FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
                   
    Latență europeică  
          Emanuel Cristescu  
                 
Site-ul de nișă Europeea funcționează la potențialul său minim. Din păcate probleme personale m-au ținut, și încă mă vor mai ține o perioadă, departe de Europeea. Nu și de spiritul ei.

Cu bucurie am constatat că sunt cel puțin câțiva pasionați de literatură care scriu și publică aici. Le mulțumesc și le doresc în continuare succes.

În avalanșa de rețele de socializare, platforme, site-uri, bloguri etc. prezente în spațiul internautic a scrie în Europeea poate fi perceput ca o performanță. Mai ales că, practic, Europeea a funcționat ”prin ea însăși” Întrucât eu nu am putut să-mi aduc necesarele contribuții și intervenții.

Cei care doriți și care credeți în spiritul și valorile promovate aici sunteți invitați, în continuare, să scrieți și să publicați în Europeea.

Vă mulțumesc tuturor.
                     
  Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE NU SUNTETI LOGAT!
  Comentariile userilor              
                   
 
   
  adevarat!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2017-07-11 06:21:09
  latență...ce eufemism ați găsit dle proprietar!
asta-i situația, nimic nu e veșnic, siturile se nasc, cresc și-apoi mor, e-n firea lucrurilor să se întîmple așa. ne puteți garanta că biblioteca virtuală (mă refer la miile de texte literare valoaroase, nu dalde pletora epigramistică a onorabilului flecar transatlantic) va rămîne nealterată? sau o va lovi și pe ea sindromul latenței europeice?!
 
Postat de catre Daniel Petrescu la data de 2017-06-27 17:35:23
  căldură mare, monșer! o fi făcut „caniculită” și onorabilul apropritar de sait literar(?)că la ce dever are, pică musca din picioare.  
Postat de catre yyy xxx la data de 2017-06-23 18:12:14
  un adevarat patron de sait literar cum cu mandrie spun c-a fost odinioara europeea, ar trebui sa fie ubicuu, un fel de "spiritus loci" un om care sa vegheze cu patima si sa cantareasca mai cu parcimonie cam cine ar trebui alungat si cine pastrat. Asa, cu "amicus Plato..." se ajunge, iata, la trei texte pe an, cand or fi si acelea. Exagerez, nu? asa sunt au, hipertrofiat la mandrie, dar tot mai cred ca Peia face mai mult in balantza literara decat Exultescu Spirtual, sau Traian Voicu sau cum plm ii mai zice putzopalmaticului irefrenabil care n-a intrat pe Europeea decat ca sa bage zazanie si sa starneasca pe oricine. Pe mine, de-o pilda, m-a scarbit pana la voma un ul care e nebun declarat cu acte, are fisa la Nifon dar se crede...dumnezeul literaturii. Nu-i bai, da' iete ca nu prea mai mewre carutza Ioropeii, are hamurili rupte, e cazuta de mal si calu e intre ulube, cum zisei. Nu-i bai, are balta peste, se naste o generatie analfabetica care (sic) vine din urma, e dupa curba, azi-maine apare si va ridica Ioropeea pre inaltele culmi ale agramatismului literar. Pai, ce, e putin lucru?  
Postat de catre sters sters la data de 2017-06-19 15:49:38
  Rau imi pare de Europeea ce de altadata, unde se posta la greu, si doar literatura, nu sacaz! Acum, doar ciondanelili politice ce mai fac hazul cate unuia, ca de poietrii, vorba lelitzei Floarea, neam!
Stia un vecin de-al meu o vorba proasta despre cainele batran...
 
Postat de catre sters sters la data de 2017-06-19 15:37:57
  Faptu' brut ca Ioropeea nu mai e nici macar cat a ramas dupa ce au mancat-o ratzele, e esplikabel cento per cento prin "abudentza" de trancalai care, fara sa aiba vreo legatura cu literatura (poate doar cu litera-tura-vura, nota mea!) isi permiteau (si si-ar mai permite si azi, daca ar mai avea cu cine) sa se ia, vorba vecinului Sandu "gura-n...sula " cu oricine posta cate ceva mai valoros si sa comenteze tendentios, rauvoitor si pafarist. Acestia, nume cunoscute, au disparut aproape imediat ce n-au mai avut pe cine si ce sa foarfece. Dracia-Sa Olariu, Gafeul, Meteleul et ejusdem farinae, cum am zice, n-aveau ce cata pe-aci, iar cine i-a ingaduit si le-a dat nas n-am fo' io. Cine? Se stie el, si bine face ca nu se da in vileag, mai ales ca nu mai conteaza, carutza e de mal si calul prins intre hulube, cum s-ar zice...
 
Postat de catre sters sters la data de 2017-06-19 15:35:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE