FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
"nsul literat folosea ce incepe cu p si se termina cu ula nu ca pendula ci ca pilula la un text anterior"

Eliza, te-ai pierdut evident cu alte sarcini și ți-a scăpat că ecsi a trecut de la vagin la ce spune mai sus. O spune cu gura plină. Dealtfel, contextul e al unei nedisimulate bătăi de joc. Dar este telefonistul site-ului. Vorbește frumos la aparat - linia fierbinte, de la 40 în sus. La așa temperaturi te cam scapi, oralitatea te depășește.

Și, dacă n-o spune ca nuca în perete, ca mai totdeauna, o spune totuși unei persoane de sex opus...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-07 16:35:26
         
 
  domnule cristescu, imi raspundeti si mie la mail ?  
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-07-07 15:26:19
         
 
  Dana, se vede si de aici din zona Vrancei unde sarcini curente m-au obligat sa raman cateva zile fara Europeea, fara net, fără multe, că Lory nu-ți este agreabilă. Eu vă propun, pentru că vă apreciez pe fiecare în parte să vă ignorați reciproc atât textele cât și comentariile.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-07-07 15:14:04
         
 
  Atitudine de editor...
Halal!

Ce pretentii sa mai avem la altii daca tu, ca editor, lasi asemenea comentarii?

Tu ar trebui sa reprezinti siteul si, implicit, pe d-l Corbu.
Ce-ai lasat tu mai jos se cheama mahalagism. Ce ne intereseaza pe noi ce dispute ati avut voi pe alte siteuri?!

"Mi-e sila de persoane ca tine, dar da...o sa iti pun betze in roate de fiecare data knd o sa gresesti!
Ala e comentariu sau pupat in gaozel?:) Te invalidez..too bad, pleci de pe site! ah, imi plang de mila..lumea te injura pretutindeni, dar lasa k stii tu unde sa pupi."

Rusine, domnisoara editor!
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-07 13:47:30
         
 
  iar si iar discutii
un singur lucru am de spus, Lory minti ca o nesimtita ca sa nu spun altceva.
tii minte comentariile pertinente de cand eram noua pe site-ul 'acela'? Iti spuneam cand imi placea ceva si cand nu. Si cand nu imi placea argumentam..si iti spuneam 'uite aici poate ar suna mai bine...' si tu sareai ca arsa pt ca tu esti perfecta tu esti inegalabila, dar si involuata Lory! Tot respectul pt romatntici doar ca vremea lor s-a cam dus fato.(aici bla bla o sa vii cu fel de fel de comentarii cabla si bla..am mai auzit odata poti sa taci nu am nevoie de cuvintele tale de doi lei..ah, doi lei sunt multi..doi bani)
nu am cum sa arat lumii comentariile si jegurile tale pt ca..simplu..ca o varza ti-ai retras textele...deh toata lumea te injura pt ca nu esti decat un copil fara minte, toata lumea te ocara..eu ce am zis? lasa lory ca ai si texte bune, serios. Tu o tineai pe a ta: bla bla bla si ma insultai..pana mi s-a pus pata.
Apoi ti-ai repus textele pe site..fara commuri bineinteles..unul cate unul rece si perfid.
Mi-e sila de persoane ca tine, dar da...o sa iti pun betze in roate de fiecare data knd o sa gresesti!
Ala e comentariu sau pupat in gaozel?:) Te invalidez..too bad, pleci de pe site! ah, imi plang de mila..lumea te injura pretutindeni, dar lasa k stii tu unde sa pupi.
Imi pare rau ca am spus asta aici, dar trebuia pt ca este purul adevar.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-07-06 17:13:04
         
 
  incetati odata cu aceste frustrari copilaresti...site-ul este "noi"...conflictele exista...unii le stiu opri altii nu...ei si?...candva nicolae tudor a afirmat "eu doar m-am jucat"...asadar...daca acum a devenit implicat sincer...de unde sa stim?...adevarul este cert...se scrie, se comenteaza...sau nu...viata la 40de grade virtu' nu, nu rezolva...nu este o rezolvare...este poate ceva intre...ceva care incontestabil exista...insa pe un site literar se publica se dezbate...si doamne iarta-ma daca se invalideaza cate un comm, mare branza...eu am publicat un comm desuet...si s-a invalidat...asa trebuia sa fie...cui oare ii atarna viata de un comm validat sau nu, hai sa fim seriosi...altii mor de foamne...si baba se piaptana  
Postat de catre nula nada la data de 2006-07-06 01:19:14
         
 
  Îmi pare rău că nu ai prins firul de la ce am dorit să spun prin orgolii și buzura.
Ei, uite-mă și în haină de semi-doct. Ia să mă uit în oglindă să văd cum îmi șade.
Fiecare își are gradele în viață, fiecare la temperatura lui, uneori peste 40... sau mult sub. În fond, e târziu și e nevoie de viață. Și mâine.
Poate mâine vei înțelege ce am vrut să spun cu Orgoliile. :)
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-06 01:11:02
         
 
  ei na,
Buzura rateaza ca si Orgoliile de fel stimata Daniela Luca...
echilibru si demnitate....
oau
insul literat folosea ce incepe cu p si se termina cu ula nu ca pendula ci ca pilula la un text anterior.
sa cred ca spiritul gregar devine status quo
perversitatea estetica a editorilor eludeaza sentinta?
intreb
Sustin ca Nico LAE Tudor e i....t atat timp cat luna este prea departe de latratul sau.
e simplu pentru mine sa-l ignor
dar vad ca unele postari prolixe capata viziuni de lait motiv
adicatelea suprematia pe acest site e disputata si antamata de semidocti
sunt momente in virtual cand unii vor sa ,,mangaie'' natangi,, doar pentru ca nivelul obliga.
Timpul duce in schimb oamenii mai departe
Si Viata la 40 de grade poate fi o rezolvare
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-06 01:01:08
         
 
  Ecsi, aici Nicolae Tudor chiar a rostit just. Cel puțin din punctul meu de vedere. Aici îi împărtășesc convingerea, mă refer la ceea ce am desprins mai jos din discursul său. Desigur, eu țin pe cât posibil seama de convingerile fiecăruia în parte, declarate sau nu.  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-06 00:43:35
         
 
  Apreciez echilibrul și demnitatea din mesajul lui Nicolae Tudor, îndeosebi cuvintele: "Creatorii n-ar trebui sa se simta jenati de zgomot, circ sau interventii de prost gust. Sa-si vada fiecare de condeiul sau, se se expuna si sa primeasca toata paleta de comentarii."
E de dorit încă să existe buni creatori, buni comentatori. E de dorit să nu plece aceia care au talentul în toți porii lor. Din păcate, se întâmplă.
În ultima vreme îmi amintesc tot mai des de "Orgolii", de Buzura.
Arta nu ține de zgomot, de niciun zgomot în van.
Mulțumesc Nicolae pentru intervenția ta de aici. Mulțumesc în numele meu și a celor ce înțeleg aidoma.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-06 00:40:58
         
 
  condeiul d-,ui Tudor Nico LAE
Surprinderea mea este ca am intalnit aici modele de oameni incompatibile cu statutul de creator- om superior...
Lasand acordul defectuos
candva ai folosit vectorul felatiei bref adica ai avut in gura vulgaritatea.
am spus atunci ca esti i...t
reformulez
maestre esti complex
zau
ca un magazin second hand

esti serios?
mi-e teama de seriozitatea asta nazista
si de prostie
si de sfecla
si de viagra

si urasc fir-ar semidoctii impotenti

TU AI SESIZAT ATACURI LA PERSOANA
replay
TE-AI UITAT IN OGLINDA
la revedere


 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-06 00:40:15
         
 
  Intai de toate trebuie respect intre creatori. O creatie este ceva de la Dumnezeu, creatorul este un om superior.
Daca unii au nivel de incredere ( cineva a acordat acest nivel), trebuie acordata increderea de toata lumea.. Asta inseamna ca acel creator poate sa puna si un simplu punct. Acesta poate avea valoarea lui. In cazul meu, daca Dl Ion Corbu, la un text de-al meu, ar scrie doar doua litere :“da”, as fi extrem de fericit si a sti ce am de facut. Daca Lory a vrut sa lase un semn cat de mic, asa cum a gasit ea de cuviinta, nu e frumos sa vii si sa-i stergi sentimentele.
Dar o inteleg si pe Dana fiindca iesirea ei este un strigat de neputinta in fata valului de agresivitate si aiureala care se petrece pe sit. Ea este de buna intentie, vrea ca europeea sa fie un sit valoros si crede ca de la acel punct de comanda poate rezolva ceva. Deja se expune.
Ce e de facut?
Probabil domnul Corbu va scadea iar nivelul tuturor, si se va apuca pas cu pas sa convinga fiecare creator-”problema” ca greseste. Asa trebuia sa procedez si eu, dar m-am lasat luat de val, cred ca mai tare am pus paie pe foc, dar... asta e firea mea.
Acest sit se poate linisti fie prin mult calm si lasare de la sine (periculos pentru viitorul celui ce se expune), fie prin cenzura aspra (ceea ce e de prevazut), fie prin ignorare, practic imposibil, fiindca doi –trei insi vor face in continuare “scandal” si vor da totul peste cap.
Riscul este ca omenii seriosi sa paraseasca situl. Semnale deja sunt.
Surprinderea mea este ca am intalnit aici modele de oameni incompatibile cu statutul de creator- om superior.
Dorinta de a impiedica formarea taberelor incepe sa devina utopie. Dar nu poti impiedica pe cineva sa se reproduca artistic, asta presupune democratia. Doar prin comentarii pertinente se poate face ordine. Pentru asta trebuie sa ai timp si sa se intrevada un rezultat. In conditiile actuale e greu e presupus.
Potrivit filozofiei mele de libertate totala, aceasta tulbureala ar trebui sa fie un firesc. Creatorii n-ar trebui sa se simta jenati de zgomot, circ sau interventii de prost gust. Sa-si vada fiecare de condeiul sau, se se expuna si sa primeasca toata paleta de comentarii. Ca la televizor cand se intalnesc doi adversari politici. Ar trebui cenzurate doar atacurile la persoana. Eu am sesizat, dar vad ca nu se raspunde in nici un fel.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2006-07-06 00:29:55
         
 
  hai nu ma/nebuni! de ce-am abuzat! mie imi place ca in loc sa scrieti ceva... orice, paziti monitoarele cu ochii cat cepele pe portalul asta bleu, de vi s-au albastrit si dintii-n gura, dupa care veniti sa dati verdicte: lory e epigramista! deah... si moasa comunala si barman si dintzar, so on, bea numai suc contrafacut, se spala cu apa calda pe dinti... asta ca sa aratati ce vrajeala super aveti in voi, daca va scutura un pic cineva care se pricepe cat de cat la comentariu literar, nu mai raman nici penele... commul Danutei ma ajuta enorm, cu el ma duc direct la toaleta

cu tritete
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-07-05 22:31:34
         
 
  Eliza,
gata, m-ai convins. de fapt, știam de la început de nivel și toate alea, inclusiv de abuz. ce doream să evidențiez este că și Lory abuzează. de exemplu, de acel gen de "comentarii". părerea mea fiind că Dănuța s-a cam săturat și ea de pseudo-comentarii, "pseudo" e mult spus. adică... te-ai cam prins ce vreau să spun, nu? faza e că pe Lory acest abuz al Dănuței ar fi ajutat-o dacă ar fi fost fată deșteaptă (dacă s-ar fi prins de fază). dar n-a ajutat-o.

acum:

Domnule ecsintescu,
ha, ha, ecsi, nu e adevărat (Lory e o bună epigramistă, mi se pare. a adevărat: cam atât), nu pe Lory; tu îl cam pupi, nu spun unde, pe "maestrul", pe domnul, de fapt, Corbu. nu ești singurul de pe acest site. doar că exagerezi.

Ionuț: pui mâna pe telefon ca să-ți iei amărât de nivel? ha, ha. penibil! ce-ți mai bați joc de tine!!

PS: voi chiar nu v-ați prins de ce nu dă domnul Cristescu lista de editori? ca să nu vedeți cine e și cine nu e pe listă! [TOATĂ LUMEA E! :) ]
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-07-05 22:16:56
         
 
  Eliza... nu am citit toate commurile, pt. ca nu vreau sa-mi fac nervi de pomana. Dana Musat, m-a atacat copilareste si prosteste si pe alt site, se vede clar ca eu niciodata nu i-am adresat nici macar un cuvant, nu sunt suparata, dar prostia dusa pana la josnicie ma face sa-mi vad de drumurile mele. Atat! Ma intreb, in momentul in care se numesc editorii, oare cine-i recomanda?, Dana Musat a facut gafa monumentala de-a o pune la colt pe profesoara Maria Tirenescu, printr-un text de atentionare! e jenant, pt. cine stie cu ce se ocupa doamna Tirenescu! Ma intreb, domnule Corbu.... unde o fi poeta Dana Popa?...Marinela Preoteasa...Daniel Bratu... Maria Prochipiuc? stiti ca erau niste valori care faceau cinste Europeei... ei bine, am sa iau exemplul lor, acolo unde lucrurile tind sa se imputa, e bine sa-ti vezi de treburile tale, altminteri dai impresia ca-ti place!
cu stima pt toti
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-07-05 22:09:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ionut, poti suna si la tel verde 89 8 9 89 fara prefix.
Si crede-ma nivelul tau va cresteee in limita naturii fireste
Suna acum. Daca suni acum vei castiga si un creion de unica folosinta. Nivelul te asteapta. Suna acum. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pentru nivel trebuie sa faci orice.............
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-05 20:26:45
         
 
  Ionuț, Domnul Cristescu a lăsat de câteva ori această adresă de contact în editorialele dumnealui: [email protected].

Te asigur că funcționează bine.

 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-05 20:00:33
         
 
  Deh Elizica, dacă ai renunțat la munca de editor pe europeea... acum lasă-i pe alții s-o facă exact așa cum se pricep. e timp să se învețe ce și cum. ok :)  
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-07-05 19:38:35
         
 
  Daniel, te inseli.
Loredana Cristea poate posta texte si comentarii fara sa fie nevoita sa astepte validarea.
La asta ma refeream cand am spus ca are nivel 200.
Gestul Danei a fost un ABUZ (si repet asta) pentru ca a venit ulterior (dupa nu stiu cat timp) si a invalidat un comentariu perfect valabil.
Interventia mea se refera STRICT la acest gest pentru ca LOredana NU a incalcat deloc regulamentul.

Cred ca nici tie nu ti-ar fi convenit sa postezi un comentariu si apoi sa-ti fie invalidat fara sa ti se ofere explicatie.
Si sa nu-mi spui ca nu este asa...

Repet, interventia mea nu ar fi avut loc daca eram convinsa ca Dana Mushat are dreptate.
Nu a avut.

Eliza
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-05 19:14:29
         
 
  nu merge absolut nicio adresa, imi da send failure..
altfel cum facem ?
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-07-05 19:10:34
         
 
  ecsintescu, îți stă bine în multe ipostaze. dar nu și în aia de pupincurist. iar la capitolul acesta perseverezi, perseverezi.
daca si argumentezi este in regula.
unde ti s-a parut ca ling sau pup?
repet astept doar sa argumentezi.
Lory Cristea e superba in unele poezii.
Argumentez oricand asta.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-05 19:08:34
         
 
  ecsintescu, îți stă bine în multe ipostaze. dar nu și în aia de pupincurist. iar la capitolul acesta perseverezi, perseverezi.

Eliza, cand am spus "prima faza" fix la aia m-am și referit. Lory a scris un comentariu iritată că nu i-a fost validat un altul. m-am întrebat și io ca tot omu' (mai ales că-s trecut prin viață (sic) și cam știu la ce să mă aștept pe acest site): ce comm. i-or fi cenzurat fetei? și apoi vine răspunsul (=faza): nu un comm., o simplă urare, atât de simplă încât nici nu merită să ocupe spațiu; iată explicația Danei: ""ala nu era un comm. Pune mana si scrie commuri, da? O feliciti, ok, dar spune si de ce!""

Dar acum să-ți spun de ce am intervenit din nou. Iată de ce:
""Mie imi place atitudinea asta a voastra de "n-am ce face si ma bag si eu in treaba". "" (Eliza Voicu)
Știi unde se aplică, da? (că altfel de ce nu ai sta tu liniștită, ci ceri nivel ca să aprobi, ca să aprobi ce?! niște cuvinte vag articulate, pe care tu le numești "comentariu"??)

Tot în regulament se menționează: ""200 - editorialist - autor care a confirmat din punct de vedere calitativ si al seriozitatii"".

Dragă Eliza, tu ai un singur text postat!! Nu un text, pardon; o urare!!! Sau o fi text? Ea/el sună așa:
“Paște fericit și lumină în suflet!”

Acum înțeleg de ce te-a deranjat!...
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-07-05 19:03:40
         
 
  oau
Ionut plange pe sortul literaturii si vrea jucaria adicalea nivelul.
Crap de ras.
Ciudat mod de a sustine libertatea ca idee maestre editor.
pupam toti piata independentei
oau
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-05 18:50:38
         
 
  Ionut, ma bucur ca ai revenit cu numele real.
Aici poti:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-05 18:43:02
         
 
  oau
cad si mor
regulamente in literatura
trotki bea din tucalul lui beria si revolutiunea culturala din china creeaza omul nou.
Dr Popescu joaca table cu Sadoveanu. Zarurile sunt la Paunescu, Pulul la Barbu, si Mart face Dorin Tudoran.
d-le Corbu inventati pls un regulament si pentru carieristi.
Numitile Tezele Elia Ghinescu din Prierul literelor.
Nu am nimic cu distinsa paradoxala poetesa Elia dar reflecta simtomatic un lait motiv - snobismul si prea marirea doar de dragul refularii.
la buna vedere
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-05 18:27:03
         
 
  Da, are voie. Nu scrie nicaieri in regulament ca nu are.
Din regulament:
"În cadrul validarii se verifica gramatical textul si de asemenea se verifica daca textul contine expresii obscene, injurioase, atacuri la persoana, sau daca textul contravine legilor în vigoare."
"Redactorul nu valideaza valoarea textelor ci daca aceste texte se înscriu în cerintele atelierului privind gramatica, lipsa vulgaritatii si încalcarea legilor."

Daniel D. Marin, "te-ai intors sa citesti", ok, citeste, dar citeste cu atentie. Dana nu si-a argumentat gestul din "prima faza" ci abia dupa ce Loredana a observat si dupa ce eu am cerut o explicatie.

Mie imi place atitudinea asta a voastra de "n-am ce face si ma bag si eu in treaba".

Eliza

 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-05 18:21:21
         
 
  Dana Mushat,
Lory Cristea are unele poezii realmente superbe. Fiind copil surade la orice chicoteala de gasca facuta si pe celelate texte scrise prost. Dar repet Lory Cristea are talent. Commul tau de sub mine sau sa nu creez confuzie de sub commul meu este pertinent. D-na Eliza m-a oprit din ras pentru a ma intrista. Nivelul recte marimea conteaza doar masculin undeva candva. Literar cred ca valoarea este cea care inclina balanta. Ma bucur ca datorita agilitatii unor commuri postate Dana Mushat am citit o proza ca o explozie. Si Dana Mushat uneori mai bine dai suturi de cat sa pupi. E mai sanatos. Crede-ma.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-05 18:20:46
         
 
  vreau sa aflu si eu adresa la care pot scrie lui emanuel cristescu in vederea acordarii de nivel.
multumesc anticipat.
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-07-05 18:17:32
         
 
  Stai!
Daca are nivel 200 are voie sa scrie doar 'vai ce frumos! extraordinar!'??????
pai inseamna ca imi permit...adik vai cat imi doresc sa pup si eu in...ca sa ma citeasca lumea, nu?
Si asta pt ca sunt editor si sunt mare si tare..
te rog frumos, Eliza, scuza-ma ca m-am adresat asa. dar iti spun sincer nu era pt tine.
Gata, am argumentat, am spus, eu nu ma ascund dupa degete..dar gata! Sa fim seriosi...
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-07-05 18:06:21
         
 
  1. mi se pare că acel text pe care l-a invalidat domnul Cristescu (dacă e vorba de unul și același text... "am invalidat textul lui Corneliu Traian Atanasiu si un comentariu al lui Joe King" e o formulare cam ambiguă) era super haios. nu era cazul să fie invalidat.

2. Dana și-a argumentat gestul invalidării încă din prima fază. intervenția Elizei este nulă și neavenită. păcat că își permite astfel de gesturi. dacă pe site "se afla zeci, zeci, zeci de comentarii care ar trebui invalidate" atunci de ce nu le invalidează ea?! dar eu unul nu le-aș lăsa, dar deloc, pe mâna ei.
 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-07-05 18:02:06
         
 
  D-le Ecsintescu, sa ne anunti cand te opresti din ras.

Dana Mushat, ai fost macar atenta cine ti-a cerut explicatii? NU Loredana Cristea le-a cerut deci nu inteleg in care "maniera" i-ai raspuns.
Are nivel 200, a postat un comentariu perfect valabil.
Scrie undeva in regulament ca este interzis acest gen de comentarii? NU scrie
A fost ABUZ din partea ta.

Eliza
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-05 17:58:51
         
 
  mi-am sters de pe site creatiile care au avut comm-uri de la asa zisii "bugs". voi proceda astfel in continuare.nu accept in pagina mea decat impartialii si bine-intentionatii.in rest, iubesc pe toti de pe europeea..."Singurul raspuns la orice fel de calomnii este creatia"(M.Eliade)  
Postat de catre Constantin Enianu la data de 2006-07-05 17:52:05
         
 
  Eliza,
i-am raspuns in maniera in care a cerut explicatii.
Nu am antipatie fatza de ea, ci pur si simplu ma face sa rad.
Este treaba ei, dar acela nu e comentariu. Aceea e ceva de genul 'hop si eu, imi place de tine, sa iti placa si tie de mine'
O sa invalidez nu numai comentarii de-ale ei, ci si altele daca sunt asa 'pe scurt'.
Am fost sincera pt ca eu consider ca asa se face.
Ok, valideaza. Dar acela nu e un comentariu, ci o replica.
i feel no sorry.
Iar treaba cu..etc etc..nu ma bag si nu ma intereseaza pt ca sa mor daca stiu despre ce e vorba!! Ma uit citesc, ma documentez. deocamdata nu imi dau cu parerea pt ca simt ca ma depaseste treaba. Si din aceasta cauza nu sar ca musca in lapte, cum fac altii.
Eliza Voicu, tie iti raspund pertinent, pt ca imi vorbesti pertinent.
Multumesc.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-07-05 17:40:11
         
 
  oau
se porni raca intre editoare
rad de ma peapadesc.
acum dupa ce m-am oprit din ras d-na Eliza.
Un editor trebuie sa se imbrace la costum si sa tasteze cu manusi dupa ce anterior si-a dat cu oja tastatura? Ce intelegeti prin atitudine corespunzatoare?
Am citit commul domniei sale vis a vis de distinsa poetesa. Iubito mi s-a parut chiar dragut. Cu toate ca usor arogant. Dar cred ca sfada asta elitista intre maestrii editori nu prea face bine. Cu toate ca rad de ma prapadesc. Propun editor sef. se face vreun concurs?
la buna vedere
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-05 17:38:48
         
 
  Dana Mushat

In conditiile in care esti editor pe acest site am sa te rog sa-ti pastrezi, pe cat posibil, obiectivitatea.
La fel, te rog sa nu-ti mai lasi simpatiile sau antipatiile sa-ti afecteze munca de editor.
Ia ce ti-am spus ca pe o rugaminte.
Pe site se afla zeci, zeci, zeci de comentarii care ar trebui invalidate.
Tu spui ca "treaba" cu ecsi, joe king si atanasiu "nu te intereseaza" si "nu te bagi"...
Pai draga domnisoara editor... nu asa se procedeaza.
In alta ordine de idei un editor nu se adreseaza unui membru de pe site cu "iubito" si nu arunca ironii atunci cand este rugata sa ofere explicatii.

Pricepi?
Un editor trebuie sa fie obiectiv sau macar sa incerci asta atunci cand e vorba de munca de editor.

Voi valida EU comentariul Loredanei Cristea si am sa te rog ca pe viitor sa adopti o atitudine corespunzatoare unui editor.
Daca esti in stare, evident.

Multumesc
Eliza

 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-05 17:29:42
         
 
  btw...vorbeam cu Lory
cat despre restul tura-vura..chestia cu acceptatul commului nu-stiu-care, treaba cu ecsi, joe king si atanasiu..nu ma intereseaza...nu ma bag pt ca nu e treaba mea.
Doar ca e trist.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-07-05 17:19:32
         
 
  Iubito,
ai frustrari?
eu ti-am invalidat commul si nu imi e rusine sa recunosc. ma tin departe de 'desteptaciunea' ta, dar ala nu era un comm.
Pune mana si scrie commuri, da? Stii tu ce vreau sa spun. O feliciti, ok, dar spune si de ce.
 
Postat de catre xx xx la data de 2006-07-05 17:17:14
         
 
  Lory Cristea,
in ciuda unor atacuri la adresa dvs, consider ca aveti o mare valoare literara si umana.
Daca va luati jucariile si plecati toate valorile ramane doar gasca de eruditi
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-05 17:03:47
         
 
  Rog editorul care a invalidat comentariul Loredanei Cristea sa-si argumenteze gestul.
Comentariul suna asa: "felicitari pt. poezie!"

Astept
Multumesc
Eliza
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-05 16:48:43
         
 
  http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=8039

am apreciat textul si am felicitat autorul, cineva, DRACU STIE CINE! s-a repezit sa-mi stearga commul, daca era vorba de vreun vagin in flacari sau penis infuriat cred ca ramanea in istoria site-ului!!!
de aceea MI-E SCARBA sa mai activez pe Europeea

cu scuzele de rigoare!
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-07-05 16:34:23
         
 
  MAESTRE Atanasiu, eU NU L-AM CHEMAT PE MARELE SI INEGALABILUL JOE KING PE SITE. PENTRU SIMPLUL MOTIV CA LOCUL DOMNIEI SALE ESTE AICI DE CAND HAUL.
rar mi-a fost dat sa vad un umorist si un polemist de exceptie. daca sansa va surade acestui site ca mai multi Joe King sa posteze aici, atunci demersul Europeea nu este in zadar.
Deci maestre FUGA SFECLA...LITERARA
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-04 23:39:14
         
 
 
Apropo, înjurătura din subsolul Eliei David vi se pare cumva o drăgălășenie? O găselniță plină de istețime șugubeță?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-04 22:13:36
         
 
 
Sînt de-a dreptul încîntat că au dispărtut cu această ocazie mizeriile lui JK intitulate comentarii. Cred, spre deosebire de cel ce l-a chemat pe site să-i apere îndoielnica reputație, că editorii ar trebui să monitorizeze atent modul de adresare al acestui personaj care este trivial pînă la abjecție.

Recunosc că mă bucur că am scăpat de această corvoadă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-07-04 22:10:03
         
 
  Sa inteleg ca maestrul Atanasiu a clacat
oau uite stire
pana acum ecsintescu tulbura apele muzei
oau
D le Cristescu habar nu am ce comm a postat Joe King dar daca l-ati cenzurat ati putea explica pentru ca Joe King este de o valoare direct proportionala cu bunul simt credeti-ma.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-07-04 21:24:44
         
 
  Îmi pare rău pt această absență a mea de astă noapte și până acum, cu atât mai mult cu cât iar văd ce nu mai doresc să văd în nicio zi pe Europeea: transgresări de limite umane, jigniri, atacuri, revărsări de orgolii etc.
Aștept ziua în care fiecare editor să vadă acțiunile celorlalți editori. Anonimatul acesta lasă loc la multe treceri peste minimum de respect.
Voi ajunge să scriu sub texte sau sub comentarii "am validat". Așa cum fac atunci când votez sau evidențiez. Deși știu că nu este o soluție.

Mesajul meu acum este și pentru autori, și pentru editori. Fiindcă îmi pare rău și îmi pasă de ce se întâmplă.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-04 20:13:47
         
 
  Editorul care a validat com. rautacios, ca sa nu spun sfidator al userului stefanescu Alina a avut curiozitatea sa vada la ce text face trimitere ?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-07-04 18:59:35
         
 
  Era și timpul.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-07-04 18:36:45
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE