FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Atanasiu,
Ce facem cu off topicul. Eu am spus ca ,,rar mi-a fost sa citesc asemenea idiotenii.
banuiesc ca acest comm va fi sters de litosfericul postator dar acum nu-l mai iert ii trantesc un text de-l trimit direct in mina langa Tudorele mama

Maestre Magicianul, in numele lui Dumnezeu lecturatorul, Magicianul inseamna altceva. Dar cu totul altceva. Ce faci acilea e jalnic. ''
Dumneavoastra dand dovada de o netarmurita cultura si un spirit critic acerb imi serviti aceasta monumentala replica demna de pantheonul comentariilor nevrotice.
,,Scîrțîiescu ventriloc funcționează, după cum se știe din repetatele mărturisiri ale mai-marelui site-ului, pe bază de legături directe – telefonul roșu.'' Nuantati maestre. Eu nu am cerut niciodata nici schimbari de nivel si nici puteri depline episoade din seria Elia Ghinescu.


,,Despre prestația sa de comentator insalubru am spus în multe rînduri ce era de spus. Îl consider, pentru hermeneutica sa lipsită de orizont spiritual, doar un caz de frustrare patologică și de resentiment fără scăpare. Observ că Ela îi asigură deja ședințe intense și gratuite de psihanaliză. Poate e recuperabil.''

Ce inseamna comentator salubru maestre pudibond?
Definiti va rog cam care ar trebui sa fie orizontul spiritual liber ales proba cal cu manere. Postarile la hectar? Sofismul ca refulare?
Nu va raspundeam daca nu induceati in text o grosolanie senilica.
,,Observ că Ela îi asigură deja ședințe intense și gratuite de psihanaliză. Poate e recuperabil."
Domnisoara Daniela Luca este una din prezentele agreabile de pe acest site. Simpatia mea dezinteresata pentru domnia sa decurge firesc din valoarea textelor pe care dansa le produce.
Acest virtual este unul literar iar discutiile mele cu D-soara Daniela Luca s-au petrecut in exclusivitate in acest spatiu. Lucru care sincer m-a onorat. Pentru ca eu stiu sa apreciez valoarea acolo unde este valoare. Asta nu inseamna ca nu ne-am si contrat pe unele texte. Face parte din vitalitatea siteului Europeea.
Vitalitate care inseamna tinerete. Prietenii stiu de ce. Cat despre meseria d-soarei Daniela Luca pot spune, tinand seama de cv-ul impresionant pe care l-am citit pe diferite siteuri, pot spune asadar ca a ridicat psihanaliza la rang de arta. Personal consider ca orice imixtiune in subliminalurile umane de nota curaj si spirit de aventura. De aceea cred ca o eventuala sedinta psihanalitica in ceea ce priveste umila mea persoana s-ar solda cu un esec. Pentru ca Viata La 40 de grade are cumva un sens invers. De la finish la start. Imi cer scuze D-soarei Daniela Luca pentru aceasta paranteza vis a vis de domnia sa.
,,Pentru vulgaritatea ieșirilor sale, sper că Eliza va ști să întocmească un studiu folositor orientării membrilor site-ului, precum și întocmirii unui regulament serios care să ne spună ce înseamnă să fii indezirabil."
Cred ca in loc sa plamaditi regulamente ar mai interesant sa va ocupati de literatura. Si cum Fowles e urias dar libertin literar intr-un anume sens v-as ruga sa produceti un comm in 100 de episoade la textul lui Nicolae Tudor ,,Forta Morala"



la buna vedere
Postat de catre ecsintescu virtual
D ra Ela asta am raspun eu atunci....
Asa ca ejectul pe forum este pentru altii....
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:45:59
         
 
  AȘ DORI SĂ CRED ÎNCĂ un simplu fapt: că NU Corneliu Atanasiu a putut afirma asemnea lucru. Fiindcă dacă el a putut să afirme așa ceva, fapt injust și fals, și cu atac la persoană și la spațiul său profesional, atunci e grav.

Corneliu, nu îți poți închipui cât de mult respect confidențialitatea. Și nici cât îmi respect profesionalismul în tot ce fac. Mai ales în psihanaliză. Nu, dragă Corneliu, un dialog nu este psihanaliză. Un comentariu nu este psihanaliză, o conversație la cafeneaua deko sau alta nu e psihanaliză. Eu lucrez numai în cabinet, cu un cadru profesional bine stabilit, și cel mult pshiocritică literară sub formă de eseu.

Cuvintele tale - mai ales că nu ai niciun temei să spui și să procedezi așa - sunt pentru mine una dintre cele mai mari dezamăgiri omenești din ultimul timp.

Păcat, ți-aș fi dăruit 2 cărți de psihanaliză, măcar ai fi înțeles cât de cât ce înseamnă gestul meu și cât de multe reguli implică un cadru și un proces psihanalitic. Nu e chat, nu e forum, nu e bârfă, nu e messengereală, nu e conversație socială și mai ales nu se poate desfășura oriunde și oriucm și cu roicine.

Cu asta, PUNCT. Cred că există o șansă ca eu să pot trece peste acest incident, dar nu foarte curând.

La bună scriere.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 17:41:32
         
 
  vreau commul d-le prins cu mata in haiku?
asa sa stiiiiii
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:37:47
         
 
  erata : NU ADMIT  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 17:32:00
         
 
  na ca te-am parat....vreau commul meu...dati-mi commul
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:30:39
         
 
  Distinsul Corneliu Traian Atanasiu ca si comentariu la postarea Un comentariu eretic bla bla bla Magicianul JoHn Fowles I  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:30:04
         
 
  erata : NU ADMIT  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 17:27:27
         
 
  Aș dori să știu cine a scris acest "pasaj", fiindcă este fals și atac la persoană în plus:

"Observ că Ela îi asigură deja ședințe intense și gratuite de psihanaliză. Poate e recuperabil."

Nu amdit să batjocorească nimeni nici profesia și nici personalitatea mea, cât timp eu nu am făcut asta vreodată.
NU, Domnule/Doamnă, Ela nu face ședințe de psihanaliză decât în cabinetul ei privat și la fundația unde lucrează.
Dacă ceea ce scriu pe site sau ceea ce vorbesc cu orice om se pune sub "umbrela" ședințelor de psihanaliză doar fiindcă intru în dialog, atunci problema, Domnule/Doamnă este la dumneavoastră, și este gravă. Părerea mea, de om simplu.

ATENȚIONEZ:

Aș dori ca în nicio situație/circumstanță să nu se mai uzeze de numele meu nici peiorativ, nici abuziv, nici jignitor.

Nu pot nici măcar să spun mulțumesc pentru înțelegere.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 17:26:45
         
 
  Admit si subscriu d-soara Ela. Dar. ,, infractorul''a postat acest comm la o suberbissima postare a domniei sale... Scîrțîiescu ventriloc funcționează, după cum se știe din repetatele mărturisiri ale mai-marelui site-ului, pe bază de legături directe – telefonul roșu.

Despre prestația sa de comentator insalubru am spus în multe rînduri ce era de spus. Îl consider, pentru hermeneutica sa lipsită de orizont spiritual, doar un caz de frustrare patologică și de resentiment fără scăpare. Observ că Ela îi asigură deja ședințe intense și gratuite de psihanaliză. Poate e recuperabil.

Pentru vulgaritatea ieșirilor sale, sper că Eliza va ști să întocmească un studiu folositor orientării membrilor site-ului, precum și întocmirii unui regulament serios care să ne spună ce înseamnă să fii indezirabil.

Raspunsul meu il gasesti acolo.

secundo....
daca ai rabdare sa parcurgi toate comentariile ai sa vezi ca am atins si o problema acuta a zilelor noastre. Dl Cristescu punctand excelent.


asa ca ejectul pe forum poate mai astepta ( plus ca urasc literatura de chat)

Daniela Luca intamplarea face sa stau prin preajma evenimentelor politice si sa am si acces la site....Dl Atanasiu mi-a eviscerat un comm la un text postat de domnia sa. Plus ca imi posteaza elucubratiile sub titulatura domniei sale.
Ludicul exacerbat naste mistoul si mistoul revolutia au ba....
GAMBETA
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 17:05:11
         
 
  Am lipsit de pe site cam 24 de ore. Și găsesc atacuri la persoană și texte/comentarii greu de admis pe un site literar.
De azi există Forum. Vă rog ca toate aceste dispute să aibă loc fie pe forum, fie în corespondență personală.
Mulțumesc.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-15 16:49:41
         
 
  Ofer albastra si alabastra pentru commm....  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 16:47:04
         
 
  Commul e al meu  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 16:37:20
         
 
  Vreau commul meu si sa recunoasca implicit si explicit ca acest text nu-i apartine altfel sesizez copiraitul
Fac un apel catre editori infractiunea se pedepseste
plagiatorii postatori la seminte

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 16:33:29
         
 
  Aici e sofismul, încerci să mă convingi că, dacă iubesc literatura, ar trebui cumva să te iubesc pe tine....
eroare
am spus asa:Va intreb doar atat: Iubiti literatura?
Iubiti polemica? Iubiti?
Adicatelea daca iubiti asa mi-e si rusine sa zic care va sa zica...bref iubiti candva maestre....


Butada cu Eftimiu si Arghezi e cumva altfel...
Ion Dodu Balan profesorul meu de literatura a succintat-o altcumvafel
dar.
din principiu nu discut cu infractorii
doar daca isi platesc umil cautiunea
adicatelea Commul meu maestre....
Si Atanasiu plus VIRTUAL EGAL LOVE
si repunem adevarul in drepturi

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 16:14:23
         
 
 
Iar refulezi. Nu-i deloc elegant, deși spațiul virtual suportă multe.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-15 14:33:53
         
 
  Daca posteaza dansul infractor commul meu sterg tot cu buretele ruda cu coralul cacofonie permisa
commul acela nemarginit mai tare ca textul
ala din fuga condeiului
apropos maestre fuga co suna rau tare
sugerez din maratonul condeiului spre cerneala lui Ghilgames....ups
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 14:29:54
         
 
 
Aici e sofismul, încerci să mă convingi că, dacă iubesc literatura, ar trebui cumva să te iubesc pe tine. Știu o anecdotă literară, nu mai știu sursa. Arghezi și Eftimiu erau certați și un binevoitor i-a adunat la o cafea să-i împace. Eftimiu, pozînd emfatic, i s-a adresat:

- Domnule Arghezi eu ca poet vă recunosc, dar ca om nu te cunosc.

Arghezi a ripostat pe dată:

- Eu ca poet nu te cunosc, iar ca om te...

Propunerea de pace este evident să ne ignorăm, nu să ne adunăm. Zîmbetul meu nu poate fi, în ce te privește, aprobator. Dar nu țin să ți-o spun decît dacă te tot insinuezi în locuri de unde ai putea să absentezi. Restul e apă de ploaie, de colonie etc.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-15 14:29:48
         
 
  Si scuzati-ma apropos de ,,viermuiala virtualului''
va acuz de plagiat
sau de incalcarea copiraitului
nu v-am permis sa-mi folositi comurile sub semnatura dvs din antet.
zau
D-na Eliza help
Plagiatul si infractiunea tine doar de lege nu de regulament.
HELP HELP HELP
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 14:27:06
         
 
  care să nu implice manopere pe care nu le pot întreprinde.....
maestre cine e vulgar acum????
cum adicatelea ..manopere pe care nu le pot...
va credeam om batran ....zau asa
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 14:23:01
         
 
  Domnule Atanasiu,
Va intreb doar atat: Iubiti literatura?
Iubiti polemica? Iubiti?
Daca v-am suparat va rog sa ma iertati.
Iar daca sesizez vreo provocare din partea dumneavoastra va rog sa nu ma iertati.
Iar daca imi postati si commul cu pricina jur ca Ecsintescu plus Atanasiu egal LOVE.
D-le, Daca rasul ne devine rictus murim credeti-ma.
p.s. As sugera ca o analiza pe text alt titlu.
Razboi si Pace in Levant.
se poate
plus ca textele trebuie sa mearga invers nu arab de la dreapta spre stanga. Doar invers vertical. Prietenii stiu de ce. A subtitlu Livada de visini culese din mortiere...sau dracu mai stie cum...Sau Pescarusul bombardier...dracu nu este vulgar...la dracu
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-15 14:20:31
         
 
 
Eliza, domnul Cristescu susține că nu pot răspunde cu bomboane și cornulețe cui îmi servește murături.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-15 13:54:20
         
 
 
Vă rog să mă credeți, martor mi-e domnul Corbu care a procedat ca atare, că de mulă vreme nu mai sînt "editor", nu mai am de a face cu validarea și invalidarea textelor și comentariilor, lucru care s-a întîmplat în urma cererii mele exprese formulate sub un editorial al lui Emanuel Cristescu.

Încercați deci alte abordări care să nu implice manopere pe care nu le pot întreprinde. Am doar dreptul de a-mi șterge textele (motivele nu mai au nici o importanță) și o voi face de fiecare dată cînd persoane lipsite de bun simț și bun gust vor face intervenții pe care eu le consider vulgare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-15 13:51:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE