retrage dar mai întâi îºi sperie ºi îºi disperã muºterii ºi aºa cum a gonit câinii vagabonzi tot aºa goneºte acum ºi hienele din jurul metropolei centrale, folosindu-se de toate expedientele permise ºi nepermise de lupta politicã perpetuã la care s-a înhãmat de bunã voie luându-ºi aliaþi de nãdejde, care nu au ºi nu vor avea scrupule ºi care nu fac ºi nu vor face niciodatã compromisuri la fel ca ºi el.


         Basescu s-ar retrage dar nu dezamãgeºte, sunt douã lucruri perfect opuse deci unul dintre ele nu este adevãrat, deci nu se retrage, deoarece de dezamãgit nu a fãcut-o pânã acum. Noroc cu cei din jur care simt cã este un om corect ºi nu þin cont de vorbele sale de regret, care nu le sunt adresate ºi care mai sunt ºi rare, pentru cã Bãsescu ºtie sã înfrunte orice furtunã cu fruntea sus ºi cu coloana neîncovoiatã ca un adevãrat bãtrân lup de mare care înfruntã vitregiile oricãrei furtuni chiar ºi cu un picior ºi o mânã de lemn ºi banderolã neagrã peste un ochi.


         Basescu s-ar retrage numai dupã ce al treilea þel al sãu va fi fost deja atins si anume acela de a scoate definitiv partidul stat de pe scena politicã interna ºi internaþionalã ºi asta se va întâmpla doar dupã 2008, atunci când toate cãrþile vor fi fost deja jucate iar de la masã vor fi ridicaþi cu cãtuºe la mâini, adevãraþii triºori ºi falsificatori ai istoriei, Bãsescu împlinind astfel ºi idealurile revoluþiei ºi tranziþiei ºi se va retrage ca om politic pe deplin implinit ºi mulþumit de realizãrile sale.


 

 
Sorin Maier



BACK
 

COMENTEAZĂ
| MEMBRI DE ONOARE | SPONSORI | SUMAR | PRIMA PAGINA | PUBLICITATE |  
| CAUTA | CONTACT| COPYRIGHT | REDACTIA | ARHIVA | LINKURI | WEB-CAM |
Nr. Pilot
  *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR **** *** *** VA INVITAM: ATELIER LITERAR ****