FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Enache, eu unul n-am să-ți duc dorul. Părerea mea e că, din momentul în care ai început să ceri nivel făcîndu-te că nu înțelegi procedura (pe care eu nu o agreez), dar care n-avea nici o legătură cu scandalul pe care l-ai declanșat și întreținut de atunci în continuare, ai devenit doar un scandalagiu greu de suportat. Cer însă scuze celor ce te-ar regreta.

Dacă îmi vei adresa o rugăminte decentă, în locul dintre ghilimelele citatelor din opera ta voi pune doar x-uri. Uite-așa: "xxx". Aștept rugămintea. Nu somația.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-23 13:16:16
         
 
  Emanuel, comentariile mele nu te aveau ca tinta pe tine, fiindca in problema aceasta esti impartial, ca
si editor. Deoarece nu am cunostinte aprofundate in
ce priveste situatia de fata, o sa cred ceea ce afirmi.
Oricum, citatele de mai jos sunt printre primele din
Legea Drepturilor de Autor, asadar o luam pe principiul de baza al logicii, cand p implica q.
motiv pentru care, fiindca am precizat in nenumarate
randuri ca acest text este mult prea personal si mult prea incarcat emotional si nu vreau sa fie folosit in scopuri infantile de Corneliu Atanasiu
in momentul de fata, ,
caruia i-am multumit la momentul respectiv dar acum il consider o persoana fara bun simt, oricum
voi trimite un e-mail doamnei Iuliana Chilea care
desigur va sti mai bine cum se procedeaza.
Si fiindca numai pe europeea sunt pus in astfel de
situatii, o sa va urez mult succes in ceea ce vreti sa realizati in continuare.
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-23 11:51:57
         
 
  http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=8482&id_comentariu=24715  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-08-22 20:18:01
         
 
  Ionuț,

Abuzul nu poate fi izvor de drept.
Lipsa de informație face oamenii sperioși iar pe unii excesivi.

Eu când m-am exprimat m-am exprimat în cunoștință de cauză.

Convenția de la Berna pentru protecția operelor literare și artistice din 9 septembrie 1886,
completată la PARIS în 4 mai 1896,
rvizuită la BERLIN în 13 noiembrie 1908,
completată la BERNA în 20 martie 1914 și revizuită la ROMA în 2 iunie 1928, la BRUXELLES în 26 iunie 1948, la STOCKHOLM în 14 iulie 1967
și la PARIS în 24 iulie 1971 și modificată la 28 septembrie 1979, prevede la articolul 10 alin. 1.

"Sunt permise citatele extrase dintr-o operă făcută accesibilă publicului în mod licit, cu condiția ca ele să fie conform bunelor uzanțe și în măsura justificată prin scopul urmărit, inclusiv citatele din articole din jurnale și culegeri periodice, sub formă de revistă a presei."

România a ratificat acestă Convenție așa că prevederile ei sunt aplicabile și României ca și oricăreia dintre cele 151 de țări care au ratificat această Convenție.

Problema de bază în cazul tău este: ai protejat acea creație? Că dacă nu, d.p.d.v. legal nici măcar nu poți invoca faptul că tu ești autorul ei!


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-08-22 20:06:24
         
 
 
Asta rămîne culmea absurdității, crezi cumva că vreun comentator literar (critic) cere asentimentul vreunui autor ca să-l citeze în ceea ce scrie? Pe de altă parte, nu crezi că ai fost de acord cu niște condiții ale acestui site (implicite sau explicite) care chiar asta face: sînt postate și comentate texte, asta implicînd faptul că acele texte sînt citate, evident, fără a cere permisiunea autorului?

Pe de altă parte, la momentul apariției acestui text, n-ai zis nici pîs, ba chiar ai fost încîntat, care-i totuși baiul? E un comentariu al tău care mulțumește și nu interzice nimic. Implicit acceptă. Proba asta este în favoarea mea.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 20:06:13
         
 
  si ca sa intelegeti ce inseamna opera derivata,

"Lucrarea elaborată pe baza operei originale – standardul – constituie o operă derivată. Realizarea operelor derivate se face numai cu acordul titularului drepturilor de autor."
nu ma obosesc sa mai raspund altor explicatii infantile, consider ca nu exagerez cu nimic daca cer
ca o poezie foarte personala sa nu aiba ce cauta pe
acest site, mai ales ca imi apartine, fapt dovedit si se foloseste de aceeasi poezie foarte personala intr-un scop infantil de a demonstra ceva, neinteresand pe acest integru membru de implicatiile personale ale acestui gest.
asadar, decizia va apartine.
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 19:24:29
         
 
  "Orice copie a unui standard sau a unei părți dintr-un standard, pe hârtie sau în format electronic, ori prin includerea unor pasaje în cadrul unei publicații, fără acordul scris prealabil al autorului constituie reproducere neautorizată."

"Orice reproducere sau copie neautorizată, distribuire de standarde, traducere sau crearea unei opere derivate fără acordul scris prealabil reprezintă o încălcare a drepturilor de autor"


motiv pentru care daca in maxim 10 ore nu vor disparea versuri din poezia mea, versuri ce cuprind 80% din poezie, voi sesiza aceasta situatie printr-un e-mail celor de la ASRO, tinand cont de faptul ca am dovada textului care exista publicat atat virtual pe alt site cat si pe hartie .
pentru alte detalii chiar puteti scrie aici : [email protected]

 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 19:12:13
         
 
  Citarea cu precizarea sursei din orice text făcut odată public este permisă. Precizez citarea adică scurte pasaje, nu întreg textul. Utilizarea întregului text se face cu acordul prealabil al deținătorului drepturilor de proprietate intelectuală, autor, moștenitori, cei care dețin un act legal de proprietate, copyrgiht, contract de cesiune, etc.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-08-22 18:06:26
         
 
 
Sper că din nou te pripești. Textul pe care l-am copiat doar aici, cu citate cu tot, este postat și scris pe acest site. Ție îți aparțin doar textele postate undeva, într-o carte sau pe un site (ca să poți invoca drepturi de autor eventual). Dacă le-ai șters, e treaba ta, sînt ca și inexistente. Dar nu asta ar fi problema, site-ul îmi permite să uzez de propriul meu text conținînd citatele respective dintr-un text la vremea aceea existent. Îți place groaznic să te agiți. Degeaba.

Rog un jurist să se pronunțe în cazul de față. Mai ales că e o chestiune fără nici o miză. Dacă țîfna nu e cumva o noțiune juridică.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 17:54:57
         
 
  eu cred ca faci un lucru pe care eu nu il permit, adica postezi citate din poezia mea.
textul il poti tine cum vrei, am spun destul de clar
ca nu doresc sa existe versuri din poezia mea pe niciun site literar. Ar trebui sa discuti si cu Claudia Radu, care a vrut sa dea in judecata administratorul unui forum fiindca un membru a folosit versuri citate din
poezia ei care se afla intr-un volum. Deci,
pot folosi orice ton doresc atata timp cat folosesti acest mod infantil de a te incapatana.
si iti dovedesc ca tot eu voi avea castig de cauza, iar daca nu dispar versurile mele de aici [o sesizare si pentru editori], crede-ma ca ma pricep sa fac valva..
si nu bat din picior, bat cu ambele !
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 17:37:26
         
 
 
" e primul meu text postat aici. intre timp l-am retras, motiv pentru care nu mi se pare normal sa reapara aici, din motive lesne de inteles.. te rog deci sa te ocupi de asta. "

"sunt citate din poezia mea, pe care am sters-o din varii motive de pe toate site-urile si nu cred ca ai dreptul sa postezi fara acordul meu. "

"repet, nu vreau ca citate din poezia mea sa mai existe pe acest site"

Mă rogi foarte ciudat: bătînd din picior. Cred că îți arogi drepturi pe care nu le ai: să-mi impui ce să fac cu un text al meu. Și o faci într-un stil pe care nu-l calific. Și eu am dreptul să-mi folosesc textul, iar faptul că tu ți-ai retras, etc. etc. pare doar o șicană aiuristică, mai precis, sămînță de gîlceavă. Ia-ți butoiul cu trotil și mergi pe forum.

Vorbești atît de dictatorial despre ce nu înțelegi că mă trec fiorii: "despre gestul cu zvastica imi pot cere scuze fiindca am exagerat, si am facut-o domnului Corbu, nu inteleg cum te-ai auto-implicat in acest manifest al meu acolo unde nu aveai ce cauta." Trebuie să mai lucrezi mult la stil. M-am implicat ca orice om responsabil și care nu suportă să vadă pe alții făcînd din țînțar armăsar. Mai ales pe cineva care este reputat în asemenea malversațiuni. Nu ții minte că ți-au mai zis-o și alții? E chestie de memorie. Prea scurtă. E cam devreme la vîrsta ta. Sau doar te-ascunzi după deget?

Și pentru că tot te zorești, Nicolae mi-a atras atenția mie și eu am corectat. Replica ta este doar bățoasă fără rost. Mai fă exerciții de mlădiere, ești extrem de rigid.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 17:28:08
         
 
  nicolae, graba strica treaba

ca_citate
:)
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 17:04:25
         
 
  “Toate icoanele si toti sfintii erau cu mine doamne
Dar nu si mama mea.”

“nu-i nimic, dar vreau să înțelegi,
aceasta din care te smulgi e carnea mea
îngerii încă sunt cu mine doamne
dar nu și mama mea”


sunt citate din poezia mea, pe care am sters-o din varii motive de pe toate site-urile si nu cred ca ai dreptul sa postezi fara acordul meu.

despre gestul cu zvastica imi pot cere scuze fiindca am exagerat, si am facut-o domnului Corbu, nu inteleg cum te-ai auto-implicat in acest manifest al meu acolo unde nu aveai ce cauta.
repet, nu vreau ca citate din poezia mea sa mai existe pe acest site, de asemeni toate aceste lucruri pot fi discutate pe forum, daca tii la imaginea acestui atelier in care esti membru.
la momentul respectiv ti-am multumit, am apreciat gestul tau, si repet ca faci o paralela gresita, fiindca eu nu m-am legat decat de actiuni si nu de persoane [ex. prietena mama tata sora etc.] si chiar daca am exagerat am recunoscut dar tot acest tam-tam a avut ca scop combaterea subiectivismului editorilor, adica aceia care nu stiu sa discearna o situatie, si de acolo au pornit scandalurile, ce-i drept de multe ori eu protagonist iar tu cu_canistra de benzina sa aprinzi situatia.
svastica avea ca scop ironia asupra a ceea ce promoveaza site-ul, ingradit fiind de conceptia de
literatura ecologica, situatie in care sunt acceptate zeci de texte cu o valoare de clasa a 1 si a 2, care stau bine/mersi mai trist si cu stele
anonime niste texte chiar infantile.
dar, noi sa fim sanatosi, si sa ne auzim pe forum, ok ?
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 17:03:35
         
 
 
Mulțumesc Nicolae. Oricînd ești binevenit. Mai am și alte greșeli.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 16:30:52
         
 
  zvastica? Că = cacofonie  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-08-22 14:21:20
         
 
 
Ești evaziv tocmai cînd ar trebui să precizezi. Aici nu apărut nici un text al tău, ci un comentariu al meu în care te apăram de unul din balaurii site-ului (dispărut între timp ca o specie vetustă).

Ce gest al tău a fost ironic și rău înțeles și de cine, mă rog? De cînd ai devenit atît de subtil și de pudic? De ce nu explici pe înțelesul profanilor?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-22 13:55:29
         
 
  plus ca pe acel text cineva spunea ca sunt obsedat de mama mea, injurii pe care eu nu le-am adus niciodata, ci doar am exagerat ptr o cauza  
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 13:48:19
         
 
  e primul meu text postat aici. intre timp l-am retras, motiv pentru care nu mi se pare normal sa reapara aici, din motive lesne de inteles.. te rog deci sa te ocupi de asta.
apoi, nimeni nu a surprins ironia din gestul meu, si vad ca lucrurile au degenerat.. in fine, cine a inteles a inteles, cine nu dumnezeu cu mila.
iar toate actiunile mele, voit exagerate, au un singur scop, scop pe care desigur cine trebuie il intelege..
adica aveau,
tu de ce nu lasi canistra jos, sa ne potolim cu totii ?
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-22 13:35:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE