FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de zdob zdub
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  poezie naiva un scancet de bard
care-abia a picat in torent si furtuna
sa-i trantiti usa-n nas de va da ziua buna
e acolo...un suflet batran si retard
 
Postat de catre zdob zdub la data de 2006-06-08 14:52:31
         
 
 
Scuze, trebuia un "pentru că" și un

Amin.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-06-08 14:26:09
         
 
 
În situația unei polemici care nu mai are nimic de a face cu textul, este bine să îndrăzniți alt text în care să puneți în discuție ideile atît de prețioase pe care le tot pritociți aici. Dacă nu, lăsați-o moartă. Pentru alte comentarii la fel de pluviale vor duce la coș. Ați combătut cu spor și a dospit destul. Să vedem ce coaceți.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-06-08 14:24:21
         
 
  , ce mai e nou, scurtule, ia zi-ne ce vrei de la noi de ne plictisesti cu aberatiile astea,``

Scurtule e o formula de adresare in bataie de joc si te inteleg sa uzezi de ea atata timp cat poti sa tai si sa spanzuri in ceea ce alti oameni considera a fi directia lor cea buna.Vad ca au ajuns doua strofe de poezie naiva e adevarat, tinta batjocurii si a infamiei.Poate ca te intelegeam mai usor daca erai in stare sa compui niste strofe satirice cum am mai citit la unii dar tu ai afisat in pagina ta un pomelnic de lucruri toate in faza de inceput, nimic nu ai dus la bun sfarsit.Ba ti s-a confiscat o panza,ba esti profesor la 22 de ani, ba esti student la facultate.Asta nu e deajuns ca sa te rastesti cu obraznicie la toata lumea.Barbatii sunt cu adevarat intelepti abia dupa 40 de ani incolo, asta o spun inteleptii.Pana atunci unii mai ies din acest tipar dar cei mai multi raman doar pui cu cas la gura.
 
Postat de catre zdob zdub la data de 2006-06-08 14:14:09
         
 
  Liviu, mai bine mai facem un catren, doua...:)

" Trei sferturi din omenire traieste ca sa-njure sfertul care se distreaza-n draci..."
( Fanus Neagu ) :)

 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-06-08 08:57:31
         
 
  Ionuț, greșesc dacă trag concluzia că printre cele 14 texte pe care le-ai fi validat se află și cele 5 texte din pagina ta de autor?
Nu te prea dă, mai nou, modestia afară din casă...
Dacă tu crezi că toate catrenele postate aici sunt penibile, n-am decît să iau asta ca pe o părere personală. Să accept că există și o astfel de părere, dar nu neapărat să-i respect autoritatea.
Dacă și-a găsit loc com.ul tău în pagină, de ce nu și-ar găsi loc catrenele? Sunt oricum mai interesante decît comentariul tău de ieri (cel despre care te plîngeai că a fost șters pe nedrept, nu agreez ștergerea unor comentarii, dar acolo aduceai acuzații de plagiat fără să le sprijini cu nicio probă, atitudine mult mai de blamat decît cea a catreniștilor care se înțeapă amical), chiar dacă nu-ți satisfac ție apetitul pentru literatură. Faci mai jos o afirmație:
"pentru ca acest site accepta orice ***** [adica cacat cenzurat]"
Poate. Așa se face că a apărut comentariul tău de mai jos. Singura diferență dintre comentariul tău și conținutul parantezei mai sus citate ține de cenzură. Al tău a apărut necenzurat.
Scurtu va pleca singur, cînd va realiza ceea ce trebuia să realizeze înainte de a intra. Cîtă vreme textele lui, în proză sau în versuri, nu contravin regulilor, nu le poate cenzura cineva conținutul. Decît dacă acceptăm cenzura, alta decît cea permisă de normele instituite de regulamentul saitului.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-08 08:33:08
         
 
  salut bine v-am gasit ce mai faceti ? buun, buun, da` .. daca tot nu va preocupa literatura, propun sa
fac acestui site un chat virtual, ce ziceti, asa cum este si pe alt site [nu dau numeagonia] si asa...

voi chiar va inchinati la Paunescu in adancul metempsihozei artistice nu ? [lool] am vazut undeva o statistica din 4014 texte as fi invalidat 4000 pentru ca acest site accepta orice ***** [adica cacat cenzurat] si sub orice rima Paunesciano-Ceausisto-ecumenica se dezvolta putere
cilindrica [16 valve 8 in V] si sincer va spun e patetic mai ales ca multi oameni pe care ii respect blameaza astfel de actiuni dar iau parte la aceasta hulire literara. din ce am vazut eu pana acum, VA JUR, toti va-ti strans in jurul acestor catrene penibile absolut nule din punct de vedere literar [un alt criteriu .. chatistic] si macar daca exista substrat literar .. pe dracu, sunt cateva persoane care mai scriu poezii pe aici
din nevoie de feed-back dar nu gasesc si stiti ce zic ? din cauza catrenelor de duzina, singurul care se pricepe sa mai amuze publicul este nea Gelu` in rest fiind ocupati cu aceste catrene de razbunare cum furnizeaza [o spun cu tristete] domnul Atanasiu pentru care am mare respect, dar care scade cand ii vad numele tarat prin noroi prin simpla disputa cu lorelai, dumnealui ar fi trebuit sa stie mai mult decat oricine sa ignore astfel de comportamente..

in fine, m-am abatut de la principiile site-ului,
deci .. ce mai e nou, scurtule, ia zi-ne ce vrei de la noi de ne plictisesti cu aberatiile astea,
cum va simtiti asta seara si mai important decat atat va intereseaza literatura ?
 
Postat de catre Rotaru Alexandra la data de 2006-06-08 03:15:23
         
 
  Am primit in casuta postala un anunt ca am un mesaj aici si am venit sa vad de ce e vorba. Sunt mirat din cale afara ca se sfatuiesc domnii carturari sa ma dea afara.Cum tu fiule ai dreptul sa il hulesti pe Dumnezeu negand ca El exista tot asa si eu am dreptul sa spun ca IL cunosc nu personal dar prin lucrarea mainilor Lui in mine in tine si in tot ce ne inconjoara.Eu nu te-am certat cand ai spus ca tu crezi doar numai in tine si Dumnezeu nu exista.Am vazut ca ai scirs carti numai tu sti ce ai scris acolo dincolo de lumina si credinta in EL.Dar asta nu inseamna copilule ca eu nu am voie de la tine sa scriu niste framantari din sufletul meu batran.Apocalipsa stiti toti ce contine nu eu am scris-o eu doar vad.  
Postat de catre zdob zdub la data de 2006-06-07 21:51:22
         
 
  Inteleg... si sunt perfect de acord... insa eu nu am vrut sa imi asum raspunderea pentru asemenea comentarii... si nu vreau sa o fac nici in viitor... nu pot sa aprob o fraza care anunta venirea apocalipsei si care ii numeste mesagerii lui Satan pe scriitori...

In rest, ai dreptate si sunt pentru lipsa cenzurii...

Dar uneori, stii si tu, se exagereaza... Si trebuie sa fie cineva care sa vegheze la respectarea principiilor de baza ale acestui portal... Eu cred in Europeea si vreau sa o ajuta sa devina ceva serios si important...

Cu deosebit respect

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 18:42:42
         
 
  Andrei, sunt convins că vorbești serios. Tu nu prea știi să fii altfel.
Pe de altă parte, dacă îți arunci ochii în dreapta ecranului, vei vedea o fereastră cu statistici:
Texte: 4914
Comentarii: 13657
Useri: 384
Crezi tu că toate cele 4914 texte sunt LITERATURĂ? O parte din ele da. O altă parte sunt doar literatură. Iar a treia parte (nu neapărat în sensul matematic) sunt texte.
Înțelegi ce vreau să spun?...


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 18:32:20
         
 
  Vorbesc serios! Parerea mea sincera este ca un astfel de om (vorbesc despre comentariile si textele pe care le-a postat pana acum domnul Ilarie) nu are ce cauta pe un site literar... Pentru ca asta nu e LITERATURA...

Si aici inchei...

Inca o data scuze Lory... Sunt niste jigniri grave si imi pare rau ca acele comentarii au fost validate... Eu nu as fi facut asta...


Cu respect

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 18:01:53
         
 
  N-ai intelepciune
Astfel cand graiesti,
Carmen Anghelina

Ai intenții bune,
Însă ia aminte:
Am înțelepciune!
Îmi mai trebui' minte...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 14:30:56
         
 
  ,,Inca o data scuze Lory... daca l-as fi vazut l-as fi invalidat...``

asta zic, că n-ai văzut
ca-n proverbul cunoscut
,,eu sunt mic
nu știu nimic
sectoristul cu năvod
el, belește oaia-n pod''

tot el cred că l-a aprobat și pe acela în care călugărul zice că sunt numai bună de bătut cu pietre:)))) VEZI textul domnului Tudor Nicolae
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-06-07 14:29:22
         
 
  Sa te feresti pentru ca caderea ta e intr-o femeie cu parul ros! cu respect si umilinta
Postat de catre Scurtu Ilarie

Andrei, e grav:

Soarta ți-e, se pare,
Mizerabilă.
Singura scăpare
E-o gonflabilă!
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 14:20:43
         
 
  viata ta e sub semnul carului mare al intelepciunii date noua o data la 350 de ani!
Scurtu Ilarie

Andrei, prin ani ți-e dat
Să lupți și să învingi.
N-ai mult de așteptat:
Treisutedouășcinci...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 14:09:52
         
 
  Lory - scuze pentru raspunsul intarziat, dar abia acum am inteles sensul comentariului tau... Sa stii ca acel comentariu nu l-am aprobat eu... Eu l-as fi invalidat, sincer... Dar acum nu vreau sa trec peste decizia unui alt editor...

Imi cer scuze ca iti raspund atat de tarziu...

Dupa parerea mea, repet, astfel de comentarii nu au de cauta pe un site LITERAR - ca sa nu mai vorbesc de ultimul text, pe care l-am validat, dar pe care... mai bine nu mai zic...


Inca o data scuze Lory... daca l-as fi vazut l-as fi invalidat...

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 13:43:41
         
 
  A, si pentru a inceta aceasta incercare ridicola, iata:

1. Nu cred in Dumnezeu
2. Nu cred in superstitii
3. Nu cred in ghicit
4. Nu cred in destin
5. Nu cred in nimic mai presus decat mine
6. Aceste pareri nu pot fi schimbate decat prin intermediul argumentelor solide...

In rest, este inutil...

Deci, va chinuiti degeaba dumnule Ilarie...

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 13:30:30
         
 
  Eu am caiete intregi scrise de vreo noua ani unele sunt asa de sterse ca abia le mai deslusesc.E litertura mea bisericeasca pe care o scriu si nadajduiesc sa fie vazuta macar de vreu om.dupa cum spuneai si tu ca avem fiecare voie sa gandim si sa scrim chiar daca nu suntem toti daruiti de Dumnezeu cu intelepciune. Nu te uita hain la un om mai putin daruit de sus.  
Postat de catre zdob zdub la data de 2006-06-07 13:30:29
         
 
  Nu vad relevanta acestui ultim comentariu, si marturisesc ca nu inteleg deloc scopul acestor postari pe un site LITERAR!!!!


Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 13:27:32
         
 
  Eu nu judec.Nu am drept de judecare doar sfatuiesc pe cine cred ca are valoare intriseca.Sa te feresti pentru ca caderea ta e intr-o femeie cu parul ros! cu respect si umilinta  
Postat de catre zdob zdub la data de 2006-06-07 13:22:43
         
 
  Domnule Ilarie... Am urechi sa ascult si sincer nu ma deranjeaza ideile dumneavoastra... Fiecare este liber sa creda ce vrea...

Am validat acest comentariu pentru ca se refera la cineva anume, are o idee... Cele pe care le-am invalidat jigneau autorii si nu aveau absolut nici o legatura cu ceea ce ei creasera...

Va rog sa nu mi-o luati in nume de rau, pentru ca nu nimic personal cu dumneavoastra sau cu orice altcineva de pe acest site... Am incercat sa aplic impartial regulile...

Cat despre Dumnezeu, imi permit sa am rezervele mele... :)


Cu stima si respect

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 13:12:08
         
 
  Fiule esti tanar si te vad intr-o lumina de mare taina... pune-l pe Dumnezeu in locasul inimii tale, TAO E UN PAGAN! viata ta e sub semnul carului mare al intelepciunii date noua o data la 350 de ani! cine are urechi de ascultat sa asculte! cu dragoste frateasca  
Postat de catre zdob zdub la data de 2006-06-07 13:00:58
         
 
  Glumim, glumim, dar eu raman la parerea mea sincera: acele comentarii nu se refereau la text si deci nu aveau ce cauta sub text...

Cu respect

Petre

 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 12:52:09
         
 
  "Era-mbrăcat. Mi-ar fi plăcut și gol..."
Liviu

N-ai intelepciune
Astfel cand graiesti,
De-aia zic, pe bune,
Grija ce-ti doresti! :)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-06-07 12:25:04
         
 
  Am viziuni mi-e frica si rusine
Scurtu Ilarie

Ce, ‘l văzuși pe dracu gol?!
Carmen Anghelina

Da. Și semăna leit cu tine
Cînd l-am zărit prin texte, în subsol.
Mărturisesc, cu teamă și rușine:
Era-mbrăcat. Mi-ar fi plăcut și gol...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 11:55:58
         
 
  Lui Liviu: :)))
"Dacă s-a ivit și dracul,
Deghizat în Anghelina!
:)))"

Dragă Liviu, ți se pare
C-am pe-aici cumva vreun rol!
Și–ți răspund deci, cu mirare:
Ce, ‘l văzuși pe dracu gol?!

 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-06-07 11:33:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ,,Sa vaza ochii mei de unde vine
Aceste hule mari la voi in gura''

Ești bazat, ia zi! ai scule
De-ai venit așa deodată
Îi vezi cu gura căscată
De zici că-n gură au hule?
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-06-07 10:37:31
         
 
  Petrica esti pe cai mari
Eu stiu ca porti ochelari
Dar la mine ti-a scapat
Comentariul aprobat?:))))
Sau ești bravul ajutor
La Josephine, la sector?:)))))))))
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2006-06-07 10:34:00
         
 
  Ci că-și bagă dracul coada…
Postat de catre Carmen Anghelina

Împungeam și eu cu acul,
Dar nu cred că-i a mea vina
Dacă s-a ivit și dracul,
Deghizat în Anghelina!
:)))



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 10:18:35
         
 
  Unde dai și unde crapă :)

Sub un text care se vrea
Al credinței, am dovada
Nu că lumea ar fi rea,
Ci că-și bagă dracul coada…
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2006-06-07 09:18:10
         
 
  Deci, pentru a explicita: un comentariu trebuie sa aiba legatura cu textul, sau, in cazul in care este un comentariu de raspuns, sa aiba legatura cu un comentariu anterior... Suntem aici pentru a scrie si a citi, pentru a exprima pareri, nu pentru a ne ameninta cu moartea sau cu arderea in Iad... Aceste atacuri au loc in presa in fiecare zi, iar Europeea nu este ziar...

Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva, dar cred sincer ca astfel de comentarii nu isi au locul in subsolul unui text, oricat de prost ar fi acela...

Cu stima

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 08:25:33
         
 
  Liviu, crede-ma, nu sunt subiectiv... Tot eu am aprobat si poezia asta... Nu conteaza daca imi place sau nu...

Dar comentariile trebuie sa aiba legatura cu textele... Nu sa ii ameninte pe postatori cu apocalipsa... Adica, nu stiu cum sa zic, mi se pare ca ceva e in neregula...

Textele trebuie doar sa nu fie vulgare... In rest, pe mine nu ma intereseaza valoarea lor cand le validez...

Dar apoi, iesind din administratie, cred ca devin si eu doar un simplu user si am dreptul sa critic un text...

Dar repet, nu ma deranjeaza nici o parere... Atata timp cat are legatura cu textul si nu cu lumea de apoi...

Apreciez deschiderea ta spre argumente...

Cu stima

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 08:19:31
         
 
  Chiar dacă e offtopic (și pentru asta îmi cer scuze): cine va ști vreodată dacă toate com.urile invalidate azi (și constat că nu sunt puține) aveau sau nu legătură cu textul în subsolul cărăra au vrut să fie postate? Am spus și ieri, și o voi repeta: cred că altul trebuie să fie rolul editorilor.
Tu crezi sincer că ai procedat corect. Cred în sinceritatea ta. Dar dacă ai fost subiectiv, așa cum cu subiectivism afirmi mai jos:
"Enervanta aceasta poezie, sincer"

Nici eu nu mă dau în vînt după ea, dar eu nu sunt editor. Pot doar să-mi afirm părerea și atît. Cînd ai la îndemînă și arma posibilității de a invalida textul, poziția trebuie să fie cu totul alta. Altfel, repet, cenzura nu e departe.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 08:16:12
         
 
  Nu vreau si nici nu am sa incep o polemica... Insa uite, pentru a te convinge, un comentariu al domnului Ilarie, pe care nu l-am aprobat...

"Tu baiete esti un fel de duhovnic al Satanei printre acesti carturari si luminati! Vorbesti numai despre lucruri muieresti, vei arde in focul vesnic cu ele cu tot! Teme-te!"


Cred ca este evident ca nu are legatura cu vreun text... Puteam sa aprob asa ceva?


Despre asta vorbeam...

Cu respect

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 08:08:00
         
 
  Intocmai Liviu - am oferit argumente pentru ceea ce am zis... Mi-am spus parerea... Iar despre comentariile pe care le-am refuzat, ele nu aveau absolut nici o legatura cu textele... de asta le-am refuzat...

Asa ca, nu vad cu ce am gresit...

Ofer argumente pentru tot ceea ce zic...

Asta nu inseamna ca nu pot sa gresesc uneori...

Dar aici, cred sincer ca am procedat corect...

Comentariile trebuie sa aiba legatura cu textul nu?

Cu stima

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 08:03:51
         
 
  Ganditi-va toti mai bine inainte de arunca cu pietre si, daca vreti sa criticati, criticati constructiv, incercati sa ii ajutati pe cei pe care ii criticati. Altfel, critica nu are nici un rost. Ignori ceea ce nu iti place, nu infierezi. Pentru ca libertatea de exprimare este cel mai important drept al oamenilor, si trebuie sa il respectam...

Andrei Petre, într-un com. la editorial.
Plus com.-ul de mai jos al aceluiași.

Ieri spuneam ceva despre subiectivism și posibila cenzură.
Fără alte comentarii...
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2006-06-07 07:58:14
         
 
  Enervanta aceasta poezie, sincer - aidoma unei predici din acelea plicticoase de la biserica... cam prea multe vorbe vechi, adica nu stiu cum, arhaice - cel putin asa imi suna mie in ceasul asta tarziu...

a, ca sa nu mai vorbesc de incarcatura religioasa pe alocuri foarte deranjanta...

P.S. ti-am refuzat unele comentarii exact pentru acest lucru... nu suntem intr-o biserica...

Cu respect

Petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2006-06-07 04:51:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE