FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de tudor loredana
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  gina-goia:nimic din ce de postat pe un site nu mai poate fi foarte personal, dar apreciez intentia ta de discretie.si cred ca e cazul sa iti spun cat ma bucura constanta cu care revii pe pagina mea:-)  
Postat de catre tudor loredana la data de 2006-06-09 14:58:59
         
 
  luchi:m-ai prins, dar am scapat ca prin minune,
camila strecurandu-se prin ac,
noroc ca nu ma stii, defel, pe nume
si pot, sub masca, sa iti vin de hac:-)
2. ma inspir de unde pot
din durerile de cot
ale cate vreunui fante
prins in aventuri galante
...si tot asa:-)
 
Postat de catre tudor loredana la data de 2006-06-09 14:56:39
         
 
  ioana, inzidirea iubirii, si "riscul" de o clipa de a crede in ea, citindu-ti versurile...si tandretea care razbate dinspre retro inspre prezent, totdeauna fiind prin chiar existenta verbului "a fi"...finalul il consider atat de personal incat voi iesi din pagina decent...drag, goia  
Postat de catre nula nada la data de 2006-06-08 22:55:37
         
 
  Te-am prins cu o eroare-n prima strofă
Că vata e un mediu absorbant;
Cuvintele, chiar de le scoți din cofă,
Lovind pereții-s duse în... neant!

Te citesc cu mare plăcere. De unde te inspiri?

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2006-06-08 20:15:58
         
 
  ialin:se pare ca esti foarte bun la extras radacina patrata dintr-o operatie "matematica" mai mult sau mai putin complexa...adica esentialul dintr-un text:-)si mie tot versurile mentionate de tine imi plac cel mai mult, de altfel, singurele purtatoare ale unui mesaj. zi buna!  
Postat de catre tudor loredana la data de 2006-06-08 17:41:53
         
 
  Buna ziua! Ionut, cum definesti o rima facila? Personal cred ca nu exista asa ceva. Adica ai perefera cuvinte neologice care abia rimeaza in loc de o rima care curge normal, firesc si care totodata realizeaza un ritm bun ? Singurul moment in care poti numi o rima facila este cand rimezi cuvantul x cu el insusi. Da, cuvintele par a fi un fel de "paronime", difera o singura literar, dar si asa... nu se poate numi chiar facila.
Parerea mea!
In rest, un text bun, din care personal imi plac ultimele doua versuri din strofele unu, doi si patru.
Cu stima,
Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2006-06-08 16:57:18
         
 
  corneliu TA: am sesizat si eu ca e aproape o contradictie in vers 3 strofa 1, am refacut, multumiri!  
Postat de catre tudor loredana la data de 2006-06-08 15:55:47
         
 
  ionut laurentiu: imi place paunescu, da. De inchinat ma inchin, uneori, spre rasarit si cineva, acolo sus, ma iubeste. imi asum povestea cu rimele facile, eu nu lucrez pe texte, le scot ca si cum mi-as lua sange in epubreta...daca voi dori sa public, cu siguranta sfaturi ca acestea imi vor fi de mare, mare folos, de aceea, multumesc!  
Postat de catre tudor loredana la data de 2006-06-08 15:54:27
         
 
  lory: bucuroasa foarte de revedere! si incantata ca-mi primesti poezia cu atata deschidere:-)  
Postat de catre tudor loredana la data de 2006-06-08 15:50:58
         
 
 
Cu versurile astea: "cuvintele lovesc pereti de vata / si se intorc vibrand in ochii mei", nu știu ce efect ai umrărit, dar mie mi se pare că doar unul absurd, vata e absorbantă și nu refractară, anulează orice vibrație, n-are nicicum ecou.

Versul ăsta mi-ar plăcea mai mult așa: "si te iubesc cum numai tu, poate,"

De data asta pari puțin prea declara/mativă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-06-08 14:17:05
         
 
  ai ceva din suflul lui Panait Cerna, o destindere placuta dar uneori fortata, cateva rime facile [maine, paine s.a.m.d] si acele puncte care nu cred ca-si au rostul, lorelai probabil se inchina la Paunescu de zice asa ceva. na c-am zis`o ..

 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-06-08 10:59:04
         
 
  te felicit! scrii dumnezeieste
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-06-08 09:46:48
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE