FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Dan Constantin
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  - Magdalena întotdeauna pui miere peste oțet!
Am făcut și eu la fel.
- Ști ce am pățit?!.... am scăpat de răcelă.
Mulțumesc pentru intervenție si sfaturi.
 
Postat de catre Dan Constantin la data de 2006-07-17 09:40:10
         
 
  Dan, te rog să nu te pripești concluzionând!
S-a produs o mică încurcătură. Andrei nu avea de unde să știe că tu ești nou pe site și în consecință nu cunoști "disputele" care se poartă aici! A crezut că tonul tău este intenționat ironic și din această cauză a atenționat. Deoarece pe Europeea nu există off topic, se mai întâmplă ca să se greșească și un nou venit să nu-și dea seama de anumite "ironii" din comentarii, dar acesta nu este un motiv de retragere... Acum lucrurile sunt clare și nu mai este nicio problemă. Dacă vrei cu adevărat să înveți să scrii în spiritul liricii nipone, eu cred că ar fi bine să rămâi...
 
Postat de catre Magdalena Dale la data de 2006-07-06 20:17:39
         
 
  domnule Andrei Petre,
fiind nou pe acest site nu mă deranjează să fiu atenționat ori de câte ori greșesc cu ceva, dimpotrivă.
Nu stiu despre ce comentariu este vorba dar nu are importantă deși, să ști, mi sa cam tăiat elanul să fac comentarii. Fiind o fire spontană, temperamentală probabil am să mă retrag fără să agit apa din paharul din care eu abia am gustat. Nu intenționez să fiu subiect de dispute între colegi, prieteni sau simple cunoștinte.
Cu multă stimă și respect,
Dan Constantin
 
Postat de catre Dan Constantin la data de 2006-07-06 10:04:21
         
 
  domnule Horia Ivascan,
vă mulțumesc pentru variantă.
O pot folosi!
 
Postat de catre Dan Constantin la data de 2006-07-06 09:41:47
         
 
  Liviu, comentariul acela sa adresa Corneliei... Si intelegi si tu de ce poate parea rau voitor... de aceea am atentionat...

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-07-05 16:02:31
         
 
  varianta :

dangat de clopot
si-omatul ce-acopera
petele negre

~Numai bine!~
 
Postat de catre Horia Ivascan la data de 2006-07-05 08:10:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Andrei, sunt puțin confuz.
Pe prima pagină, la textul lui Dan Constantin apar cinci comentarii. Mai jos, apar doar patru, ceea ce înseamnă că unul a fost invalidat, din moment ce nu este afișat în subsol.
Apoi, comentariul tău pare a fi un răspuns (mai degrabă un reproș) la un comentariu al autorului.
Să înțeleg că acel comentariu este cel de-al cincelea com., adică cel invalidat, și că acel com. a fost refuzat doar pentru că putea părea ironic?
Te rog, lămurește-mă.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-07-05 07:57:48
         
 
  domnule Dan Constantin - este DOMNUL Corneliu Traian Atanasiu... Va rog sa tineti cont de asta cand raspundeti, pentru ca altfel, aceste comentarii pot parea ca ironice... stiti la ce ma refer...

cu respect

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-07-04 22:40:31
         
 
 
Am să fiu un pic mai drastic. Ar merge poate
"dangăt de clopot", clopotul nu prea cîntă și dacă o face e dintr-o investiție emoțională care nu merge în haiku. Care e o poezie mai austeră, refuzînd efuziunile sentimentale. Zăpada nu prea alege, acoperă totul, cred că ar fi mers mai curînd "și păcatele".

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-04 22:03:05
         
 
  andrei
multumesc de vizita si de observatie, am sa modific
 
Postat de catre Dan Constantin la data de 2006-07-04 20:39:32
         
 
  frumoasa imaginea...

dar nu prea sunt permise verbele, decat la participiu sau gerunziu... :)

mai citesc

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-07-04 20:25:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE