FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Daniela Luca
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Eliza, mai bine să fie eroare "și"-ul meu decât identitatea ta. :) Ok, acum închidem aici subiectul (on/off). ;)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-02 01:44:27
         
 
  Eronaaaat:)
Gabrielei i-am zis exact asa: "Ma bucur sa te regasesc aici" nicidecum "bun regăsit și aici"...
Si asta pentru ca Gabriela posteaza abia de vreo 2 saptamani dupa o lunguta absenta:)
Si pentru ca si eu am cam lipsit...
Promit ca nu mai intervin:)
Eliza
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-02 01:25:56
         
 
  Eliza, nu am pt ce te scuza. Eu chiar știu ce simt când simt. Nu ești dl Corbu. Nu ești, fiindcă am eu 3 motive să cred asta. Ultimul din ele fiind acela că nu i-ai fi spus bun regăsit și aici Gabrielei Petrache. :) Celelalte două sunt taina mea. ;)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-02 01:04:10
         
 
  Daniela, cu scuzele de rigoare dar vreau sa lamuresc lucrurile (cu Josephine si altii/altele)

Eu cred ca am fost destul de clara atunci cand am spus ca nu sunt d-l Corbu. Nu-l cunosc personal, purtam sporadic corespondenta virtuala.
Vecinele acelea care ti-au soptit rau te-au mai pacalit...
As fi tare nefericita sa am par pe piept:)

Eliza
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-02 01:01:54
         
 
  p.s. - sper ca darius să nu se supere că l-am masacrat pe acest text, dar așa e în viața literară și artistică; o să se convingă el, n-are de ales. ;)))  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-02 00:44:06
         
 
  josephine, pericol de plecare!

de domnu' corbu e eliza
și de e mister și nu miss
eu mintenaș îmi fac valiza
și plec cu trenul la paris!
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-02 00:42:42
         
 
  uf!uf!

Eliza, nu-s vreun intelept
Si nu vreau sa cad de rusine,
Dar mi-au soptit doua vecine:
,,Elizu/i plin de par pe piept``
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-07-02 00:37:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Uf, uf, bine că mi-ai confirmat intuiția, că altfel o țineam la dospit o lună, canicula fiind propice. Ce bine, uf! :)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-02 00:27:10
         
 
  Alo, fetele... nu sunt d-l Corbu, nu, nu si nu!

Ma simt bine in pielea mea de femeie, oare de ce ma confunda lumea cu 'mnealui?!

Eliza

 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-02 00:25:12
         
 
  știu, știu. dar... lasă-mă și pe mine o lecuță să cred că Eliza nu e dl Corbu. ;)))
bună să fie. :)
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-02 00:16:37
         
 
  Pai, mai draguta mea poeta! d-nul Corbu e doctor în literatură, dacă domnia-sa n-o bunghi la chestii mai fine pe tărâmul literar!... poi atunci cine? nea Ilarie?:)))
bună noapte!:)
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-07-02 00:01:51
         
 
  No, nu-i bai de știi ori nu știi cum e cu unu sau doi i, cert e că eu deși știu cum e tot le scriu anapoda uneori, graba, neglijența, somnolența sau pasiența îmi joacă feste. Și e bine când cineva e binevăzător și zice: treci și corectează-te, mândro, cum așa, și tu?


Nu, simțul meu de femeie mică îmi spune că Eliza nu e Dl Corbu. Dar nici că-mi pasă, esențial e că știe limba română și că atunci când lasă un comentariu vede bine textul, pe toate fragmentele lui bune sau nu. ;)
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-01 23:59:09
         
 
  ei bine, simtul meu de fată mare:P
îmi spune că-i domn' Corbu... ai răbdare!
dacă Eliza își asumă riscu'
să-și facă mea culpa, uzând pliscu'

Dana draga mea... toată viața mea voi avea probleme cu fi-fii, sti-stii... dar nu e bai mare, eu voi scrie, și alții vor corecta:)
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-07-01 23:55:12
         
 
  Josephine: intuiția mea îmi spune că Eliza nu e dl Corbu. iar dacă mă înșel, îmi pun intuiția la dospit 1 lună. ;)))  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-01 23:41:25
         
 
  da, Eliza, e special scris "o chestie", pentru contrast, pentru acel "une chose" din franceză. chestia aia pe care eu o numesc uneori durere. aici e un fragment dintr-un întreg. "chestia" a apărut și în alt fragment. citite toate, are sens, e mai puțin contrastant. :)
demult, știam să scap de chestii. de mult timp aștept să îmi las un spațiu pentru întregirea fragmentelor.

Josephine, corect e: "fii cu grijă" și "nu fi tristă" . ;)))
Să mă înghită cine-o fi, na! Când nu mă înghite cineva, atunci îi dăm un pahar cu apă de izvor. ;)))
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-01 23:27:41
         
 
  ,,Bun revenit. Demult nu ai mai trecut...''

Daniela, fi cu grijă
Te va nimeri vreo schijă!
Mi-e să nu te-nghită sorbu'
Eliza...e domnu' Corbu:)
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-07-01 23:21:13
         
 
  Of, asa-i:) "de mult" nu am mai trecut. Din cand in cand imi fac timp, timp care imi cam da de furca in ultima vreme...
Imi place tare mult fragmentul asta:
"apa mi-e hrană, tăcerea devine foc, din vocale îmi fac o brățară să mă apere de timpuri obscure, când tu, darius, te pierzi crepuscular. mă tem uneori să îți ating umbrele, mă tem să dansez prin haosul ce își aruncă tentaculele spre cordul tău, mă tem să privesc cum te duci, o oră mai devreme, fără rădăcini, într-un tren al ereziei în care ai urcat nici eu nu știu când".
Ce nu-mi place, nu stiu, parca nu se incadreza cum trebuie in text: "o chestie"...
Eliza
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-01 23:16:40
         
 
  Petre, mă bucură că iei picătură cu picătură și faci din ele un ocean. :)

Goia, e bine că am reușit și ceva yang în atâta yin. Păstrează ce simți că vibrează în ființa ta.

Eliza, mulțumesc pentru buna observație. Noștri nu se articulează. :) Frumos de vezi cu ochii tăi, e bine. Bun revenit. Demult nu ai mai trecut...
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-01 23:05:03
         
 
  da, frumos

te rog sa corectezi, totusi, "ochii nostrii".
corect este "nostri"...

multumesc
 
Postat de catre Eliza Voicu la data de 2006-07-01 22:19:50
         
 
  ela, daca fizic am putea cladi fiecare clipa cu aceeasi obsesie ca cea a scrisului...nu am mai avea nevoie de povesti...mi-a placut textura scrierii si estetica gandurilor...

iar tu fumezi, iritat de ploaie, așteptând nepăsarea. poate la capătul ei vei atinge zona clarităților sau poate pur și simplu vei da sens mâinii mele, ea nu are puterea de a se desprinde vreodată de umărul tău stâng, ea strânge busola încă o vreme, spre răsărit, desigur, nu râde, azi nu râde, darius, mi s-au prăbușit punctele cardinale. și am senzația că vorbesc precum o piatră, o buruiană, o chestie așa, nedefinită și necuvântătoare. mă înconjoară un fir de plumb pe dinăuntru, and I call your name, and I'm always calling your name. trece ploaia prin mine, trece ca un fluid lunar. ce lecuire.

finalul atat de viril in traire, goia
 
Postat de catre nula nada la data de 2006-07-01 20:40:22
         
 
  Inca o "bucata" de jurnal in care s-a scurs o picatura din sufletul tau...

placut mult...

cu drag

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-07-01 18:59:53
         
 
  Mulțumesc, Atila, e un fel de sunet de clopot, a unui cplopot d elumină. Îl ascult, atât cât se mai poate. Cum asculți tu, Atila, cum reușești tu să asculți inima omului....  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-07-01 14:05:56
         
 
  Tanguitul acestui tex...cutitul ce-ti strapunge
straiele...am alergat prin el precum spartanul...
finalul il banuiesti.
 
Postat de catre Atila Racz la data de 2006-07-01 13:55:00
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE