FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  in cazul asta imi retrag ultima afirmatie si imi cer scuze :)
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-03 10:45:36
         
 
 
De data asta, în fine, editorii și-au făcut datoria și merită mulțumiri:

ecsintescu virtual -[ fics ] 0 10

A obținut ce trebuia în urma atîtor străduințe și stăruințe. Nicolae, ca editor, va putea să-i valideze textele și comurile, educîndu-l totodată.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-03 09:12:40
         
 
  Cine are curiozitatea de a citi o carte minunată despre morală (scrisă fără infatuarea celor ce cred aiureli despre ea), Minima moralia de Andrei Pleșu, o găsește integral la această adresă:

http://www.agonia.ro/index.php/prose/65122/index.html

Deocamdată dau doar un mic citat din capitolul: Excurs 2 SENSUL CULTURII ÎN LUMEA CONTEMPORANĂ*:

"Al doilea lucru pe care — ca și dumneavoastră probabil — l am constatat în timp e, poate, și mai grav: cultura nu presupune, în mod necesar, rigoare morală; din cultură nu se poate deduce un cod moral. Întîlnim, de aceea, din păcate, nenumărați oameni de cultură admirabili prin cunoștințele lor, dar pe care, omenește vorbind, nu dai doi bani: e plină lumea de lepre cultivate, de cărturari insalubri, de autorități „intelectuale“ lipsite de orice autoritate morală. Dacă așa stau lucrurile — și așa stau! — atunci cultura se face vinovată de a ți da o prea mare libertate: libertatea de a te ocupa de orice, în orice condiții."

Trist, dar cu atît mai adevărat!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-03 08:04:08
         
 
 
Nicolae, mă silești să-ți dau o replică pe măsura insistenței tale. Ai dreptate doar la numărătoare. Ai numărat mai liber ca mine.

Nu l-a izgonit nimeni, a simțit că nu-i e locul aici. Cred că se va oploși pe site-ul tău. Doar nu crezi că unei obrăznicături patente trebuie să-i îndrepte alții comurile aberante?

Un creator poate fi simultan o lichea patentă. Dacă ai fi citit "Minima moralia" (și nu te-ai îndeletnici doar cu FORȚA MORALĂ CARE ARATĂ CU DEȘTIU), ai fi văzut că nu plăsmuirea genială garantează bunul simț al omului. Dealtfel, aceste lucruri le știi prea bine, dar refuzi să uzezi de ele cînd te aprinzi să aperi pe cine nu trebuie. Încearcă să-ți dai seama că n-ai comis și n-ai comite niciodată mizeriile pe care le-a comis cel pe care îl aperi. Eu cel puțin sînt convins de asta.

Ce este aiurea în ce faci este că nu zici nimic de porcăriile respective și declari ritos că fluierăturile admirative sînd un mod de apreciere literar. Părerea mea este că aici aprecierile se fac prin textulețe pertinente, respectuoase ca formă și consitente în opinii. A scrie comentarii bine ortografiate este prima formă de respect pentru cel pe care-l comentezi. Altfel, îți dai aere de superioritate chiar prin felul expeditiv în care îți ambalezi "gîndurile superioare" în hîrtie igienică refolosită.

A avea exigență față de ce faci poate fi o formă de a înțelege că există totdeauana o elită, crema, cei ce se aleg, și a aspira ca prin efort să nu te confunzi cu gloata. Este singura formă de elită pe care o recunosc și o respect. Ea va exista încă atîta timp cît societatea nu se va nivela trăgîndu-i pe toți în mocirlă.

Invocarea excesivă a "literaturii" mi se pare un mod ipocrit de a ține la un statu-quo de proastă calitate. Nu cred că soarta literaturii române se joacă pe acest site. Nu mă cred mare literat cum se dau cei ce își apără astfel propriile vicii de bieți oameni. Aici este o întîlnire între oameni cu aspirații literare, mulți doar simpli și înverșunați veleitari (cuvîntul ăsta merită căutat la dicționar și conspectat de amatorii de cununi literare).

Ar mai fi și altele de spus, dar asta ține într-adevăr de a ști ce-i de capul nostru și de a nu supralicita aiurea menirea noastră în lumea literelor. Revin asupra unei idei: sîntem înainte de orice o comunitate și trebuie să ne îngrijim de a crea aici un climat respirabil și nu toxic.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-03 07:48:54
         
 
  Domnule Atanasiu, ati numarat gresit. Sunteti 9.
Eu iubesc mult libertatea si voi lupta pentru ea in limitele puterii mele si a timpului disponibil.
Este de retinut ca un om a plecat dintre noi si nu a plecat liber, ci... izgonit. Fiindca, daca mai ramanea i se gasea alt cuvant in locul lui "oau", poate chiar o fraza, poate un text, poate viata lui intreaga?
Poate era "bine" sa i se daruiasca si o funie cu care sa se spanzure?

Era un creator si avea forta. Un creator este un om superior.
Creatorii cu forta sunt rari.
Intrebarea este : CINE URMEAZA?

Nu-mi place asa ceva.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-08-02 23:39:26
         
 
  si totusi nimeni nu ia masuri,
e trist pe bune
e trist
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-02 23:15:13
         
 
 
Cred că e important să fac o succintă constatare:

Costin Tănăsescu, Ionuț Caragea, Maria Ioana, Andrei Ghejan, Enache Ionuț Laurențiu, Lory Cristea, Elena Munteanu, Silviu Encica și cu mine, 10 persoane din cele vizate de comentariile aberante ale lui ecsi, ne-am declarat într-un fel sau altul dezaprobarea față de lipsa lui de maniere. Este apărat doar de două persoane cărora nu le-a făcut astfel de comentarii (cel puțin de data asta). Și pe un fel de criterii umanitare care nu prea au legătură cu prestația sa de aici.

Trebuie să știți, și nu-mi fac mea culpa, că ecsintescu și-a retras textele, ofuscat sau nu, contează mai puțin: mulți procedează așa într-un puseu acut de personulitate. Dealtfel, a mai făcut-o și altă dată (cel puțin așa îmi amintesc) de cînd sînt pe aici. Poate că la următoarea revenire (fiți siguri că o să reapară, de fapt mă tem că este doar o strategie pentru a putea să reintroducă treptat cele zece texte - despre care refuz să mă pronunț - pe care le tot rulează glorios), după o periodă de recluziune, va reușit să fie mai puțin turbulent. Dumnezeu să-l ajute!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-02 16:26:20
         
 
 
Gina, mărturisirile tale sînt de un patetism echilibrat și înduioșător. Se pare însă că aperi o atitudine care depășește umanul. Nu taie nimeni capul "oamenilor", ei nu vor să fie "oameni" și se sinucid moralmente.

Totul este să ne dăm seama cînd un site literar riscă să intre în derivă spre un azil de handicapați (și ei oameni, nu-i așa, dar dincolo de limitele competenței acestui site, sper). Cred că și tu faci lesne diferența între un text (măcar) cu intenții literare și o măgărie. Nu cred că în marea lor majoritate comentariile lui ecsintescu sînt altceva decît măgării ordinare. (Iar circumstanțele ultimei sale ieșiri sînt mai mult decît evidente - răzbunare generalizată și poate, cum spui tu, încercare de "defrișare" de rebuturile literare așa cum le vedea el prin ochii injectați.)

Literatura face și mult rău omului pervertindu-l. Legitimînd toate stările morbide și dubioase. Știi: "umiliți și obidiți", marmeladovi cu ghiotura, și ei oameni, de compătimit, dar nu de ales ca modele. Eu mai cred că omul este corigibil, poate fi conștient de meteahna sa, se poate rușina și poate suferi penitența pentru a se corecta și izbăvi.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-02 08:59:16
         
 
  erata, chiar in numele-ti...ma iarta!! Corneliu!!  
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-02 05:41:44
         
 
  Corenliu, revin, uite asa nocturn...si ma gandesac sincer, departe de tara...odata, demult am afirmat -daca iti mai amintesti- nu te-as sacai, daca nu as crede in tine ca om- e noapte aici in atlantic si zau, ascult muzica veche, ma paste un fel de sentiment,si incepe sa-mi fie frica...(mai, o sa citeasca toti asta!)...de cum oare vom sfarsi, cum altii sfarsesc deja obligati, cum ne credem noi sfatosi si invincibili, triumfatori, purtand lozinci...insa nu este asa...omul este atat de umilit in existenta lui, incat...crede-ma, cand cineva se arata in forma de atac etic, este precum o fantoma...stii de ce?...pentru ca un poet, sau scriitor, asa vede!!...comentariile lui ecsintescu, fara de bandajul acesta etic, sunt la obiect...sufletul artistic predomina academicul...si crede-ma, necajitii au nevoie de artistic...suna poate snob, insa la pretentia de secol XXI ce oare nu suna snob...chiar mobilul meu ( pe care il urasc suna snob) afirmatiile mele suna snob, inchistarea suna snob...ei, uite, in noapte, eu nu ma pot abtine, chiar daca suna snob, desi as dori sa sune altfel...declinul orar este altul, eu sunt treaza, Romania doarme...suna snob...corneliu, cat suntem in viata, trebuie sa TRAIM, ma crede!, drag, goia...mai!!!  
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-02 05:25:11
         
 
  Concretul individualității e-ntrupat în Fata Morgana –
alfa și omega asfaltului încins
ce-l face să se ridice chiar și pe Prințul Negru
în căutarea de controverse de ordin particular concret

acesta este un citat din poemul andreei-sarba...si cum greu rezist tentatiei de a ma amesteca in "plamadeala" altora...afirm, pe cat de sincer, pe atat de ferm...fara de CTA si virtu' aka ecsintescu virtual, site-ul ar fi mort...intr-unul din multele lui sertarase...eu spun sincer, atac sincer, ma implic neutru (sic!)...intr-un spatiu steril, curat, toate la locul lor, ma jur, miroase a moarte...inainte a a ma ataca, verbal, ganditi pe cat de uman posibil...(CTA)nu mi-e frica de atacuri, mi-e frica doar atunci cand omul considera ca "defrisarea" este cheia umanitatii...eu sunt tot o nocturna, si zau, am nopti cand beneficiez de lecturare pe acest site...fac comm-uri, si adevarul este ca avem dreptul de a comenta pozitiv sau "pozitiv"...fiecare dedica timpul site-ului, in functie de posibilitati, virtu' o face si el cand-cum-poate...si pe undeva, consider, fiecare autor poate replica sau ignora, comm-uri deranjante...si da, varsta, este "o criteria" vitala (imi spun mie in primul rand)...europeea, este si considera libertatea neinfluentata sau impusa...in a face comm-uri sau a te exprima...(exceptand cele vulgaritati!!)...mie personal imi este frica de oamenii prea asezati...sincer, iubesc pe cei care traiesc...odata, ai afirmat CTA ca iubesti a injura (chiar daca in intimitate)...insa atunci, ma intreb, de ce in unele comm-uri esti atat de simtit (adica esti simtit aproape!), iar in altele, ca intr-un fel de rugaciune sub o cupola comuna...ma exprim in modul meu cel mai simplu si sincer de comunicare...as dori sa ma crezi, as dori sa chiar crezi,omul (fara majuscule!) este cel mai frumos sentiment...vulnerabilitatea este certa, cand ecsintescu virtual afirma "se joaca", este de fapt un fel de recunoastere a trecerii limitei, ei na, nu e psihanaliza, este doar sentimentul meu fata de semen,(cand afirm ca il am, il chiar am!!) indiferent de atitudinea de razboinic...cumva si pe tine te vad la fel...din chiar profilul tau...CONSIDERATII, goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-08-02 03:59:39
         
 
 
Nicolae, pari a-ți asuma rolul ingrat de avocat al diavolului. Împăciuitorismul ăsta de "pupat în piața libertinsimului literar" este chiar cel care creează asemenea specimene. De ce nu asculți și pe cei comentați? Și-au spus și ei părerea. Și nu e favorabilă clientului tău. Chiar dacă nu spune că a băut, nu o neagă. Cred că e limpede pentru cine nu-și pune ochelari de cal că nu-i vorba decît de un fel de rîgîieli, nu de comentarii. Sper că nu vrei să vezi și resturi de vomă pe aici?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-02 00:00:30
         
 
  In nici un comentariu domnul Ecsi nu spune ca este baut. Este banuiala dv.
Dumnealui scrie o proza de o anumita factura (am declarat ca nu ma intereseaza) si are conceptii despre scris in aceeasi directie. Daca i se accepta scrierile, trebuie sa i se accepte si comentariile, este o prolema de fond.
Acuma , ca omul a citit intr-o ora 30 de texte si le-a comentat este deja un effort care nu-ti maid a timp sa …bei, de exemplu. Faptul ca dumnealui a comentat atatea texte, asa cum a gasit de cuviinta, este un lucru pozitiv comparative cu o tacere care nu spune nimic. “Oau”, daca inseamna “frumos” inseamna ca e un semn. Cand iti place ceva aplauzi, zambesti , fluieri zgomotos cum se intampla la spectacole, spui un cuvand: da, frumos ,ok, oau, etc. O apreciere nu trebuie motivata, fiindca, daca e frumos si plac , de ce ai mai explica? Atunci cand se emite o parere negativa ( de ex. Preiei 10 randuri din textul autorului si concluzionezi:” aberatie”), fara s-o explici, nu este o interventie constructiva.
Da, am observat cateva comentarii pe care nu le-am ineles , dar autorul respective sau cine vrea sa inteleaga poate cere civilizat detalii suplimentare.
Cred ca ne-ndreptam spre extreme cu imaginea generala a sitului. Asta inseamna ca unii creatori se vor scarbi si vor abandona ori vom arunca in strada creatori, si asta nu este permis. Fiindca orice creator poate gresi azi si se poate corecta, ceea ce presupune recuperarea unui teren pierdut si trecerea inainte.
Nu cred ca trebuie san e [pierdem timpul totr intepandu-ne si incercand sa modelam creatorii si situl dupa propria noastra viziune. Libertatea de exprimare trebuie sa functioneze si trebuie amndata doar atunci cand incalca constitutia Romaniei. Si aici nu este cazul.
Acest sit se vrea un sit de elite? Frumos!
Dar cine este elita pe-aici?
Va rog sa incetati duelurile acestea absurde. Fiecare pasare pe limba ei piere.
Sa ne imprietenim, buni si “rai”, avem sanse sa devenim scriitori marcanti. Toti. Sa trecem sub tacere interventiile mai putin elaborate si sa ne educam unii pe altii venind cu profesionalism, sobrietate, bun simt.
Daca am suparat, cer iertare.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-08-01 23:06:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
 
Andrei, uite, eu mă fac că aș crede că acest com mi-ar fi adresat. Și mă bucur că este unul evident elaborat, plin de umor și de poante adevărate. Că denotă respectul față de cuvîntul scris și nu doar disprețul față de alții (oricine ar fi). Că dovedește că în spatele lui stă un om și un autentic aspirant la literatură și nu un ins mojic și veleitar.

Felicitări! Bănuiesc că nu ești în stare să comiți 23 pe oră. Deși, dacă ai ceva combustibil la bord, mai știi...

M-aș bucura dacă cei afectați de comentarii stupid-infatuat-nerușinate ar face efortul salutar să răspundă ca tine. E nevoie de replici literare și nu de discuții "principiale" cu toți derbedeii.



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-01 20:57:45
         
 
  Sa facem oare dovada absolut provizorie ca stim si noi com-uri aberante si ieftine?
Luati de exemplu aceasta mica replica care mi-a stat pe limba, probabil nu numai mie, cu adresa "x" si fara "t" virtual inghitita la momentul respectiv preferential unui sprit in plus :
"Faceti parte dintre aceia care umbla cu pompita de picior in buzunar si cand, dintr-o prea mare autoevaluare se disipeaza distorsiunea complexului de "mic", mai calcati pe ea, umflandu-va ca saltelele. Atentie sa nu va intepati : va veti trezi fluierand spiralat prin aer si sucomband in vrie ca un prezervativ folosit pe jos - implozie ...alaturi de pompita devenita brusc...inutila.
Sa nu cadeti din nou in deruta, rezumatul evaluarii dvs se numeste : fas.
Cantatul pe la alte mese poate fi o profesie, atata timp cat nu canti fals...si renuntati va rog la cornetul invelit in poleiala....amplifica doar penibilitatea.
Daca bufetul garii este inchis, incercati la "doi cocosi", aici e doar o modesta garsoniera intr-un camin de nefamilisti.
Ne cerem scuze, portarul este in greva, iar biroul de informatii il gasiti in spatele hubloului ala de tabla vopsit in maro. Cererea de inscriere pentru meniul gratuit se completeaza numai cu creta pe pungile de plastic ce le veti gasi....tot acolo. Pofta buna!"
PS Sper ca se stie de gluma, mai ales in aceasta pagina a unui autor pe care eu unul il respect in mod deosebit.
Cu drag, tuturor
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2006-08-01 19:57:40
         
 
 
Poate ar trebui introdusă o regulă specială în regulamentul extrem de subțire al site-ului:

- nu sînt permise comentarii în stare de ebrietate

sau poate (reproduc cuvintele celor ce au comentat mai jos):

- nu face comentarii "cretine" sau "imbecile".

Și chiar, în spir(i)tul autorului: niciun comentariu nu este alandala...pe trei carari...

- fă comentarii oable (drepte, nu prăpăstioase, fără ocolișuri tendențios mîrșave).


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-01 18:15:34
         
 
 
Unii nu prea îndrăznesc să-i spună regelui că-i gol. Nu știi niciodată dacă data viitoare, așa gol, nu te împroașcă cu alte dejecții, e mai bine să fii prudent:

Rexpect right back.
Postat de catre Silviu Encica la data de 2006-08-01 16:30:21

Alții cred (sau se fac că ar crede) în bunele intenții încurajați de stilul (succint) echivoc:

Ecsi, așa este: no comment, just look at it.
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-08-01 17:11:03

Alții s-au prins și nu se lasă:

ecsintescu virtual, interesant „comentariul“ tău. Păcat c㠄inteligența“, de care suferi, nu e pusă în slujba unei cauze mai nobile decât analiza „poeziei-varză“, pe care zici că am scris-o. Ar mai fi trei probleme: 1. nu-mi plac roșiile; 2. nu am voie să consum oțet; 3. la franceză, te-aș lăsa direct repetent. Acestea fiind scrise, te salut cu aceeași gingășie, cu care ai făcut tu comentariul... :)) Ingada. P.S. Voi avea grijă să-i întreb pe redactori, pe prima pagină de ce sunt permise comentarii de speța alor tale.
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2006-08-01 17:19:37

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-01 18:01:24
         
 
  Vedeti ca singur spune ca s-a jucat. Mai precis a dat o raita prin pagini si ... mai departe n-are rost sa vorbim. De ceva vreme, dl. Corbu n-a mai fost vizibil pe site, in momentul in care va aparea il voi ruga sa faca ceva in privinta unor membrii cu nivel peste 100, care se joaca leapsa pe textele oamenilor. Nu de altceva, dar sunt o groaza de autori seriosi cu nivel 20 care stau si asteapta nejustificat, in functie de cum au timp editorii (sau toane) sa le aprobe textele sau commurile. Nu este CORECT!  
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-08-01 15:20:40
         
 
  hai sa mai vin cu un comentariu cretin, pe unul din textele mele "salturi in senzatii"

esti virgin
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-01 05:24:20

 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-01 14:48:02
         
 
  initial am vrut si eu sa atrag atentia asupra acestor comentarii absolut imbecile, dar dumnezeu cu
mila.
asa e cand n-ai nimic de spus dar vrei neaparat sa te faci auzit, fie ca ragai fie ca scuipi.
dar, cum suntem pe un site de literatura, iar astfel
de lucruri in continuare sunt admise, am zis sa privesc de pe margine decadenta.
cel putin la textul ioanei m-am enervat.

dar,
noi sa fim sanatosi
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-08-01 14:45:24
         
 
 
Și acestă replică arată im-pertineța (hai să zicem: potrivirea ca nuca în perete) a comentariilor rostite în stare de etilism cronic (părerea autorului: "daca ai intra in subtextul commurilor mele..asta tarandu-te pe burta ai sesiza ca feelinguiesc intr-un oarece sens textele..."):

ecsintescu virtual.
haios com-ul =)) ati retinut numai evaluarea ? sau numai deruta ?...o simpla curiozitate
Cu drag,
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2006-08-01 12:14:47

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-01 13:45:28
         
 
  Eu una n-am inteles nimic din comentariile pe care le-am primit:
"Poezia de vară Text postat de Maria Ioana

tmp#####

### editorii de la t m ai p scuze traiesc

Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-01 04:55:00"

Intelege cineva ceva din asta? Sau ar trebui sa inteleaga cineva ceva?

Si "oau" acela de la "Hai sa"...pozitiv sau negativ? Sau...neutru?! Sau...pur si simplu bahic?:)
 
Postat de catre Maria Ioana la data de 2006-08-01 13:36:52
         
 
 

< iar ,,oau'' este o interjectie de sine statatoare care inseamna in limbajul meu ,,the best''>>

Limbajul tău este totalmente impertinent, iar comportamentul deraiat, deșucheat, nu alandala, mult mai rău - desfrînat. Uiți că ai comis 23 de comentarii în aceeași manieră obraznică. Nu jucîndu-te, ci încercînd să-ți rezolvi complexul de inferioritate, împroșcîndu-i pe ceilalți cu invective.

N-are nici o importanță ce va face diriguitorul (se pare că te protejează), eu îmi fac datoria de a te arăta în halul în care ești. Și în care ții să rămîi cu o îndîrjire diavolească (perseverare...).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-01 13:30:21
         
 
 
Liviule, impresia mea, pînă una, alta, este că ceea ce faci tu este o hipercorecție. "Băusei" este mai mult ca perfectul, iar "rîdeai" este imperfectul (timpul povestirii).

Exersăm: luasem, luasei, luase; mîncasem, mîncasei, mîncase; băusem, băusei, băuse. Dacă vrei la imperfect este beai, iar la perfecul simpu băuși, forma ta este excesiv corectată, dar invalidă.

Poate de aceea mi s-a părut că vorbeai de comentariul impertinent și de starea autorului său. Îți cer scuze că n-am fost mai atent la ce doreai să spui. Acum poate sînt mai la obiect.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-01 13:16:07
         
 
  Nu prea înțeleg dacă citarea comentariului postat de mine la textul "ok versus all right" al Ofeliei Prodan e de bine sau e de rău.
Ceea ce voiam să subliniez în acel com. era că autoarea a utilizat greșit conjugarea verbului a bea din citatul de mai jos:

"noaptea trecuta intre stalpii de tensiune
bausei whiskey radeai prosteste"

Așa că am postat com.ul citat de Corneliu:

"Cred că forma corectă e băuseși."

Comentariul meu nu are așadar nicio legătură cu starea bahică sau nebahică a lui ecs.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-08-01 11:48:53
         
 
  te seaca nivelul meu maestre....
si nu fac referire viagra jur
te enerveaza pot sa jur....
hi hi hi
textul de mai sus ce are a face cu literatura?
daca ai intra in subtextul commurilor mele..asta tarandu-te pe burta ai sesiza ca feelinguiesc intr-un oarece sens textele...
ok
niciun comentariu nu este alandala...pe trei carari...
iar ,,oau'' este o interjectie de sine statatoare care inseamna in limbajul meu ,,the best''
sau notre respect...
apropos stiti de unde vine ,,notre respect''
la buna vedere
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-01 11:01:31
         
 
  maestre...iar ai muscat...
zau ma joc
al dracului...
....este prea cald si sesizasem o lentoare prin decorurile acestea ....
si m-am jucat....
hi hi hi
p.s.
scuze
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-08-01 10:55:52
         
 
 
Pe cele deja postate le-am adus eu aici:

dumnezeu cu mila
apropo, iti sugerez sa fii atent la cum comentezi la textele mele, ori o faci elaborat cu referire la text exprimandu-ti parerea pro sau contra, ori iti tii frumusel gurita, renuntand la formule filosofice pretioase. Ne-am inteles?
Postat de catre Ionut Caragea la data de 2006-08-01 05:33:13

Cred că forma corectă e băuseși.

Postat de catre Liviu Bordas la data de 2006-08-01 08:03:31

adică? încearcă și-n limba română prietene.
Postat de catre Costin Tanasescu la data de 2006-08-01 09:07:04

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-08-01 09:44:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE