FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de gheorghe Sarbu
Draga Miine,

1.- Prin Metoda de gindire Elongalogia, sunt al V-lea filosof cu sistem, si astfel, primul filosof romin cu o opera eminamente stiintifica,
2.- prin Aegri somnia, capodopera, sunt singurul poet roman contemporan cu o opera de talie universala,
3.- prin pinza in ulei Corina Elena, portret, sunt primul pictor romin care va fi inclus in galeria Marilor Maestri.
Intrebare: de ce nimeni nu contesta: Elongalogia, metoda de gindire, Aegri somnia, poem, Corina Elena, portret, dar devin sceptici fata de Panaceu? ( ... ) Nu cumva, pentru ca Panaceul nu poate fi exclus?
Intrebare: de ce niciunul dintre membrii Corpului Medical, de ce niciunul dintre Cercetatori, de ce niciunul dintre Oamenii de Stiinta de pe mapamond nu infirma Panaceul? De buna seama, gindesc, sa vina pe internet si nu numai, cu argumente stiintifice, prin care sa arate ca ceea ce sustin este utopie.
Intrebare: de ce niciunul dintre bolnavii de cancer, de SIDA, de etc., dintre cei care s-au tratat cu panaceul Corina Oxiopatia –Sistem de Terapii nu se adreseaza Opiniei Publice, dovedind cu acte medicale ca nu s-au vindecat in urma tratamentului?
Pai, daca Metoda de gindire Elongalogia este Metoda de gindire, pai, daca Aegri somnia, poem este Capodopera, pai, daca, Corina Elena, portret este Capodopera, de ce Panaceul nu ar fi Panaceu, ca doar este adus pe lume tot de subsemnatul? Apoi, daca am dreptate in privinta punctelor 1, 2, 3, dupa cum am demonstrat, de ce nu as avea dreptate si in privinta celui de-al 4-lea? Daca vrei sa intilnesti geniul, nu la academie trebuie sa-l cauti.

Problema devine hilara din momentul in care nici o editura de pe mapamond nu vrea sa-mi publice opera poetica, opera filosofica, sa-mi scoata album cu pinzele in ulei semnate Sârbu, nici un sistem sanitar de pe mapamond nu vrea sa integreze Panaceul Corina Oxiopatia –Sistem de Terapii in sistemul respectiv.

Problema mai devine hilara din clipa in care Doamna Lume, in conjunctura aceasta, va ramine nu numai fara capodoperele Sârbu, ci va ramine si fara formula alchimica a Panaceului.

Problema este hilara si datorita faptului ca, niciunul dintre oamenii bolnavi de afectiuni terminale si care au scapat cu viata datorita Panaceului, nu au intreprins nimic in sensul recunoasterii acestuia de catre Institutiile abilitate. Mai mult chiar, unii dintre bolnavii pe care i-am vindecat gratuit, ba de o afectiune, ba de alta, mi-au cerut bani imprumut, pe care, bineinteles, au uitat sa mi-i restituie.

Ma opresc aici; ar mai fi multe de spus, nu inainte de a-ti multumi, in primul rind pentru ca iti pui chestia aia de sub calota la treaba, iar in al doilea rind, pentru ca incerci sa faci ceva, atit cit sta in fortele tale, pentru binele nostru, al Oamenilor, in general si al Adevarului in particular.

Sunt mindru ca te-am intilnit, sunt mindru ca esti Impartial.
Sa se faca dreptate, asadar, Bunule Prieten!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ca sa poata fi validate sau contestate aceste realizari trebuie mai intai cunoscute. (Dupa o eventuala protejare.http://www.europeea.ro/main.php?afiseaza_continuare=1&articol_id=49&pagina_afisata=1&categorie=stiinta).
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-12-25 20:58:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE