| 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
             | 
          
           
             | 
             
              Mulțumesc Dan Cârlea               | 
             | 
          
           
             | 
                        Text 
                postat de  
                Luchi Tenenhaus                  | 
             | 
          
           
             | 
             
              Text pierdut datorită unui mare tembel, poate nu singurul!               | 
             | 
          
		   
             | 
             
                
                Parcurge cronologic textele acestui autor
                
                  | 
             | 
          
		   
             | 
             
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
				                 | 
             | 
          
		             
             | 
             
              Nu puteti adauga comentarii acestui text  DEOARECE 
              AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! | 
             | 
          
                     
             | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
            Comentariile 
              userilor | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
               
De când cu scandalul, 
Jur, cu tot umorul, 
Cum o să-l ia valul,   
Cum schimb autorul. 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              elia david               la data de  
              2006-06-05 11:29:47               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
                VALORILE MELE - TELECOMANDA ȘI DISCERNĂMÂNTUL 
 
Poate ar trebui urmat exemplul epigramiștilor, pe care nu i-am văzut niciodată atacându-se altfel decât prin înțepături nevinovate 	 
	 
Text postat de Luchi Tenenhaus  
 
Textul recomandă 
Și puțin umor: 
La telecomandă 
Ai televizor? 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Liviu S. Bordas               la data de  
              2006-06-05 10:07:05               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Ai perfectă dreptate, Luchi! 
 Energia nerisipită de aiurea, prin subsoluri, poate deveni un important combustibil:) creator. 
Concis și la obiect!               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Ina Cirlan               la data de  
              2006-06-04 19:29:11               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              erata?...comentariile mele sunt adresate autorului textului...si lu Ialin...voi le distribuiti...va rog, ma iertati, am trecut peste zi, peste noapte, fara de somn, cu o consideratie fata de scrierile site-ului, fata de voi. drag, goia               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2006-06-04 08:54:27               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Ialin si daca esti nud, nu trebuie sa te sfiesti, sa te justifici, un mod cretin de abordare, insa ma crede!...sinceritatea ta este atat de debordanta incat o sa-ti spun clar:" te doare-n fund de ce se zice, mergi mai departe!!...atat, goia ( merg sa dorm! revin mai spre seara, drag...)               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2006-06-04 08:44:42               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Somn usor!:d 
E mult spus rascruce... inca e de ales...               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nicaieri nimeni               la data de  
              2006-06-04 08:42:08               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Ialin, revin, trebuie sa fiu ferma,(se pare!) inainte de a ma lungi, pe sofa...cred in tine, cred in Despo.T, cred in fiecare...daca va crede-ti la rascruci, o sa razbateti...fii sigur...uita, mergi mai departe...ai scris un text marunt, ai cuprins o idee sincera, apreciez...chiar asta spui tu"co-existenta"...si mai departe, individualitatea, pricepi?...pot sa ma culc linistita si sa chiar cred, tu, ai inteles?...ai adus o lumina, din multele 1000...goia               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2006-06-04 08:39:17               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Ideea e alta... Cum poti sa spui ceva de o persoana pe un portal literar si sa ramai literar si nu un chatter? Intr-un mod literar! Daca eram undeva pe strada il injuram poate, nu stiu... Eu doar spun...insa o fac intr-un stil personal usor voalat. era clar ca toata lumea stia despre ce e vorba din moment ce toate textele erau publice. Numai ca eu am preferat sa o fac in felul meu. Nu-s invidios, iar de aroganta... nu cred...Nu m-am retras, nu acum, am facut-o in trecut pe agonia, dar nu m-am ascuns in "spatele telecomenzii"...adica sun aici, nu?               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nicaieri nimeni               la data de  
              2006-06-04 08:35:54               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Ialin, in textul tau, concret, ceea ce spui este balansat in talerele relativitatii ideatice...spui si nu spui...aduci exemple care oricum si oricand pot fi daramate, ca orice poem, ca orice autor de altfel...daca vrei sa razbati, daca tu chiar crezi in ceva, spune raspicat, fara teama relativa a consecintelor, spune in sensul TAU, ignorand reperele oricum formale, curenti, exprimari olfactive...bla, bla...apoi nu te retrage in spatele telecomandei si gata...(esti pazit)...nu uita, orice afirmi trebuie garantat moral, principial, sufleteste...nu invidie, nu arogantza...ma scuipa, sau ma crede...goia               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2006-06-04 08:25:11               | 
             | 
             | 
          
		  		   
             | 
             
                Parcurge cronologic comentariile acestui autor
                  | 
             | 
			 | 
          
		   
             | 
            
			 
			                Text anterior 
								     				
				                Text urmator 
							
			
			 | 
             | 
             | 
          
		  
                     
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Comentarii constructive: 
Mi se întâmplă să mai citesc și texte din categoria celor la care nu mă pricep; ca să-mi fac o părere, arunc o privire la comentarii, citesc pe primul: un text bun, marca... etc., după care urmează altul: un text slab, nu înțeleg ce caută... Cu ce este ajutat autorul de astfel de comentarii sentențioase? Nu e mai simplu, dacă tot ții să spui ceva, să afirmi că ți-a plăcut sau nu, sau dacă te pricepi, împărtășește-i autorului ce și unde șchioapătă, să rămână și el cu ceva! 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Luchi Tenenhaus               la data de  
              2006-06-04 08:13:34               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              erate, cu sutele..."fiindca"...revin, Ialin, conflicte se ivesc (tot timpul), se trece peste ele, nimeni nu ma poate contrazice...altii matur, altii, oricum, tot trec...si din ele se mai naste o idee, o lumina, o umbra...nu stiu ce se intampla cu sufletul fiecaruia...eu ma pierd de el, si ma simt ratacita, apoi imi revin si tot asa...a te ataca pe site, nu e o crima, este o realitate, o garantie personala, apoi o evaporare, o convingere...si uite asa, si mai departe...altii mor de foame, concret!...atunci...eu imping cu degetul, altul impinge, reflexiv, altul priveste si enuntza verbal, altul isi aroga dreptul de a ridica gestul la nivel moral...si asa mai departe...si discernamantul isi cere timpul lui natural...pana atunci...sa ma repet?...atat, goia               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2006-06-04 08:08:13               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              corneliu, nu pot sa raspund, nu consider ca este problema mea...stii de ce, findca nu e...sa raspunda cel carui i-am dat un imbold cu drag...goia               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2006-06-04 07:50:41               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Idee... daca se face o chestie prin care persoanele care se ataca pe site sa stea la o bere, un "videochat", orice altceva impartind pareri... s-ar putea sa mearga! Dar s-ar putea doar! Si va rog, incetati cu acele afirmatii, ca nu suntem mari personalitati incat sa nu putem sta pe acelasi portal ori altundeva. A fost o contra cu puncte ce vor persista probabil mult timp, dar intr-o stare oarecum... recesiva. 
Asta e... cred ca stiti mai bine ca noi! 
Ialin               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nicaieri nimeni               la data de  
              2006-06-04 07:39:06               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
               
Mă bucur că se discută despre și nu combativ.  
 
Andrei spui: "Insa vor exista intotdeauna oameni care vorbesc fara sa stie despre ce este vorba... Ei trebuie ignorati, insa nu infierati..." Cred că agreezi muștele-n lapte și nucile-n pereți. Luchi vorbea și de lungimea nasului. 
 
Gina, publicul mai ovaționează, mai huiduie, dreptul lui, nu? Aici: "daca tu crezi in tine, crede...mergi mai departe..." Nu crezi c-ar merge un al doilea "crezi"? 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Corneliu Traian Atanasiu               la data de  
              2006-06-04 07:24:47               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Luchi, ti-am citit textul...sa contribui la disparitia atacurilor...pare naiv spus, si stii de ce, fiindca nu are consistenta...apuca telecomanda si schimba canalul, asta da, poti face...cei implicati in atacuri personale, sunt singurii indreptatiti...ceilalti, oricum, oricat ar vrea, sunt doar cei din-afara...insa daca tu crezi in tine, crede...mergi mai departe...aceasta este parerea mea, tu insuti spui, telecomanda si discernamantul, goia               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              nula nada               la data de  
              2006-06-04 01:48:42               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Din păcate, arar am văzut pe aici polemici care să nu degenereze! Mai devreme sau mai târziu, unul dintre preopinenți își pierde controlul! 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Luchi Tenenhaus               la data de  
              2006-06-04 01:24:29               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              E normal ca polemica sa fie facuta de cei ce pot face asta si de cei ce detin cunostiinte necesare... Asa este corect... Insa vor exista intotdeauna oameni care vorbesc fara sa stie despre ce este vorba... Ei trebuie ignorati, insa nu infierati... 
 
Polemica este pana la urma o arta, si nu toti suntem artisti... 
 
Petre               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Andrei Petre               la data de  
              2006-06-04 01:20:54               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              Petre, 
Sunt de acord cu polemica, dar cum pot polemiza eu pe o temă unde sunt ignorant sau unde înțeleg prea puțin? Aș deveni în cel mai bun caz ridicol! 
 
               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Luchi Tenenhaus               la data de  
              2006-06-04 01:19:08               | 
             | 
             | 
          
		             
            |   | 
              | 
              | 
              | 
              | 
             | 
             | 
             | 
          
           
            |   | 
            
  | 
             | 
          
           
            |   | 
             
              o initiativa frumoasa si zic eu sincer bine-venita... Da, e uneori necesar sa ataci texte, idei, dar in nici un caz persoane... 
 
Salut initiativa ta... 
 
(Cu toate astea, de multe ori polemica este atat de frumoasa incat de prinde cu totul... :D  ) 
 
 
Cu stima 
 
Petre               | 
              | 
             | 
          
                     
             | 
            Postat 
              de catre  
              Andrei Petre               la data de  
              2006-06-04 01:14:05               | 
             | 
             |