|
|
|
|
|
|
|
|
|
arbitraj. miza - curatarea site-ului |
|
|
Text
postat de
Andrei Petre |
|
|
cu referire la problemele de aici :
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971
Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.
Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.
Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.
Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?
Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.
Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !
|
|
|
Parcurge cronologic textele acestui autor
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
Nu puteti adauga comentarii acestui text DEOARECE
AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT! |
|
|
|
|
|
Comentariile
userilor |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Multumesc de trecere... E bine ca textul meu ridica ecouri in memoria diferitilor cititori...
Cu respect
Petre |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Petre la data de
2006-06-04 01:21:29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ai dreaptate cu fanteziile, am văzut odată un "spectacol" cu lesbiene, și pentru o clipă mi-am dorit și eu să fiu lesbiană!
|
|
|
|
Postat
de catre
Luchi Tenenhaus la data de
2006-06-04 01:15:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Multumesc pentru comentariu... Incercam impreuna sa limpezim aceasta licoare amara care este viata... Da, viata trebuie traita (sau bauta, dupa caz), in nici un caz dormita... Si nu ma refer aici la mine, care nu dorm fizic, ci la toti cei care dorm din punct de vedere intelectual. Pentru ca un om care arunca cu pietre in niste semeni doar pentru ca nu poate sa ii accepte are mari probleme si, spun eu, nu prea se incadreaza in tipologia acestei rase omenesti atat de ridicata in slavi...
Multumesc de parere
cu stima
Petre |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Petre la data de
2006-06-04 00:53:35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erata....Andrei=Andrei...cred ca mielul este deja spintecat...ma iarta! |
|
|
|
Postat
de catre
Atila Racz la data de
2006-06-04 00:53:34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Abdrei...cineva din adancul meu abulic ma indeamna sa revin...
dragul meu nu revin cu bucurie sau infatuare...
dar libertatea...este atat de indefinita incat
trebuie s-o limitam deplin...imi vine a ma urca pe pereti...imi vine sa-mi pun funia...insa ma uit la unghii si imi e jena sa mor...cat de trist prietene...cat de artificiala este lumea...
cladita doar pe conventii...daca vrei sa scuipi
este imoral daca vrei sa strigi este exagerat...daca vrei sa-ti areti curul este o perversitate...si unde p...calului sa gasim libertatea...acesta libertate muta...si perversa in care suntem dominati de cei care poarta bani
functii politice din tata in fiu...prietene iti spun cu disperare ca in aceasta lume nu s-a schimbat nimc dar nimic prietene...si atunci trebuie sa-i dau dreptate lui Ecsintescu..."Viat
trebuie bauta...bauta...bauta!" cu stima Atila |
|
|
|
Postat
de catre
Atila Racz la data de
2006-06-04 00:50:41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Multumesc goia... Incerc sa fiu deschis si intelept...
Te mai astept
Petre |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Petre la data de
2006-06-03 23:48:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eu incerc doar sa inteleg... Libertatea este cel mai de pret bun al omului...
Va multumesc tuturor pentru vizita si pentru semnele lasate...
Va mai astept...
Cu stima
Petre |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Petre la data de
2006-06-03 23:06:36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erata:
aprenta=aparenta...si multe altele
pana la urma o sa inventez o alta limba! |
|
|
|
Postat
de catre
Atila Racz la data de
2006-06-03 23:02:12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Libertatea mea inceteaza cand se ciocneste de libertatea altuia...... a spus un geniu al muzicii
,,sa dea Dumnezeu ca sa existe multi homosexuali ca femeile frumoase sa ne ramana noua" Eugen Barbu apud Vadim Tudor....
stiati ca exista unele dovezi scoase din context ale homosexualitaii lui Iisus.?
ce este mai grac sa-ti recunosti tarele si afinitatile sau sa le negi si sa le practici pe la spate.
Ce este mai grav homosexualitatea morbida a preotilor sau afisarea fie ea si prin parade.
Si pana la urma libertatea conteaza cel mai mult. Restul sunt prejudecati.
Felicitari Andrei. |
|
|
|
Postat
de catre
ecsintescu virtual la data de
2006-06-03 23:01:58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrei, cei mai interesanti sunt "transexualii" ei dobandesc calitatile si meandrele unei vieti duble(dedublate)...inchipuie-ti, sa putem percepe si lumea femeii in care creste mirific samanta!...ar fi o minune...durerea ce rodeste si da viata...
filosofiile se cauta la extreme...si pana acum am constat neputintele ei...nu vorbesc de a conduce masele...oile domnului...pentru ca in acest sens totul este posibil...eu cred ca doar in aprenta lumea, oamenii nu inteleg Homosexualitatea...cum pot ei oare sa creada in Dumnezeu, totusi...cand resursele noastre...puterea de a intelege ne este limitata si suntem un produs al indoielii(?)...cum eu cateodata ma indoiesc(?)..."fericiti cei saraci cu duhul" la care as mai adauga: "cel din urma va fi cel dintai"...este nedrept!
Textul postat de tine Andrei este bine argumentat
si mai ales sub semnul framantarii...a ingaduintei si blandetii...cu stima Atila |
|
|
|
Postat
de catre
Atila Racz la data de
2006-06-03 22:58:31 |
|
|
|
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
|
|
|
|
Text anterior
Text urmator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nu stiu de ce, insa simt ca, daca periez prea mult un text, acesta isi pierde din originalitate, isi pierde ideea de baza pe care eu vroiam sa o transmit cititorilor... De asta nu imi place sa revin prea mult asupr textului...
Pentru ca eu scriu sub impulsul momentului de foarte multe ori si cred sincer ca, a modifica inseamna a ma trada intr-un anume fel pe mine...
Cu stima
Petre |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Petre la data de
2006-06-03 22:52:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrei, ai o intenție bună, dar ești pripit. Spui mult mai mult decît trebuie, încerci să arunci tot ce ai în tine și nu organizezi materialul. Important este să scrii mai puțin și să revii pe text pînă îl faci limpede. Să-l perii pînă să fie inteligibil și ușor lizibil. Altfel creezi pe bună dreptate confuzii. Și dovedești că nici tu nu înțelegi ceea ce ai vrea să înțeleagă alții. Un text bun te face, te îndeamnă să-l mai citești o dată. Ăsta nu.
|
|
|
|
Postat
de catre
Corneliu Traian Atanasiu la data de
2006-06-03 22:51:08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrei,
aici ai dreptate. reacțiile unora sunt departe de a fi raționale și în conformitate cu ce promovează.
Cum să ne iubim unii pe alții când sunt atâtea scandaluri?
|
|
|
|
Postat
de catre
xx xx la data de
2006-06-03 22:38:51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Intradevar, aceste parade sunt o problema, pentru ca ii scot in evidenta ca pe niste ciudati, ca pe niste monstrii... Eu cred ca ei ar trebui sa incerce sa fie normali... Pentru ca, chiar daca esti hetero, homo sau mai stiu eu cum, nu ai de ce sa faci parade...
Asa ca da, ai dreptate...
Cu toate astea, am fost realmente trist cand am vazut reactiile bisericilor si a multor alti romani... chiar m-au intristat niste oameni care sunt in stare sa arunce cu pietre si cu scaune in niste semeni de-ai lor doar pentru ca acestia au curajul sa spuna ca sunt diferiti...
De asta am scris acest material...
Te mai astept
Petre |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Petre la data de
2006-06-03 22:30:24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
erata
face, nu gace |
|
|
|
Postat
de catre
xx xx la data de
2006-06-03 22:26:32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andrei,
nici nu am insinuat ca ai fi de acord sau ca ai gace asa ceva. E doar un text scris la modul obiectiv, nu?
Da, au si ei drepturi..dar, stii ce mi se pare cel mai amuzant?
In vremea lui Gheorghe Gheorghiu-Dej erau omorati, in vremea lui Ceausescu persecutati, dupa 1989 acceptati, iar acum fac parade. O sa devina obligatorii in societate!
E treaba lor...da, ai dreptate..au si ei drepturi..da
dar nu mi se pare 'normal' ceea ce 'practica' ei.
Multumesc, acelasi respect,
Dana |
|
|
|
Postat
de catre
xx xx la data de
2006-06-03 22:26:04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dana, sa nu crezi ca eu sunt de acord, sau ca as face vreodata asa ceva... Dar, pana la urma, cu ce drept ii judec sa ii judec eu pe acei oameni la modul general?
Pana la urma, au si ei drepturi...
Asa ca, indemnul meu este catre o incercare de intelegere si mai putin catre o respingere brutala care nu isi are sensul...
Asta este tot ce am vrut sa spun...
Cu respect
Petre |
|
|
|
Postat
de catre
Andrei Petre la data de
2006-06-03 22:22:27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eu nu ma scandalizez, ci pur si simplu ma 'silesc'
ei..bine..pt ca s-a intamplat ceva odata..care m-a facut sa cred ca homosexualii sunt cei mai scarbosi.
Prietenul meu avea un prieten foarte bun(ca in telenovele, frate!) care...era innebunit dupa el. Si imi trimitea mie tot felul de mesaje de gelozie si baga strambe..chit ca eu nu il bagam in seama.
Si..pana la urma..de ce exista barbat si femeie? nu ca sa se completeze unul pe altul? sa fim seriosi.
|
|
|
|
Postat
de catre
xx xx la data de
2006-06-03 22:20:33 |
|
|