FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Daniel Bratu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Andrei,
ca de obicei,
esti prea generos,
multumesc frumos!

Petre,
ca un exeget re-
gal, cand dai piatra,
piatra-i nestemata,
multam inca-o data!
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-08-10 08:31:31
         
 
  o poezie ce ar merita premiata!!! Ermetismul ei este impresionant. Cred personal ca ar fi un subiect ideal pentru o lucrare hermeneutica...

felicitari Daniel!!!

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-08-09 23:10:23
         
 
  Felicitari! E grea munca de lamurire si incepe de jos, pentru a fi completa.
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-08-09 15:50:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  M-am lămurit parcurgând cele de mai jos.
 
Postat de catre Mariana Tanase la data de 2006-08-09 13:20:13
         
 
  Draga Mariana Tanase,

Pentru ca bucuria sa-ti fie completa, nu pot sa nu-ti marturisesc faptul ca «scrierea ta» mi-a fost, intr-adevar, model. Dar nu de inspiratie, oricat de insinuant-pleonastica s-ar vrea alaturarea. E un aspect inclus tangential in titlul de aici si precizat si in unele comentarii anterioare, inclusiv sub premiatul dumitale text.

Daca as incerca ilustratii, sigur nu m-ar tenta sa desenez femei de-un deget, cu picioare de halterofil si cu flori carnivore cat crocodilu`intre pulpe. Nici macar ca pret pentru intrarea intr-un "volum antologic". Ceea ce nu mi se pare demn de pus la zid. Dinspre nici o parte a zidului.

Concursurile care premiaza astfel de creatii nu ma intereseaza, multumesc pentru gandul bun, nu sunt adeptul participarii in acest «lant al … cunostintelor».
Daca era vorba numai de timp, era simplu, ma puteai anunta si inainte de aceasta intrecere literara cu 5 minute, cat mi-a luat scrierea poezelei de deasupra.
Cat de mare ar fi naivitatea, nu se poate sa nu observi ca premierea unui asemenea text, ca al tau - “Viata”, ne dezvaluie la ce nivel (minim, consider) au ajuns unele manifestari de gen.

Referitor la «inaltimile spirituale», oricat de mare ar fi «jinduirea», imi permit sa nu cred ca ele pot fi atinse prin postarea deasupra unei incercari literare a unui anunt auto-laudativ mai cuprinzator decat textul in sine.

Spor la premii, in continuare!
Cu si mai mult bine, fara rezerve !

acelasi el, onorat
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-08-09 12:43:58
         
 
  Dragă Daniel Bratu,

Mă bucură că și tu ai preluat o scriere de a mea ca model de inspirație. Mi se întâmplă frecvent.
Poate încerci și ilustrații? Eu am participat cu trei astfel de lucrări, care apoi au fost publicate într-un volum antologic.
Când voi mai auzi de acest concurs, te anunț, pentru că și eu am fost anunțată întâmplător de o cunoștință și poate dacă aș fi fost anunțată nu cu o zi înainte...
Vorba ceea, de la lume adunate și-napoi la lume date !
Așa răspund când gândesc pozitiv.
Dar cum nu mă caracterizează nici naivitatea, și nici credulitatea excesivă pot avea răspunsuri justificate de o altă manieră.

Îți urez să ajungi la înălțimile spirituale atât de jinduite de noi toți !

Cu bine!
Mariana Tănase
 
Postat de catre Mariana Tanase la data de 2006-08-09 10:31:40
         
 
  e un text scris la repezeala, o replica ironica, oarecum, la un altul, inscris pe site ca posesor de mare premiu,

n-am vrut sa intristez pe nimeni dar, asa cum imi este raul obicei, se pare ca am reusit :),

pasul gresit nu conteaza, el poate fi reglat oricand, intr-una din celelalte vieti,
in care aruncatul pietrei isi transforma valenta, iar sotronul devine poarta de lumi, in fantana

multumesc, Liviu
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-08-09 10:30:53
         
 
  Îmi place definiția ta, Daniel. Și mă întristează în același timp.
De ce trebuia să-mi aduci aminte că n-am prins decît rareori pasul potrivit?...Și că tot atît de rar am nimerit, șchiopătînd, în pătrățica în care trebuia?...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-08-09 09:01:54
         
 
  "eu nu-s fluviu, Daniel,
ci-un parau cu ape calde
la care vin fel de fel
de fete vrand sa se scalde."
(nea Genu)

pantha r(h)Ea

Am intrebat pe-o fata (acum un an)
De e cum spui si mi-a zambit amar:
- Parau e, implinit el, dar
ce-nseamna un parau intr-un ocean?
 
Postat de catre Daniel Bratu la data de 2006-08-09 07:47:55
         
 
  marturisire de parau implinit.

"V iata este un fluviu"
(Daniel Bratu)

eu nu-s fluviu, Daniel,
ci-un parau cu ape calde
la care vin fel de fel
de fete vrand sa se scalde.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2006-08-09 01:35:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE