FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
                   
    Cenaclul Europeea III  
          Emanuel Cristescu  
                 
A inceput operatiunea de reacordare a nivelelor pentru cei care au transmis e-mail de solicitare conform celor de mai jos. Pana cand veti obtine din nou nivelul corespunzator activitatii Dvs pe site puteti posta in continuare texte si comentarii care vor fi validate de catre un redactor.
Inca o data prezint scuze oamenilor seriosi de pe site pentru inconvenientele provocate.

Cei care nu trimit datele in seara aceasta nu vor mai putea beneficia de marirea nivelului decat luni deoarece maine nu sunt in Bucuresti.

Cine nu va trimite datele solicitate nu va primi nivel mai mare de 20. FARA NICI O EXCEPTIE. Prefer sa o iau de la zero cu oameni pasionati de literatura si in afara oricaror dubii privind seriozitatea decat sa fac vreun compromis.


Deoarece astazi a avut loc un atac informatic asupra sitului am fost obligat sa reduc nivelul tuturor userilor la max 20. Va rog pe fiecare sa va schimbati parolele si sa solicitati marirea nivelului la adresa [email protected] trimitandu-va coordonatele (adresa nr de telefon) numele si pseudonimul(le) sub care doriti sa activati. Nu se va face nici o exceptie.
Va prezint tuturor scuze pentru aceste inconveniente.

Aştept înscrieri pentru programarea lecturilor şi pentru participare.
Data probabilă: 25 martie 2006
Locul: Rotonda Muzeului Literaturii Romane.
                     
  Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE NU SUNTETI LOGAT!
  Comentariile userilor              
                   
 
   
  stau si ma uit neputincios la textele care se aduna in administatie! nu am ce sa le fac!
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 16:21:31
  domnule corbu... dat fiind ca ati plecat din bucuresti, trebuia sa lasati macar un editor (acces 500) care sa valideze/invalideze comentarii/texte! asa nimeni cu acces 10/20 (majoritatea userilor) nu mai poate avea activitate pe situl dumneavoastra!

sd
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 16:20:36
  Reclamație

Azi, în jurul orei 10 am fost înștiințat de o suavă fereastră apărută pe ecranul calculatorului că textul de patru rînduri pe care încercam să-l afișez pe post de epigramă va apare după ce va fi validat.
Ceea ce vreau să reclam e faptul că juna și suava fereastră m-a lăsat cu ochii în soare...
Stau ca prostu' în stație, cu buchetul de flori în mînă...
Și e deja ora 14.
Cam asta mi-e durerea...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-03-05 13:44:02
  Voi veni și eu la cenaclu. Bineînțeles, dacă nu apare ceva neprevăzut.  
Postat de catre Liviu Nanu la data de 2006-03-05 13:41:23
  Ecsy, da' ce crezi tu, ca eu is preot egiptean, ca cica aia stiau pana la a cincea zecimala a numarului pi, si daca ti l-as zice, ai sa vrei si numarul de aur si apoi sirul fibonacci si cine stie mai ce...Las' ca stiu io...  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-05 12:11:47
  Ce spune domnul Cristescu are sens insa din cate am inteles eu a fost sparta o parola de administrator si nu una de user obisnuit, ceea ce se poate datora neglijentei utilizatorului sau unor imperfectiuni ale serverului pe care se afla siteul... inclin sa cred prima varianta. Ma intreb insa ce garantii exista ca situatia aceasta nu se va mai repeta, in acest caz consecintele find mult mai grave in masura in care se va avea acees si la baza de date cuprinzand datele personale ale membrilor siteului (adresa, nume, prenume, nr. de telefon, parola). De ce nu cerem si CNP -ul si seria la actul de identitate si apoi ne-am putea trezi ca figuram pe cine stie ce lista de semnaturi pentru vreun candidat politic sau mai rau.
Desigur nu pot sa nu ma gandesc, ca si ipoteza de lucru, la faptul ca in masura in care nu au fost sterse poezii, exista posibilitatea ca "atacul informatic" sa fie doar o diversiune. Repet, e o ipoteza la care nu pot sa nu ma gandesc.
Cred ca un astfel de site nu poate cere membrilor mai mult decat este necesar... nu este o forma asociativa si nu vad sensul.
Eu recomand sa luati legatura cu un specialist care sa securizeze siteul si acesta va va explica ceea ce este necesar si ceea ce nu este.
 
Postat de catre Vladimir Negru la data de 2006-03-05 12:00:54
  Carmencita, asta da spontaneitate auzi tu 3.14
A propos care e nr complet
a lui pi
Iar maestru Dodu e magnific !!!
zau
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-05 11:55:12
  DoDule, da' cine te crezi tu, Mircea Dinescu, sa vorbesti asa porcos pe site? Sau poate Marin Preda?! Eu propun domnului Corbu sa-ti dea nivelul 3,14...  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-05 11:50:45
  maestre, Ionut foarte corect punctat
imagineaza-ti dl Corbu nu e decat un Hacker.
Crap de ras...
Sunt curios ce o sa raspunda
Sincer sa fiu si mie mi s-a parut da am zis c-o fi de la vodca...
bravo
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-05 11:23:24
  Domnule Corbu,
eu nu stiu ce nivel am avut inainte de retrogradare, retrogradare pe care nu o accept fara o motivatie sustinuta de fapte corelate. Iar nivelul 20 nu-mi place, imi provoaca alergie.
Te rog, da-mi fie 15, fie 22. Promit sa revolutionez poezia. Scot un nou curent.Mi-am cumparat joben.

Iata o mostra:

Mi-am luat joben tutankamon
pe cap cilindru barbison
si port bretele de fon fon
cant la chitara, sunt aton

Restul na ca l-am uitat
Continuu la un moment dat:
Sunt capos si retardat
Si duc o viata de cacat

Cuvintele sunt un mister
Ce nu le poti filtra, moncher
Si nu te poti pisa in vant
te-mproasca-n fata, pe cuvant

Uite-asa nu altcumva
Un joben de mucava


 
Postat de catre petrica petrica la data de 2006-03-05 08:42:04
  Da Sorin, ma multumeste explicatia ta si iti voi ridica nivelul. Iti multumesc si de faptul ca l-ai adus in discutie pe Marian Badea. Poate cu ajutorul tau aflam cine se ascunde sub acest pseudonim si sub pseudonimul CTPopescu. Stii ca si aceste pseudonime mi-au fost puse mie in carca ? Josefina sageata a scris textual (CTC) tarziu am remarcat si am inteles ce aiuritor poti fi acuzat pe net!!! Incearca sa nu fii patimas si sa gandesti logic si, de ce nu, poate empatic.
Eugenia nu m-a convins.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 07:00:31
   
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:41:27
  si, domnule corbu, verificați!!! alt incident nu există! doar acesta cu marian badea! motivatia expresiilor de tipul jet, etc este de fapt motivatia expresiei (unice,singulare) JET!

a fost un incident izolat!

ce altceva v-aș mai putea spune față în față ?

 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:41:10
  cu domnul marian badea am rafuieli de pe alte site-uri! credeti-ma! urmariți comentariile mele, domnule corbu! nu am dat dovadă de rea credință! expresia JET e argotică, domnule corbu. înseamnă, în accepțiunea tinerilor, lasă-mă în pace! . puteți fi de acord parțial cu multe din opiniile, atitutidinile mele, ale eugeniei sau ale oricărui alt user... asta nu înseamnă că, astfel, aveți motivația necesară pentru a modera, cenzura, opri acțiunile noastre pe acest site! nu am folosit expresii licențioase, nu am înjurat pe nimeni. în momentul ăsta, singurul care dă dovadă de rea credință sunteți dumneavoastră, domnule Corbu!

mi-am prezentat scuzele față de marian badea (bunul prieten, cum se auto declară, al lui CT Popescu). am văzut că nu înțelege ce vreau să spun! pentru asta mi-am cerut scuze! nu pentru că l-aș fi jignit!!!

aveți garanția mea că nu voi încălca regulamentul de postare al acestui site!

e foarte simplu!
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:31:03
  Cu tine vreau sa inteleg fata in fata care este motivatia expresiilor de tipul jet, etc pe care le folosesti iar eugenia sa explice atitudinea ei din comentarii pe care de altfel nu i le-am accepatt decat partial. E greu de inteles pentru mine sa vrei sa fii undeva unde nu te intereseaza si sa jignesti amfitrionul fara sa-l cunosti si fara sa-ti fi facut nimic. Daca ma veti convinge de buna voastra credinta veti pute publica direct . Daca nu nu.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 01:13:29
  cu erata de rigoare
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:07:39
  cu erata de rigoare
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 01:06:52
  precizez: NU VOI FACE NICI O EXCEPTIE. Cine trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea. (ion corbu)

domnule Corbu, tocmai ați făcut o excepție în privința mea și a eugeniei.

ce vreți să discutați cu noi? mă simt ca la clasa a VII-a cînd diriginta m-a chemat în cancelarie, spunîndu-mi doar atît: "tre sa vorbim intre patru ochi!". exact așa mă simt!

mă cunoașteți personal, domnule Corbu! o cunoașteți și pe eugenia. stătea în dreapta mea la cenaclu. (ce-i drept, nu a-ți făcut cunoștință oficial) ce nedumeriri aveți? acum aveți și numerele noastre de telefon! și adresele de e-mail! dacă aveți ceva de discutat cu noi, pînă la următorul cenaclu Europeea, folosiți contactele noastre! însă, vă spun sincer că nu aveți de discutat nimic cu noi ce nu poate fi spus aici, public! nu am nimic de ascuns, domnule Ion Corbu! pînă la proba contrarie, dumneata ești singurul secretos de aici!

o spun cu tot respectul, domnule Corbu! nu e nici o conspirație la mijloc!!! singura problemă pe site, așa numitul atac informatic pot să pariez că a fost o simplă spargere de parolă! soluția era simplă: schimbați parola dumneavoastră de pe userul emanuel cristescu! și gata!!!

vă rog acum, o singură dată, să ne redați nivelul de acces. am vorbit pînă acum cu eugenia. am stat să ne gîndim dacă să ne retragem de pe acest site! ei îi surîdea mai mult ideea. am hotărît să postăm acest comentariu. ce-o fi o fi! mie mi-e clară antipatia dumitale față de mine. sau e posibil să o iau poate prea personal.

oricum, mă repet, ar fi mai bine să vă spuneți nemulțumirile acum, aici! vă vom răspunde sincer!

cu stimă, DespoT!
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-05 00:58:03
  Erata: "Cine trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea." se va citi "Cine NU trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea."

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 00:38:42
  Tuturor acelora care au trimis datele complete li s-a restabilit nivelul cu exceptia a doi useri cu care vreau sa stau de vorba fata in fata.(Sorin Despot si Eugenia Pnico)

Nu inteleg de ce va plangeti. Doriti sa nu fiti insultati iar situl sa nu decada in promiscuitate. Doriti sa postati fara ca textele sa va fie vazute de altcineva. Atunci trebuie sa va asumati responsabilitatea identitatii. Ca nu pot eu sa girez cu numele meu toate postarile dintre care unele au fost si pot fi vulgare, obscene, inepte.

Am primit reprosuri si calificative de la diabolic in sus. Doamna Anghelina a pustat urmatorul text aratandu-ma cu degetul:
"Domnule Corbu, cand unul dintre autorii siteului posta astfel de texte:

"Și dacă se întâmplă să aveți un har (cum are toată lumea),
De care să n-avem nici-un habar (căci voi sunteți prostimea !),
Stați liniștiți, vă irosiți zadar (n-aveți nici istețimea),
Ieșiți în față tot mai rar (că doar sunteți .......".

si cand acelasi autor mi-a adresat cuvinte ca "puberta", "infantila" " Ciociolina" si acum are nivel 100, dupa ce singurul din conducerea site-ului, (fie el ce-o fi fost pe acolo, dar a fost OM), care a luat atitudine atunci fata de "stimabilul forumist" a fost Sorin Teodoriu, permiteti-mi sa intreb: unde erau si unde sunt " valorile" Europeei?!
Cu respect,"

Drept e sa primesc eu astfel de ofense ?

Daca si-ar fi dat coordonatele iresponsabilul CTPopescu sau cum s-o mai fi numind nu mai proceda asa si nu mi se mai puneau mie in spate obrazniciile emise de acesta. Ma limitez doar la acest exemplu.

Pe de alta parte puteti posta si sub pseudonim nedeclarat. Atata ca textele Dvs vor fi aprobate de un redactor care isi va asuma raspunderea.

Insa precizez: NU VOI FACE NICI O EXCEPTIE. Cine trimite coordonatele nu va putea posta direct pe europeea.

Maine nu voi fi in Bucuresti insa inainte de a pleca voi restabili nivelele si celor care eventual vor trimite datele in aceasta noapte.

Prezint inca o data scuze userilor corecti dintre care unii m-au induiosat, insa va rog sa intelegeti ca in situatii exceptionale se impun masuri exceptionale.

Succes tuturor.


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-05 00:36:44
  Corneliu Traian Atanasiu, nu stiu cine bipu meu esti si ce hram porti, dar sunt satul de pupincuristii cu mentalitate comunista, de care ma lovesc pe toate site-urile!"nu pricep în ce constă umilința de a te identifica spunînd onest cine ești și unde stai", te intrebi ca Ganditorul de la Hamangia, scarpinandu-ti scafarlia(rima involuntara).Amigo, nu cumva esti un militian de pe vremea impuscatului?Ma gandesc ca poate vrei sa te anunt si cand trag apa... Nu exista nici un site de poezie unde sa se ceara declinarea identitatii, adresa, nr de tel.Nu intereseaza pe nimeni cine sunt si unde stau, e treaba mea si numai a mea.Important e ceea ce scriu, asta va ramane(sau nu)in constiinta cititorului.

Indecentul, mitocanul si GENIALUL
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-04 22:59:23
  Ok. Trimis e-mail cu datele necesare.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-04 22:52:27
  va intreb, domnule corbu, in numele eugeniei panico:

din ce motiv cenzurati comentarii perfect valabile? am citit comentariile eugeniei. nu e nimic neregulamentar in acele comentarii.

iar daca problema era legata de folosirea tagurilor html pe acest site... iata, domnilor, doamnelor, domnisoarelor, se poate posta o imagine si de la nivel 20 :

sunt, intradevar, ochii loredanei cristea!

cu tot respectul, Sorin DespoT.
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-04 22:26:27
  Nu stiu ce date sa trimit. Si daca trebuie sa trimit si eu. Rog lamurire sau confirmare de primire a emailului meu anterior. Multumesc.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-04 22:12:43
  Voi veni cu siguranță la cenaclu, mânată de dragostea pentru cuvânt și pentru cultură în general.  
Postat de catre Magdalena Dale la data de 2006-03-04 21:43:05
  gestul facut daca intradevar s-a intamplat ( de altfel habar n-am ce s-a intamplat exact_) e descalificant.
Dar ma intreb, ca tot se vb de hackeri ce dracu sa fure idei literare?
Cat despre mail ip si nume ma mai gandesc.
Consider ca nu are sens sa mi declin identitatea ba mai mult cred ca e doar o strategie ieftina a editorului sau a altor persoane de a vedea identitatea celorlalti. Or chestia asta mi se pare comunistoida.
LA BUNA VEDERE
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-03-04 21:42:01
  Coordonatele mele sunt publice.
Ale domniilor voastre vor fi la adresa redactiei si eu va garantez confidentialitatea lor.
Insa in situatii extreme vreau sa pot vorbi pentru ca alfel lipsa de comunicare zamisleste monstri.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-04 20:56:34
  Corneliu, scuza-ma, te rog, iti dau un exemplu: aproape toata lumea de pe site stie ca Anghelina Carmen este numele meu real, inclusiv domnul Corbu, care m-a cunoscut personal, stie ca sunt din Iasi, stie ce mi s-a intamplat ieri cu cineva care s-a dat drept dumnelui si a intrat pe messul meu si care m-a jignit folosindu-se de unul dintre pseudonimele domnului Corbu, asa ca, un exemplu minor, de ce m-ar fi banuit pe mine de atac marsav in acest mod si mi-a scazut nivelul, avand DEJA toate aceste informatii despre mine?! Ar fi fost suficient sa-mi reduca nivelul de acordare a stelutelor, asta da, as fi inteles, dar 20, cand sunt de peste un an pe acest site i ne-am duelat de nenumarate ori?! Postez cumva vulgar? Nu mai vulgar decat este permis in umorul epigramatic! Si in aceasta situatie cred ca sunt foarte multi alti membri ai siteului, care de-a lungul timpului poate am dovedit ca am fi meritat increderea dumnealui.  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-04 20:27:18
  N-am suficient timp sa desfac firul de pe ghem.
Am incercat sa-mi schimb parola si nu pot! De ce?
Cat despre nivel... o sa stau cu caldarea pregatita, daca ploua, poate strang si eu:)
Zicea Urania de un triunghi in patrat cu Marte si alti zei razboinici, saptamana asta... o sa iau notite de acum!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-03-04 20:23:15
  Corneliu Atanasiu, multumesc.
Am avut o zi grea iar comentariul tau a venit ca un balsam.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-03-04 20:17:48
 
Atacat, neatacat, nu pricep în ce constă umilința de a te identifica spunînd onest cine ești și unde stai. "Intruziune grobiana in viata unui autor" - păi o carte de telefon violează orașe întregi doar pentru că-și permit să aibă un număr de acces.

Cred că a te piti sub o lipsă de identitate civilă și a te da doar drept "autor", rezervîndu-ți dreptul grobian de a debita ceea ce un autor decent (și identificabil) n-ar face-o, este, cum spunea involuntar cineva, absolut "puieril".

Moralmente este mult mai bine să știm cu cine avem de a face. Mulți nu sînt atît autori cît mitocani și e bine să-i știm pe nume.

Bănuiesc că domnul Corbu putea spune: să solicitați revenirea la fostul nivel. Cred că e o chestie minoră în raport cu porcăria petrecută.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-03-04 20:12:42
  Domnule Corbu, nu sunt informatician, dar sotul meu este analist programator si mai aud si eu cate ceva despre domeniul asta. Din cate am tras cu urechea, atacul asta informatic nu-l poate realiza decat cineva care are acces la programul sursa, deci programatorul softului si eventual administratorul de retea, daca nu spun prostii. Siteul nu mi-a lasat impresia a fi fost atacat, eventual, asa cum spunea Sorin despot, e o simpla spargere de parola a contului Emanuel Cristescu, ceea ce nu inseamna atac asupra siteului. In rest, spun si eu ca Marele Maestru Rudy :)  
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-03-04 19:45:49
  Pentru ca aveam inca nivel 500 am intrat pe 'administrare' si singurul care era notat ca a evidentiat textele cu stelute, peste tot, erati dvs. Sau ma rog Emanuel Cristescu. Asa ca sunt de aceeasi parere cu Sorin Despot, cineva a spart parola Emanuel Cristescu si a dat stele. Eu v-am propus scaderea nivelului sub cel care poate vota sau acorda stele. Ati considerat ca 20 e mai bun pentru toti.

In afara de stelele acordate ce alte atacuri informatice au fost sau de ce ziceti de atacuri informatice? Nu inteleg nici mort. Explicati putin, detaliati.

Eu nu-mi stiu ip-ul - spuneti-mi cum se afla.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-03-04 19:44:51
  Chestia asta cu adresa si nr de tel, mi se pare o intruziune grobiana in viata unui autor, care, poate, prefera sa doarma linistit pe perna lui, in loc sa participe la tot felul de "CENACLURI" elitiste...Deasemenea, solicitarea de nivel, din partea autorilor( alta tampenie de proportii) seamana cu o milogeala ieftina...Am avut nivel 200, prefer sa raman cu 20 sau cu 0, desi nu exista nivel 0(dar se poate inventa!), decat sa ma supun unor asemenea umilinte fara rost...Daca managerul (proprietarul) acestui site nu stie(sau nu poate) sa se protejeze impotriva unor "atacuri informatice", sa vanza draq site-ul unuia mai competent!

Marele Maestru
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-03-04 19:01:22
  ok! am inteles acum!  
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-04 18:09:51
  de ce am acces 20? :(((((((((((((((

e o gluma proasta????????????????
 
Postat de catre sorin despoT la data de 2006-03-04 16:34:15
  Voi veni si eu, cu siguranta si as vrea sa citesc cateva poezii si aforisme. Este de preferat ca cenaclul sa inceapa mai devreme (la 16.00 de exemplu) caci sunt din Onesti si ajung prea tarziu acasa, mergand noaptea pe drum... si e periculos.

Toate cele bune!
Cu stima, Malin Stan
 
Postat de catre Malin Stan la data de 2006-03-04 16:13:08
  Voi veni si eu, cu siguranta si as vrea sa citesc cateva poezii si aforisme. Este de preferat ca cenaclul sa incepa mai devreme (la 16.00 de exemplu) caci sunt din Onesti si ajung prea tarziu acasa, mergand noaptea pe drum... si e periculos.

Toate cele bune!
Cu stima, Malin Stan
 
Postat de catre Malin Stan la data de 2006-03-04 16:11:29
  Este ataccul neputinciosilor sanguinari. Din pacate nu sunt informatician insa nu mor caii cand vor cainii. Voi reface situl fiti sigur.  
Postat de catre Ion Corbu la data de 2006-03-04 11:15:00
  Cineva se joaca cu stelele astazi, aseaza cite trei pe "n" texte la rind, mai sterge din ele, mai pune la loc... :) Ceva trebuie facut pentru stabilizarea sistemului de evidentiere a unui text. :)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-04 11:06:56
  Va urez succes tuturor celor care veți participa la această a treia ediție a cenaclului.  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-03-04 09:53:32
  Voi veni si eu sa va ascult cu drag.
 
Postat de catre Adina Batir la data de 2006-03-03 21:56:03
  O veste bună. Voi fi prezentă. Ca și la cenaclul anterior, dacă este permis, voi recita 4 poezii ale altor 4 poeți de pe Europeea.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-03-03 20:50:57
  Sau, daca este de preferat, as putea citi eseul "India, țara răpusă de propriul ei trecut..." - este de asemenea aici pe Europeea...

Las la latitudinea organizatorilor...


Cu stima

Fluerasu Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-03-03 20:46:30
  Salut organizarea evenimentului. Sa speram ca ne vom aduna multi si vom realiza lucruri importante...


Voi fi si eu acolo mai mult ca sigur...

Si, daca se poate, as dori sa citesc ceva... Un eseu... "Fractalia - haosul din noi" - este si aici pe site...


Cu stima

Fluerasu Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-03-03 20:41:47
  Eu voi fi acolo. Gelu.  
Postat de catre Gelu Diaconu la data de 2006-03-03 20:26:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE