FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Liviu S. Bordas
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ce-i frumos place și Domnului, chiar dacă uneori mai intervine pe ici colo cu mici retușuri nemulțumit probabil de propria-i creație.  
Postat de catre Dan Constantin la data de 2006-07-14 20:38:16
         
 
  Dane, știi oare de ce e atît de frumoasă Calea Lactee? E plină de praf. Doar n-o să te apuci, căutător de noduri și cîrcotaș cum ești, să-l aspiri! :)))))
Bineînțeles că glumesc. Îmi vine foarte greu să accept că viața are doar două silabe. Știi de ce? Ar fi de o monotonie cumplită! :)

Abia acum realizez și eu, după ce m-ai atenționat tu, motivul pentru care Elia era numulțumită de ritmul din acel vers. Cu toate astea, îmi vine foarte greu să accept viața din doar două silabe. Aș fi putut jura că e din trei...Mi-e la fel de greu ca și acceptarea scrierii cu î din a...
Mulțumesc de aprecieri. Se vede că te-ai aplecat cu atenție asupra textului.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-29 08:03:30
         
 
  Liviu, imi place si ideea ta de colaborare, si rezultatul, si chiar dialogul din comentarii. Dar cum, pe de alta parte, imi place sa caut nod in papura, incerc sa lamuresc observatia Eliei despre ritmul din strofa 1 versul 3: cuvantul "via-ta" are doua silabe, nu trei. M-am uitat chiar azi in DOOM ca urmare a unei discutii cu Adelina in care, culmea, aveam aceeasi parere dar nu aveam nicunul certitudine.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2006-06-29 00:50:58
         
 
  Liviu, să știi că nu spun niciodată când mi-e dor... las să se înțeleagă în subtil. No, dacă m-am referit la vrăbiuță, subtil era și și guguștiucul în tablou, altfel... ce sens ar fi avut? De acolo a început jocul, nu?  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-27 22:58:58
         
 
 
M-ai mai intrebat o data si nu ti-am raspuns.:))

 
Postat de catre elia david la data de 2006-06-27 18:50:04
         
 
  Elia, rîd, vorba aia, ca prostu', de unul singur, după citirea com.ului tău.
Te-am mai întrebat odată, de unde atîta umor?
Sincer, rar am mai fost atît de binedispus.
Mulțam...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 18:10:23
         
 
 
Liviu, dar ce esti tu dispus sa faci, ca inca n-ai miscat un deget.:)

 
Postat de catre elia david la data de 2006-06-27 18:04:37
         
 
  "Ma gandesc daca ai putea muta cei doi pui langa cele doua geamuri, despartindu-i(le). Dar asta cere efort si nu ti-l pot pretinde. Eu ar fi trebuit sa vin doar cu multumiri si cu ceva dulce pentru neuroni.:)"
Elia David

În aceste condiții opresc orice colaborare.
Că, de la mutatul puilor de lîngă geam la mutatul mobilei din casă e doar un pas. Pe care nu sunt dispus să-l fac. :)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 17:57:08
         
 
 
Totuși, florile păstrează distanța regulamentară...:D

 
Postat de catre Sha Mana la data de 2006-06-27 17:53:08
         
 
  Nina, e dreptul tău s-o numești poză...
E de fapt un atentat la pudoare!!!
Acu trebuie să ies din pagină, că m-am înroșit ca o fecioară :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 17:48:18
         
 
  Elia, un om perfect ar fi întruchiparea plictisului.
Dacă vă sunt drag (și sper că vă sunt), o datorez micilor mele imperfecțiuni. Care, nu-i așa, sunt infinit mai puține decît marile mele calități :))
Îmi place, chiar dacă, la rîndul meu, am unele mici, foarte mici, extrem de mici, insignifiante chiar, obiecțiuni.
:)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 17:36:55
         
 
  Liviu, si in text esti un gentleman...gratios ai impletit aceste versuri, drag goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-06-27 17:35:43
         
 
 
Au, mă simt! Adică să mi se ia până și nivelul de sorcovistă - că ție nu-ți plac pozele sub nasul poeziei? Ăsta-i atac la libertatea mea de personalitate! :D

 
Postat de catre Sha Mana la data de 2006-06-27 17:34:27
         
 
  Am și o propunere pentru nivel. Adică să i se ia, nu să i se dea...
Se simte cineva? :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 17:21:35
         
 
  Elie, cu sufletul la gură am plecat de la birou, să-ți aflu părerea.
Numa' că între timp m-a sunat guvernanta să-mi spună de copii, că nu vor să ia lecțiile de pian, cică e prea cald. Apoi m-a sunat grădinarul că s-a strucat motorul la mașina de tuns iarba de pe balcon și că s-a dus dracu' climatizarea de la seră.
Colac peste pupăză, nevastă-mea m-a ocărît că am cumpărat o rablă de televizor cu plasmă și toată plasma s-a scurs pe covorul de Buhara...
Și, pe cînd să ajung, brokăru, la telefax, că cică scad acțiunile pe piaîă și dacă nu vînd, risc să pierd tot ce-am investit - trei milioane (de lei) (vechi).
Ca și cum n-ar fi fost destul, mi s-a stricat telecomanda de la garaj, iar eu nu concep să-mi las mașina la peron, nu de alta dar se duc naibii cauciucurile pe care tocmai le-am cumpărat acu douăzeci de ani...
Și iaca, nu intru bine pe net și dau de critica ta: că aia, că ailaltă...
Treabă-i asta? :)))))))

Dragilor (și mai ales dragelor), cum să vă mulțumesc???

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 17:11:42
         
 
 
Liviu & Elia, un ropot de aplauze din banca mea - oricum o-ntoarceți, tot minunat vă iese! :)

Photobucket - Video and Image Hosting

 
Postat de catre Sha Mana la data de 2006-06-27 16:35:58
         
 
  Liviu, frumoase versuri și lăudabilă inițiativa de a purtat un dialog poetic. Votez, pentru ceea ce am găsit în această pagină. Felicitări!  
Postat de catre Magdalena Dale la data de 2006-06-27 16:29:40
         
 
 
Liviu, iti prezint un set de mici modificari, minime as zice. Vezi daca iti convin. Mie, da. :)

*C-un ciripit apare pe lume dimineața,
Cînd tainic se retrage prin cețuri luna nouă.
Pe-o frunză își începe, mult prea timidă, viața
*O gâză botezată de Domnul - azi, în rouă...

*Întâi, numai...o pană - apoi, golaș, și puiul...
Un cioc, doi ochi și puful. Pe-un bulgăre de tină,
Sub iarba-rourată ce împresoară gruiul,
*În cuib, o cioară mică ciupește din lumină...

*În vișin, guguștiuci, în piersic, vrăbiuțe...
Ce tărăboi prin frunze. Și cîtă veselie...
Se-nghesuie să vadă, crescînd peste șuvițe,
*Pe capul unei flori, un moft de pălărie...

*La umbra unui tei, o bancă se-odihnește...
Pe margini de alei se scurg încet șiroaie,
Vuind prin parc un zvon, acum se-adeverește:
*Concertul dimineții s-a terminat c-o ploaie...

*La geamul meu – de unde o ști că m-am mutat ?
O turturea ce pare a spune - sunt vecina!...
În ochii ei, o rază șoptește tremurat...
*În dar, ne-o lasă Domnul - poate-o vedem - lumina


 
Postat de catre elia david la data de 2006-06-27 15:53:34
         
 
  Liviu, foarte frumoase versuri, ai reusit sa imbini extraordinar...

felicitari...

votez...


petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-27 15:50:21
         
 
 
In prima strofa - versul trei - ar trebui umblat la masura - cred ca, cel mai bine, inlocuind "cu pasi marunti" cu altceva, care sa contina 5 silabe.

In strofa a doua - ai folosit doua mici poeme, eu sunt vinovata :), in care "puiul" apare de doua ori. Cred ca poti oricand face un schimb, sau chiar renunta la cele care nu au loc. Ai mai facut-o. Si nu m-am suparat.:))

Strofa a treia - nu am nimic de comentat.

Strofa a patra - rima odihneste-ropot e destul de neobisnuita.:)

Ultima strofa - versul al treilea ar putea incepe cu "In" - acel "si" creeaza un pic de confuzie.
Vad ca ai inlocuit si un geam pe acolo, dar nu-i nimic. :)

Ma gandesc daca ai putea muta cei doi pui langa cele doua geamuri, despartindu-i(le). Dar asta cere efort si nu ti-l pot pretinde. Eu ar fi trebuit sa vin doar cu multumiri si cu ceva dulce pentru neuroni.:)





 
Postat de catre elia david la data de 2006-06-27 15:27:41
         
 
  Azi rabd orice.
Iar de la tine, oricînd, cu plăcere.
Așa că ascult. Cumunte - cuminte...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 15:06:00
         
 
 
Maine dimineata, parca asa ziceai.:)

Trebuie sa-ti spun ca reusesti sa ma uimesti de fiecare data. Stii ca am incercat si eu sa(-mi) fac poeme mari din poeme mici si n-am reusit? Da' am zis ca nu-i bai, face Liviu.:))
Imi place la nebunie. Chiar daca am si cateva obiectii.

Vrei sa le auzi?:)
 
Postat de catre elia david la data de 2006-06-27 15:03:33
         
 
  Elieeeee!!! lasă plaja aia, am înțeles că ești la mare...tu stai și-ți prăjești epiderma la soarele Pontului Euxin, în timp ce eu îmi ard neuronii să scot poeme...
Nu zici nimic, mă lași să mă perpelesc aici, să-ți aștept părerea, iar tu probabil te delectezi cu un suc la gheață...
Noroc cu Daniela și Atila, că muream aici de plictiseală așteptînd o veste de la tine. Bună, rea, cum o fi!...

Atila, mulțam!

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 14:43:51
         
 
  Umilul meu vot...

Lectura poemului mi-a luminat gandurile...Atila
 
Postat de catre Atila Racz la data de 2006-06-27 14:35:27
         
 
  Danielă, și eu care credeam că mori de dorul guguștiucului. Cît narcisism, dom'le, pe saitul ăsta. :)))

Mulțumesc mult. Fac și eu ce pot, noroc cu materialui Eliei!



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-27 14:07:27
         
 
  Superb pastel, îmbinare în tandem cu poemele Eliei, nu pot să nu felicit autorul pentru iscusință în dialogul poetic. Evidențiez.
Strofa favorită:

"*La umbra unui tei, o bancă se-odihnește...
Pe margini de alei se scurg încet șiroaie,
Iar parcu-ntreg se-ntrebă de unde-atîta ropot...
*Concertul dimineții s-a terminat c-o ploaie..."

(desigur, mi-a plăcut și că vrăbiuța este în piersic ;)))
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-27 13:59:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE