FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Fericirea-n fereastră
Text postat de Ina Cirlan
Photobucket
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ioane,
Tocmai pentru ca sunt subtilă cât un elefănțel de doi ani, nu pășesc în ograda poeziei de frică să nu sfărâm coșmelia.
Fotografia de mai sus este un reper important pentru mine și am simțit nevoia să-l împărtășesc.
Îți mulțumesc pentru trecere, te mai aștept, nu știam că mă citești:)

Doru,

Cred că și lui i-ar place să vă jucați împreună! Sunt sigură însă că s-ar bucura și mai mult dacă ți-ar asculta poveștile.
Ai mare dreptate, aceasta e vârsta fericirii, îți doresc să o poți trăi din plin!

Corneliu,
Așa un "furtișag" nu poate decât să mă onoreze!
Datul în urmărire s-a întâmplat cu mult timp în urmă, nici n-apuci să te sucești și eu deja știu ce ai postat:).

 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-09-10 00:48:29
         
 
 
Ina, am comis un furt. Fără să-ți cer asentimentul, am folosit ilustrația ta la un text al meu: Virtutea deschiderii. Dacă mă dai în urmărire, ți-o restitui intactă și cu scuzele de rigoare. Eventual plătesc daune. Severe.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-09 18:08:06
         
 
  E atata ras pe fata acestui copil ca-mi vine sa zambesc si eu, sa-l i-au de mana si sa ne jucam impreuna. E varsta fericirii.
Cu drag
Doru
 
Postat de catre Doru Iconar la data de 2006-09-09 10:36:53
         
 
  ina,
regret că trebuie să fiu în dezacord cu tine - și nu numai cu tine - pe tema așa-ziselor vizuale. după părerea mea sunt niște simple mofturi lirice de nuanță publicitară, care se sforțează din răsputeri să spună cu muuuuult mai mult decât bruma de sugestie simplistă pe care o conțin. mai bine rămâi la stilul tău, în care excelezi. poezia este, totuși, subtilitatea indiscutabilă a cuvintelor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2006-09-08 20:57:19
         
 
  Mariana și nu Marina, bineînțeles! Îmi cer iertare!  
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-09-08 20:06:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Marina,
Bucuroasă de trecere, îți mulțumesc! Dacă am reușit să te impresionez e de bun augur, o să mai încerc:).

George,
Cred că am reușit să te confuzez:). Nu e al meu copilul! Știu doar că îl cheamă Petrică și că de la el am primit o lecție importantă pe care am asimilat-o cu destulă lentoare.
Îți mulțumesc că ai privit și prin fereastra aceasta!

Dane, după cum spuneam, nu e. La câte kilograme în plus și-a așezat Rareș printre italieni cu siguranță n-ar încape nici în grațiosul cărucior de butelii:))... dar asta, bineînțeles e o altă poveste:)
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-09-08 20:04:54
         
 
  Ina, am înțeles greșit comm-ul precedent sau în poză e Rareș ? Dacă da, să-ți trăiască !

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-09-08 16:51:48
         
 
  Iti urez sa creasca amandoi mari, frumosi si sanatosi. As mai dori sa nu se desparta niciodata, sa ia cu el fereastra aceasta mai altfel, pe care tu privesti iar el abia invata. Dar parca nu am griji pentru ca stiu ca cineva vegheaza strasnic.
Felicitari pentru experimentul reusit!
 
Postat de catre George L. Dumitru la data de 2006-09-08 10:42:32
         
 
  Ina, ca o adepta convinsa a unor astfel de experimente cuvant/imagine, iti marturisesc ca sunt placut impresionata de ceea ce am vazut aici.

Mariana Tanase
 
Postat de catre Mariana Tanase la data de 2006-09-08 10:22:57
         
 
  Dane:)),
Crezi că numai tu ai buclucuri de astea? Stai să mă mai sofistichez și după o să jucăm în povestea aia cu hainele împăratului amândoi:)))!

Liviu:)
Bine că apăruși! Începusem să cred că ai fugit la Hollywood:)! Ai ghicit alea sunt gondolele, gondolierii ung o dușcă de combustibil la umbră:)

Goia,
Fotografia am făcut-o acum mai bine de un an. Mi s-a întipărit adânc sub coaja afectivă:).
Are capacitatea, ea, singură să îți vorbească, cuvintele mele sunt absolut inutile. Uite vezi câte ferestre a deschis și în tine?:)
Dacă te imspiră și o vrei ți-o pot dărui în forma ei inițială acolo unde îmi vei indica!
Jur că trebuie să revii în pagina mea:), promiți?

Corneliu,
Nu e meritul meu! Copilul acela ar putea să convingă și o piatră că fericirea e cu totul altceva decât ce credem noi.

Vă mulțumesc tuturor pentru privirea binevoitoare, a însemnat foarte mult pentru un debut:) destul de nesigur! Cu mult drag!
 
Postat de catre Ina Cirlan la data de 2006-09-08 10:14:06
         
 
 
O fereastră este orice suflet, o deschidere spre lumea care rămîne o bogăție inepuizabilă pentru cine își păstrează nealterată candoarea. Termopanizarea sufletească e însă o tristă realitate. O etanșare care ne integrează sufletele în circuitul economic.

Fericirea e totdeauna-n fereastră, m-ai convins.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-09-08 08:42:08
         
 
  bai, femeie cu nume de INa

orele cca 4 am in Atlantic, eu stau si privesc poza, si ma gandec, depunand armele, la suflul poeziei de secol...aceasta este rama, de ce oare ne miram de retina? de goliciunea sufletului, de ncesitatea de sistolic,

chiar descompusa, poza se poate integra in sub-capitole...sufletul copilului, doar, anatema,

goia


jur, nu mai deschid pagina

 
Postat de catre nula nada la data de 2006-09-08 04:57:42
         
 
  Ina,

imi place imaginea la nebunie...am deschis de cateva ori pagina, ca un copil prost...mi-a dat idei cu carul...foarte strategic si simbolic ai reaparut,

drag, goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-09-08 00:37:41
         
 
  Ină, după ce ne-ai obișnuit cu frumusețile trecătoarelor carnavaluri venețiene, vii cu o imagine a perpetuului carnaval romanesc...
Sărăcie lucie, și totuși cîtă fericire pe chipul pruncului!

PS. Bag mîna-n foc că gondolele din fundal nu-s altceva decît bătrînele noastre Dacii...
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-09-07 22:46:58
         
 
  Ina, in sfarsit vad si eu o vizuala simpla, care imi spune multe fara sa-mi storc creierii :)
si fara ca interpretarile mele sa fie paralele cu intentiile autorului :)

Daca iti pasa de votul meu, ti-l dau din toata inima !


 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-09-07 22:14:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE