FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Am adăugat lucruri noi și concursul este tot mai aprope. Exersați ca să fiți în formă.

Orice propunere și sugestie îmi este binevenită și mulțumesc anticipat tuturor celor ce le vor face.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-10 09:44:29
         
 
 
Gina, tu chiar nu vrei să înțelegi că "literații" pot face cu talent și exerciții decente și folositoare? A scrie un text în "stil literar" ca replică la un text în jargon murdar este o reală provocare pentru un om căruia îi place să scrie. Cel puțin pentru unii care au ori simțul umorului, ori un simț etic mai pronunțat, ori plăcerea jocului, ori de-a dreptul acea forță a inciziei și analizei pentru diseca poltroneria. Ce rost are să vezi totul apocaliptic?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-10 07:51:06
         
 
  PS Viagra o luăm după colț. Si-a deschis exi botic.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2006-08-10 06:35:18
         
 
  Dragă Gina... e riscant.
Cu cearceaful în cap, o să vadă ăia în parc un pat pe rotile. Cassanova juca la pitici :))
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2006-08-10 06:27:31
         
 
  babbba, pentru tine ma dau si in pat cu rotilele, goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-10 04:52:05
         
 
  Atacurile în pagina asta mi se par doar un stimulent pentru distracția ce bănui că va urma. Sunt convins că de fapt e doar o provocare la replici principiale. Nimic de absolutizat, doar stimulent pentru eseistica ce nu mă îndoiesc că mocnește.
Așteptăm cu interes: suntem numai ochi și urechi.
Între timp, să vă spun un banc:
Un tip însurat, o trage pe nevastă-sa de limbă, să vadă dacă nu cumva interesul ei pentru el n-ar putea fi stimulat cumva:
- Iubito... tu n-ai așa uneori fantezii?...sau dorința de-a face variație, de-a improviza?
- Nu!
- Chiar n-ai nici o fantezie sexuală cu vreun actor, sau vreo celebritate?
- Nu!
- Uite, eu de exemplu, simt că înnebunesc de plăcere dacă mă gândesc că o fac cu Brigitte Bardot.
- Da?...
- Serios!... tu?
- N-am!... dar o să mă gândesc la un stimul.

A doua zi, ea, consecventă, s-a dus la un atelier de tatuaje, hotărâtă:
- Aș dori pe spate un tatuaj cu portretul lui Brigitte Bardot.
- Sigur că da, într-o săptămână e gata.
- N-ați înțeles!... îl vreau mâine.
- E imposibil... e multă muncă. Dar până mâine vă putem face un "BB", unde doriți.
- Perfect!... aș prefera în acest caz să mi-l faceți pe fund: câte un "B" pe fiecare fesă.
- OK. Zis și făcut.

L-a așteptat pe bărbac-su așa cum se cuvine, în patru labe, un nud perfect, expunând la loc de cinste evident... tatuajul.
Surpriza a fost pe măsură:
- Cine e dragă BOB?
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2006-08-10 04:31:32
         
 
  erata *nostri*...cu un sg,"i" (mai limba romaneasca!!)  
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-10 03:57:22
         
 
  un raspuns "in vitro"

s-a aruncat manusa de-o parte s-a onorat si de cealalta parte...insa nici unul nu se simte motivat sa faca cei zece pasi...un fel de ruleta ruseasca in care nimeni nu mai crede, din frica, din nejustificare, din non-sens...si asa trebuie sa ramana...vantul, v-a sufla manusile in cele patru zari, consideram, nu, nu dorim un tap ispasitor...viata merita traita, finalul vine de la sine...se moare prea mult in lumea asta nejustificat...orgoliile se pot conserva pentru la toamna-toamnelor...candva, nepotii nostrii poate vor savura povestile acestea in care invingatorul este cel dorit, goia


nu, nu doresc alta pereche de rotile, am una si asa folosita "lenes"


Q.E.D
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-10 02:27:35
         
 
 
Ai mai făcut promisiuni de genul ăsta, ultima e asta (invocînd absurd și viclean să-ți înapoiez un com pe care toată lumea te-a lămurit că nu l-am șters și că nu ți-l pot înapoia):

MAESTRE FRICA BATE VIATA ASA INSALUBRA CUM ESTE
VA ROG SA POSTATI COMMUL MEU DELOC VULGAR LA TEXTUL DOMNIEI VOASTRE ,,DIN FUGA CONDEIULUI XV''
SI PROMIT CA NU MAI INTERVIN PE NICIO POSTARE DE-A DUMNEAVOASTRA
VA ROG FRUMOS E COMMUL MEU....
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 09:44:06

A doua zi, pe alt text, ai declarat:

Domnule Atanasiu,
Probabil ca am exagerat amandoi. Poate doar eu.
Cert este ca s-a alunecat aiurea in altceva complet lugubru si neliteral
Imi cer scuze. Barbateste.

D-soara Ela, scuzati-ma si dumneavoastra.

Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-18 02:01:23


Și ți-am răspuns, deși îți cunosc caracterul labil, așa:

Ecsintescu, sigur s-a degenerat. Eu îmi cer scuze tuturor colegilor. (Bărbătește: chiar și acum, cînd pui punct și virgulă, scrii "neliteral", îți trebuie un pic de autocenzură - te preocupă prea mult "literatura" și nu scrisul). Sînt de acord cu ceea ce ai propus: nu intrăm nici unul pe pagina celuilalt. Și nici nu vorbim pe alte pagini unul de altul.

Dacă nu (și asta trebuie să confirmi), nu pot spune nimic pentru că te știu imprevizibil.

Și eu îți cer scuze ție personal. Dar te și rog: nu recidiva. Menajează-ți colegii, mulți îți pot fi superiori, chiar dacă nu-ți convine.

Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-18 08:40:06


Ce facem cu memoria, cu consecvența, cu minima stabilitate psihică? Chiar crezi că cineva te mai poate crede? Mai devreme ziceai pe undeva „jur”, pe ce cînd n-ai nimic sfînt?

Oricum, com-ul tău actual ca și nenumărate altele este un bun pretext pentru ca într-un atelier literar oamenii să exerseze răspunsuri pertinente. Asta pentru a fi pregătiți în caz de atacuri impertinente din parte oricui. Eu nu gîndesc acest concurs doar ca pe unul umoristic, replicile pot fi și de altă calitate, serioase, demne, docte poate, ferme, energice.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-09 19:13:36
         
 
 
Scuze, eram cu pîslarii și tichia de moș Coprol, acum văd că te-a pomenit adeptul lui Hermes Trismegistul (interpretul pe trei cărări). Iartă-l că nu știe ce face, s-a spovedit de curînd și nici n-a primit canon. Cei săraci cu duhul vor moșteni împărăția, neîndoielnic.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-09 18:21:42
         
 
  in regula, daca nu stiti ceea ce scrieti nu ma mai mir de nimic  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-08-09 18:01:23
         
 
  Vinovat sunt eu domnisoara Lory Cristea si pe aceasta cale imi cer sincer scuze.
p.s. Mai era un comm prin care puneam punct ludicelor mele divagatii pe tema postarilor domnului Atanasiu. Cu scuzele de rigoare, fireste.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-09 17:16:46
         
 
 
domnișoară,

cu stupefacție, ori nu înțeleg eu, ori dv. vă referiți la ceva neinteligibil

am căutat cu atenție vreun nume în textul de deasupra, singurul este ROXA, sper că nu-l revendicați, e marcă brevetată

imaginea este a unui organ grinder și maimuțica tot a lui

nu cred că am nevoie de acordul dv.

(e posibil ca să existe distorsiuni și la dv. să ajungă altceva decît am postat eu, în acest caz trebuie să vă adresați furnizorului de servicii internet)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-09 17:07:43
         
 
  domnule Corneliu Atanasiu

cu stima! va intreb daca aveti vreun drept sa ma implicati in disputele dvs. cu ecsintescu si, mai ales, sa-mi folositi numele fara sa ma fin intrebat

NU AVETI DREPTUL! drept pentru care, tot respectuos va rog sa organizati concursul in limitele legale care nu va permit folosirea numelui sau imaginii cuiva fara acordul persoanei implicate.
Multumesc - Lory Cristea
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-08-09 16:53:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Domnule ex-fixescu, dv. nu puteți participa la concurs pentru că (bănuiesc) nu puteți da o replică literară comentariului ales ca punct de plecare.

Nu puteți candida nici pentru juriul pentru că sînteți implicat și riscați să-l compromiteți partizan.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-09 16:33:19
         
 
  Domnule Atanasiu,
Cred ca Liviu Bordas are dreptate.
Poate ca am exagerat. Cu toate ca citindu-mi commul ma minunez si eu de cata genialitate pe litera patrata contine. gLUMESC. asadar imi fac o promisiune este ultimul comm pe care il fac pe textele dumneavoastra.
la mult mai multa postare ne comentata ,,scartaitor"
notre respect
p.s. Observ citind acest text ca ati facut progrese amenintatoare la adresa literaturii de buna calitate. Chiar daca pseudoliteratura de tip underground pe care tot o blamati va repugna am o ultima intrebare in acelasi stil mocirlos de catacomba.,,........... reușește oricînd să-și ridice prestația la nivelul stilistic demn de un text literar" Intrebare underground este :cum si prin ce mijloace se poate ridica nivelul literar fara albastrele tonifiante?.Si ce ne facem cand nu mai avem ce ridica. Ma refer la talent fireste.
Iar am fost rau dar jur pe Dumnezeu ma fura fraza. A dracului cleptomana.
Reiterez promisiunea facuta: este ultimul comm pe vreun text al domnului Atanasiu. Care nu nici dansul usa de biserica. A jignit pe bietul Ecsintescu mult mai underground decat vice versa.
Dar la dracu suntem in post. Tre sa ne love.
La buna vedere.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-09 16:24:25
         
 
  Domnule Atanasiu,
Nu am facut o fixatie pentru dumneavoastra ca persoana. Jur. Chiar si cand va sicanez nu o fac
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-09 16:10:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE