FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
arbitraj. miza - curatarea site-ului
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
cu referire la problemele de aici :

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=21971

Exact ieri vroiam să dau pe un alt site literar ideea la care s-a gândit și domnul Peia. Asta trebuie de făcut, pt a avea un spațiu virtual de calitate : să concepi un sistem prin care omul să fie obligat să își asume identitatea. In spațiul virtual la care m-am referit, o tipă cu ,,nume,, de comedioară romantică nu îl mai lăsa pe un tip care are un volum scos, postează cu numele lui, e cunoscut, a făcut ceva până acum, etc. Și m-am gândit : de ce să se permită acest amestec grețos de persoane, personalități și anonimi la limita patologicului ? Cui servește ? Nici măcar numărului crescut de click-uri, fiindcă, până la urmă, site-ul parazitat de prea multe non-valori ajunge un cerc închis, de nivel cultural scăzut, o simplă mahala cu pretenții pseudo-literare.

Eu, dacă mi-aș face un site și nu aș urmări să câștig bani din el, cum e cazul acestuia, care nici măcar nu e înscris în trafic.ro and stuff, aș proceda așa : când vrei să te înscrii pe site, îmi trimiți pe mail copie de pe buletin, numele tău real, tot. Și, la cerere, să poți publica sub pseudonim DE OM, dar să știi mereu că nu poți sări calul fără să îți fie dată în vileag identitatea (cât timp îți vezi de literatură rămâi anonim, dar dacă te apucă puseuri belicoase / caterincoase și te iei ba de unul, ba de altul să îți asumi consecințele). Nu să își permită un oarecare să jignească, la nesfârșit, sau să strice imaginea unui scriitor, a unui om care chiar face ceva.

Domnule Corbu, ați văzut care a fost reacția mea la ce se întâmplă aici : am atras atenția, în câteva rânduri, că nu e ok și m-am cărat, între timp am scos o carte, mulțumesc editurii Vinea pt încredere și omului de cultură Nicolae Tzone, aici intru extrem de rar, iar acum chiar cred că e important să spun aceste lucruri, poate intențiile dumneavoastră bune nu se mai opresc în modalitățile discutabile de acțiune, de până acum.

Mai bine faceți curațenie, schimbați regulamentul, țineți oamenii de valoare care își asumă identitatea. Până una alta, iată că Ioan Peia e scârbit, Ionuț Caragea e scârbit, eu m-am cărat și cu ce rămâneți în schimb ? Cu un pseudonim care nu va fi niciodată nimic în literatura română, și care, în afară de un umor plafonat și dubios, nu are nimic ?

Nu vă supărați, e doar o supoziție : am bănuiala că dumnevoastră sunteți, în realitate, Ecsintescu și reușiți, astfel, să vă împliniți fațeta ludic-agresivă pe care v-o simt. Altfel nu se explică.

Îmi cer scuze dacă greșesc în supoziția mea, numai bine tuturor și atenție ce oameni pierdeți și scârbiți și mai ales pt cine și ce !




Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  pe muntele acesta care este Creația, se spune ca Poeții au cu toții loc. ceea ce este interesant aici, este ca lucrurile chiar asa stau. in acest context, nu este pacat de energiile creatoare cheltuite? ce cuvinte sa folosesc – nu doresc sa lezez nici una dintre parti – pentru a reusi sa exprim ideea avansata? ei bine, apreciez ca este mai bine s-o las la latitudinea combatantilor, convins ca se gaseste pe miini bune.
cu buna nazuire,
 
Postat de catre gheorghe Sarbu la data de 2006-05-13 16:06:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimata Elia Ghinescu,
Aveam ciudata impresie, ca o asa manuitoare de expresii si licente poetice care decripteaza inefabilul atat de grandios,poate decela scriitura de o ironie fina de postarile golite de continut. Dl Radulescu este sublim si practica un misto devastator. Dl Corneliu ( care are si dansul texte savuroase) s-a lansat in aprecieri patimase fara niciun suport.
Cat despre stilul commurilor pot spune ca ma bucur ca pudoarea nonsalant de virgina care va caractrizeaza nu a fost deflorata. Zau.
la buna vedere...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-13 14:53:11
         
 
  Ai dreptate, Corneliu, Rudy așa este...din cîte l-am citit și eu.

...și mulțam băieți că ați fost așa de "atenți" la comentarii :). ar fi fost păcat de text, de Rudy, de ecs și de tine, Corneliu să o luați iar pe cîmpii...:))


 
Postat de catre Name Old la data de 2006-05-13 14:24:25
         
 
  Rectific, "Ecsintescule" in loc de "Ecsintecule"...Asta ca sa evit interpretari paranoice:)  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-05-13 13:38:44
         
 
  1  
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-05-13 13:33:45
         
 
  Prietenu' Cornelush "Tarnacop" Atanasiu, ca de obicei, atunci cand se simte in inferioritate, incheie brusc discutia si fuge, ca o cartita experimentata, in vizuina lui sa-si linga ranile...:)Felicitari, Ecsintecule, pentru ascutimea mintii tale si pentru replicile savuroase!

Marele Maestru International
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2006-05-13 13:32:18
         
 
 
Cu asta închei dialogul aici că ne iau la trei-păzește fetele vigilente. Nu umblu cu prea mari subtilități, este vorba doar de o ironie apropo de ponderea cuvintelor (semi)licențioase în limbajul comentariilor tale. Care nu spun prea multe, dar pot irita spiritele și urechile mai mai delicate. Pentru mine sînt doar un balast din moment ce aceelași lucruri pot fi spuse și fără ele.

Le poți elimina cu aceeași ușurință cu care scrii acum, în toate comentariile de mai jos, fraze adevărate cu punctuație, majuscule etc. (lucru pe care-l recomand călduros și altor, vorba ta, "postatori"), deși cu inerentele-ți sofisme (personalizate, e adevărat).

Te invidiez pentru că ai strunit bine caii. Să ne vedem cu ei tot atît de nărăvași, dar cu frîul propriei libertăți în gură.

Despre contestații, e dreptul fiecăruia. Mă bucur să am contestatori. Numai să nu sară calul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-13 12:59:19
         
 
  Uite ca pot remarca fina ironie vis a vis de persoana mea. Mi-a placut analogia. Chstia cu argoul meu bordelez ori este prea subtila dar atunci ar trebui sa o argumentati, ori face parte din vasnicile tribulatii sofiste care va caracterizeaza. A-mi descoperi tare ereditare si intr-un sens si in celalat va plaseaza intr-o mare si totala eroare.
Raman la parerea ca dl Radulescu este superb si in comentariile domniei sale..
la buna vedere
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-13 12:40:47
         
 
 
Ecsintescule, rămîi un combatant zelos pe un cîmp de joc imund și lunecos. Limba ta moale, metaforic spun, e ca pendulă fleșcăită care se leagănă aton între-un limbaj de untdelemn și-al tău argou matern și bordelez.

Strunirea, dacă ai fi mai subtil, ai putea-o înțelege ca înstrunare. Nu cu nuiele se face ea, ci cu exigența și responsabilitatea celui ce scrie. Este acordare a propriei strune ca să vibreze armonic. Nici să se rupă, nici să fie flască.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-13 12:09:36
         
 
 
"O placere ludica dusa la extrem il face sa defileze cu textele sale pe aici unde marea majoritatea isi citesc textele narcisistic si isi imagineaza ca au orgasm literar. Dl Radulescu face parte din alta specie. El este vitriolant si caustic tocmai pentru ca surprinde infatuarea celorlalti."

Bravo lui. Și noi o surprindem pe a lui. Și ne jucăm așijderea. Contez pe părerea ta. Poate nu ținem să luăm parte la defilare alături de el. E o defilare de prost gust. Să n-o ia prin mijlocul străzii cînd n-are încuviințare. Și acum, știi bine, că ceea ce îl face un măscărici detestabil sînt mai curînd comentariile sale injurioase, faptul că nu-și ține gura, cînd ar putea să se abțină să-și trîmbițeze frustrările.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-13 11:59:45
         
 
  Simpatia mea pentru un comentariu surprinzător de decent.....
NO comment... as intreba doar cand am fost indecent in exprimare?
Plăcere ludică spui tu, eu aș zice hărjoneală iresponsabilă.....
nu credeti ca ar trebui sa reformulati...harjoneala cu cine si iresponsabila raportat la care anume sistem de referinta responsabil????
Textele sale sînt într-adevăr narcisistice, nu știu dacă îi provoacă orgasm, dar multora le provoacă doar oroare...
Sincer departe de mine gandul de ma referi la textele d-lui Radulescu atunci cand am spus ca unii indragostiti de tastatura juiseaza la propriu atunci cand isi vad tribulatiile instelate. Ca sa fiu sincer ma refeream la dumneavoastra ( cu unele texte va incadrati perfect in aceasta categorie de orgasmo-grafi)
...Strunire semantica....imi imaginez postatori inarmati cu nuiele on line..brrr
revin...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-13 11:56:05
         
 
 
Simpatia mea pentru un comentariu surprinzător de decent. Plăcere ludică spui tu, eu aș zice hărjoneală iresponsabilă. Textele sale sînt într-adevăr narcisistice, nu știu dacă îi provoacă orgasm, dar multora le provoacă doar oroare. În următoarele episoade o să vorbesc și despre ceea ce ți se pare caustic și vitriolant. Pentru mine este mai curînd gratuitate bombastică, lipsită de o strunire semantică care să caute și sensul, nu doar sunete din coada șarpelui cu clopoței. Pe românește: cînd nu bate cîmpii, bate apa-n piuă.

Mă bucur că poți fi și decent în exprimare. Cu mici reminiscențe din dialectul bordelez (e cumva matern?).

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2006-05-13 11:23:19
         
 
  Domnule Atanasiu,
Regret sa spun ca va aflati intr-o uriasa eroare.
Dl Radulescu nu este nici pe departe un grandoman. Nici macar egoist. El scrie al dracului de bine si atat de natural pentru ca se joaca. O placere ludica dusa la extrem il face sa defileze cu textele sale pe aici unde marea majoritatea isi citesc textele narcisistic si isi imagineaza ca au orgasm literar. Dl Radulescu face parte din alta specie. El este vitriolant si caustic tocmai pentru ca surprinde infatuarea celorlalti.
Faptul ca a ales sau nu sonetul pentru ca in acest gen literar se simte bine cred ca este iar un sofism unde dvs va simtiti atat de bine. Dl Radulescu ar putea sa scrie si basme si tot la fel de percutant ar fi.
Cat despre versul ticait, iar va contrazic. Versul domniei sale este exploziv, ghilotinant. Eventual daca aceasta metafora va face placere, as spune ca seamana cu ticaitul ceasului care detoneaza bombe....literare fireste.
Credeti-ma avem onoarea sa citim un mare manuitor de cuvinte.....
la buna vedere
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2006-05-13 11:10:27
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE