FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Dan Norea
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  A! pe cerul de cleștar
O steltă mititică
Este la proprietar?
Sau este a lui tăvică!

:))
cu respect, felicitări pentru steluță

tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-08-22 16:21:42
         
 
  nu vreau sa fac comentarii offtopic sa gresesc prin aceasta fata de regulament dar daca v-am citit scrierea si mi-a facut placere sa si raspund, asta va rog sa ma credeti n-am facut-o la misto, pentru ca pentru mine real sunteti mare, sunteti un maestru si de aici si adresarea fata de Dvs..
eu scriu de 38 de ani dar epigrama doar de un an fac si de aceea toti epigramistii care sunt epigramisti imi plac, dar pe dvs v-am simtit alfel...

cu respect tavy


 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-08-22 15:55:38
         
 
  Nu, Tavy, tu m-ai inteles gresit. N-am spus niciun moment ca faci misto. Am spus ca MIE imi suna a misto. Ce vrei, urla modestia din mine si vine sa imi dea palme cand citeste scris negru pe alb "marele Dan Norea". Nu mai e mult pana la "Norea cel Mare". :)

Inca o data scuze daca te-am suparat.



 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-22 15:47:56
         
 
  Domnule Dan Norea, m-ati inteles gresit, daca Dvs credeti ca fac misto imi pare rau si nu mai revin in pagina Dvs niciodata...

cu deosebit respect
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-08-22 15:28:26
         
 
  Ialin,
Da, acum e clar mesajul, dar nu e real. Daca te referi la faptul ca public aici, pe europeea, un dialog purtat pe poezie.ro, atunci afla:
- am publicat in aceeasi zi pe poezie.ro un dialog purtat pe europeea sub titlul "Dialog in trei cu Vali Cercel si Liviu Bordas" ;
- am publicat si pe europeea si pe poezie.ro un dialog purtat pe bocancul-literar.ro sub titlul "Telefonul fara fir - dialog cu Daniel Bratu"

Nu cred ca intre site-urile literare trebuie sa apara astfel de probleme. E la fel cum ai nota in subsolul unei poezii postata pe site "Publicat in revista ...".
Concurenta, da. Exclusivism, nu. Nu vreau si sper sa nu fiu obligat niciodata sa aleg.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-22 14:19:37
         
 
  Idee e ca pe site-ul asta mai mult aude de poezie.ro/agonia.ro decat europeea.ro, ce-ar fi sa schimban numele siteului in poezie.roII. Nu o spun cu rautate si va rog sa nu ma intelegeti gresit, dar la un momnet dat se propuneau chiar reguli genAtelier, offtopic etc, dar pana la urma are si site-ul asta identitatea lui...
Frumos formulat raspunsul dumneavoastra... asa in "proza" e mai bine? :)
Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-08-22 13:54:58
         
 
  Emil (sau Ialin, daca vrei),
Mesajul tau mi se pare usor ambiguu.
Poate il traduci... In proza...

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-22 13:51:56
         
 
  Erata:
A se citi "Ca voi nu bagati de seama"...
Imi cer scuze!
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-08-22 13:51:55
         
 
  Ma incearca o idee
Va voi nu bagati de seama
Si asa in europee
Faceti altfel de reclama...
Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-08-22 13:38:36
         
 
  Tavy, vizitele și urmele lăsate de tine mă bucură. În schimb nu-mi plac expresiile "maestre Dan", "marele Dan Norea"... Probabil tu ești serios. Mie însă îmi lasă o ușoară impresie de mișto.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-22 12:15:57
         
 
  Dragul meu coleg stimat
N-am ucis ca sunt barbat
Am ucis ca am o teama
De-o micuta epigrama

Dar iubirea e prea mare
O doresc oricand se poate
O provoc de-o vad in zare
o lovesc chiar pe la spate
*
Am glumit Maestre Dan
C-o doresc mai mult de-un an
Și-o astept sa-i fac in ciudă
Totdeauna mă "îmburdă"

cu placere am lasat și aceste mici urme in atelierul marelui Dan Norea și să mă ierte...

cu respect

tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-08-22 10:42:21
         
 
  Tavy, esti demn de tot respectul !

Esti un tip fara odihna !
Ai ucis, ca-n stravechi drame,
Fara pauza si tihna
Paisprezece epigrame !
:)
 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-21 22:41:21
         
 
  chiar că-mi place sportul acesta duelat...
îmi permiteți să mă bag și eu?
vă mulțumesc dar și tăcerea-i un răspuns...

EPIgrame RASPUNSURI

BASEBALLUL

Sorin Olariu
Joc inteligent, vioi,
Cu sportivi ce se-ntărâtă
Să vedem acum și noi
Care-i cel mai tare-n bâtă.

R:
Cred ce spui în ultimat
De! Pămantu` l-ai scurmat
Cred in bâtă și-n ciomag
Mai departe să mă bag?


Dan Norea
Baseballul este jucat
Doar de tipi cu handicap.
Mingea peste gard a dat ?
Eu i-aș da cu bâta-n cap !

R:
Frate doar cu bâta să lovesc
Este greu să știi ce-ți spun
“Incercai io peste drum
Și acu` tăți mă urăsc”





BASKETBALLUL

Sorin Olariu
Pentru-o minge se aprinde
Rânza-n ei ca-ntr-un cocoș,
Însă culmea!…Cine-o prinde,
O aruncă drept la coș.
R:

Ce s-ar fi-făcut sportivii
Cosul de era cusut
Câte goluri ar fi tras naivii
Câte mingi ar-fi-ncăput



Dan Norea
Zice soața-mi dimineață:
- Ia un coș și mergi la piață.
Am jucat pe drum un meci
Și am luat vreo 40.
R:
Scorul nu e targ de viată
Ca să faci ce vrei nițel
Targul se face-n piață
Dacă lași putin din el


BOXINGUL

Sorin Olariu
Doi malaci scrâșnesc cu dinții
Și se bat ca niște lei;
Eu o văd cu ochii minții
Și pe soacră-mea-ntre ei.
R:
Ei se bat asa de mici
Doar sunt frații soaței sale
Chiar de cand erau pitici
Când se intâlneau pe cale..


Dan Norea
Boxul e un sport banal,
Agresiv, însă cinstit.
Spune, ție personal
Cei doi cu ce ți-au greșit ?
R:
Că se bat vedem, oricum
Miza-i mare cu amendă
Dar in tarc și peste drum
Și cu date din agendă

ICE-HOKEYUL

Sorin Olariu
Dup-un toc de la papuc
Fug nebunii de-azi dim’neață;
Eu îmi zic în gând, năuc:
Dă-i în moașă-sa pe gheață!
R:

Cum fac in toiu verii când nu-i frig
Să bată cică pucul de portițe
Apoi in vârfuri se înfig
Grădinari din două grădinițe







Dan Norea
De o oră scoru-i nul,
Toți oftează: Asta-i viața !
Însă unul: E destul !
Dă un gol și... s-a spart gheața.
R:
Am văzut destui poleci
Care dau cu bățu-n baltă
Dar fereste-te sau pleci
crosa-m mană de si-o saltă

FORMULA I - Indianapolis

Sorin Olariu
Bâzâind ca o albină,
Uite-a naibii, o mașină
Tur cu tur, neîncetat,
S-a-nvârtit de-a câștigat
.
R:
Fă-mă dragă să-nțeleg
-Care fuge ne-ncetat!
Ca doar unul nu e bleg
De-aia o-fii câștigat?

Dan Norea
Cel ce cursa-a câștigat
Neavând minte destulă
S-a oprit din învățat:
Știe numai o formulă.

R:
Și formule sunt, nu-i farsă
Dacă-le-ar fi-nțeles
Insă omul e la manșă
N-are multe de ales



SOCCERUL

Sorin Olariu
Parcă-i joc pentru mutanți,
Fotbal chiar ca vai de el,
Iar sportivii practicanți-
Fotbaliști în paralel.

R:
Este fotbalul o scuză
Ce se vrea mai periată
Doar haiducii din peluză
Au o față speriată.

Dan Norea
Soccer la americani
E, vă spun, un joc pe bani.
Pentru un dolar curat
Chiar și Pele a jucat
.
R:
Pele când juca sărmanul
Banii cred că-aveau putere
Doar acum spetit românul
Este "tare" n-ai ce-i cere


GOLFUL

Sorin Olariu
Unii, tipi de modă nouă,
Dau c-un băț în niște ouă
Care zboară tam-nisam
Până-n golful lui Saddam

R:
Ai dreptate modă nouă
Gol-fu`mândru strămutat
Doar băieții pe- din –două
Repede s-au suparat


Dan Norea
Oul chiar m-a derutat.
Deși m-am uitat destul
Tot nimic nu am aflat:
Este GOL sau este FULL ?

R:
Gol e oul lui Columb
Full e campul plin cu iarbă
Și baieți cu parul strâmb
Se distrează, fac o farbă
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2006-08-21 22:11:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE