FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Emanuel Cristescu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Daniela Luca,eu stiu mai bine ca multi profesionalismul tau in tot ceea ce faci(atat in plan literar cat si psihologic) ,supararea mea are 2 cauze majore si consider ca sunt mai mult decat indreptatite dar o sa ti le spun intr-un alt cadru .
sarut mana,Dan
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-06-15 21:59:06
         
 
  Dan Cârlea, sper să nu fi chiar așa de supărat. Și mai sper să fim drepți: eu am aprobat textele imediat ce le-am văzut. Și mai sunt măcar 2 editori care validează textele pe zi, cel puțin doi care intră în timpul lor disponibil pentru acest fapt.
Faptul că eu am precizat că se poate mări nivelul tău la 100 (oricum peste 50) poate fi luat în considerare acum sau nu.
Nu e nevoie de supărări, nu ajută nimănui, mai ales că nu sunt foarte justificate.
E timp pentru toate. Iar poezie se va scrie zilnic, zilnic.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-15 21:37:39
         
 
  Daca tot se plange lumea pe aici, va rog frumos sa-mi spuneti si mie de ce mi-ati cenzurat un comentariu la un sonet al lui cvasiliu si la "poema nebuna" lory cristea. Poate voi intelege si eu. Nu am injurat pe nimeni. Nu am folosit un limbaj vulgar. Asa ca... ma puteti lamuri si pe mine?
Cu stima,
Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-06-15 19:48:49
         
 
  Stimate domnule Emanuel Cristescu,imi cer scuze ca apelez la aceasta metoda de a va transmite un mesaj,dar nu stiam cum sa dau altfel de dumneavostra.
Va rog sa analizati activitatea mea pe site,am peste 22 de texte,nu am avut niciun derapaj,nu deranjez in niciun mod si am avut urmatorul ghinion: doamna Daniela Luca a avut bunavointa acum vreo 2 saptamani sa ma recomande pentru nivelul 100,dar tocmai atunci domnul Ion Corbu era plecat din tara si nu a putut cerceta activitatea mea si sa ia o decizie astfel, ca in momentul asta AM TOT NIVELUL 10 !!!
Sunt extraordinar de suparat pe aceasta chestiune,nu pot vota textele care mi se par valoroase,(nu mai zic de dat stele)astept ore intregi sa imi apara un text si intru deja la jumatatea paginii,etc.
Va rog frumos sa analizati cu toata seriozitatea ce am scris pana acum si sa luati o decizie justa.
Multumesc anticipat,cu respect,Dan Carlea
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2006-06-15 18:02:33
         
 
  pseudonimul Stalin e pervers? ha ha

cat despre kakaev kneaghin, ii propun sa si-l schimbe in krasivaia devuska, sau ceva de genu' daca se poate...

 
Postat de catre daniel d marin la data de 2006-06-14 21:53:44
         
 
  kakaev kneaghin

Daca nu schimbi pseudonimul contul tau va fi sters.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-14 18:25:13
         
 
  Ca sa nu existe dubii.
Userul ionut etc. desi a fost atentionat, continua sa utilizeze cuvinte care nu au ce cauta pe europeea. I-am sters doua comentarii care contineau un astfel de cuvant.
La urmatoarea abatere contul acestui user va fi sters.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-14 18:24:24
         
 
  Alo! Ela, Eli sau ma rog! eu ce pot sa fac cu nivelul meu? ce e cu pseudonimul? asa ma cheama vreit actele lacontrol? sunt Vladimir Hazbulatov Kakaev Kneaghin. Ce nu e clar? Cred ca Emanule Cristescu vorbea de Hitler si de Stalin , posibil si mazzar... ati gresit fetelor! De la cap.  
Postat de catre cetateanul turmentat la data de 2006-06-14 18:04:03
         
 
  Atunci înseamnă că mie îmi scapă ceva și nu înțeleg.
Cu nivelul pe care îl am eu pot aproba texte, nu pot valida pseudonime.

Nu mă gîndeam la nimic ocult. Mă refeream la cazul de față. Acest kakaev are texte aprobate, corect? Dar cine i-a aprobat pseudonimul? Exact despre asta vorbesc eu.

 
Postat de catre Name Old la data de 2006-06-14 17:19:52
         
 
  Nu este nevoie de nimic ocult.
Avem reguli si editori competenti.
Si spunem lucrurilor pe nume.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-14 17:15:02
         
 
  Propun să apară pe site în dreptul fiecarui pseudonim care este cel puțin dubios un semn, o atenționare în așa fel încît dacă cineva a atras atenția unui editor cel puțin prin ceva necurat să poată fi observat cu mai multă atenție de ceilalți editori. Această atenționare să poată fi văzută de editori pe pagina autorului, în așa fel încît să aiba o șansă autorul să-și îndrepte faptele pe parcurs. Nu ar trebui ca toți cititorii să vadă "bulina neagră", dar mă gîndesc că ar fi de bun augur o atenționare ascunsă.

 
Postat de catre Name Old la data de 2006-06-14 17:10:36
         
 
  Elia, acestea sunt pseudonimele atentionate (mentionate de Daniela Luca). Astept un timp sa se redenumeasca. In caz contrar vor fi sterse.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2006-06-14 17:07:45
         
 
  acest pseudonim nu am depistat cine este:
kakaev kneaghin
Descriere:
Motto: pasol na turbinka!

și nici cine l-a validat.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-14 17:04:27
         
 
  Dacă ni le și spuneți, domnule Corbu, vor fi mai ușor de urmărit. Sau un mail cu numele lor.  
Postat de catre Name Old la data de 2006-06-14 17:01:08
         
 
  observație: personal am luat atitudine în 2 cazuri din 3 și anume
- la pseudonimul "stalin" - Ionuț Enache, am intervenit personal.
- la pseudonimul "mazăr" - Sorin Despot, am atenționat discret.
- a mai rămas un pseudonim pe care nu l-am putut opri, era mereu aprobat de altcineva.

mulțumesc pentru înțelegere.
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-06-14 16:58:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE