FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Dan Norea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dragă Tavy,
Mai întâi vreau să-i cer scuze lui Dan că mă adresez ție în pagina lui. Apoi, vreau să știi că nu vreau să nu mă mai deranjezi, ci dimpotrivă. Și, știi... îmi plac florile; dar simple, fără ornamente „kitsch-oase”. Mai bine cu spini. :)

P.S. Sigur că avem nevoie să râdem. :)

Simona
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-09-20 10:54:57
         
 
  Simona...
daca
prezenta mea ti-a cauzat o neplăcere
acum insist sa nu mă ierți
nu te voi mai supara niciodata nici cu o floare
nici cu-n "spin"
pentru greșala mea recunoscută
în fața ta eu azi mă-nchin!
hotarăște și spune-mi:
mai avem nevoie și să râdem un pic?

cu drag și interes..., neînțeles :))
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-09-19 22:47:45
         
 
  V-am spus eu că nu pleacă?!
Cum, nu v-am spus? Ah, ce uituc sînt. Și aș fi vrut atît de mult să vă spun...Că prea v-am văzut necăjiți...
Ce vrăji le-ai făcut, Simona? Că începuseră chiar să scrie în versuri!...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-09-19 18:59:13
         
 
  Simona, am intrat la idei când am văzut că textele tale dispar unul după altul. Dupa al treilea te-ai oprit, dar eu deja postasem textul de față.

Corneliu, sper să recapăt dedicația prin bunăvoința Simonei. N-am citit comentariul tău dar știu că uneori ești atât de acid încât nu știu unde ții lichidul ăla de nu se topește recipientul :) Și mai știu și că nu o faci cu intenții răutăcioase sau jignitoare.

Totul e bine când se termină cu bine.


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-09-19 18:56:12
         
 
 
Simona, noaptea (dormită bine) e cel mai bun sfetnic. Eu m-am jucat după o noapte bună și comentariul meu era strict autoironic. Stilul, ghilimelele erau doar ușor parodice la textul tău. Dar șchioapă evident era încercarea mea și venisem cum am spus la ortoped (se vede că ai altă specialitate). Versurile tale curgeau foarte bine. Sper că ești în altă dispoziție, mi-ar părea rău să rămîi cu părerea care te-a determinat la un gest cu ecou atît de... (la urma urmei) încîntător. Bine ai (re)venit. Dane, îmi pare rău că ai pierdut dedicația. Poate ai citit și tu comentariul buclucaș și ai avut alt ochi. Acum e dus, era atît de lipsit de interes încît, odată postat, l-am șters.

Simona, în cazul în care chiar crezi și acum că aveam vreun interes meschin în acele patru versuri pentru care m-am cam chinuit, te rog să mă scuzi pentru o întîmplare absolut nedorită.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-19 18:41:38
         
 
  P.S. Eu nu sunt genul care să latru ; nici nu înjur – cel puțin, nu în public :); uneori, recunosc că nici nu salut la plecare. Dar acum n-am salutat pentru că nu vreau să plec. Mă gândeam, admit, să-mi iau o pauză; dar văd că nu mă lăsați :)

Îmi pare nespus de rău dacă v-am provocat neplăceri (de orice natură ar fi ele) și crede-ți-mă că n-am dorit nici o clipă să se întâmple asta. M-a înduioșat tot ce s-a petrecut pe această pagină; nu mă așteptam; vă asigur că nu sunt supărată, nu am de ce - decât eventual, pe mine : ) - nu aveți absolut nici o vină (poate doar Tavy, un pic :); dar mi-a trecut); sunteți minunați cu toții și-mi sunteți tare dragi. Nu plec încă... mai am multe de spus... :)


Simona
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-09-19 18:19:16
         
 
  Dan N., noaptea trecută n-am dormit. Am avut mult de lucru la un proiect care trebuia predat astăzi la prima oră; iar la un moment dat, sătulă până peste cap de statistici și cifre, am vrut să mă destind pentru vreo oră. Așa că, pe la 3 dimineața, m-am jucat puțin cu stilul lui Homer. Nu cred ca textul meu sugera vreo pretenție de poem homeric; credeam că expresia „în stilul” strecurată cu intenție, era suficient de relevantă în acest sens. Ți l-am dedicat, pentru că a fost ideea ta. Și am făcut-o cu mare drag. Apoi m-am gândit că cineva ar putea interpreta greșit acest text (nu mă refer la tine, nici la faptul că-ți era dedicat), așa că am preferat să-l elimin. Dacă îl vrei, poți să mil-l ceri pe adresa de mail: [email protected]

La pseudo-mini-poemul „homeric” - dacă nu e prea pretențios să-i spun chiar și așa (de-acum l-am botezat „poem de dat cu stângu-n dreptu’ ” ) – apucasem să primesc un comentariu care m-a făcut să-mi văd lungul nasului. Avea dreptate, nu e genul meu. Am încercat să fac o glumă care, pare-se, n-a fost gustată. M-ai „stârnit” tu, dacă-mi permiți să te citez :). În afară de asta, comentariul respectiv mi-a „stârnit” bănuiala că am făcut o greșeală postând elementele biografice. Mi s-a părut că realitatea era în discordanță mult prea mare cu imaginea pe care voi – sau unii dintre voi – v-ați creat-o; și că realitatea asta nu v-a plăcut. Așa că le-am șters, cu tot cu textul la care specificam, într-un comm, că le-am afișat.
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-09-19 18:14:34
         
 
  Vai de mine, abia acum m-am intors de la „scârbici” și văz ce dezastru-am provocat... Vă reamintesc:

„... nu renunț ușor, eu, la plăcerea
De-a-nfige acul unde dau de moale… :) „

La așa manifestări de solidaritate, se cade să vin cu „iesplicații”.


Corneliu, ai dreptate: „nu mor caii când vor cânii”. O să țin minte vorbele tale. :)

Valeriu, suntem, da, oameni mari, care ne mai prostim câteodată - dar eu cred că asta nu e rău, ci, dimpotrivă, ne ajută să ne menținem frumusețea spiritului și tinerețea minții - sau invers :). Și uneori ne mai trezim că râsul se transformă-n plâns; și doare; dar ne așezăm frunzele înapoi pe crengi și mergem mai departe.

Tavy, dedicația aia a ta, m-a făcut să mă simt umilită. Sunt convinsă că nu asta ți-a fost intenția, dar de multe ori, crezând că faci un bine, faci, dimpotrivă, foarte mult rău. Te iert numai dacă promiți că renunți la „ode” din astea :). Dacă tot te-ai străduit, mai bine scriai o epigramă urzicătoare – îți garantez că nu m-aș fi supărat. :)

Daniel B., nu supărare voiam eu să exprim în comm-ul de ieri, ci recunoștință. Îți mulțumesc mult pentru recomandarea făcută directorului revistei și pentru vestea minunată pe care mi-ai dat-o; am trimis deja textele la „Conexiuni” și sper să le fie cu folos.
 
Postat de catre Simona Dobrescu la data de 2006-09-19 18:07:14
         
 
  1. cine e Simona?
2. Simona ce spune?
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-09-19 16:12:04
         
 
  ma alatur si eu grupului compact de prieteni condusi de tizul maestru Dan,
indurerat de vestile cu zarul de fuga al Simonei

chiar asa, Simona,

de ce?

 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-09-19 12:51:11
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu cumva ca io i-am facut vreun comentariu de am suparat-o?! Na ! ca ma simt chiar vinovat !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-09-19 12:48:44
         
 
  Tavy, ce vorba-i asta ? Esti oricand binevenit in ograda mea.
Iar acum esti cu atat mai binevenit. Mi-ar placea ca Simona sa se simta in mijlocul unor prieteni... E adevarat, nu ii pot fi chiar toti prieteni. Unanimitate nu exista decat pe vremea comunistilor...

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-09-19 12:25:45
         
 
  Simona daca am gresit te rog iarta-ma, dar spune ceva..., un om cand pleaca de undeva are doua variante: sa salute sau sa-njure...
:))
cu drag tavy

P.S.scuze maestre ca ti-am intrat in ograda...
:))
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-09-19 11:27:56
         
 
  Mai copii ! ce se-ntampla cu voi ?! E mare pacat sa va suparati din nimic sau chiar din ceva marunt ! Suntem oameni si ar fi bine sa comunicam , sa vedem ce putem face.
Si mie imi pare rau, ca Simona era tare funny !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-09-19 11:16:54
         
 
 
Simona, fii bărbată! Tocmai acum cînd mă convertisem la metru antic!?

Măcar spune ceva de dulce, de adio. Parcă vorbeai de putere.

Nu mor caii cînd vor cîinii!



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-19 11:11:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE