FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  1. Daca ma ocoliti de ce va pronuntati pe un text care ma viza. De dragul de a va baga in seama mecenei.
2.Kamasutra draga domnule literat si cititor decelat este arta recte filosofie poate cea mai senzuala forma de a imbuna arta si stiinta.
3. Vis a vis nu de svastica ci de steagul nazist am replicat intr-un comm cenzurat de cei care in cazul meu ataca sexualitatea din texte dar apara prin inactiune nazismul. Commul mi-a fost cenzurat asa cum ma asteptam
la buna vedere
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-19 00:40:37
         
 
  de la rugaminte la atentionare, de obicei exista o platforma in care cei implicati dezbat decent si pe subiectul impus, existent, diferitele aspecte, detalii ale punctului in dezbatere...daca odata, se mentiona intr-un comm, dl.Cristescu a discutat personal telefonic cu dl. Ecsintescu, banuiesc si de aceasta data, decent si manierat, problema ar fi trebuit sa parcurga acelasi itinerar...este deranjant si lipsit de maniera, ca un autor odata invitat sa participe vital pe un site, sa fie la fel de ferm invitat sa-si inceteze participarea...este natural ca intr-un proces in dezvoltarea, anumite circumstante sau factori sa se impuna in chiar statutul sau structura lui...daca se cer "imperios necesar" schimbari majore sau minore, cel implicat statutar si in drept de a lua decizii, trebuie sa tina cont de cele mai recomandate maniere in a solutiona sau schimba in structura primara...Ecsintescu Virtual nu este "paria" acestui site iar stilul lui de a scrie este recunoscut si existent de secole...textele lui implinesc valoric un stil mai "special", insa dincolo de prejudecatile noastre, exista o realitate...pe care fiecare o experimentam, si cand spun fiecare, sunt convinsa de asta...daca site-ul, sau cel care este infaptuitorul lui, doreste sa-si schimbe structura, este normal, insa autorii care odata acceptati, se constata ca de fapt sunt neaveniti, datorita transformarilor impuse actual, mi se pare corect si decent, sa fie abordati intim, personal, si in afara ochiului public.

care este vina lui ecsintescu virtual, ca odata a fost invitat pe acest site, iar acum i se cere sa inceteze publicarea acelorasi texte?

si mai exista un punct, pe cat de simplu pe atat de uman: chiar virtual manifestandu-ne, in timp ne atasam de anumiti autori, sau intram in polemici cu altii, un alt spatiu vital creatorilor...

se amintea odata de sensibilitatea autorilor ( si chiar in situatii bizare)

cat de sensibil s-a pus aici problema?...si cat de analitic? cat de decent si cat de considerabil fata de autor?

doar un gand,

goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-19 00:39:21
         
 
  Domnule Ecsintescu (imi vine greu sa va zic asa, dar n-am ce face, domnule Virtual e si mai greu),

1. Nu am nimic de reprosat textelor dvs si, daca stau bine sa ma gandesc, nici unui alt text de pe site. Asta pentru simplul motiv ca am citit prea putine dintre ele. Citesc selectiv, am cativa autori preferati, epigrame, umor, ceva poezie clasica. Daca ajung sa citesc din greseala un autor care nu-mi place, a doua oara il ocolesc, nu rabufnesc impotriva lui "scrii vulgar !" Din cauza asta problema ridicata aici mi se pare artificiala. Dar...

2. Sunt perfect de acord cu ce sustineati mai devreme: este foarte greu sa definesti o limita a pornografiei. De fapt asta e esenta. Erotism in arta a existat totdeauna. La extrema cealalta, vulgaritatea nu e decat o forma de kitsch.
Ramane pornografia care, vrei, nu vrei, TREBUIE definita. Altfel ne pomenim cu desene de organe sexuale, apoi cu pozitiile din kamasutra desenate explicir si comentate cu lux de amanunte. Mi se pare clar ca o limita trebuie sa existe. Dar, cum spuneati chiar dvs, este subiectiva, ea nu poate fi decat la dispozitia sefului suprem al site-ului. care sa speram ca va da dovada de intelepciune.
Oricum, definirea acestei limite a pornografiei fiind discutabila, se poate... discuta decent.

3. Eu am intervenit in discutie numai datorita comparatiei cu Ceausescu, a zvasticii, chestii care mi se par un pic indecente intr-o discutie civilizata. Cu atat mai mult cu cat Ionut, daca tin minte, a fost la randul lui victima unor violente de limbaj pe acest site.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-18 23:55:46
         
 
  Domnule Norea,
Ai ceva de reprosat textelor mele din punct de vedere literar?
Defineste vulgaritatea si pornografia......
Sau erotismul....
ciao
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-18 23:20:53
         
 
  Ionut, comparatia cu Ceausescu e nu exagerata ci imposibila. In primul rand se pare ca ecologizarea a fost ceruta din interior. In al doilea rand, acum nu mai e ca pe vremuri. Daca nu-ti place te multi pe alt site, e o piata ca oricare alta.

E cat se poate de clar ca o limita trebuie sa existe. In caz contrar in cateva luni se transforma in site porno, cu picturi si texte explicite. Si mi se pare clar ca oricat de joasa ar fi limita, vor exista persoane care o vor si mai jos si vor tipa ca e cenzura si nu sunt lasati sa se manifeste.

Aici e problema ! Unde sa fie acea limita !
Asta e subiectul discutiei. Nu am solutii, dar mi se pare normal ca enuntul problemei sa fie cat mai clar.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-18 21:07:14
         
 
  asa a inceput si Ceausescu, a interzis o revista, un produs, o emisiune, si uite unde am ajuns  
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-18 20:23:50
         
 
  Erată: "pot produce"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-08-17 19:27:49
         
 
  "Personajele sunt vii si poate de aceea vulgare."

Neorealismul, realismul capitalist ca și orice tip de "realism" nu presupun ab initio vulgaritate! Cu vulgaritate pavoazăm noi în procesul creației ori receptării actul artistic.


"Dar poate fi o provocare de a scrie ecologic...."

Sincer nu mă așteptam să poți rosti o asemenea aserțiune! Da, poate fi o provocare și încă una generoasă! Renunță la această modă care nu duce decât într-o fundătură de tip exclusivist culpabilizant în care "libertatea" limbajului induce un sentiment jenant de apartenență la valori promiscue. Ori cu o circulație restrânsă. Poate excesiv restrânsă.

Am întâlnit în această scurtă vacanță o cunoștință, chiar prietenă, pe care n-am mai văzut-o de f mult timp. A sponsorizat premii literare la nivelul unei mari asociații scriitoricești. Greu mi-a putut descrie sentimentul de jenă reciprocă pe care l-au avut mulți dintre participanții la acea "sindrofie" în care s-a simțit maculată prin simpla przență într-un spațiu în care era elogiată vulgaritatea!

Eu spun că inteligența și talentul tău scoase de sub zodia nefericită a aceste mode "dezinhibiționiste" poate produce literatură mare. Curaj.

"mi-ati sugerat varianta puncte puncte" Da așa este. Contam în subtext pe o posibilă redescoperire a sentimentului ancestral al pudorii care, deși suntem vii, liberi, etc, nu ne permite să expunem public toate actele și faptele prin care ființa umană există. Cred că am greșit însă dacă recitesc fraza "Dar poate fi o provocare de a scrie ecologic...." care mi se pare o vână puternică, nu cred că m-am înșelet 100%. O astfel de frază atunci n-ar fi fost posibilă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-08-17 19:25:30
         
 
  Domnule Cristescu,
Candva dumneavoastra pe unul din primele texte semnate ecsintescu mi-ati sugerat varianta puncte puncte. Pe atunci textele mele nu vi se pareau vulgare. Acum insa pudicul ecologic a devenit un brand. Textul meu a schitat intamplari reale care s-au intamplat in real. Nu scriu inventiv. Cred ca nici n-as putea.
Personajele sunt vii si poate de aceea vulgare. Singurul personaj ecologic este Mona Musca. Si licuricii fireste.
Dar poate fi o provocare de a scrie ecologic....
dracu mai stie...
La buna vedere...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-17 18:48:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE