FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mostenire
Text postat de Luminita Suse
Din volumul Bioglife, Ed. Limes, Cluj-Napoca, 2007

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  deosebit poemul tau Luminița
foarte mult mă linișteste, dar mă și îngrijorează...,
și e trist și dur numai când te gândești la sarea pe rană...

cu drag am citit...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-08-23 19:25:32
         
 
  un poem frumos... Sunt foarte curios cum ar arata si varianta in engleza, poate ai putea sa o postezi si pe aceea...

cu respect

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-08-22 19:50:30
         
 
  Luminita draga, poezia ta mi-a lasat impresia unor senzatii acumulate peste care "dorul toarnă munți de sare"...  
Postat de catre Mariana Tanase la data de 2006-08-22 18:26:29
         
 
  E atât de bine să poți să-ți decarci sufletul!... cu atât mai bine când ceea ce spui ia forma pe care i-ai dat-o aici. Câteva cuvinte, câteva imagini..., dar cât de multe pot ele sugera unor oameni care au măcar un dor!

Fii sigură că sufletul meu a vibrat odată cu al multor cititori!

Cu prietenie, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2006-08-22 17:56:26
         
 
 
Densă, esențializată. Fără cuvinte de prisos. Pare o mică statuetă a durerii îndelung cizelată. Care deodată, ca sub o ploaie de vară, se topește în iarba verde de acasă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 16:51:43
         
 
  eu cred că sarea aici poartă simbolul unei dureri cumplite, pricinuite de dorul ierbii.
cuvinte atent selecționate din "producția" cea mai bună a anului 2006. nu, nu e reclamă la cafea. :) mi-a plăcut foarte tare fiindcă din versuri picură sensibilitate sensibilitate și iar...
de recomandat.
 
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-08-22 16:23:42
         
 
  Bunica m-a învățat să îmi închid rănile cu sare. Așa cum m-a învățat orice înțelepciune a purtat ea, i-a transmis totul, mi-a lăsat "moștenire" atât cât aputut, viața.
Aici, citindu-ți "dorul" ce "toarnă munți de sare peste inima deschisă" m-a cutremurat similitudinea și mai ales sinceritatea. Nu doar din aceste versuri, ci din toată poezia. Să-ți îngropi sufletul în humă, să lași să curgă sarea peste rană, să poți doini până se înverzesc și firele deja uscate de iarbă, să re-naști cu fiecare amintire din tine a ceea ce este "acasă".
Oriana, las semn de apreciere. În câteva versuri ai deschis copilăria oricărui om care te citește. Aici, oriunde.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-08-22 16:19:09
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE