FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Elena Stefan

„Basistul trupei Compact a decedat ieri in urma unui grav accident rutier. In jurul orei 4.30 dimineata, in plin centrul Bucurestiului, la intersectia Bulevardului Dacia cu strada Polona, taxiul in care se afla Teo Peter (50 de ani) a fost lovit violent de o masina Ford Expedition apartinind Ambasadei SUA.
Conform declaratiilor martorilor oculari, vina apartine soferului din masina ambasadei SUA, care rula cu mare viteza si nu a acordat prioritate taxiului ce se deplasa regulamentar. Surse din politie informeaza ca functionarul Ambasadei SUA consumase bauturi alcoolice si nu a avut timp sa reactioneze in momentul impactului. Membrii formatiei clujene declara ca spectacolul care trebuia sa aiba loc ieri nu va fi contramandat, fiind insa umbrit de tristul eveniment ce s-a abatut asupra rockului romanesc.”
”Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti a informat ca, in jurul orei 4.30, functionarul - un cetatean american, in virsta de 31 de ani - conducea un autoturism Ford Expedition al Ambasadei SUA, pe Strada Polona. Sursa citata precizeaza ca, atunci cind a ajuns la intersectia cu Bulevardul Dacia, functionarul nu a respectat semnificatia indicatoarelor si a intrat cu viteza maxima in taxiul care il transporta pe Teo Peter. In urma impactului, taximetrul a fost proiectat pe trotuar, fiind complet distrus, iar artistul a decedat pe loc.
Potrivit Politiei Capitalei, testul facut cetateanului american a aratat o valoare de 0,09 miligrame/litru alcool pur in aerul expirat. De aceea, politistii l-au condus pe functionar la Institutul National de Medicina Legala pentru a i se recolta probe biologice, acesta opunindu-se insa vehement. El a refuzat, motivind ca la institut “nu se foloseste instrumentarul medical pus la dispozitie de ambasada”, se mai precizeaza in comunicatul politiei. Politistii vor inainta dosarul instrumentat in acest caz procurorilor Parchetului Tribunalului Bucuresti.”

„Identitatea cetateanului american implicat in accident nu a fost facuta publica, insa ambasada SUA a confirmat prin intermediul unui comunicat emis aseara ca oficialul face parte din efectivele de puscasi marini care asigura securitatea reprezentantei diplomatice. Comunicatul precizeaza ca oficialul a fost evacuat deja din Romania sub escorta unui ofiter de securitate, aflindu-se in prezent intr-o baza militara americana.
Ambasada si-a exprimat regretele pentru moartea artistului rock Teo Peter si a precizat ca puscasii marini americani vor coopera deplin cu politia romana in cadrul anchetei privind accidentul rutier. Comunicatul precizeaza ca, pe baza concluziilor oferite de politie, se va stabili daca oficialul american implicat in accident va fi pus sub acuzare.”

Extrase din „Teo Peter, ucis in accident” de Bogdan Nicolai
„ Evenimentul Zilei” Duminica, 5 Decembrie 2004 , editia electronica .
http://www.expres.ro/topstory/?news_id=173370




Astazi a fost un mare artist. Maine poate fi oricare dintre noi. Astazi autoritatile platite din banii nostri nu au arestat un ucigas pentru o crima sanctionata si in propria sa tara, asadar care intra si sub incidenta codului penal roman. Astazi a fost la Bucuresti si criminalul este acoperit. Maine va fi la Paris, poimaine la Bruxelles, Londra s.a.m.d. Pentru ca lipsa de sanctiune va incuraja fenomenul.
Autoritatile americane vor "coopera". Maine o sa aflam "identitatea" ucigasului care probabil va fi un ...arab.
Daca America vrea sa mai aiba un minim de credibilitate trebuie ca imediat si neconditionat sa puna la dispozitia autoritatilor romane adevaratul criminal.
Altfel ...ura planetara se construieste cu pasi mici....
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vin unii cu o urubelni i- slbesc toate uruburile.

M-ngrop n simplitate,
dar nu- mi ajung genunchii.
Ar mai trebui un do major.
Cu ce mai eti tu !- zice Poezie-mea.
(M tot duce cu zhrelul, eurolaca, nici mcar nu- mi d ap !)
Ia spune, amar cu amar, ce d ?
Nu- i spun, tu faci castel din el
i rzi de mine
de sus !

Depun candidatura s m- ntorc acas.
La trib. Intr-un plc de lumin.
Gtele deja au plecat cu unele slbatice !
O s m bat cu jivinele,
o s fumez n jurul focului
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-12-05 14:16:04
         
 
  Se ofera cineva sa traduca in engleza textul de mai sus pentru a fi difuzat cat mai multor persoane ?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-12-05 12:34:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE