FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mulțumesc Dan Cârlea
Text postat de Luchi Tenenhaus
Text pierdut datorită unui mare tembel, poate nu singurul!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sorry, n-are nenea!  
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2006-08-11 13:29:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Ganea, nu aveți un prieten la Seful Poliției de pe Autostrada Soarelui ? Pe porțiunea Drajna - Fetești sunt nenumărate restricții de viteză nejustificate - 80 km - 60 km - 40 km - și nu le poți ignora, n-am văzut niciodată atâtea mașini de poliție pe kilometru liniar. :)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-11 13:25:01
         
 
  Excelent! Pentru mine versul al treilea este o realitate. Da! Probă clară că realitatea întrece imaginația, nu?
Sper să nu vă ia prea mult timp ceea ce vă povestesc mai departe.
Am un prieten bun care este mare director mare la regionala CFR Iași. Este născut ca și mine, la țară. Și din când în când vine să-și vadă părinții. L-am întâlnit acum câțiva ani în trenul Buzău-Nehoiașu, căruia i se spune "țuicarul". Mulți buzoieni nu știu de ce. Pe la începuturile comunismului era un decret care interzicea vânzarea țuicii produse în casa omului. Dar muntenii mei au găsit o stratagemă. Făceau un soi de burduf dintr-o bucată de cameră de tractor. Pe care îl umpleau cu țuică și-l punea într-un rucsac. În spațiul liber puneau mălai. Dar cum burduful era cusut cam artizanal, normal că nu era etanș și tot trenul mirosea a țuică. Venea nașul. "Ce ai în rucsac?" "Mălai, ce să am, măduc să-l vând la Padina!" Asta e o comună în zona de câmpie și cultura principală este porumbul. Marketing țărănesc original. Ca și cum ai vinde congelatoare în Alaska. Normal că nașul închidea ochii.
Dar să revin. Prietenul meu renunțase la costumul de director. Purta blugi, pantofi de vară...L-am găsit fumând pe holul de la clasa întâi. Eu luasem bilet.În "țuicar" cam trei sferturi dintre călători fac blatul. Se uită nașul ca la altă arătare dacă îi dai biletul la control. Te crede nebun. Apare nașul, cerșind. Prietenul meu îmi spusese înainte să nu-i arăt biletul. Se apropie de noi. Îi spunem că n-avem bilete, dar că nici bani n-avem. Se uită supărat la noi. "Până mă întorc să vă faceți rost de bani, e clar!"
Nașul se întoarce. "Ei, ați găsit banii?" "Da" - spune prietenul meu - caută tacticos portofelul, din care scoate o legitimație de ditamai directorul. I-o arată. Vă închipuiți că nașul s-a făcut verde-roșu-negru. Eu i-am arătat biletul, pe care mi l-a perforat cu o amabilitate pe care n-o mai văzusem altădată. A încercat să se scuze. Pedeapsa ar fi fost cruntă - concedierea. Dar prietenul meu l-a lăsat în pace.
De atunci nu mai iau bilet. Nașii mă ocolesc. Din când mă mai întrebă câte unul despre domnul director. Când vine supercontrolul băieții îi șușotesc la ureche: " Știți, este prieten cu domnul..."
Păcat că la Buzău nu sunt tramvaie!
 
Postat de catre Aurel Ganea la data de 2006-08-11 11:19:15
         
 
  Prefer să merg, cât pot de mult, pe jos!
(Luchi)

Te înțeleg, viața-i trecătoare,
Tu vrei să fii și tu un trecător,
Să mergi cu ea de mână la plimbare
Încet, spre neștiutul viitor.

(După o idee de Daniel Bratu)

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-10 19:02:58
         
 
 
Ea s-a sculat, eu...

Mie-n spielhosen și cu-abonament,
O domnișoară locul mi-a cedat.
Cînd să mă mir de-așa eveniment,
O-nhață-un controlor: mergea pe blat.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-10 18:42:49
         
 
  Valeriule,

Tu umblă cu Loganul, sănătos!
Nu mă tentează, sincer îți grăiesc;
Și oricâți ani ar fi să mai trăiesc,
Prefer să merg, cât pot de mult, pe jos!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-08-10 18:29:50
         
 
  Si eu la fel, pana acum un an
Aceleasi chestii frate am patit
Cand luam tramvaiul, dar mi-am revenit
Caci mi-am luat in rate...un Logan !
(Vali)

Blatiștii - continuare...

Pățesc la fel ca prima dată:
Se urcă, frate, în Logan,
Nevastă, frate și cumnată
Și nu vor să îmi dea un ban.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-08-10 18:24:43
         
 
  Si eu la fel, pana acum un an
Aceleasi chestii frate am patit
Cand luam tramvaiul, dar mi-am revenit
Caci mi-am luat in rate...un Logan !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-08-10 18:17:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE